- x
Renault Kangoo MOTOR ÜFLEME Problemi
43 Cevap39240 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


125 Mesaj
16 Nisan 2008; 15:36:36 

2005 kangoo 1.5 dci aracımı 75.000 bakımına götürdüğümde, yağ çubuğunu çıkarttılar ve motorun üfleme yaptığını ve motorun bitmiş olduğunu söylediler. Böyle bişey mümkünmü..? 75000 km'de motor mu biter.Kontrol ettirdik Kilometresiyle oynanmamış. Benim inanasım gelmiyo. Zira arabanın ne çekişinde bi problem var nede eksozu duman atıyo.Gaza bastımı uçuyo mübarek.Yağ eksiltme yok+yakıt sarfiyatıda normal.. Yağ çubuğunu çıkardıklarında gelen hava akımı içerdeki piston ve egzantiriğin doğal hareketinden kaynaklanıyo olamazmı... Yada acaba usta bana bi kazık mı atmak istiyo ?..Bu konuda bilgisi olan varsa yorumlarını bekliyorum.. Teşekkürler.


_____________________________

SATILIK KLİPSCH RF-7-II---> http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-elektronigi-hi-fi-ses-sistemleri-klipsch-rf-7-ii-siyah-renk-sahibinden-167864797/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-elektronigi-hi-fi-ses-sistemleri-denon-poa-5000-avp-5000-pre-power-denon-tu-215-denon-sacd-2200-167872494/detay/
SATILIK DENON POA 5000 PREPOWER ANFİ>>


1342 Mesaj
16 Nisan 2008; 16:23:13 

Yağ çubuğundan dışarıya egzoz gazı atılıyorsa segmanlarınız ve silindir yüzeyleri arasında sızdırmazlık problemi olduğunu gösterir. Kilometre tek başına bir kriter değildir. Hararet gören ya da sürekli yüksek devirde kullanılan bir motorda aşınmalar daha erken görülebilir...
Yine de uzaktan verilecek tavsiyeler sizin için bir kriter teşkil etmemeli. Farklı servislere aracınızı göstermenizi tavsiye ederim...


_____________________________



1104 Mesaj
16 Nisan 2008; 18:04:01 

Unutulmamalıdır ki motordaki üfleme her zaman motorun bittiğini göstermez.

bazı motorlarda karakteristik bir durumdur bu, araç sıfırken bile yağ çubuğundan veya yağ kapağından üfleme hissedilir.

artık günümüz teknolojilerinde eski usulle elle üfleme kontrolü yaparak motorun bittiğine karar vermek çok gerikalmışlık olur.

motorun rektefiye istediğine karar vermek için birçok teknik parametrenin gözlenmesi lazım.

içiniz rahat etmiyorsa motor kompresyon ölçümüne sokabilirsiniz aracınızı.


_____________________________

2009 Ford Focus A/T (Atiker OBD II)
O'ndan başkası "YALAN"


 
962 Mesaj
16 Nisan 2008; 18:54:35 

Üfleme hangi seviyede acaba. her araba az da olsa üfler. motoru biten saç kurutma makinesi gibi üfler. Hatta yağ çubuğunu çekince ordan dışarı fena halde yağ atar. Sizinki hangi seviyede üflüyo ?


_____________________________



 
2211 Mesaj
16 Nisan 2008; 20:50:04 

bendede 2004 clio vardı 42000 km de reno servisi motorun 3/2 si gitmiş dediğinde sizinde renonuzunda dedim ve 1 hafta içinde sattım o aracı , ulan 42000 km de biten motoru neden ülkemde satıyorsun yada neden öyle bir markanın bayiliğini yapıyorsun !!!!! şimdi seat toledo aldım 94 model 190.000 km de motorunda en ufak üfleme yok , DCI motorlar çok az yakıyor ama malesef insan doya doya binemiyor km fazlalaşınca arabanın tadı kaçıyor içiniz rahat etmiyor km fazlalaşsa kimse para vermiyor çünkü piyasada şirket arabası çok böyle durumda , ben iddaaa ediyorum renonun motorunda üfleme normal , ama kime anlatacaksın reno servisleri bile bizi kazıklamak için kurulmuş sanki


_____________________________



125 Mesaj
16 Nisan 2008; 22:48:58 

Aracımın yağ çubuğunu çıkardığımda yağ atma problemi yok. Bende renonun dci motorlarının karakteristik bi özelliği olduğunu düşünüyorum. Ama dediğiniz gibi servislerin böyle bi problemi bilip bizleri yolmaya çalışması çok acı. aracın tüm kontrolleri yapıldığında herşey normaldi sadece motor üflüyo diye rektefiye ister diyen 27 yaşında kendine usta diyenleri çalıştıran servislerin hali ortada..Bugün bu foruma girdikten sonra komşumun cliosuna göz attım 39.000 km de onun motoruda 1.5 dci sanırım kangodakiyle aynıdır ve ondada bi üfleme söz konusu. şimdi o arabanın da mı motoru bitmiş...Bence renonun bu konuda bi bilgilendirme yayınlaması gerek..boştan yere insanların birikimleri birilerinin cebine gitmesin


_____________________________

SATILIK KLİPSCH RF-7-II---> http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-elektronigi-hi-fi-ses-sistemleri-klipsch-rf-7-ii-siyah-renk-sahibinden-167864797/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-elektronigi-hi-fi-ses-sistemleri-denon-poa-5000-avp-5000-pre-power-denon-tu-215-denon-sacd-2200-167872494/detay/
SATILIK DENON POA 5000 PREPOWER ANFİ>>


 
701 Mesaj
16 Nisan 2008; 22:57:43 

abicim onun kolayı var, aç kaputu yağ kapağınıda aç çalıştır arabayı tut elini yağ kapağının olduğu yere üfleme varsa doğrudur yoksa yola devam


_____________________________



 
962 Mesaj
16 Nisan 2008; 23:19:11 

Arkadaşım kusura bakma arabanın dizel olduğunu yeni farkettim. dizel araç motoru üfler sıfır motor olsada üfler. Sıkıştırma basıncı yüksek motor bunlar. sen boşver çoluk çocuğu. onlar bizim öğrencilerimiz. kalfalık ustalıklarını biz yani motor öğr veriyor. ne seviyede bilgileri olduğunu biliyoruz. Okulda derste kompresyon kaçakları işlenmiştir o da her kaçağı aşınma olarak anlamıştır. Özellikle 2000 devirden sonra ciddi olarak üfler dizeller heleki turbo ise. Bu normal bişy.


_____________________________



3996 Mesaj
17 Nisan 2008; 0:43:11 


quote:

Orjinalden alıntı: 1999 Siena 16 16V

Arkadaşım kusura bakma arabanın dizel olduğunu yeni farkettim. dizel araç motoru üfler sıfır motor olsada üfler. Sıkıştırma basıncı yüksek motor bunlar. sen boşver çoluk çocuğu. onlar bizim öğrencilerimiz. kalfalık ustalıklarını biz yani motor öğr veriyor. ne seviyede bilgileri olduğunu biliyoruz. Okulda derste kompresyon kaçakları işlenmiştir o da her kaçağı aşınma olarak anlamıştır. Özellikle 2000 devirden sonra ciddi olarak üfler dizeller heleki turbo ise. Bu normal bişy.

hocam doğru izah etmişsin mantıken de yatıyor zaten kafaya dizeller yüksek basınçla çalıştığı için.Ayrıca renault bu motora çok güveniyor yazılım değiştirerek Laguna da bile kullanıyorlar.


_____________________________

10' Skoda Fabia II 1.2 Şeker Beyazı

Apple iPhone 5S 16GB

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Nisan 2008; 6:35:06 

MErhaba Renaultun 1.5 DCi motorları Çok sağlam motorlardır, Yağına suyuna bakıldımı, çokda acemi kullanılmadığı takditde uzun Seneler binersin, HEdef ecza deposu bir kangoya ki bu araçlarda da renaultun 1.5 DCi motorunun en düşük BG gücüne sahip olanı var en az 400.000 Km Motor yaptırmadan motor yaptırmıyorlar.. motor yaptırınca bidaha kullanıyorlar, bir araba en az 1,5 Milyon km yol yapıyorlar.. bide düşünün bir aracı değişimli olarak aynı gün içerisine 3 şöför kullanıyor. bu motor sağlam bir motor olmasa bukadar çok o segmentte tercih edilmez.. Yakıt konusunda da çok başarılı bir motordur..
üfleme konusuna gelince, Bizim Renault dizel kamyonlarımızda da yeni motor yaptırsan bile üfleme oluyor.. 1.5 DCi 100 Bg 2008 megane privilage de de.. Üfleme normal arkadaşlarımızın dediği gibi. bu motorlarda hem basınç yüksek hemde turbo olduğu için motordan egzoz gazı gelmesi normal..
aracın motorunun çok kötü olup olmadığını yağ çubuğunu çıkarttığında eğer motor aşırı derecede fazla mavi duman atıyorsa işte ozaman motorunda problem var demektir..

ayrıca aracın motorunun kötü olup olmadığı çekişi ile anlaşılmaz.. çünkü motoru bitmiş yağ yakan araba daha iyi çeker.. için rahat olsun..
mavi duman yoksa yağ çubuğunda motor iyi demektir.. gerçi herzaman öyle olmuyabiliyorda.. bir kamyon almıştım.. üfleme azdı(renault) mavi duman hiç yoktu ancak yüksek devirde yağ havalandırmasından basınçla yağ basıyormuş.. Üzerimize bindirdiler.. antepte:) dikkat edin yani Antepe.. ama 2350 YTL ye komple sıfır motor yaptırdım. Krank değişmedi, işlem görmedi.. Hemde MAscott 130 Luğa düşünün yani..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi downahar -- 17 Nisan 2008; 6:36:24 >


125 Mesaj
17 Nisan 2008; 11:19:12 

Arkadaşlar, Yorumlarınız için çok teşekkürler.. Bugün aracı sanayiye götürcem bi kaç ustaya göstercem. Sanırım onlarda aynı şeyi söyliycekler sizler gibi. Araç yağ yakmıyo.Yağ çubuğunu çıkardığımda da çok hafif bi beyaz duman veriyo ancak yaklaşıp dikkatli bakıldığında görülüyo Ben zaten bu motorun bittiğini hiç düşünmüyorum.Bakımlarını önceden yapmışızdır.her 7-8000 km de yağ değişimi v.s. Bu model araçları şu dönemde en çok su dağıtım firmaları kullanıyo adamlar 30 şişe su atıyo (600 kg nin üzerinde bu).. ve her yıl 100.000 km yapan var.Yıllarca kullandıklarından eminim.Bizim sokakta caddelerde fıldır fıldır yaz kış geziyolar.ve bu firmaların, sırf motor üflüyo diye bu araçlara her 100 bin km de bir motor yaptırdıklarını hiç sanmıyorum.. o zaman kimse bu araçları kullanmazdı. içim rahatladı biraz daha..herkese teşekkürler..yorumlarınızı bekliyorum


_____________________________

SATILIK KLİPSCH RF-7-II---> http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-elektronigi-hi-fi-ses-sistemleri-klipsch-rf-7-ii-siyah-renk-sahibinden-167864797/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-elektronigi-hi-fi-ses-sistemleri-denon-poa-5000-avp-5000-pre-power-denon-tu-215-denon-sacd-2200-167872494/detay/
SATILIK DENON POA 5000 PREPOWER ANFİ>>


753 Mesaj
17 Nisan 2008; 21:58:56 

Dostum eğer sanayiye gittiğinde de bi sonuç alamazsan bide yetkili servisleri dene.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Nisan 2008; 7:24:33 

dostum.. sanayiye gitmene bile gerek yok. eğer dedidiğin gibi bir duman geliyorsa rengi anlaşılmıyorsa bile motorun sıhhatli bir motordur rahat ol.. ayrıca dediğim gibi renksiz duman o motorun bitik olduğunu anlamına gelmez.. için rahat etsin.. daha iki günlük bebeleri serviste usta yapmışlar böyle bilmeden artis artis konuşuyor.. Zaten motorun yağ eksiltmemesi motorun güzel bir motor olduğunu gösteriri.. daha yarı ömrüne yeni geldiğinde motorlar başlar yağ eksiltmeye.. bırak bitmeyi.. omotorlar avrupa araçların üzerinde bulunan en salam Commonrail Dizel Motordur.. Ne volkswagen ne audi.. hiçbirinin motoru o motor kadar sağlam değildir.. Hem yakıtta inanılmaz ekonomik hemde sendeki motor 65 Bg olmasına rağmen çekişte iyidir.. bizde Connect var ben bu arabaya asla para vermem.. zaten beleş geldi, para vermedik.. tam yakıt canavarı, ilk kalkış inanılmaz hantal, daha sonra hızlanıyor ama nafile.. 2005 model daha 30.000 KM de 150 -160 ı geçme.. hertarafından ses geliyor.. bide servise sordum. usta 150 den sora gelen ses nedir die.. bana labali laubali azrailin sesidir diyo..


125 Mesaj
18 Nisan 2008; 11:51:06 

Bizim diğer aracımız connect t220 ve 90 hp olan versiyonu..Çok hantal demişsiniz ama bence connect çok daha sağlam ve yola oturan bi araç..Gerek vites geçişleri gerek yol tutuşu, gerek frenajı kangoo ya göre çok iyi 100 km ye 11 snde çıkıyo..ve 2000 devirden sonra motoru kükrüyo..Ayrıca 300 liralık bi çiple istediğimiz an 115 beygire yükseltebiliyoruz...Ben connecti kangooya değişmem....Kangoo Virajlarda yatıyo....Ama konumuz bu aracın motoru...dediğiniz gibi ekonomik bi araç kmde 200 ykr civarı yakıyo...(connect 260 ykr)..Dün şaşmaz sanayiye götürdüm.3 ustaya gösterdim 2 si bu araçlarda üfleme olur normaldir dedi...Turbo basıncı bi miktar içeriye hava verir dedi...diğer usta motor bitiyo dedi...Ayrıca o beyaz dumanı motor çok sıcakken veriyo.sanırım o da yağ buharı olsa gerek... Motor soğukken duman yok.. biraz gaz verince üflemede kesiliyo.....Ayrıca denedim.. connectin yağ çubuğunu çıkarıncada aynı beyaz duman geliyo....Benim takıldığım nokta bu servislerdeki ustalar nasıl usta oluyo...Bunlara her gün o kadar araç geliyo....hepsinede motor üflüyo bitmiş mi diyolar....yada bunlara belli periyodlarla seminer filan verip bu tür karakteristik motor problemlerini anlatmıyorlarmı?....Hayatta gitmem servise artık...zaten bundan sonrada ford dan başka araç almıycam...130.000 de bizim ford.. daha bi o kadar daha gidecek gibi bizim connect..İnsan böyle şeyler duyunca ister istemez soğuyo araçtan..


_____________________________

SATILIK KLİPSCH RF-7-II---> http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-elektronigi-hi-fi-ses-sistemleri-klipsch-rf-7-ii-siyah-renk-sahibinden-167864797/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-elektronigi-hi-fi-ses-sistemleri-denon-poa-5000-avp-5000-pre-power-denon-tu-215-denon-sacd-2200-167872494/detay/
SATILIK DENON POA 5000 PREPOWER ANFİ>>

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Nisan 2008; 12:23:25 

ankarada usta yok.. Bukadar bizim ankara bölge müdürlüğünde motoru biten veya ağır hasarlı araçları çekici ile istanbula getirip yaptırıyoruz.. esnafıda ustasıda tam fırsatrçı 5 lira etmez adamlıkları..


 
2211 Mesaj
21 Nisan 2008; 9:36:53 

BU ADAMLAR NEDEN BÖYLE MİLLET SANKİ KOLAY KAZANIYOR PARAYI 3 SENE BOYUNCA CLIO SYMBOL KULLANDIM YAKITI VE ÇEKİŞİNDEN ÇOK MEMNUNDUM , TAAAKİ ARACIMI SATMAK İSTEYENE KADAR SERVİSE GİTTİK (ALACAK OLAN ARKADAŞLA)TABİ HAKLI SERVİSE GÖSTERECEK 42000 KM DEKİ KMSİ ORJİNAL ARABAMIN MOTORUNUN 3-2 Sİ GİTMİŞ DEDİKLERİNDE RESMEN ŞOK OLMUŞTUM , DCI MOTORLARIN KARAKTERİSTİĞİNİ BİLMEYEN KALEKTERSİZ SERVİSLERE


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Nisan 2008; 11:55:29 

Oda bişiymi 15 tane aracımı tamir eden ve kaç yıllık ustam bana sübapları ve diğer bilimum malzemeyi değiştirdim demesine rağmen.. aracımda değişen hiçbirşey olmadığını gördüm.. anlı secde gören adam da bunu yapınca..


125 Mesaj
21 Nisan 2008; 18:05:00 

Aslında doğrusu madem o usta parça değiştirdi, değişen parçayı göstermesini istemek..Eski parçayı sana gösterecek.... eğer gösteremiyosa kıvırmaya başladıysa parasını vermiycen. Bak o zaman nasıl k. gibi oluyo..Ama bunu genelde bireysel ustalar yapıyo...kurumsalların böyle şeyle uğraşcaklarını sanmam...Ama bu kurumsal sandığımız servislerde de doğru dürüst usta yok...Yani anlıycamız 2 ucu ...değnek ne tarafa gitsen bi şekilde seni kazıklamaya çalışıyo..."çok servis gördüm içinde ustası yok...çok usta gördüm üstünde servisi yok....:))))biraz arabesk oldu ama napalım....


_____________________________

SATILIK KLİPSCH RF-7-II---> http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-elektronigi-hi-fi-ses-sistemleri-klipsch-rf-7-ii-siyah-renk-sahibinden-167864797/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-elektronigi-hi-fi-ses-sistemleri-denon-poa-5000-avp-5000-pre-power-denon-tu-215-denon-sacd-2200-167872494/detay/
SATILIK DENON POA 5000 PREPOWER ANFİ>>

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Nisan 2008; 23:18:57 

valla gardaş şöle bi sıkıntı var bizde çok araba olduğu için çok yamuk görüyoruz ustalardan.. Arabanın başında bekleyecen.. şimdiki ustam ile aram iyi.. nazım geçiyor.. istediğimde para veriyorum istemediğimde para vermiyorum... onunda bana işi düşüyor.. zaten o karışmaz.. ben ne verirsem onu alır.. memnunum iş yerime de çok yakın.. elhamdulillah.. istanbulda olsaydın tavsiye ederdim. özellikle renault un arabalarını iyi biliyor.. kurtlar vadisinin nevzatı da ona yaptırıyor arabalarını


144 Mesaj
24 Nisan 2008; 0:53:10 


quote:

Orjinalden alıntı: downahar

MErhaba Renaultun 1.5 DCi motorları Çok sağlam motorlardır, Yağına suyuna bakıldımı, çokda acemi kullanılmadığı takditde uzun Seneler binersin, HEdef ecza deposu bir kangoya ki bu araçlarda da renaultun 1.5 DCi motorunun en düşük BG gücüne sahip olanı var en az 400.000 Km Motor yaptırmadan motor yaptırmıyorlar.. motor yaptırınca bidaha kullanıyorlar, bir araba en az 1,5 Milyon km yol yapıyorlar.. bide düşünün bir aracı değişimli olarak aynı gün içerisine 3 şöför kullanıyor. bu motor sağlam bir motor olmasa bukadar çok o segmentte tercih edilmez.. Yakıt konusunda da çok başarılı bir motordur..
üfleme konusuna gelince, Bizim Renault dizel kamyonlarımızda da yeni motor yaptırsan bile üfleme oluyor.. 1.5 DCi 100 Bg 2008 megane privilage de de.. Üfleme normal arkadaşlarımızın dediği gibi. bu motorlarda hem basınç yüksek hemde turbo olduğu için motordan egzoz gazı gelmesi normal..
aracın motorunun çok kötü olup olmadığını yağ çubuğunu çıkarttığında eğer motor aşırı derecede fazla mavi duman atıyorsa işte ozaman motorunda problem var demektir..

ayrıca aracın motorunun kötü olup olmadığı çekişi ile anlaşılmaz.. çünkü motoru bitmiş yağ yakan araba daha iyi çeker.. için rahat olsun..
mavi duman yoksa yağ çubuğunda motor iyi demektir.. gerçi herzaman öyle olmuyabiliyorda.. bir kamyon almıştım.. üfleme azdı(renault) mavi duman hiç yoktu ancak yüksek devirde yağ havalandırmasından basınçla yağ basıyormuş.. Üzerimize bindirdiler.. antepte:) dikkat edin yani Antepe.. ama 2350 YTL ye komple sıfır motor yaptırdım. Krank değişmedi, işlem görmedi.. Hemde MAscott 130 Luğa düşünün yani..

hoca guzel konusmussun ama sana kesınlıkle katılmıorum o 1.5 dedıgın arabaları ureten renonun muhendıslerınden allah bınlerce kez razı olsun eger onlar olmasaydı ewımıze ekmek goturemezdık bız:)1.5 dedıgın arabanın krank ı her gun satılır kapagı taslanmadıgı ıcın en ufak hararette elıne alır parcacıya gıdersın pompa desen bocsh sa ıyı delphı yse aynı arızalıdır enjektor desen tmm mazottan kaynaklanıo ama ford un opel ın vw audı mercedesınde arabaları aynı mazotu kullanıo ama nedense satılmıo hıc dusundun mu bunları yada turbosu nıye karaborsa hıc dusundun mu?ben sana cvp wereım cunku peynır ekmek gıbı satılan malzemedır bunlar aynı sekılde 1.3 muktıjet we eskı doblo 1.9 duz motorlarda aynı sekıl arızada baska hıcbır ıse yaramayan motorlardır...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Mayıs 2008; 0:27:22 

Renaultun motor aksamının parçalarının çok satılması o motorun kötülüğünü göstermez.. bugün çıkmacıdan 750 YTL ye full 2-3 yaşında çıkma clio şanzumanı bulunabilmesinin sebebi neyse senin bu parçları bukadar çok satmanın sebebide o dur.. türkiyede satış rekorları kırdığı için böyle bu durum.. çok araç var ve çok Yol yapıyor bu araçar.. Türkiyede ki kango sayısı doblo sayısının rahat 10 katının üzerindedir.. Bana Wolkswagen ve audinin yakıt sistemlerini hiç övme.. kaçtane arkadaşım varsa hepsi hergün doğuş otomotive sövüyorlar.. hiç caddylerden şikayet gelmiyor değilmi? neden gelmiyor çünkü kimse o araçları ticari amaçla almıyor, yol yapmıyorda ondan.. kangonun koşturduğu yere verin o bilmem kaç milyarlık ticari araç olarak üretilmiş caddyi.. 1. senesinde yürüyormu bakın bakalım. eğer o motor başarılı bir motor olmasaydı bugün 1 avrupa 2 japon firmasının dizel araçlarında kullanılmazdı.. 4 4 lük araç yok nihayetinde.. heryeri teknoloji ile donatılmış yeni nesil araçların illaki arıza yapması gayet normal.. sora renaolar genelde hunhanrca kullanılıyor.. neden çünkü geneli şirket aracı.. ve kullanan şöförün ruh halini varın siz düşünün..


144 Mesaj
2 Mayıs 2008; 2:01:25 

kardes guzel konusuosun ama sadece ezber konusuosun kesın sende reno wardırda ondan boyle konusuosundur we vw de sorun yasayan arkadasların ne sorunu yasıo bılmıorum ama ben bugune kadar vw we audı de ozellıkle dızellerınde hıcbır problemle karsılasmadım hatta bende vw audı ye sowuorum cunku arıza yapmıo pompa turbo dısındakı bunların nedenlerıde bellı ornegın pompa we enjektor mazotun kotulugunden kı o senın owdugun arabaların5 satılıosa vw we audının kı 1 satılıo we bın takla atarak musterıye satılıo.turbo konusuna gelıncede turkıyede kımse turbo arabayı kullanmayı bılmedıgı ıcın arızası boldur.vw we audının yagına suyuna bakarsan mumkun deıl arıza wermez senın arkadasların hor kullanıosa kımsenın sucu yok.caddy den bahsetmıssın hıc fark etmez ne model oldugu ynı motor we sanzımanı kullanır genelde vw golf passat herneyse aynı kefeye koyabılırız bunları arızası en aza ındırgenmıs arabalardır bunlar tmm t5 130 luklarda sorun war cok elektronık oldugu ıcın elektrık arızası oluyo ama dıer konularda sorunlu dıenler ya arabayı kullanmayı bılmez yada kulaktan dolma harflerle konusurlar.ben 6 7 senedır bu ısı yapıorum benı gec aılem 30 yıldır en az bu ısı yapıo bırakında bızım konustuklarımız bıraz krıter olustursun.bız ezbere konusan yada konusacak ınsanlar deılız.renoyu kotulemekle kımse nası olsa madalya wermeyecek sadece bıraz bılgı paylasımı we cıkabılecek sorunlardan bahsettım bılgı olması acısından.bu arada o 750 dedıgın sanzımandan 500 e kac tane ıstersen gondereım sana bılgın olsun canım kardesım kazık yeme orda burda!!!!!!!!!!!!!


_____________________________



144 Mesaj
2 Mayıs 2008; 2:17:46 

ha unutmadan kardes yukarılara baktımda bırseyden bahsetmıssın 1.5 mılyon km gıdıomus bu motorlar sen sooylemıssın sen dalga mı gecıosun ınsanlarla okuyunca bu saatte yarıldım.hoca sen essek arabasını otomobııl mı zannedıosun anlamadım gıttı kardes bılgın olsun bu gun sıfır tır alsan bıle 1 mılyon km yapamazsın bunu unutma kı kaldı kı kucuk arabayla mumkun deıl en az 4 5 kere rektefıye yapman gerekıo kı zaten kaldır at o blogu:)ha sımdı dıyeceksın kı o tır 20 30 ton tasıo asınması daha fazla dıyeceksın bende sana bılgı wereım tekrar buyuk blokta asınma her zaman daha az olur kucuk motora gore uzerındekı yuk olması beygır gucuyle halledılır asınma konusu farklıdır hanı cvp olarak emınım o tır ne alaka sımdı dıyeceksınde onun ıcın soylemek ıstedım.ankarada usta yok adam deıller gıbı kelıme kullanmıssın onuda gordum hafıf yawas ol bence kasayı takma sona bırıne ankarada hos sozler deıl bunlar benım ustume alınacak bı pozısyonum yok ama yınede ınsanlara boyle genelleme yapma derım ben...bıde cammıreıl motordan bahsetmıssın sen onnun ne demek oldugunu bılıomusun bu bır ıkıncısı ılk kım kullanmıs bı arastır sonra yakısıklı markallara 5 para etmez motorları de:)))


_____________________________



 
1 Mesaj
9 Kasım 2008; 0:44:53 

corvet senin hiç motordan haberin yok bee kardeşim... adam büyük araçtan bahsetmiş beee... sen hiç şehirler arası otobüs şöförlerinin kolay kolay motor yaptırdığını duydunmu babacan? adamlar her ay 30-40 bin km yapıyolar ortalama adamlar senin 100binde motor yaptırman gerekli demene göre her 2 ayda bir motor yaptırmaları gerekir sitelere bi gir dolaş sıfır bi otobüs ortalama 450 bin dolar adamlar 800.000km'de olan araca 350000ytl istiyor bu ne demek adam 8 kez motor mu yaptırmış yoksa aracın daha motor ömrü bi o kadar varmı demek artık sen düşün.. babaca komik duruma düşme burda beee... sana bi örnek daha hiç haber izlermisin bu olayı şöför olan herkes bilir ankaralı bi adam 86 yılında aldığı 0 bi arabasının km'si 1.5milyon km olmuş ve motora anahtar vurmamış isuzu yetkilileri adama ücretsiz sıfırını hediye ettiler. artık notora bakarsan oda sana bakar yolda bırakmazmı dersin yada markaylamı motor iyidir dersin bence her motorun calışma prensibi hemen hemen aynı bence mersedes tofaş vw renalt farketmez aracını düzgün kullanmayı biliyorsan zamanında bakımını yaptırsan motora hiç bişey olmaz .. tabi senin bilgin olacak motor konusunda kendin ne zamanı gelmişse yaptırcan örneğin 10.000de bir yağlama 90.000de bir triger ve baskı ne bilim araca biniyorsan bilgili olacan kendin zamanı gelince yaptırcan malumunuz günümüzde ne usta var nede servis herkes birilerini tabiri caizse dürtmenin peşinde.. neyse saygılar benden


 
498 Mesaj
18 Aralık 2008; 7:06:45 

Hocam sen burda yarılmışsın ama cehaletten bence.. yani.. ticari taksilerle konuş bi bakalım.. ben geçen gözlerimle gördüm tofaşla şahinle 750.000 Km yol yapıpta anahtar vurdurmayanları.. benim dayım malatyadaki hedefte sevkiyat şefi.. bi kango ile en az 800-900 000 Km yol yapıyoruz diyor.. onların araçlarını 2-3 şöför kullanıyor.. ayda 20.000 -15000 Km yol yapıyor be araçlar.. geçen 1,5 milyon km de renaulta motor yapılmamış araç gönderdik dedi.. sen hiç vosvos audi gördünmü? 1,5 milyon km de.. renault arızalı araçmış.. bir kaç kronik probleminden başka bukadar kötü kullanılmalarına rağmen ne arızalarını gördün be.. vosvogen sağlam bi araba imiş.. tabi hayatında vosvostan başka araba görmediğin için herşey ona göre sanıyon.. diyorsunya 1 milyon km ye en az 2-3 rektefiye olmuştur diye.. doğru vosvoslarda audilerde 1 milyon km için o gerek.. bizim şirkette (kendi şirketimiz) filomuzda ısuzu, renault ve ford var.. filoya ilk renaultu 2004 yılında aldım, sora çok memnun kaldım ve ağırlık renaulta döndüm... daha önce toyota, mazda, kia ve mitsubishiler vardı, ancak işin şekli değişti, yük taşımaya başlayınca ilk ısuzu ile başladım, sora renaulta döndüm.. ama bak dikkat et hiç vosvos audi yok.. neden çünkü sürekli arıza veren çabuk dökülen araçlar olduğu için.. bizim rakiplerden 2 sinin filosu vosvostu.. birisi 2 sene önce renaulta döndü.. biriside opelin ticari araçlarını alıyor.. sen tabi 20 milyarlık clio ile 100 milyarlık audiyi kıyaslarsan tabi bu bi hata olur...


_____________________________

En Kalitelisi.. En ugun Fiyatlısı..


 
5 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:47:49 

slm arkadaşım sorununu oqudum ve bende renocuyum cvp vermek istedim yağ cubuğundan üfleme her arabada normaldie dediğin igbi usta sana kazık atmak istemiş üfleme yapmasının nedeni yağ pompası ve egsantiriğin hareketindendir yardımcı olabildiysem ne mutlu ..


_____________________________



 
5 Mesaj
29 Eylül 2009; 22:50:20 

bu arada arkadaşlar motor ömrü olarak en son 900.720 km gördüm model: R9 Broadway dci fatogradını koymak ısterdım fakat cep telim yanımda deildii :=)


_____________________________



1418 Mesaj
2 Ekim 2009; 15:00:42 

ne yaptın hocam. broadway e dci motormu taktırdın?


820 Mesaj
12 Ekim 2009; 17:48:30 

hocalar selam..bende de 2003 kango var takas için 2 servise götürdüm peugeot ve fiat.arkadaşında dediği gibi benim aracında yağ cubugunu cıkarttılar ve oradan duman attığını gördüklerinde motorun bittiğini söylediler.araç daha 100binde.bukadar cok satan bir araç nası olurda böyle motoru biter?ben yarım rektefiye yaptırmayı düşünüyorum.sizce ne yapsam?o arac için 6000 tl olduğunu söylediklerinde epey bi moralimi bozmuştu.


_____________________________



3567 Mesaj
12 Ekim 2009; 17:56:04 


quote:

Orijinalden alıntı: Abrek Cestav

hocalar selam..bende de 2003 kango var takas için 2 servise götürdüm peugeot ve fiat.arkadaşında dediği gibi benim aracında yağ cubugunu cıkarttılar ve oradan duman attığını gördüklerinde motorun bittiğini söylediler.araç daha 100binde.bukadar cok satan bir araç nası olurda böyle motoru biter?ben yarım rektefiye yaptırmayı düşünüyorum.sizce ne yapsam?o arac için 6000 tl olduğunu söylediklerinde epey bi moralimi bozmuştu.


Böyle motordan anlamayan tipler için PCV'yi tıkayıp kakalayacaksın. Olmadı üstünde segman değiştireceksin... Bak bakalım üfleme görebiliyor mu?

Bir de neymiş motor bitikmiş. Bi yağ çubuğundan mı anlamış bunu...

O motoru üreten mühendis o üflemeyi normal görmüş ki motora PCV sistemi koymuş.

Kurtulamadık gitti bu tiplerden ikinci el piyasasında...


_____________________________



820 Mesaj
13 Ekim 2009; 9:23:50 


quote:

Orijinalden alıntı: O.B.K




Böyle motordan anlamayan tipler için PCV'yi tıkayıp kakalayacaksın. Olmadı üstünde segman değiştireceksin... Bak bakalım üfleme görebiliyor mu?

Bir de neymiş motor bitikmiş. Bi yağ çubuğundan mı anlamış bunu...

O motoru üreten mühendis o üflemeyi normal görmüş ki motora PCV sistemi koymuş.

Kurtulamadık gitti bu tiplerden ikinci el piyasasında...

hocam teşekkür ederim.şimdi ben segman değiştireyim. başka ne önerirsin.bide 120 den sonra direksiyon titremeye başlıyo.rot ayarı ile o geçermi acaba?


_____________________________



4727 Mesaj
22 Ekim 2009; 21:54:55 

150binde clio symbol var ne mavi duman var nede yağ eksiltiyor motor ustası 400bine kadar yolu var bu motorun dedi.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Ocak 2010; 13:48:16 

hort

konuyu baştan sona okudum ve 10 dk hayatımdan boşu boşuna eksilmiş oldu, 100 binde motor bitiren arkadaşlardan o 10 dakikamı geri istiyorum

100 binde bitirdiğiniz(!) clio motorlarını, hor kullanıma rağmen, taksilerde 300 bin 400 bin km altında bulmanız zor.. Motor üflemesi her motorda vardır önemli olan oranıdır, üflemenin bir ölçüsü bir ölçü birimi yoktur, şu kadar üfledi o zaman motor lazım diyen kişiyi motor veya dingil yerine takıp kullanın. Aracınızda böyle bir şüphe belirmiş ise kompresyon testi yaptırmanız gerekir..


 
4 Mesaj
3 Temmuz 2010; 1:37:02 

arkadaşlar bende 2005 dci comfort 70 bg kango var 179.000 de hiçbir sorun yok ne motorda nebişeyde yakıtı da şehir içi 128-130 ve şehirlerrası 125-128 krş.afedersiniz ama e..şş..eeekkk gibi de kullanıyoruz ve dikkat edin arkadaşın birinin de dediği gibi ilaç firmaları türkcell in anadolu bayileri bu araçları kullanıyor haa aracı övmek değil niyetim ama iyi bir araç dediğim gibi e...şşşkkk gibi kullanıyoruz daha itiraz ediyor ve beğenmyoruz ama tabiki bende satmak istiyorum şu anda aracı model yükselteceğim veya vw opel gibi araçlar alıcam özel sebeplerden dolayı aile küçülmesi yaşadım ve binek sedan bir araç düşünmekteyim yoksa ben kangodan memnundum tek sorunu bence virajlarda dikkat etmek gerekiyor saygı ve sevgiler arkadaşlar


_____________________________



 
1 Mesaj
6 Ağustos 2010; 22:39:41 

merhaba arkadaşlar bende de 2005 dizel kangoo var çekişinden felan menmunum da son bir haftadır çalışırken biraz geç çalışıyo önce öle deyildi bilen arkadaşlar varsa bi sölesin neden acaba


_____________________________



 
312 Mesaj
27 Aralık 2010; 22:15:19 

Selam.

Aracım 50bin'de. Bugün usta, yağ kontrol çubuğunun kapağını açıp üfleme durumuna baktı. Hafif beyaz duman var dedi ve bir iki sordu:

- Sabahları çalışmakta zorlanıyor mu? - Hayır, ilk günkü gibi tek atışta alıyor motor.
- Artan bir yakıt sarfiyatı var mı? - Hayır, gayet normal.
- Yağ eksiltiyor mu? - Hayır, sonraki bakıma gidesiye kadar yağ seviyesi hep maksimumda (Clio'lardaki ekranda hep "00000000" ifadesi vardır.)

Üfleme olduğunu, özellikle pistondaki yağı aşağı sıyıran alt segmanlarda sorun olduğundan bahsetti. Kurum temizleyici ile segmandaki kurumları bir ara temizlemeye çalışalım dedi... Öyle muhabbetler işte...

Canım sıkıldı biraz.


_____________________________

Renault 2008 Clio III 1.5dCi Authentique | Garmin Nüvi 200W | Dell Inspiron N5010 - i5 2.7GHz., 4GB., ATI HD5470, 500GB.


463 Mesaj
14 Nisan 2012; 22:22:52 

quote:

Orijinalden alıntı: Devrim75

Selam.

Aracım 50bin'de. Bugün usta, yağ kontrol çubuğunun kapağını açıp üfleme durumuna baktı. Hafif beyaz duman var dedi ve bir iki sordu:

- Sabahları çalışmakta zorlanıyor mu? - Hayır, ilk günkü gibi tek atışta alıyor motor.
- Artan bir yakıt sarfiyatı var mı? - Hayır, gayet normal.
- Yağ eksiltiyor mu? - Hayır, sonraki bakıma gidesiye kadar yağ seviyesi hep maksimumda (Clio'lardaki ekranda hep "00000000" ifadesi vardır.)

Üfleme olduğunu, özellikle pistondaki yağı aşağı sıyıran alt segmanlarda sorun olduğundan bahsetti. Kurum temizleyici ile segmandaki kurumları bir ara temizlemeye çalışalım dedi... Öyle muhabbetler işte...

Canım sıkıldı biraz.


e son durum nedir?


_____________________________



 
1 Mesaj
4 Haziran 2012; 23:26:56 

isuzu roybus var yag kapagini acinca 20cm kadar ufluyor yag atmiyor


 
391 Mesaj
1 Temmuz 2012; 20:05:07 

20 cm üflediği ne? motor üflemesi birimi cm ile mi ölçülüyor? daha doğrusu motor üflemesinin bir birimi, belli bir ölçütü mü var?


_____________________________

VW Golf MKIV 2004 Pacific Sunroof


 
77 Mesaj
4 Temmuz 2012; 15:32:29 

dün 2007 model yeni kasa corolla benzinli , 85bindeki aracın motor kapağını açtığımda fön makinesi gibi hava üflüyordu. ayrıca arada bir yağmur çiselemesi gibi yağ atıyordu. duman vs yok. Satıcı normal dedi ama benim sattığım 2001 model 200 bini geçkin accente bile bu kadar üfleme yoktu. yağda atmıyordu. yani motor problemli mi değil mi bilemem ama hoş birşey de değil. sonuçta arada bir damlacık olarak motorun üzerine yağ serpiştiriyor. deneyimi bilgisi olan varsa merak ettim durumu.


_____________________________

Her yaptığınız iyi yada kötü şey bir şekilde size geri döner.


3567 Mesaj
4 Temmuz 2012; 23:12:14 

yağ atıyorsa motorda sıkıntı var demektir..


_____________________________



 
77 Mesaj
5 Temmuz 2012; 9:55:56 

teşekkürler


_____________________________

Her yaptığınız iyi yada kötü şey bir şekilde size geri döner.


2672 Mesaj
12 Eylül 2012; 13:57:57 

yeni konu açmak istemedim
clio 1.5 dci alize modeli var bende, 2006 model, 160 binkm, üfleme yapmaya başladı, yazanlar normaldir demiş, ama bu sesi kesmenin bi yolu yok mu, aracı satarken sorun çıkarmasın bana



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
39 Mesaj
16 Eylül 2012; 17:16:18 

değerli arkadaşlar üfleme tek başına ölçüm değil ama belirti burada çok mesajım yok ama bazı deneyimlerim oldu çekişte sorun olmaz biliyorum yokuş aşağı bıraktığınızda vitesteyken arabanın salınımı da önemli


_____________________________

Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.500