- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Kosla Oxy Action'nın gücü :)
80 Cevap15053 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


2179 Mesaj
27 Haziran 2008; 0:29:48 

slm arkadaşlar 2 yıldır döşemede tavanda ve sert plastiklerde olusan lekeleri temzilemek için en iyi nere yapıyor diye araştırırken annamden bir öneri geldi buda kosla oxy action idi. ben olmaz olmaz dedim ama dün bi denedik araçda leke namına hiç bişey kalmadı.
bi dünya kdar parayı oto yıkamalarda döşeme korumam bilmem nesine vermeyin.
kendiniz yapın en azından içinize siner yaptığınız


_____________________________



 
20706 Mesaj
27 Haziran 2008; 0:33:24 

Kosla çok işe yarıyor. Bazı fısfıs spreyler var onları da öneririm.

Daha 1 2 ay öncesine kadar babamın aracının tavanı sapsarı olmasına rağmen yurt dışından aldığı temizlik spreyleri sayesinde eski haline döndü.


Kosla ile sildikten sonra temiz suyla da bi kere üstünden geçmek gerekiyor çünkü kalıntılar ve bazı pislikler durabiliyor.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


9462 Mesaj
27 Haziran 2008; 0:46:08 

tavan döşemesine su değerse aşağı iner derler.
bilmem doğru mudur?


_____________________________



1682 Mesaj
27 Haziran 2008; 0:49:29 

Resim var mı ayrıntılı bir biçimde görürdük?


_____________________________

Attığım mesajlara cevap istiyorsanız Pm atınız


9576 Mesaj
27 Haziran 2008; 0:51:11 

Kosla Vanish midir o da iyi Komple temizlik 200 lira dediler aldım bi vanish yarım gün uğraştım tertemiz oldu


_____________________________



1693 Mesaj
27 Haziran 2008; 0:51:15 

aracın doşemelerı sarı renkte arabadan çıkarken ayaklarım bazen sürtüyor ve simsiyah oldu bütün döşeme (kumaş ve plastikdöşemeler) acaba rengini filan sonradan açmasın?


_____________________________

...


 
20706 Mesaj
27 Haziran 2008; 0:59:20 


quote:

Orjinalden alıntı: individual

tavan döşemesine su değerse aşağı iner derler.
bilmem doğru mudur?


Tavana 1 2 ay önce uyguladık hala sapasağlam duruyo. Bunu bir kere de denemedik. Farklı araçlarda da denedik pırıl pırıl oluyor.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1693 Mesaj
27 Haziran 2008; 1:01:15 


quote:

Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz




Tavana 1 2 ay önce uyguladık hala sapasağlam duruyo. Bunu bir kere de denemedik. Farklı araçlarda da denedik pırıl pırıl oluyor.




benım doşemeler kahve bişe olmasın ?


_____________________________

...


 
20706 Mesaj
27 Haziran 2008; 1:10:23 

Göze batmayacak ufak bir bölgede denedikten sonra uygula derim.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


9576 Mesaj
27 Haziran 2008; 2:11:33 


quote:

Orjinalden alıntı: blacksea533






benım doşemeler kahve bişe olmasın ?

civic de kahve idi.Birşey olmuyor


_____________________________



 
14225 Mesaj
27 Haziran 2008; 2:21:06 

o değilde reklamındaki adam ölse üzülmem heralde
şakası bi yana çok sinir bi reklamı var...


bide dew motor yağları o ztn idol ilah farklı bişi onlar....bu dünyadan değiller...
reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığının son kertesindeler ancak o reklamdan sonra üstüne para verseler almam ders olsun


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
4163 Mesaj
27 Haziran 2008; 8:43:45 

valla gömlegime bi makina yagı dokulmustu leke bir türlü yıkamalara karşı çıkmadi . nezmn ki bu muhteşem buluş kosla oxy sürünce leke flan kalmadı . gerçekden etkili


 
1072 Mesaj
27 Haziran 2008; 9:00:47 

Uygulama hakkında biraz detay verir misiniz?

Bodoslama dalmayalım oxy action larla, sonra leke kalıyor...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Haziran 2008; 9:01:17 


gızz neclaa nerede kaldı çörekler börekler geberisice seni
yaw makbule apla bu motor temizliği için ne kullansak omomatik iyi olurmu


6658 Mesaj
27 Haziran 2008; 9:27:10 

aman bayanlar duymasın. senelerdir evinde bir toz almamış adam aracına kosalayla girdi der sorun çıkar.


_____________________________




 
1446 Mesaj
27 Haziran 2008; 9:31:54 


quote:

Orjinalden alıntı: Whoppix

slm arkadaşlar 2 yıldır döşemede tavanda ve sert plastiklerde olusan lekeleri temzilemek için en iyi nere yapıyor diye araştırırken annamden bir öneri geldi buda kosla oxy action idi. ben olmaz olmaz dedim ama dün bi denedik araçda leke namına hiç bişey kalmadı.
bi dünya kdar parayı oto yıkamalarda döşeme korumam bilmem nesine vermeyin.
kendiniz yapın en azından içinize siner yaptığınız



uygulama hakkında biraz bilgi verseniz, nasıl yaptınız, nelere dikkat ettiniz.....


_____________________________



2189 Mesaj
27 Haziran 2008; 9:48:18 

benimde aklımdan bu kosla geçiyor nezamandır.bizim arabadaa arka kotukta su dökülmesinden oluşan alacalı lekeler var (kumaş biraz beyazlıda) Sonax ta koltukları komple yıkarsak hallolur falan dediler 65-75 gider 4 saat uygulaması sürermiş.bizim evde kosla halı şampuanı var acaba onunlamı bir deneme yapsam yoksa kosla oxi mi alsan kaça bunun kutusu.Yoksa ayşe teyzeyi çağırıp ace mi döktürsem.


_____________________________



11924 Mesaj
27 Haziran 2008; 10:02:42 

gerçekten çok etkili bende kullandım ... sonuçlar süper

hatta arabanın arkasındaki amblemi parlatmada kullandım


_____________________________

Sokak hayvanlarından bir kap su ve bir kap yemeği esirgemeyin


2394 Mesaj
27 Haziran 2008; 10:43:26 

bende bu temizlik konusuna takmış durumdayım
geçen gün sonax a gittik iç dış komple temizlik için
neredeyse yarım milyar para istediler

auto shop (cevizlibağ) a gittim
cila (boya korumalı) = 12 ytl
torpida bakım spreyi=11 ytl
döşemeler için bakım spreyi=14 ytl

toplam =37 ytl ye araba yepyeni oldu.


işçilik yarım gün o da benden



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi giza -- 27 Haziran 2008; 10:44:17 >


_____________________________





6658 Mesaj
4 Ekim 2007; 1:30:59 

içlerinde en zoru, bilek ve yürek isteyen iş ciladır hakkıyla yapabildinmi bari.
quote:

Orjinalden alıntı: giza

bende bu temizlik konusuna takmış durumdayım
geçen gün sonax a gittik iç dış komple temizlik için
neredeyse yarım milyar para istediler

auto shop (cevizlibağ) a gittim
cila (boya korumalı) = 12 ytl
torpida bakım spreyi=11 ytl
döşemeler için bakım spreyi=14 ytl

toplam =37 ytl ye araba yepyeni oldu.


işçilik yarım gün o da benden



_____________________________




548 Mesaj
27 Haziran 2008; 13:07:07 

Kumaş tavan döşemesinin tavandan ayrılmasına sebep oluyor.Benden söylemesi


_____________________________



2892 Mesaj
27 Haziran 2008; 13:19:41 

Yav acaba cam suyuna da Calgon mu koysak,?
Kireç falan varsa haznede, su yolunda hani..

Kadınlar gününe döndü burası iyice


_____________________________

Bazen yolculuk gidilecek yerden daha güzeldir


11517 Mesaj
27 Haziran 2008; 13:23:11 


quote:

Orjinalden alıntı: ihg70

Yav acaba cam suyuna da Calgon mu koysak,?
Kireç falan varsa haznede, su yolunda hani..

Kadınlar gününe döndü burası iyice



_____________________________



 
20706 Mesaj
27 Haziran 2008; 13:51:08 


quote:

Orjinalden alıntı: Klondike

Kumaş tavan döşemesinin tavandan ayrılmasına sebep oluyor.Benden söylemesi

Olmuyor.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


9576 Mesaj
27 Haziran 2008; 13:54:08 

Gün paralarını alayım daha onunla chip+hava filtresi alcam


_____________________________



1682 Mesaj
27 Haziran 2008; 14:04:07 


quote:

Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

Gün paralarını alayım daha onunla chip+hava filtresi alcam

yok daha neler ne konuşuyorsunuz gününüz oldugu zaman


_____________________________

Attığım mesajlara cevap istiyorsanız Pm atınız


 
20706 Mesaj
27 Haziran 2008; 14:12:55 

quote:

Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

Gün paralarını alayım daha onunla chip+hava filtresi alcam

Şşşş benzinli arabaya chip yaptırma. Zaten atmosferik motor var. Dağıtma arabayı. Git turbo taktır.

Gün dedikodularına hoşgeldiniz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal Korkmaz -- 27 Haziran 2008; 14:13:35 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


10276 Mesaj
27 Haziran 2008; 14:31:29 

Yakında nasıl yemek yapılır gibi başlıklar atılacak gibi düşünüyorum :)

Şakası bir yanada insanın arabasına bakması kadar doğal birşey olamaz

Kosla olayını hiç kendi başıma yapmadım ama oto yıkamaya götürdüğümde ordaki elemanlara durumu analttım koltuktaki tavandaki lekeleri anlattımb
Baktılar hemen kosla ile işe giriştiler birde baktımki cillop olmuş :)
Ama size ziebarttan koltuk koruma öneririm
Genelde çoğu yerde ücretsiz olarak veriyorlar
Özellikle açık renk koltuk olanlarda çok işe yarıyoru
Koltuk haricinde tabanında kolay kolay kirlenmesine engel oluyor


_____________________________



1683 Mesaj
27 Haziran 2008; 14:43:01 

Trafik kazasından dolayı aracı servisten aldığımızda içi leş gibiydi. Doğal karşıladım sonuçta ustalar eldiven takmayabilirler yada okadar dikkatli olmayabilirler ancak iç koltuk döşemeleri tam olarak leş içindeydi. Napsamm napsam dedim , anneme sölemiştim banyoda bulunan döşeme temizleyicisi bütün sıvıları karıştırarak yarım kova su verdi Yani okadar etkili olduki anlatamam , tertemiz yaptım 1 saat içinde döşemeler ilk günki gibi oldu. Ayrıca 2 hafta aracın içide mis gibi kokmuştu


_____________________________

Opel Corsa D 1.4/AT Twinport Enjoy


9576 Mesaj
27 Haziran 2008; 14:56:25 


quote:

Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz


Şşşş benzinli arabaya chip yaptırma. Zaten atmosferik motor var. Dağıtma arabayı. Git turbo taktır.

Gün dedikodularına hoşgeldiniz


O zaman gün paralarını arttıralım


_____________________________



10276 Mesaj
27 Haziran 2008; 14:56:32 


quote:

Orjinalden alıntı: maniavolkan

Trafik kazasından dolayı aracı servisten aldığımızda içi leş gibiydi. Doğal karşıladım sonuçta ustalar eldiven takmayabilirler yada okadar dikkatli olmayabilirler ancak iç koltuk döşemeleri tam olarak leş içindeydi. Napsamm napsam dedim , anneme sölemiştim banyoda bulunan döşeme temizleyicisi bütün sıvıları karıştırarak yarım kova su verdi Yani okadar etkili olduki anlatamam , tertemiz yaptım 1 saat içinde döşemeler ilk günki gibi oldu. Ayrıca 2 hafta aracın içide mis gibi kokmuştu



1 saatte 2 haftalık mis koku sağladın demek
Bende birdahakine temizlik için arabayı sanamı versem napsam


_____________________________



548 Mesaj
27 Haziran 2008; 15:30:23 


quote:

Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz



Olmuyor.


Benim arabanın tavanını tertemiz yapmıştı ama bir süre sonra tavan döşemesinin boşladığını farkettim.Hatta birkaç gün önce bir arkadaşımın ford eskortu da perişan etmiş ve yeni döşeme yaptırmayı düşünüyor.döşemeyi tutan yapıştırıcıyı da etkisiz hale getirdiğini söyleyebilirim.Umarım sizinkilerde olmaz.


_____________________________



871 Mesaj
27 Haziran 2008; 16:04:43 

az önce koltuk-kapı içi ne varsa temizledim. annemlerdeydim halı şampuanı aldım(maalesef markasına bakmayı unuttum),aslında arkada yeni bi leke vardı,onu silicektim ama başlayınca ne var-ne yok sildim,öğle sıcağında 1,5 saatimi aldı ama harika oldu,döşemeler krem renkli olmasına rağmen tek bi leke bile kalmadı,araba çok iyi durumda, umarım benim başıma da güneş geçmemiştir..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zooropa -- 27 Haziran 2008; 16:05:43 >


_____________________________



2179 Mesaj
27 Haziran 2008; 19:14:56 

quote:

Orjinalden alıntı: _crash_

Uygulama hakkında biraz detay verir misiniz?

Bodoslama dalmayalım oxy action larla, sonra leke kalıyor...






uygulama hakkında biraz bilgi verseniz, nasıl yaptınız, nelere dikkat ettiniz.....


büyük yoğurt kabının içine 1.5-2 ölcek kadar toz kosla oxy action koydum üstüne kaynamış ve 1-2 dk dinlenmiş sıcak suyu dökdüm zaten hemene köpürdü. lif ve benzer bişeyle önce köüğü lekenin üstüne yay daha sonra lekenin üstüne bastırarak ov. komple koltuğu yaparsan daha iyi olur.

anlıyacağın bodozlama yaptım
gecele camların üstünü hafifden acık bırakdım sabah baktığımda nem bile kalmamşdı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whoppix -- 27 Haziran 2008; 19:15:29 >


_____________________________



2179 Mesaj
27 Haziran 2008; 19:20:37 


quote:

Orjinalden alıntı: clio_TR

Resim var mı ayrıntılı bir biçimde görürdük?

walla yaptıkdan sonra aklıma geldi resim çekmek ama koltukda leke kalmadığı için ıspatlıyamazdım


_____________________________



2190 Mesaj
27 Haziran 2008; 19:46:44 

bende yaklaşik 2 saattir uğraşiyorum ama kosla oxi almadım geçen hanım koltukları omo ile silmiş peşinden de yumoşlu su ile silmiş cok güzel kokuyodu onun tavsiyeleri üzerine bende aynı uygulamaları yaptım arabaya..


cok güzel oldu mis kokuyo


_____________________________




 
976 Mesaj
27 Haziran 2008; 22:11:50 

geçenlerde halı yıkama makinasıyla koltukları yıkadım, pırıl pırıl oldu,
cam suyuna da üzüm sirkesi atıyorum, kirece birebir, haznenin içinde yüzen beyaz parçacıklardan eser kalmadı,


_____________________________

Jetta 1,2 TSİ Trendline-Platinium Gri


 
20706 Mesaj
27 Haziran 2008; 22:15:08 

Konu harbi harbi gün muhabbetine döndü yav. biri der Omo Yumoşlu su. Biri der üzün sirkesi kirece birebir.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1683 Mesaj
27 Haziran 2008; 22:18:04 


quote:

Orjinalden alıntı: desiya





1 saatte 2 haftalık mis koku sağladın demek
Bende birdahakine temizlik için arabayı sanamı versem napsam


ya silme işlemi 1 saatte bittide kuruma işi epey sürmüştü. Sonuçta köpüğü koltuğa yedir sonra durulama beziyle üstünden geç tamamdır vallahi oto parfümleri halt yemiş , koltuklarınızın bir kenarını kokulu temizlik ürünüyle silin bakın araba bi daha pis kokuyomu

Bu arada üstat ayıp ettin al arabayı gel , canın sağolsun beraber yaparız


_____________________________

Opel Corsa D 1.4/AT Twinport Enjoy


2179 Mesaj
27 Haziran 2008; 22:23:23 


quote:

Orjinalden alıntı: yaman53

bende yaklaşik 2 saattir uğraşiyorum ama kosla oxi almadım geçen hanım koltukları omo ile silmiş peşinden de yumoşlu su ile silmiş cok güzel kokuyodu onun tavsiyeleri üzerine bende aynı uygulamaları yaptım arabaya..


cok güzel oldu mis kokuyo


koltuklarda yumuşamışdır, konforlu olmuşdur artıık deymesinler keyfine


_____________________________



1640 Mesaj
27 Haziran 2008; 22:27:01 

tavan mukavvası organik maddelerin karışımından oluştugu için nemli bırakılmaması gerekiyor...koku hatta böceklenme yaptıgına bizzat şahit olmuştum


_____________________________



2179 Mesaj
27 Haziran 2008; 22:39:55 


quote:

Orjinalden alıntı: ihg70

Yav acaba cam suyuna da Calgon mu koysak,?
Kireç falan varsa haznede, su yolunda hani..

Kadınlar gününe döndü burası iyice




aslında camsil felen birazda calgon iyi olur silecek memeleri tıkanmaz bide cam tertemiz olur hehe..


_____________________________



4146 Mesaj
27 Haziran 2008; 23:50:36 

iştaha getiriyorsunuz iyice koltukları pırıl pırıl yapıcam


_____________________________




█▌▌▌Rise of the Dark ۩ ▌▌█▌



2190 Mesaj
28 Haziran 2008; 0:31:59 


quote:

Orjinalden alıntı: Whoppix




koltuklarda yumuşamışdır, konforlu olmuşdur artıık deymesinler keyfine




yumuşamazmı ya yumuşacik oldular..

aracin ici cok hoş koktu yumoşun bebek kokulusundan ki hepten böyle


_____________________________




2394 Mesaj
29 Haziran 2008; 12:26:39 


quote:

Orjinalden alıntı: serkes

içlerinde en zoru, bilek ve yürek isteyen iş ciladır hakkıyla yapabildinmi bari.





arabalara olan aşkımız devam ettiği sürece
yürekten cilasını yaparız

bilek kısmına eskisi kadar ihtiyaç kalmamış
yeni cilalar çok basit
ilk etapta sadece cilayı sürüyorsunuz
daha sonra kuru bir bezle sadece siliyorsunuz
eskiye göre çok basit

yoksa çbs nin pasta cilaları gibi
adele yapma işi tarih olmuş


_____________________________





11050 Mesaj
29 Haziran 2008; 12:50:51 


quote:

Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

Konu harbi harbi gün muhabbetine döndü yav. biri der Omo Yumoşlu su. Biri der üzün sirkesi kirece birebir.

+123456789



bi de ben alıp deneyeim şu oksi ekşın'ı;bakalım nasılmış..


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
7937 Mesaj
29 Haziran 2008; 13:19:10 

Bizim tavan da pis amma, zamanında Escort'a girişmiştik, tavan kumaşı inmişti aşağı.. Sonra bi de ona para vermiştik yeniden..

Ağzı yanan,..


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2190 Mesaj
29 Haziran 2008; 13:32:02 


quote:

Orjinalden alıntı: MuttFTS.

Bizim tavan da pis amma, zamanında Escort'a girişmiştik, tavan kumaşı inmişti aşağı.. Sonra bi de ona para vermiştik yeniden..

Ağzı yanan,..



ercort'ların kronik sorunları zaten tavan döşemelerinin sarkması


bi zaman escort alma niyetinde idik baktığımız 20 arabadan 18 de döşemeler koyvermişti


_____________________________




 
3878 Mesaj
29 Haziran 2008; 16:29:26 


quote:

Orjinalden alıntı: ihg70

Yav acaba cam suyuna da Calgon mu koysak,?
Kireç falan varsa haznede, su yolunda hani..

Kadınlar gününe döndü burası iyice


camsil koyabilirsin (ki ben koyuyorum)

tavana degecek bezin cok islak olmamasi gerekiyor sanirim, kosla lekelerde gercekten cok etkili


_____________________________



10191 Mesaj
29 Haziran 2008; 20:53:08 


quote:

Orjinalden alıntı: individual

tavan döşemesine su değerse aşağı iner derler.
bilmem doğru mudur?


Tavan kaplamaları yalıtım, sert ara astar üzerine dikildiğinden pek o kadar kolay inmezler aşağı. Ki oto yıkamacılarda halı yıkama aparatlarıyla yıkanabiliyor tavan kaplamaları.


_____________________________



Jews are hard to be taken in...PSA,Renault and Fiat Alliances are proof of that..


2190 Mesaj
29 Haziran 2008; 23:26:47 


quote:

Orjinalden alıntı: Acharad




Tavan kaplamaları yalıtım, sert ara astar üzerine dikildiğinden pek o kadar kolay inmezler aşağı. Ki oto yıkamacılarda halı yıkama aparatlarıyla yıkanabiliyor tavan kaplamaları.




[font="Arial"]BU HER araç için değil ford escort lar icin %100 geçerlidir hocam escortlarda bu sorun kroniktir..[/font]


_____________________________




10191 Mesaj
30 Haziran 2008; 0:12:08 

Ha eski araç ise durum farklı. Onlarda tavana dışarıdan vurunca dongur dungur ses yapıyor zaten. Onlarda kopabiliyor kaplama.


_____________________________



Jews are hard to be taken in...PSA,Renault and Fiat Alliances are proof of that..


2190 Mesaj
30 Haziran 2008; 0:17:10 

[font="Arial"]yeni nesil araçların tavan döşemeleri cok farklı zaten..

hiç göredim ama tahminim eski nesiller de döşeme-kumaş direk tavana yapıştırılıyordu sanıyorum..


yeni nesil araçlarda sarkma mümkün değil gibi birşey..


güvenle kosla oxinizi tavana uygulayabilirsiniz..

özellikle şöför koltugunun üzerindeki sigara dumanından sararmış tavanlara

[/font]


_____________________________




 
1072 Mesaj
30 Haziran 2008; 8:57:12 


quote:

Orjinalden alıntı: Whoppix