Şimdi Ara

TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde (52. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.177
Cevap
4
Favori
253.411
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eklembacak

    kolay gelsin arkadaşlar . sizden ricam bilgisi sağlam olan bir arkadaşın bu konuda fikir vermesi tşk.

    aracım 2001 model peugeot 206 . araç full bakımdan geçti a dan z ye her türlü balatasından tutunda sağlık malzemesine kadar tam durumda . vergiler cezalar kısaca full durumda muayeneyi bekliyor .

    Lakin şöle bi durum var . 2 yıl kadar önce aracı aldıgımda ankarada ruhsatı verdiler elime yalnız tam olayı hatırlamıyorum ancak ruhsatta şasi no da 17 rakam ve sayıdan 1 tanesi hatalı üzerinde I harfi var fakat tükenmezle 1 olarak düzeltilmiş sanırım ruhsatı alırken görevli kişi kalemle yazmıştı olayı dediğim gibi hatırlamıyorum . birde istiap haddi 4 yazıyor sadece bu sorun mu .

    şimdi bu şasi no bana araç muayedene tüvtürk . sorun teşkil etcekmi gecelerimin kabusu oldu . şöleki bu ruhsat ile şu an bulundugum muayene olcagım yer arasında 1000 km kadar var ve şu an bulundugum yerden gitmem imkansızzzz . . .

    şimdiden bilgi veren arkadaşlara tşk .


    Eski ruhsat sanırım, eski ruhsatta oynama yapılabiliyordu fakat oynama yapanın imza ve sicilini yazması gerekiyor.Eğer araçtan süphenirseler ki zannetmiyorum I ile 1 çok yakın, sorun teşkil eder.Biraz yoruma açık.Doğrusu ruhsatın yenilenmesidir yalnız.
    4 kişi problem olmaz.

    1000 km uzakta olması önemli değil bulunduğunuz yerden de ruhsatı değiştiriyorsunuz gerekli yazışmaları yapıyorlar.Eğer olmazsa vekalet verip evrakları kargo ile Ankara daki birisine göndermeniz lazım.




  • Arkadaşlar bende cumartesi muayeneye götürcem aracı ancak arka emniyet kemerlerinden birinin takılan kısmı bozulmuş içine girmiyor.Muayenede sorun olurmu?
  • Olur.Yukarıda kusur teksi var.AK olarak geçiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Aracını görmeden alçaklık seviyesi ile ilgli yorum yapmak yanlış olur ama büyük ihtimalle yay + canttan geçersin. Sinyal olmaz, sarı yanacak.


    Şöyle bi fotosu var bilmem işe yarar mı

    http://img18.imageshack.us/img18/6533/fotoraf0316g.jpg

    Aynamla ilgili bir problem yaşar mıyım ki acaba ?




  • Olmaz gibi duruyor.Bence olmaz.

    Ayna problem olmaz, HK geçiyor.
  • Hadi ya Sürtme felan yok gerçi ama alla alla canım sıkıldı şimdi valla

    Bilgilendirme için çok teşekkürler tenekekutu
  • Ayrıca sakinlik ve sorun çıkarmama açısından hangi istasyonu tavsiye edersiniz ? Sultanbeyli istasyonu çok rahat diyorlar mesela. Fazla sorun çıkarmadan, sıra pek beklemeden geçersin deniyor ?
  • Randevu al git,istasyonlar hakkında pek bilgim yok.
    Sürtmeyi buradan bilemezsin.Rampa ya aldıktan sonra belli olur.Fakat 35 lik yaylar genelde kurtarıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Olur.Yukarıda kusur teksi var.AK olarak geçiyor.

    Saolun baktım bende tekse AK geçiyor.Yarın götürüp yaptırayım.
  • muayeneye bir gün önce gitsek ne olur
    ve
    vergi dairesinden borcu yoktur yazısı almak zorundamıyız?
    teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeze -- 20 Ekim 2009; 0:24:00 >
  • Bişey olmaz, alsan iyi olur.Borcunun olmadığına eminsen almasanda olur elbette.Orada sorguluyorlar ama borcun çıkarsa tahsilat yapılmıyor.Vergi dairesine gerisin geriye gidiyorsun.
  • teşekkürler mecburen birgün önce gidicem
    borç durumunu internetten öğrendim
    gidelim bakalım ne olacak
    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 23;59

    selamlar,
    şasi numarası yeri çürüdüğü için okunmadı ve muayeneden geçemedi araç,sanayiye gittim temizliğini yaptırdım ama sonuç yok numaralar tamamen silinmiş.bazı işlemler varmış bunları bilen arkadaşlar varmı? profesöre gidilip bir hesaba para yatırılıp o dekontla şoförler odasından k1 kağıdı alınıp emniyete gidilecekmiş sonrasında emniyet bir yere yönlendirecek ve numara çakıldıktan sonra tekrar emniyet mühürleyecek birde şasi numarası ruhsata eksik yazıldığı için ruhsatta emniyetten değişecekmiş.bir ustaya sordum 600-700 lirayı gözden çıkar dedibu doğrumudur? yakın zamanda başına böyle bir olay gelen varmı acaba ?bilen biri yardımcı olursa sevinirim


    Olabilir bazen böyle şeyler aracın şase numarası sonuçta bu aracın sahipliğini belirliyor,oldukça önemli birşey.

    Şöförler odasına gidiyorsun, Ek-1 kağıdı alıyorsun ( Ek-1 alırken neden almak istediğini söyle ona göre doldururlar), ondan sonra emniyetin yolunu tutacaksın emniyet seni şase numarası vuran bir yere yönlendirecek(muhtemelen sanayide bi esnaf),emniyetin dediği numarayı bu kişi araca vuracak, ondan sonra tekrar emniyete gideceksin emniyet bu şase numarasına bir mühür vuracak. Daha sonra elinde Ek-1 in,aracına vurulmuş yeni şase numaranla Muayeneden kaldığın TÜV e geri gidiyorsun, başka kusurun yoksa bu yeni şase numarasını okuyorlar ve Ek-1 elle yazıyorlar.İmza mühürü attıktan sonra da tekrar emniyete gidiyorsun ve aracının yeni şase numarası kayıtlara geçiyor.Sende yeni ruhsatlarını alıyorsun.

    Masraf emin olmamakla beraber :
    20 TL Ek-1
    30-50 TL arası birşeyir herhalde Motor No yeniden çaktırma
    100 TL civarıda yeni ruhsat parası
    Kabaca 200 civarı birşey tutar diye tahmin ediyorum.Sen gittikten sonra doğru rakamları yazarsan bizde tam olarak öğrenmiş oluruz.


    NOT: Duruma göre şase orjinallik belgeside isteye biliyorlar MMO dan ama bu araçtan şüphelendikleri zaman oluyor.O yüzden ona girmeyeyim.Zaten o belge lazımsa sana söylerler.Makina Mühendisleri Odasına gidip alırsın sende o belgeyi ama dediğim gibi onu daha çok çalıntı olduğuna şüphelendikleri araçlarda yaptırıyorlar.Sendeki çürüme belli ise buna gerek yok.




  • Buraya yazmam gerekirken diğer konuya yazmışım.



    Sayın tenekutu'nun verdiği ayrıntılı ve değerli bilgiler için şahsen teşekkür ederim. Mükemmel açıklama ve cevap.

    Tereşebe numarası motor bloğundaki motor numarası bir türlü tespit edilemeyen eski Amerikan arabalarına Şoförler Odasında görevli Mak. Müh. tarafından vuruluyor ve daha sonra ruhsata tescil ediliyormuş. Eskide kalan bir uygulama ancak trafik tarafından tanınan bu imkan bence son derece yerinde ve önemli. Zaten özellikle kaçak motor ticaretini önlemek için yapılan bir uygulama.

    Artık motor numarası genelde motor askı kulağının yanında (eksantrik zinciri/kayışı kutusu muhafazasında) çıkartma üzerine yazılıyor. Şasi numarası esas önemli olan, FIAT Grande Punto'da da bildiğim kadarı ile en az 3 yerde yazılı.

    Taner Göde




  • Önemli değil abi,
    Motor numarasında da bir farklılık yok aslında, şase numarasındaki yol izleniyor. Artık vurmaya kim yetkili ise o vuruyor.Zaten emniyet sizi o kişiye yönlendiriyor.Motor veya motor bloğunuz değişmişse birde ek olarak proje çizdirmeniz gerekiyor.

    3 yerde yazılı olabilir ama tekbir yerde şasede çakılıdır.Önemli olan o şasedeki olan.Diğerleri okumakta pratiklik sağlıyor sadece o kadar.Özellikle araç eski ise dikkat etmek lazım,pastan,sudan her türlü yok edici şeyden korumak gerekiyor.Elbette alırkende öyle.Camdaki filan yazanı değiştirmek çok kolay,ama şasede yazanı değiştirmek zordur.Çenç araç mı diye dikkat etmek şart.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    quote:

    Orijinalden alıntı: 23;59

    selamlar,
    şasi numarası yeri çürüdüğü için okunmadı ve muayeneden geçemedi araç,sanayiye gittim temizliğini yaptırdım ama sonuç yok numaralar tamamen silinmiş.bazı işlemler varmış bunları bilen arkadaşlar varmı? profesöre gidilip bir hesaba para yatırılıp o dekontla şoförler odasından k1 kağıdı alınıp emniyete gidilecekmiş sonrasında emniyet bir yere yönlendirecek ve numara çakıldıktan sonra tekrar emniyet mühürleyecek birde şasi numarası ruhsata eksik yazıldığı için ruhsatta emniyetten değişecekmiş.bir ustaya sordum 600-700 lirayı gözden çıkar dedibu doğrumudur? yakın zamanda başına böyle bir olay gelen varmı acaba ?bilen biri yardımcı olursa sevinirim


    Olabilir bazen böyle şeyler aracın şase numarası sonuçta bu aracın sahipliğini belirliyor,oldukça önemli birşey.

    Şöförler odasına gidiyorsun, Ek-1 kağıdı alıyorsun ( Ek-1 alırken neden almak istediğini söyle ona göre doldururlar), ondan sonra emniyetin yolunu tutacaksın emniyet seni şase numarası vuran bir yere yönlendirecek(muhtemelen sanayide bi esnaf),emniyetin dediği numarayı bu kişi araca vuracak, ondan sonra tekrar emniyete gideceksin emniyet bu şase numarasına bir mühür vuracak. Daha sonra elinde Ek-1 in,aracına vurulmuş yeni şase numaranla Muayeneden kaldığın TÜV e geri gidiyorsun, başka kusurun yoksa bu yeni şase numarasını okuyorlar ve Ek-1 elle yazıyorlar.İmza mühürü attıktan sonra da tekrar emniyete gidiyorsun ve aracının yeni şase numarası kayıtlara geçiyor.Sende yeni ruhsatlarını alıyorsun.

    Masraf emin olmamakla beraber :
    20 TL Ek-1
    30-50 TL arası birşeyir herhalde Motor No yeniden çaktırma
    100 TL civarıda yeni ruhsat parası
    Kabaca 200 civarı birşey tutar diye tahmin ediyorum.Sen gittikten sonra doğru rakamları yazarsan bizde tam olarak öğrenmiş oluruz.


    NOT: Duruma göre şase orjinallik belgeside isteye biliyorlar MMO dan ama bu araçtan şüphelendikleri zaman oluyor.O yüzden ona girmeyeyim.Zaten o belge lazımsa sana söylerler.Makina Mühendisleri Odasına gidip alırsın sende o belgeyi ama dediğim gibi onu daha çok çalıntı olduğuna şüphelendikleri araçlarda yaptırıyorlar.Sendeki çürüme belli ise buna gerek yok.

    Aynısı benim başıma geldi son bir rakamı okunmuyorr çürümüş bir rakam için bile ilk önce fakülteye gidilecekmiş şöförler odasına gittim fakulteye gitmeden ,orasıda ilk önce fakülteye gitmen lazım dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_Narrator -- 17 Kasım 2009; 14:56:23 >




  • son günlerde muayeneya giden var mı ankarada? sıra durumları nasıl? kalabalık mı yine eskisi gibi? muayene için topic vardı o ne oldu?
  • Sıra beklemek istemiyorsan randevu alacaksın.
  • Ankara/Eryaman muayene istasyonunda dün bir arkadaşımın aracını muayeneye soktuk. Saat 18 den sonra randevusuz araçlarada bakıyorlarmış. Saat 18:30 gibi ordaydık bizden başka iki araç daha vardı ve 10 dakika gibi bir sürede muayene bitti.
  • ön camı filmli araçlar nasıl geçiyor anlamış değilim
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.