- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Ses inceltmek için ne yapmak gerekir ?
18 Cevap40043 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


781 Mesaj
12 Mayıs 2008; 23:21:49 

slm arkadaslar merakımdan soruyorum sesı kalın olan bırının ınceltmek ıcın ne yapması gerekır ??


_____________________________



 
534 Mesaj
12 Mayıs 2008; 23:23:37 

şarkı söylemesi

örneğin şu şarkıyı

baştan yarat ellerimi

baştan yarat ses telimi

baştan yarat gözlerimş

tanrım beni baştan yarat...


_____________________________


o quam sancta, quam serena, quam benigma, quam amoena


3845 Mesaj
12 Mayıs 2008; 23:27:49 


quote:

Orjinalden alıntı: LifeForStyle

şarkı söylemesi

örneğin şu şarkıyı

baştan yarat ellerimi

baştan yarat ses telimi

baştan yarat gözlerimş

tanrım beni baştan yarat...





bu ne ya gece gece


_____________________________



781 Mesaj
12 Mayıs 2008; 23:27:51 

quote:

Orjinalden alıntı: LifeForStyle

şarkı söylemesi

örneğin şu şarkıyı

baştan yarat ellerimi

baştan yarat ses telimi

baştan yarat gözlerimş

tanrım beni baştan yarat...


umıtsız vaka olarak bakıosun yanı he duruma :)arkadas tabı az oncekı konudan sonra bastan yaratılmak ısteyebılır dogal olarak
yannıs anlama sakın hocam geyık yapıoruz he :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi black_-_storm -- 12 Mayıs 2008; 23:29:57 >


_____________________________



 
221 Mesaj
12 Mayıs 2008; 23:28:08 

Bu daha çok doğruştan gelen bir özellik. Herkes ince sesle konuşamaz konuşsa bile garip çıkar sesi..


(düzeltme)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CastingFailed. -- 12 Mayıs 2008; 23:35:49 >


_____________________________



3845 Mesaj
12 Mayıs 2008; 23:32:38 


quote:

Orjinalden alıntı: CastingFailed.

Bu daha çok doğruştan gelen bir özellik. Herkez ince sesle konuşamaz konuşsa bile garip çıkar sesi..


herkez konuşamaz değil herkes konuşamaz


_____________________________



6438 Mesaj
12 Mayıs 2008; 23:34:59 

Kulak burun boğaz doktoruna gidiceksin ses tellerinden ameliyat olucaksın... abim KBB doktoru ve kendisi sesi erkek gibi olan bi kızın sesini düzelttiklerini söylemişti....


_____________________________

Darkchild.. Sert Bakışlı, Haşin Çocuk !!


781 Mesaj
12 Mayıs 2008; 23:36:24 


quote:

Orjinalden alıntı: Darkchild

Kulak burun boğaz doktoruna gidiceksin ses tellerinden ameliyat olucaksın... abim KBB doktoru ve kendisi sesi erkek gibi olan bi kızın sesini düzelttiklerini söylemişti....


aman dostum naptın o kadar abartma yaw


_____________________________



6438 Mesaj
12 Mayıs 2008; 23:43:01 

Sorun büyük değilse ok.. ama ciddi ise o zaman ameliyat gerekir.. hayır ben de anormal bi ses var sende çok rahatsız oluyosun falan zannettim


_____________________________

Darkchild.. Sert Bakışlı, Haşin Çocuk !!


781 Mesaj
12 Mayıs 2008; 23:46:53 


quote:

Orjinalden alıntı: Darkchild

Sorun büyük değilse ok.. ama ciddi ise o zaman ameliyat gerekir.. hayır ben de anormal bi ses var sende çok rahatsız oluyosun falan zannettim


ya konusma ıcın normalde gıtar calıorum mesela hıcbı sarkıya sesım uymuyo :) gıtarın en kalın telı benım sesten daha ınce o yuzden dedım belkı kısa pratık bı yontem wardır ?


_____________________________



 
699 Mesaj
12 Mayıs 2008; 23:49:55 

30 sn falan gerekliyse helyum gazı çek


_____________________________

Hyundai Getz 1.5 CRDI 82 Bg Kristal Mavi


3325 Mesaj
12 Mayıs 2008; 23:57:44 

Testisleri ameliyat ile aldır ,

BKNZ ;


quote:

Orjinalden alıntı: noplaceforchance

Hem erkekte hem kadında hem erkeklik hormonu (testostero) hem de kadınlık hormonu (östrojen) vardır. testosteron testislerde üretilir. testislerini aldıran erkekte testosteron olmadığından östrojen etkisi görülmeye başlar. Yanı ses incelir. Kıllanma azalır, yağlanma artar, memeler büyür, penis küçülür, cilr kadın teni gibi yumuşar, saç dökülmesi durur falan.
Günümüzde dışarıdan testosteron hormonu veriliyor böyle hastalara ama orjinali gibi olmuyor tabii.



Kaynak : http://forum.donanimhaber.com/m_23115282/tm.htm


_____________________________

LOL TR : Gundam Exia


781 Mesaj
13 Mayıs 2008; 0:08:51 


quote:

Orjinalden alıntı: Giray Han

Testisleri ameliyat ile aldır ,

BKNZ ;





Kaynak : http://forum.donanimhaber.com/m_23115282/tm.htm


hocam saol wazgectım ben. kalın halınden memnunum


_____________________________



 
151 Mesaj
13 Mayıs 2008; 0:15:22 

quote:



Orjinalden alıntı: noplaceforchance

Hem erkekte hem kadında hem erkeklik hormonu (testostero) hem de kadınlık hormonu (östrojen) vardır. testosteron testislerde üretilir. testislerini aldıran erkekte testosteron olmadığından östrojen etkisi görülmeye başlar. Yanı ses incelir. Kıllanma azalır, yağlanma artar, memeler büyür, penis küçülür, cilr kadın teni gibi yumuşar, saç dökülmesi durur falan.
Günümüzde dışarıdan testosteron hormonu veriliyor böyle hastalara ama orjinali gibi olmuyor tabii.


kardes dıkkat et sesı duzeltım derken asagıdakınden olma


_____________________________



 
9 Mesaj
13 Mayıs 2008; 0:36:55 

Sabahları kaltığında yumurtanın sarısını iç. Ben sesi güzel yapıyor diye içiyordum. İnceltiyor daha çok


_____________________________



2032 Mesaj
13 Mayıs 2008; 1:07:15 

çok teferruatlı mikrofon hoparlör sistemleri var.dek getirebilirsen onlarda dene bir.ama bence orjinal kendi sesini bozma.


_____________________________



 
185 Mesaj
13 Mayıs 2008; 1:45:07 

ters hormon takviyesi lazım . pandik attır belki ters hormonlar ürer


_____________________________



133 Mesaj
13 Mayıs 2008; 1:55:46 

Kestirmen lazım...Uyarsa bi düşün


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
13 Mayıs 2008; 19:55:36 


quote:

Orjinalden alıntı: LifeForStyle

şarkı söylemesi

örneğin şu şarkıyı

baştan yarat ellerimi

baştan yarat ses telimi

baştan yarat gözlerimş

tanrım beni baştan yarat...


LifeForStyle DH de teksin dostum
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Ses inceltmek için ne yapmak gerekir ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.439