Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (562. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.220
Cevap
63
Favori
2.273.832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 560561562563564
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Otomatik EMom 6. Viteste titreme yapıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: takirti

    Otomatik EMom 6. Viteste titreme yapıyor?


    hocam o dediğiniz sorun bende de vardı.araba 6.vitesteyken 2000 devirin altındaysa,örneğin 1800 lerde
    falan o zaman yapıyor sonra deviri 2000 nin üzerine çıkardığınızda kesiliyor.kış ayları ilk başladığı
    zamanalarda yapmıştı bende o sorunu ama şimdi yapmıyor neden olduğunu anlamadım.
    sizde dediğim şeyi uygulayın arabayı devirsiz kullanıznca yapıyor.6.viteste 2000 devirin
    altında gitmemek gerekiyor eğer gitmek icap ederse manuel'e alıp 5.viteste
    gitmekte fayda var diye düşünüyorum.
    saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hercai83 -- 31 Ocak 2011; 18:35:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hercai83

    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti

    Otomatik EMom 6. Viteste titreme yapıyor?


    hocam o dediğiniz sorun bende de vardı.araba 6.vitesteyken 2000 devirin altındaysa,örneğin 1800 lerde
    falan o zaman yapıyor sonra deviri 2000 nin üzerine çıkardığınızda kesiliyor.kış ayları ilk başladığı
    zamanalarda yapmıştı bende o sorunu ama şimdi yapmıyor neden olduğunu anlamadım.
    sizde dediğim şeyi uygulayın arabayı devirsiz kullanıznca yapıyor.6.viteste 2000 devirin
    altında gitmemek gerekiyor eğer gitmek icap ederse manuel'e alıp 5.viteste
    gitmekte fayda var diye düşünüyorum.
    saygılarımla.

    peki otomatikdeyken vites küçültme yapabilirmiyiz.? sakıncası olurmu..? devirsiz kullanma ihtimalim olabilir. dikkat etmiyorum genelde
  • S.a
    arkadaşlar ASR opsiyonlu araçlarda ASR nin devamlı açık olmasında problem varmı? Kar çamur vs. gibi durumlardaa ihtiyaç olunca açmak mı daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: hercai83

    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti

    Otomatik EMom 6. Viteste titreme yapıyor?


    hocam o dediğiniz sorun bende de vardı.araba 6.vitesteyken 2000 devirin altındaysa,örneğin 1800 lerde
    falan o zaman yapıyor sonra deviri 2000 nin üzerine çıkardığınızda kesiliyor.kış ayları ilk başladığı
    zamanalarda yapmıştı bende o sorunu ama şimdi yapmıyor neden olduğunu anlamadım.
    sizde dediğim şeyi uygulayın arabayı devirsiz kullanıznca yapıyor.6.viteste 2000 devirin
    altında gitmemek gerekiyor eğer gitmek icap ederse manuel'e alıp 5.viteste
    gitmekte fayda var diye düşünüyorum.
    saygılarımla.

    peki otomatikdeyken vites küçültme yapabilirmiyiz.? sakıncası olurmu..? devirsiz kullanma ihtimalim olabilir. dikkat etmiyorum genelde


    tabiki otomatik vitesteyken vites küçültebilirsiniz.bizim araçların viteslerini 3 değişik
    şekilde kullanabiliyoruz.1.otomatik,2.mauel,3.otomatik+manuel
    yapmanız gereken otomatiktyken vites kolunu eksi yönünde 1 kere ittirmeniz.
    vites 5.vitese düşücektir,eğer ekonomide kullanıyorsanız 2000 deviri bulunca tekrar
    6.vitese atar yine devriniz ve hızınız 6.vitese uygun değilse aracı manuele alıp
    5.viteste kullanıp arabanın 6.vitese geçmesini engellersiniz.yani araba hareket
    halindeyken ayagınızdan gazı bile bırakmadan vitesle istediğiniz gibi oynayabilirsiniz.
    otomatikten manuele geçirebilirsiniz.tam tersi manueleden otomatiğe alabilirsiniz.
    veya otomatikteyken arabanın vites yükseltmesini veya küçültmesini beklemeden
    kendiniz bile yükseltip küçültebilirsiniz.yalnız 2000 devirin üstüne çıkmanız lazım
    2000 devirin altındaysanız uyarı verir zaten harekete izin verilmedi diye.aslında
    düşündüğümüz zaman arabanın 6.viteste titremesi bir arıza durumu değildir.
    bildiğiniz gibi düz vites arabada bile devriniz ve hızınız düşük vitesiniz yüksekse
    araba kırıldamaya başlar ve titreme yapar bizde dolayısıyla vites küçültürüz.
    bizim aracın 6.viteste titreme yapmasıda genelde yokuş yukarı ise yapar düz
    yolda arac zaten zorlanmayacağından yapmaz titremeyi. bu titremeyi yapmanın
    sebebide şudur düz vites arabada siz titremeyi hissettiğinizde hemen düşürürsünüz vitese.
    otomatik vites ise muallakta kalır arabanın devri öğle biryerdedirki arabanın ne vites
    küçültmesine uygundur nede devirlenmesine tabi siz gazı hep aynı seviyede tuttuğunuz sürece.
    birde sollamalara falan çıkmak istediğinizde vites küçültmeye uğraşmayın gazı sonuna
    kadar kökleyip geri çektiğiniz zaman araba sollamaya çıktığınızı, ani hızlanma yapmak istediğinizi
    algılar ve 2 vites birden küçültür.
    saygılarımla;
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daydirli

    S.a
    arkadaşlar ASR opsiyonlu araçlarda ASR nin devamlı açık olmasında problem varmı? Kar çamur vs. gibi durumlardaa ihtiyaç olunca açmak mı daha iyi.



    aracı teslim alırken devamlı açık dursun demiişti. sadece lastiklere zincir takılacağı zaman kapatırsın demişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hercai83


    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: hercai83

    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti

    Otomatik EMom 6. Viteste titreme yapıyor?


    hocam o dediğiniz sorun bende de vardı.araba 6.vitesteyken 2000 devirin altındaysa,örneğin 1800 lerde
    falan o zaman yapıyor sonra deviri 2000 nin üzerine çıkardığınızda kesiliyor.kış ayları ilk başladığı
    zamanalarda yapmıştı bende o sorunu ama şimdi yapmıyor neden olduğunu anlamadım.
    sizde dediğim şeyi uygulayın arabayı devirsiz kullanıznca yapıyor.6.viteste 2000 devirin
    altında gitmemek gerekiyor eğer gitmek icap ederse manuel'e alıp 5.viteste
    gitmekte fayda var diye düşünüyorum.
    saygılarımla.

    peki otomatikdeyken vites küçültme yapabilirmiyiz.? sakıncası olurmu..? devirsiz kullanma ihtimalim olabilir. dikkat etmiyorum genelde


    tabiki otomatik vitesteyken vites küçültebilirsiniz.bizim araçların viteslerini 3 değişik
    şekilde kullanabiliyoruz.1.otomatik,2.mauel,3.otomatik+manuel
    yapmanız gereken otomatiktyken vites kolunu eksi yönünde 1 kere ittirmeniz.
    vites 5.vitese düşücektir,eğer ekonomide kullanıyorsanız 2000 deviri bulunca tekrar
    6.vitese atar yine devriniz ve hızınız 6.vitese uygun değilse aracı manuele alıp
    5.viteste kullanıp arabanın 6.vitese geçmesini engellersiniz.yani araba hareket
    halindeyken ayagınızdan gazı bile bırakmadan vitesle istediğiniz gibi oynayabilirsiniz.
    otomatikten manuele geçirebilirsiniz.tam tersi manueleden otomatiğe alabilirsiniz.
    veya otomatikteyken arabanın vites yükseltmesini veya küçültmesini beklemeden
    kendiniz bile yükseltip küçültebilirsiniz.yalnız 2000 devirin üstüne çıkmanız lazım
    2000 devirin altındaysanız uyarı verir zaten harekete izin verilmedi diye.aslında
    düşündüğümüz zaman arabanın 6.viteste titremesi bir arıza durumu değildir.
    bildiğiniz gibi düz vites arabada bile devriniz ve hızınız düşük vitesiniz yüksekse
    araba kırıldamaya başlar ve titreme yapar bizde dolayısıyla vites küçültürüz.
    bizim aracın 6.viteste titreme yapmasıda genelde yokuş yukarı ise yapar düz
    yolda arac zaten zorlanmayacağından yapmaz titremeyi. bu titremeyi yapmanın
    sebebide şudur düz vites arabada siz titremeyi hissettiğinizde hemen düşürürsünüz vitese.
    otomatik vites ise muallakta kalır arabanın devri öğle biryerdedirki arabanın ne vites
    küçültmesine uygundur nede devirlenmesine tabi siz gazı hep aynı seviyede tuttuğunuz sürece.
    birde sollamalara falan çıkmak istediğinizde vites küçültmeye uğraşmayın gazı sonuna
    kadar kökleyip geri çektiğiniz zaman araba sollamaya çıktığınızı, ani hızlanma yapmak istediğinizi
    algılar ve 2 vites birden küçültür.
    saygılarımla;


    benim için gayet güzel açıklama olmuş. tam ders kitaplarına geçecek cinsten. Saol arkadaş :)
  • HİDROLİK DİREKSİYON SİSTEMİNİN GEREKLİLİĞİ

    Sürüş konforunu arttırmak için modern otomobillerde geniş tabanlı düşük basınçlı lastikler kullanılmakta, bunun sonucunda yol yüzeyinde ve lastikler arasındaki sürtünmenin artması nedeniyle daha fazla direksiyon eforu gerekmektedir. Direksiyon eforu, direksiyon dişlisinin dişli oranının arttırılması ile azabilir.

    Bununla birlikte, araç döndürüldüğü zaman daha büyük bir direksiyon simidi dönme hareketine neden olacaktır ve bu keskin virajları dönmeyi zorlaştırır. Bu nedenle direksiyon eforu küçük tutulmak istendiğinde bazı yardımcı düzeneklere ihtiyaç vardır.


    HİDROLİK DİREKSİYON SİSTEMİNİN GENEL YAPISI

    Sistem genel olarak hidrolik pompa, yön kontrol valfi, silindir,depo, filtre ve ara elemanlardan oluşur.




    Hidrolik Pompa: Otomobillerde kayış kasnak sistemi ile çalışır. Depo ve pompa gövdesi tek parça halindedir. Sisteme hidrolik pompalar.

    Yön Kontrol Valfleri: Direksiyon ve rotlarla direk irtibatlı olan birleşik komuta sistemi içerisinde yer alır.

    Silindir: Rot ve şasi ile irtibatlıdır. Yön kontrol valfi tarafından kontrol edilir.

    Emniyet Valfi: Pompadan çıkan fazla basınçlı akışkan bu valften depoya gönderilir.

    Depo: Hidroliği içerisinde bulunduran elemandır.

    Filtre: Özel tel süzgeçler kullanılarak hidroliğin temizlenmesini sağlayan elemandır.

    Ara Elemanlar: Genellikle esnek, basınca dayalı hortumlardan oluşur.


    HİDROLİK DİREKSİYONUN BASİT ÇALIŞMASI

    Hidrolik direksiyonun direksiyon eforunu sağlayan iki ayrı tipi vardır; birinci tip motor gücünü kullanan hidrolik bir sistemdir. Diğerinde ise bir elektrik motoru kullanılır. İkincisi için ön bagaj kompartımanı içinde bağımsız elektrik motorlu pompa kullanılır. Her ikisi de hidrolik basınç üretir ve bu basınç hidrolik silindir içinde bir piston üzerine uygulanır. Böylece hidrolik basınç kramayer eforu için pinyona yardım eder. Bu yardımın miktarı basıncın miktarına bağlı olarak pistonun üzerine uygulanır. Bu nedenle eğer daha fazla direksiyon kuvveti gerekirse, basınç yükselmelidir. Hidrolik basınç içindeki değişim, direksiyon ana miline bağlı bir kumanda valfi ile sağlanır.

    Nötr Konumu (düz sürüş)

    Hidrolik yağ pompadan kumanda valfine gönderilir. Eğer kumanda valfi nötr konumda ise hidroliğin hepsi kumanda valfinden geçerek emniyet valfi içine akar ve pompaya geri döner. Aynı zamanda hemen hemen hiç basınç oluşmaz, çünkü silindir pistonunun her iki tarafındaki basınç eşittir ve piston bu durumda şekilde görüldüğü gibi herhangi bir yöne hareket etmeyecektir.







    Dönüş Sırasında

    Direksiyon ana mili şekilde görüldüğü gibi herhangi bir yöne döndüğü zaman, kumanda valfi de hareket eder ve hidrolik geçişinin biri kapanır. Diğer geçit açılır ve hidrolik akış hacmi oranında bir değişime neden olur. Aynı zamanda da basınç oluşur. Sonuç olarak; pistonun her iki tarafı arasında bir basınç farkı meydana gelir ve piston daha düşük basıncın bulunduğu tarafa doğru hareket eder, böylece silindirin düşük basınç tarafındaki hidrolik, kumanda valfinden pompaya geri döner.




    HİDROLİK DİREKSİYON DİŞLİ KUTUSU

    Hidrolik silindir içindeki piston, kremayer dişli mili üzerine yerleştirilmiştir ve kanatlı tip hidrolik pompanın meydana getirdiği hidrolik basınç pistonun iki yönünden birine ilerleyerek kremayeri şekilde görüldüğü gibi hareket ettirir. Hidrolik basınç kaçağı piston üzerindeki piston keçesi ile önlenir. Hidroliğin harici kaçaklarını önleyen, silindirin her iki tarafında birer yağ keçesi vardır. Kumanda valf mili direksiyon simidine bağlıdır. Direksiyon simidi düz sürüş pozisyonunda iken kumanda valfi de düz konumdadır. Bu durumda hidrolik pompanın bastığı yağ piston yüzeylerini etkilemeyip rezervuar tanka geri döner. Direksiyon herhangi bir yöne döndürüldüğünde ise kumanda valfi hidrolik yağı pistonun bir yüzeyine doğru yönlendirir, pistonun aksi tarafı ise kumanda valfi üzerinden rezervuar tanka açılır.




    Günümüzde, kumanda valflerinin geçitleri değiştirme işlemlerinde kullanılan valf tiplerine ve çalışma şekillerine göre altı çeşittir.
    Çeşitleri

    1. Aynı eksenli birleşik hidrolik yardımlı direksiyon.

    2. Döner bilyalı sürgülü valf tipi hidrolik direksiyon.

    3. Kremayer dişli tip ekseni kaçık birleşik hidrolik yardımlı direksiyon.

    4. Kremayer dişli tip aynı eksenli burulma çubuklu döner makara subaplı hidrolik yardımlı direksiyon.

    5. Kremayer dişli tip aynı eksenli spool valf tipi hidrolik yardımlı direksiyon.

    6. Rottan kumandalı hidrolik yarımlı direksiyon.
    Döner Bilyalı Sürgülü Valf Tipi Hidrolik Yardımlı Direksiyon




    Mekanizmanın Çalışması

    Bir sonraki şekilde 1 nolu sürgünün V1 ve V2 valfleri, direksiyon simidinin hareketine göre P-A-T veya P-B-T’ den birinin hidrolik akış yönünün seçimi için yön kumanda valfi gibi çalışır.

    2 nolu sürgünün V3 ve V4 valfleri, direksiyon kuvvetine göre “A” ve “B” noktalarındaki basınç kontrolu için basınç kumanda valfi gibi çalışır. Nötr konumda V1, V2, V3, ve V4 valflerinin hepsi açıktır “A” ve “B” noktaları arasında basınç farkı yoktur.

    Direksiyon simidi sola döndüğü zaman; V1 açık, V2 kapalı, V3 yarı açık, V4 açık “A” noktasındaki basınç yükselir, piston sağ tarafa basılır ve direksiyon kuvvetine yardım eder.

    Nötr Konum

    Şekilde görüldüğü gibi sürgülü valfler burulma mili ile birleşiktir. 1 nolu ve 2 nolu sürgüler nötr konumda olduğundan, bütün valf gövdesi geçitleri açıktır ve hidrolik yağ bütün geçitlerden rezervuara pompanın geri dönüşünden basılır. Sonuç olarak silindir içinde basınç eşit olacağından güç pistonunda bir hareket olmayacaktır.

    Sağa Dönüş

    Direksiyon simidi sağa döndüğü zaman V1 kapalı, V2 açık, V3 açık, V4 yarı açık geçit içindeki basınç yükselecektir. Onun için, pistonun sağ tarafındaki hidrolik basınç yükselir ve piston sola doğru hareket eder.

    Sonsuz dişli mili üzerine uygulanan kuvvet arttığında V4 valfi sıkıca kapanarak basıncın yükselmesine neden olur. 2 nolu sürgü basıncı ayarlayarak direksiyon simidine uygulanan kuvvet ortasında servo gücü oluşturur. Sonsuz dişli üzerine uygulanan kuvvet azaldığında ise burulma milinin burulma açısı da azalır. V4 valfi aralığı genişler pistonun sağ tarafındaki basınç düşer.

    Sola Dönüş

    Direksiyon simidi sola döndüğü zaman V1 açık, V2 kapalı, V3 yarı açık, V4 açık sürgüler ters yönde çalışır. Böylece pistonun sol tarafı üzerindeki hidrolik basınç yükselir ve sağa doğru hareket eder.

    alıntıdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: daydirli

    S.a
    arkadaşlar ASR opsiyonlu araçlarda ASR nin devamlı açık olmasında problem varmı? Kar çamur vs. gibi durumlardaa ihtiyaç olunca açmak mı daha iyi.



    aracı teslim alırken devamlı açık dursun demiişti. sadece lastiklere zincir takılacağı zaman kapatırsın demişti.


    Teşekkürler kardeşim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daydirli


    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: daydirli

    S.a
    arkadaşlar ASR opsiyonlu araçlarda ASR nin devamlı açık olmasında problem varmı? Kar çamur vs. gibi durumlardaa ihtiyaç olunca açmak mı daha iyi.



    aracı teslim alırken devamlı açık dursun demiişti. sadece lastiklere zincir takılacağı zaman kapatırsın demişti.


    Teşekkürler kardeşim.


    rica ederim.

    Bu arada karter muhafazası taktırmak istiyorum. 95 TL Fiyat çekti. Fırat oto. Uygun mudur acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daydirli

    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti

    İyi Akşamlar
    Bugün İlk araban florino Emotion Otomatik vites arabamı aldım. ilk defa 45 Km Yaptım. :) Kesinlikle 34 yaş için heyacan verici.
    İnsanın arabası olması güzel duygu.
    Arabayı teslim alırken araba hakkında biraz bilgi verdiler. Ekonomik modunu sadece sehirlararası yolculukta kullanılmasını söyledi. Sürekli kullanımın
    faydadan çok zarar getireceği söyşendi. bu konuda fikri olan varmı acaba?


    Arkadaşım arabanız hayırlı uğurlu olsun.
    Başka araba alan arkadaş varsa (dikkatimizden kaçan) aynı dilek vetemennielr onlar içide geçerli elbette.
    Darısı metin kardeşimin başına. Ev almakla en doğrusunu yaptı ama.

    Teşekkürler Hocam..
    2 gün önce bir ford tanus a baktım.. 1994 model galiba 2000 motor.. 3500 tl dediler.. Gemi gibi,arabayı sattık ama yine de arada bakmaya çalışıyorum buralara..
  • selamlar arkadaşlar

    benim bi önceki sayfada anlattığım sorun çok kafamı kurcalıyordu ve fiat yetkili servise gittim ustalardan birini alıp direksiyona oturttum ve 1 1.5km kadar dolaştırdım arabanın çekişinde hiç bi sorun olmadıgını kırsal motorin kullandığım için araç yakıtın hepsini yakamadığından egsozdan karaduman atıyormuş.araçta yaklaşık 500kg yükle denedik ve abi daha ne istiyorsun dedi usta bana.yani turbo mda sağlam , aracım motorda istemiyor , carbon clean a da gerek yokmuş.tavsiyesi euro diesel kullanmam ama şuan öyle bi niyetim yok zaten rafinerilerden kırsal motorine çıkış verilmeyecekmiş.gittiği yere kadar devam edicez

    @takirti

    kardeş bende manuel fiorino var 4. vitesten 5. vitese geçiyorum devir 2000lerdeyken bi sorun yok.ayağımı gazdan çekip devir 1.500lere düştükten sonra gaza dokununca o titremeyi yapar.sadece fiorino da değil tüm araçlarda yapar.senin aracın otomatik oldugu için diğer arkadaşlar anlatmış nasıl yapabileceğini onların verdiği bilgilere göre hareket et.

    iyi forumlar arkadaşlar.
  • 2009 mistik gri Fiorino emotıon'uma yaptıgım aksesuarlar
    SES SİSTEMİ
    _ön kapılardaki kolonlar sökülüp 13 Cm GT-500 JBL midd bas takımı + tizler degişti
    _4 kanallı xetec 4 kanal anFi
    _1400 Watt 400 RMS supwoofer 30 cm pionner champion series


    DIŞ AKSESUAR
    _spoiler
    _yan basamaklar
    _ön cam üstü çıtalar
    _Rüzgar egzoz sistemi (kulak yırtan türden)


    İÇ AKSESUAR
    _Bagaj tentesinin altı full mavi ledd
    _iç aydınlatma mavi led
  • quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: daydirli


    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: daydirli

    S.a
    arkadaşlar ASR opsiyonlu araçlarda ASR nin devamlı açık olmasında problem varmı? Kar çamur vs. gibi durumlardaa ihtiyaç olunca açmak mı daha iyi.



    aracı teslim alırken devamlı açık dursun demiişti. sadece lastiklere zincir takılacağı zaman kapatırsın demişti.


    Teşekkürler kardeşim.


    rica ederim.

    Bu arada karter muhafazası taktırmak istiyorum. 95 TL Fiyat çekti. Fırat oto. Uygun mudur acaba?


    85 Tl diye biliyorum fiyatını. zam gelmedi ise tabi yada 10 Tl montaj için istemiş olabilirler. Ben aracı alırken yan ve arka demirler ile kartel muhafaza dahil pazarlık yapmıştım daha doğrusu 33000 Tl den aşağı düşmeyince onları ilave etirmiştim. o zaman bana 85 tl kartel muhafaza olarak bahsetmişlerdi.
    Aracı teslim alırken fiyatta düşürebilirler. sıfır km araç aldığın için. pazarlık yap.
  • merhaba arkdaşlar
    babamla ben bir ihtimal fiorino alacağız önceden doblomuz vardı ben sürerken çok hantal geliyodu düz bir yolda pedala sonuna kadar basmama rağmen 130u geçmemişti o kadar hantal anlayacağınız.arabayı genelde ben kullancam fiorinoda doblo gibi hantalmı yoksa 150 ye falan çıkabiliyormu
    cevaplar için şimdiden teşekkürler
  • Yokuş yukarı 160 çok rahat yapıyor otobanda..
    İnişte ,yada düz otobanda 170 - 180 yapar..
  • fiorinoyla 180 ypmak dmek bi nebze cehennemi görmek demek gibi bişi olur
    fiorino 150 çok rahat yapıyor ama en fazla160 daha fazlasında zatn araba konrol dışı sen hız istiyosan ve ticari istiyosan concent al 110 ps binek arabalarada kafa tutarsın fio öyle övulecek bi araba degil bence bende kullanıyorum burda milletin abartıgı gibi bişi degil hız yapcaksan ticari istiyosan sana şu şıkları şunarım
    _1,6 110 ps pejo partner tepee
    _1,8 110 ps concent GLX
    _1,9 105 ps Caddy
    _1,6 105 ps YENİ DOBLO
    _1.7 110 ps öpel conbo

    HIZDA YAPAR TİCARİDE KULLANILIR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrazySoul

    selamlar arkadaşlar

    benim bi önceki sayfada anlattığım sorun çok kafamı kurcalıyordu ve fiat yetkili servise gittim ustalardan birini alıp direksiyona oturttum ve 1 1.5km kadar dolaştırdım arabanın çekişinde hiç bi sorun olmadıgını kırsal motorin kullandığım için araç yakıtın hepsini yakamadığından egsozdan karaduman atıyormuş.araçta yaklaşık 500kg yükle denedik ve abi daha ne istiyorsun dedi usta bana.yani turbo mda sağlam , aracım motorda istemiyor , carbon clean a da gerek yokmuş.tavsiyesi euro diesel kullanmam ama şuan öyle bi niyetim yok zaten rafinerilerden kırsal motorine çıkış verilmeyecekmiş.gittiği yere kadar devam edicez

    @takirti

    kardeş bende manuel fiorino var 4. vitesten 5. vitese geçiyorum devir 2000lerdeyken bi sorun yok.ayağımı gazdan çekip devir 1.500lere düştükten sonra gaza dokununca o titremeyi yapar.sadece fiorino da değil tüm araçlarda yapar.senin aracın otomatik oldugu için diğer arkadaşlar anlatmış nasıl yapabileceğini onların verdiği bilgilere göre hareket et.

    iyi forumlar arkadaşlar.



    saol arkadaş. genelde vitesde işim olmuyordu. hem acemilikde var. :) alıştıkça birbirimize daha güzel günler yaşacağız fiomla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daydirli


    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: daydirli


    quote:

    Orijinalden alıntı: takirti


    quote:

    Orijinalden alıntı: daydirli

    S.a
    arkadaşlar ASR opsiyonlu araçlarda ASR nin devamlı açık olmasında problem varmı? Kar çamur vs. gibi durumlardaa ihtiyaç olunca açmak mı daha iyi.



    aracı teslim alırken devamlı açık dursun demiişti. sadece lastiklere zincir takılacağı zaman kapatırsın demişti.


    Teşekkürler kardeşim.


    rica ederim.

    Bu arada karter muhafazası taktırmak istiyorum. 95 TL Fiyat çekti. Fırat oto. Uygun mudur acaba?


    85 Tl diye biliyorum fiyatını. zam gelmedi ise tabi yada 10 Tl montaj için istemiş olabilirler. Ben aracı alırken yan ve arka demirler ile kartel muhafaza dahil pazarlık yapmıştım daha doğrusu 33000 Tl den aşağı düşmeyince onları ilave etirmiştim. o zaman bana 85 tl kartel muhafaza olarak bahsetmişlerdi.
    Aracı teslim alırken fiyatta düşürebilirler. sıfır km araç aldığın için. pazarlık yap.


    75 tl muhafaza için 20 tl işcilik istediler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiorinocu

    fiorinoyla 180 ypmak dmek bi nebze cehennemi görmek demek gibi bişi olur
    fiorino 150 çok rahat yapıyor ama en fazla160 daha fazlasında zatn araba konrol dışı sen hız istiyosan ve ticari istiyosan concent al 110 ps binek arabalarada kafa tutarsın fio öyle övulecek bi araba degil bence bende kullanıyorum burda milletin abartıgı gibi bişi degil hız yapcaksan ticari istiyosan sana şu şıkları şunarım
    _1,6 110 ps pejo partner tepee
    _1,8 110 ps concent GLX
    _1,9 105 ps Caddy
    _1,6 105 ps YENİ DOBLO
    _1.7 110 ps öpel conbo

    HIZDA YAPAR TİCARİDE KULLANILIR

    aslında hız istemiyom pekte 160 iyi yeter bana birde liste yapmışsın yeni doblo 1.6 yı eklemişsin bence 2.0 135hp olanı ekle uçak gibi :D
  • 
Sayfa: önceki 560561562563564
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.