Şimdi Ara

Tam Otomatik** şanzıman bakımı ve arızalar (76. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.938
Cevap
62
Favori
746.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cakabo08,


    şanzıman yağ hararet müşürü de değişti mi? arıza kodunu makineden okutturdunuz mu? arıza lambası yandığı zaman bence makineye bağlatıp okutun bir serviste.. arız lambası hata kodunun ne olduğunun bilinmesi gerekir.
  • müşür değişmedi sanırım.daha doğrusu faturada onunla ilgili bişey yok.ama dediğiniz gibi serviste makineye bağlatıp arıza kodunu öğrenirim.size de geri dönüş yaparım. İlginize teşekkürler.
  • aracim 2001 toyota corolla idi 94 000 km de suan.motorda bir sorun oldugunu sanmiyorum.L ye aldigimda gazi basip cekerken onceden sorun yapmazken one atma cekincede eskisine gore daha ani hiz azalma yapiyor.ama 2 ye alirsam ayni seyler olmuyor.tek sorunum birden ikiye veya ikiden bire alirken oluyor.
    quote:

    Orijinalden alıntı: meteg



    husam74,


    bana gösterdiğin ilgiye çok teşekkürler ama ben dükkan sahibi değilim dükkan bizim için külfet idi ve biliyorsun ülkemizde en büyük sorun tahsilat.. çoğumuz yaptığımız işlerden tahsilatlarımızı alamıyoruz zamanında benim bazı mülklerim de var kirada olan sağolsun kiracılar da vaktinde ödeme yapmıyorlar.. ülkenin ekonomik durumu malum.. bu ortamda bir dükkan açmak bence kumardır. bir süredir bu işi sadece mali durumu iyi olan kişiler için yazlıkta bir arkadaşın sanayideki dükkanında yaptım ama bu da artık para kazandıran bir iş değil pek.. en büyük sorun senin de tahmin edebildiğin gibi vaktinde alınamayan tahsilatlar.. ben sadece gidere para harcayacak olursam altından kalkamam bu yüzden 3 senedir forumdan insanlara fikir vermeye çalışıyorum ve maliyet gibi konulara da pek karışmıyorum..

    bana rica ediyorum şu arıza bana kaça patlar tarzında sorular sormayın.. maliyet konusunu aracınızı götüreceğiniz yerle konuşmanız en doğrusudur.maliyet konusu son derece spekülasyona açık bir konudur bu yüzden maliyet ile ilgili soru cevaplamak istemiyorum.


    ramadan89,

    aracın bmw idi galiba değil mi? aracının motor silindir kompresyonlarını hiç ölçtürdün mü? eğer ki aracının tüm silindirleri eşit kompresyona(sıkıştırma basıncı) sahip değilse otomatik vites de düzgün çalışmayabilir..




  • bu durumda aracın ve şanzımanın sağlıklı olduğunu varsayarak kullanmaya devam edeceksin... artık yorum yapılacak birşey kalmadı bence..
  • msn adresimi sayfaya yazsam ve sizde ekleseniz 5 dakika kadar ozel oalrak gorusebilirmiyiz?
  • ramadan89 yazın adresinizi..
  • @@@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ramadan 89 -- 31 Ocak 2011; 1:12:26 >
  • Meteg Usta,

    2001 model opel vectra cdx 2000 cc 16V AT bir araç aldım . İlk sahibinden 81.000 km de. Aracın şanzıman yağı muhtemelen hiç değişmemiş. Hangi yağı kullanmalıyım bilemedim dextron II mi yoksa dextron III mü. Mobil ATF 320 mi tavsiye edersiniz yoksa Mobil ATF 220 mi yoksa, Castrol TQ D mi yoksa farklı bir tür mü tercih etmeliyiz.

    http://www.ozenticaret.com.tr/asp/group/149/Otomatik-Sanziman-Yaglari

    Bu ürünleri yukarıdaki siteden buldum.

    Selamlar,
  • benim de katkım olsun sayfaya:
    daha önce otomatik accentimin 4. vitese geçmediğini yazmıştım. sorun over drive tuşunun elektrik aksamıyla ilgiliymiş. elektrikçiler halledebiliyor.
  • muratezcan,



    ben bu otomatik şanzıman konusunu açarken dünyanın zamanını harcayıp buraya birşeyler yazdım.. zahmet olacak ama siz de konunun ilk sayfasına gidip kullanmanız gereken yağı öğrenin.. bana aynı şeyleri tekrar ettirmeyin.aradığınız sorunun cevabu 1.sayfada..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg


    muratezcan,



    ben bu otomatik şanzıman konusunu açarken dünyanın zamanını harcayıp buraya birşeyler yazdım.. zahmet olacak ama siz de konunun ilk sayfasına gidip kullanmanız gereken yağı öğrenin.. bana aynı şeyleri tekrar ettirmeyin.aradığınız sorunun cevabu 1.sayfada..

    Meteg Usta,
    dünyanın zamanını harcayarak çok yararlı şeyler yazdığınızı mesaj yazmadan önce sayfalarca okuyarak gördüm. Ancak yeni satın aldığım aracımda bulunan otomatik şanzımanın elektronik kontrol ünitelimi 2d li E li mi olduğu yönünde bir bilgim yok. Bu benim ilk otomatik aracım. O yüzden yağ olarak atf2 mi atf3 mü karar veremedim yoksa 1,5 saat yazılarınızı okudum.
    38 yaşına gelip otomatik şanzıman konusunda cahil kaldığım içinde kusura bakmayın. Ben yarın bir iki servise gidip sorayım cevap dextron 2 veya 3 olacak bu uzun cevap içinde değerli vaktinizi almamış olurum.
    iyi geceler diler, paylaşımlarınızın devamını temenni ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratezcan -- 1 Şubat 2011; 1:16:04 >




  • dexron 3 g koydurman gerekiyor.servise sorupta dogruyu ogrenemeyebilirsin bunada hic $a$irma.
    quote:

    Orijinalden alıntı: muratezcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: meteg


    muratezcan,



    ben bu otomatik şanzıman konusunu açarken dünyanın zamanını harcayıp buraya birşeyler yazdım.. zahmet olacak ama siz de konunun ilk sayfasına gidip kullanmanız gereken yağı öğrenin.. bana aynı şeyleri tekrar ettirmeyin.aradığınız sorunun cevabu 1.sayfada..

    Meteg Usta,
    dünyanın zamanını harcayarak çok yararlı şeyler yazdığınızı mesaj yazmadan önce sayfalarca okuyarak gördüm. Ancak yeni satın aldığım aracımda bulunan otomatik şanzımanın elektronik kontrol ünitelimi 2d li E li mi olduğu yönünde bir bilgim yok. Bu benim ilk otomatik aracım. O yüzden yağ olarak atf2 mi atf3 mü karar veremedim yoksa 1,5 saat yazılarınızı okudum.
    38 yaşına gelip otomatik şanzıman konusunda cahil kaldığım içinde kusura bakmayın. Ben yarın bir iki servise gidip sorayım cevap dextron 2 veya 3 olacak bu uzun cevap içinde değerli vaktinizi almamış olurum.
    iyi geceler diler, paylaşımlarınızın devamını temenni ederim.













  • aracım solenoid valf 4 arızası veriyor. problemi nasıl çözebiliriz. maliyet hakkında bilgi verebilir misiniz?
    bir hafta önce sanki araç 3. viteste takılı kaldı. kalkışlarda arac zorlanıyordu. 5000 devire kadar geliyor fakat araç vites değiştirmiyor. problemi ustaya anlattım. bilgisayarda solenoid valf arızası çıktı. usta arızayı sildi fakat bir hafta sonra yine aynı problemi yaşadım. lütfen yardımcı olun ne yapabilirim
  • muratezcan,



    dikkatli okusaydın dexron2 yağı kimseye önermediğimi görürdün..
  • ulku64,


    arızalı olan solenodin değişimesi tek çözümdür.maliyet hakkında hiçbir soruya cevap vermiyorum.bunun sebebi de vereceğim maliyet rakamının tamamen tahmini olmasıdır.bu yüzden kaça mal oluru tamir yaptıracağınız yere sormanız en doğrusudur.
  • mete usta e postana mail yazdim.
  • ramadan,


    bulduğun yağ uygundur.elf firması biraz kafa karıştırmış ama G3 ifadesi bizim için yeterlidir.yağı gönül rahatlığı ile kullanabilirsin..
  • 6 litre yag aldim geldim ancak baktimki uretim tarihi 2003.tekrar gittim aldigim yere adam kutuyu acmadikca birsey olmaz dedi.sonucta bize ulasana kadar distribitor firmada depolarda duruyor bizdede satilana kadar vakit geciyor zaten yeni uretilmis yag satin alman zor dedi.bu yagi kullanmam dogru olurmu?
  • Sevgili meteg ustam yazılarınızın birçok sayfasını dikkatli bir şekilde okudum..bende 96 model opel vectra var motor ısındıktan sonra genellikle 3 ten 4 geçerken vuruntu şeklinde bir silkeleme sözkonusu aynı şekilde gazi bırakınca 4 ten 3 e diğer küçük viteslere geç geçiyor yağ değişimini 15000 km önce yaptım
  • ramadan yağı satın alabilirsin... bulunduğun yer itibarı ile oradan yağ almazsan tekrar bulman zor olabilir.


    muhammet 77,


    aracınız kaç kilometrede? motor tam ısındıktan sonra mı oluyor bu yoksa ısınma sırasında mı? 4 ten 3 e geç geçiyor derken gaza yüklenince demek istediniz sanırım..
  • 
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.