Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
27.468
Cevap
83
Favori
1.898.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sis lambalarım orjinal değil ama tıpa tıp aynı ayrıca bu lambaların sabit kalması için kasaları var tanesi 25 lira ama ben almadım lambaları sabitlemek için başka malzeme kullandım arka sis farından öne paralel kablo çektim tabi arada röle var ve sisler direkt aküden besleniyo ayrıca sağ arka sis lambasınında yuvasını delip ampulünü taktım hepsi arka sis lambasının kolundan yanıyo yani siz yapmak isteseniz 100 lira maliyeti var
  • sis farına hiç gerek yok bence sizce varmı? görüntü dışında bi artısı yok bence
    turbox arkada bizde (authentique) zaten hoparlör yoktu.ön kapılara sony aldım iki tane 70ytlye .arkayada sierra diye bi marka vardı ondan taktırdım.çıkardığı ses bişeye benzemiyor.alarm taktırdığım yerde taktırmıştım eşantiyon gibi bişey oldu kaç liraya geldi bilmiyorum.aslında ben arka kapılara takmak istiyorum ama kapı panelinde yer yok.paneli söküp delmek lazım o da işime gelmiyor.yani bi hoparlör yeri yapmamışlar kapılara hayret bi olay arkadaş ya.ayrıca ümraniyede biyerde media market diye biyer varmış.otomobil müzik sistemleri malzemeleri de varmış baya çeşitli.gidip bakmak lazım bi ara
  • Benimkisinde arkda standart hoparlörler var yani Renault koymuş galiba arka taraf daha uygun hoparlör için
  • suan kullandığımız 130.000km dizel aracımız var şimdiye kadar bir motor sorunu çıkarmadı bundan sonrası için ne dersiniz sorun çıkarırmı bu kmleri geçen arkadaşlar varsa bilgi rica ediyorum .
  • @iceman2005 kardeş sana şöle söyleyeyim :

    quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    2005te arabayı alırken çalıştığım firma 2 adet 65lik dci aldı şu an motoru 373.000de tık yok ama her zaman bakımları zamanında ve eksiksiz yapıldı adam gibi kullanınca bişey olmaz


    bide orjinal reno hoparlörlerini sökün ve atın arkadaşlar.öyle dandirik hoparlör ki bildiğin gibi değil.alın şöle iki tane sony paynır maynır.ucuz zaten..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi damonbounce -- 17 Eylül 2008; 18:00:22 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: iceman2005

    suan kullandığımız 130.000km dizel aracımız var şimdiye kadar bir motor sorunu çıkarmadı bundan sonrası için ne dersiniz sorun çıkarırmı bu kmleri geçen arkadaşlar varsa bilgi rica ediyorum .


    Bakımları düzenli yapıldıktan ve kaliteli eurodizel yakıt kullanıldıktan sonra risk faktörü düşüktür.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: damonbounce

    @iceman2005 kardeş sana şöle söyleyeyim :

    quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    2005te arabayı alırken çalıştığım firma 2 adet 65lik dci aldı şu an motoru 373.000de tık yok ama her zaman bakımları zamanında ve eksiksiz yapıldı adam gibi kullanınca bişey olmaz


    bide orjinal reno hoparlörlerini sökün ve atın arkadaşlar.öyle dandirik hoparlör ki bildiğin gibi değil.alın şöle iki tane sony paynır maynır.ucuz zaten..


    Hangisini alalım? (Model no'su ve marka)
  • benim eskı aracımdan kalma pıoneer 17 cm compedant vardı takmayı dusundum arkalara.. ama amfı olmayınca kompedantın pek bır anlamı kalmıyor hatta soktum onları taktım pek fark etmedı..amfi şart
    alınacaksa bence pıonerdan şaşmamalı
    fiyat olarakta 195 ytl ye almıştım
  • Arkadaşlar triger kayışı kaç km de değişmelidir.Ben arabayı aldığımda 71.000 km deydi değiştirdim şimdi 106.000 de acaba kayış ister mi?
  • 120.000de
  • arkadaşlar yeni kasa clio symbol 1.4 8 v mi yoksa 1.2 16 v mi tercih edersiniz, yeni kasa symbol 2009 expression modeli ful+ful 25.700 YTL fiya nasıl sizce almalımıyım, klima beni memnun edermi, otomatik klima, tavsiyelerinizi bekliyorum bu hafta alacağım birini...yada pazardan 2. el 20-23 civarı octavia bakıyorum sizce octavia 2. elmi yoksa clio symbol 2009 yeni kasamı...
  • @KAMUCU2000 hoşgeldin..
    ben olsam 1,2 16v yerine 1,4 8v yi seçerim. 1,4 yeterince küçük bir motor zaten daha altına inmeye gerek yok bence.
    ve symbol gurubu olarak yeni nesil symbol hakkında sadece internette bulabildiğimiz kadar bilgimiz var..bayiye son gidişimde ay sonu gelecek dediler..henüz çıkmadığı iiçin ne kullanan bir arkadaşımız var ne de bilen..bilmediğim için 2009 symbol al da diyemem çünkü yeterli bilgiye sahip değiliz bu araç hakkında.ama illa bir fikir istiyorsan 2el skoda ya da herhangi bir araç yerine her zaman 0 renault almayı tercih ederdim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: turbox
    Hangisini alalım? (Model no'su ve marka)


    kardeş ortasında tweeteri olan (tek tweeter varsa çift yollu, çift tweeter varsa 3 yollu) herhangi bir sony,pioneer.alpine,jbl,clairon,kenwood vs hoparlör alabilirsin.tweetersiz olanlardan alırsan (yani düz göbekli) tiz sesleri net alamazsın.
    ha sana tavsiyem aslında component sistem dediğimiz sistemlerden alman.yani bass, orta ses ve tiz hoparlörlerinin ayrı ayrı takım halinde satılanlar..kutu içeriğinde aktif crossover ile beraber gelir.yani amplifikatörden gelen sinyal önce crossovere verilir.crossoverın da 3 tane çıkışı vardır. bas mid(orta ses) ve tiz.her hoparlöre gönderilen frekans burada ayarlanır.en iyi ses elde edilir vs ama çok detaylı iş.pahalı + iyi usta bulman zor + kaliteli amplifikatör ister + arabada bunları takıcak yer yok orayı burayı kesmek lazım.kısacası basit bir sistem(teyp+amfi+sub+2veya3yollu hoparlör) ile yeterli müzik alabilirsin.bu da benim ön kapılar için aldığım sony hoparlörler(70ytl):


     CLİO SYMBOL GRUBU


    Sony XS-F1335
    Sony XS-F1335 13cm 3-Yollu Oto Koaksiyel Hoparlör. . . 13 cm 3-Yollu Koaksiyel Hoparlör Maks. Güç 160W Ölçülmüş Güç 40W HOP Woofer

     CLİO SYMBOL GRUBU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi damonbounce -- 18 Eylül 2008; 2:29:15 >
  • benim sistem resimde çizdiğim gibi..
    amfiye sadece sub bağlı.diğer hoparlörlerin giriş gücü düşük olduğu için yanma olasılığı olduğundan amfiyi bunlara bağlatmadım.teyp orjinal.basit bir sistem ..yetiyor bana.
    ama asıl yapmak istediğim şey 4 kapıyada komponent sistem ve bunun için ayrı bir amplifikatör.
    bagaja bitane 38cm kicker sub ve bunun için bir amfi daha. yapmak istediğim şey bu ama tuzlu geliyor.

     CLİO SYMBOL GRUBU
  • component sistem hikayesi de resimdeki gibi oluyor.aktif bölücü(crossover) bas ve tiz.bazı komponent sistemlerde bunlara ilaveten bir de orta ses (mid) hoparlörü bulunuyor.pro yani..

     CLİO SYMBOL GRUBU



    ayrıca ÜMRANİYEDE oturan arkadaşım varsa ordaki REAL denen marketten YEMEK YEMESİN.
    yemekten kocaman böcek çıktı . bilginiz olsun.ha orda ne işin var derseniz medya markete gitmiştim oto müzik sistemlerine bakmaya.acıktık gidelim yiyelim dedik başımıza bu geldi

     CLİO SYMBOL GRUBU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi damonbounce -- 18 Eylül 2008; 2:51:46 >
  • @damonbounce

    Bilgi ve paylaşım için teşekkür ederim.
  • @Hrdt_Carlone34

    Değişim Km'si arkadaşın belirttiği gibi

    quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    120.000de

  • quote:

    Orjinalden alıntı: KAMUCU2000

    arkadaşlar yeni kasa clio symbol 1.4 8 v mi yoksa 1.2 16 v mi tercih edersiniz, yeni kasa symbol 2009 expression modeli ful+ful 25.700 YTL fiya nasıl sizce almalımıyım, klima beni memnun edermi, otomatik klima, tavsiyelerinizi bekliyorum bu hafta alacağım birini...yada pazardan 2. el 20-23 civarı octavia bakıyorum sizce octavia 2. elmi yoksa clio symbol 2009 yeni kasamı...


    Verdiğiniz fiyat 1,4 8 V ve 1,2 16 V için aynıysa, aracın ağırlıklı olarak şehir içi mi, yoksa şehir dışı mı kullanılacağına bakmak gerekir:

    Ağırlık şehir içi ise,
    1,2 16V tercih edilebilir, zira vergi avantajı var, daha yeni bir teknolojiye sahip ve 1,4 8V'e göre daha düşük yakıt tüketimi söz konusu.. Şehir içi kullanacağınız güzergah rampaya sahipse, özellikle araç yüklü iken klima kullanımında sorun yaşayabilirsiniz. Benzer durum şehir dışı yollarda da geçerli. Bunlara ilave olarak, 1,2 16V düşük motor hacmi ve atmosferik yapısı nedeniyle şehir dışı kullanımlarda-özellikle sollamalarda- dikkatli kullanımı gerektirecektir.

    Ağırlık şehir dışı ise,
    Daha yüksek tork avantajı nedeniyle 1,4 8V tercih edilebilir. Ayrıca, unutmamak gerekiyor ki 60.000 Km'de yapılan triger kayışı değişimlerinde 1,4 8V; 1,2 16V'e göre daha düşük bakım giderlerine sahip.. Klima kullanımı için 1,4 8V'in şartları 1,2 16V ile aşağı yukarı aynı. Sonuçta iki motorda 75 BG güç üretiyor. Bunlar sorularınıza vermeye çalıştığım yanıt.

    Benim önerim ise
    İster 1,4 8V, ister 1,2 16V motora sahip olsun, yeni Symbol'ün ilk yıl almanızı tavsiye etmem. Zira,http://forum.donanimhaber.com/m_25417123/mpage_3/key_/tm.htm adresinde şu şekilde bir yorumda bulunmuştum:

    quote:

    Orjinalden alıntı: turbox

    Bence yeni Symbol'ün ilk 1 yıl alınması mantıklı değil, zira yeni çıkan kasaların ne kadar testleri yapılırsa yapılsın mutlaka kalite sorunları oluyor. Ortaya çıkan sorunlar, Renault servisleri tarafından merkeze bildiriliyor ve mühendislik değişikliği ile sorunlar gideriliyor. 1 yıl sonra, daha sorunsuz bir otomobil satışa sunuluyor. İlave olarak, ilk yıl talep nedeniyle satışa sunulan modellerin fiyatları olması gerekenden yüksek. 1 yıl sonra arz-talep oranı dengeye giriyor ve piyasası oturuyor. Bu durum Symbol dahil yeni satışa sunulan bütün otomobiller için geçerli. Bu nedenle, halihazırda Symbol almayı düşünen arkadaşlarımıza eski kasayı tavsiye ederim.


    Yorumumun arkasındayım. Göreceksiniz size 25.700 YTL'ye bırakılan otomobil, 1 yıl sonra piyasa şartları aynı kalmak kaydıyla kampanya vs. ile 23.000 YTL'ye satılacaktır. Ayrıca 1 yıl sonra, Renault'un 1,4 16V ve 1,6 16V motorlar ile bir olasılık 1,2 16V Turbo 100 BG motorları piyasaya sürmesi söz konusu olabilir. Yeni Symbol için benzinli de bu motorların tercih edilmesi daha mantıklı. Şu an araç ihtiyacınız varsa, Renault eski kasaları bir an önce elden çıkartabilmek için bugün yarın kampanya yapacaktır. (Belki yapıyordur da) Buna göre eski kasa 1,4 8V Extreme'i herhalde 20.000 YTL veya daha ucuza alabilirsiniz gibi geliyor. Yerinizde olsam, bu fiyata alır, 3-4 sene biner, ondan sonra yeni kasa Symbol'ü düşünürüm. Geçecek 3-4 yıl içerisinde, hem yeni Symbol olgunlaşır, hem de alacağınız eski kasa Symbol'ü düşük fiyatla aldığınız için fazla değer kaybına uğramadan elden çıkartabilirsiniz. Piyasada altın kural, herkesin ağırlıklı tercihlerinin ne olduğu değil, sizin tercihlerinizin ne kadar isabetli olduğudur. Düşünün, şimdi yeni çıkan kasaya herkes rağbet ediyor. Ancak siz 3-4 sene bekliyor ve piyasada en uygun koşulların oluşmasını bekleyerek karlı bir iş yapıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbox -- 18 Eylül 2008; 7:30:07 >
  • Görüşleriniz için teşekkür ederim, yeni kasa symbol çok hoşuma gitti, epey bi donanımlı, şuanda hemende bir araca ihtiyacım var, ama olmazsa olmaz değil tabiki. expression 1.4 8v olana (4 cam otomatik ve manuel yerine otomatik klima) 25.700 dedi, ben daha bişey demeden, buna ben 23.500 veya 24.000 teklif edecem verirse alacam yoksa yılbaşı kampanyalarına kadar yolu var...
  • DİREKSİYON KUTUSUNUN İÇİNDE İÇİ PLASTİK DOLGULU MAFSALA BENZER BİR PARÇA VAR PLASTİK DOLGU ZAMANLA DARBELERE YENİK DÜŞÜP AŞINIYO ÇOK FAZLA BİR MASRAF TUTMAZ BİR ÖB DÜZENCİYE GİDİN
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.