Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (409. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.460.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 407408409410411
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vaio kullanıcısına yanıt
    çok merak ediyorum. Şöfürün sürüş esnasında video seyretme ihtyacı nerden kaynaklanıyor? Arkadaki yolcular izleyecek derseniz, o ekrandan izlemek için ön koltuğa yaklaşmalşarı gerekecek k o da güvenli yolculuğu etkileyecektir. Şöförün ister istemez gözü kayacak.

    Bir bu isteği anlamıyorum bir de Volvo alıp sonra emniyet kemerini takmadan arkadan bağlayan akıllı sürücülerimiz anlamıyorum. Güvenlik timsali bir markayı alıp, herhangi bir kişisel önlem almadan araçtan kendisini korumasını beklemek pek akıllıca değil. Unutmayın ki araç ancak sürücülerin önleyici güvenlik unsurlarını kullandıkları müddetçe aracın tüm güvenlik özelliklerinden faydalanarak araç içerisinde bulunanları kloruyabilir. Buna arka koltukta oturan yolcuların kemer takması dahil. Benim çocuklarım 13 yaşında ve arkada kemer bağlanmadan araç hareket etmez bizde.

    Emniyet kemeri konusu düşündüğünzden çok aha önemli. Emniyet kemerni takamadan, kemer ikazını susturmak için , kemer arkadan dolaştırıp bağlamanız ya da toka yuvasına boş toka takmanız halinde, araç sizin emniyet kemeri taktığınızı varsayacaktır. Herhangi bir kaza durumunda, Çarpışma sensörü yavaşlama ivmesini değerlendirerek , sürcü/yolcun'nun maruz kalacağı darbeyi emniyet kemeriile karşılayabileceğine kanaat getiri ve emniyet kemerinin takılı olduğunu görürse (toka yuvasuna geçmiş toka'dan aldığı sinyal ile), hava yastıklarını açmaz. Bu durumda da kemer takılı olmadığından sürcü /yolcu aracın ön camı ile müşerref olur. 30 km hız ile oluşan bir çarpışmada bile ön cama oluşacak darbe boynu kırmaya ve kafa tasını çatlatmaya yeterlidir.

    Emniyete kemerini arkadan takmadan veya boş toka kullanmadam önce lütfen yukarıda yazılanları tekrar düşünün. Halen kemer takmamakta ısrarcı iseniz , o zaman kemer ikaz sesini sürekli çalmaktan alıkoyan yazılımı serviste yükletmenizi tavsiye ederim. Bu işlem ücreti mukabili ve onayınız ile yapıldığı bilgisi ile imza karşılığı yapılmaktadır. Ancak bu şekilde kemer takmadığınızı araç anlar ve buna göre ilave güvenlik önlemlerini devre alır.

    Sevgiler




  • Hayırlısı bakalım bahsettiğim nedenlerden ötürü bende beklemede kalacağım:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melankolik23

    Hayırlısı bakalım bahsettiğim nedenlerden ötürü bende beklemede kalacağım:)
    Daha önce S60 da bu rengi gören oldu mu?
    Süper bir renk bence.


     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Daha önce S60 da bu rengi gören oldu mu?
    Süper bir renk bence.


     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'


    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, bizim araçların süspansiyonu sert bildiğim kadarıyla ve araç biraz yüksekte duruyor biliyosun.
    Ben şimdi yayları değiştirip aracı biraz alçatmak istiyorum.
    Sizinde bu konuda fikilerinizi merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    Arkadaşlar, bizim araçların süspansiyonu sert bildiğim kadarıyla ve araç biraz yüksekte duruyor biliyosun.
    Ben şimdi yayları değiştirip aracı biraz alçatmak istiyorum.
    Sizinde bu konuda fikilerinizi merak ediyorum.

    Alıntıları Göster
    O zaman çok daha sert olmaz mı?
  • EfsaneFocus kullanıcısına yanıt
    Yay konforu olumsuz etkiler.
    Amaç yol tutuşunu arttırmaksa jant büyütme olayına da girmeniz gerekebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Yay konforu olumsuz etkiler.
    Amaç yol tutuşunu arttırmaksa jant büyütme olayına da girmeniz gerekebilir.

    Araç şu an ufak çukurlarda bile baya sarsıntı yapıyor, konfor açısından çok fazla değişiklik olacağını zannetmiyorum.
    Sizi bilmiyorum ama açıkcası beni çok rahatsız ediyor tekerle aracın kasasının arasındaki boşluk.
    Muadilleri diğer araçların hiç birinde bu kadar mesafe yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EfsaneFocus -- 22 Ağustos 2013; 11:56:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Yay konforu olumsuz etkiler.
    Amaç yol tutuşunu arttırmaksa jant büyütme olayına da girmeniz gerekebilir.

    Araç şu an ufak çukurlarda bile baya sarsıntı yapıyor, konfor açısından çok fazla değişiklik olacağını zannetmiyorum.
    Sizi bilmiyorum ama açıkcası beni çok rahatsız ediyor tekerle aracın kasasının arasındaki boşluk.
    Muadilleri diğer araçların hiç birinde bu kadar mesafe yok.


    Dediğiniz gibi S60 hem yüksek hem de buna rağmen sert süspansiyonlu. Bu konuda daha kısa ve sert yay gibi standart olarak yapacağınız işler zaten yetersiz olan konforu daha da azaltır. Araç en ufak kasiste zıplamaya başlar. Bu nedenle yol tutuşunuz da bozulacaktır. Komple süspansiyon sisteminin revizyonu ise çok zordur. Bana göre bu konuda yapılabilecek fazla bir şey yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman
    Daha önce S60 da bu rengi gören oldu mu?
    Süper bir renk bence.
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'


    Bu fotoğraf İsveç'in tarihi kentlerinden biri olan üniversite kenti Lund'daki Grand Hotel'in önünde çekilmiş. Anılarım depreşti bir an :)
  • imagoodman kullanıcısına yanıt
    Eski C30'um aşağı-yukarı bu renkti.
    Orinocco Blue
    hey gidi günler hey; şuan gözlerim yaşardı, eski aracımı özledim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Cc olmayan 1o5 bg A3 un 95 binden satıldığı ülkemde bu araç nasıl talep görmez aklım almıyor.

    Tam bir fırsat aracı.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-x-clusive-volvo-v-60-r-dizayn-126500310/detay

    Belki araç pazarlıkla 75 bınli rakamlara alınabilir
    Üstelik birçok ilanda ki gibi çakma r desing değil.
    Safkan bir R desing.

    Sn imagoodman;

    O ilan çok çok uzun süredir duruyor. Ben gerçekten satılık olduğuna nerdeyse inanmıcam.

    Ülkemizde otomobil alırken farklı bir mantık işliyor. Aracın karizması her şeyin önünde, CLA, nerdeyse yok satıyor, o gelince C serisi satamaz oldu. CLA'temmuzda 506 adet satmış, C serisi ilk 30 a girememiş. Volvo'nun malesef imajı Audi, BMW ve Mercedes'in çok gerisinde. V60 Rdesign çok güzel ama niyetlenen satamam diye uzak duruyor sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Cc olmayan 1o5 bg A3 un 95 binden satıldığı ülkemde bu araç nasıl talep görmez aklım almıyor.

    Tam bir fırsat aracı.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-x-clusive-volvo-v-60-r-dizayn-126500310/detay

    Belki araç pazarlıkla 75 bınli rakamlara alınabilir
    Üstelik birçok ilanda ki gibi çakma r desing değil.
    Safkan bir R desing.

    Sn imagoodman;

    O ilan çok çok uzun süredir duruyor. Ben gerçekten satılık olduğuna nerdeyse inanmıcam.

    Ülkemizde otomobil alırken farklı bir mantık işliyor. Aracın karizması her şeyin önünde, CLA, nerdeyse yok satıyor, o gelince C serisi satamaz oldu. CLA'temmuzda 506 adet satmış, C serisi ilk 30 a girememiş. Volvo'nun malesef imajı Audi, BMW ve Mercedes'in çok gerisinde. V60 Rdesign çok güzel ama niyetlenen satamam diye uzak duruyor sanırım.

    Merhaba Arkadaşlar,

    Eğer resimler temsili olarak koyulmadıysa bahsedilen aracı tam 1 sene önce Temmuz ayında almak için bayiyi aradım. (Bu arada araç T4 :) Devir saatine dikkatli bakıldığında dizel olmadığı görülüyor)
    Aracın sahibi Yurt dışında dediler ve tam 2-3 hafta yarın gelecek diye bekledim. Fiyatı da 90.000.-TL idi. Sonuç olarak aracın satılmak istenmediğini anladım ve artık sorgulamadım. İlgilenenlerin bilgisine.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ork46

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Cc olmayan 1o5 bg A3 un 95 binden satıldığı ülkemde bu araç nasıl talep görmez aklım almıyor.

    Tam bir fırsat aracı.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-x-clusive-volvo-v-60-r-dizayn-126500310/detay

    Belki araç pazarlıkla 75 bınli rakamlara alınabilir
    Üstelik birçok ilanda ki gibi çakma r desing değil.
    Safkan bir R desing.

    Sn imagoodman;

    O ilan çok çok uzun süredir duruyor. Ben gerçekten satılık olduğuna nerdeyse inanmıcam.

    Ülkemizde otomobil alırken farklı bir mantık işliyor. Aracın karizması her şeyin önünde, CLA, nerdeyse yok satıyor, o gelince C serisi satamaz oldu. CLA'temmuzda 506 adet satmış, C serisi ilk 30 a girememiş. Volvo'nun malesef imajı Audi, BMW ve Mercedes'in çok gerisinde. V60 Rdesign çok güzel ama niyetlenen satamam diye uzak duruyor sanırım.

    Merhaba Arkadaşlar,

    Eğer resimler temsili olarak koyulmadıysa bahsedilen aracı tam 1 sene önce Temmuz ayında almak için bayiyi aradım. (Bu arada araç T4 :) Devir saatine dikkatli bakıldığında dizel olmadığı görülüyor)
    Aracın sahibi Yurt dışında dediler ve tam 2-3 hafta yarın gelecek diye bekledim. Fiyatı da 90.000.-TL idi. Sonuç olarak aracın satılmak istenmediğini anladım ve artık sorgulamadım. İlgilenenlerin bilgisine.

    Alıntıları Göster
    Şu ilandaki S60'ın güzelliğine bi bakar mısınız... Lacivert-krem iç döşeme ve body kit ile muhteşem görünüyor.. Çift renkli direksiyon ise aracın en güzel görüntüsü olmuş.. Benim araçtaki gibi aynen.. Bu vesileyle, çift renk direksiyonlu almamda katkısı olan Sn.Kurzweil'e bir kez daha teşekkür ediyorum..

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2012-s60-1.6-d2-drive-advance-36,691-km-132289961/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Cc olmayan 1o5 bg A3 un 95 binden satıldığı ülkemde bu araç nasıl talep görmez aklım almıyor.

    Tam bir fırsat aracı.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-x-clusive-volvo-v-60-r-dizayn-126500310/detay

    Belki araç pazarlıkla 75 bınli rakamlara alınabilir
    Üstelik birçok ilanda ki gibi çakma r desing değil.
    Safkan bir R desing.

    Sn imagoodman;

    O ilan çok çok uzun süredir duruyor. Ben gerçekten satılık olduğuna nerdeyse inanmıcam.

    Ülkemizde otomobil alırken farklı bir mantık işliyor. Aracın karizması her şeyin önünde, CLA, nerdeyse yok satıyor, o gelince C serisi satamaz oldu. CLA'temmuzda 506 adet satmış, C serisi ilk 30 a girememiş. Volvo'nun malesef imajı Audi, BMW ve Mercedes'in çok gerisinde. V60 Rdesign çok güzel ama niyetlenen satamam diye uzak duruyor sanırım.

    Çok ilginç gerçekten.. CLA'nın arkası o kadar çirkin olmuş ki, o görüntüye rağmen o aracın o kadar satılması gerçekten inanılmaz.. Arkadaşım da o aracı alma düşüncesiyle gitti. Arka koltukta kafası tavana değdiği için almaktan vazgeçti.. O aracın çok satması gerçekten anlamsız..




  • Ugur31 kullanıcısına yanıt
    İnsanlar cls ye bindiğini zannediyorda o yüzden :)
  • teodor T kullanıcısına yanıt
    Sert mi yoksa yumuşak mı olması kasislerde zıplatır ?

    Bunun orta bi yolu yokmu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    Sert mi yoksa yumuşak mı olması kasislerde zıplatır ?

    Bunun orta bi yolu yokmu :)
    Kasislerde zıplatmayan yok bence. Önemli olan kasise yavaş girmek. Küçük yol bozukluklarını bence s60 diğerlerinden daha az hissettiriyor.
  • EfsaneFocus kullanıcısına yanıt
    Sert ve kısa süspansiyon zıplatır, örnek süper spor otomobiller ya da alçaltılmış spor otomobiller. Bu araçlar özellikle İstanbul gibi şehirlere uygun değil. Polo GTI sahipleri bile büyük jant ve dar yanak lastikten konfor olarak çok şikayetçiler. Lastiklerin bu araçta çok kolay yarılması da cabası.
    Yumuşak ve uzun süspansiyon ise yaylandırır. Klasik örnek eski Amerikan otomobilleri.
    Orta yolu Mercedes uzun süredir üretiyor zaten. BMW'de son serilerde Mercedes konforuna oldukça yaklaştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    Sert ve kısa süspansiyon zıplatır, örnek süper spor otomobiller ya da alçaltılmış spor otomobiller. Bu araçlar özellikle İstanbul gibi şehirlere uygun değil. Polo GTI sahipleri bile büyük jant ve dar yanak lastikten konfor olarak çok şikayetçiler. Lastiklerin bu araçta çok kolay yarılması da cabası.
    Yumuşak ve uzun süspansiyon ise yaylandırır. Klasik örnek eski Amerikan otomobilleri.
    Orta yolu Mercedes uzun süredir üretiyor zaten. BMW'de son serilerde Mercedes konforuna oldukça yaklaştı.
    Oysa S60 ve 3 serisinin karşılaştırıldığı birçok testte 3 serisinin süspansiyon özelliğinden dolayı konforda S60 tan geride olduğu yazıyordu. Bunlar alman kökenli dergilerdi. Makalelerin birinde (auto motor-sporttu) 3 serisinin fiyatı s60'ın yaklaşık 2 katıydı. Hatta bir makalede s60'ın 3 serisi ile C serisi arasında bir denge yakaladığı yazıyordu. Ben golfle birlikte kullanıyorum. Evet s60 a göre daha yumuşak ama aradaki fark çok az bence. Parke taşlı yollarda ise s60 yolu golften daha az hissettiriyor. Uzun yolda ise bu sertlik muhtemelen konforu arttırıyor diye düşünüyorum.
    S60 tan önce kullandığım s40 ise (2010 drive) s60 tan biraz daha sertti. Ancak onda drive olmasından dolayı şasi alçaltılmıştı. Arka süspansiyon bayağı zıplatıyordu.
    Bu arada s60'ta 16 inch jant kullanıyorum.




  • ceta C kullanıcısına yanıt
    Önceki tüm 3 serileri sert süspansiyon ve direksiyon ayarlarına sahipti. Son seride ise hem süspansiyon hem de direksiyon konforu belirgin arttı. Son yıllarda üreticiler yol konforu açısından Mercedes tarzına oldukça yaklaştı. İsteyene de spor süspansiyon opsiyonları sunuyorlar.
    S60 maalesef 16" jantla bile sınıfının gerektirdiği yol konforunu sunamıyor. Daha büyük jantlarla durum doğal olarak daha kötü olacaktır. Hem sert direksiyonu hem de süspansiyonu ile bana eski 3 serilerini anımsatıyor. Ancak onlarda otomobil çok daha alçak ve yol tutuşları da daha üstün idi.
  • 
Sayfa: önceki 407408409410411
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.