Şimdi Ara

===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED=== (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.927
Cevap
63
Favori
649.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sobriquet


    Hayırlı olsun firat_ozturk... Kazasız, belasız sürüşler dilerim. Siyah ve Beyaz, her ikisi de Jetta'ya çok yakışıyor... Passat kullanıcı olarak Jetta ile ilgili görüşleriniz de bütçe sorunu yaşayanlara sanırım referans olacaktır. Çok da güzel anlatmışsınız. Akkız'ı Güle güle kullanın.

    (Fotoğraflar konusundaki hassasiyetinize ayrıca teşekkürler...)



    Çok teşekkürler Sobriquet, herkese sevdikleri arabalarıyla, sevdiklerine herdaim sağlıklı kavuşmasını dilerim.

    DH Jetta klubu olarak (veya kapsamı genişletip DH VW forumları olarak) arabalarla yuvacık barajına bir organizasyon planlasak mı ? Istanbul, Izmit, Sakarya, Yalova gibi yakın yerdeki arkadaşlarda gelirler belki.

    Evvelden motorsiklet kullanırdım, forumla başlamıştık sonra ıstanbul çevresindeki 300KM yarıçapındaki pek çok yere gitmiştik (yuvacık haric :))




  • Taner Bey, Sizin paylaşımlarınızın yanında bizimkiler ufak detaylar...

    Alman arabaları seven biri olarak bende meraklıyım işte karınca kararınca da zaman buldukça paylaşıyorum elimdekileri... Arabayı alırken çok araştıranlardanım. Araştırmalarım sırasında elde ettiklerimi de zaman bulursam (ki bulması çok zordur benim için normalde) paylaşırım... Son 5 yıl içinde iş hayatında ilk defa bu kadar vaktim oluyor. Sizlere faydalı olabiliyorsa ne güzel... Ben sizlere teşekkür ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sobriquet

    Kullanılan metal panellerin mukavemeti hakkında...

    Jetta'ya özel olarak geliştirilmiş ya da farklı modellerle paylaşılan ortak parçaların oranları...



    nerden buldun



    Niye sordunuz? Bu arada umarım "Long Life" sorunuza cevap olabilmişimdir!

    Önemli Not: Alıntı yaparken "[simage]"...."[/simage]" taglarını ve içeriğini silmek olmuyorsa alıntı yapmadan direkt mesaj yazmak çok daha iyi olur!




  •  ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
  • bu da bizim tsi
    yaklaşık 1 ay olmadı alalı 2300km ye yaklaştı, binen inmiyor bu sıralar diyebilirim(annem ablam ben)
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    yav yeri gelmişken birde soriyim su esp off dügmesinin yanındaki tuş sanırım lastik basıncıyla ilgili bişi nası kullanıyoruz onu??




  • Kazasız belasız sürüşler dilerim. Korkarım sizin Jetta daha çok KM yapar bu kadar sürücü ile...

    Lastik basınçlarını ayarlayıp sonra o tuşa basıyorsunuz. Ayarladığınızdan aksi bir durum olursa size bildiriyor.
    Kontak açıkken uyarı sesi gelene kadar o tuşa basıp mevcut durumu kayıt edebilirsiniz.
  • saol sobriquet hepimize kazasız belasız cezasız
    yok ya ilk heves ya herkes buna biniyor şimdi normalde aracı anneme diye almıştık bi kac aya durum düzelir

    seviyorum bu tsi ı gelene kadar cinslik yapanları hep solladım cok hoş bir duygu bu ya
  • fatihfetheder, çok teşekkür ederim.

    anti-mage hayırlı uğurlu olsun. allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.

    Bir anektod daha ekleyeyim. Bugün kayınbiradere verdim arabayı al bir sür bakalım ne diyceksin diye. Otobana girdik izmit yönüne doğru. Sabiha gökçen sapağına kadar gidip döndük. Aynen aktarıyorum ;

    "Abi bu ne yaw, way an.nı s..min almanları yapmışlar walla, tehlikeli ama ha, hız göstergesine bakmasan sanki araba 300-500 gitcek gibi"

    kendisinde honda civic hatchback var, 1.8, 140BG otomatik vites. Alman beygirleri japon beygirlerinden daha iyi koşuyormuş dedi.

    max 210 hız gördük (ikimizin toplamı 190-200 kilo vardır, ama kayınbirade 0.1 ton üzeri:)) , 190 sonrası sağırdı tabiiki ama 100-170 arası sanki 50-100 arası gibi. Vites'te S gereksiz kesinlikle, passat 1.6 FSI tiptronikte S farz oluyor bana her zaman (bilhassa şehirler arası yolda sollama yaparken). Jetta 140'da D yeterde artıyor, DSG olmasının belki faydası vardır. Bu arada klima 18'de otomatikteydi.

    Bir yorumuda "çok sessiz abi hiç yol sesi almıyor" kendi civic'i daha 4-5 aylık. Iyiki civic 1.6 motor sedan almamışım, civic 1.8 hatchback'ler ithal geliyor biliyorsunuz.

    Son olarak yavaş sürerken (30-50 km arası), sürücü camı açıkken, gaza 2-3 saniye basıp ayağı gazdan çekip hızlanırken gelen fıss sesi çok heyecanlandırıcı ve güzel ama bir okadarda cuzdana (benzin harcaması yuzunden) zarar. Sanırım bir süre daha devam eder sonra bırakırım bunu.

    bostancı sanayiye ugramistik , arkadaşın arabası için, aynen aktarıyorum ustanın dedğini "abi şu akkızı çekiverde çıkaralım içerdeki arabayı, maşallah kız gibi, kazasız belasız inşallah" :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi firat_ozturk -- 31 Mayıs 2008; 22:58:18 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: firat_ozturk

    fatihfetheder, çok teşekkür ederim.

    anti-mage hayırlı uğurlu olsun. allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.

    Bir anektod daha ekleyeyim. Bugün kayınbiradere verdim arabayı al bir sür bakalım ne diyceksin diye. Otobana girdik izmit yönüne doğru. Sabiha gökçen sapağına kadar gidip döndük. Aynen aktarıyorum ;

    "Abi bu ne yaw, way an.nı s..min almanları yapmışlar walla, tehlikeli ama ha, hız göstergesine bakmasan sanki araba 300-500 gitcek gibi"

    kendisinde honda civic hatchback var, 1.8, 140BG otomatik vites. Alman beygirleri japon beygirlerinden daha iyi koşuyormuş dedi.

    max 210 hız gördük (ikimizin toplamı 190-200 kilo vardır, ama kayınbirade 0.1 ton üzeri:)) , 190 sonrası sağırdı tabiiki ama 100-170 arası sanki 50-100 arası gibi. Vites'te S gereksiz kesinlikle, passat 1.6 FSI tiptronikte S farz oluyor bana her zaman (bilhassa şehirler arası yolda sollama yaparken). Jetta 140'da D yeterde artıyor, DSG olmasının belki faydası vardır. Bu arada klima 18'de otomatikteydi.

    Bir yorumuda "çok sessiz abi hiç yol sesi almıyor" kendi civic'i daha 4-5 aylık. Iyiki civic 1.6 motor sedan almamışım, civic 1.8 hatchback'ler ithal geliyor biliyorsunuz.

    Son olarak yavaş sürerken (30-50 km arası), sürücü camı açıkken, gaza 2-3 saniye basıp ayağı gazdan çekip hızlanırken gelen fıss sesi çok heyecanlandırıcı ve güzel ama bir okadarda cuzdana (benzin harcaması yuzunden) zarar. Sanırım bir süre daha devam eder sonra bırakırım bunu.

    bostancı sanayiye ugramistik , arkadaşın arabası için, aynen aktarıyorum ustanın dedğini "abi şu akkızı çekiverde çıkaralım içerdeki arabayı, maşallah kız gibi, kazasız belasız inşallah" :D


    inşallah




  • quote:

    Orjinalden alıntı: firat_ozturk
    Bir yorumuda "çok sessiz abi hiç yol sesi almıyor" kendi civic'i daha 4-5 aylık. Iyiki civic 1.6 motor sedan almamışım, civic 1.8 hatchback'ler ithal geliyor biliyorsunuz.


    Ben Honda Civic ile Jetta arasında gidip geldim sürekli. Son anda tesadüfler sonucu Jetta aldım. Almanlar dışında Japonlara'da otomobil dünyasında saygım vardır. Kendime ait bir Japon'da ilk defa Honda ile geçti aklımdan. Alman kuralımı bozacaktım... Honda Civic motoru en güçlü yanı iken 1.4 TSI piyasada öne çıkmaya başlayınca vazgeçmem kolay oldu. Genç ve genç hisseden arkadaşlar Jetta'yı fazla patron buluyorlar abisi Passat gibi... İyi ki Alman kuralımı da bozmadım. Pişman değilim.

    Sizin "Akkız" yüzünden gidip Jetta almasa bari kayınbirader...




  • jettalarınızın paspasları kayıyor mu?? (kauçuk yada halı farketmez bende ikiside kayıyor) paspasların altında iki tane delik var, o deliklere geçecek çıkıntılara paspasları oturtuyorum ama yinede kayıyor...

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr_onur -- 2 Haziran 2008; 21:01:44 >
  • Paspasların kaymasından şikayetçiyseniz, size orijinal paspasları öneririm.
    Sanırım fiyatı 130-140 YTL civarında.

    quote:

    Orjinalden alıntı: dr_onur

    jettalarınızın paspasları kayıyor mu?? (kauçuk yada halı farketmez bende ikiside kayıyor) paspasların altında iki tane delik var, o deliklere geçecek çıkıntılara paspasları oturtuyorum ama yinede kayıyor...

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===

  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozermn

    Paspasların kaymasından şikayetçiyseniz, size orijinal paspasları öneririm.
    Sanırım fiyatı 130-140 YTL civarında.

    quote:

    Orjinalden alıntı: dr_onur

    jettalarınızın paspasları kayıyor mu?? (kauçuk yada halı farketmez bende ikiside kayıyor) paspasların altında iki tane delik var, o deliklere geçecek çıkıntılara paspasları oturtuyorum ama yinede kayıyor...

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===





    paspaslar orjinal zaten, hem kaucuk hemde halı paspaslar var... acaba sorun bende mi??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr_onur -- 2 Haziran 2008; 22:42:36 >




  • Ben orijinal paspas kullanmıyorum. Tam limitlerde oturacak bir paspas kullanıyorum. Kayması için benim çok abartmam gerekiyor. Orijinal olanları da hep kaydırırım aksi gibi biraz cüsse meselesi. Bu tür limitlerde paspasları kaydıramıyorsunuz. Zaten kayacak yeri yok. Kaysa bile gaz pedalinin üstüne hafif abandığı için hafifçe geri çekiyorum. Standart yerine sizi çok rahatsız ediyorsa bir parça büyük bir paspas bulun. Hem alttaki döşeme de daha fazla korunuyor! Normal paspaslarda daima alta toz, çamur, kir v.b. daha çok giriyor. Nedense bu konu ihmal edilen bir durum. Ben hep zemine tam limitlerde yerleşen paspaslarla bu sorunu çözdüm. Bulması zor oluyor ama denk gelirse çok rahat edersiniz.

    Büyük marketler ve adam gibi araba aksesuarı satan yerlerde boyutları ölçüp deneyerek isteğinize uygun bir paspas bulabileceğinizi umuyorum.

    Unutmadan orijinal paspasların pahalı olanları var servislerde. Onları da denemelisiniz sizdeki onlardan değil ise...
    Ben ilk fırsatta deneyeceğim servise gidip... Üzerinde JETTA yazanlar... Belki onlar daha iyidir.




  • Son kısımda belirttiğiniz paspası kullanıyorum. Tabi benimkilerin üzerinde GOLF yazıyor. İsterseniz 150 kg olun bu paspaslar kaymaz. Çünkü delikler arabanın kendi döşemesine kilitlenerek oturuyor. Ha o plastik çıkıntıları kökünden kırılırsa onu bilemem.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sobriquet

    Ben orijinal paspas kullanmıyorum. Tam limitlerde oturacak bir paspas kullanıyorum. Kayması için benim çok abartmam gerekiyor. Orijinal olanları da hep kaydırırım aksi gibi biraz cüsse meselesi. Bu tür limitlerde paspasları kaydıramıyorsunuz. Zaten kayacak yeri yok. Kaysa bile gaz pedalinin üstüne hafif abandığı için hafifçe geri çekiyorum. Standart yerine sizi çok rahatsız ediyorsa bir parça büyük bir paspas bulun. Hem alttaki döşeme de daha fazla korunuyor! Normal paspaslarda daima alta toz, çamur, kir v.b. daha çok giriyor. Nedense bu konu ihmal edilen bir durum. Ben hep zemine tam limitlerde yerleşen paspaslarla bu sorunu çözdüm. Bulması zor oluyor ama denk gelirse çok rahat edersiniz.

    Büyük marketler ve adam gibi araba aksesuarı satan yerlerde boyutları ölçüp deneyerek isteğinize uygun bir paspas bulabileceğinizi umuyorum.

    Unutmadan orijinal paspasların pahalı olanları var servislerde. Onları da denemelisiniz sizdeki onlardan değil ise...
    Ben ilk fırsatta deneyeceğim servise gidip... Üzerinde JETTA yazanlar... Belki onlar daha iyidir.




  • Ben aldığımda gelen paspaslar benim araçlarda kullandığım gibi ölçüleri sınırda idi. O yüzden üzerine düşmedim. Ama aklımda o orijinal paspaslarda... Söylediğiniz gibiyse mutlaka denemem lazım. Çok şık görünüyorlar gözüme zira. Ben kauçuk severim ama halı olan da şık görünüyor. Sizin ki hangisi? Ek olarak alta toz, kir, çamur v.b. geçirmeme oranı normal paspaslara göre biraz daha iyi diyebilir misiniz?

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 3 Haziran 2008; 15:09:58 >
  • Aklıma gelmişken sorayım. Aranızda bu orijinal pedal kapaklarını kullanan var mı?

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
  • Benimki altta görünen kauçuk olanlardan. Tavsiye ederim. Bir kere çok kalite duruyor. Altına tek tük küçük taş parçaları kaçıyor ama paspasın altı hala tertemiz. Bu parça dediklerim de süpürünce gidiyor zaten.
  •  ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    1 aydır bakımdan yeni çıktığı için benim araç özel bir deneme yapıyordum yakıt sarfiyatı ile ilgili. Sizlerle de paylaşayım!

    01.04.08 --- BP'den 95 oktan benzinle depoyu tam doldurttum.
    01.05.08 --- Depoda benzin bitmeden (çeyrek depo altında ama ışık yanmadan) aynı benzinci ve pompadan yine tam doldurttum.

    446 KM tümü şehiriçinde ciddi agresif sürerek (ara hızlanmalar, yol bilgisayarında anlık tüketimi takmamak, küçük vites, yüksek devir) yalnız trafik sıkışıklığı hiç yaşamadan, 152 YTL tutarında benzinle testimi tamamladım.

    Hesaplayınca KM'de 0.34 YTL yani ortalama 10 Lt benzin! Yol bilgisayarı da zaten 9.6 Lt / KM diyordu!

    Motor tabii ki meşhur 1.6 75KW (102PS) 8V BSE motor!
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Unutmadan bu ay sabırlı davranabilirsem anlık yakıt tüketimi konusuna hassasiyet gösterip denemek istiyorum.
    (Yalnız bu sabah E5'de yine anlık tüketim ortalama bozacak şekilde hareketlendi ne yazık ki. Bazen trafikte gerekiyor ne yapayım? )
    Sağlam bir veri olursa onu da paylaşırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 5 Haziran 2008; 20:06:05 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozermn

    Benimki altta görünen kauçuk olanlardan. Tavsiye ederim. Bir kere çok kalite duruyor. Altına tek tük küçük taş parçaları kaçıyor ama paspasın altı hala tertemiz. Bu parça dediklerim de süpürünce gidiyor zaten.



    Bir zaman bulsam mutlaka gidip inceleyeceğim. Teşekkürler...
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.