avea.com.tr den MMS lere bakma
40 Cevap477159 Görüntüleme6 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


345 Mesaj
13 Mayıs 2008; 20:21:01 

MMS Mesajiniz var! Mesajlarinizi gorebilmeniz icin 2 gun icerisinde www.avea.com.tr yi ziyaret ediniz. Erisim sifreniz:... diye msj aldım ama bulamadım avea nın sitesinde nasıl yapcaz bu işi ??? (orda üye girişini denedim olmadı)


_____________________________



345 Mesaj
14 Mayıs 2008; 13:12:46 



_____________________________



 
1 Mesaj
13 Haziran 2008; 9:26:09 


quote:

Orjinalden alıntı: LogSgLe

MMS Mesajiniz var! Mesajlarinizi gorebilmeniz icin 2 gun icerisinde www.avea.com.tr yi ziyaret ediniz. Erisim sifreniz:... diye msj aldım ama bulamadım avea nın sitesinde nasıl yapcaz bu işi ??? (orda üye girişini denedim olmadı)



_____________________________



 
1 Mesaj
18 Haziran 2008; 21:16:06 

http://www.avea.com.tr/mps/portal?cmd=mmsRedirect burdan bakailirsin ama zaten mesajı avea gönderiyor


1172 Mesaj
23 Temmuz 2008; 18:33:55 

Allah razı olsun yaa ne zamandır bu linki arıyordum


_____________________________



6891 Mesaj
23 Temmuz 2008; 18:39:48 




sizleri daha önce hiç burda görmemiştim.


_____________________________




 
2 Mesaj
20 Ağustos 2008; 22:43:15 

ya gercekten bu mms mesajlarına nasıl bakacagız bize yardımcı olun


_____________________________



 
2 Mesaj
20 Ağustos 2008; 22:45:47 



_____________________________



 
1 Mesaj
26 Ağustos 2008; 13:10:19 

ben girdim ve buldum mmslerimi çok kolaymış yaw


_____________________________

avea


4097 Mesaj
26 Ağustos 2008; 13:49:22 


quote:

Orjinalden alıntı: piri.reis




sizleri daha önce hiç burda görmemiştim.



_____________________________


Profilim gizli değil sadece arkadaşım olanlar görebiliyor.

Facebook'tan arkadaşlık isteği yollayan DH'li arkadaşlar, arkadaşlık isteğinizin sebebini belirtirseniz sevinirim.


 
1 Mesaj
12 Eylül 2008; 3:01:23 

nasıl baktın anlatta bizde bakalım sinir olduk burda lütfeeeennnn


_____________________________



 
1 Mesaj
5 Ekim 2008; 19:46:14 

mms ime nası baqıcam yhaa


_____________________________



8252 Mesaj
5 Ekim 2008; 20:46:51 


quote:

Orjinalden alıntı: ilayda14

mms ime nası baqıcam yhaa

http://www.avea.com.tr/...enu=servisler.mesaj.mms
linke tıklayın orada mms bakma var oradan bakabilrsiniz size gelen şifre ve numaranızı girerek


_____________________________



8252 Mesaj
5 Ekim 2008; 20:48:56 


quote:

Orjinalden alıntı: bircan333

http://www.avea.com.tr/mps/portal?cmd=mmsRedirect burdan bakailirsin ama zaten mesajı avea gönderiyor

avea gönderiyorda telefonun uyumlu deilse veya ayrların yoksa linkten bakacaksın zaten

benim çin malı telefona bile mms geliyor avea sağolsun


_____________________________



 
2 Mesaj
13 Şubat 2009; 17:22:04 


quote:

Orjinalden alıntı: LogSgLe

MMS Mesajiniz var! Mesajlarinizi gorebilmeniz icin 2 gun icerisinde www.avea.com.tr yi ziyaret ediniz. Erisim sifreniz:... diye msj aldım ama bulamadım avea nın sitesinde nasıl yapcaz bu işi ??? (orda üye girişini denedim olmadı)



_____________________________

haliddin


6891 Mesaj
13 Şubat 2009; 17:26:24 


konudaki kişilerin çoğunun 1 mesajı var.


_____________________________




 
2 Mesaj
13 Şubat 2009; 17:29:48 

NASIL YATIN ONU


_____________________________

haliddin


1403 Mesaj
13 Şubat 2009; 18:39:08 


quote:

Orjinalden alıntı: piri.reis


konudaki kişilerin çoğunun 1 mesajı var.



_____________________________



 
1 Mesaj
21 Şubat 2009; 7:18:50 

gıyasi tekin 5066384086


_____________________________

gıyasi tekin


 
1 Mesaj
30 Mart 2009; 15:40:43 

MMS Mesajiniz var! Mesajlarinizi gorebilmeniz icin 2 gun icerisinde www.avea.com.tr yi ziyaret ediniz. Erisim sifreniz:... diye msj aldım ama bulamadım avea nın sitesinde nasıl yapcaz bu işi ??? (orda üye girişini denedim olmadı)




_____________________________



 
2 Mesaj
31 Mart 2009; 14:12:10 

yane bence de ara babab ara bulun muoo ne bu ya böle


_____________________________

özlem


 
2 Mesaj
31 Mart 2009; 14:14:39 

hani bii söz varya arkadaslar delinin biri bi kuyuya bi tas atmış bizim gibi akıllarda arkasına düsmüşüz bosuna ugrasmayın kumpaza sizlerde hşgldiniz


_____________________________

özlem


 
2 Mesaj
2 Nisan 2009; 15:51:08 

ya deli olacam ya mms göremiyorum arkadaşlar gönderdiginiz linklere basıyorum bana mobil numaranı gir diyor giriyorum yanlış numara diyor.ben vodafondan geçiş yaptım yardım edin yoksa kafayı yiyecem


_____________________________



 
2 Mesaj
2 Nisan 2009; 15:54:37 

kimse yokmmu?


_____________________________



 
1 Mesaj
2 Nisan 2009; 17:31:27 

ya bulduysan b.zede sölesen arkadaşım ya bizdede bulalım msj larımıızıı


_____________________________

sssssssssss


 
1 Mesaj
29 Haziran 2009; 19:44:38 


quote:

Orjinalden alıntı: LogSgLe

MMS Mesajiniz var! Mesajlarinizi gorebilmeniz icin 2 gun icerisinde www.avea.com.tr yi ziyaret ediniz. Erisim sifreniz:... diye msj aldım ama bulamadım avea nın sitesinde nasıl yapcaz bu işi ??? (orda üye girişini denedim olmadı)



_____________________________



 
1 Mesaj
11 Temmuz 2009; 19:16:12 

canım mesaj felan hikaye ya


_____________________________



 
1 Mesaj
28 Temmuz 2009; 13:27:03 

mms lerimi göremiyom nasıl giriş yapılıyo


_____________________________

güzel


148 Mesaj
29 Temmuz 2009; 2:20:44 

http://www.avea.com.tr/...nu=servisler.mesaj.mms#


Arkadaşlar bu sayfada "ayarlar" sekmesindeki " MMS Mesajlarım için tıklayın." yazan yere tıklayın.başka bir pencere açılacak oraya gelince "Şifremi unuttum" yazan yere tıklayın(daha önceden aldığınız şifre tutmuyor.ben denedim 4sefer yanlış olunca bloke edildi.)
Oradan sadece telefon numaranızın isteneceği bir sayfa açılacaktır. Telefon numaranızı grin..
Hemen ardından cep telfonunuza "... MMS lerinizi görebilmek için şifreniz xxx..." diye bir mesaj gelecek..ordaki şifreyle az önce ki sayfada giriş yapmayı deneyin.. Gelen MMS'lerinizi göreceksiniz...

-----------------------------
ayrıca canım mesaj felan hikaye ya diyen arkadaşımzn toplam mesaj sayısı 1 :) belki çoğu kişi niye göremiyorum diye sinirlendi ..bir şeyi bilmeden atıp tutmayın..oyun parkı değil burası yardıma ihtiyaç duyanlara yardım ediyoruz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gary_1907 -- 29 Temmuz 2009; 2:23:23 >


_____________________________



 
1 Mesaj
23 Ağustos 2009; 16:04:06 

mms fotosunu nasil gorebilirim


_____________________________

larenn


 
1 Mesaj
9 Eylül 2009; 8:56:39 

arkadaş lar bu mms ye nasıl bakıyoruz bilen varsa söylesin


_____________________________



 
5586 Mesaj
12 Eylül 2009; 0:27:19 

I love DH

http://www.avea.com.tr/mps/portal?cmd=mmsRedirect bu linke girip numaranızı yazın daha sonra yine numaranızı ve size mesajda gelen şifreyi girin karşınıza çıkıcaktır. Yukarıda anlatmışlar zaten


_____________________________



 
1 Mesaj
14 Eylül 2009; 16:03:08 

arkadaşlar cok kolay oraya buraya bakmanıza gerek yok ( http://www.avea.com.tr/mps/portal?cmd=mmsRedirect ) linkine tıklamanız yetiyo


_____________________________

burcu fatma ertürk


 
78 Mesaj
26 Ekim 2009; 0:58:26 

bana sadece mesaj geldi şifre gelmedi sitedende bakabilirsiniz gibisinden şifre olmadıgı için verilen linklerden Şifremi unuttum yapıyorum ama şu çıkıyor: Abone bulunamadı


_____________________________

su eski nicki imzada gozukme olayi bi gitse. yetkililere duyrulur.


 
1 Mesaj
21 Mart 2010; 20:48:29 

benımde telefonuma msj geldı nasıl yapacam onu


_____________________________



 
1 Mesaj
3 Temmuz 2010; 16:31:02 

merhaba arkadaşlar avea.com.tr gir sol tarafta mms butonuna bas oradan ayarları tıkla mms mesajlarım için tıkla var onu tıkla ve telefon numaranı ve telefonuna gelen mesajdaki şifreyi gir gelen mms mesajını görebilirsiniz çok uğraştım ama ben buldum sıra sizde!..


_____________________________



 
354 Mesaj
10 Ağustos 2010; 21:01:12 

giriyorum numarayı şifreyi mesaj yok diyor ne ayak yaa :@ sinir oldum


_____________________________

lenovo b570e (b960 cpu, 4gb ram)CANON 570IS fot. mak.HTC Explorer


 
7055 Mesaj
10 Ağustos 2010; 21:41:14 


quote:

Orijinalden alıntı: bircan333

http://www.avea.com.tr/mps/portal?cmd=mmsRedirect burdan bakailirsin ama zaten mesajı avea gönderiyor


bu sayfayı açıp avea online işlem şifresini giriyorum, kabul etmiyor..?

şimdiye dek tüm gelen MMS lere bakılabiliyor mu buradan?


_____________________________



28 Mesaj
30 Aralık 2011; 20:41:44 

SAMSUN Corby GTS3653W telefonum var.

http://www.avea.com.tr/mps/portal?cmd=mmsRedirect şu adresten telefon numaramı girdiğimde bir türlü kabul etmiyor.(Önceden Vodafone'dan Avea'ya geçmiştim.) Avea'lı olduğum halde telefon numaramı kabul etmedi.

Ayrıca telefonda mms ayarlarını nasıl yapabilirim? Yardım ederseniz sevinirim.


_____________________________



 
10 Mesaj
30 Ocak 2012; 0:21:02 

http://www.avea.com.tr/mps/portal?cmd=mmsRedirect arkadaşlar bu linkten girdiğimde benden telefon numaramı istiyor tel no mu yazdığımda ise bi uyarıyla karşılaşıyorum 3. bir kişinin bilgilerime ulaşmak istediği devam etmemem gerektiği konusunda bir uyarı bu... devam etmedim fakat bir kere telefonum numaramı yazıp gönder demiş bulundum sizce bir problem olur mu? ... link i bi kontrol edebilir misiniz lütfen bir problem varsa başkaları da aynı hataya düşmeden link kaldırılmalı bu sayfadan...


_____________________________



 
21 Mesaj
15 Haziran 2012; 21:33:30 

avea.com.tr adresinden online işlemlere giriş yaptıktan sonra sayfanın en altından kırmızı çizgi üzerinde mms mesajlarım var ordan görebilirsiniz


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Mobil Operatörler » Avea » avea.com.tr den MMS lere bakma
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.297