Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (565. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.220
Cevap
63
Favori
2.274.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 563564565566567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fio48

    Saydığınız araçların hepsi piyasanın lideri konumunda.Tutulmayan modellerin piyasada yerlerde süründüğü aşikar.

    Fio-Nemo-Bipper bildiğin gibi motor hariç fiatın ürünü.ESP sistemi sadece fiorinoda opsiyonel olarak var.
    İnternette fiorino esp testini izlediysen mecburen fiorinonun yol tutuşuna hak vereceksin.
    ESP siz her aracın virajda ne olacağı belli değil.Buna caddy-connect de dahil.Adını sıkça duymadığım bir iki model daha var fakat söylemeye gerek duymuyorum.

    Fiodan önce 3 yıl 2006 model 90 bg delux paketli connect kullandım.Yakıt yüzünden sattım, fio aldım.
    Fiorinonun yol tutuşu gerçekten çok ama çok iyi.

    Öyle arkadaşımdan alayım da bir iki tur atmayla tecrübe sahibi olunmaz.
    Alıp satmayla da tecrübe sahibi olunmaz.
    Deneme sürüşü yapmayla da tecrübe sahibi olunmaz.
    Bu aracı alacaksın ve şöyle Antalya - Mersin yolunda kullanacaksın

    Fakat her araçla hız yapmamak ve virajlara her zaman dikkatli girmek gerekir.



    Sana cevap yazıp tartışma uzatmak istemezdım ama yazmak durumundayım

    1esp viraj performansında etkıde olmaz binde bir devreye girer virajlarda (sorabilirsin espli fıo culara kaçkez virajda devreye girdi diye)

    espnin temel amacı ani direksıyon hareketlerınde araçları yolda tutabılmaktiir ...

    sen espnın amacını bılmezken kalkmış benlemı tartışıyosun ya

    ben şuana kadar min 700km yol yaptım fıolarla birkezde tekırdaga gittim

    senden ögrenıcek degılım fıorınonun yol tutuşunu

    +

    şu yorumuna çok güldum connectle fıorınonun yol tutuşunu kıyaslamana

    connectin rüzgarına kapılır uçar gider fıorınoya :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48

    Saydığınız araçların hepsi piyasanın lideri konumunda.Tutulmayan modellerin piyasada yerlerde süründüğü aşikar.

    Fio-Nemo-Bipper bildiğin gibi motor hariç fiatın ürünü.ESP sistemi sadece fiorinoda opsiyonel olarak var.
    İnternette fiorino esp testini izlediysen mecburen fiorinonun yol tutuşuna hak vereceksin.
    ESP siz her aracın virajda ne olacağı belli değil.Buna caddy-connect de dahil.Adını sıkça duymadığım bir iki model daha var fakat söylemeye gerek duymuyorum.

    Fiodan önce 3 yıl 2006 model 90 bg delux paketli connect kullandım.Yakıt yüzünden sattım, fio aldım.
    Fiorinonun yol tutuşu gerçekten çok ama çok iyi.

    Öyle arkadaşımdan alayım da bir iki tur atmayla tecrübe sahibi olunmaz.
    Alıp satmayla da tecrübe sahibi olunmaz.
    Deneme sürüşü yapmayla da tecrübe sahibi olunmaz.
    Bu aracı alacaksın ve şöyle Antalya - Mersin yolunda kullanacaksın

    Fakat her araçla hız yapmamak ve virajlara her zaman dikkatli girmek gerekir.



    Sana cevap yazıp tartışma uzatmak istemezdım ama yazmak durumundayım

    1esp viraj performansında etkıde olmaz binde bir devreye girer virajlarda (sorabilirsin espli fıo culara kaçkez virajda devreye girdi diye)

    espnin temel amacı ani direksıyon hareketlerınde araçları yolda tutabılmaktiir ...

    sen espnın amacını bılmezken kalkmış benlemı tartışıyosun ya

    ben şuana kadar min 700km yol yaptım fıolarla birkezde tekırdaga gittim

    senden ögrenıcek degılım fıorınonun yol tutuşunu

    +

    şu yorumuna çok güldum connectle fıorınonun yol tutuşunu kıyaslamana

    connectin rüzgarına kapılır uçar gider fıorınoya :)


    Sen,boş zamanlarında mekanından çıkıp diğer forumlarda insanların tercih yaparak
    aldıkları araçlara ve kullanım hususlarına saygısızlık yaptığın sürece seninle tartışmaya gerek duyulmaz.

    Sen önce saygıyı öğren,sonra bilgiden,tecrübeden bahset.

    Ayrıca connect ile fiorinonun yol tutuşunu kıyasladığımı söylediğin için benden sana

    Ayrıca ,yazılarımı doğru oku ve doğru yorumlamaya çalış.
    Ben,yukarıdaki kırımızı yazımda hafif ticari kullanımı konusunda tecrübeli olduğumu ima etmeye çalıştım.
    Fiorino kullanınca da yol tutuşunun aynı olduğunu yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M-A-S -- 7 Şubat 2011; 12:38:14 >




  • Esp sadece ani manevralar için değil, virajda aracın savrulmamasında da etkilidir. Viraja hızlı girdiğiniz zaman zaten bir nevi ani manevra yapmış olursunuz.Bir de Fiorino'da espnin binde bir devreye girmesi yol tutuşunun iyi olduğunu gösterir zaten.Yoksa her virajda devreye girer durur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    Sen,boş zamanlarında mekanından çıkıp diğer forumlarda insanların tercih yaparak
    aldıkları araçlara ve kullanım hususlarına saygısızlık yaptığın sürece seninle tartışmaya gerek duyulmaz.

    Sen önce saygıyı öğren,sonra bilgiden,tecrübeden bahset.

    Ayrıca connect ile fiorinonun yol tutuşunu kıyasladığımı söylediğin için benden sana

    Ayrıca ,yazılarımı doğru oku ve doğru yorumlamaya çalış.
    Ben,yukarıdaki kırımızı yazımda hafif ticari kullanımı konusunda tecrübeli olduğumu ima etmeye çalıştım.
    Fiorino kullanınca da yol tutuşunun aynı olduğunu yazdım.

    profılım açık biz boş zamanda degıl heran üzerımıze vazife düştükçe öneride yorumda buluyor aksı taktırde konuyu bölmemek için takıpteyız sadece

    saygıyı sen kımsınkı bana ögretıceksın 3yıl connect kullandım ve ardından hemen fıorınonun yol tutuşu süper bu dolaylı yollada olsa kıyaslamaya girer

    fıorıno: brodway connect: megane yol tutuşlarında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 8TORnADO9

    Esp sadece ani manevralar için değil, virajda aracın savrulmamasında da etkilidir. Viraja hızlı girdiğiniz zaman zaten bir nevi ani manevra yapmış olursunuz.Bir de Fiorino'da espnin binde bir devreye girmesi yol tutuşunun iyi olduğunu gösterir zaten.Yoksa her virajda devreye girer durur.

    ben etkısı yok demedım sadece temel amacının ani direksıyon harektlerı vs. oldugunu vurguladım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    şu yorumuna çok güldum connectle fıorınonun yol tutuşunu kıyaslamana

    connectin rüzgarına kapılır uçar gider fıorınoya :)



    DUYANDA BİRİ MURAT 131 BİRİ FERRARİ MÜBAREK. SENDE AMMA ABARTMIŞSIN. İKİSİDE KOÇ GURUBUNA BAĞLI FİRMALAR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    şu yorumuna çok güldum connectle fıorınonun yol tutuşunu kıyaslamana

    connectin rüzgarına kapılır uçar gider fıorınoya :)



    DUYANDA BİRİ MURAT 131 BİRİ FERRARİ MÜBAREK. SENDE AMMA ABARTMIŞSIN. İKİSİDE KOÇ GURUBUNA BAĞLI FİRMALAR.



    arada gerçekten abartılıcak bi fark var connect 1,600kg bir araç ve yol tutuşu gerçekten ıyı

    fıorınonunda 1200kg ama savurmasınıda bılmıyen yok zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    şu yorumuna çok güldum connectle fıorınonun yol tutuşunu kıyaslamana

    connectin rüzgarına kapılır uçar gider fıorınoya :)



    DUYANDA BİRİ MURAT 131 BİRİ FERRARİ MÜBAREK. SENDE AMMA ABARTMIŞSIN. İKİSİDE KOÇ GURUBUNA BAĞLI FİRMALAR.



    arada gerçekten abartılıcak bi fark var connect 1,600kg bir araç ve yol tutuşu gerçekten ıyı

    fıorınonunda 1200kg ama savurmasınıda bılmıyen yok zaten



    connect kullanmadım. onun için fazla yorum yapmak istemiyorum. fiorino dediğiniz gibi 1200 kg 1,3 m.jet benim kullandığım 75 bg
    siz şimdi bunu connectin hangi modeli ile karşılaştırıyorsunuz. sonuçta bu araç connectin birebir müadili değil. biraz siklet farkı var.

    sonuç olarak fio emotion conformatic ile gayet mutluyum. fazla gaza yüklenmeden 120'ye kadar çok rahat çıkıyor. keskin viraçlarda hıza bağlı bence güzel . 120 ile viraja girmediğim için o hızda ne olur bilemem.
    tek sorun motor ısınmadan eşek bağırtan yokuşlarında bağırıyor. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: takirti



    connect kullanmadım. onun için fazla yorum yapmak istemiyorum. fiorino dediğiniz gibi 1200 kg 1,3 m.jet benim kullandığım 75 bg
    siz şimdi bunu connectin hangi modeli ile karşılaştırıyorsunuz. sonuçta bu araç connectin birebir müadili değil. biraz siklet farkı var.

    sonuç olarak fio emotion conformatic ile gayet mutluyum. fazla gaza yüklenmeden 120'ye kadar çok rahat çıkıyor. keskin viraçlarda hıza bağlı bence güzel . 120 ile viraja girmediğim için o hızda ne olur bilemem.
    tek sorun motor ısınmadan eşek bağırtan yokuşlarında bağırıyor. :)



    gerçekten yorumunuzu zevkle okudum ve gerçekten yapmanız gereken dogru bi yorum


    sakın yanlış anlamayın ben fıorınonun performansı konforu yol tutuşu kötü demedım

    sadece arkadaş connectle kıyasladı ona mudahale edıp connect kadar olamaz dedım yok cüssesi vs. ortada bi araç

    connectle hiçbi ölçüde kıyaslanmaz .

    ben aslen fıorınoları çok severım ve çevremde herkeze önerırım bı albea almaktansa fıorıno alın

    hiç yoktan dış tasarımı yeter dıyorum ş.içindede bana göre bu sınıfta çok ıyı yakıtı süper

    ufak oldugu için istanbulda çok pratık ben asla sevmıyorum fılan demedım yanlış anlaşılmasın lutfen

    aracınızla mutluluklar :)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti



    connect kullanmadım. onun için fazla yorum yapmak istemiyorum. fiorino dediğiniz gibi 1200 kg 1,3 m.jet benim kullandığım 75 bg
    siz şimdi bunu connectin hangi modeli ile karşılaştırıyorsunuz. sonuçta bu araç connectin birebir müadili değil. biraz siklet farkı var.

    sonuç olarak fio emotion conformatic ile gayet mutluyum. fazla gaza yüklenmeden 120'ye kadar çok rahat çıkıyor. keskin viraçlarda hıza bağlı bence güzel . 120 ile viraja girmediğim için o hızda ne olur bilemem.
    tek sorun motor ısınmadan eşek bağırtan yokuşlarında bağırıyor. :)



    gerçekten yorumunuzu zevkle okudum ve gerçekten yapmanız gereken dogru bi yorum


    sakın yanlış anlamayın ben fıorınonun performansı konforu yol tutuşu kötü demedım

    sadece arkadaş connectle kıyasladı ona mudahale edıp connect kadar olamaz dedım yok cüssesi vs. ortada bi araç

    connectle hiçbi ölçüde kıyaslanmaz .

    ben aslen fıorınoları çok severım ve çevremde herkeze önerırım bı albea almaktansa fıorıno alın

    hiç yoktan dış tasarımı yeter dıyorum ş.içindede bana göre bu sınıfta çok ıyı yakıtı süper

    ufak oldugu için istanbulda çok pratık ben asla sevmıyorum fılan demedım yanlış anlaşılmasın lutfen

    aracınızla mutluluklar :)



    Fiorino ile Connect karşılaştırması yanlıştı zaten bunu diğer mesajlarımda da söyledim.O zaman Connect ile yeni Dobloyu kıyaslamak lazım.Connect'in 1.6 dizel motoru yok,1.8 motorları yanılmıyorsam.Onu da yeni Doblo 2.0 multijet 135 bg ile kıyaslamak lazım.Yeni Doblo da Connect'ten daha üstün bir araç,yol tutuş,konfor ve performans açısından. Fiorino segmenti,Bipper,Nemo,eski Kangoo,eski Partner'dır.FGiorino da bu araçlardan çok daha iyidir.Benim aracım 2011 Fiorino 1.3 multijet 95 bg (+15) :) kilosu da 1265 kg.Bu ebatlardaki bir araç için kilosu gayet yeterli ve ağır. Esp de hiç çalışmadı virajlara hızlı da girdim ama sonuçta ticarilerin hepsi takla atmaya meyillidir.Yarışacaksanız ya da virajlara 180 ile gireceksiniz benim bundan sonraki alacağım araç olan Vw Passat CC 2.0 170 bg alabilirsiniz. :) Çok keskin oılmamak şartıyla Fiorino da yüksek hızlarla girer viraja.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti



    connect kullanmadım. onun için fazla yorum yapmak istemiyorum. fiorino dediğiniz gibi 1200 kg 1,3 m.jet benim kullandığım 75 bg
    siz şimdi bunu connectin hangi modeli ile karşılaştırıyorsunuz. sonuçta bu araç connectin birebir müadili değil. biraz siklet farkı var.

    sonuç olarak fio emotion conformatic ile gayet mutluyum. fazla gaza yüklenmeden 120'ye kadar çok rahat çıkıyor. keskin viraçlarda hıza bağlı bence güzel . 120 ile viraja girmediğim için o hızda ne olur bilemem.
    tek sorun motor ısınmadan eşek bağırtan yokuşlarında bağırıyor. :)



    gerçekten yorumunuzu zevkle okudum ve gerçekten yapmanız gereken dogru bi yorum


    sakın yanlış anlamayın ben fıorınonun performansı konforu yol tutuşu kötü demedım

    sadece arkadaş connectle kıyasladı ona mudahale edıp connect kadar olamaz dedım yok cüssesi vs. ortada bi araç

    connectle hiçbi ölçüde kıyaslanmaz .

    ben aslen fıorınoları çok severım ve çevremde herkeze önerırım bı albea almaktansa fıorıno alın

    hiç yoktan dış tasarımı yeter dıyorum ş.içindede bana göre bu sınıfta çok ıyı yakıtı süper

    ufak oldugu için istanbulda çok pratık ben asla sevmıyorum fılan demedım yanlış anlaşılmasın lutfen

    aracınızla mutluluklar :)



    Formu baştan sona kadar sıkılmadan okudum. Fakat şunu gördüm ki genelde ben daha iyi bilirim diye girilen tartışmaların
    seviyesi düşüyor. fiolarımız connect daha iyi iddiası ile burda bulunmuyoruz. Araçımızı daha iyi tanımak adına birbirlerimize
    bilgi birikimlerimizi tecrübelerimizi aktarıyoruz. Sonuçta benim malım bu. Fiorino Emotion 2011 Mistik Gri conformatic. Bu saatden sonra bu aracı değiştirmem mümkün değil. O zaman araç ile neler yapabiliriz. ben araça ne verebilirim. araç bana ne verebilir.
    tartışmalar bu yönde ilerlemeli.
    Örneğin İstanbullu arkadaş servis tercihlerinde kimi önerir. ücretleri nedir? Hangi bakımlar yaptırıldı. Nelerin yapılması lazım.

    Bunun dışında o mu? bu mu? işi sidik yarışına dönüyor. Genelde fazla uzağa işenmiyor. Rüzgardan geri dönüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: 8TORnADO9

    Esp sadece ani manevralar için değil, virajda aracın savrulmamasında da etkilidir. Viraja hızlı girdiğiniz zaman zaten bir nevi ani manevra yapmış olursunuz.Bir de Fiorino'da espnin binde bir devreye girmesi yol tutuşunun iyi olduğunu gösterir zaten.Yoksa her virajda devreye girer durur.

    ben etkısı yok demedım sadece temel amacının ani direksıyon harektlerı vs. oldugunu vurguladım



    Temel amacı dediğiniz konuyla beraber virajda kaymaya başlayan tekerleklere ayrı ayrı fren yaparak aracın savrulmasını da engellemektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 8TORnADO9


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti



    connect kullanmadım. onun için fazla yorum yapmak istemiyorum. fiorino dediğiniz gibi 1200 kg 1,3 m.jet benim kullandığım 75 bg
    siz şimdi bunu connectin hangi modeli ile karşılaştırıyorsunuz. sonuçta bu araç connectin birebir müadili değil. biraz siklet farkı var.

    sonuç olarak fio emotion conformatic ile gayet mutluyum. fazla gaza yüklenmeden 120'ye kadar çok rahat çıkıyor. keskin viraçlarda hıza bağlı bence güzel . 120 ile viraja girmediğim için o hızda ne olur bilemem.
    tek sorun motor ısınmadan eşek bağırtan yokuşlarında bağırıyor. :)



    gerçekten yorumunuzu zevkle okudum ve gerçekten yapmanız gereken dogru bi yorum


    sakın yanlış anlamayın ben fıorınonun performansı konforu yol tutuşu kötü demedım

    sadece arkadaş connectle kıyasladı ona mudahale edıp connect kadar olamaz dedım yok cüssesi vs. ortada bi araç

    connectle hiçbi ölçüde kıyaslanmaz .

    ben aslen fıorınoları çok severım ve çevremde herkeze önerırım bı albea almaktansa fıorıno alın

    hiç yoktan dış tasarımı yeter dıyorum ş.içindede bana göre bu sınıfta çok ıyı yakıtı süper

    ufak oldugu için istanbulda çok pratık ben asla sevmıyorum fılan demedım yanlış anlaşılmasın lutfen

    aracınızla mutluluklar :)



    Fiorino ile Connect karşılaştırması yanlıştı zaten bunu diğer mesajlarımda da söyledim.O zaman Connect ile yeni Dobloyu kıyaslamak lazım.Connect'in 1.6 dizel motoru yok,1.8 motorları yanılmıyorsam.Onu da yeni Doblo 2.0 multijet 135 bg ile kıyaslamak lazım.Yeni Doblo da Connect'ten daha üstün bir araç,yol tutuş,konfor ve performans açısından. Fiorino segmenti,Bipper,Nemo,eski Kangoo,eski Partner'dır.FGiorino da bu araçlardan çok daha iyidir.Benim aracım 2011 Fiorino 1.3 multijet 95 bg (+15) :) kilosu da 1265 kg.Bu ebatlardaki bir araç için kilosu gayet yeterli ve ağır. Esp de hiç çalışmadı virajlara hızlı da girdim ama sonuçta ticarilerin hepsi takla atmaya meyillidir.Yarışacaksanız ya da virajlara 180 ile gireceksiniz benim bundan sonraki alacağım araç olan Vw Passat CC 2.0 170 bg alabilirsiniz. :) Çok keskin oılmamak şartıyla Fiorino da yüksek hızlarla girer viraja.


    doblo konusunda fazla bilgim olmadığından atıp tutmak istemedim. sıkıysa dobloya gel falan şeklinde :) 95 bg otomotik vites olmadığından almadım. bir sonraki aracımı kızım 18 olunca fiat 500 olur. Kırmızı olsun 3 kr fazla olsun.. :) O zamana kadar yaklaşık 16 sene var. Umarım bu araç beni 16 sene götürür.




  • mümkün oldukca forum ve bloglarla gorus ve sorunlarınıza yanıt vermeye calısacagim.
    kampanya ve diger knoularda da sizi bilgilendirecegim.
    arac konusunda bilgi destegi duyarsanız mail yoluyla yazarsanız size 1 gün içinde donmeye calısırım.
    arac tavsite-takas-alım-sigorta-öneri gibi her knouda mail yoluyla kısa bir ihtiyacınızı belirten yazı ve iletisim adresinizi bırkaırsanız size donmeye calısırım.
    fiat konusunda her turlu beklenti ve sikayetinizi de yazarsanız bunları merkeze ileteceğimden emin olabilirsiniz.
    görüş ve fikirlerinizi öğrenmek ve FIAT'dan istediginizi geri almanız için burdayım.
    Saygılarımla;
    Cenk Bugdaycı
    Pazarlama Uzmanı
    cenk@enrikoaliberti.com
    FIAT Enriko Aliberti Otomobilcilik Tic.San.AŞ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: 8TORnADO9


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti



    connect kullanmadım. onun için fazla yorum yapmak istemiyorum. fiorino dediğiniz gibi 1200 kg 1,3 m.jet benim kullandığım 75 bg
    siz şimdi bunu connectin hangi modeli ile karşılaştırıyorsunuz. sonuçta bu araç connectin birebir müadili değil. biraz siklet farkı var.

    sonuç olarak fio emotion conformatic ile gayet mutluyum. fazla gaza yüklenmeden 120'ye kadar çok rahat çıkıyor. keskin viraçlarda hıza bağlı bence güzel . 120 ile viraja girmediğim için o hızda ne olur bilemem.
    tek sorun motor ısınmadan eşek bağırtan yokuşlarında bağırıyor. :)



    gerçekten yorumunuzu zevkle okudum ve gerçekten yapmanız gereken dogru bi yorum


    sakın yanlış anlamayın ben fıorınonun performansı konforu yol tutuşu kötü demedım

    sadece arkadaş connectle kıyasladı ona mudahale edıp connect kadar olamaz dedım yok cüssesi vs. ortada bi araç

    connectle hiçbi ölçüde kıyaslanmaz .

    ben aslen fıorınoları çok severım ve çevremde herkeze önerırım bı albea almaktansa fıorıno alın

    hiç yoktan dış tasarımı yeter dıyorum ş.içindede bana göre bu sınıfta çok ıyı yakıtı süper

    ufak oldugu için istanbulda çok pratık ben asla sevmıyorum fılan demedım yanlış anlaşılmasın lutfen

    aracınızla mutluluklar :)



    Fiorino ile Connect karşılaştırması yanlıştı zaten bunu diğer mesajlarımda da söyledim.O zaman Connect ile yeni Dobloyu kıyaslamak lazım.Connect'in 1.6 dizel motoru yok,1.8 motorları yanılmıyorsam.Onu da yeni Doblo 2.0 multijet 135 bg ile kıyaslamak lazım.Yeni Doblo da Connect'ten daha üstün bir araç,yol tutuş,konfor ve performans açısından. Fiorino segmenti,Bipper,Nemo,eski Kangoo,eski Partner'dır.FGiorino da bu araçlardan çok daha iyidir.Benim aracım 2011 Fiorino 1.3 multijet 95 bg (+15) :) kilosu da 1265 kg.Bu ebatlardaki bir araç için kilosu gayet yeterli ve ağır. Esp de hiç çalışmadı virajlara hızlı da girdim ama sonuçta ticarilerin hepsi takla atmaya meyillidir.Yarışacaksanız ya da virajlara 180 ile gireceksiniz benim bundan sonraki alacağım araç olan Vw Passat CC 2.0 170 bg alabilirsiniz. :) Çok keskin oılmamak şartıyla Fiorino da yüksek hızlarla girer viraja.


    doblo konusunda fazla bilgim olmadığından atıp tutmak istemedim. sıkıysa dobloya gel falan şeklinde :) 95 bg otomotik vites olmadığından almadım. bir sonraki aracımı kızım 18 olunca fiat 500 olur. Kırmızı olsun 3 kr fazla olsun.. :) O zamana kadar yaklaşık 16 sene var. Umarım bu araç beni 16 sene götürür.



    Allah korusun kaza filan yapmadıktan sonra,düzgün kullanırsanız,aracınızın bakımlarını tam zamanında yaptırırsanız,kaliteli mazot kullanırsanız götürür emin olun.Zaten bir arabayı alıp 3-5 senede bir değiştirmek zarar sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 8TORnADO9

    Çok keskin oılmamak şartıyla Fiorino da yüksek hızlarla girer viraja.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    Sen,boş zamanlarında mekanından çıkıp diğer forumlarda insanların tercih yaparak
    aldıkları araçlara ve kullanım hususlarına saygısızlık yaptığın sürece seninle tartışmaya gerek duyulmaz.

    Sen önce saygıyı öğren,sonra bilgiden,tecrübeden bahset.

    Ayrıca connect ile fiorinonun yol tutuşunu kıyasladığımı söylediğin için benden sana

    Ayrıca ,yazılarımı doğru oku ve doğru yorumlamaya çalış.
    Ben,yukarıdaki kırımızı yazımda hafif ticari kullanımı konusunda tecrübeli olduğumu ima etmeye çalıştım.
    Fiorino kullanınca da yol tutuşunun aynı olduğunu yazdım.

    profılım açık biz boş zamanda degıl heran üzerımıze vazife düştükçe öneride yorumda buluyor aksı taktırde konuyu bölmemek için takıpteyız sadece

    saygıyı sen kımsınkı bana ögretıceksın 3yıl connect kullandım ve ardından hemen fıorınonun yol tutuşu süper bu dolaylı yollada olsa kıyaslamaya girer

    fıorıno: brodway connect: megane yol tutuşlarında



    Yazılarının sonuna dalga geçer şekilde bıraktığın ikonlardan( ) tavsiye de bulunduğun(!) anlaşılıyor.

    Bu araçların her türlü eksiğini,olumsuzluğunu yaz, hem öğrenmiş oluruz hem de seviyeli bir şekilde gerekirse tartışırız ama bu şekilde değil.
    Aynı üslubu ben ya da herhangi bir fio kullanıcısı senin forumunda kullanmış olsaydık nasıl bir cevap alırdık,merak ediyorum.

    Bak,hala yazılarımı doğru okumuyorsun,yorumlamıyorsun.
    Sana saygıyı öğretirim,diye mi yazmışım yoksa saygıyı öğren,diye mi?... Lütfen arada çok ama çok anlam farkı var.

    "Fiodan önce 3 yıl 2006 model 90 bg delux paketli connect kullandım.Yakıt yüzünden sattım, fio aldım.
    Fiorinonun yol tutuşu gerçekten çok ama çok iyi."


    Yukarıdaki yazımda dolaylı da olsa kıyaslama olduğunu belirtiyorsun.Bu konuda büyük konuşma derim.Çünkü, yazı yorumlama benim işim zaten.

    Connecti satma nedenimi yukarıda açıkça belirttim.Yakıtta cimri değildi.Bunu kullanan herkes biliyor.Fakat her zaman yol tutuşuna laf söyletmedim.Çünkü,3 yıl kullandım 54 bin km yaptım,sattım.
    Fio alınca da yol tutuşunda hiçbir fark göremedim.Çünkü,connectle gittiğim yollarda kullandım.Anlatmaya çalıştığım bu,kıyaslama değil.
    Ama sen kıyasladın diyorsan daha da bir şey söylemek istemem.Kal selametle...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arillius

    mümkün oldukca forum ve bloglarla gorus ve sorunlarınıza yanıt vermeye calısacagim.
    kampanya ve diger knoularda da sizi bilgilendirecegim.
    arac konusunda bilgi destegi duyarsanız mail yoluyla yazarsanız size 1 gün içinde donmeye calısırım.
    arac tavsite-takas-alım-sigorta-öneri gibi her knouda mail yoluyla kısa bir ihtiyacınızı belirten yazı ve iletisim adresinizi bırkaırsanız size donmeye calısırım.
    fiat konusunda her turlu beklenti ve sikayetinizi de yazarsanız bunları merkeze ileteceğimden emin olabilirsiniz.
    görüş ve fikirlerinizi öğrenmek ve FIAT'dan istediginizi geri almanız için burdayım.
    Saygılarımla;
    Cenk Bugdaycı
    Pazarlama Uzmanı
    cenk@enrikoaliberti.com
    FIAT Enriko Aliberti Otomobilcilik Tic.San.AŞ.



    hoşgeldiniz. Zaman bulabilecekmisiniz acaba? :) Araçlarda satışlar full hız devam ediyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arillius

    mümkün oldukca forum ve bloglarla gorus ve sorunlarınıza yanıt vermeye calısacagim.
    kampanya ve diger knoularda da sizi bilgilendirecegim.
    arac konusunda bilgi destegi duyarsanız mail yoluyla yazarsanız size 1 gün içinde donmeye calısırım.
    arac tavsite-takas-alım-sigorta-öneri gibi her knouda mail yoluyla kısa bir ihtiyacınızı belirten yazı ve iletisim adresinizi bırkaırsanız size donmeye calısırım.
    fiat konusunda her turlu beklenti ve sikayetinizi de yazarsanız bunları merkeze ileteceğimden emin olabilirsiniz.
    görüş ve fikirlerinizi öğrenmek ve FIAT'dan istediginizi geri almanız için burdayım.
    Saygılarımla;
    Cenk Bugdaycı
    Pazarlama Uzmanı
    cenk@enrikoaliberti.com
    FIAT Enriko Aliberti Otomobilcilik Tic.San.AŞ.



    Bu ilginizi ve önerilerinizi "www.fiorinofunclub.com" adresine de belirtirseniz memnun oluruz.
    Teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arillius

    mümkün oldukca forum ve bloglarla gorus ve sorunlarınıza yanıt vermeye calısacagim.
    kampanya ve diger knoularda da sizi bilgilendirecegim.
    arac konusunda bilgi destegi duyarsanız mail yoluyla yazarsanız size 1 gün içinde donmeye calısırım.
    arac tavsite-takas-alım-sigorta-öneri gibi her knouda mail yoluyla kısa bir ihtiyacınızı belirten yazı ve iletisim adresinizi bırkaırsanız size donmeye calısırım.
    fiat konusunda her turlu beklenti ve sikayetinizi de yazarsanız bunları merkeze ileteceğimden emin olabilirsiniz.
    görüş ve fikirlerinizi öğrenmek ve FIAT'dan istediginizi geri almanız için burdayım.
    Saygılarımla;
    Cenk Bugdaycı
    Pazarlama Uzmanı
    cenk@enrikoaliberti.com
    FIAT Enriko Aliberti Otomobilcilik Tic.San.AŞ.


    hoşgeldin kardeş bi fiat yetkilisine forumda ihitiyaç vardı.




  • 
Sayfa: önceki 563564565566567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.