Şimdi Ara

1,3 multijet triger sorusu?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
4.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2006 model palio multijetlerde trigerler zincirli mi oluyor arkadaşlar? yoksa kayışlımı?

    eğer kayışlıysa değişim km si kaçtır?


    Teşekkürler UMUT



  • quote:

    Orjinalden alıntı: TaLuG

    2006 model palio multijetlerde trigerler zincirli mi oluyor arkadaşlar? yoksa kayışlımı?

    eğer kayışlıysa değişim km si kaçtır?


    Teşekkürler UMUT



    zincirlidir...250.000 km ye kadar bir bakım gerekmez.
  • Teşekkürler
  • bende 250000Km duymuştum ama, aracımı servise götürdüğümde, 160000 de değiştirmeni tavsiye ederim demişti.. Bu arada benim arabam da eski kasa punto multijet ..
  • 160 bin km bir değişir
  • önceden 200 bindi şimdi 160bin edüşmüş bunlar servis para kazansın diye yapılıyo eskiden 200bin giden zincir vazmı geçmiş 200bin gitmekten
  • çok az sayıda araçta ve garanti süresi içerisinde 250.000 km den önce problemler oluştuğunda böyle kararlar alınıyor..

    bir de bizim insanımız araçları özellikle şehir ortamlarında çok zorluyor ve zincir ömrü kısalıyor..

    bu nedenle 160.000 km de değiştirme yoluna gidilmiştir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin

    çok az sayıda araçta ve garanti süresi içerisinde 250.000 km den önce problemler oluştuğunda böyle kararlar alınıyor..

    bir de bizim insanımız araçları özellikle şehir ortamlarında çok zorluyor ve zincir ömrü kısalıyor..

    bu nedenle 160.000 km de değiştirme yoluna gidilmiştir.


    Doğrudur,
    bizim millet araba kullanmayı bilmiyor, sözümüz meclisten dışarı.

    Eski şahin, doğan, spring, toros kullanıcıları arabaları anırtmadan vites değiştirmezlerdi.
    Şimdi yeni motorlarda bu alışkanlıkları devam ediyor.

    geçen bir taksici dizel kullanmaktan bihaber diyorki,
    dizeller benzinlilere benzemez, gazı köküycen 4000-5000 devirden sonra vitesi değiştircen.
    yuh yani.
    tam tersi haberi yok.

    benzinliyi bile o devire kadar zorlamanın bir anlamı yok.
    ondan sonra vatanımın insanı çok yakıyor diyor.

    Ha bi de ışıklara, kavşaklara bir kaç metre kalana kadar gazı kökleyen ve sonra da aniden durmaya çalışanlar var.
    bunlarda hiç azımsanmayacak kadar çok. ben kavşağa, ışıklara doğru dürüst yavaş geleni görmedim desem yeridir.
    böyle gaz, fren yaparsan ona ne motor dayanır, ne balata ne debriyaj.

    sonra arabaların ömrü kısalıyor, çok yakıyor vs..
    Müstehak demek geçiyor içimden, hatta dışımdan söyleyeyim
  • gpunto sonuna kadar katılıyorum söylediklerine...

    yurdum insanı araba kullanmayı maalesef bilmiyor..
    Zira 100.000 Km deki araba için çok km, yapmış, motor ister bu diyor..
    Elin oğlu, ömrü boyunca belki de motoru bitiremeden kendi ömrünü bitiyor..
    Kullanım tarzıyla ilgili söylenecek çok şey var, ama burası uygun yer değil. (topic olarak)

    topicle ilgili olarak naçizane fikrim.. 150 - 200 bin km arası trigger değişimi için uygundur.
    Ancak bu km lere kadar gelmiş aracında nasıl kullanıldığını bilmek gerekir..
    Aşırı zorlama olmuşsa bu km yi öne çekmek gerekir.

    Sonuçta sorunsuz bir araca binmek istiyorsak;
    aracımızı sorun çıkarmadan önce bakımlarını yaptırmamızın gerektiğini unutmamalıyız..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nejgun -- 7 Temmuz 2008; 12:49:18 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murat6767

    önceden 200 bindi şimdi 160bin edüşmüş bunlar servis para kazansın diye yapılıyo eskiden 200bin giden zincir vazmı geçmiş 200bin gitmekten



    haklısın abi
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.