Şimdi Ara

2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü (463. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.283
Cevap
68
Favori
707.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 461462463464465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BumpyBrick kullanıcısına yanıt
    ben kendi yaptığımı söyleyeyim
    Orjinal teyip yerine önceki sahibi sağolsun pioneer teyip takmış cd mp3 vs 4x50w çıkış gücü var
    benim yaptığım;
    ön kapıdaki hoparlörleri kaliteli hoparlör ile değiştirdim (pioneer kenwood tercihlerim)
    arka hoparlörleri iptal ettim
    spotçulardan ufak ama yeterli bir ev sinema sistemi subwooferını (pasif) aldım (40 tl)
    arka hoparlörlerden birinin çıkışına bağladım, çok yer kaplamıyor bass sesleri gayet düzgün çıkmaya başladı
    ses ayarlarından bass tiz ayarları yaptım, şuan fabrika çıkışı müzik sistemli araçlarınkine yakın bir ses almaktayım
  • Arkadaşlar jantları çelik jantla değiştirmeyi düşünüyorum. Hangisi yakışır var mı örnekli foto filan.
  • Bbc ince telli çok yakışıyor ama pahalı bana göre
    http://www.google.com.tr/search?q=modifiyeli+2005+punto&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CAsQsARqFQoTCOWUrLrBhcgCFcFAFAodyi4CvA

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freze1980

    İşte


    jant boyama bazen düsünüyorum da jantın genel temız dıye vazgecıyorum
    bazı ufak rotuslar gerekıyor sadece, onlar da kaldırıma degme yuzunden

    1 hangı boyayı aldınız ve kaca aldınız
    2 kaç ml yettı 4 janta
    3 kaç kat boya attınız
    4 vernık sıktınız mı en uste koruyucu olarak
    5 jantın ıc yuzeylerını boyamaya gerek var mı

    fren lambasına kaç sıra led dösedınız
    kırmızı ledlerı aldım oyle duruyor kısmet olmadı henuz

    seger 118 db ıkılı salyangoz korna almıstım motosıklete (yırmı 25 cıvarı fıyatı cıftının)
    role kullanarak takılıyor
    motoru satınca bosa cıktı
    arabaya takmayı dusunuyorum
    öncesı sonrası seklınde dbmeter programıyla olcsem guzel olur aslında

    yakın cekım yuksek çözünürlük foto eklersenız makbule gecer
    öncekı halını de koyarsanız daha net anlasılır boyama farkı

    beyaz renge boyasam dıyorum jantı
    araba da beyaz ya
    bazısına uyuyor bazısına yakısmıyor beyaz jant da
    hazır jantı bozmayalım bı de

    folyo da olabılır janta
  • Renk konusu sana kalmış ama gümüş gri daha iyi araba ne renk olursa olsun.
    Öncelikle masraf 45 tl ve 7-8 saat işçilik ucuz 2-3 liralık sprey boyalarla olacak iş değil 1 kutu 400 ml gri astar boya 10 lira, 2 kutu 400ml gümüş gri sprey boya 20 lira , 1 kutu 400 ml sprey vernik kalitelisi iş görüyor ben marshall aldım 10 lira , 5 lirada zımpara yapılış fotolarını aşama aşama atacağım şimdi sadece anlatıyım.
    jantı lastikten ayırsam daha güzel iş çıkardı ama yapacak imkanım yoktu aracın üzerinde hallettim.sadece dış yüzeyleri boyadım.
    İlk önce 600 lük kalın diş zımparayla başlıyoruz. Sıkıcı ve yorucu 4 jantıda araları dereleri güzelce zımparalıyoruz 600 le bitirdikten sonra 1500 zımparayla tekrar 4 jantı birdaha geçiyoruz.en son 2500 ince zımparayla son kat zımpara atıyoruz ve kaymak gibi yüzey elde ediyoruz.amaç eski boyayı kalından inceye doğru zımparalayarak sökmek. Ve jantları yıkayıp kurutuyoruz.
    Maskeleme işi önemli kaliteli kağıt bant ucuzu lastiğe yapışmıyor.lastiği dişlere kadar jant la lastiğin arasına sıkıştırarak yspıştırıyoruz göbek arması ve sibobu da kaptıyoruz jantın aralarından sokarak kampana ve diskleride gazeteyle kapatıyoruz. 1 kat sprey astarla jantları boyuyoruz. Spreyi iyi çalkalayın ve uzaktan gezdirerek sıkın.yoksa yığılma yapıyor.astar yarım saat sonra kuruyor. Üzerine 15 er dakika arayla ince 3 kat boya ve en son 15 20 dakika sonra 1 veya 2 kat vernik sonuç pırıl pırıl ışıl ışıl jantlar 1 gün sonra falan birde cila tamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freze1980

    Renk konusu sana kalmış ama gümüş gri daha iyi araba ne renk olursa olsun.
    Öncelikle masraf 45 tl ve 7-8 saat işçilik ucuz 2-3 liralık sprey boyalarla olacak iş değil 1 kutu 400 ml gri astar boya 10 lira, 2 kutu 400ml gümüş gri sprey boya 20 lira , 1 kutu 400 ml sprey vernik kalitelisi iş görüyor ben marshall aldım 10 lira , 5 lirada zımpara yapılış fotolarını aşama aşama atacağım şimdi sadece anlatıyım.
    jantı lastikten ayırsam daha güzel iş çıkardı ama yapacak imkanım yoktu aracın üzerinde hallettim.sadece dış yüzeyleri boyadım.
    İlk önce 600 lük kalın diş zımparayla başlıyoruz. Sıkıcı ve yorucu 4 jantıda araları dereleri güzelce zımparalıyoruz 600 le bitirdikten sonra 1500 zımparayla tekrar 4 jantı birdaha geçiyoruz.en son 2500 ince zımparayla son kat zımpara atıyoruz ve kaymak gibi yüzey elde ediyoruz.amaç eski boyayı kalından inceye doğru zımparalayarak sökmek. Ve jantları yıkayıp kurutuyoruz.
    Maskeleme işi önemli kaliteli kağıt bant ucuzu lastiğe yapışmıyor.lastiği dişlere kadar jant la lastiğin arasına sıkıştırarak yspıştırıyoruz göbek arması ve sibobu da kaptıyoruz jantın aralarından sokarak kampana ve diskleride gazeteyle kapatıyoruz. 1 kat sprey astarla jantları boyuyoruz. Spreyi iyi çalkalayın ve uzaktan gezdirerek sıkın.yoksa yığılma yapıyor.astar yarım saat sonra kuruyor. Üzerine 15 er dakika arayla ince 3 kat boya ve en son 15 20 dakika sonra 1 veya 2 kat vernik sonuç pırıl pırıl ışıl ışıl jantlar 1 gün sonra falan birde cila tamam.

    Boya sökücü madde varmış onu kullanırsan eski katmanı sökmekle uğraşmazdın
    Ama janti lastikten ayırman gerekebilir
    Bu da extra masraf demek

    Elin değmişken arka kampanalarin da gorunen yuzeylerini siyaha boyasaydın veya griye


    Jant boyasi diye satilan gumus gri ile normal gumus gri arasında fark var mı acaba
    Yoksa ticari kaygılar yuzunden mi oyle yazmışlar?
  • Dediğin gibi boya sökücü düşündüm ama lastiği ayırmadığım için lastiğe zarar verirdi.jant boyası yazması bizim gibi arabayla kafayı bozanları tavlamak için hikaye hepsi aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kampanalar için boya hazır bagajda kışlıkları takarken halledeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü

     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü


     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü


     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü

     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü

     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü

     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü

     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü
     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü 2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü 2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü 2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü 2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü 2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü 2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü 2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü
  •  2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü

     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü

     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü


     2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü 2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü 2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü 2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü
  • Jantin son halinin fotosundan bise anlamadim.
    Karanlıkta çekilmiş ondan mi acaba

    Bi de jantları yan yatırıp boyayınca akma daha az olur sanırım
    Katlar arasinda zimpara yapan da var

    Dh garaj bölümüne konu acarsaniz arada kaynamaz konu
    Arayan daha kolay bulur

    Bagaj kapagi altına cok acil boya yapmam lazım.
    Paslanmaya baslamis boya
    Neyle boyayayim
    Sprey sisesine boya basiyorlar mi
    Astar atmam gerekir mi
    Camsille boyasam olur mu
    Zaten arada goze carpmayan biryerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S.a arkadaşlar köye geldim.simdiden hayirli bayramlar.bi sorun olacak ye i farkettim kaputu açtım klima açıkken klima motoru ara sıra durup tekrar çalışıyor.çit çit ses geliyor bunu yaparken tabi.başına gelen var mi?araştırdım biraz gaz ekesilirse yapar diyorlar.ara sırada arabanın içine bu bastıkları gazın kokusuda geliyordu son zamanlar arabanın icine



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi besyoali -- 23 Eylül 2015; 16:08:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: besyoali

    S.a arkadaşlar köye geldim.simdiden hayirli bayramlar.bi sorun olacak ye i farkettim kaputu açtım klima açıkken klima motoru ara sıra durup tekrar çalışıyor.çit çit ses geliyor bunu yaparken tabi.başına gelen var mi?araştırdım biraz gaz ekesilirse yapar diyorlar.ara sırada arabanın içine bu bastıkları gazın kokusuda geliyordu son zamanlar arabanın icine

    Aleykum selam

    Gaz kokusu sundan olabilir
    J
    Evaporator denen parça nemli kalırsa kuf dolayısıyla da ekşi ekşi koku yapar.

    Çaresi klimayi kapatmadan önce 1 dakika kadar fan çalıştırmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2005 model punto aracımı sattım .
    Bir adet sıfır park sensoru ve sente aparatı elimde kaldı sente aparatı bir sefer kullanıldı park sensoru montajı yapılmadı sıfır kutusunda duruyor...
    Birinin işine yarasın garajda çürümesin isteyen olursa kargo ile gönderirim fiyatını da iş görsün mantığı ile 70 tl gibi düşündüm....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaduman205

    2005 model punto aracımı sattım .
    Bir adet sıfır park sensoru ve sente aparatı elimde kaldı sente aparatı bir sefer kullanıldı park sensoru montajı yapılmadı sıfır kutusunda duruyor...
    Birinin işine yarasın garajda çürümesin isteyen olursa kargo ile gönderirim fiyatını da iş görsün mantığı ile 70 tl gibi düşündüm....

    Hayırlı olsun
    Aracı kaca sattınız?
    Tüplü müydü arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: puntozng67

    yorumu ben yapmıştım hatırlıyorum ve sözümün arkasındayım aynen geçerli
    ama aracın mekanik problemi yoksa tabiki genelde bizim araçların sorunları öncelikli olarak dreksiyon kurusu problemi en
    rahatsız edici sorun bu genelde sağ taraf öncelikli olarak aşırı ses yapar ikinci sebep ise salıncakların arka burcu bir diğeri ise
    rotil problemi bunlar kronik sorunları bu saydıklarımın harici kimsenin bilmediği bir sorundaha var komik gelecek ama
    radyatör grubunun ön panele çarpması aşırı sese sebebiyet veriyor.
    sırf bu sorun için eski sattığım aracın yeni sahibi ford servis elemanı 45 km lik yoldan gelip ses problemini
    çözemediği için bana tespit yaptırdı sorunu giderdim o bile şaşırdı sanki motor yerinden fırlayacak gibi ses çıkarıyordu.


    radyatör grubunun ön panele çarpması aşırı sese sebebiyet veriyor.

    Demissiniz

    Eski puntocu bir arkadaşım da aynı seyden bahsetti.benim araci kontrol etti radyatörü one dogru ittirdi ses gelmedigini söyledi.

    Radyatör takozları zamanla bollasiyor bu nedenle etrafa çarpabiliyor

    Ayni sekilde multijet hava filtre kutusu takozları da eskiyip titresim ve ses yapabiliyor

    Amortisor takozları darbe emici özelliğini zamanla yitiriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar desteginize ihtiyacim var

    2009 model grande punto 1.4 fire active 39bin km de sadece 700 tl hasar kaydi var, otomatik vites.

    Fiyat 28bin tl ne dersiniz alinir mi? Arti eksi yorumlarınıza ihtiyacim var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzinli tüpsüz...78000 kilometrede idi 16000 tl ye sattım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle herkese iyi bayramlar.

    ben aracın vites kolunu değiştirmek istiyorum ama değiştirme imkanım var mı ya da değiştirince bi sıkıntı çıkar mı onu bilemiyorum. bilen yapan ya da gören biri varsa cevaplarsa sevinirim.
  • 
Sayfa: önceki 461462463464465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.