Şimdi Ara

NİSSAN MICRA CLUB (253. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.495
Cevap
103
Favori
878.451
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 251252253254255
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sedatss kullanıcısına yanıt
    Ben 5-6 yıl boyunca satana kadar PETRONAS Syntyum 3000 5-40W kullandım hiç sorun yaşamadım hem fiyatı uygun kesinlikle tavsiye ederim. Önceki bakımlarda neler yapıldığını bilmediğimiz için genel olarak yağ ve filtreler dışında bujiler 25-30.000 km de bir değişmesi gerekiyor, balataların durumuna bakılması gerekiyor, Yetkili servis o paraya yapıyorsa yaptırın eğer iyi ve güvenilir bir tamirciniz yoksa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mşah

    Ben 5-6 yıl boyunca satana kadar PETRONAS Syntyum 3000 5-40W kullandım hiç sorun yaşamadım hem fiyatı uygun kesinlikle tavsiye ederim. Önceki bakımlarda neler yapıldığını bilmediğimiz için genel olarak yağ ve filtreler dışında bujiler 25-30.000 km de bir değişmesi gerekiyor, balataların durumuna bakılması gerekiyor, Yetkili servis o paraya yapıyorsa yaptırın eğer iyi ve güvenilir bir tamirciniz yoksa.

    Hocam cok tesekkur ederim yardiminiz icin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese merhabalar.
    2001 1.4 gx bir micram var. Araçta devir düşüklüğü yasiyorum. Son zamanlarda klima acikken iyice yavasladigim da stop ediyor. Devur 500 600 seviyelerine dusuyor rolantide.
    Yalovada oturuyorum yalovada servis olmadigi icin sanayi de bir iki ustaya tavsiye üzerine gittim fakat iilgisizliklerinden dolayı çok hoşnut olmadim.
    Sizden ricam, varsa yalovada yoksa bursa da özellikle bu arcatan anlayan bir servis veya usta varmi. Acikcasi gözüm kapali gidip memnun olacagim biri veya bir yer varmi yardimci ollursaniz çok sevinirim. . .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ,

    İstanbul avrupa yakası için özel servis tavsiyesi yapacak olan var mı?
  • Merhaba arkadaşlar,

    2009 model Nissan Micra 1.5 dizel nasıldır? 75.000 km kullanılmış. Manuel... Başka bilgi verilmemiş. Bildiğim kadarıyla motoru renoult symbol ile aynı motor... Fiyat aralığı nedir? Bilgisi olan var mı? Hiçbir yerde 2009 model dizel micra göremedim. Acaba yanlış bilgi mi verildi? Fiyat olarak 29.000 düşünüyorlarmış... Nasıl sizce fiyat?

    Şimdiden cevap veren herkese teşekkürler...


    Değiştirme:

    Önceki sayfadaki yazılanları okudum da... Parça - servis fiyatları, direksiyon arızası, oksijen sensörü falan... Araçtan vazgeçtim gibi...

    Bu arada, Oksijen sensörü denilen kablo da bir halta benzese... Servis ne para istiyor yahu... Bu zamana kadar edindiğim bilgiler dahilinde genellikle alttaki kablo arıza yapıyor. Değiştirilecekse önce arkayı değiştirmenizi tavsiye ederim. Değiştirmeden önce temizlenip tekrar denenmesini de tavsiye ederim. Hemen hemen her araç veriyor arkadaş bu arızayı... %25-30 civarında daha fazla yakıt tüketimiyle beraber katalitik konvektörün de arızalanmasına sebep olur. Servis benim aracımda 2.150 lira sadece parça parası çıkartmıştı konvektör için... 580 küsür de sensörler için istemişti... 3.000 lira civarında sadece parça parası istediler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8BEF0F32F -- 22 Eylül 2015; 22:10:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volvole

    Arkadaşlar ,

    İstanbul avrupa yakası için özel servis tavsiyesi yapacak olan var mı?

    Yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkeze selam arkadaşlar bende
    1- Nissan Micra benzinli 1.2 tekna 2007-2010
    2- Kia Picanto 1.25 EX 2012
    3- 2010 Chevrolet SPARK 1.2 LS

    Ancak Chevrolet türkiyeden pazarını çekti diyorlar açıkcası biraz kararsız kaldım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emy_644 -- 7 Ekim 2015; 11:10:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emy_644

    Herkeze selam arkadaşlar bende
    1- Nissan Micra benzinli 1.2 tekna 2007-2010
    2- Kia Picanto 1.25 EX 2012
    3- 2010 Chevrolet SPARK 1.2 LS

    Ancak Chevrolet türkiyeden pazarını çekti diyorlar açıkcası biraz kararsız kaldım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim...

    Hocam tamamen sahsi fikirlerimi soyleyecegim. Isin ustasi falan degilim. Bastan yazayim. Bir kere chavroleti elerim. Araba degil o modeli bence. Kiayi inceledim. Tipi hosuma gitti. On panel dizayni ve aracin dis dizayni bana gore guzel ama sahibindene bakarsaniz pek piyasasi yok gibi.kianin forumlarina girin ve kullanicilarin yorumlarina bir bakin derim. Kucuk arabalar oldugu icin ileride degistirme istegi duyacaginizdan 2. Eli daha hareketli, benzin sarfiyati daha az olan hangisiyse onu tercih edin. Bence bu 3 secenek arasinda micra onde gorunuyor... Hangisini alirsaniz gule gule kullanin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de hayırlısı p.tesi bir micra almayı planlıyorum 2014 model araç,ilk arabam olacak.Eşim de rahat kullansın diye otomatik vites tercih ettik,ufak tefek boyaları var ama ciddi bir kazası değiseni yok gibi görünüyor.Bundan sonra bu konudaki arkadaslardan sürekli yardım isticem gibi geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sordugum kadarıylada chevrolet önermiyorlar nissan fazla agır basıyor yalnız nıssanın da 2002-2006 arası dıreksıyon la ilgili bir problem var diyorlar hata verirse komple motoru degiştirmen gerekiyor felan diyorlar o yuzden 2007 sonrasını al dediler model olarak tekna modeli tutulan sanırım tekrar yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
  • 2012 model nissan quashqai arac sahibiyim ve turbo borusu patlamasi nedeniyle yolda kaldim ve yetkili serviste dunya para odedim. Yetkili serviste ayni arizadan dolayi 4 adet daha araba vardi. serviste gulumseyerek sizindemi turbo borunuz patladi cevabini aldim. 60000 kmde yetkili serviste bakimlari yapilmis bir araba garantisinin bitmesinden sadece 3 ay sonra bu arizayi vermesi cidden Manidar.

    Turbo borusu patlamasi sonucu dolan dizel partikul filtresi (yenisi 6000 tl) ile ise halen ugrasiyorum. Motor ariza lambasini yakiyor. Nissan ise bu arizanin kronik oldugunu kabul etmiyor ama bu arizanin kronik oldugunu kendileri/sanayi herkes cok iyi biliyor. ( sikayet var sitesinde en az 30 sikayet var hatta arabasinda yangin cikan var)

    NISSAN hic bir suretle turbo borusu arzasi ve sonrasinda cikan arizalari kabullenmediginden bende BIMER'e yazdim. Bu arizanin kac arabada olustugunu, kronik olup olmadigini vs.

    ve sonuc olarak ;

    SANAYİ ÜRÜNLERİ GÜVENLİĞİ VE DEnetİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

    muhsin.dere@sanayi.gov.tr

    0 (312) 201 54 51

    diye bir yere yonlendirdiler. bu mudurlukle kurdugum telefon koordonesi sonrasinda bu mudurlugun boyle kronik arizalara devlet yetkisiyle mudahele edip arac toplattirmaya kadar yetkili oldugu bilgisine Ulastim.

    Talebim uzerine nissan firmasina resmi bir yazi gonderildi ve 1 ekim 2015 te firma gayet yuvarlak bir cevap ile konuyu gecistirdi. Takiben ayni mudurlukte calisan Mehmet bey ile irtibata gectim. (0312) 201 54 78. Bu kadar genel olan bir sorunla ile ilgili yetkili devlet makami olan SANAYİ ÜRÜNLERİ GÜVENLİĞİ VE DENETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ile iletisime gecen tek kisinin ben oldugunu soylediler. Sikayet var sitesinde onlarca sikayet olmasina ragmen asil sikayetin iletilmesi gereken yere iletilmemis olmasi ilgincime gitti dogrusu.

    Sonuc olarak nissan arabalarin turbo sistemi ile ilgili sikayetiniz var ise Yukarida belirttigim email adresine mail atiniz veya verdigim telefon numarasini arayiniz lutfen.

    SANAYİ ÜRÜNLERİ GÜVENLİĞİ VE DENETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ne yeteri kadar basvuru yapildiginda devlet bunun hesabini soruyor hocam. Bu mudurluk kusurlu buldugu araclari toplatma konusunda firmayi yonlendirebiliyor. Baska bir deyisle nissan bize yaptigi uc kagitciligi bu mudurluge yapamiyor.

    Bu kan emici firmaya geregini yapalim arkadaslar. Benzer problemleri yasiyan tum arkadaslar detayli bilgi icin benimle irtibata geciniz.
    İnanın sizin düşündüğünüzden çok daha fazla mağdur var. Bir sonraki magdur siz olmayın ve mesajı lütfen sosyal medyada (facebook, twitter vs) paylaşın saygılar. Şimdiden teşekkurler. Yeter daha fazla insan magdur olmasın. Çolugumuzun çocugumuzun rızkını bunlara kaptırmayalım.
  • Önder Bey, İzmir Karakaşlar'da mıydınız? Böyle bir probleme kulak misafiri oldum da serviste, bu konu çok önemli, parayı sokakta bulmuyoruz, borç altına girip özene bezene, ince eleyip sık dokuyarak hayalimizdeki aracı alıyoruz, bunları duydukça Nissan'dan soğuyorum.
  • Kavuklar bornova klimt bey,
    Ama onlarıda aradım. Demek ordada aynı walla yazıklar olsun ne diyim. Ama ben bu işin peşini bırakmayacağım.
    Nissan genel merkez ile ilgili şu maillere ulaştım ve dün itibariyle japonya dahil mail attım. Mail adresleri ;
    ilgilenen yetkili ve mail ise :NISSAN_SR@mail.nissan.co.jp (nissan_sr@mail.nissan.co.jp

    david.jackson@nissan.co.uk (david.jackson@nissan.co.uk); ian.tonkin@nissan.co.uk (ian.tonkin@nissan.co.uk); linda.robinson@nissan.co.uk (linda.robinson@nissan.co.uk); tom.barnard@nissan.co.uk (tom.barnard@nissan.co.uk); KZachary@nissan-europe.com (kzachary@nissan-europe.com); KSchmitz@nissan-europe.com (kschmitz@nissan-europe.com); camblard@nissan-europe.com (camblard@nissan-europe.com); cperrelle@nissan-europe.com (cperrelle@nissan-europe.com); gareth.dean@nissan.co.uk (gareth.dean@nissan.co.uk)

    nayab.khan@nissan.co.uk

    Bakalım ne olucak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mailim bu ;

    "Good evening,

    Firstly, I want to introduce myself. My name is Onder İsmet İSTEKL.i have 2012 model Nissan QASHQAI 1,5 dci Tekna pack (63000 km). My number plate 16 KBD 11. That car’s first owner, Fatih İSTEKLİ, is my older brother. I just bought that car one month ago and confront many problems that I stated below.

    I WAS one of the NISSAN fan. My older brother was the first owner of that car as I mentioned. He did well all maintenance sensitively in required (every 10000 km) time at authorized service centre in TURKEY and all maintenance record can be easily found in institutional system of NISSAN in TURKEY.

    What I mentioned above is background of my story. At 31 July 2015, I tried to drive DATCA to İZMİR, but I saw that Malfunction warning light being turned on .I stopped the car and read user Manuel. It said;

    “If the red malfunction warning light comes on steady while the engine is running, it may indicate an engine control system malfunction.

    Have your vehicle inspected by a NISSAN dealer or qualified workshop. You do not need to have your vehicle towed to the dealer.

    CAUTION

    Continued vehicle operation without having the engine control system checked and repaired as necessary could lead to poor drive ability, reduced fuel economy and possible damage to
    The engine control system, which may affect your warranty coverage.”

    So I decided to tow my car service centre in MARMARIS because the closest authorized service centre is 200 km to my location in FETHİYE. At that time, I drove with my son,8 months old baby, and my wife unfortunately in this circumstances I have no chance to being towed my car 200 km away. That is why I towed my car MARMARIS which is only 20 km away. Then, I drove to İZMİR immediately without Malfunction warning light and brought directly my car authorized service centre (KAVUKLAR/BORNOVA) in İZMİR at 01 August 2015. In KAVUKLAR service they told me that my turbo pipe erupted and so Malfunction warning light turned on. They said that they need to change the turbo pipe. In the same service I recognize that THERE WAS FOUR CARS MORE WITH SAME MALFUNCTIONS (turbo pipe, and DPF). That car’s guarantee was finished in April 2015 and just 4 months later turbo pipe erupted.

    1) Here is the first question of me WHY brandly new bought, meticulously maintained car’s turbo pipe erupted with any reason? How could it be happen?

    Then, they told me that my diesel particule filter (DPF) may be erupted, as well. They checked and start regenerate process to clean my DPF. After all operations, I paid approximately 430 euro to KAVUKLAR authorized service centre in İZMİR due to not to have admissible guarantee.

    After all persecution, I decided to drive to MERSİN with my all family just 19 days later to visit my parents. Then same light (Malfunction warning light) turned on again. And I directly went to other authorized service centre (ONUK/MEZİTLİ) in MERSİN at 20 August 2015. They told me that my DPF filter fulfilled and need to be changed. I said ok and ask them how much that item is. They told me that it is about to 2060 euro.

    I couldn’t afford this item and try to reach customer relations departments of NISSAN TURKEY. I ask them, as a user of car; my responsibility is meticulouslymaintained my car in required time. I did all my duties what about NISSAN TURKEY and NISSAN institutional company. As I mentioned my guarantee ended in April 2015, after my all effort to solve that problem, they told me that they can support me as part of GOOD WILL guarantee. Eventually, they decide to not to support me as part of GOOD WILL guarantee due to the fact that I took my car to unauthorized service ( in close vicinity of the place where was the Malfunction occurred, there was no authorized service and I was with 8 months baby).

    Here are my others questions;

    2) Only 4 months after guarantee of the car deadline, is that Malfunctions coincidence?

    3) All around the world is that Malfunctions in QASHQAI (turbo system, DPF) common or not?

    4) If it is a common Malfunctions of QASHQAI, why all Malfunctioned QASHQAI’s didn’t recollected?

    I am so sorry about these circumstances. I used my all effort to reach NISSAN TURKEY to solve that problem but all doors closed to my face. Irrelevances of NISSAN TURKEY make me write you now.

    I kindly ask you to solve this problem and change my DPF as part of goodwill guarantee in turkey please. For sure, to be stranded with 8 months baby twice in 15 day can’t be good thing for anyone. Now I can’t use my car for 15 days. As continuous infamy incidents, my wife press to sell my car. Unfortunately, if I can’t change my DPF, I have to sell my car. I believe that one of the best institutional companies of the world, NISSAN, will handle this problem swiftly. And I am sure, NISSAN is never put on the spot the clients.

    Your sincerely."

    Hadi bakalım cidden hayırlısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar başta sanayi ürünleri güvenliği ve denetimi genel müdürlüğünde çalışan daire başkanı çiğdem hanıma, bu süreçte yardımlarını esirgemeyen mehmet beye, sosyal medyada bu konuyu gündeme getiren ve destekleyen tüm qashqai kullanıcılırına, geçte olsa nissan gülümseme hattında çalışan nihan hanıma tüm katkılarından dolayı teşekkur ederim. Bu sabah itibariyle nissan bana ulaştı ve 6000 tl değerindeki dizel partikül filtresini ücretsiz değiştirecekleri bilgisini verdiler. Nasipse 22 ekim itibariyle dpf değişimi gerçekleşecektir. İlginize teşekkurler.;)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkeze selam arkadaşlar bende
    1- Nissan Micra benzinli 1.2 tekna 2007-2010
    2- Kia Picanto 1.25 EX 2012
    3- 2010 Chevrolet SPARK 1.2 LS

    Ancak Chevrolet türkiyeden pazarını çekti diyorlar açıkcası biraz kararsız kaldım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim...
  • Geçmiş olsun Önder Bey, çok bilgilendirici bir süreç oldu bizim adımıza, umarım dediklerini problemsiz yaparlar, yine de kullanıcılarını bu kadar üzmeden önlemlerini alsalar, şimdi sonuç olumlu da olsa yaşadığınız bu durum belki de sizin sonraki araç tercihinizi değiştirecek. Bir de bu problemi yaşayan diğer kullanıcılar da var tabi, onlar ne yapıyorlar acaba?
    Micra'da da belli yıllar arasındaki modellerde (hatırlamıyorum burada konuşulmuştu 2004-2008 olabilir) direksiyon elektrik motoru problemi yaşadı birçok kişi, o konu da sizinkine çok benziyor, belki işin peşini bırakmayan size benzer bir kullanıcı olsaydı bu noktaya gelebilirdi olay.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emy644

    Herkeze selam arkadaşlar bende
    1- Nissan Micra benzinli 1.2 tekna 2007-2010
    2- Kia Picanto 1.25 EX 2012
    3- 2010 Chevrolet SPARK 1.2 LS

    Ancak Chevrolet türkiyeden pazarını çekti diyorlar açıkcası biraz kararsız kaldım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim...


    Merhaba,
    Geçen yıl ben otomatik araç bakarken Picanto, Yaris, Jazz, Spark hatta Aveo HB modellere çok baktım, ancak kendini kanıtlamış konvensiyonel otomatik şanzımanı için Micra (2010 K12 kasa) tercih ettim, aslında tasarımından ötürü Jazz istiyordum, ama temiz bulamadım, hatta İzmir piyasasında neredeyse hiç yoktu. Chevrolet konusunda TR'den çekilince aynı çekinceleri yaşadım, Opel servisleri bakıyor ama yine de içime sinmedi, Nissan aldım. Şunu da ekleyeyim Micra'nın içi Picanto ve Spark'a göre daha ferahtır ve kesinlikle LPG takılmış Micra almayınız. Deneyimli arkadaşlar var aslında onlar daha iyi tavsiyelerde bulunurlar. Bir de bir önceki mesajda bahsettiğim direksiyon motoru problemi çıkaran yıllardaki modellerden sakınınız. Hangi yıllar olduğunu netleştirirse arkadaşlar sevinirim.
  • Klimt kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarına göre 2002-2006 arası dediler bana direksiyonla ilgili hataları o yüzde çekincemede kaldım 2007-2011 arasına bakıcam ama otomatik düşünmüyorum aslında yaris de aklım kaldı kuzenimde var 1,3 yaris çok güzel şimdi o zaman MİCRA VE YARİS diyelim yarislerinde 1 motoru tutmuyorlar sanırım evet arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emy644

    Yazdıklarına göre 2002-2006 arası dediler bana direksiyonla ilgili hataları o yüzde çekincemede kaldım 2007-2011 arasına bakıcam ama otomatik düşünmüyorum aslında yaris de aklım kaldı kuzenimde var 1,3 yaris çok güzel şimdi o zaman MİCRA VE YARİS diyelim yarislerinde 1 motoru tutmuyorlar sanırım evet arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim...

    2004 yaris 1.3 sol satıyorum.düz vites.21500tl.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 251252253254255
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.