- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
İstanbul-İzmir Otoyolu Güzergahı
50 Cevap77071 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1990 Mesaj
14 Nisan 2008; 23:54:27 

Türkiye`nin önünde bugünden itibaren, 380 kilometre yeni otoyolun yapılacağı yaklaşık 6 milyar dolarlık dev bir proje var.
Heyecan veren de bu.
Buna göre...
İstanbul-Ankara arasındaki Anadolu Otoyolu`nun Gebze bağlantısından itibaren İstanbul-Bursa-Balıkesir-İzmir Otoyolu başlıyor.
Gebze`nin Dilovası mevkiinden başlayıp Karamürsel`in Hersek Burnu`nda biten 1500 metre uzunluğundaki asma bir köprü ile İzmit Körfezi deniz üzerinden geçiliyor.
Yalova`yı tamamen devre dışı bırakan yol, Karamürsel`den tepeleri aşıyor ve İznik Gölü`nün batısından, mevcut yolun da doğusundan ilerliyor.
Orhangazi ve Gemlik de yeni yapılacak yol güzergahının dışında kalıyor.
Yol...
Mevcut Bursa-Yalova yolunun doğusundaki tepelerin arkasından devam edip, Ovaakça`da Bursa Çevre Yolu`nun yapımı devam eden uzatma bölümüyle birleşiyor.
Yine...
Çevre Yolu`nun bittiği Başköy`den aynen ileriye doğru devam ediyor. Mevcut yolun aksine, Uluabat Gölü`nü arkadan, yani doğudan girip güneyden geçerek aşıyor.
Karacabey`e hiç uğramıyor. Mustafakemalpaşa`nın da doğusundan ilerleyip Susurluk`a ulaşıyor.
Güzergahındaki başka yerleşim merkezleri gibi Balıkesir`e de uğramayan otoyol, kentin batısından ve uzağından geçerek Savaştepe`ye ulaşıyor. Soma`nın doğusundan, Kırkağaç ve Akhisar`ın batısından ilerlemesini sürdürüyor.
Güzergahta...
Manisa tamamen devre dışı kalıyor.
Kentin doğusundaki dağların ardından ve mevcut yoldan çok farklı olarak da, Gölmarmara yakınlarından batıya yönelip İzmir Çevre Yolu`na bağlanıyor.
Bittiğinde...
Bursa-İstanbul arasını 1 saate, Bursa-İzmir arasını da 2.5-3 saate indirecek olan bu yol, aynı zamanda İstanbul-İzmir arasını da 3.5-4 saatte ulaşılabilir hale getirecek.
Ayrıca...
Bugün için Türkiye`nin en büyük ulaşım projesi özelliği taşıyor.

Bitiş tarihi olarak köprünün bitimi 2011, tüm otoyolun ise 2013 te bitmesi planlanıyorumş arkadaşlar. Şimdiden heyecanlanmaya başladım. Ülkemizin ihtiyacı var böyle yollara.


_____________________________



 
14179 Mesaj
15 Nisan 2008; 0:00:13 

ben bu projeyi çok önce duymuş ve uzun süredir yapılıyor diye biliyorum..
acaba sadece proje olarak mı durduki?


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1990 Mesaj
15 Nisan 2008; 0:14:45 

Uzun yıllardır proje halindeydi. Yalnız geçtiğimiz yapılan açıklamayla Eylül ayında projenin ihalesinin yapılacağı duyuruldu. Yani bu sefer gerçekten projeye start verildi.


_____________________________



 
14179 Mesaj
15 Nisan 2008; 0:37:42 


quote:

Orjinalden alıntı: ecar limon

Uzun yıllardır proje halindeydi. Yalnız geçtiğimiz yapılan açıklamayla Eylül ayında projenin ihalesinin yapılacağı duyuruldu. Yani bu sefer gerçekten projeye start verildi.

hımmm
hayırlı olsun ne diyelim geç bile kalındı aslında bu tür şeyler için


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


4421 Mesaj
15 Nisan 2008; 0:52:43 

önceden izmire giderken bursanın içinden gider trafiği çekerdik bi ton.hele cuma ya da pazar girdiniz mi malum saatlerde anam anam işkence olurdu.allahtan bikaç senedir otoban var, bursanın içine girmeden kenardan otobandan kaçıyodunuz...

bu arada otobanın belli bi kısmıydı sanırım o.çünkü gir çık para verilmiyodu...henüz tamamlanmamıştı yani.ama kaydadeğer bi yol gidip şehir içi stresinden kurtarıyordu sizi...


_____________________________



4115 Mesaj
15 Nisan 2008; 9:29:40 


quote:

Orjinalden alıntı: extremeenvy

önceden izmire giderken bursanın içinden gider trafiği çekerdik bi ton.hele cuma ya da pazar girdiniz mi malum saatlerde anam anam işkence olurdu.allahtan bikaç senedir otoban var, bursanın içine girmeden kenardan otobandan kaçıyodunuz...

bu arada otobanın belli bi kısmıydı sanırım o.çünkü gir çık para verilmiyodu...henüz tamamlanmamıştı yani.ama kaydadeğer bi yol gidip şehir içi stresinden kurtarıyordu sizi...



bende o bursadaki parça otobanı kullanıyorum hem stressiz, hemde arabanın motoru açılıyor biraz


_____________________________



 
5 Mesaj
15 Nisan 2008; 14:00:00 

2 hafta önce karsıyakadan hareket edip, 2. köprüye ulaşmam tam 4 saat 57 dakika sürdü. ortalama sürat 100 km/h çıktı. otoyoldan sora bakalım ne farkedecek :)


1990 Mesaj
15 Nisan 2008; 16:44:32 

Otoyol olursa 3 saatte ineriz arabayla izmire.


_____________________________



 
498 Mesaj
27 Eylül 2010; 18:23:54 

2 yıl geçmiş son mesajdan beri.
http://www.ntvmsnbc.com/id/25135297/


_____________________________



 
753 Mesaj
27 Eylül 2010; 19:16:00 

11 Milyar USD maliyetli yolun geçiş ücreti ne olur acaba?
50 TL olursa hiç şaşmam.


_____________________________



 
498 Mesaj
27 Eylül 2010; 21:41:36 

önce bir demiryolu yapsaydık


_____________________________



3754 Mesaj
27 Eylül 2010; 22:02:16 


quote:

Orijinalden alıntı: Cüneyt RC

önce bir demiryolu yapsaydık

o zaman benzini kime satacaklar otoyol parasını kimden alacaklar? cepleri boş kalır mazallah...


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


6353 Mesaj
27 Eylül 2010; 22:02:35 

Dinler arasi iletisim bu olsa gerek

Gavur Izmir - Istanbul karayolu


_____________________________

[drahte1905 | Cennetlik Zebani] love me or hate me, i promise it won't make me or break me.[/right]


2087 Mesaj
27 Eylül 2010; 22:06:54 


quote:

Orijinalden alıntı: drahte 1905

Dinler arasi iletisim bu olsa gerek

Gavur Izmir - Istanbul karayolu


İzmir İstanbul otoyolu yerine, İstanbul Ankara otoyoluna Ankara Kayseri ilavesi yapmak daha yüksek ihtimal.


_____________________________



 
18966 Mesaj
27 Eylül 2010; 22:10:11 

Devlet için 2 yıl 2 gün veya 2 hafta gibidir...

Nurdağı-İslahiye bölünmüş yolun güzergahı, yatırım planı, bütçesi, ödeneği vb. tam 30 yıl öncesine dayanıyor. Suriye ile vizenin karşılıklı olarak kaldırılmasından sonra bu yol daha da önem arz etti. Şu anda ekipler 24 saat aralıksız yol çalışması yapıyor ve mevcut yol genişletilip esnaf ve yerleşik düzen korunacağına çok kıymetli ve verimli tarlalar bu yol için feda ediliyor. Kayınvalidemin tarlanın ortasındaki evi ile kayınbiraderimin marketi birden yola cepheli oldular. Devlet bu yola o kadar çok önem veriyor ki kamulaştırma bedellerini hemen ödüyor, mahkemeye gidenlerin davalarının hemen görülmesi için de kendisi seferber oluyormuş.

2005'te Akçatekir Beldesindeki yayla evlerinin tapularını iptal etti, Pozantı Mal Müdürlüğü, avukat-hakim-savcılara iş çıksın diye, Akçatekir Beldesi'nin Pozantı Belediyesinden ayrılıp seçimle münferit bir belediye haline gelmesinden ve kaybedilen vergi gelirlerinden öç almak için. Mahkeme 5 yıl sürdü ve tabi ki vatandaşlar kaybetti. Her hane 900 TL avukat masrafı ödemekle yükümlü oldu, ayrıca da metrekaresi 35 TL'den de arsaları devletten satın almakla cezalandırıldı. 200 Metrekarelik bir arsa için 7.000 TL ödeme çıktı örnek olarak. 5 yılda da o kadar çok şey değişti ki, aramızdan ayrılan oldu, yayla evi satıldı, yayla kültürümüzü yok ettik.

23 Ocak 2010 Cumartesi günü Adana'da ALTGEÇİT inşaatı başladı, aradan bugün itibariyle tam olarak 8 ay 4 gün geçti ve şimdiye kadar elde edilen tek şey çakılması gereken 1.500 kazığın sadece 1/3'ünün yerin dibine batırılması ve Adana esnafının işlerinin % 50'den fazla azalması. Ama bu müteahhitin umurunda mı? Değil. Hakediş ve İş Bitirme Belgesidir onun rüyalarını süsleyen. Bizlerin canı cehenneme...


quote:

Orijinalden alıntı: Cüneyt RC

2 yıl geçmiş son mesajdan beri.
http://www.ntvmsnbc.com/id/25135297/




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 27 Eylül 2010; 22:13:01 >


_____________________________



1024 Mesaj
28 Eylül 2010; 0:30:09 

bizde ankara - ulukışla otoyolu isterük. pozantıyı ulukışlaya kadar getirip bıraktılar. türkiyenin kuzeyini güneye bağlayan, sanayi üretimini mersin limanı ve ortadoğuya taşıyan, güneydoğu ve güney illerimizi başkente ve dolayısıyla istanbula bağlayan adam akıllı bir yola ihtiyacı var artık. Ankara - Adana arasında ki d750 adlı yolda her sene yol çalışması var ama ne hikmetse bir türlü adam gibi yol yapamıyorlar. hep tümsek ve çukur,


_____________________________

Bu maskenin altında bir fikir var!
Ve fikirler kurşun geçirmez!..


 
2277 Mesaj
28 Eylül 2010; 1:21:02 

İzmir-İstanbul arasında otoyola gerek yok.Yolun birçok kesiminde genişletme çalışmaları sürüyor.Tamamı bölünmüş yol haline geldiğinde yolda sorun kalmaz.Birde söylenilen köprü yapılırsa süper olur.
Karayollarına bu kadar yatırım yeter.Artık demiryollarına yatırım yapılmalı araba kullanmaktan bıktım.


_____________________________



10275 Mesaj
28 Eylül 2010; 1:38:14 


quote:

Orijinalden alıntı: hunlu
11 Milyar USD maliyetli yolun geçiş ücreti ne olur acaba?
50 TL olursa hiç şaşmam.

Sadece köprü ücretinin 30dolar+KDV gibi bir fiyat olacağı yazıyordu.

Bu durumda Kopruyle feribot fiyatı hemen hemen fit gelmiş oluyor.

Senelerdir konuşulan proje umarım tez zamanda baslar vede biter. Ancak ben umutlu bakamıyorum. Bolu dagı tüneline benzer, senelerce yaparlar...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
366 Mesaj
28 Eylül 2010; 4:10:36 

50 liraya değer mi arkadaşlar

(bilmediğimden soruyorum)

km v.s. zaman bakımından nasıl avantaj sağlıyor ?


_____________________________



 
753 Mesaj
28 Eylül 2010; 8:06:56 

quote:

Orijinalden alıntı: desiya

Sadece köprü ücretinin 30dolar+KDV gibi bir fiyat olacağı yazıyordu.


Kusura bakmayın ama ben köprüden geçmek için 50 TL vermem.
10-15 TL olsa tamam da, 50 TL çok para.


_____________________________



10275 Mesaj
30 Eylül 2010; 0:33:07 


quote:

Orijinalden alıntı: Ω Omega
50 liraya değer mi arkadaşlar

(bilmediğimden soruyorum)

km v.s. zaman bakımından nasıl avantaj sağlıyor ?

Fiyat belki daha ucuz olur tam emin değilim. Geçen Senelerde izmit köprüsü konuşulurken bu fiyatlardan bahsediliyordu.

Feribot fiyatı ile fit gelmiş olacak deniyordu.

Köprü ne gibi bir avantaj saglar derseniz Çok büyük bir zaman avantajı sağlar. Özellikle cuma-Cumartesi-pazar akşamları feribot kullanan insanlar ne demek istediğimi anlar.

Zamanım var derseniz Körfezden dolanabilirsiniz.
Tam 100km. Ortalama 70dakikada körfezi dolanirsiniz.
Dizel bir araç 15 liraya körfezi dolanabilir, benzinli bir araç 25 liraya körfezi dolanabilir.

Muhtemelen resmi fiyatlandırma yapılırken bunlar göz önüne alınacaktır.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


9081 Mesaj
1 Ekim 2010; 18:09:48 

Yap-İşlet-Devret modeli olduğu için ben diğer projeler gibi uzayacağını sanmam. Nihayetinde 6 şirket bir araya gelmiş. İşi bitirip para kazanmak isteyecekler. Adamlar bu yolu kredilerle inşaa edecekler. Bu kredilerin ödemesi nasıl olacak?

Eskisi gibi ihaleyi ve parayı müteahite ver, ne zamana biterse biter durumu yok. Devletin cebinden doğru düzgün para çıkmayacak.

Artık ihaleyi alanlar "ohhh bedavadan köşeyi döndüm; artık dünya otoyoluma, eyfel köprüme" diyemiyor.


_____________________________



 
79 Mesaj
13 Kasım 2010; 9:32:06 




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balkes07 -- 13 Kasım 2010; 9:36:45 >


_____________________________



 
79 Mesaj
13 Kasım 2010; 9:34:48 


quote:

Orijinalden alıntı: hunlu



Kusura bakmayın ama ben köprüden geçmek için 50 TL vermem.
10-15 TL olsa tamam da, 50 TL çok para.



ARKADAŞIM VERMEZSİN AMA MİLLET FERİBOT İÇİN KUYRUKTA BEKLİYOR.HEMDE EN UCUZ OLAN TARİFEYE (OTOMOBİL) GÖRE 45,00 TL


_____________________________



 
753 Mesaj
13 Kasım 2010; 13:51:27 

quote:

Orijinalden alıntı: balkes07

ARKADAŞIM VERMEZSİN AMA MİLLET FERİBOT İÇİN KUYRUKTA BEKLİYOR.HEMDE EN UCUZ OLAN TARİFEYE (OTOMOBİL) GÖRE 45,00 TL


Vapura binerim demedim ki.
Körfez'i dolaşırım.
;-)


_____________________________



9081 Mesaj
13 Kasım 2010; 14:09:58 


quote:

Orijinalden alıntı: hunlu



Vapura binerim demedim ki.
Körfez'i dolaşırım.
;-)


Körfezi bedavaya mı dolaşıyorsun?

Ha daha az yakabilir. Fakat bir de ekstra yorgunluk var.

Ben denemek için belki 1 kere kullanabilirim köprüyü. Bunun haricinde feribot daha iyi. Çünkü İzmir'den İstanbul'a gideceğimiz ev Küçükyalı'da.

Yalova-Pendik feribotuna binerim. Pendik-Küçükyalı 15 km. kadar. Daha az yorulmuş olarak eve varırım.


_____________________________



 
753 Mesaj
13 Kasım 2010; 14:59:13 

quote:

Orijinalden alıntı: Pulstar

Körfezi bedavaya mı dolaşıyorsun?

Ha daha az yakabilir. Fakat bir de ekstra yorgunluk var.

Ben denemek için belki 1 kere kullanabilirim köprüyü. Bunun haricinde feribot daha iyi. Çünkü İzmir'den İstanbul'a gideceğimiz ev Küçükyalı'da.

Yalova-Pendik feribotuna binerim. Pendik-Küçükyalı 15 km. kadar. Daha az yorulmuş olarak eve varırım.


Bedava dolaşmıyorum da bu ülkede asgari maaşın durumunu düşününce verilen paraya acıyor insan.


_____________________________



 
1236 Mesaj
18 Kasım 2010; 20:10:22 


İzmir en iyi durumda otoüsle 8,arabayla 7 saat kadar sürüyor. Ankara bile 100kms ile 4.5 saat sürüyor. 3.5 saat çok iyi rakam.


_____________________________

Asus p5ql-e, e2180(3.0ghz) , ocz 4*1gb 1066 mhz ddr2 ram, msi hd 4850, seagate 160+200gb sata2 sbt disk, samsung 226bw


9081 Mesaj
19 Kasım 2010; 0:46:25 


quote:

Orijinalden alıntı: hunlu



Bedava dolaşmıyorum da bu ülkede asgari maaşın durumunu düşününce verilen paraya acıyor insan.


Asgari ücretin durumunu düşünürsek arabaya bile binilmemesi gerekiyor.


_____________________________



1540 Mesaj
19 Kasım 2010; 2:46:36 

bu yolun maliyeti 11 milyar dolar mı

ankara-aksaray-pozantı arası full otoban neden yapmıyorlar? neden yolun belirli bölgelerinde aracın haşatı çıkmasın diye 40-60 km/h süratlere düşüyoruz?(arabadan, otobüse, yük kamyonundan tırlara kadar böyle ve hatta bazı yamalardan çukurlardan kaçmak için gecenin 3 ünde bir sağ , bir sol gereksiz yere manevra yapmak zorunda kalıyoruz?)

yani otoban yapılması için güzergahta delinecek dağ, köprü ve bolca viyadükmü yapılması lazım?



_____________________________



1024 Mesaj
19 Kasım 2010; 22:36:42 


quote:

Orijinalden alıntı: _Pulse_

bu yolun maliyeti 11 milyar dolar mı

ankara-aksaray-pozantı arası full otoban neden yapmıyorlar? neden yolun belirli bölgelerinde aracın haşatı çıkmasın diye 40-60 km/h süratlere düşüyoruz?(arabadan, otobüse, yük kamyonundan tırlara kadar böyle ve hatta bazı yamalardan çukurlardan kaçmak için gecenin 3 ünde bir sağ , bir sol gereksiz yere manevra yapmak zorunda kalıyoruz?)

yani otoban yapılması için güzergahta delinecek dağ, köprü ve bolca viyadükmü yapılması lazım?




hocam maliyet çok olmalı ki eş-dostun-yandaşın cebi daha iyi dolsun. küçük rakamlar kesmez bunları artık


_____________________________

Bu maskenin altında bir fikir var!
Ve fikirler kurşun geçirmez!..


1990 Mesaj
4 Ocak 2011; 17:35:58 


quote:

Orijinalden alıntı: DayLight66




hocam maliyet çok olmalı ki eş-dostun-yandaşın cebi daha iyi dolsun. küçük rakamlar kesmez bunları artık


Yap işlet devretle yapılan projede yandaşın cebi nasıl doluyor onu anmaladım. Ne kadar sığ insanlar var dünyada ya. Okumadan araştırmadan bilmeden etmeden konuşan ne çok insan var. Onyıllardır konuşulan ancak bir türlü hayata geçirilemeyen projenin yapımına sonunda başlanıldı. Bu otoyolun ne kadar önemli bir yol olduğunu idrak edemiyorsun belki ama en azından çamur atma.


_____________________________



4658 Mesaj
4 Ocak 2011; 19:04:43 

Yap işlet devret modelinde herkes zengin edilebilir, önemli olan nasıl uygulandığıdır. Bu konuda Türkiye Cumhuriyeti pek de temiz bir geçmişe sahip değil, bu yöndeki eleştiri sahiplerine uzaylı muamelesi yapmak pek gerçekçi olmaz.

Bu proje çok önemli ve birşekilde hayata geçmesine herkes sevinir zaten. Fakat bu öyle bir model ki, gerekli her desteği devlet veriyor, sonunda satın alma garantisini de veriyor, eh işin içinde risk yok demek ki istismara pek müsahit... bu durumda gerekli şeffaflığın olup olmadığına, kimsenin kayırılıp kayırılmadığına özen göstermek iyidir. Rahatsız olmaya lüzum yok

yap işlet devret modeli devlet kendi yapacağı iş için parayı bulamıyorsa dışarıdan alıp faiz ödemesin diye var olan, kazan-kazan' a dayalı bir model ama devlet hem ihaleyi hem kredisini veriyorsa, ya bakacaksınız faizi yüksek olacak verdiğinin ya da bakın bakalım protföyünüze yat, kat, han, hamam eklenmiş mi ? ikisi de değilse üstüne bir bardak soğuk su için çünkü verdiğiniz vergiler kanatlandı uçuyor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi can bora -- 4 Ocak 2011; 19:08:34 >


1990 Mesaj
4 Ocak 2011; 21:26:31 

Hadi diyelim ki tüm art niyet varsayımlı komplo teorileriniz gerçek. DayLight 66 maliyeti yüksek göstererek yandaşların ceplerini doldurmaktan bahsetmiş. Peki projenin maliyetinin yüksek olması yandaşın cebini nasıl doldurur YİD modelinde? Normal ihale usulü olsa anlarım 3 liralık şey 5 lira gösterilir devlet işi yapan şirkete fazladan para öder. YİD ile maliyet yükseltilip nasıl yandaş zengin edilir? Cavaplarınız bekliyorum.


_____________________________



1726 Mesaj
4 Ocak 2011; 21:34:25 

susurluk çıkışı verirler inşallahta 1.5 saatte gideriz bizde


_____________________________

Mal varlığımı yazcaz buraya
Elektronik Ve Haberleşme Mühendisliği Talebesi


4658 Mesaj
7 Ocak 2011; 2:09:56 


quote:

Orijinalden alıntı: ecar limon

Hadi diyelim ki tüm art niyet varsayımlı komplo teorileriniz gerçek. DayLight 66 maliyeti yüksek göstererek yandaşların ceplerini doldurmaktan bahsetmiş. Peki projenin maliyetinin yüksek olması yandaşın cebini nasıl doldurur YİD modelinde? Normal ihale usulü olsa anlarım 3 liralık şey 5 lira gösterilir devlet işi yapan şirkete fazladan para öder. YİD ile maliyet yükseltilip nasıl yandaş zengin edilir? Cavaplarınız bekliyorum.

avukatlık mesleğini sahiplerine bırakmam gerekir ve onun adına da size cevap veremem açıkçası.
ben orada işin ölçeğinin büyüklüğünün haksız kazancın büyüklüğüne de yansıyabileceğini belirten bir yorum görüyorum sadece ancak gayri resmi bir dille yazılmış ve sadece endişe belirten yorumlara bu kadar takılmaya da gerek yok sanki.


1041 Mesaj
25 Şubat 2011; 11:22:18 

uP


_____________________________

Bizim sürdüğümüz hayatın geri vitesi yok... Arkamızda kalanları dikiz aynamızdan izliyoruz...


 
210 Mesaj
25 Şubat 2011; 15:09:54 

11 milyar dolar sırf otayola harcanan rakam değil.bunun içinde körfeze yapılan 3000 m uzunluğunda asma köprüde var yanılmıyorsam.ayrıca Kamulaştırmalarla beraber 11 milyar liradan bahsediliyor ve köprünün içinde olduğu bir projede bu rakam normal bence.

neden tren hattı yapılmıyor diyenler için İstanbul-İzmir arasında hızlı tren projeside var.istanbul-ankara hızlı treni tamamlandıktan sonra İzmir hattıda devreye girecek büyük ihtimalle.

otoyol inşaatı İzmir ve İstanbul olmak üzere iki yönden yapımına başlanacak.gebze de temel atma töreni yapılmış ve önümüzdeki günlerde izmir'de temel atma töreninin yapılacağı yönünde bir yazı okumuştum.kaynağını bulursam eklerim sonradan.

Ülkemiz adına güzel bir proje.izmir bu proje sayesinde çok daha önemli bir ilimiz haline gelcek



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahercc -- 25 Şubat 2011; 15:14:29 >


_____________________________



1793 Mesaj
25 Şubat 2011; 16:09:37 

Yalınız şöyle birşey var ki bitecek denilen tarihte bitmeyecek.


_____________________________

Honda VFR 1200 Rider
A5 SB 2.0 TDI


4346 Mesaj
25 Şubat 2011; 16:20:09 


quote:

Orijinalden alıntı: Dentex Dentex

Yalınız şöyle birşey var ki bitecek denilen tarihte bitmeyecek.


Dur bi biz metroyu bi bitirelim de sonra otobana el atarız.


_____________________________

Tanrı bize 2 yuvarlak organ verdi. Biri oturasınız diğeri düşünesiniz diye. Başarı hangisini kullanacağına bağlı!


28 Mesaj
29 Şubat 2012; 12:15:07 

Bence cok basarili bir proje su anda bursa girisi ve karacabey arasini kullaniyorum, en azindan rahat rahat basip gideebiliyoruz, keske bandirma ve karacabeyden gecseydi diye dusunuyorum...Ayrica en onemli konu
KOPRUYE KESİNLİKLE hizli TREN YOLUNU YAPMALARİ, gelecek vizyonuna sahiplerse yaparlar zaten diye dusunuyorum...
Bitis tarihini bilen var mi tabelalari gordum otoyolda ama insaaat goremedim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Şubat 2012; 12:17:29 

İstanbul İzmir arasında bunca yıldır otoban olmaması ilginç.

Yanına bir de Hızlı Tren hattı da yapsınlar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 29 Şubat 2012; 12:18:28 >


 
1948 Mesaj
29 Şubat 2012; 12:38:30 

2015 yılında biter diyolar bakalım neler olcak :) Biliyorsunuz İstanbul'a bir kanal gerekliymiş, bir kanal açıverelimde 3 Milyar dolar harcayalım şu kanala dediler. Bu otoyol işi uzayabilir yani.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

HP Pavilion dv6 6020 '11 | Samsung Galaxy SIII | Hyundai Excel LS '94 89.000km


 
14179 Mesaj
29 Şubat 2012; 12:50:06 

Eğer var olan ve 2023 adı altında olan projeler gerçekleşirse türkiye çağ atlayacak donanım olarak...
İçinde yaşayanlar ve nasıl yaşadıkları hakkında pek yorum yapmaya gerek yok şimdi başlık pislenmesin


4115 Mesaj
29 Şubat 2012; 13:12:40 

yaklaşık 4 yıl önce de mesajım varmış bu konuda
ben 4 yıl yaşlandım ama proje çok hızlı gitmiyor malesef
40 lı yaşlarımda o meşhur köprüden geçerim inşallah


_____________________________



 
14179 Mesaj
29 Şubat 2012; 13:40:26 

köprü ihalesi yakın zamanda yapıldı... Yap işlet devret modeli olduğu için ne kadar çabuk yaparlarsa o kadar çok para kazanacaklar... Tahminim eğer büyük bir problem olmaz ise köprü geçişinin zamanında biteceğidir.


4244 Mesaj
20 Nisan 2012; 15:06:02 

http://ekonomi.habertur...l-otoyoluna-yargi-freni


şöyle bir haber ile konuyu güncelleyelim


_____________________________



103 Mesaj
20 Kasım 2012; 11:46:24 

Otoyol bizim 4 dönümlük Zeytin tarlasından geçecekmiş, köyün kahvesine asmışlar bugün geçeceği yerleri. İnşallah dönümüne iyi para verirler de iyi bir araba alırım ^^


_____________________________

DeLyWar#2683


4244 Mesaj
20 Kasım 2012; 12:09:40 

Otoban tahminen ne zaman tamamlanıyor bilen var mı ? Bitse bir an önce de rahat rahat İstanbul- İzmir yapabilsek.

Benim gördüğüm ve kullandığım tek kısım Bursa otoyolu.


_____________________________



3341 Mesaj
20 Kasım 2012; 12:30:46 

quote:

Orijinalden alıntı: DeLyWar

Otoyol bizim 4 dönümlük Zeytin tarlasından geçecekmiş, köyün kahvesine asmışlar bugün geçeceği yerleri. İnşallah dönümüne iyi para verirler de iyi bir araba alırım ^^

Mudanyadan da geçicek denmişti üstelik


_____________________________

Logitech Z506 // Logitech G510 Keyboard // Logitech G930 Headset // Logitech G9x MW3 Edition Mouse // Logitech C310 Webcam // Galiathus Speed Alpha Mouse Pad //Intel i5 2500K 3.3GHz // Asus Maksimum IV Gene-Z // Gskill DDR3 2x2 F3 // Sandisk 120GB SSD Extreme // 3TB Seagate Backup Plus HDD // 3TB WD My Book HDD // AMD HD6870 // XigmaTek Tauro 600W // Windows 7 Ultimate // Samsung SA7003D 24'' Monitör // Note 3 White/Gold


874 Mesaj
24 Kasım 2012; 2:07:23 

quote:

Orijinalden alıntı: ridleyscott

Otoban tahminen ne zaman tamamlanıyor bilen var mı ? Bitse bir an önce de rahat rahat İstanbul- İzmir yapabilsek.

Benim gördüğüm ve kullandığım tek kısım Bursa otoyolu.

Bursanın çevre yolu çok tehlikeli bence,140-150 kaptırmış giderken önüne öyle virajlar çıkıyorki hızını 50'ye düşürmek zorunda kalıyorsun.Zaten yoldaki bolca tampon parçaları ve cam kırıklarıda bunun kanıtı.


_____________________________


Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Otomobil Genel » Trafik ve Biz » İstanbul-İzmir Otoyolu Güzergahı
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.398