Şimdi Ara

Yeni Laguna 1.5 dci privilage (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
1
Favori
56.760
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • olayı fakir edebiyatına getirdin ya helal olsun volkan_kolay.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905


    quote:

    Orjinalden alıntı: CYBORG00TR

    quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell

    Mondeo römork kapasitesinden 4 puan fazla almış ve bu benim için hiçbirşey ifade etmiyor. Ama lagunanın 7 puan fazla alan frenleri çok şey ifade eder. Bu arada güvenlik donanımlarında da mondeo 4 puan fazla almış. Nedir bilen varmı lagunada olmayıp da mondeoda olan güvenlik adına. Çünkü laguna da arkada yan hava yastıkları bile alınabiliyor.


    herşey hava yastığı değildir güvenlikte, öyle bişi olsa Cheryede 8 hava yastığı koyalım tamamdır,
    Ayrıca Lagunada ne kadar hava yastığı varsa Mondeodada o kadar hava yastığı var.
    Yol tutuşa gelelim bu konuda grup birincisidir mondeo, frenajda çok önemlidir bundada laguna önde
    aşağı yukarı aynı araçlar biri birinden çok üstündür, biri birinin yanına yaklaşamaz diye birşey denemez.


    tamam diyelim güvenlik donanımı dediğin pek bir şey ifade etmiyor ama sürücü ve yolcu güvenliğinde lagunanın puanı mondeodan fazla mondeo yaya çarpmada 8 puan fazla almış tek + sı bu


    Polemiğe hiç giremicem arkadaşım haklısındır tek artısı odur, demediğimiz kelimeleride demiş gibi gösteriyorsunuz ''güvenlik donanımı dediğin pek birşey ifade etmiyor'' denilen cümle ağzımdan çıkmışmı? Sonuçta beni enterese etmez hangi marka olduğu bence senide fazla ilgilendirmemeli böyle tutucu fanatikçe bağlanmamalısın markaya, kendi malımız değil bu araçlar bize en nihayetinde eksik eksik donanımlarla elin adamının yolladığı araçlar.
    Biribirimizi kırmaya değmez arkadaşım.




  • neyse doğru söylüyorsun arkadaşım uzatmanın anlamı yok babamızın markası değil
  • quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell


    quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905

    laguna III için


    Hayırlı olsun şimdiden. Bende megane II dci kullanıyorum . s40 1.6D - C5 1.6HDI - laguna III 1.5 dci arasında kaldım. C5 1.6 da xenon ve hydropneumatic suspansiyon alınabilse kararım C5 olucak ama yok. S40 biraz eskidi, lagunanın dış ve iç tasarımına ısınamadım. Zor karar.


    Valla dostum alacaksan C5 , Mondeo , vaya Laguna al keyfe keder bir seçim ama Volvo S40 boşver. Arkadaşım daha 2 ay önce aldı, bence hiçte öyle abartılacak bir yanı yok. Tamam çok sağlam araba ama acayip derecede sade , özensiz ve arka koltukları dar.Kendi aracım olan Civic ES'im bile ondan daha ferah.
    Mutlakaki bir araçta sağlamlık ve güvenlik çok önemli ama diğer saydığım araçlarında S40 tan aşağı kalır yanları yok ve artıları çok fazla , özellikle her üçününde iç mekan konforları ve iç mekan görünümleri çok daha güzel.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905

    neyse doğru söylüyorsun arkadaşım uzatmanın anlamı yok babamızın markası değil

    Dostluk kazandı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy

    olayı fakir edebiyatına getirdin ya helal olsun volkan_kolay.


    bu fakir edebiyatı değildir, "Beyefendide hem 159 hem Laguna var Mondeo yuda test etmiş cebinde parası olanda o bırakında saygı gösterin biraz bu kadarda Ford fanatiği olmayın" şu yazının içeriği yanlıştır

    aynı anda mondeo, passat, laguna, c5 kullanırsın ama birisinin sana verdiği özel bir his sana çok iyi gibi gelir, otomobil duygudur ama profesyonel bir ekip tarafından karşılaştırılan bu araçların yol tutuş ve sürüş üstünlüğü konusunda şu marka daha öndedir diye bir çok testin ortak yorumudur, ben hayır efendim ben hepsine katılmıyorum dersen bu şahsi fikirdir, tanıdığım bir renault hayranı babamın arkadaşında europa var 96 model galiba aracın sürüşü felaket ama kendisine sorsan sürüşü fiat sienadan bile daha iyidir der hatta bi keresinde abi gel sana borayı satalım dedim boranın sürüşünü beğenmedi sanırım şimdi anlaşılıyorum galiba yani bazen duygularımız mantığın önüne geçer ama farklı bir çok testte duygu değil, mantık derki mondeo sürüş özellikleri olarak lagunadan daha iyi ve sınıfının en iddalılarından biri der..




  • Senin cebinde 60 milyar paran olacak araba almaya gideceksin altındada 159 olacak. Test sürüşü yapacaksın arasından en iyiyi seçeceksin 159 la karşılaştırınca ama bu his olacak ölemi?

    Kusura bakmayında çok saçma.Dergilerin yaptığı testlerle gelmeyin bana gördük güvenlik donanımlarında.Ona bakarsanız Alman dergileri Vw yi Mercedes yaptılar neredeyse bu Mondeo Laguna C5 gibi markaların hiç şansı yok o zmn Passatın karşısında dergilere göre.

    Dergilere göre araba alırsanız fanatik olursunuz.Test edip araba alırsanız içinize sinen aracı almış olur ve + - yönlerini adam gibi kavrayabilirsiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy

    olayı fakir edebiyatına getirdin ya helal olsun volkan_kolay.


    bu fakir edebiyatı değildir, "Beyefendide hem 159 hem Laguna var Mondeo yuda test etmiş cebinde parası olanda o bırakında saygı gösterin biraz bu kadarda Ford fanatiği olmayın" şu yazının içeriği yanlıştır

    aynı anda mondeo, passat, laguna, c5 kullanırsın ama birisinin sana verdiği özel bir his sana çok iyi gibi gelir, otomobil duygudur ama profesyonel bir ekip tarafından karşılaştırılan bu araçların yol tutuş ve sürüş üstünlüğü konusunda şu marka daha öndedir diye bir çok testin ortak yorumudur, ben hayır efendim ben hepsine katılmıyorum dersen bu şahsi fikirdir, tanıdığım bir renault hayranı babamın arkadaşında europa var 96 model galiba aracın sürüşü felaket ama kendisine sorsan sürüşü fiat sienadan bile daha iyidir der hatta bi keresinde abi gel sana borayı satalım dedim boranın sürüşünü beğenmedi sanırım şimdi anlaşılıyorum galiba yani bazen duygularımız mantığın önüne geçer ama farklı bir çok testte duygu değil, mantık derki mondeo sürüş özellikleri olarak lagunadan daha iyi ve sınıfının en iddalılarından biri der..



    mondeo hatta genel olarak ford'un avrupa da sattığı tüm otomobiller sürüş özellikleri özellikle de yol tutuş açısından rakiplerinden üstünler. bu focusta da fiestada da mondeoda da böyle.


    mondeo mükemmel alt yapıya-teknik özelliklere sahip, son derece büyük ebatlara ve son derece geniş iç hacme sahip bir otomobil.

    ama bütünlük olarak aynı başarıya sahip olduğunu düşünmüyorum, mondeo ne iç-dış tasarım ne de izolasyon vs gibi ayrıntılarda, sürüş özelliklerinde gösterdiği başarıyı gösteremiyor.

    laguna ise mondeoya yakın sürüş özelliklerine sahip olmakla beraber, ayrıntılarda çok kuvvetli bir otomobil, sınıfının en sessizi, en hafifi, yeterli iç hacme sahip olmasına rağmen en küçük boyutlara sahip olan modeli dahası hiç bir zayıf noktası olmayan ve bütünlük açısında çok başarılı bir otomobil.

    hele ki alfist arkadaşın tercih ettiği gibi küçük motor hacimli bir d segmenti otomobil söz konusu ise mondeodan daha iyi bir seçim.




  • hayırlı olsun bence dogru tercih
  • Ayrıntılı resimleri 4 gözle bekliyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Senin cebinde 60 milyar paran olacak araba almaya gideceksin altındada 159 olacak. Test sürüşü yapacaksın arasından en iyiyi seçeceksin 159 la karşılaştırınca ama bu his olacak ölemi?

    Kusura bakmayında çok saçma.Dergilerin yaptığı testlerle gelmeyin bana gördük güvenlik donanımlarında.Ona bakarsanız Alman dergileri Vw yi Mercedes yaptılar neredeyse bu Mondeo Laguna C5 gibi markaların hiç şansı yok o zmn Passatın karşısında dergilere göre.

    Dergilere göre araba alırsanız fanatik olursunuz.Test edip araba alırsanız içinize sinen aracı almış olur ve + - yönlerini adam gibi kavrayabilirsiniz.



    bunu ben seneler önce söylemiştim
    araba düşkünü meşhur gazetecinin markaya yalakalık yapması için aldığı paraları tahmin dahi edemezsiniz




  • Aracın fotolarını birazdan gidip çekeceğim ,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alfisti159

    Aracın fotolarını birazdan gidip çekeceğim ,

    Rica etsem tekrardan o yol pc oldugu bölgeyi ayrıntılı çekersen yani konsol kısmını sevinirim
  • Elimdeki makinayla kapalı otoparkta anca bu kadar çekebildim. Daha sonra güzel bir mekanda foto çekimi yaparım.

     Yeni Laguna 1.5 dci privilage


     Yeni Laguna 1.5 dci privilage


     Yeni Laguna 1.5 dci privilage


     Yeni Laguna 1.5 dci privilage


     Yeni Laguna 1.5 dci privilage


     Yeni Laguna 1.5 dci privilage


     Yeni Laguna 1.5 dci privilage


     Yeni Laguna 1.5 dci privilage


     Yeni Laguna 1.5 dci privilage


     Yeni Laguna 1.5 dci privilage


     Yeni Laguna 1.5 dci privilage


     Yeni Laguna 1.5 dci privilage


     Yeni Laguna 1.5 dci privilage


     Yeni Laguna 1.5 dci privilage


     Yeni Laguna 1.5 dci privilage




  • Hayırlı olsun.

    1.5 110 hp ve 240 nm torklu bir aracın düz yolda 180 kmh yapması bence yeterli değil.

    sanırım aracın ağırlığı hp ve torktan yiyor.

    ben aracın bu değerleri ile en azından rahatlıkla düzde 195 kmh yapmasını beklerdim.

    aşağı eğimlerde ise 215 leri görür diye düşünmüştüm.




    quote:

    Orjinalden alıntı: Alfisti159

    Bugün aracı alalı 5 gün oldu ve artık yazmak için yeterince aracı tanıdığımı düşünüyorum. Araç henüz 480 km de , rodajın dolmamasına rağmen 480 km lik ortalama tüketim 6.2 lt . İstanbulda mesai saatlerinde beylikdüzü - ulus hattında elde edilmiş bir değerdir.

    Öncelikle araç bussines paket + premium paket + panoromik sunroof opsiyonuna sahip. Şayet bu aracı alacaksanız mutlaka full almanızı öneririm , boş araçla aralarında dağlar kadar fark var. Araç tahminimden çok daha konforlu ve en önemlisi yol tutuş limitleri. Bir viraj hastası olarak beni oldukça şaşırttı. Şunu açıkça söyleyebiliyorum ki alfa 159 kadar virajlarda bana güven verdi.

    Motor olarak oldukça sessiz , üzülerek söylüyorum ki alfa159 yanında traktör gibi kaldı. Laguna yalıtımda büyük başarı sağlamış. Sınıfının en iyi yalıtımlı aracı olduğu konusunda iddia edilebilecek kadar iyi. Malzeme kalitesi mondeo , c5 ve passatın üstünde. Bej deri opsiyonuyla iç mekan oldukça ferah duruyor. Arka koltuklar çok geniş . 3 yetişkin ( iri yarılarından ) rahatlıkla uzun yolculuklara çıkabilir. Arka koltuklarda tek sıkıntı ön koltukların altına uzun boyluların ayakları zar zor giriyor. Çok dar yapmışlar koltuk altını. Rahatsız olmak için 1.90 civarı olmak lazım. Diz mesafesi ise ah keşke alfada da dedirtecek tarzda.

    Hızlanması yeterli ve makul. 1.9 alfadan sonra yatsımadım , yani tam anlamıyla yeterli bir motor. Yalnız doğru devir bandında kullanmanız gerekiyor. Zaten bunun içinde doğru vites seçimi yapmanız için uyarıcı bir sistem kurmuşlar. Vitesi yükseltin veya alçaltın diye yol bilgisayarı devamlı sizi uyarabiliyor. Bu sadece görsel bir uyarı sesli değil. Araçla henüz ani ve sert bir frenleme yapmadım ama dozlaması gayet başarılı ve güzel frenlere sahip. Rodaj dolunca gerekli testi yapıcam. Maksimum hıza ise ulaşmamam lazımken ulaşmak durumunda kaldım. araç 190 ı rahat görüyor. 180 e kadar iyi ivmeleniyor . 180 den sorna yavaşlayarak. 190 dan sonra ise 195 civarına çıkmak için uzun bir süre beklemek lazım.

    Eller tam serbest kart sistemi sayesinde , kartı araca takmadan cebinizde de aracı çalıştırabiliyorsunuz. İşleve kavuşmuş bir start stop dümesini sonunda görebildim.

    Araçta virajlarda dönebilen (afl) bi xenon farlar mevcut , oldukça iyi aydınlatıyorlar. Klima aşırı soğutuyor. low modda et koysak bozulmaz dedirtecek kadar. Şahsen üşüdüm :) 22-23 dereceye ayarlasanız bile üşüyorsunuz. 27-28 derecede güzel üflüyor.

    Aklıma gelenler şimdilik bunlar , sormak istedikleriniz varsa yanıtlayabilirim.




  • düz yolda 190 görüyor zaten araç , sadece 180 den sonra ibrenin çıkış hızı oldukça yavaşlıyor. Bunu belirtmek için yazmıştım. Yokuşa bağlı olarak tabii ki 200 gibi hızları görebilir.
  • 200 yapmak neden bu kadar önemli
    yada 180 ile 190 arasında gidip gelmeler
    memlekette ne bunu yapacak yol nede trafik sartı var
    zaten 140-150 oldu mu hayati tehlike had safhada
    varsın 200 görmeyiversin rahatlıgı yeter
  • quote:

    Orjinalden alıntı: VectrAirliness

    200 yapmak neden bu kadar önemli
    yada 180 ile 190 arasında gidip gelmeler
    memlekette ne bunu yapacak yol nede trafik sartı var
    zaten 140-150 oldu mu hayati tehlike had safhada
    varsın 200 görmeyiversin rahatlıgı yeter


    +1
  • çok güzel araç.geçen bindim haran kaldım.bence 180 km rodaj süresinde olan bi araç için gayet iyi.4-5 bin km yaptıktan sonra süper olur.kazasız belasız kullan.hayırlı olsun
  • aracın içi iyi, ve kaliteli gözüküyo gerçekten, iyi günlerde kullanmanız dileğiyle ben dışına bir türlü ısınamadım
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.