Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
27.468
Cevap
83
Favori
1.896.863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hrdt_Carlone34
    Teşekkür ederim arkadaşım seninkinin motor çesidi ne acaba?


    2008 1,4 8v a.c.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ogyz
    arkadşlar yeni symbol aldımda acaba araç hakkında görüşleriniz nedir paylaşırsanız sevinirim
    Renault Symbol 1.4 BENZİNLİ Expression 2009


    hayırlı olsun.kullanan arkadaşların görüşü eskiye nazaran daha güvenli olduğu.benim fikrim ise güzel göründüğü.pek bilgimiz yok yeni nesil symbol hakkında.resimlerle bizi bilgilendirirsen seviniriz
  • fotoğraf makinesi aldığım zaman fotolarını yollayacağım.motor 1.4 rn 75 bg viraj kabiliyeti çok iyi benzinli fakat expression+konfor paketi çok memnunum bu yeni kasa çok tutacaktır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ogyz

    arkadşlar yeni symbol aldımda acaba araç hakkında görüşleriniz nedir paylaşırsanız sevinirim

    Renault Symbol 1.4 BENZİNLİ Expression 2009


    Hayırlı olsun. Yeni kasa herhalde.. İlave opsiyonları var mı? Konfor paketi, 15'' Alimünyum alaşım jant vb..
  • (expression)yol bilgisayarı dijital+otomatik klima konfor paketi+çelik jantlar+abs+4 cam otomatik=25790 ytl
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ogyz

    (expression)yol bilgisayarı dijital+otomatik klima konfor paketi+çelik jantlar+abs+4 cam otomatik=25790 ytl


    Full paket anladığım kadarıyla. Güle güle kullanın
  • SAĞOL İNŞALLAH SANA VE CLİO SYMBOL GRUBUNA NASİP OLUR.
  • ne kadar fazla electronic aksam, o kadar sorun bence
    @ogyz tekrar hayırlı olsun kaskoyu ihmal etme.mümkünse garaja falan koy.bilhasssa yol kenarına çekmemeye çalış.bırak araba sürtmesini veletlerin top oynaması bile yetiyor.top mop atıyolar bisikletle geçerken takıyolar.en sonunda dövecem hepsini
  • HAKLISIN ESKİDEN 2006 MODEL KANGOOM VARI BOYDAN BOYA ÇİZMİŞ VELETLER
    BİRDE SYMBOL BENZİNLİ YA ALIŞAMADIM ÇOK ZOR ALLAH SONUMU HAYIR ETSİN KASKO DA YAPTIRDIM ÇOK SAĞOL SANADA NASİP OLUR İNŞALLAH
  • Hayırlı Uğurlu Olsun En Kısa Zamanda fotoları bekliyoruz
  • Turbox senin araban kaç km de ve motora bağlı olarak hiç sorun yaşadın mı?
  • eski kangon dizeldi heralde. dizelden benzinliye geçince dandik oluyor hakikaten.dizel motorlu bir araç kullanmak insana daha çok keyif veriyor.torku yüksek olmasından dolayı sürekli vitesle oynamıyosunuz kolay toparlayabiliyor.dizelleri severim ben onun için.ama o da bi bozuldumu birdaha ayar tutmuyor be abicim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hrdt_Carlone34

    Turbox senin araban kaç km de ve motora bağlı olarak hiç sorun yaşadın mı?


    ** Aracım 39.000 Km'de. Esasında motorla ilgili ciddi bir sorunla karşılaşmadım. Sadece 1,4 16V ve 1,6 16V motorların kronik sorunu olan ateşleme bobinleri arıza yaptı ve 4'ünü de değiştirdim. Yeni ateşleme bobinlerinin daha uzun ömürlü olduğu söyleniyor. Yeni tip bobinler, resimde de görüleceği gibi kırmızı başlığa, (Kırmızı daire içerisine alınanlar) eski tip ve sık arızalananlar ise mavi başlığa (Sarı Daire içerisine alınanlar) sahip.. İlk değişimi Şubat 2008 tarihinde yaptırdım. Daha sonra Eylül 2008 tarihinde değişmeyen 2 eski tip bobinler de arızalananınca, bunları da değiştirdim. Bobinleriniz arızalanırsa, değiştirirken kırmızı başlığa sahip olmasına dikkat etmek lazım.



    ** Bir de geçenlerde marş verdiğim halde motorun sıcak olmasına rağmen kolaylıkla çalışmaması sorunu nedeniyle servise gösterdim. "Egzantrik Kaptörü" nü açarak temizlediler ve sorun giderildi. "Egzantrik Kaptörü" sorunu da maalesef 1,4 16V ve 1,6 16V motorların yumuşak karnı..
  • 8v modeller bu sorunlardan uzak dimi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: damonbounce

    eski kangon dizeldi heralde. dizelden benzinliye geçince dandik oluyor hakikaten.dizel motorlu bir araç kullanmak insana daha çok keyif veriyor.torku yüksek olmasından dolayı sürekli vitesle oynamıyosunuz kolay toparlayabiliyor.dizelleri severim ben onun için.ama o da bi bozuldumu birdaha ayar tutmuyor be abicim


    Esasında bu fark, dizel/benzinli'den ziyade araçların besleme sistemleri ile doğru orantılı. Zira, Symbol'lerin benzinli versiyonları tamamen atmosferik. Buna karşılık, dizel versiyonları turbo beslemeli. Dizel versiyonlarda turbo besleme olmasa, bu kadar yüksek tork üretemez.

    * Örneğin Kangoo'ların atmosferik 1,9 Dizel versiyonları vardı. Ürettiği tork sadece 120 NM'di. Halbuki 1,5 hacmindeki turbo beslemeli dCI motorlar 160 ile 185 NM arasında tork üretiyor. Hatta aynı motora Renault farklı özelliklerde turbo ve yazılım uygulayarak 110 BG güç ve 250 NM tork alabiliyor. Yoksa motorun iç yapısı değiştirilmiyor. Yüksek tork, sürüş zevki, yokuşlarda kolay toparlama/seri sollama ve yakıt ekonomisi olarak karşımıza çıkıyor.

    * Bir başka örnek. Benzinli atmosferik 1149 cc hacmindeki 16V motor 75 BG ve 106 NM tork üretiyor iken, Türkiye pazarında bulunmayan ancak Avrupa pazarında bulunan aynı motorun turbo beslemeye sahip olanı 100 BG ve 145 NM tork üretiyor. Bu tamamen turbo farkı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: damonbounce

    8v modeller bu sorunlardan uzak dimi


    Forumda veya çevremde kullanan arkadaşlarımdan, 8V'in bobinlerden sorun çıkardığını duymadım. 8V kullanıcıları tecrübelerini paylaşırlarsa, öğrenmiş oluruz.
  • Ben geçen yıl bu zamanlar da yolda giderken arabam silkeledi. Stop etti ve durdum. Sonra 2-3 marşta çalıştırdım ve ilerde ki ışığa kadar gitim, kırmızı yandı ve durdum. Araba yine stop ett ve daha çalışmadı. Arkası boştu ve rampa yoldu, sağ kenara kaydırıp kaputu açıp baktım. Her şey normal, kayış vs. yerli yerinde. Araba da tık yok. Camlar vs. açılıp kapanıyor ama araba çalışmıyor. Reno servis çağırdım ve geldiler. Kaptöre el attı adam ve araba çalıştı. Sonra küllüğün altında ki sokete bilgisayarını bağladı ve ekranda kaptör arızası yazdı. Kaptörün ucu oksitlenmiş ve temizledi. Bende binip arabama devam ettim. O zamanlar 27 bin km. deydi arabam şimdi 35 binde. Manyatik kaptör ara sıra böyle yaparmış. Komple veya sadece kablosuz değiştirilebiliyormuş ama ben değiştirmedim, öylecene kaldı. 30 bin bakımında temizletmiş tekrar ucunu.
  • 87 reno 9 dizelim(55hp) vardı.sürüş zevki dersen şuanki symbolden daha iyi toparlıyodu kendini ne biçim arabaysa.boşken bas bas gitmezdi araba full doluyken resmen beygir gibi çekerdi.kamyon soyundan gelmiş bir otomobildi.1,6 8 valfli atmosferik pompa enjektör sistemli bir motoru vardı..iyi arabaydı...taa ki termostat bozulana kadar. götürdüğüm kendini tamirci sanan ............. ............ hararet yaptırdı heralde..3000 km gitti gitmedi motor bitti.birdaha da ayar tutmadı araç..

    -bu ''kaptör'' nedir?ne değildir.nerdedir ve ne işe yarar?

    -ayrıca nedir bu yeni symbol dizelin bi depoyla 1700km ayağı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi damonbounce -- 27 Eylül 2008; 21:28:02 >
  • Allaha şükür aracım 26.000de ve hiç arıza yapmadı ogyz hayırlı olsun
  • @damonbounce

    Symbol'ün "1 Depo mazotla 1700 Km" haberinde yanlışlıklar var.

    * Symbol 100 Km'de 3,15 lt mazot tükettiyse, 37 lt mazotla yaklaşık 1175, 45 litre (1 depo) mazotla da yaklaşık 1429 Km yol alır. Halbuki habere göre 45 litre mazotla 1700 Km yaptığı belirtiliyor.

    * Eğer iddia edildiği gibi bir depo (45 lt mazot) ile 1700 Km yol aldıysa, 100 Km'de ortalama 2,65 lt mazot tüketmesi gerekir ki bu rakam şu anki teknoloji ile mümkün değil.

    * Sonuçta ya haber, ya da verilen rakamlar yanlış.

    * Renault halkla ilişkiler departmanı derhal harekete geçerek, oluşan yanlış anlamayı ve dezenformasyonu engellemeli ve bunu basın yoluyla açıklamalı. Ayrıca, 100 Km'de gerçekleşen 3,15 lt tüketimin hangi sürüş, trafik ve hava şartlarında elde edildiği yüzeysel değil, detaylı olarak açıklanmalı. Aksi taktirde, rakip firmalar bu durumu Rekabet Kurumuna bildirirlerse veya hukuki yollara başvururlarsa zor durumda kalırlar. Kamuoyunda oluşan olumsuz fikirler ve dedikodular da cabası..
  • bu da bizim sümbülden









    2009 Renault SYMBOL 1.4 RN 75 BG EXPRESSİON+KONFOR PAKET+ABS+DİJİTAL VE OTO KLİMA+YOL BİLGİSAYARI+4 CAM OTOMATİK=25700





  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.