Şimdi Ara

en sorunsuz araclar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
8.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • işte 2007 nin en sorunsuz aracları
    http://www.whatcar.com/NonCar/1057740480.jpg


     en sorunsuz araclar



  • opel yokmu yoksa benmi göremiyorum?
  • toyotam yine lexus ile başı çekiyor
  • opel vaxhuall onas bakın avrupada opelin adı vaxhuall
  • arkadasım eger youtubede bora videoları izlersen görürsün jetta aynı kasa ile bora adı altında satılıyor
  • avrupada değil abartmayalm sadece ingilterede vauxhall markasıyla satılmakta. malum opel alman firması almanlarla ingilizlerde çok severler birbirlerini 2. dünya savaşından beri
    quote:

    Orjinalden alıntı: turkun oglu

    opel vaxhuall onas bakın avrupada opelin adı vaxhuall
  •  en sorunsuz araclar

     en sorunsuz araclar


     en sorunsuz araclar



    JD Power customer satisfaction

    Why ask a few friends if they're happy with their cars when you can ask 16,000 motorists?

    Tap into the JD Power and Associates/What Car? Customer Satisfaction Survey and you'll find out how 16,301 owners have got on with theirs.

    All told, the motorists in our study have covered 272 million miles, so they've got a lot of experience to share.

    The survey includes 28 manufacturers and 100 different models, from city cars to 4x4s, and covers vehicles registered between September 2005 and August 2006.

    How the survey works
    Each of the motorists in the survey filled out a detailed questionnaire that explored every aspect of their car ownership.

    Eight areas were put under the microscope: mechanical problems, interior problems, exterior problems, vehicle performance, vehicle interior, vehicle exterior, the quality of service from dealers, and ownership costs.

    In each area, owners rated their cars, which gave an overall Customer Satisfaction Index (CSI) score.

    The overall result is drawn from these eight areas, weighted in favour of quality and reliability, then vehicle appeal, dealer service and, finally, the cost of ownership.

     en sorunsuz araclar

     en sorunsuz araclar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 3 Haziran 2008; 19:13:42 >




  • Listenin başını çekenler değil, kalpleri fethedenlere bakın. Amerikan Doları düşük ve ABD'de bizimkinden % 70 daha ucuza satılıyor otomobiller. Bizim LÜKS dediğimiz otomobillere adamlar alışveriş arabası diyor. JD Power güvenilir bir kurum ama sonuçları benim ülkemde geçerli değil, araştırmanın yapıldığı ülkede geçerli.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Listenin başını çekenler değil, kalpleri fethedenlere bakın. Amerikan Doları düşük ve ABD'de bizimkinden % 70 daha ucuza satılıyor otomobiller. Bizim LÜKS dediğimiz otomobillere adamlar alışveriş arabası diyor. JD Power güvenilir bir kurum ama sonuçları benim ülkemde geçerli değil, araştırmanın yapıldığı ülkede geçerli.


     en sorunsuz araclar


    In the United Kingdom, the J.D. Power UK Car Customer Satisfaction Index reviews all cars that have reached two years of age at the time of publication. Surveys are conducted in partnership with UK automotive publication What Car?, which publishes the survey results.[5] The UK car survey consists of comments and ratings entirely from the members of the public who bought the cars new two years previously, and are thus in a more meaningful position to comment on the car than anyone testing it for a few days. Satisfaction is based on a number of different criteria, and when the many thousands of marks in each area for each car are added up, an overall score is available.[6] The list usually comprises about 130 cars and is published every year in the UK.




  • Dear Sobriquet,

    Thank you for the reminder. I just forgot that J.D. was indeed a U.K. based institution, and most probably confused it with Forbes of the U.S. However, I still think that there is a substantial difference in thought an meaning between the concept of the automobile itself in terms of price and afforsability, as well as regarding the automobile as a product of consumption. The former is still a hardship in Turkey (heavy taxes) and the latter is a cultural dillema; we buy automobiles for a lot of money and most probably will never be able to use them the way (West) Europeans do...

    Yours,

    Taner Göde
  • Kusura bakmayın Türkçe'ye çevirmeye zaman olmadığından hızlıca kopyala yapıştır yapıp ingilizce devam ettim.

    J.D. Power sizin de söylediğiniz gibi ciddi bir araştırma kuruluşu. Ülke koşulları da önemli size katılıyorum.

    Yalnız araştırmanın detayında mesela Passat'ın ciddi anlamda düşüş göstermesini özellikle motor sorunlarına bağlamışlar. Ben kastedilen motorun özellikle Pump Dose TDI motorlar olduğunu düşünüyorum. VW Caddy ve Transporterlardan oluşan küçük çaplı bir filo yönettiğim düşünülürse bu konuda ben de çok sorun yaşadım. Ama VW'de motorlar konusunda pek çok yenilik içinde... TDI'da common rail bence gerekli bir değişiklik idi. TSI'da ödülleri topluyor. Bu araştırmanın 2009'da farklı sonuçlara sahip olacağını düşünüyorum.

    Ama tam da söylediğiniz gibi ekonomik kriterlerden ben müşteri olarak ingilizlerin ya da batı avrupalıların olaya bakış açısının daha iyi bir referans olabileceğini düşünüyorum. Sonuçta biz çok para verdiğimizi düşündüğümüz için daha duygusal davranıyor olabiliriz. Belki onlar bir parça daha objektif bakarlar... Sonuçta bizim toplumsal bakış açımıza da uygun olabilecek ipuçları içerebilir ama tabii detaylara konsantre olmak lazım.

    Öte yandan dikkatimi çeken C5 için çok olumlu değerlendirmeler vardı. Özellikle servis konusunda. Size destek olmak adına mesela satış sonrası hizmet yapılanması Citroen'in Türkiye ile İngiltere'de aynı değil. Bu da araştırmayı değerlendiren Türk otomobil sevenlerin detaylara dikkat etmelerinde fayda var demektir. Citroen C5 ile ilgili yaptığımız fikir alışverişinde bu konular dile geldi. Puanının yüksek olması ülke koşullarında Passat'a karşı bir avantaj elde etmesini imkansız kılarken bazı yönlerden dikkat çekici olabileceğini de gösterir.


    16. Volkswagen Passat - Score 78.4% - Overall ranking 77th
    The Passat has fallen 30 places from last year's survey to this. Reliability was nothing like as good as VW's reputation suggests. Interior build quality was below par, but the top concern was the high number of engine problems. When issues did occur, dealers didn't do enough to sort things out. Owners weren't too keen on the car even when it was working, with low scores for driver appeal and comfort.


    Unutmadan What CaR? 2006'da Passat'ı en iyi aile arabası seçmesine rağmen bu sene bir düşüş yaşanması ilginç ve dikkate almaya değer.

    http://www.presseportal.de/story_rss.htx?nr=775621



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 3 Haziran 2008; 20:23:24 >




  • Bence Toros:)
  • bora vw adını çıkarmış ama üretim yok
  • Bu araştırmayı değerlendirirken lütfen araç sahiplerinin (16.301) 2 yıl sonrasında pek çok farklı alanda soruları cevapladıklarını gözden kaçırmayın.

    Bu forumda pek çok defa konuştuğumuz gibi araçlara sahip olduktan sonra pek çok fikir değişebiliyor. Yeni alınmış bir araçla geçirilen 1-2 ay bile çok değerlidir objektiflik adına... Keşke Türkiye'de de bu tür bir çalışma yapılabilse... Ben Türkiye'de objektif ve sürekli araştırma eksikliği olduğuna inandığım için bu tür bağımsız kuruluşlara ait araştırmaları beğenirim. Manipüle (soruyu sorma teknikleri v.b. şekillerle bile) edilebilir olsalar da bilgi değerlidir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: burak7777

    bora vw adını çıkarmış ama üretim yok


    VW, Bora ve Jetta adlarını aynı araç için kullanmaktan vazgeçip bence çinli olana Bora diyerek yoluna devam etmeli. Aynı segmentte iki araç üretiyor nasıl olsa. Pazarlara da kendi karar versin.

    VW Bora denmesinin nedeni büyük ihtimal 2 yıl meselesinden... Bu senenin araştırmasında göremedim sanki ben Jetta'yı. Gelecek sene girer herhalde 2006 kullanıcılarının 2008'e kadar yaşadıkları değerlendirilir.




  • Honda Jazz'ım gene listenin üstlerinde,tavsiye ederim.
  • Japon arabaları listenin her yerinde...
  • Değerli görüşleriniz için teşekkürler. Almanya'da FIAT GRANDE PUNTO için 4 yıl garanti, şimdi al, 5 yıl sonra ödemeye başla, sayısız teşvik ve cazip tekliflerle otomobil almak çok fazla kolay bir hale getiriliyor. Ayda 120 EURO'ya Mercedes bile satılabiliyor. Biz ülkemizde hangisi ile boğuşalım?

    1. Kötü Yollar
    2. Yüksek Vergiler
    3. Pahalı Benzin
    4. Yetersiz Altyapı
    5. Sıkışık Trafik
    6. Park Sorunu
    7. Bilinçsiz Kullanıcı
    8. Servis Yetersizliği
    9. Eğitimsiz Satıcılar
    10. Sınırlı Modeller

    Almanya'da otomobil o kadar bol ki (55 milyon otomobil, 92 milyon nüfus) 100 Euro'ya bile kullanılmış Golf var, eksi ama yine de çalışıyor.

    Taner Göde
  • Sizi anlıyorum ama örnekse Chicago'da, Londra'da da trafik berbat. Hatta bazı bölgelere araçla girip park edemiyorsunuz bile. Yakında İstanbul'da kesin biçimde uygulanır diyorum hatta ben... Özellikle eski istanbul'da... Geçen gün bir haberde ingiliz tır sürücüleri eylem yapıyordu akaryakıt fiyatlarının sektörlerini dar boğaza soktuğundan dem vuruyorlardı. Dev tırlarla otobanda gösteri! Hemen arkasından Fransa cumhurbaşkanı geçici bir süre vergileri askıya almayı öneriyordu avrupa ülkelerine... Servis ve eğitim sorunları veya altyapı sorunları nispeten daha iyidir ama Jetta topiğinde bahsettim, VW 128 ülke arasında satış sonrası hizmetler anlamında bile Turkiye'ye A vermiş... Pahalı diye şikayet etsek de kalite, bir parça pahalı olmadan özellikle bizim ülkemizde gelmiyor. Özetle sorunlara rağmen bizim duygulsallığımız da otomobil seçimlerinde önemli etken... Bu değerlendirmeler de referans olabilir belki objektiflik adına... Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 4 Haziran 2008; 0:47:18 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: droll

    Bence Toros:)

    yani varya çölde kutup ayısı hesabı olmuş seninki..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeNgİzHaN. -- 3 Haziran 2008; 20:36:46 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.