- x
DH Bmc'ciler Grubu
580 Cevap99297 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3 4 5 6 7 8 9 10      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


15360 Mesaj
18 Nisan 2008; 21:53:00 

BmCpRo827..Bmc Pro 827 2006 & 2008

Alihun..Bmc Pro 827 2005

Kadirreis..Bmc Pro 1142 2008

Salih70..Bmc Pro 522

fırlama_hüseyin..Bmc Megastar 360 P

Onur Konukları.."Magentis02,"MB_Driver","SCAnia---MAN","sebenlim","Aktoprak","Cengizhan",
"emir18rebrov",
..



Haydi Bakalım Pro'cular,Fatihciler,Megastar,Levend,Probusculer ..Artık Toplanma Çadırımız Burası..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 29 Haziran 2010; 23:34:05 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Nisan 2008; 22:01:04 

maşallah maşallah güzel olmuş topiğimiz

0


0


0


Ekteki dosya (3)


 
96 Mesaj
18 Nisan 2008; 22:26:50 

yeni topiğiniz hayırlı olsun. Nede olsa bende sayenizde bmc aldım. 1142 ler canavar gibi çalışıyor. ee şantiye işinede bmc yakışır değil mi? yakında resimlerini çekip topiğe koyacağım.
sevgiyle...


_____________________________



 
166 Mesaj
18 Nisan 2008; 22:41:00 

Selam bmc dostları evde modem yandığından dolayı yoktum uzun zamandır topik güzel olmuş...


_____________________________


DH KAMYONCULAR GRUBU
TOYOTA COROLLA 1.6 SOL SEDAN GÜMÜŞ GRİ


15360 Mesaj
18 Nisan 2008; 22:50:06 


quote:

Orjinalden alıntı: KADİRREİS

yeni topiğiniz hayırlı olsun. Nede olsa bende sayenizde bmc aldım. 1142 ler canavar gibi çalışıyor. ee şantiye işinede bmc yakışır değil mi? yakında resimlerini çekip topiğe koyacağım.
sevgiyle...


Eyvallah Kadir Reis..Hayırlı olsun yeni arabalarında.Fotograflarını bekliyoruz en kısa zamanda..Hangi renk aldın ?


_____________________________



15360 Mesaj
18 Nisan 2008; 22:53:26 


quote:

Orjinalden alıntı: ALİHUN

Selam bmc dostları evde modem yandığından dolayı yoktum uzun zamandır topik güzel olmuş...


Geçmiş olsun Ali..

Sizin işler nasıl gidiyor ?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Nisan 2008; 0:18:07 


quote:

Orjinalden alıntı: ALİHUN

Selam bmc dostları evde modem yandığından dolayı yoktum uzun zamandır topik güzel olmuş...

ali n gündü o öyle ya bir şimşek çaktı bende teyzemlerdeydim televizyon modem pc n varsa gitti..


200 Mesaj
19 Nisan 2008; 10:45:10 

bir kaç resim de benden


0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________



200 Mesaj
19 Nisan 2008; 10:48:01 

cengaver

0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________



200 Mesaj
19 Nisan 2008; 10:50:02 

yeni bmc ler



0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________



200 Mesaj
19 Nisan 2008; 10:52:18 

babalar işte bunlar


0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________



200 Mesaj
19 Nisan 2008; 10:55:04 

konyalılar da BMC ye dönmüşler hakkını vermek lazım bu arabanın


0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________



200 Mesaj
19 Nisan 2008; 14:01:54 

arkadaşlar benim eski araba 1517 atego
arabanın kralıydı be
tarsus kirlikten 17-18 ton üzüm yüklü bayrampaşaya 9:30--10:00 saat te girerdim


0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



15360 Mesaj
19 Nisan 2008; 14:52:57 


quote:

Orjinalden alıntı: GONDOR-01

arkadaşlar benim eski araba 1517 atego
arabanın kralıydı be
tarsus kirlikten 17-18 ton üzüm yüklü bayrampaşaya 9:30--10:00 saat te girerdim


0



Arkadaşım buraya başka araç markası sokmuyoruz.Sadece Bmc.Ayrıca resimlerin boyutlarına dikkat edersen sevinirim.Düzenli bir ortam olsun burası..


_____________________________



 
68 Mesaj
19 Nisan 2008; 16:39:52 

eray abi bölüm güzel olmuş hayırlı olsun..sonunda bir bmc ciler grubu oldu iyi olmuş eline sağlık abi


_____________________________



 
420 Mesaj
19 Nisan 2008; 19:37:37 

0


_____________________________

MagazinUlasim


15360 Mesaj
19 Nisan 2008; 20:00:01 

Bendende taze taze birkaç fotograf..

0


0


0


0


Kasaya fosfor çektim.Güzel durdu..

0




_____________________________



 
420 Mesaj
19 Nisan 2008; 21:40:10 

0


_____________________________

MagazinUlasim


 
420 Mesaj
19 Nisan 2008; 22:29:53 

0

0

0

0


_____________________________

MagazinUlasim


15360 Mesaj
19 Nisan 2008; 23:52:53 

Resimler çok güzel Volkan.Sağolasın..

Bmc'nin fotograf yarışmasından,fotograf kareleri..

Aslan Parçaları ..

0


0


0


Tombul Balık..

0


0


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Nisan 2008; 0:12:42 

yiğitlerim benim ya n güzel yük çekmekte..


89 Mesaj
20 Nisan 2008; 1:25:38 

Eray abi yeni bölümümüz hayırlı olsun kendı kendımizi geliştirelim inşallah daha iyi ve güzel günlere bereber

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

DH BMC'ciler Grubu
DH Kamyoncular Grubu
DH Has Kamyoncular Grubu

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Nisan 2008; 19:39:36 

mertcan'ın resimleri

0


0


0


Ekteki dosya (3)

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Nisan 2008; 19:43:27 

ikinci seri..

0


0


0


Ekteki dosya (3)


89 Mesaj
20 Nisan 2008; 20:24:56 

Saol Cengishan Abi resımlerı ekledıgin için maksat paylaşım...


_____________________________

DH BMC'ciler Grubu
DH Kamyoncular Grubu
DH Has Kamyoncular Grubu


 
420 Mesaj
20 Nisan 2008; 20:39:58 

0

0

0


_____________________________

MagazinUlasim


 
420 Mesaj
20 Nisan 2008; 20:44:46 

0

0


_____________________________

MagazinUlasim

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Nisan 2008; 20:52:57 


quote:

Orjinalden alıntı: aktoprak

0

0


eh eh bir zamanların n aracıydı be..


 
420 Mesaj
20 Nisan 2008; 21:05:17 

0

0

0

0


Bugünlük bu kadar..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aktoprak -- 20 Nisan 2008; 22:43:13 >


_____________________________

MagazinUlasim

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Nisan 2008; 22:53:34 

şu mavi pro ne kadar qüzel deymi..

0


Ekteki dosya (1)


15360 Mesaj
20 Nisan 2008; 23:09:53 

Aslanlarım benim..Boynunuz bükük kaldı yine fotograflarda..Unutmadım sizi unutulmuyucaksınızda..

0


0


Tombul balık..

0


0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 21 Nisan 2008; 15:10:39 >


_____________________________



15360 Mesaj
20 Nisan 2008; 23:20:30 

Temizlik imandandır..

0


0


0



Gece fosforlar çakmaya başladı..

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 21 Nisan 2008; 15:22:36 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Nisan 2008; 0:01:30 

resimler harika maşallah

0


0


0


Ekteki dosya (3)


89 Mesaj
21 Nisan 2008; 0:12:34 


quote:

Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.

şu mavi pro ne kadar qüzel deymi..



Evet haklısın Cengishan Abi çok güzel. Fatih'te bir okadar güzel


_____________________________

DH BMC'ciler Grubu
DH Kamyoncular Grubu
DH Has Kamyoncular Grubu

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Nisan 2008; 11:39:31 

ee yeni topic açılısı tüm neşesi ile sürmekte..


 
895 Mesaj
21 Nisan 2008; 13:53:26 



Ekteki dosya (1)


_____________________________

Yerli Araç Kullan TÜRKİYE Kazansın.Bizim İnsanımız KAZANSIN. Otometre.com - Otorama.blogspot.com

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Nisan 2008; 13:57:41 

böyle qüzel yakışır tabiki...

0


0


0


Ekteki dosya (3)


1869 Mesaj
21 Nisan 2008; 14:06:53 

Hep kamyon resmi verilmiş. Birazda otobüs resmi. BMC nin en yeni otobüsü. BMC Procity 300K Körüklü Otobüs
Eshota deneme amaçlı verildi. Tahminlere göre eshot bu otobüsten yaklaşık 150 adet alacak.
0

0

0




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 21 Nisan 2008; 14:07:43 >


_____________________________


Ankara Üniversitesi Öğrencileri
Mühendislik Fakültesi - Bilgisayar Mühendisliği


89 Mesaj
21 Nisan 2008; 14:08:33 


quote:

Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.

ee yeni topic açılısı tüm neşesi ile sürmekte..


Çok haklısın abi


_____________________________

DH BMC'ciler Grubu
DH Kamyoncular Grubu
DH Has Kamyoncular Grubu

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Nisan 2008; 14:32:34 

bi kere 100 kişi rahat biner bu otobuse..


15360 Mesaj
21 Nisan 2008; 16:37:49 


quote:

Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.

böyle qüzel yakışır tabiki...

0


0


0



Cengizhan kardeşim şu nazar boncuklarını koymazsan sevinirim..Düzensiz ve kirli bir görüntü oluşuyor..


_____________________________



 
96 Mesaj
21 Nisan 2008; 22:00:03 


quote:

Orjinalden alıntı: BmCpRo827




Eyvallah Kadir Reis..Hayırlı olsun yeni arabalarında.Fotograflarını bekliyoruz en kısa zamanda..Hangi renk aldın ?


Çekicilerin hepsini beyaz aldım.
Daha güzel duruyorlar.
Sevgiyle.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Nisan 2008; 22:18:04 

tamam ama bir adet koyarım reis hayırlı olsun resimleri bekliyoruz..


 
111 Mesaj
22 Nisan 2008; 18:47:39 


quote:

Orjinalden alıntı: acr

Hep kamyon resmi verilmiş. Birazda otobüs resmi. BMC nin en yeni otobüsü. BMC Procity 300K Körüklü Otobüs
Eshota deneme amaçlı verildi. Tahminlere göre eshot bu otobüsten yaklaşık 150 adet alacak.
0

0

0



bunlardan 54 e de vermişlerdi bi tane sonradan almışlar.ön konsol süper bu makinanın.ama bu sabah şöförler bmc ler toplanıyo dedi yeni bi postadaha sürcekleröiş piyasaya.kulak misafirliğ


_____________________________



 
111 Mesaj
22 Nisan 2008; 19:00:33 

...........

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



200 Mesaj
22 Nisan 2008; 19:07:43 

alıntıdır


_____________________________



200 Mesaj
22 Nisan 2008; 19:11:46 

arkadaşlar resim katmıyor hata veriyor


_____________________________



89 Mesaj
22 Nisan 2008; 20:55:16 

"Güngor" bendede önceden öyle hata veriyodu şimdide veriyo ama beklıcez benımkı öyle geçti bekleyınce duzeliyo...


_____________________________

DH BMC'ciler Grubu
DH Kamyoncular Grubu
DH Has Kamyoncular Grubu


24 Mesaj
22 Nisan 2008; 20:58:00 

[font="Times New Roman"]BMC grubu herkese hayırlı uğurlu olsun!...[/font]


_____________________________



15360 Mesaj
22 Nisan 2008; 22:17:26 


quote:

Orjinalden alıntı: SuS_MertcaN




"Gongor" şu vites topuzunun sağ altındakı kol ne işe yarıyor?


El freni (İmdat) Tabiki..Yahu geleceğin kamyoncusu olacaksınız keretalar..


_____________________________



 
420 Mesaj
22 Nisan 2008; 22:24:18 

OOO ikinci sayfaya geçmişiz onun şerefine buyrun bakalım...
0

0

Bir tanede hemşeri koyalım
0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aktoprak -- 22 Nisan 2008; 22:26:40 >


_____________________________

MagazinUlasim

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Nisan 2008; 23:03:48 


quote:

Orjinalden alıntı: BmCpRo827




El freni (İmdat) Tabiki..Yahu geleceğin kamyoncusu olacaksınız keretalar..

eray abi bu biraz zor olur mert sen bana sor bana bi daha sakın sorma burada..


 
111 Mesaj
22 Nisan 2008; 23:28:19 


quote:

Orjinalden alıntı: SuS_MertcaN




"Gongor" şu vites topuzunun sağ altındakı kol ne işe yarıyor?

koptum ya o kol ne işe yarıyo diyo. imdat.böle onu saldınmı ças çus diye ses gelr.eğer makass yaparsan dorse imdadını çekersin. öğrenin aslanım bunları.bunlr küçük ama hayat kurtaran şeyler...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Nisan 2008; 13:58:49 


quote:

Orjinalden alıntı: karakus_taha@hotmail



koptum ya o kol ne işe yarıyo diyo. imdat.böle onu saldınmı ças çus diye ses gelr.eğer makass yaparsan dorse imdadını çekersin. öğrenin aslanım bunları.bunlr küçük ama hayat kurtaran şeyler...

kime diyon sen öğrenin aslanım


 
895 Mesaj
23 Nisan 2008; 16:14:34 


www.bmcukltd.com
www.magazinulasim.com
www.otometre.com


Böylesini gördünüzmü -duydunuz mu?
quote:

0


0


http://www.araba.com/1138179.html

İş Değişikliği Nedeniyle Satıyoruz. Tdi. 6 İleri Vites. İlave Makas Yapıldı. Büyük Kasa Yaptırıldı. 10 Ton Yükü Rahat Çeker. Fatura Kesileceği İçin Kredi Kartına Taksit Yapılabilir. %18 Kdv İşleyebilirsiniz.
Elektrikli Cam
Radyo / Kaset
Hidrolik Direksiyon
ABS
Rezistans Yan Aynalar




www.otometre.com

local://upfiles/245092/469B42FC7AD04DC7B746CA3403258729.jpg

local://upfiles/245092/50AA56A540FB4359ADA11C589B60338F.jpg


Ekteki dosya (2)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asan70 -- 23 Nisan 2008; 18:44:04 >


_____________________________

Yerli Araç Kullan TÜRKİYE Kazansın.Bizim İnsanımız KAZANSIN. Otometre.com - Otorama.blogspot.com


 
68 Mesaj
23 Nisan 2008; 18:58:27 

10 ton yük mü??? adam iyi sallamış onun zaten yüklü ağırlığı teknik açıdan 5 ton olarak geçiyo


_____________________________



200 Mesaj
23 Nisan 2008; 20:41:20 


quote:

Orjinalden alıntı: SuS_MertcaN




"Gongor" şu vites topuzunun sağ altındakı kol ne işe yarıyor?

onuda bilmiyorsan bu sitede hiç forum yazma
(imdat)


_____________________________