Şimdi Ara

2003-2006 modeller arası- Fiat Punto Kulübü (439. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.282
Cevap
68
Favori
708.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 437438439440441
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Göstergelerin ışık şiddeti ayarlanabiliyormu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba.2004 1.4 16 walf benzinli puntom var.baskı balata bahadır sinyal veriyordu bende bugün yatın degistircektim fakat bugün beni yolda birakti.yokuş çıkarken ışıklardan kalkmak için 1 e takdim 3 bin devir çevirdim 2 ye aldım araba vitese geçmedi orda anladım hemen u çektim evin önüne götüreyim bari dedim her neyse yokuş aşağı gittim baya ışık geldi ışıkta kalkarken araba bildiğiniz zıplamaya başladı.içimden eve kadar dayan lütfen diyorum:)sonra üst köprüye çıkmak için hafif meyilli yokuş vardı orayı gecsem giderdi eve kadar ama olmadı;)yokusa girmeden 2 ye çektim virajliydi tabi ondan yavaşlamak zorunda kaldım 2 ye aldık hafi gaza dokunduk ciyaklama sesi geldi bidaha gaza bastım ciyak etti yokuşun ortasında ayagimiz debrejdan tamamen çektim vites 2 de duruyor motor çalışıyor:)orda kaldık.babamın emektar springle evin önüne çektim anlayacağınız araba siyirdi debriaji:). ((Hadi canım))
    Neyse sunu sorcam baskı balata değiştiren var mi varsa hangi marka taktirdiniz ya da tavsiye edebileceğiniz marka varmı?teşekkürler şimdiden:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • muugurlu M kullanıcısına yanıt
    nereden sordunuz sanayide mi yedek parçacıda mı serviste mi ?
  • bycumali B kullanıcısına yanıt
    Hocam LPG ustası kafasına gore birşey diyemez sana.ayni şikayetler bende de var gittim atiker servise kaputu açtı orda bizim aracın bir soket ucu var akunun yaninda oradan cihaza bağladı aracı enjektör arızası verdiğini gördük.ben daha degistirmedim 150 lira sıfırı herşey dahil.rölanti düşüyor stop ediyor çit çit çit ses geliyor.imkânın varsa enjektoru değiştir tamir felan ettirme sakin yenisini al taktir kaçan rahatlasin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • internetten aldım atiker yenisini değiştiricez bakalım inşallah düzelir.Teşekkürler
  • bycumali B kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam ne kadara aldınız bende alacağım dediğim fiyat mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • besyoali kardeş geçmiş olsun nasıl anlıyodun balatanın bittigini başlarda? malesef sana yardımcı olamıyorum henüz aracımı alalı 2 ay oldu çünkü.
  • anlamakzamanister A kullanıcısına yanıt
    Hocam sağoladin.ilk baslarda ayağımı sert kaldırdığında ses geliyordu.son zamanlarda gaza bastikca araba bağırıyordu.pedal yükseldi tabi üstte kavramaya başladı.ne kadar gaz versrm araba gitmiyordu cekisden düşmüştü mesela 2 yle çıkacağı yeri cikmamaya başladı en sonda yeter artik dedi hocam:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: besyoali

    Hayırlı olsun hocam ne kadara aldınız bende alacağım dediğim fiyat mi?

    yok hocam 115 tl filtre seti üzerinde orjinal atiker yakıttan amorti eder kendini zaten :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bycumali -- 14 Nisan 2015; 9:39:11 >
  • Geçmiş olsun kardeşim ankaradaysan yardımcı olabilirim. Sitelerde tanıdığım bi usta var düzgün iş yapar istersen Ö.M 'den numarasını verebilirim.
  • anlamakzamanister A kullanıcısına yanıt
    Hocam ilk zamanlarda Baskı Balatanın bittiğini hissetmezsin. Sonra arabanın kondisyonu yavaş yavaş düşmeye başlar. Zamanla araban devirlenmez debriyaj haliyle sertleşir. En sonunda vites geçişleri zorlaşır cayırtılı sesler gelir ve bir bakmışsın araba motor çalışır durumda vites takılıyken ilerlemiyor ve motor stoplamıyorsa (ayak debriyaj uzerinde değilken) geçmiş olsun halk diliyle baskı balata sıyırmış demektir. Bizzat başımızdan geçen durumu özetlemeye çalıştım.
  • arkadaşlar tecrubeli arkadaşlardan bilgi rica ediyorum?
    aracım 1.4 dinamik 2005 model punto
    aracım 60 bin km de periyodik bakım zamanı geldi, servisi aradığımda 700-800 tl gibi bir fiyat çıkardı ordudaki. buji falan degişecek dedi hatta bişey daha dedi ama tam anlamadım o degişmesi gereken parçayı.
    1-)bujileri kaç km de bir degişmeliyiz? degişmesi gerektiğini nasıl anlarız?
    2-)periyodik bakımlarda neleri degiştirmeliyiz?
    3-) yetkili servis yerine bosch car servisi tavsiye eder misiniz?

    çok soru sordum ama napayım aracımı alalı çok olmadı deneyimli arkadaşlardan yardım istiyorum
  • Arkadaslar merhaba benim 2005 model fiat punto aracim var. Cam ruzgarligi taktirmk istiyorum ama bi turlu uyanbi ruzgarlik bulamadim sizin bildiginiz uyan varsa yardimci olur musunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi necogs54 -- 23 Nisan 2015; 15:22:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar 2004 puntomun antifriz sızıntısı var arkadaşlar.. sürekli antifriz takviyesi yapıyorum. park halindeyken sızıntı yapıyor.. takip edebildiğim kadarıyla boruların birleşim yerinde bir sızıntı mevcut.. ama o boruyu sıkamıyorlar. fabrika çıkışınsa sıkı geçme ile sıkılmış.. bu sorunu nasıl çözebilirim ? daha önce yaşayan arkadaş var mı ? teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BumpyBrick

    merhabalar 2004 puntomun antifriz sızıntısı var arkadaşlar.. sürekli antifriz takviyesi yapıyorum. park halindeyken sızıntı yapıyor.. takip edebildiğim kadarıyla boruların birleşim yerinde bir sızıntı mevcut.. ama o boruyu sıkamıyorlar. fabrika çıkışınsa sıkı geçme ile sıkılmış.. bu sorunu nasıl çözebilirim ? daha önce yaşayan arkadaş var mı ? teşekkürler.

    Fabrika kelepceleri zamanla gavseme yapabiliyor.
    Ya eskiyi sokmeden yanına bir kelepce daha atın
    Ya da kerpeten gibi birseyle eski kelepceyi sökmeye çalışın
    Kelepce kafasını ezmeye çalışın

    Diger kelepceleri de kontrol edin
    Turbo hortum kelepcelerini özellikle de

    Küçük kelepcelerden birkac tane alıp kendiniz de takabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anlamakzamanister

    arkadaşlar tecrubeli arkadaşlardan bilgi rica ediyorum?
    aracım 1.4 dinamik 2005 model punto
    aracım 60 bin km de periyodik bakım zamanı geldi, servisi aradığımda 700-800 tl gibi bir fiyat çıkardı ordudaki. buji falan degişecek dedi hatta bişey daha dedi ama tam anlamadım o degişmesi gereken parçayı.
    1-)bujileri kaç km de bir degişmeliyiz? degişmesi gerektiğini nasıl anlarız?
    2-)periyodik bakımlarda neleri degiştirmeliyiz?
    3-) yetkili servis yerine bosch car servisi tavsiye eder misiniz?

    çok soru sordum ama napayım aracımı alalı çok olmadı deneyimli arkadaşlardan yardım istiyorum

    Aracınızın kitapcigini pdf olarak sitesinden indirin
    Cevaplariniz orada

    Buji 20 binde bir diye tahmin ediyorum
    Yag filtre vs değişmeli

    Castrol sitesinden aracınızın modelini secerek yag tavsiyesi alabilirsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Puntojet

    Sevgili arkadaşlar selamlar,
    Bugün Skoda Superb Combi alarak 2005 Eylül ayından beri çok severek kullanmış olduğum aynı zamanda da ilk arabam olan Puntomu satmış bulunmaktayım. Buradaki seviyeli dostluk için herkese teşekkür ederim. Puntoyu 10 sene kadar kullanmış bir dostunuz olarak sizlerle deneyimlerimi paylaşabileceğim her türlü sorunuza her zaman açığım. Sorunlarımda yanımda olup sorularımı yanıtlayan yanıtlamayan herkese teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın. Saygılar.

    Aleykum selam

    Yeni aracınız hayırlı olsun
    Aynen, shine puntomu severek kullanıyorum

    Eski aracınızı kaca sattınız?
    Sizce piyasasi nedir bizim Shine 2005 puntoların?

    Sizin aracin yakit tuketim sonuçları nasıl?
    Karşılaştırma ve yorumlarinizi alabilir miyiz

    Forum seninle guzel puntojet :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PUNTO MULTİJET

    quote:

    Orijinalden alıntı: BumpyBrick

    merhabalar 2004 puntomun antifriz sızıntısı var arkadaşlar.. sürekli antifriz takviyesi yapıyorum. park halindeyken sızıntı yapıyor.. takip edebildiğim kadarıyla boruların birleşim yerinde bir sızıntı mevcut.. ama o boruyu sıkamıyorlar. fabrika çıkışınsa sıkı geçme ile sıkılmış.. bu sorunu nasıl çözebilirim ? daha önce yaşayan arkadaş var mı ? teşekkürler.

    Fabrika kelepceleri zamanla gavseme yapabiliyor.
    Ya eskiyi sokmeden yanına bir kelepce daha atın
    Ya da kerpeten gibi birseyle eski kelepceyi sökmeye çalışın
    Kelepce kafasını ezmeye çalışın

    Diger kelepceleri de kontrol edin
    Turbo hortum kelepcelerini özellikle de

    Küçük kelepcelerden birkac tane alıp kendiniz de takabilirsiniz

    çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için, dediklerinizi uygulayacağım. Birde sağ ön aks'da sıkıntı olduğunu söyledi elektrikçi bir arkadaş. saniyide üstün körü bi ustasına gösterdim lakin bir sorungöremedi. Onun dışında bir ses, sarsıntı vs. tarzı hiç şikayetim olmadı. Ama aracımla uzun yola çıkmayı düşünüyorum içime kurt düşürdü arkadaş. Aksda vb. sorunlar olsa ne gibi yansıması olur kullanışa veya ses olarak bu konuda bilginiz var mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BumpyBrick

    quote:

    Orijinalden alıntı: PUNTO MULTİJET

    quote:

    Orijinalden alıntı: BumpyBrick

    merhabalar 2004 puntomun antifriz sızıntısı var arkadaşlar.. sürekli antifriz takviyesi yapıyorum. park halindeyken sızıntı yapıyor.. takip edebildiğim kadarıyla boruların birleşim yerinde bir sızıntı mevcut.. ama o boruyu sıkamıyorlar. fabrika çıkışınsa sıkı geçme ile sıkılmış.. bu sorunu nasıl çözebilirim ? daha önce yaşayan arkadaş var mı ? teşekkürler.

    Fabrika kelepceleri zamanla gavseme yapabiliyor.
    Ya eskiyi sokmeden yanına bir kelepce daha atın
    Ya da kerpeten gibi birseyle eski kelepceyi sökmeye çalışın
    Kelepce kafasını ezmeye çalışın

    Diger kelepceleri de kontrol edin
    Turbo hortum kelepcelerini özellikle de

    Küçük kelepcelerden birkac tane alıp kendiniz de takabilirsiniz

    çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için, dediklerinizi uygulayacağım. Birde sağ ön aks'da sıkıntı olduğunu söyledi elektrikçi bir arkadaş. saniyide üstün körü bi ustasına gösterdim lakin bir sorungöremedi. Onun dışında bir ses, sarsıntı vs. tarzı hiç şikayetim olmadı. Ama aracımla uzun yola çıkmayı düşünüyorum içime kurt düşürdü arkadaş. Aksda vb. sorunlar olsa ne gibi yansıması olur kullanışa veya ses olarak bu konuda bilginiz var mı ?

    Eski passat vardi arkadaşımda
    Yolda giderken sarsıntı falan hissediyordu. artik araba arada bir bir tarafa mi çekiyordu ; yolcular olarak biz bise anlamadık.yolda durduk tekeri kontrol ettik görünürde birsey yoktu.yavas yavas devam ettik

    Derken 30 km kadar sonra yolda bilya dağıldı
    Cekici parasi 60 tl
    Toplam 240 tl ye malolmus halbuki bilya o kadar da pahali olmasa gerek

    Sorun farkedildikten sonra 90 km kadar gitti tahminen
    Arkadas virajlarda sert dönüş yapip gaza yükleniyordu
    Zannimca sorun burdan kaynaklanıyor.

    Araba k birkac kisi aracini test etsin
    Veya ustalar da seve seve aracını test ederler sabah erken vakitte gidebilirsen daha iyi olur




  • Bu kumandanın çalışmama sorununu cozdum.akü yeni diyordum ama akü zayıf olduğu için devreden çıkıyor sistem.akunun kutup başını döktüm taktim düzeldi.
    Malum aracın park halindeyken kazaya karışmıştı serviste yaptırdım sağ arka çamurluk ve sağ arka kapı sacı degisti.daha sonra baskı balata siyirdi onuda yeni yaptırdım ve gayet memnunum aracimin çekişi düzeldi sesi düzeldi. Vites geçişlerim cok rahatlık ve pedal o kadar yumusadiki anlatamam.taktirdigim baskı balata lancia marka.
    Parca 180 TL
    Sprey 10 TL
    Usta 150 TL.
    Volan torbaya verildi 50 TL
    15 TL yağ basımı
    Toplam 405 liraya değiştirdim baskı balatayi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 437438439440441
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.