Şimdi Ara

Clio Grand Tour (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
17
Favori
395.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ,

     Clio Grand Tour
  • güvenlik konusunda arabaların çoğu kendini geliştirdi bunun önde gelenlerinden biri de renault
    arabanın güvenli olduğunu hissetmek çok güzel bir duygu ama inşallah hiç kimse aracının güvenliliğini test etme şansızlığını yaşamaz
    hatasız kazasız yolculuklar
  • Evet Arkadaşlar,
    Beklediğimiz gün ve GT yi teslim aldık.Bayi daha önce 26 sından sonra demişti ama süpriz yaptı aracımızı bugün teslim aldık.
    1.2 16V .

    İlk izlenim gatyet güzel. Performans beklediğimden daha iyi. HAAA tabiki ekonomi motoru bu ama basarsanda cevap veriyor. Şu an 27 km de . Önümüzdeki Hafta sonu (31 Ekim) bir izmir - gölcük - istanbul - izmir yolculuğu yapmak istiyorum. o zaman daha detaylı bilgiler paylaşırım sizlerle.
  • hayırlı olsun allah hatasız kazasız binmeyi nasip etsin
    1.2 motor ile yüksek hızlara çıkmayacak olduktan sonra mantıklı bir seçim yeterince seri yeterince performanslı ve yeterince ekonomik tekrar hayırlı olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: keskineryk

    Evet Arkadaşlar,
    Beklediğimiz gün ve GT yi teslim aldık.Bayi daha önce 26 sından sonra demişti ama süpriz yaptı aracımızı bugün teslim aldık.
    1.2 16V .

    İlk izlenim gatyet güzel. Performans beklediğimden daha iyi. HAAA tabiki ekonomi motoru bu ama basarsanda cevap veriyor. Şu an 27 km de . Önümüzdeki Hafta sonu (31 Ekim) bir izmir - gölcük - istanbul - izmir yolculuğu yapmak istiyorum. o zaman daha detaylı bilgiler paylaşırım sizlerle.

    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak nasip olur işallah.Sürüş izlenimlerini paylaşırsan memnun oluruz.Foto da bekleriz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: keskineryk

    Evet Arkadaşlar,
    Beklediğimiz gün ve GT yi teslim aldık.Bayi daha önce 26 sından sonra demişti ama süpriz yaptı aracımızı bugün teslim aldık.
    1.2 16V .

    İlk izlenim gatyet güzel. Performans beklediğimden daha iyi. HAAA tabiki ekonomi motoru bu ama basarsanda cevap veriyor. Şu an 27 km de . Önümüzdeki Hafta sonu (31 Ekim) bir izmir - gölcük - istanbul - izmir yolculuğu yapmak istiyorum. o zaman daha detaylı bilgiler paylaşırım sizlerle.



    Hayırlı olsun arkadaşım,detaylı fotolarını ve izlenimlerini bekliyoruz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: keskineryk

    Evet Arkadaşlar,
    Beklediğimiz gün ve GT yi teslim aldık.Bayi daha önce 26 sından sonra demişti ama süpriz yaptı aracımızı bugün teslim aldık.
    1.2 16V .

    İlk izlenim gatyet güzel. Performans beklediğimden daha iyi. HAAA tabiki ekonomi motoru bu ama basarsanda cevap veriyor. Şu an 27 km de . Önümüzdeki Hafta sonu (31 Ekim) bir izmir - gölcük - istanbul - izmir yolculuğu yapmak istiyorum. o zaman daha detaylı bilgiler paylaşırım sizlerle.

    hayırlı olsun en kısa zamanda fotoğraflarını bekliyoruz...
  • Hayırlı olsun. Güle güle binin, kullanın. Fotoğrafları ve ayrıntılı görüşlerinizi, motor performansı ve tüketimle ilgili fikirlerinizi bekliyoruz.
    quote:

    Orjinalden alıntı: keskineryk

    Evet Arkadaşlar,
    Beklediğimiz gün ve GT yi teslim aldık.Bayi daha önce 26 sından sonra demişti ama süpriz yaptı aracımızı bugün teslim aldık.
    1.2 16V .

    İlk izlenim gatyet güzel. Performans beklediğimden daha iyi. HAAA tabiki ekonomi motoru bu ama basarsanda cevap veriyor. Şu an 27 km de . Önümüzdeki Hafta sonu (31 Ekim) bir izmir - gölcük - istanbul - izmir yolculuğu yapmak istiyorum. o zaman daha detaylı bilgiler paylaşırım sizlerle.
  • Avrupa da clio GT nin exception versiyonu satışa sunulmuş.17400 euro dan başlayan fişyatlarla.
    Donanım
    yeni tip alaşım jantlar
    Hız sabitleyici
    Karartılmış arka camlar
    Yarı deri kaplamalı koltuklar

    Bu donanım sadece avrupa da satılacak.Ayrıca clio GT nin elde ettiği başarıdan bol bol bahsedilmiş.
  • Referans oluşturan iç mekân genişliği
    Clio Grand Tour ve Clio, B segmentindeki binek modellerin en yüksek global iç mekân genişliğine sahipler. Ön koltuklarda omuz genişliği 1.380 mm, arka koltuklarda ise 1.343 mm’dir. Cömert tavan yüksekliği geniş alan hissini arttırıyor. Arka koltuklarda, büyük oturma alanı (866 mm) ve geniş diz boşluğu (162 mm) sayesinde Clio Grand Tour, Avrupa nüfusunun yüzde 95’ine tekabül eden boyu 1,88 m’ye kadar olan kişilerin koltuklarında rahatlıkla seyahat etmesine olanak sağlıyor.

    Ses yalıtımı için özel çalışma
    Tüm Clio’lar gibi, Clio Grand Tour da üst segmentin akustik standartlarıyla kendini gösteriyor. Motordan, aktarma organlarından ve dingil takımlarından gelen gürültü kaynaklarını filtrelemek için kasa tasarımına özel bir ihtimam gösterildi. Motor sesi ve düşük devirdeki uğultu arka bagaj kapısındaki yaylı dayanakların benimsenmesi sayesinde kontrol altında tutuluyor. 1.5 dCi 105 bg motor ile birlikte kullanılan 6 ileri vites kutusu, klasik seyir koşullarında (otoyol tipi) motor devrinin düşürülmesini ve böylece yolcuların akustik konforunun arttırılmasını sağlıyor. Motor ile iç mekân arasındaki yalıtıma da, özellikle kasanın oyuk bölümlerinde kendiliğinden şişen dolgu maddeleri kullanımı sayesinde, aynı aerodinamik gürültülerde olduğu gibi, büyük özen gösterildi




  • Büyük binek modellere yaraşan standartlar
    Clio HB gibi, Clio Grand Tour da sürüş hassasiyeti, konfor ve güvenlik özellikleri arasında son derece başarılı bir sentez oluşturuyor. Tam yüklü halde veya en titiz müşteriler için yüksek hızlarda dahi, mühendisler homojenliğe, güvenliğe ve sürüş keyfine çok özel bir ihtimam gösterdiler. Amortisör ayarları da Clio’ya kıyasla değiştirildi. Yürüyen aksamları, yönlendirme hassasiyeti ile hem titreşimleri ve hem de gürültüleri yüksek filtreleme gücünü birleştiriyor. Dörtgen al salıncaklı MacPherson tipi ön takım, boyuna ve enine yüklerin bölünmesini sağlayarak yol tutuşu ve konforu bir arada sunuyor. Arka takım ise helezon yaylarla birleşen planlı tasarımlı esnek bir dingilden oluşuyor. Clio Grand Tour yalpalamanın daha iyi kontrol edilmesi için, hatchback’a kıyasla takviyeli bir stabilizatör çubuğu (21 mm) öneriyor. Ağırlık artışına uyarlanan yeni amortisörler ve süspansiyon strokları hassasiyet ve konforu bağdaştıran bir yol tutuşunu garanti ediyorlar. Clio Grand Tour standart olarak, hatchback’ın işlemcilerinden ve yazılımından yararlanan değişken elektrik destekli direksiyon sistemine sahip. Sistemin ayarları yumuşak ve hassas bir yönlendirme sağlıyor. Kaldırımlar arası dönüş yarıçapı Clio ile aynı (motor seçeneklerine ve lastik tiplerine göre 10,3 m - 11,3 m). Clio Grand Tour’da iki genişlikte 15“ (165 mm ve 185 mm) veya 16 “ (195 mm) olmak üzere iki farklı tekerlek çapı mevcut.




  • Modern ve yüksek performanslı motor seçenekleri
    Geniş bir motor ve vites kutusu gamı Clio Grand Tour’un dinamik özelliklerinin tam anlamıyla değerlendirilmesini sağlıyor. Ülkelere bağlı olarak, benzinli motor arzı 16 supaplı üç motordan oluşuyor : 1.2 16v 75 bg ve 80 bg (55 kW ve 57,5 kW), TCE 100 bg (74 kW) ve 1.6 16v 110 bg (82 kW). Bu motorlar Euro 4 çevre normlarına uyuyor ve kirlilik önleme donanımlarının zaman içinde etkinliğinin garantisi olan (On Board Diagnostic) arıza teşhis sistemini içeriyorlar. Dizel gamı ise 70 bg (50 kW), 85 bg (63 kW) ve 105 bg (78 kW) güç üreten ve hepsi Euro 4 uyumlu üç farklı 1.5 dCi versiyonundan oluşuyor.

    Benzinli motor gamı
    1.2 16v 75 bg / 80 bg (55 kW ve 57,5 kW) 1.149 cm3’lik silindir hacmine sahip 1.2 16v (D4F) motor, à 5 500 d/d’da 75 bg’lik bir güç (55 kW) (robotize otomatik vites kutusu ile birleştiğinde 80 bg/57 kW ) ve 4.250 d/d’da 105 Nm’lik (11 mkg) (BVR –robotize vites kutusu ile - 108 Nm/11 mkg) tork üretiyor.

    TCE 100 bg (74 kW)
    Clio Grand Tour gamında TCE 100 bg (Turbo Control Efficiency) adı verilen 1.2 16v turbo benzinli motor da kullanılıyor. Bu motor seçeneği 1.4 l’lik bir motorun gücü ile 1.2 l’lik bir motorun düşük yakıt tüketimini ve 1.6 l’lik bir motorun torkunu sergiliyor. Küçük çaplı türbin ve kompresörü sayesinde, cevap süresi asgariye indirilen düşük ataletli bir turboya sahip. 100 bg’lik (74 kW) güç ve 145 Nm’lik azami tork sırasıyla 5.500 d/d ve 3.000 d/d’lık devirlerde elde ediliyor. Küçük silindir hacimli bir motorun düşük ataletli bir turboyla birlikteliği düşük devirlerden itibaren büyük bir canlılık sağlıyor.

    1.6 16v 110 bg (82 kW)
    1.6 16v (K4M) motor 6.000 d/d’da 110 bg (82 kW) ve 4.250 d/d’da azami 151 Nm’lik (15,8 mkg) bir tork üretiyor. Bu 1.598 cm3 silindir hacimli motor emme fazında bir eksantrik mili kaydırıcısına sahip. Bu motor 4 kademeli proaktif otomatik vites kutusu (DP0) ile birleşebiliyor.

    Dizel motor gamı :
    1.5 dCi 70 bg (50 kW) / 85 bg (63 kW) / 105 bg (78 kW)
    1.5 dCi (K9K) motorun üç versiyonu üç farklı güç seviyesinde sunuluyor ve sırasıyla 4.000 d/d’da 70 bg (50 kW), 3.750 d/d’da 85 bg (63 kW) ve 4.000 d/d’da 105 bg (78 kW) geliştiriyorlar. 70 bg versiyonu için 160 Nm (16,3 mkg), 85 bg versiyonu için 200 Nm (20,4 mkg) ve 105 bg versiyonu için 240 Nm (24,5 mkg) tork üreten 1.5 dCi motor düşük rejimlerden itibaren canlı bir sürüşe olanak veriyorlar. Randımanları ve akustik standart kaliteleri ile genel kabul gören 1 461 cm3 silindir hacimli bu motorlar ikinci kuşak enjeksiyon sistemi ile geliştirildiler. Tüm bu motor tipleri her zaman çok düşük yakıt tüketimleri sergiliyorlar. 85 ve 105 bg versiyonlarında, egzoz sistemine dahil edilmiş enjektörlü bir partikül filtresi bulunuyor. Bu sistem, araç dururken ve motor rölantide çalışırken bile tüm seyir koşullarında egzoz gazlarının rejenerasyonunu sağlıyorlar. 6 ileri manuel vites kutusu 1.5 dCi 85 (partikül filtreli) ve 105 bg (partikül filtreli veya filtresiz) motorlarla birlikte öneriliyor. Aynı zamanda 1.5 dCi 85 bg motor da beş kademeli robotize otomatik vites kutusu ile birlikte tercih edilebiliyor




  • http://otomobil.mynet.com/haberler/303-renault-clio-grand-tour?start=5
    Arkadaşlar Grand tour la ilgili bulduğum bilgileri sizlerle paylaşıyorum,ayrıntılar bu sitede.Anladığım kadarıyla ülkelere göre donanım ve motor seçenekleri sunuluyor.Motor seçeneklerine bi bakarmısınız1.6 16v 110 bg benzinli motorun yanında 105 bg dizel motorda var,ama malesef bizde yok




  • bizde cruise control de yok malesef(grandtourda)
  • Arkadaşlar yakıt tüketimi ile ilgili ön bilgi vereyim.
    50 YTL lik Benzin aldım şu an 105 km oldu. Yol bilgisatarına göre hala 120 km gidersin diyor. Tamamı şehir içi kullanım. Performans bence bu motora göre gayet iyi. Yakıt ortalamasını vermiyorum çünkü benzin aldığımda sıfırlama yapmamıştım.
  • işte exception modeli

     Clio Grand Tour
  • Arkadaşlar renault ülkelerin taleplerine göre motor ve donanımları çeşitlendiriyor.Bizde performanslı motorlar yok diye düşünüyordum ama galiba doğrusuda buBildiğiniz gibi eski kasa symbol de bi ara 1.6 107 bg motor vardı ama kısa sürede üretimden düştü,çünkü neredeyse megane parasına geliyordu.Grand tour da 1.6 110 bg motor olsa heralde 36000 tl den satılır,bu fiyatada pek fazla alıcı bulamaz..Şu anda 1.4 98 bg dynamigue donanım 32500 den satılıyor.hesap ortada pazarlama taktiğiÜlkemiz için bu motorlar yeterli,donanımda gayet mükemmel bence




  • Bir kaç resim ilave ediyorum

     Clio Grand Tour


     Clio Grand Tour



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hay-bey -- 28 Ekim 2008; 21:40:09 >
  • merhabalar bende bugün işlemleri başlattım aralık ayında alacağım 1.2 grand tour umu.
  • şimdiden arabanız hayırlı olsun. Grand Tour'cular çoğalıyor siz hangi rengi seçtiniz.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.