Şimdi Ara

YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
22.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen 2009 yılında yollarda olması beklenen yeni Borayı Pekin Fuarında tanıttı.

    Daha önce Volkswagenin yerel ortağı VW Shanghai tarafından tanıtılan Lavidaya çok benzeyen 2009 Boranın dingil mesafesi (2,610 mm) bile bu araç ile aynı. Ancak Boranın boyu Lavidadan biraz daha kısa (4540 mm). Bu iki kompakt sedan arasında görsel farklılıklar da var tabii.

    Yeniden tasarlanan ön ve arka kısım ve çizgisi değiştirilerek yeniden şekillendirilmiş arka kapılar bu farklılardan bazıları

    Aynen VW Shanghainin kompakt otomobili gibi Borada da 2 adet dört silindirli motor ve bu motorlarla görev paylaşımı yapan 6 vitesli manuel şanzıman görev yapıyor. Yeni Bora Çinde "Trendline" ve "Comfortline" olmak üzere iki farklı donanım seçeneği ile satılıyor.

    Yeni Boranın standart ekipmanları arasında ABS, ön yolcu hava yastığı, elektrikli direksiyon sitemi, elektrikli camlar, klima ve CD-Radio (MP3-uyumlu) bulunuyor. En üst donanım paketi olan Comfortlineda bunlara ilaveten 16 inç alaşım jantlar, sunroof, krom paketi, hırsızlığa karşı uyarı sistemi, cruise control ve park sensörleri yer alıyor.


     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)


     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)


     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)




     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)


     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)


     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sdrive -- 23 Ocak 2009; 14:47:58 >







  • VW neden seriyi dewam ettirmedi acaba.
    ön konsol klasik bildigimiz VW'ler gibi olsaydı daha güzel olurdu.
    gaz pedalına dikkat ettim..bizim araçlarda passatlarda jettalarda tabana entegre gaz pedalı war ama bunun gaz pedalı öyle deil.
    araç dış tasarım olarakta VW'nni tasarımların uzak kalmış gibi.benim içime pek bi sinmedi açıkcası.

    burakcım paylaşım için teşekkürler böyle haberleri görmek gerek.kulübmün değerli üyesi.
  • http://carscoop.blogspot.com/2008/04/2009-volkswagen-bora-premieres-at.html

    Türkiye'de BORA'nın yerini şimdiki JETTA aldı. BORA olarak bir daha Türkiye'de bu model (Golf'un Sedan Versiyonu) satılmayacak. Bundan sonra JETTA'nın yeni modeli beklenecek.

    Ayrıca bu "YENİ BORA" çok şükür ki sadece ÇİN'de satılacak olan bir araç. Başka topiklerde de konusu oldu. Avrupa'ya gelmeyecek ve Türkiye'de de satılmayacak. Bu konu neden tekrar tekrar başka başlıklar altında açılıyor? Ayrıca yapılan yorumlarda bu araç hiç de beğenilmedi. VW'nin ÇİN Ortaklığı ile kurduğu yan kuruluşunun yaptığı ve bence de çirkin, VW'ye yakışmayan bir otomobil.

     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)



    Volkswagen’s second joint-venture in China with local car manufacturer FAW, introduced the VW Shanghai Lavida’s alter-ego, the new Bora sedan at the Beijing Show. Compared to the Lavida that we showed you earlier today (click here), the VW FAW Bora retains the same wheelbase (2,610 mm), but it’s a tad shorter at 4,540 mm. Visual differences between the two compact sedans include the Bora’s restyled front and rear end along with the different shape of the rear doors.

    Like its VW Shanghai counterpart, the 2009 Bora will be offered with a choice of two 4-cylinder gasoline engines that can be paired to either a manual or a six-speed. The new Bora will be available in China in two equipment lines "Trendline" and "Comfortline".

    Standard features include ABS, front passenger airbags, power steering, power windows, climate control system and a CD-Radio (MP3-capable). The top version Comfortline adds 15-inch alloy wheels, sliding sunroof, chrome package, anti-theft warning system, and cruise control and parking sensors.




  • tşk. ilkercim benim eskiden boram olduğu için böyle yenilikler hoşuma gidiyor ama biraz daha yenilikci bir araba yapabilirlerdi
  • Umarım bu araba türkiyeye gelmez önü golf ,arkası passat olan çakma jetta bile bundan daha iyi tipe sahip.İnşallah jettanın yeni modeli çıkar ve gelir.
  • Yandan görünüşünde hiç de vw nin ağırlığı ve çizgileri yok.... yandan bakınca sanki hyundai lere benziyor,farı ve stop lambalar oldukça kötü ve basit... hiç de güzel bir tasarım olmamış inanamıyorum vw nin böyle bir araba tasarladıgına.... eski kasaları bundan daha güzel ve oturaklı duruyor.
  • Tasarım olarak gerçekten çok geride.Dış tasarımından bahsediyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fottili

    Umarım bu araba türkiyeye gelmez önü golf ,arkası passat olan çakma jetta bile bundan daha iyi tipe sahip.İnşallah jettanın yeni modeli çıkar ve gelir.


    Merak etmeyin bu araç gelmeyecek...

    önü golf, arkası passat olan çakma jetta
    ---> Ne güzel düşünmüşler değil mi?
    Bu VW harika firma değil mi?! HB istemeyen Passat'a da gücü yetmeyene müthiş bir alternatif...

    Bir tek "ÇAKMA" sözünü anlamadım. Kötü birşey mi O! Sanki bizim değerli sanat camiasından toplumumuza akseden ünlü bir sözdü bu. Ama benim magazin kültürüm pek zayıftır. Kötü birşey demek isterken mi kullanılıyordu??




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sobriquet


    quote:

    Orjinalden alıntı: fottili

    Umarım bu araba türkiyeye gelmez önü golf ,arkası passat olan çakma jetta bile bundan daha iyi tipe sahip.İnşallah jettanın yeni modeli çıkar ve gelir.


    Merak etmeyin bu araç gelmeyecek...

    önü golf, arkası passat olan çakma jetta
    ---> Ne güzel düşünmüşler değil mi?
    Bu VW harika firma değil mi?! HB istemeyen Passat'a da gücü yetmeyene müthiş bir alternatif...

    Bir tek "ÇAKMA" sözünü anlamadım. Kötü birşey mi O! Sanki bizim değerli sanat camiasından toplumumuza akseden ünlü bir sözdü bu. Ama benim magazin kültürüm pek zayıftır. Kötü birşey demek isterken mi kullanılıyordu??

    çakma lafını kullanmamın sebebi jettayı tip olrak hiç beğenmemem arkadaşım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: fottili

    çakma lafını kullanmamın sebebi jettayı tip olrak hiç beğenmemem arkadaşım.


    Anladım anladım da keşke "Tasarım olarak bana hitap etmiyor filan deseydiniz!" İçten içe içerliyor insan arabasına "Çakma" denilince... Magazin insanları manevi tazminat davası bile açıyorlar. "Bana "Çakma" dedilerrr" diye...

    Kötü birşey demek yerine negatif eleştiri daha şık olurdu diye gizliden hiciv yaptım.

    Çakma ne iyi bilirim! Jetta "Çakma" değil!




  • Ne diyelim? Hayırlı olsun. Bizede nasip olur inşaallah güzel bir jetta ya da Passat... Bakalım.
  • bendede bora var ama ilk dizayn çok sağlam yapılmış sonrakiler özenti gibi gelio
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sobriquet


    quote:

    Orjinalden alıntı: fottili

    çakma lafını kullanmamın sebebi jettayı tip olrak hiç beğenmemem arkadaşım.


    Anladım anladım da keşke "Tasarım olarak bana hitap etmiyor filan deseydiniz!" İçten içe içerliyor insan arabasına "Çakma" denilince... Magazin insanları manevi tazminat davası bile açıyorlar. "Bana "Çakma" dedilerrr" diye...

    Kötü birşey demek yerine negatif eleştiri daha şık olurdu diye gizliden hiciv yaptım.

    Çakma ne iyi bilirim! Jetta "Çakma" değil!


    Çakma lafına taktınız arkadaşlar.Dediğim gibi sadece tipini beğenmediğim için dedim.Sadece tip yoksa jetta kötü araba demedim iyi araba ama tip olarak beni etkilemiyor.




  • ASLINDA SİZİN ANLADIĞINIZ BORA DEĞİL O...
    ESKİDEN BORA GOLF İLE AYNI SEGMENTTE VE SEDAN VERSİYONU İDİ.
    BU BORA İSE DİKKAT EDERSENİZ POLO İLE AYNI "YÜZ" YAPISINA SAHİP, YANİ BİR ZAMANLAR POLO CLASSIC VARDI... İŞTE O...
  • polo classic olmak için bira fazla uzun sadece önü benziyor diye polonun sedanı demek yanlış ayrıca çin pazarı için bmw 5 serisinin uzatılmış versiyonu üretilmekte. adamlar uzun araba seviyor bu da jetta ile hemen hemen aynı boyutlardadır hatta daha da uzun olabiir
  • sacma sapan bi tasarım. gereksiz bi araç olmuş.
  • arkadaşlar, önden bakınca yeni toyota corollaya ne kadar benziyor farkettiniz mi?

    acaba uzakdoğu pazarına giriş için onlara mı benzemeye çalışmışlar? vw de bunu yaparsa yuh artık derim.
  • polonun sedan versiyonu olmuş gibi geldi bana. kişi başına düşen milli geliri çok düşük olan bir ülkede fazla kaliteli araçlar satılmasıda fazla doğru değil basit ve güzel bir tasarım olmuş bence. fiyatıda ona göre uygundur.
  • VW'i bu konuda biraz eleştireyim.

    Maliyet konusuna o kadar kafayı bozmuş durumdalar ki bazı işleri karıştıracaklar diye endişeleniyorum. Şu anda Meksika'daki Puebla fabrikasında hep bizim Jetta'yı hem de bu çinli Jetta'yı üretiyorlar... Üstelik Meksika pazarına da bu aracı veriyorlar... Orta ve Doğu Avrupa pazarlarına da bu çinli Jetta'dan göndermeyi planladıklarını okudum. Hatta okuduğum haber şöyle bitiyordu. "What this means to you: It may be confusing, but it works for VW to keep two generations in production while the old one is still attractive to buyers. " Özetle kafaları karıştırsa da sizin için anlamı henüz satışı devam eden ve etkileyici olan Jetta satılırken VW iki nesli birden üretiyor. Garip bir şekilde de bu durumdan memnun gibiler... Ve hatta Amerika'da Michigan'daki fabrikalarını verimli olmadığı için Chrysler'e 1983'de satmış olmalarına rağmen euro- dolar paritesi ve doların zayıf durumu işlerine geldiği için yeniden bir fabrika kurmaya niyetleniyorlar... Yeni yönetim umarım çok fazla kafa karıştırıcı iş yapmaz!

     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)
     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)
     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)
     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)
     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sobriquet

    VW'i bu konuda biraz eleştireyim.

    Maliyet konusuna o kadar kafayı bozmuş durumdalar ki bazı işleri karıştıracaklar diye endişeleniyorum. Şu anda Meksika'daki Puebla fabrikasında hep bizim Jetta'yı hem de bu çinli Jetta'yı üretiyorlar... Üstelik Meksika pazarına da bu aracı veriyorlar... Orta ve Doğu Avrupa pazarlarına da bu çinli Jetta'dan göndermeyi planladıklarını okudum. Hatta okuduğum haber şöyle bitiyordu. "What this means to you: It may be confusing, but it works for VW to keep two generations in production while the old one is still attractive to buyers. " Özetle kafaları karıştırsa da sizin için anlamı henüz satışı devam eden ve etkileyici olan Jetta satılırken VW iki nesli birden üretiyor. Garip bir şekilde de bu durumdan memnun gibiler... Ve hatta Amerika'da Michigan'daki fabrikalarını verimli olmadığı için Chrysler'e 1983'de satmış olmalarına rağmen euro- dolar paritesi ve doların zayıf durumu işlerine geldiği için yeniden bir fabrika kurmaya niyetleniyorlar... Yeni yönetim umarım çok fazla kafa karıştırıcı iş yapmaz!

     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)
     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)
     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)
     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)
     YENİ BORA 2009'DA ÇİN'DE YOLLARDA (ANA KONU)



    o kadar şey yapmışlar bir dijital klima koymamışlar




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.