Şimdi Ara

!!!!ÇOK ACİL!!!!ARKADAŞLAR PEUGEOT 308 DİZEL OTOMATİK ALIYORUM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
28.026
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VAKİT DARALDI ARAÇ TR YE GİRMİŞ GÜMRÜKTEYMİŞ ŞU AN NE YAPMALIYIM.

    SİZCE BAHSETTİĞİM ARAÇ NASIL TEST SÜRÜŞÜ YAPANINIZ VARMI AMA DİZEL OTOMATİK VERSİYONUNU MANUEL DEĞİL VEYA HERHANGİ BİR OLUMLU VEYA OLUMSUZ DUYUM ALAN YAŞAYAN VARMI.DAHA ÖNCE OTOMATİK ARAÇ KULLANMADIM O YÜZDEN İYİ VEYA KÖTÜ DİYE BİŞEY DİYEMİYORUM DOLAYISIYLA SÖZ SİZDE.VİTES GEÇİŞLERİ PERFORMANS YOL TUTUŞ ARACIN VERDİĞİ TEPKİLER NASIL ACABA.YANİ SONUÇ OLARAK AL İYİ BİR ARAÇ 4-5 SENE KULLANIRSIN SORUN ÇIKARMAZ DİYEBİLİRMİSİNİZ BU ARAÇ HAKKINDA TAMAM GEÇMİŞTE BAZI SORUNLAR VARDI AMA ACABA SİZCE BU SORUNLAR BU ARAÇTA GİDERİLMİŞMİDİR.DİĞER KONULARI İNCELEDİM AMA HİÇ DİZEL OTOMATİK HAKKINDA YORUM BULAMADIM.

    PREMİUM VERSİYONUNU ALACAĞIZ ESP VE HİLL HOLDER SİSTEM PAKETTE STANDART OLARAK SUNULUYOR.DİNAMİK PAKET+METALİK BOYA+PERDE HAVA YASTIKLARI TOPLAM FİYAT 45.100 YTL.

    NE DERSİNİZ.

    HEPİNİZE ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEŞKKÜR EDERİM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiLvErDeMoN -- 22 Mayıs 2008; 13:35:39 >







  • bence acele etme. iyice araştırmadan alınmaz araba, 45,000 YTL bu. bayinin acelesine gelme.
  • Bu aracı ben de çok düşündüm.İneceledim pazarlık yaptım.metalik,dinamik paket,premium.44.000 ytl
    internette sitesinden bakınca 44800.Fiyat açıkçası bana biraz fazla geldi.Bu yüzden şimdilik vazgeçtim.Araştırmaya devam ediyorum.Bir de pejo ile ilgili çevremdeki yorumlar beni etkiledi.iyi şeyler duymuyorum.Beni cezbeden tek yönü dizel ve 6r otomatik şanzımanı

    biraz daha araştır derim,otomatik seçeneğinden vazgeçebiliyorsan seçenek bol,geçemiyorsan; corolla elagant d4d m/m ile kıyaslayabilirsin.
  • TOYOTANIN MOTORU KÜÇÜK 1.4 UZUN VADEDE SORUNLU OLABİLİR VE ŞİRKET ARABASI OLARAK KULLANAN ÇEVREMDEKİ BAZI KİŞİLERDEN DUYDUĞUM KADARIYLA GEREKSİZ BİR ARABA DİYORLAR AYRICA TOYOTA TEST ETTİM BU ARACI MOTOR SESİ HIZLANDIKÇA VE DEVİR YÜKSELDİKÇE OLDUĞU GİBİ KABİNİN İÇİNDE BUNUN AKSİNE DIŞ YALITIM SÜPER SES YOK DIŞARIDA AMA ÖNEMLİ OLAN İÇERİSİ TABİİ VE SÜSPANSİYONLAR BENCE 308 DEN DAHA SERT GİBİ GELDİ BANA ÖZELLİKLE YÜKSEK SÜRATTE STABİLİZE YOLDA DENEDİM ÇOK HİSSETTİRİYOR TAMAM 308 DE HİSSETTİRİYOR AMA ONUN KADAR DEĞİL BENCE.VE FREN PEDALINA ÇOK TAKILDIM COROLLADA TOPUĞU KALDIRMADAN FREN ETKİ NOKTASINA GETİREMİYORSUNUZ YANİ TOPUK YERDEYKEN BASIYORUM HİÇ ETKİ YOK TOPUĞU KALDIRIP AYAĞIMI İLERİ DOĞRU BACAĞIMLA BERABER İTEREK ETKİ ALANINA GİREBİLİYORUM.AMA BUNUN AKSİNE YOL TUTUŞ ÇOK GÜZEL BENCE BAKIRKÖY SAHİL YOLUNDAKİ YENİ YAPPILAN GÜMRÜĞÜN KARŞISINDAKİ İBİS HOTELİ BİLENLER VARDIR.BU VİRAJA 120 KM. HIZLA GİRDİM Kİ BURASI KESKİN BİR VİRAJ ARABA HAFİF BİR SOLA SAVRULMA DIŞINDA BAŞKA HİÇ BİR ŞEY OLMADI VE HİÇ YAVAŞLAMADAN DEVAM ETTİM.AMA HERŞEY BU DEĞİL FREN KONUSUNDA GÜVENSİZ HİSSETTİM KENDİMİ.

    308'E GELİNCE TEST ARACINI 8-10 KM SÜRME FIRSATI BULDUM YETKİLİDE TANIDIK VASITASIYLA BENCE TOYOTADAN DAHA İYİ GELDİ FREN DEDİĞİM ETKİLERİ AKSİNE DAHA KISA SÜREDE VE ETKİLİ BİÇİMDE HİSSETTİRİYOR HIZLANMASIDA İYİ DİYEBİLİRİM.MOTOR SESİ İÇERİDE OLDUKÇA AZ DİZEL OLMASINA RAĞMEN.AMORTİSÖRLER OKY SERT AMA DEDİĞİM GİBİ O KADAR HİSSETTİRMİYOR.YÜKSEK HIZLARDA VİRAJLARA GİRERKEN SAVRULMA DERSEK COROLLADA DENEDİĞİM GİBİ SERT BİR VİRAJ DENK GELMEDİ AMA GELEN VİRAJLARDADA SAVRULMA OLMADI.VE BİRDE İÇ KABİNDE KULLANILAN MALZEME BANA 308 DE DAHA KALİTELİ GİBİ GELDİ YANİ COROLLADA KULLANILAN PLASTİK AKSAM DAHA BASİT KALIYOR.VİTES GEÇİŞLERİ İSE HEMEN HEMEN AYNI DAHA ÖNCE KULLANMADIM OTOMATİK DEDİĞİM GİBİ AMA İKİSİNİNDE GEÇİŞLERİ SALINIMI HEMEN HEMEN AYNI.BİRDE 308DE NEREDEYSE HİÇ FRENE BASMADIM AYAĞIMI GAZDAN ÇEKİNCE ARAÇ HEMEN TEPKİ VERİYOR HEMEN TOPARLIYOR KENDİNİ VE YAVAŞLIYOR E TABİ FRENEDE SONRASINDA DOKUNUYORDUM.İYİMİDİR KÖTÜMÜDÜR BİLMEM.BİRDE 308 DEKİ AUTO6R ŞANZIMANDA COROLLADAKİ GİBİ AYAĞINI FRENDEN ÇEKİNCE KENDİNİ HEMEN İTMİYOR SEN NE ZAMAN GAZA BASARSAN O ZAMAN HAREKETE GEÇİYOR ARABA VE GİTMEYE BAŞLIYOR TABİİ BU DA İYİMİDİR KÖTÜMÜDÜR BİLMEM.
    HATTA HAFİF BİR KAZA ATLATTIM TEST ARACIYLA AŞAĞI YUKARI 70-90 ARASIYDIM HERHALDE YAN ŞERİTTEN ADAM BİRDEN BENİM ŞERİDE ÇIKMAYA YELTENDİ HEMEN GAZDAN ÇEKTİM AYAĞIMI TOPLADI KENDİNİ ARAÇ DİREKSİYONUDA BİRDEN HAFİF DERECEDE SOLA KIRDIM SAVRULMA SÖZ KONUSU DEĞİLDİ AMA BUNU SANIRIM TARİF EDEMİYORUMDA OLABİLİR.

    AMA EN BÜYÜK FAKTÖR BENİM İÇİN SÜSPANSİYON,MOTOR GÜCÜ,BİRAZ ATAKLIK,MALZEME KALİTESİ,SES YALITIMI VE DONANIM SEVİYESİNİN YÜKSEKLİĞİ V.B. GİBİ. VE BİRDE DİKKATİMİ ÇEKEN BİR ŞEY DAHA OLDU 308 DE BAYIR YUKARI VEYA AŞAĞI AYAĞI FRENDEN ÇEKİNCE BİR MÜDDET ARABA HAREKET ETMİYOR YANİ KAYMIYOR SEN GAZA BASANA KADAR MAX. 3 SANİYEYMİŞ AMA BUNU COROLLADA DENEMEDİM AMA ARAŞTIRDIĞIM KADARIYLA COROLLADA BU HİLL HOLDER SİSTEM YOKMUŞ BİLMEM DOĞRUMU DUYDUM.

    YANİ DEMEK VE ÖĞRENMEK İSTEDİĞİM BU AUTO6R ŞANZIMAN NEDİR NASIL OLUR NEDİR NE DEĞİLDİR.İYİMİDİR KÖTÜMÜDÜR?

    TÜM BU İZLENİMLERİMİN DOĞRULTUSUNDA SİZ NELER SÖYLÜYORSUNUZ.

    BİE YETKİLİDE SORUMLU BİR YAKIN TANIDIK VAR ONDAN HABER BEKLİYORDUK ALIN VEYA ALMAYIN DİYE ODA ARAÇLA UĞRAŞMIŞ SAĞIYLA SOLUYLA TELEFON AÇTI ALIN DEDİ ARAÇ GÜZEL ARAÇ DEDİ BİR MİKTAR SATMIŞLAR KİMİSİNİN İLK BAKIMI YAPILMIŞ HİÇ SORUN ÇIKMAMIŞ AMA DAHA ÖNCE.

    BEN YİNE BURADA SİZLERLE GÖRÜŞLERİMİZİ PAYLAŞAYIM DEDİM ARKADAŞLAR SİZLERİN GÖRÜŞLERİDE BENİM İÇİN DEĞERLİ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiLvErDeMoN -- 22 Mayıs 2008; 14:45:54 >




  • psikolojik olarak peugeot bayisinin tanıdık olması sizi o yöne biraz daha kaydırmış gördüğüm kadarıyla.Sizi daah iyi etkileyebilmişlerdir. Mesela bana da corollanın malzeme işçilik kalitesi daha iyi gelmişti.Dediğiniz gibi corollada hillholder sistemi mevcut değil ve araç geri kaçıyor.Bence çok da mühim değil yani 3 sn yokuş aşağı niye frenden ayağınızı çekip gaza basmayasınız ki?Pejonun kuşlandığı motor focus,volvo s40 daki dizel motorla aynı.Çok başarılı bir motor.Corolladan çok daha iyi.Auto 6r şanzımmanı için birşeyler söylemek çoook erken.İlk alanlar ilk test edenler olacak ve 2 seneden önce de nasıl birşey olduğu anlaşılamaz.Ama fiyatı biraz daha düşük olsa bu aracın 41.000 gibi düşünmem alırım.
  • arkadaşlar bu yaptığım deneme sürüşleri sonucunda varmış olduğum tek taraflı kişisel görüşüme olumlu veya olumsuz ekleme yapacak olan yokmu.bu yolda desteğiniz olmayacakmı yani yalnızmıyız arkadaşlar.bu konuyu ben açtım karşılıklı tartışalım yanıtlayalım.ben soruma yeterli cevabı bulup başka yönde bir konu açacağım ama arkamızdan gelen diğer arkadaşlar 308 ve corolla hakkında googleda arama yaptıkları zaman bu çıksın karşılarına ve kapsamlı olarak bizlerin şu an yapmış olacağımız yorumlardan belki nasiplenirlerde aynı sorular olursa cevap bulurlar diye düşünüyorum.

    bu forum herkese faydalı

    sadece yardımlarınızı bekliyorum ama öyle çamurluğu kesik,stoplar yan duruyor gibi basit unsurlarla değil bunlar kişilere göre göreceli kavramlardır sana hoş gelmez ona harika görünür.tüm kapsamlı yönleriyle.

    bu mesaj kesinlikle bir eleştiri mesajı değildir dostlarım.

    hepinize teşekkürler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: nighthawktr

    psikolojik olarak peugeot bayisinin tanıdık olması sizi o yöne biraz daha kaydırmış gördüğüm kadarıyla.Sizi daah iyi etkileyebilmişlerdir. Mesela bana da corollanın malzeme işçilik kalitesi daha iyi gelmişti.Dediğiniz gibi corollada hillholder sistemi mevcut değil ve araç geri kaçıyor.Bence çok da mühim değil yani 3 sn yokuş aşağı niye frenden ayağınızı çekip gaza basmayasınız ki?Pejonun kuşlandığı motor focus,volvo s40 daki dizel motorla aynı.Çok başarılı bir motor.Corolladan çok daha iyi.Auto 6r şanzımmanı için birşeyler söylemek çoook erken.İlk alanlar ilk test edenler olacak ve 2 seneden önce de nasıl birşey olduğu anlaşılamaz.Ama fiyatı biraz daha düşük olsa bu aracın 41.000 gibi düşünmem alırım.




    hmmm sağol night güzel bir yaklaşım kaydetmişsin belkide bir sempatizanlık oluşmuş olabilir diye düşünmüştüm bende öncesinde ama dediğim gibi corollayıda kullandıktan sonra bu sezileri elde ettim.sencede corolla o motorda zayıf kalmazmı kasa ağır gibi duruyor yani biraz hantal gibi sanki.ama belkide ek bir güçlendirici kullanılmış olabilirmi acaba corollanı motorunda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiLvErDeMoN -- 22 Mayıs 2008; 15:59:48 >




  • iki kere 308 testine çıktım
    bunlardan birini ben kullandım

    308 1.6 HDI 110 hp comfort+stil paket

    diğerini ise kuzenim kullandı
    308 1.6 HDI auto6R premium

    benim aracım da 307 XT

    öncelikle corolla hakkında bilgim yok
    benim fikrim
    307 ye göre bozuk yollarda daha gürültüsüz
    onun haricinde aman aman bir özelliğini göremedim.

    yani 307 kullanıcısı olarak 308 e geçmem zor.
    çünkü pek bir fark göremedim.

    gelelim 6R ye
    gerek kuzenimin söyledikleri
    gerekse de benim izlenimlerim şu yönde

    araç biraz hantal
    dik bir yokuşta beklentilerimizin altında hızlanıyor
    motor sesi hızlanma anında belli oluyor
    ama yol sesi rahatsız edici değil
    32 derece sıcaklıkta klima full kapasite ile 15 derece üfledi
    arkada oturduğum için serin havayı hissedemedim
    (araca özgü bir sorun olabilir-zira 307 ile yarı fan devirinde bile içerisi homojen olarak soğuyor)

    vites eğişimlerini biz pek hissedemedik
    o yönden iyi
    fakat vites değiştirirken biraz bekliyor
    sport konumda kullanmadık aracı.belki de sport modunda daha hızlıdır.

    daha önceden kullandığım test aracının da iki stop lambası buğu yapmıştı

    genel olarak özetlersem
    ne ben aracımı 308 ile değiştiririm
    ne de kuzenim 308 i alır (civic premium otomatik alacak)


    bu arada
    6r aslında pek otomatik sayılmaz
    tıpkı corolla multimode gibi

    yani nu iki araçta da debriyaj var ama sizin yerinize selenoid valf kumanda ediyor
    yanlış mı biliyorum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0C8FEE75E -- 22 Mayıs 2008; 16:21:10 >




  • dediğiniz gibi bu vitesler robotize otomatikleştirilmiş şanzımanlar.Tam otomatik değil.Bu yüzden vites geçişleri özellikle seri hızlanMALARDa çok hissedilir.Ben corolla otomatiğin testinde vites geçişlerini görünce şok oldum.otomatikte gerçekten honda çok başarılı.Benzinli almayı düşünürsen en ideali aslında yeni civicle de test sürüşüne çıkmıştım.

    Bu arada corollanın 1.4 ünün yeterli olduğunu söylüyorlar.Bence de yeterlidir.performans sizin için çok önemli değilse.Ben bunların sonucunda kafama göre otomatk dizel bir araç bulamadım.Bütçeme uygun.Sonunda otomatikten vazgeçtim.Yeni focus alamaya karar verdim.Yalnız araba bir türlü gelmedi.Bundan dolayı yeniden fikir değiştirebilirim.



    quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    iki kere 308 testine çıktım
    bunlardan birini ben kullandım

    308 1.6 HDI 110 hp comfort+stil paket

    diğerini ise kuzenim kullandı
    308 1.6 HDI auto6R premium

    benim aracım da 307 XT

    öncelikle corolla hakkında bilgim yok
    benim fikrim
    307 ye göre bozuk yollarda daha gürültüsüz
    onun haricinde aman aman bir özelliğini göremedim.

    yani 307 kullanıcısı olarak 308 e geçmem zor.
    çünkü pek bir fark göremedim.

    gelelim 6R ye
    gerek kuzenimin söyledikleri
    gerekse de benim izlenimlerim şu yönde

    araç biraz hantal
    dik bir yokuşta beklentilerimizin altında hızlanıyor
    motor sesi hızlanma anında belli oluyor
    ama yol sesi rahatsız edici değil
    32 derece sıcaklıkta klima full kapasite ile 15 derece üfledi
    arkada oturduğum için serin havayı hissedemedim
    (araca özgü bir sorun olabilir-zira 307 ile yarı fan devirinde bile içerisi homojen olarak soğuyor)

    vites eğişimlerini biz pek hissedemedik
    o yönden iyi
    fakat vites değiştirirken biraz bekliyor
    sport konumda kullanmadık aracı.belki de sport modunda daha hızlıdır.

    daha önceden kullandığım test aracının da iki stop lambası buğu yapmıştı

    genel olarak özetlersem
    ne ben aracımı 308 ile değiştiririm
    ne de kuzenim 308 i alır (civic premium otomatik alacak)


    bu arada
    6r aslında pek otomatik sayılmaz
    tıpkı corolla multimode gibi

    yani nu iki araçta da debriyaj var ama sizin yerinize selenoid valf kumanda ediyor
    yanlış mı biliyorum?





  • benzinli düşünmüyoruz evet hondanın yeni nesil araçlarının çok hoş görüntüleri var içide çok güzel direksiyonu falan harika fakat euroncap dan 4 yıldız almış neden acaba ayrıca benzinli olmalarına rağmen fiyatlarıda çok yüksek bu araçların.yanlış hatırlamıyorsam 1.8 en üst donanım seviyedeki sedan civic 70000 ytl civarıydı onu alacağıma giderim jetta 2.0 tdi dsg alırım 65000 ytl o daha kalitelidir sonuçta vw.

    velhasıl;

    toyota ve hondanın birde yedek parça fiyatları bariz yüksek dün bir arkadaşla konuştukta yarisi var oksijen algılayısıcı arıza vermiş bilgisayarda 50cm uzunluğunda bir kabloymuş egzosun orada bulunan bir aparatmış fiyatı ise 270ytl miş.bu ne dedim ya bizde pug 307 var allaha şükür hiç sorun çıkarmadı şimdiye kadar he bir ara bizden kaynaklanan bir hata oluştu şehir dışından mola yerlerinden birinden mazot almıştık velhasıl 1 hafta sonra su uyarısı verdi neyse tanıdık dediğim kişiye götürdük yetkiliye adamalr kalsın dediler yarın gelin alın depoyu çıkarmışlar temizlemişler arındırmışlar mazotu ayrıştırmışlar boruları tamamen değiştirmişler mazot filtresini değiştirmişler fiyat 150 ytl idi şaşırmıştım o zaman ilerleyen zamanlarda bazı parça fiyatlarını sorduğumda ise artık şaşırmama gerek kalmadığını düşünmeye başlamıştım.diğer markalara göre peugeotun parça fiyatları çok ucuz.

    servis,bakım ve parça fiyatları araç alımında büyük unsur körü körüne araba almam bence.

    dün geçen yaris hadisesinden ve test ettiğim aracım bana vermiş olduğu tepkilerden dolayı corolladan hoşlanmadım pek ama yinede çok güzel bir araç ayrıca bagajda önemliydi benim için onun için corollaya kaymıştı aklım baktım 450 lt diyor 308e baktım 430 lt 20 lt de kapalı kalsın önemli değil dedim sonradan yani motoru 1.6 olsa,fren pedalıda bahsettiğim şekilde olmasa düşünmem alırım ama yine amortisörleri çok sert tutmuşlar kabin ses yalıtımı iyi değil derecede bakalım ne olacak daha yorumlarınızı bekliyorum.




  • eee okuyan yok herhalde güncel.....
  • Civic, auris ve 308 araçlarını test ettim, hepsi otomatik vites idi, auris ve 308 dizel idi, yani 308 6 vitesli otomatiklerden….

    Civic haricinde diğer ikisi 1-2 vites geçişini bariz hissettiriyor. Ama vites geçişini anlayıp ayağınızı gazdan hafif çekince hiçbir sorun yok…civic ve 308 motor performansında öne çıkıyor, tabi düşük devirlerde 308 daha da üstün. En ferahı kesinlikle 308, hem yüksek hem ferah. Arka koltuklar da oldukça başarılı, hatta premium modelinde arka koltuklar için yapılan havalandırma harika, diğer ikisinde de bu yok. Civice oturduğumda bunalmıştım (boy 1,94), yere çok yakın oturuyor gibi hissetmiş ve bu forumda acaba bu test aracına mı özgü yoksa tüm civicler böyle mi diye sormuştum. Arabaya binerken ve arabadan inerken zorlandım. Zaten aracın önü yassı, önünü görmek çok zor, ön park sistemi gerek. ama gösterge paneli hepsinden güzel. Sunroofla birlikte muhteşem. Özellikle geceleri kullanmak istiyor kullanıcı

    Auris motordan yana güzel ama iki defa denedim ; en ufak yokuşta en aşağıya kadar kaydırıyor, 308 (yine 2 defa denedim) 2 saniyeden biraz fazla bekliyor, sonra o da bırakıyor kendini. Civic’te bu biraz daha az ama o da kaydırıyor. Bu bakımdan en iyi seçenek 308, fakat düz yolda da gaza bazmassan araç kesinlikle gitmiyor (yine denedim, özellikle sıfır eğim aradım ve buldum)

    308de her durumda da kaçıncı viteste gittiğini önündeki ekrandan görebiliyorsun, çok hoşuma gitti. Hatta aracın yüksek vitesleri ben farkında bile olmadan değiştirdiğini gördüm, çok hızlandığımda hızlıca vitesleri büyüttü ve 120ye gelip hız kestiğimde otomatik olarak 6ıncı vitese attı ve motoru rahatlattı. civic ve auriste vitesi görebilmek için mutlaka manuel moda getirmen gerekiyor, hatta 308de drive modunda (A idi hatırladığım kadarıyla) bile vitesleri kendin değiştirebiliyorsun, 2 ayrı satıcıya sordum cevap aynı : evet….ama auris ve civicte mutlaka manuel moda alman gerekiyor.

    Üçü içerisinde en büyük bagaj 308in (cm3 hesabı değil kullanılabilirlilik hesabı, belki cm3 hesabında da 308 öndedir orasını bilemem)

    Yakıtta, en az 308 yakıyor, civic zaten benzin olarak sınıfta kaldı…auris de az yakıyor ama güçsüz motor nedeniyle aynı hıza çıkabilmek ve onu koruyabilmek için daha fazla yakacağını düşünüyorum.
    Arka görüş açısı en iyi 308, kompakt model olması nedeniyle auris ve 308 bir adım önde, civic yine sedan özelliği nedeniyle bana göre sınfıta kalıyor, arka cam sileceği artık tüm arabalarda olmalı....yeri gelmişken arka park sensörü de tabii ki. Kedi Köpek çiçek yerdeki bisiklet, yerde oynayan bir çocuk vs. herşey olabilir ve göremeyebilrisiniz.

    Sırasıyla civic, auris ve 308 kullandım, listeyi ilk yaptığım vakit auris üzerine yoğunlaşmış idim, zira eski bir toyota kullanıcısı idim ve toyotadan oldukça memnun idim, hatta toyota ile son fiyatın pazarlığını yapıp oldukça güzel de bir indirim almıştım. kafam auriste iken kullandım 308i, ve tüm planlarım değişti. 308 çok daha pahalıydı, ayrıca en az 2-3 hafta beklemek durumundaydım...

    ama yine de 308e karar verdim...

    Bilmem anlatabildim mi




  • pug'ı şöyle bi 50.000 km kullanmış bi araç sahibine sor bence. pug çıkardığı sorunlarla meşhur olmuş bir marka.ford-honda-toyota 1 arıza çıkarır pug 3 arıza çıkarır. yedek parçası ucuz olmasına rağmen size daha pahalıya patlar ve canınızı sıkar

    .saydığım markalarda sorunlu araba denk gelmesi şans işiyken pug'da sorunsuz araç denk gelmesi şans işi.
  • O zaman o da benim demektir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: desci

    pug'ı şöyle bi 50.000 km kullanmış bi araç sahibine sor bence. pug çıkardığı sorunlarla meşhur olmuş bir marka.ford-honda-toyota 1 arıza çıkarır pug 3 arıza çıkarır. yedek parçası ucuz olmasına rağmen size daha pahalıya patlar ve canınızı sıkar

    .saydığım markalarda sorunlu araba denk gelmesi şans işiyken pug'da sorunsuz araç denk gelmesi şans işi.
  • yaklaşık 11 yıldır peugeot kullanıyorum
    sırasıyla 205-106 ve 307
    ileride 407 sw almayı düşünürüm

    nedense bende bir kere olsun arıza çıkarmadı
    11 yıllık süre zarfında belki 3-4 ampül değişmiştir

    yağı suyu vs.. hariç tabiki
  • 308 dizel auto6R almayı ben de düşünüyorum. Geçen hafta test sürüşü yaptım, hiç aklımda yokken yeni favorim oldu. performansını ve sürüşünü çok beğendim. Kabin içi tasarımı ve ses yalıtımı da iyi. Vites geçişleri rahatsız etmedi. Premium modelinin fiyat farkı fazla geldi bana comfort almak daha mantıklı gibi. ESP standart ikisinde de zaten, otomatik klima olmasa da olur.
    Bütün bunlar iyi de çevremden pejonun sorun çıkarttığı yönünde aldığım duyumlar beni tereddütte bıraktı. Bu konuda feedback iyi olur Selamlar...
  • follow me home
    süper kilitleme
    elektrikli otomatik katlanan yan aynalar
    otomatik yanan farlar
    otomatik ön silecekler (yağmur sensörü)
    kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    tek dokunuşlu elk.arka camlar ve çocuk kilidi
    yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu
    ön koltuklar için bel ayarı
    hazneli arka kol dayama
    hazneli bagaj tableti
    deri kaplı direksiyon simidi
    iki bölgeli tam otomatik klima
    atermik ön cam
    araç içi parfüm sistemi
    ışıklı makyaj aynaları
    eşik ve pedal aydınlatma
    ön sis farı
    mp3 uyumlu radyo-cd çalar ve torpidoda portatif mp3 bağlantısı



    bunlar eğer stil-klima-elektrik vs.vs paketi almazsanız iki temel donanım arasındaki farklar...

    paketleri almaya başlayınca zaten fiyatlar yaklaşıyor...ben premium modelini tercih ederdim. zira bir paketi alsanız fiyat farkı daralıyor ama almadığınız daha pek çok şey olmuş oluyor.


    bu arada megane nerde?
    "yorum bekliyorum" demiş kaybolmuş




  • araçları son kapasitesine kadar zorlar kullanırım.

    yeni corolla 1.4 d-4d mmt otomatik dizel uygun yol durumunda zorlanırsa 210 görüyor.

    araç şehir ve otobanda modern benzinliler kadar sessiz.





    quote:

    Orjinalden alıntı: nighthawktr

    dediğiniz gibi bu vitesler robotize otomatikleştirilmiş şanzımanlar.Tam otomatik değil.Bu yüzden vites geçişleri özellikle seri hızlanMALARDa çok hissedilir.Ben corolla otomatiğin testinde vites geçişlerini görünce şok oldum.otomatikte gerçekten honda çok başarılı.Benzinli almayı düşünürsen en ideali aslında yeni civicle de test sürüşüne çıkmıştım.

    Bu arada corollanın 1.4 ünün yeterli olduğunu söylüyorlar.Bence de yeterlidir.performans sizin için çok önemli değilse.Ben bunların sonucunda kafama göre otomatk dizel bir araç bulamadım.Bütçeme uygun.Sonunda otomatikten vazgeçtim.Yeni focus alamaya karar verdim.Yalnız araba bir türlü gelmedi.Bundan dolayı yeniden fikir değiştirebilirim.



    quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    iki kere 308 testine çıktım
    bunlardan birini ben kullandım

    308 1.6 HDI 110 hp comfort+stil paket

    diğerini ise kuzenim kullandı
    308 1.6 HDI auto6R premium

    benim aracım da 307 XT

    öncelikle corolla hakkında bilgim yok
    benim fikrim
    307 ye göre bozuk yollarda daha gürültüsüz
    onun haricinde aman aman bir özelliğini göremedim.

    yani 307 kullanıcısı olarak 308 e geçmem zor.
    çünkü pek bir fark göremedim.

    gelelim 6R ye
    gerek kuzenimin söyledikleri
    gerekse de benim izlenimlerim şu yönde

    araç biraz hantal
    dik bir yokuşta beklentilerimizin altında hızlanıyor
    motor sesi hızlanma anında belli oluyor
    ama yol sesi rahatsız edici değil
    32 derece sıcaklıkta klima full kapasite ile 15 derece üfledi
    arkada oturduğum için serin havayı hissedemedim
    (araca özgü bir sorun olabilir-zira 307 ile yarı fan devirinde bile içerisi homojen olarak soğuyor)

    vites eğişimlerini biz pek hissedemedik
    o yönden iyi
    fakat vites değiştirirken biraz bekliyor
    sport konumda kullanmadık aracı.belki de sport modunda daha hızlıdır.

    daha önceden kullandığım test aracının da iki stop lambası buğu yapmıştı

    genel olarak özetlersem
    ne ben aracımı 308 ile değiştiririm
    ne de kuzenim 308 i alır (civic premium otomatik alacak)


    bu arada
    6r aslında pek otomatik sayılmaz
    tıpkı corolla multimode gibi

    yani nu iki araçta da debriyaj var ama sizin yerinize selenoid valf kumanda ediyor
    yanlış mı biliyorum?







  • Corolla'nın motoru zayıf falan kaldığı yok. Ben 1.5 sene Corolla dizel kaldım. Hiçbir zaman bu araba 1.4, keşke 1.6 olsaydı demedim. Corolla'nın ara hızlanmaları 1.6 Focustan bile daha seri. 0-100 olayında Focus çok daha seri.

    Bu şanzuman hakkında bilgilm yok. Yorum yapamam ama genel olarak milletimizde şu kanı oluştu. Peugeot sorunlu. Sorunsuz bir arac olsa bile millet sorunlu diye bakıyor. Ayrıca ikinci elde en çok değer kaybedenlerden biri. 307 de öyle olmuştu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    Corolla'nın motoru zayıf falan kaldığı yok. Ben 1.5 sene Corolla dizel kaldım. Hiçbir zaman bu araba 1.4, keşke 1.6 olsaydı demedim. Corolla'nın ara hızlanmaları 1.6 Focustan bile daha seri. 0-100 olayında Focus çok daha seri.

    Bu şanzuman hakkında bilgilm yok. Yorum yapamam ama genel olarak milletimizde şu kanı oluştu. Peugeot sorunlu. Sorunsuz bir arac olsa bile millet sorunlu diye bakıyor. Ayrıca ikinci elde en çok değer kaybedenlerden biri. 307 de öyle olmuştu.


    1,4 Corolla nasıl Focus'tan daha serii olabilir.Bir anlam veremedim.Bende Corolla kullandım ama hiç biri Focus motorunun yerini tutmaz
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.