Şimdi Ara

e36 Cabrio Hakkında..!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
44.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar uzun zamandır bu arabaya kafayı taktım...Bu araç hakkında bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim...

     e36 Cabrio Hakkında..!

     e36 Cabrio Hakkında..!

     e36 Cabrio Hakkında..!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İsyanlı Sükût -- 22 Haziran 2008; 14:19:06 >







  • Bilgi verecek kimse yok mu...?
  • Tam olarak neyi öğrenmek istiyorsunuz?
  • Kullanım özelliklerini,sürüş karakterini,varsa kronik problemlerini vs.
  • Sürüş karakteri sizin daha önce bir BMW kullanıp kullanmadığınıza, hatta şimdiye kadar hangi araçları kullandığınıza göre değişir aslında..
    E36 tüm kasalarında aşağı yukarı aynı mekanik ve kozmetik özelliklerin kullanıldığı bir araçtır.. Yani sedanıyla coupe'si arasında çok bariz bir kullanım farkı yoktur.. Farkı yaratan kasa tipinden ziyade motor ve şanzuman özellikleridir.. Bir örnekle açıklamak gerekirse; Coupe bir 3.18is, station wagon bir 3.28ix kadar "spor" araba hissi vermez ..

    Genelde kaliteli malzemelerden üretilmiş olması, uzun süre üretimde kalması, sedan araçlarının Türkiye'de fazlaca bulunması ve sevilmesi itibarıyla idame ettirmesi son derece rahat bir araçtır.. Parça temini gayet kolaydır.. Farklı kalitede yan sanayi ürünler ve çıkma parça seçenekleriniz bolca mevcuttur..

    Kronik ufak tefek problemleri vardır ( ABS fren pedal sensörü, kalorifer musluğu vs. ) ancak ne kadar yeni model alırsanız ( max. 1999 model olabilir ) bu sorunlardan uzak durma şansınız o kadar çoktur..

    Alacağınız aracın geçmişi çok önemlidir.. Düşük km.de, ağır kaza geçirmemiş, temiz kullanılmış, modifiye adı altında rezil edilmemiş, bakımları iyi servislerde ve zamanında yapılmış bir E36 kullanması gayet keyifli bir araçtır..

    EDIT: typo..

    quote:

    Orjinalden alıntı: ---konyali---

    Kullanım özelliklerini,sürüş karakterini,varsa kronik problemlerini vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mec -- 24 Haziran 2008; 17:50:52 >




  • çok klas arabadır yahu.bir garajım olsa süper olur

    elimdeki 7.30 kısın bunu yazın kullanırım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mec

    Sürüş karakteri sizin daha önce bir BMW kullanıp kullanmadığınıza, hatta şimdiye kadar hangi araçları kullandığınıza göre değişir aslında..
    E36 tüm kasalarında aşağı yukarı aynı mekanik ve kozmetik özelliklerin kullanıldığı bir araçtır.. Yani sedanıyla coupe'si arasında çok bariz bir kullanım farkı yoktur.. Farkı yaratan kasa tipinden ziyade motor ve şanzuman özellikleridir.. Bir örnekle açıklamak gerekirse; Coupe bir 3.18is, station wagon bir 3.28ix kadar "spor" araba hissi vermez ..

    Genelde kaliteli malzemelerden üretilmiş olması, uzun süre üretimde kalması, sedan araçlarının Türkiye'de fazlaca bulunması ve sevilmesi itibarıyla idame ettirmesi son derece rahat ve bir araçtır.. Parça temini gayet kolaydır.. Farklı kalitede yan sanayi ürünler ve çıkma parça seçenekleriniz bolca mevcuttur..

    Kronik ufak tefek problemleri vardır ( ABS fren pedal sensörü, kalorifer musluğu vs. ) ancak ne kadar yeni model alırsanız ( max. 1999 model olabilir ) bu sorunlardan uzak durma şansınız o kadar çoktur..

    Alacağınız aracın geçmişi çok önemlidir.. Düşük km.de, ağır kaza geçirmemiş, temiz kullanılmış, modifiye adı altında rezil edilmemiş, bakımları iyi servislerde ve zamanında yapılmış bir E36 kullanması gayet keyifli bir araçtır..

    EDIT: typo..

    quote:

    Orjinalden alıntı: ---konyali---

    Kullanım özelliklerini,sürüş karakterini,varsa kronik problemlerini vs.





    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler...




  • Bir sorum daha olacak...
    Bu araç tente ile kışın da kullanılabilir mi yoksa hard-top almak şart mıdır..?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ---konyali---

    Bir sorum daha olacak...
    Bu araç tente ile kışın da kullanılabilir mi yoksa hard-top almak şart mıdır..?


    Öncelikle rica ederim, yardımım dokunuyorsa ne mutlu.. Kaldı ki seviyeli ve mantıklı her BMW veya Mercedes mesajına bilgim dahilinde cevap vermekten memnuniyet duyarım..

    Tente malesef bu araçların en zayıf, en problemli parçalarından biridir..
    Aslında tente yapımında kullanılan kumaş suya, kire, güneşe ve mevsimsel ısı değişikliklerine dayanıklı materyallerden seçilir, uzun süre özelliğini yitirmeden kullanılabilir ancak eski model araçlarda özellikle tenteyi oluşturan kumaşın parça bağlantı noktalarında dikiş sökülmesi ve tente mekaniğine hareket veren kolların baskı noktalarında kumaşta gerilme, deformasyon ve yırtılma sıkça görülür.. Bu gibi durumlarda geçici onarım yoluna gitmek mümkündür ancak sağlıklı sonuç almak için kesinlikle orijinal yeni tente taktırmak gerekir.. Kumaş problemlerine ek olarak saydam plastikten yapılan arka camda buğulanma, sararma, yırtık ve çatlak da yine ancak orijinal parça değişimiyle hallolacak olası problemlerdendir..

    Bu arada E36'da üç tip tente mekanizması vardır.. Manuel, yarı otomatik ve otomatik..
    Manuel'de tentenin tüm açma/kapama hareketi kullanıcı tarafından verilir.. Yarı otomatik tente elektriklidir ancak kapandıktan sonra tavanla birleştiği yerde manivelalarla sabitlenir ve bu manivelalar manuel olarak kullanıcı tarafından kilitlenir.. Otomatikte ise tek tuşla açma/kapama olanağı vardır..
    Otomatik veya yarı otomatikler kullanım açısından oldukça rahat olmakla birlikte aracın yaşı itibatıyla arızaya daha yatkın sistemlerdir.. Manuel ise nadiren arıza çıkartan, tabiri caizse "şemsiye" gibi basit bir mekaniğe sahiptir..

    Hard-Top, tenteli bir aracı kışın kullanma konusunda gerçekten başarılı bir çözümdür.. Özellikle kapalı bir garajınız yoksa hem güvenlik hem de kış şartlarının tenteye vereceği zarar açısından Hard Top çok işinize yarar.. Ancak unutmayın ki kullanmadığınız zamanlarda saklamak için bir yere ve söküp takarken de birinin yardımına ihtiyaç duymanız kaçınılmazdır..

    Son olarak E36 tenteleri piyasada orijinal ve sıfır olarak yaklaşık 1500 EUR civarına bulunmaktadır..
    Hard Top ise çıkma olarak 2500 YTL gibi bir fiyata sahiptir..

    EDIT: typo..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mec -- 24 Haziran 2008; 17:43:15 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mec

    quote:

    Orjinalden alıntı: ---konyali---

    Bir sorum daha olacak...
    Bu araç tente ile kışın da kullanılabilir mi yoksa hard-top almak şart mıdır..?


    Öncelikle rica ederim, yardımım dokunuyorsa ne mutlu.. Kaldı ki seviyeli ve mantıklı her BMW veya Mercedes mesajına bilgim dahilinde cevap vermekten memnuniyet duyarım..

    Tente malesef bu araçların en zayıf, en problemli parçalarından biridir..
    Aslında tente yapımında kullanılan kumaş suya, kire, güneşe ve mevsimsel ısı değişikliklerine dayanıklı materyallerden seçilir, uzun süre özelliğini yitirmeden kullanılabilir ancak eski model araçlarda özellikle tenteyi oluşturan kumaşın parça bağlantı noktalarında dikiş sökülmesi ve tente mekaniğine hareket veren kolların baskı noktalarında kumaşta gerilme, deformasyon ve yırtılma sıkça görülür.. Bu gibi durumlarda geçici onarım yoluna gitmek mümkündür ancak sağlıklı sonuç almak için kesinlikle orijinal yeni tente taktırmak gerekir.. Kumaş problemlerine ek olarak saydam plastikten yapılan arka camda buğulanma, sararma, yırtık ve çatlak da yine ancak orijinal parça değişimiyle hallolacak olası problemlerdendir..

    Bu arada E36'da üç tip tente mekanizması vardır.. Manuel, yarı otomatik ve otomatik..
    Manuel'de tentenin tüm açma/kapama hareketi kullanıcı tarafından verilir.. Yarı otomatik tente elektriklidir ancak kapandıktan sonra tavanla birleştiği yerde manivelalarla sabitlenir ve bu manivelalar manuel olarak kullanıcı tarafından kilitlenir.. Otomatikte ise tek tuşla açma/kapama olanağı vardır..
    Otomatik veya yarı otomatikler kullanım açısından oldukça rahat olmakla birlikte aracın yaşı itibatıyla arızaya daha yatkın sistemlerdir.. Manuel ise nadiren arıza çıkartan, tabiri caizse "şemsiye" gibi basit bir mekaniğe sahiptir..

    Hard-Top, tenteli bir aracı kışın kullanma konusunda gerçekten başarılı bir çözümdür.. Özellikle kapalı bir garajınız yoksa hem güvenlik hem de kış şartlarının tenteye vereceği zarar açısından Hard Top çok işinize yarar.. Ancak unutmayın ki kullanmadığınız zamanlarda saklamak için bir yere ve söküp takarken de birinin yardımına ihtiyaç duymanız kaçınılmazdır..

    Son olarak E36 tenteleri piyasada orijinal ve sıfır olarak yaklaşık 1500 EUR civarına bulunmaktadır..
    Hard Top ise çıkma olarak 2500 YTL gibi bir fiyata sahiptir..

    EDIT: typo..


    Tekrar çok teşekkür ederim vakit ayırdığınız için...




  • Bende Alcam cabrio ama aylardır merak icindeydim bilgilendirdiğin için tesekkür ederim dostum... Ama Hem tenteli hemde hardtoplu aynı anda olan araba var mıdır onuda merak ediyorum ?
  • Kusursuz denebilcek kadar sağlam bi araçtır kronik bir sorunu asla yok. Her arabanın gerektirdiği bakm itibariyle bikaç ufak parça değişimi olur sadece fiyatıda bu zamanda oldukça uygun. Tabi bulabilirseniz...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.