Şimdi Ara

Tam Otomatik** şanzıman bakımı ve arızalar (136. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.939
Cevap
62
Favori
746.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesilcam_

    arkadaslar bilen birileri lutfen yardimci olsun. aracim 2005 megan 2 dinamik bva. sadece birinci vites gecisinde sarsinti var her zamanda olmuyor ama oluncada saglam sarsiyor. aydin ve bagli ilcelrdeki yetkili servisler israrla yag degisimi yapmayip omurluk yag edebiyati yapiyor. denizli veye aydinda otomatik ustasi bilen varmi. tesekkurler.

    selam arkadaşim beni arasısanız size telefonda yardımcı olurumm burda anlatması uzun olur telefonda size ne yapacayını söylerım teşekürker
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyleek

    quote:

    Orijinalden alıntı: flyleek

    merhaba meteg usta,

    ben bir arkadaşımdan 2005 model vectra 1.9 cdti otomatik satın almayı düşünüyorum. computestte araç normal çıktı fakat vitesi geri boş ileri ve ya ileri boş geri konumuna getirirken "şık" diye bir ses duyulduğunu farkettik. computestteki arkadaş sorunun aks yada motor takozundan olabilceğini ama yinede bi şanzuman ustasına göstermemiz gerektiğini söyledi.

    araç yürürken vites değişmelerinde falan hiç bir problem çıkarmıyor. güç kaybıda görünmüyor herşey normal görünüyor. fakat vitesi ileri boş geri veya geri boş ileri konunumuna getirirken kavrama hareketi ile birlikte böyle bir ses duyuluyor. ileri boş ileri veya geri boş geri denemelerinde böyle bir ses gelmiyor.

    sizce bu şanzımandan olabilir mi? biz yine bi şanzıman ustasına ve ayrıca opel ustasına daha göstermeyi düşünüyoruz.

    birde şanzımanda kullanılması gereken yağ ile ilgili bilgi verebilir misiniz?

    verdiğiniz bilgilerden dolayı çok teşekkürler..

    iyi çalışmalar.

    burdan Kamil ustaya selamlar. servisin sadece bakmak için 1200 tl istediği ses problemini arabayı sadece lifte kaldırıp tek bir civatayı sıkarak halletti.

    Kamil usta arabayı aldım. şanzuman gayet iyi dediğin gibi bi sorun yok . ruhsat sigorta işlerini halledeyim yine geleceğim yanına. tekrardan çok teşekkür ederim.

    Ankarada olan arkadaşlara Kamil ustayı tavsiye ederim. yeri batıkente giderken sağ tarafta erciyes işyerlerinin orda. by usta.



    selam teşekürler ederım arkadaşim sizlere yardımcı oldusam ne mutlu bana her zaman beklerım teşekürler




  • selamlar arkadaşlar, otomatik dizel araçların sabahları ilk çalıştırmada birkaç marşta çalışması ve ayrıca ısınana kadar vites geçişlerinni vuruntulu olmasının sebebi nedir acaba.
    teşekkürler . ARAÇ 406 HDI OTOMATİK
  • fiyat garantili bütün arıza tespit cihazları gelmiştir isteyenler bu numaradan ulaşabilir. 05079329245
  • arkadaşlar lütfen cevap verin.

    benim aracım 406 hdı otm. aracımı bilgisayara usta bağladı ve şanzıman içinden arıza veriyo şanzıman açılması ve yapılması gerek fiyat 2000 2500 lira civarında olur dedi.

    daha önce kamil usta bana cevap vermişti sorunumun seloneidlerin ve beynin temizlenmesi ile çözüleceğini sölemişti. Ama kamil ustanın dükkanını bulamadım telefonuma da cevap vermedi bugün.

    deidğim gibi aracım 1 ve 2 viteste hızlanırken vuruntular yaparak hızlanıyo yüksek viteslerde sorun olmuyo, bunu tam olarak bilen varmı.

    Ayrıca arıza tespit iiçin bilgisayara bağlandıgında bildirilen arıza şanzıman içnde arıza gösteriyorsa kesinlikle şanzıman indirlmesimi gerekir.

    Benze duurmla karşılaşan varmı kamil usta özellikle cevap verirseinzi memnun olurum. Teşekkür ederim.
  • iyi GÜNLER..
    1 AY ONCE ANKARADAN BAKTIRARAK ALDIGIM 1,6 FSI OTOMATIK 2006 120,000DEKİ ARACIM YOĞUN ISTANbuL TRAFIGNDE 1 SAAT GIBI BI SURE SONRA ARAÇTA SANKI ARKADAN ÇARPIOLAR GIBI VURUNTULAR OLMAYA BAŞLADI BELKİ BENDEN ONCEKİ SAHIBINDE DE VARDI. BILMIYORUM AMA VITES GEÇİŞİNDE ARACI SILKELIYOR BAZNDE DEVİR YUKSELIYOR ARAÇ HIZLANMIYOR 3 SN SONRA DUZELIYOR BUNUN NEDENİNİ SİZE SORMAK İSTEDİM.YAĞINA BEN NERDEN BAKABILIRMIYIM EKSIK OLUP OLMADIGINI FORUMDAN OKUDUGUM KADARRIYLA ESKIMESI YADA AZALMASI ILEDE YAPABİLİRMİŞ...
    BİR USTA BEYİN DEĞİŞMESİ GEREKLİ DEDİ.MALİYETİ ne KADARDIR...
    BİR KAÇ YERE GÖSTERMEYİ PLANLIYORUMM
    TEŞEKÜR EDERİM Paylaş:
  • iyi günler arkadşalar. benim volvo s40 2001 model arabam var. aracım otomatik şanzımanlı ancak bir sorun yaşıyorum. aracım geri vitese geçerken vuruntu yapıyor. yaz boyunca hiç yapmadı ancak 1 ay içinde 2. kez yapıyor. dye geçerken vuruntu yapıyor ama çok az. bu sorunun nedeni nedir ve ne yapabilirim. tahmini bir fiyat söyleyebilir misiniz tamir için.
  • İyi günler arkadaşlar. Meteg ustaya, eğer kendisi yoksa cevaplayabilecek arkadaşlara bir sorum var. 2007 sonu (2008 model) BMW 525D arabam var. Arabayı 122.000km'de 1 ay kadar önce aldım. (Steptronic şanzıman, joystick kollu). Şanzıman genel olarak iyi, vites geçişleri vs. sorunsuz. Tek problem, araba soğukken yeni çalıştırıldıktan hemen sonra (özellikle soğuk havalarda), trafikte D'de ayak frende biraz bekleyip frenden ayağı çekince araba ileri atılmadan önce bir vuruntu oluyor. Bu durum, 1-2 kere tekrarlandıktan sonra motorun ısınmasını müteakiben bir daha olmuyor. Bunun dışında da şanzımanda herşey normal ve sorunsuz. Sizce sorun nedir? Bu problem yağ değişimiyle çözülebilir mi? Yoksa başka bir arıza olma ihtimali var mıdır? Hava ve motor soğukken bunu yapıp normalde yapmıyor.

    BMW servisleri genel olarak şanzıman yağının değişmesine gerek olmadığını söylediklerinden, arabanın önceki sahibinin yağ değişimi yaptığını sanmıyorum. Ne önerirsiniz? Eğer yağ değişimi yapılacaksa bu araç için hangi yağı kullanmak gerekir? Forumun başındaki açıklamalarını okudum ama bu arabaya hangi yağın uygun olacağını tam çıkartamadım. Şimdiden çok teşekkürler.




  • METEG USTA HAKKINDA BİLGİSİ OLAN VARMI YADA KENDİSİNE TELEFONLA İULUŞABİLİRMİYİZ ARKADAŞLAR. ONU ÇOK MERAK EDİYORUM. Bİ SORUNU VARSA DESTEK OLMAK İSTERİM.
    TELEFONUNUN BİLEN VARSA BANA ÖZELDEN GÖNHREBİLİRMİ LÜTFEN.
  • 2006 model passat 2.0 benzinli otomatik araç geri vitese taktığımda vuruntu yapıyor.. sanayide bir kac otomatikci baktı, komple hidrolik beyinin degismesi gerektiğini soylediler... 3 bin tl civarı masraf cikariyorlar.

    Şimdi ben bunu böyle kullanmaya devam mı edeyim, ki 3 aydır bu sekilde kullanıyorum, ilerde probleme yol acabilir mi?

    ya da 3 bin tl ye yenisiyle mi degistireyim,

    bir diger ihtimal maslakta Alkar oto var, orada hic degistirmeden tamir edebileceklerini soylediler, 1300 tl masraf cikariyorlar..

    Anlayan ustalar yardımcı olursa sevinirim...

    selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xms

    2006 model passat 2.0 benzinli otomatik araç geri vitese taktığımda vuruntu yapıyor.. sanayide bir kac otomatikci baktı, komple hidrolik beyinin degismesi gerektiğini soylediler... 3 bin tl civarı masraf cikariyorlar.

    Şimdi ben bunu böyle kullanmaya devam mı edeyim, ki 3 aydır bu sekilde kullanıyorum, ilerde probleme yol acabilir mi?

    ya da 3 bin tl ye yenisiyle mi degistireyim,

    bir diger ihtimal maslakta Alkar oto var, orada hic degistirmeden tamir edebileceklerini soylediler, 1300 tl masraf cikariyorlar..

    Anlayan ustalar yardımcı olursa sevinirim...

    selamlar

    bi aile dostumuzda, babamın yakın arkadasında da %100 aynı sorun vardı.

    bir süre öyle kullandı ondan sonra geri vitese aldığı zaman hiç geçmemeye başladı.

    sonuç : Şanzıman Komple Değişti.

    onun aracı da VW Passattı.




  • NE KADARA MAL OLDU ACABA ONA BİLGİNİZZ VAR MI?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailözdemir

    NE KADARA MAL OLDU ACABA ONA BİLGİNİZZ VAR MI?


    Sıfır şanzıman ortalama 8000 TL civarı, çıkma temiz şanzımanı ise 2500 TL civarına alabilirsiniz. Tabi marka ve modellere göre fiyatlar aşağı yukarı oynama yapar.
  • meteg usta benim aracım 98 accent 180.000 yaklaşık 10 aydır 2.vitese geçişte boşa atıyor hız 60 km ye düşünce vitesi 2 ye atıyor buşekilde normal vites geçişlerini yapıyor bugün yeni birşey denedim d konumunda giderken hızım 70 km geldigi zaman gaza sonuna kadar basıyorum vites 4 ten 2 ye atması lazım boşa çıkıyor fakat hız 70 düştüğü saman overdıreve tuşuna basıp vitesi 3 kendim düşürüp gazı köklediğim zaman vites boşa çıkmıyor bunu çok kez denedim arızanın özeti 4 ten 2 ye atmıyor 3 ten 2 ye atıyor bu durumu her zaman yapmıyor 70 ile 90 km hız arası bu sorun yapıyor bu ara 2. vites aralığı galiba ben biraz arabanın elektirik işinden anlarım sanki devir haberleşmesi olmuyormuş gibi 4 te devir düşük gaza bsınca boşa atıyor overdıreveye basıp vites 3 düşünce devir yükseliyor gaza basınca vitesi 2 ye atıyor şanjımanın altında ve üstünde iki adet sensör var bunların bakımı yada bir ohm(direnç) değeri varmı yardımcı olacak arkadaşlara teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maligokmen -- 19 Aralık 2011; 21:11:05 >




  • Faydalı bilgiler için teşekkür ederiz
  • Kamil Bey,
    Sorum biraz garip kaçabilir, otomatik vites araç alma düşüncesindeyim özellikle çift kavramalılardan düşünüyorum. Bilinen bazı kronik problemler beni bunlardan soğutuyor örneğin dsg yi direk eledim ( muhtemel açacak sorunlardan dolayı), powershift şanzımanda şimdilik bir sıkıntı yok gibi ama olmayacak anlamına da gelmez. Garanti bittikten sonra servise de uğramam. E şimdi garanti bittikten sonra şanzımanda çıkabilmesi muhtemel sorunlar için sizin gibi biri olması güzel ancak çift kavramalıların karışık yapısı olması itibariyle her usta anlamayabiliyor hatta markanın kendi ustası bile bazen çözümü basit olan sorunları tespit edemiyor. Siz bu çift kavramalı şanzıman arızaları hakkında ne derece iyisiniz onu merak ediyorum. Araç alırken ki tercihim bu yönde değişebilir çünkü.
  • Megan 2 otomatik aracim vuruntular ve takintilarla ariza yapmisti once selonoid valf keri yani iki elektro vana ve sansumaz yagi degisti ariza yine duzelmedi sonra sorunun elektro beyinden oldugu anlasildi sanzumanla beraber satiliyormus galiba bu beyin ayrica satilmiyormus,cikmasiini aldik ve taktik simdi arac super oldu
  • Servisde bana ustanin dedigi fabrika sanzuman yaginin omurluk oldugunu soyluyor degisime gerek yok diyor ama mutlaka 50 yada 60 binde sanzuman yagi degismeli diyor,sansumanin ısınıp sogumasindan olusan nem su kutlesine donusuyor ve zaamanla yaga karisiyor buda sanzumana ariza verdiriyor dedi ,bence otomatik kullananlar sanzuman yagini mutlaka degistirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isiklarda beklerken sanzumani n ye takmak yakit ekonomisine katkida bulunur mu? Cunku d de araba surekli kavramada kalip ileri gitmeye calisiyor ve saniyorum ki bunun bedeli var.dedigim gibi n ye takmak ekonomik midir ve guvenli midir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: xms

    2006 model passat 2.0 benzinli otomatik araç geri vitese taktığımda vuruntu yapıyor.. sanayide bir kac otomatikci baktı, komple hidrolik beyinin degismesi gerektiğini soylediler... 3 bin tl civarı masraf cikariyorlar.

    Şimdi ben bunu böyle kullanmaya devam mı edeyim, ki 3 aydır bu sekilde kullanıyorum, ilerde probleme yol acabilir mi?

    ya da 3 bin tl ye yenisiyle mi degistireyim,

    bir diger ihtimal maslakta Alkar oto var, orada hic degistirmeden tamir edebileceklerini soylediler, 1300 tl masraf cikariyorlar..

    Anlayan ustalar yardımcı olursa sevinirim...

    selamlar

    bi aile dostumuzda, babamın yakın arkadasında da %100 aynı sorun vardı.

    bir süre öyle kullandı ondan sonra geri vitese aldığı zaman hiç geçmemeye başladı.

    sonuç : Şanzıman Komple Değişti.

    onun aracı da VW Passattı.

    Maslaktaki Atatürk oto sanayi sitesinde Alkar oto var, tamir ettirdim.. baska yerler hidrolik beyin degisecek demislerdi 3200 masraf cikarmislardi, bunlar tamir ettiler 1300 tlye 6 ay da garanti verdiler.. jetta-golf ve passatta kullanılan 6 ileri otomatik şanzımanın kronik problemiymiş.. zamanında tamir edilmesse cok daha büyük problemlere yol açıyormus..




  • 
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.