Şimdi Ara

EGR Valfi İptali RESİMLİ (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
580
Cevap
16
Favori
406.193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orod-Dain

    Konuyu gereksiz hortlatmamışımdır umarım. Egr valfi temizliği için Istanbul Anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı acaba? Ustalar konusunda çok çektim. O yüzden tavsiyelerinize ihtiyacım var.

    Arac marka ve modeli nedir? Egr temizligi zor bir sey degildir kendinizde yapabilirsiniz.Ben kendim yapıyorum kafam daha rahat oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BiggestNiko B kullanıcısına yanıt
    Megane 2 hocam. Elim pek yakın değildir. Öyle bir risk almasam daha İyi olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, EGR valf iptali için ANKARA' da önereceğiniz bir yer var mı? Aracım Gol 6 1.6 dizel.

    Ayrıca Yazılımsal olarak iptalini sağladıktan sonra EGR valfinin bir sac ile kapatılması gerektiği söyleniyor, sizin görüşünüzü veya EGR iptali yapmış bir arkadaşın önerilerini alabilir miyim?
  • bilim70 kullanıcısına yanıt
    mekanik olarak bir işlem yaptırmana gerek yok sağlam yazılım işiyle uğraşan bir yerde yazılımla egr yi iptal ettir. ayrıca o işlemi yaparken bg yükseltmeside yaptırabilirsin her ikisini ayrı ayrı 650 şer tl ye yaptırırken ikisini aynı anda 800 tl gibi bir rakama yaptırabilirsin ki ben o şekilde yaptım an itibariyle o bed sesten ve ışıktan kurtuldum. yeni egrye 2000 küsür vermektense bu daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qqyyxx

    mekanik olarak bir işlem yaptırmana gerek yok sağlam yazılım işiyle uğraşan bir yerde yazılımla egr yi iptal ettir. ayrıca o işlemi yaparken bg yükseltmeside yaptırabilirsin her ikisini ayrı ayrı 650 şer tl ye yaptırırken ikisini aynı anda 800 tl gibi bir rakama yaptırabilirsin ki ben o şekilde yaptım an itibariyle o bed sesten ve ışıktan kurtuldum. yeni egrye 2000 küsür vermektense bu daha iyi.

    Yazılım iptal işini sonunda yaptırdım, ancak neredeyse tüm usta' lar ve yazılımı yapan firma EGR çıkışını kapatmamı öneriyor, diğer türlü EGR' den çıkan duman partikül filitresini tıkar ve sonuçta aracın yine gidememeye başlar diyorlar.
  • EGR'yi iptal ediyorsunuz ya hani çocuklarınızın geleceğini de iptal ediyorsunuz . Sizin gibi 10000 - 100000 kişi yapsa yetiyor zaten .

    DPF de taktırmayın aman performans falan kaybeder araçlarınız .
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    çevreyi senin kadar bizde düşünüyoruz merak etme. ama bize buradan sallamadan önce çevre kirliliğinde önde gidenlere bakalım. dediğin gibi çevre kirliliğinde kayda değer bir rol sahibi işlem yapmıyoruz. sanal bir arızanın giderilmesini sağlamak için binlercelira vermem durduk yere.
  • bilim70 kullanıcısına yanıt
    mekanik bir müdahaleye gerek yok. dpf yi tıkayacak kadar bir gaz salamı mevcut değil egrden. aracı devirli kullanarak, kaliteli yağ ve filtre kullanarak tıkanmayı önleyici faaliyetlerde bulunabilirsin. diğer türlü tıkanacaksa yapacak birşey yok. şirkette kullandığım cellyese 80binde dpf arızası verdi temizlik ve devirli kullanımla düzelttik şimdilik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qqyyxx

    mekanik bir müdahaleye gerek yok. dpf yi tıkayacak kadar bir gaz salamı mevcut değil egrden. aracı devirli kullanarak, kaliteli yağ ve filtre kullanarak tıkanmayı önleyici faaliyetlerde bulunabilirsin. diğer türlü tıkanacaksa yapacak birşey yok. şirkette kullandığım cellyese 80binde dpf arızası verdi temizlik ve devirli kullanımla düzelttik şimdilik.

    Ustamıza güvendik yaptırdık valla, hem egr' yi hem partikül filitresini yazılımsal olarak iptal ettirdim. Ardından her iki üniteyide devre dısı bıraktırdım. İnşallah iyi yapmışımdır.
  • 90.000 km'deki 1.6 Tdi 105ps EGR borusunun ve gaz kelebeğinin durumu...
    Kurumu ne balata spreyi çıkartabildi, ne mazot nede tiner. Kazıya kazıya çıkarttım. Kurum değil katran olmuştu.
    Ve istemesemde kurumlar doğay karıştı. Öyle yada böyle kurumlar doğa ile buluşuyor.


    EGR'den dolayı kurum bağlamış durumda. Emme manifoldu da benzer durumdadır.

    EGR vanasının olduğu yer çok dar ve el girmediği için sökemedik.

    Not: Sadece İstanbul'daki büyük akaryakıt firmalarından yakıt alınmıştır.


     EGR Valfi İptali RESİMLİ EGR Valfi İptali RESİMLİ EGR Valfi İptali RESİMLİ EGR Valfi İptali RESİMLİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU -- 29 Aralık 2015; 2:24:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    90.000 km'deki 1.6 Tdi 105ps EGR borusunun ve gaz kelebeğinin durumu...
    Kurumu ne balata spreyi çıkartabildi, ne mazot nede tiner. Kazıya kazıya çıkarttım. Kurum değil katran olmuştu.
    Ve istemesemde kurumlar doğay karıştı. Öyle yada böyle kurumlar doğa ile buluşuyor.


    EGR'den dolayı kurum bağlamış durumda. Emme manifoldu da benzer durumdadır.

    EGR vanasının olduğu yer çok dar ve el girmediği için sökemedik.

    Not: Sadece İstanbul'daki büyük akaryakıt firmalarından yakıt alınmıştır.


     EGR Valfi İptali RESİMLİ EGR Valfi İptali RESİMLİ EGR Valfi İptali RESİMLİ EGR Valfi İptali RESİMLİ


    Tiner,mazot,aseton,benzin,balata spreyi kar etmediyse borsch servisin den "warm up" alin.Ozellikle egr icin gelistirilmis bir urun tavsiye ederim.Ben onu kullanıyorum,ozellikle walf icin super,
    eskiden aseton ile temizliyordum.Bu arada kuru kurum dogaya zarar meselesi degil,mesele 500 derecelerde yanarken cikardigi gaz meselesi insan sagligi icin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • vezir kullanıcısına yanıt
    hocam,
    EGR için aracın ömrünü uzatır demeyelim de, emisyon standartlarına uymak için yapılan bir şey diyelim. çok fazla bilgim olmasa bile bariz bir durum bence.

    edit: 2008'deki post'a cevap yazmışım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azure_wolf -- 30 Aralık 2015; 19:00:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BiggestNiko

    Tiner,mazot,aseton,benzin,balata spreyi kar etmediyse borsch servisin den "warm up" alin.Ozellikle egr icin gelistirilmis bir urun tavsiye ederim.Ben onu kullanıyorum,ozellikle walf icin super,
    eskiden aseton ile temizliyordum.Bu arada kuru kurum dogaya zarar meselesi degil,mesele 500 derecelerde yanarken cikardigi gaz meselesi insan sagligi icin.


    O değilde emme manifoldu da aynı şekilde kurum dolmuştur. Onu temizlemek için manifoldu ele almak şart. Bunun içinde 2 saat sökme 2 saat takma, tüm contaları yenilemek gerekli.

    Hatta servis hiç temizlemez, yenisini takar geçer 2000 TL'ye.''Manifoldunuzda aşırı kurumlanma vardı, çekişiniz bu yüzden düşük.
    Kalitesiz yakıt kaynaklı oluşuyor. Aracınızın yaş indirimi ile birlikte 2000 TL işçilik dahil bedeli var'' der.


    EGR'yi göz önüne almak için lift şart. 1 saatte onun sökme işçiliği var.
    EGR bozulsa ki yakındır 2000 TL işçilikle birlekte.

    Zaten ea189 kodlu araç, yaptıkları pisliği herkes duydu. NOx emisyonlarında hile yaptılar, buna rağmen EGR bozuluyor, emme manifoldu doluyor.


    Markalar bu sistemleri daha çok para kazanmak için, kâr amaçlı yapıyorlar.Hiçbir marka garantiden emme manifoldu kurum bağlamış diye temizlemez de değiştirmez de...
    Bozulunca da yakıt kaynaklı deyip geçiyorlar, garanti hak getire.

    Bir halta da yaramıyor ea189'da, her türlü kirletiyor!

    Küresel sermaye işliyor, markalar cebine para dolduruyor

    Bunu 2 senedir buradan diyordum, hâlâ daha diyorum.

    Şu EGR'ye filtre yapsalar, her bakımda 20 TL karşılığı değişse, emme manifoldu kurum bağlamasa ne olur ? Çokta basit bir düzenekle hallolur.

    Fakat bu sefer markalar nasıl cebini dolduracaklar ?

    EGR kitleyecek cukka 2000, manifold dolacak cukka 2000.

    Bile bile kalitesiz enjektör kullanacak, nerden yakıt alırsan al bozulacak, 4 tanesi 6000+ işçilik.
    Daha depodan numune almadan yakıt kaynaklı derler. Uğraş didin dur sonra.
    Bozuk enjektörden dolayıda DPF dolar, onuda müşteriye kitlerler. Önce temizledik diye 500 TL alırlar. Sonra temizlik kurtarmıyor değişim lazım deyip 4000 TL'de ona isterler.



    Doğuş, Borusan, Otosan vs vs... nasıl para kazanacak ?

    O koca plazalardaki servisler nasıl para kazanacak ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU -- 1 Ocak 2016; 2:39:23 >
  • Sayın Winesertan nın bakım konusunda yapmış olduğu yorumlar bana daha önce açmış olduğum ampul komplosu belgeseli başlığını hatırlattı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Link aşağıda
    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=98980628

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: BiggestNiko

    Tiner,mazot,aseton,benzin,balata spreyi kar etmediyse borsch servisin den "warm up" alin.Ozellikle egr icin gelistirilmis bir urun tavsiye ederim.Ben onu kullanıyorum,ozellikle walf icin super,
    eskiden aseton ile temizliyordum.Bu arada kuru kurum dogaya zarar meselesi degil,mesele 500 derecelerde yanarken cikardigi gaz meselesi insan sagligi icin.


    O değilde emme manifoldu da aynı şekilde kurum dolmuştur. Onu temizlemek için manifoldu ele almak şart. Bunun içinde 2 saat sökme 2 saat takma, tüm contaları yenilemek gerekli.

    Hatta servis hiç temizlemez, yenisini takar geçer 2000 TL'ye.''Manifoldunuzda aşırı kurumlanma vardı, çekişiniz bu yüzden düşük.
    Kalitesiz yakıt kaynaklı oluşuyor. Aracınızın yaş indirimi ile birlikte 2000 TL işçilik dahil bedeli var'' der.


    EGR'yi göz önüne almak için lift şart. 1 saatte onun sökme işçiliği var.
    EGR bozulsa ki yakındır 2000 TL işçilikle birlekte.

    Zaten ea189 kodlu araç, yaptıkları pisliği herkes duydu. NOx emisyonlarında hile yaptılar, buna rağmen EGR bozuluyor, emme manifoldu doluyor.


    Markalar bu sistemleri daha çok para kazanmak için, kâr amaçlı yapıyorlar.Hiçbir marka garantiden emme manifoldu kurum bağlamış diye temizlemez de değiştirmez de...
    Bozulunca da yakıt kaynaklı deyip geçiyorlar, garanti hak getire.

    Bir halta da yaramıyor ea189'da, her türlü kirletiyor!

    Küresel sermaye işliyor, markalar cebine para dolduruyor

    Bunu 2 senedir buradan diyordum, hâlâ daha diyorum.

    Şu EGR'ye filtre yapsalar, her bakımda 20 TL karşılığı değişse, emme manifoldu kurum bağlamasa ne olur ? Çokta basit bir düzenekle hallolur.

    Fakat bu sefer markalar nasıl cebini dolduracaklar ?

    EGR kitleyecek cukka 2000, manifold dolacak cukka 2000.

    Bile bile kalitesiz enjektör kullanacak, nerden yakıt alırsan al bozulacak, 4 tanesi 6000+ işçilik.
    Daha depodan numune almadan yakıt kaynaklı derler. Uğraş didin dur sonra.
    Bozuk enjektörden dolayıda DPF dolar, onuda müşteriye kitlerler. Önce temizledik diye 500 TL alırlar. Sonra temizlik kurtarmıyor değişim lazım deyip 4000 TL'de ona isterler.



    Doğuş, Borusan, Otosan vs vs... nasıl para kazanacak ?

    O koca plazalardaki servisler nasıl para kazanacak ?










    Hic bir sey anlamadım yorumundan...egr ve manifolt+ lift= error...Egr sokmek icin lift kullanmıyorum,gerekli falan degil sokme eglene eglene temizleme takma hepsi 30 dakika! Manifolt meselesine gelince agzi temizliyorum gerisini arac kendi hallediyo motor isininca...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BiggestNiko


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: BiggestNiko

    Tiner,mazot,aseton,benzin,balata spreyi kar etmediyse borsch servisin den "warm up" alin.Ozellikle egr icin gelistirilmis bir urun tavsiye ederim.Ben onu kullanıyorum,ozellikle walf icin super,
    eskiden aseton ile temizliyordum.Bu arada kuru kurum dogaya zarar meselesi degil,mesele 500 derecelerde yanarken cikardigi gaz meselesi insan sagligi icin.


    O değilde emme manifoldu da aynı şekilde kurum dolmuştur. Onu temizlemek için manifoldu ele almak şart. Bunun içinde 2 saat sökme 2 saat takma, tüm contaları yenilemek gerekli.

    Hatta servis hiç temizlemez, yenisini takar geçer 2000 TL'ye.''Manifoldunuzda aşırı kurumlanma vardı, çekişiniz bu yüzden düşük.
    Kalitesiz yakıt kaynaklı oluşuyor. Aracınızın yaş indirimi ile birlikte 2000 TL işçilik dahil bedeli var'' der.


    EGR'yi göz önüne almak için lift şart. 1 saatte onun sökme işçiliği var.
    EGR bozulsa ki yakındır 2000 TL işçilikle birlekte.

    Zaten ea189 kodlu araç, yaptıkları pisliği herkes duydu. NOx emisyonlarında hile yaptılar, buna rağmen EGR bozuluyor, emme manifoldu doluyor.


    Markalar bu sistemleri daha çok para kazanmak için, kâr amaçlı yapıyorlar.Hiçbir marka garantiden emme manifoldu kurum bağlamış diye temizlemez de değiştirmez de...
    Bozulunca da yakıt kaynaklı deyip geçiyorlar, garanti hak getire.

    Bir halta da yaramıyor ea189'da, her türlü kirletiyor!

    Küresel sermaye işliyor, markalar cebine para dolduruyor

    Bunu 2 senedir buradan diyordum, hâlâ daha diyorum.

    Şu EGR'ye filtre yapsalar, her bakımda 20 TL karşılığı değişse, emme manifoldu kurum bağlamasa ne olur ? Çokta basit bir düzenekle hallolur.

    Fakat bu sefer markalar nasıl cebini dolduracaklar ?

    EGR kitleyecek cukka 2000, manifold dolacak cukka 2000.

    Bile bile kalitesiz enjektör kullanacak, nerden yakıt alırsan al bozulacak, 4 tanesi 6000+ işçilik.
    Daha depodan numune almadan yakıt kaynaklı derler. Uğraş didin dur sonra.
    Bozuk enjektörden dolayıda DPF dolar, onuda müşteriye kitlerler. Önce temizledik diye 500 TL alırlar. Sonra temizlik kurtarmıyor değişim lazım deyip 4000 TL'de ona isterler.



    Doğuş, Borusan, Otosan vs vs... nasıl para kazanacak ?

    O koca plazalardaki servisler nasıl para kazanacak ?










    Hic bir sey anlamadım yorumundan...egr ve manifolt+ lift= error...Egr sokmek icin lift kullanmıyorum,gerekli falan degil sokme eglene eglene temizleme takma hepsi 30 dakika! Manifolt meselesine gelince agzi temizliyorum gerisini arac kendi hallediyo motor isininca...

    Bir aracın emme manifoldunu kendi kendine temizleyebildiğini sizden duydum :D

    1.6 tdi EGR'sini buyrun gelin garajımda birlikte sökelim. Aracı lifte kaldırmadan sökmek hatta sökmeye çalışmak bile imkansız.

    Emme manifoldunu da çıkartmak için tüm yakıt hatlarını, ısıtma bujilerini ve tesisatını sökmek gerekiyor.

    EGR emme manifolduna veriyor egzoz gazını. Emme manifoldunda temiz hava ile karışıp, yanma odasına giriyor.

    Manifold- EGR(temizlemek için lift) arasında böyle bir bağlantı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    Sayın Winesertan nın bakım konusunda yapmış olduğu yorumlar bana daha önce açmış olduğum ampul komplosu belgeseli başlığını hatırlattı.


    Sayın vezir,

    Umarım iyisinizdir.


    Paylaştığınız konuyu gördüm. Gerçekten etkileyici bir belgesel.

    Aklımdan geçmiyor değildi ürünlerin ömrünün kısıtlanması. Paranoyaklık etme diyordum kendi kendime.
    Gerçekten de varmış...

    Gözlerimi kırpmadan izledim gecenin bir yarısı.



    Saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: BiggestNiko


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: BiggestNiko

    Tiner,mazot,aseton,benzin,balata spreyi kar etmediyse borsch servisin den "warm up" alin.Ozellikle egr icin gelistirilmis bir urun tavsiye ederim.Ben onu kullanıyorum,ozellikle walf icin super,
    eskiden aseton ile temizliyordum.Bu arada kuru kurum dogaya zarar meselesi degil,mesele 500 derecelerde yanarken cikardigi gaz meselesi insan sagligi icin.


    O değilde emme manifoldu da aynı şekilde kurum dolmuştur. Onu temizlemek için manifoldu ele almak şart. Bunun içinde 2 saat sökme 2 saat takma, tüm contaları yenilemek gerekli.

    Hatta servis hiç temizlemez, yenisini takar geçer 2000 TL'ye.''Manifoldunuzda aşırı kurumlanma vardı, çekişiniz bu yüzden düşük.
    Kalitesiz yakıt kaynaklı oluşuyor. Aracınızın yaş indirimi ile birlikte 2000 TL işçilik dahil bedeli var'' der.


    EGR'yi göz önüne almak için lift şart. 1 saatte onun sökme işçiliği var.
    EGR bozulsa ki yakındır 2000 TL işçilikle birlekte.

    Zaten ea189 kodlu araç, yaptıkları pisliği herkes duydu. NOx emisyonlarında hile yaptılar, buna rağmen EGR bozuluyor, emme manifoldu doluyor.


    Markalar bu sistemleri daha çok para kazanmak için, kâr amaçlı yapıyorlar.Hiçbir marka garantiden emme manifoldu kurum bağlamış diye temizlemez de değiştirmez de...
    Bozulunca da yakıt kaynaklı deyip geçiyorlar, garanti hak getire.

    Bir halta da yaramıyor ea189'da, her türlü kirletiyor!

    Küresel sermaye işliyor, markalar cebine para dolduruyor

    Bunu 2 senedir buradan diyordum, hâlâ daha diyorum.

    Şu EGR'ye filtre yapsalar, her bakımda 20 TL karşılığı değişse, emme manifoldu kurum bağlamasa ne olur ? Çokta basit bir düzenekle hallolur.

    Fakat bu sefer markalar nasıl cebini dolduracaklar ?

    EGR kitleyecek cukka 2000, manifold dolacak cukka 2000.

    Bile bile kalitesiz enjektör kullanacak, nerden yakıt alırsan al bozulacak, 4 tanesi 6000+ işçilik.
    Daha depodan numune almadan yakıt kaynaklı derler. Uğraş didin dur sonra.
    Bozuk enjektörden dolayıda DPF dolar, onuda müşteriye kitlerler. Önce temizledik diye 500 TL alırlar. Sonra temizlik kurtarmıyor değişim lazım deyip 4000 TL'de ona isterler.



    Doğuş, Borusan, Otosan vs vs... nasıl para kazanacak ?

    O koca plazalardaki servisler nasıl para kazanacak ?










    Hic bir sey anlamadım yorumundan...egr ve manifolt+ lift= error...Egr sokmek icin lift kullanmıyorum,gerekli falan degil sokme eglene eglene temizleme takma hepsi 30 dakika! Manifolt meselesine gelince agzi temizliyorum gerisini arac kendi hallediyo motor isininca...

    Bir aracın emme manifoldunu kendi kendine temizleyebildiğini sizden duydum :D

    1.6 tdi EGR'sini buyrun gelin garajımda birlikte sökelim. Aracı lifte kaldırmadan sökmek hatta sökmeye çalışmak bile imkansız.

    Emme manifoldunu da çıkartmak için tüm yakıt hatlarını, ısıtma bujilerini ve tesisatını sökmek gerekiyor.

    EGR emme manifolduna veriyor egzoz gazını. Emme manifoldunda temiz hava ile karışıp, yanma odasına giriyor.

    Manifold- EGR(temizlemek için lift) arasında böyle bir bağlantı var.



    Tesekkur ederim beni bilgilendirdiginiz icin.Bir daha ki egr temizligim de video cekerim sizde bakarsınız.Egr agzindan cikan kurum manifolt yardimi ile dpf ye atilir,orda da yuksek yanma ile egzos dan disari.Arac cekisi dpf ile alakalidir manifolt sokulmez egr temizliginde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BiggestNiko


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: BiggestNiko


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: BiggestNiko

    Tiner,mazot,aseton,benzin,balata spreyi kar etmediyse borsch servisin den "warm up" alin.Ozellikle egr icin gelistirilmis bir urun tavsiye ederim.Ben onu kullanıyorum,ozellikle walf icin super,
    eskiden aseton ile temizliyordum.Bu arada kuru kurum dogaya zarar meselesi degil,mesele 500 derecelerde yanarken cikardigi gaz meselesi insan sagligi icin.


    O değilde emme manifoldu da aynı şekilde kurum dolmuştur. Onu temizlemek için manifoldu ele almak şart. Bunun içinde 2 saat sökme 2 saat takma, tüm contaları yenilemek gerekli.

    Hatta servis hiç temizlemez, yenisini takar geçer 2000 TL'ye.''Manifoldunuzda aşırı kurumlanma vardı, çekişiniz bu yüzden düşük.
    Kalitesiz yakıt kaynaklı oluşuyor. Aracınızın yaş indirimi ile birlikte 2000 TL işçilik dahil bedeli var'' der.


    EGR'yi göz önüne almak için lift şart. 1 saatte onun sökme işçiliği var.
    EGR bozulsa ki yakındır 2000 TL işçilikle birlekte.

    Zaten ea189 kodlu araç, yaptıkları pisliği herkes duydu. NOx emisyonlarında hile yaptılar, buna rağmen EGR bozuluyor, emme manifoldu doluyor.


    Markalar bu sistemleri daha çok para kazanmak için, kâr amaçlı yapıyorlar.Hiçbir marka garantiden emme manifoldu kurum bağlamış diye temizlemez de değiştirmez de...
    Bozulunca da yakıt kaynaklı deyip geçiyorlar, garanti hak getire.

    Bir halta da yaramıyor ea189'da, her türlü kirletiyor!

    Küresel sermaye işliyor, markalar cebine para dolduruyor

    Bunu 2 senedir buradan diyordum, hâlâ daha diyorum.

    Şu EGR'ye filtre yapsalar, her bakımda 20 TL karşılığı değişse, emme manifoldu kurum bağlamasa ne olur ? Çokta basit bir düzenekle hallolur.

    Fakat bu sefer markalar nasıl cebini dolduracaklar ?

    EGR kitleyecek cukka 2000, manifold dolacak cukka 2000.

    Bile bile kalitesiz enjektör kullanacak, nerden yakıt alırsan al bozulacak, 4 tanesi 6000+ işçilik.
    Daha depodan numune almadan yakıt kaynaklı derler. Uğraş didin dur sonra.
    Bozuk enjektörden dolayıda DPF dolar, onuda müşteriye kitlerler. Önce temizledik diye 500 TL alırlar. Sonra temizlik kurtarmıyor değişim lazım deyip 4000 TL'de ona isterler.



    Doğuş, Borusan, Otosan vs vs... nasıl para kazanacak ?

    O koca plazalardaki servisler nasıl para kazanacak ?










    Hic bir sey anlamadım yorumundan...egr ve manifolt+ lift= error...Egr sokmek icin lift kullanmıyorum,gerekli falan degil sokme eglene eglene temizleme takma hepsi 30 dakika! Manifolt meselesine gelince agzi temizliyorum gerisini arac kendi hallediyo motor isininca...

    Bir aracın emme manifoldunu kendi kendine temizleyebildiğini sizden duydum :D

    1.6 tdi EGR'sini buyrun gelin garajımda birlikte sökelim. Aracı lifte kaldırmadan sökmek hatta sökmeye çalışmak bile imkansız.

    Emme manifoldunu da çıkartmak için tüm yakıt hatlarını, ısıtma bujilerini ve tesisatını sökmek gerekiyor.

    EGR emme manifolduna veriyor egzoz gazını. Emme manifoldunda temiz hava ile karışıp, yanma odasına giriyor.

    Manifold- EGR(temizlemek için lift) arasında böyle bir bağlantı var.



    Tesekkur ederim beni bilgilendirdiginiz icin.Bir daha ki egr temizligim de video cekerim sizde bakarsınız.Egr agzindan cikan kurum manifolt yardimi ile dpf ye atilir,orda da yuksek yanma ile egzos dan disari.Arac cekisi dpf ile alakalidir manifolt sokulmez egr temizliginde.

    Lütfen 1.6 tdi jetta passat araçların bir tanesinde egr temizleme videosu çekin aracı lifte kaldırmadan, Dünya'da tek olun.

    Egr borusu manifolda bağlı ve nasıl ki borularda kurum varsa aynı şekilde manifoldta da kurum yapışmış vaziyette var. Yapışmayan bir şey olsaydı zaten ne egr valfini temizlemeye gerek kalırdı nede borularını.

    Öyle dediğiniz gibi tamamı manifold yardımı ile dpf'e atılmıyor. Manifolda yapışıyor,sübaplara, silindir kapağına yapışıyor. Geri kalanı yanmaya çalışıyor. Yanmayan kısmı da yanma odasında kalıyor. Bu yüzden motoru söktüğümüzde aşırı kurumlaşmalarla karşılaşabiliyoruz.

    Egr olan araçta dpf olacak diye de bir mantık yok. Çoğu doğaya karışıyor.

    Neyse 1.6 TDI Jetta-Passat araçlarında EGR valfini sökme videonuzu bekliyorum. Motoru indirmeden yada aracı lifte almadan, soğutma suyunu boşaltmadan nasıl çıkartacaksınız gerçekten merak içindeyim.

    Saygılarımla
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.