YARI OTOMATİK NE DEMEK?
49 Cevap59845 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2394 Mesaj
29 Mart 2008; 22:13:24 

easytronic,multitronic,speedgear v.s.

bu isimler markaların kendi araçlarında otomatik viteslere verdiği isimler.yanılmıyorsam bu vitesler yarı otomatik olarak geçiyor.yarı otomatik tam olarak ne demek? diğer otomatiklerden farkı nedir?

daha önce bu tip araç hiç kullanmadım.kullanan arkadaşlar yardımcı olursan sevinirim.


_____________________________





2394 Mesaj
29 Mart 2008; 22:37:59 



_____________________________





3244 Mesaj
29 Mart 2008; 22:43:06 

basitçe soyle açıklayabilirim.
bu tip şanzumanlar da d konumunda araç surekli gaz almaz.
daha az yakıt tuketımı hesaplanır ve maliyet olarak da daha uygun bir şanzumandır.
ancak tam otomatik gibi davranamaz.bayırda falan kacırır aracı.
yani bir nevi debriyajsız manuel gibi de dusunebilirsiniz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gyrmann -- 29 Mart 2008; 22:43:39 >


_____________________________



2656 Mesaj
29 Mart 2008; 22:49:48 

Benim bildigimde hem otomatik hemde triptonik gibi vites hareketleri ile vitesi gecirebilmen diye biliyorum yanlisim olabilir


_____________________________


My Love its My Job


 
20690 Mesaj
29 Mart 2008; 23:23:21 

Easytronic kullanıcısı olarak kısaca anlatıyım (Ne kadar kısa olur bilemem)

Araç otomatik. Yani görünürde debriyaj yok. Ancak aracın kendinde debriyaj var. Aracın devri geldiği zaman bir robot sizin yerinize vitesi değiştiriyor. Düz vites değişir gibi bunu hissediyorsunuz.

Düşük devirde vites değiştiriyor. Yokuş yukarı çıkarken araç boğulmadıkça da vitesi değiştirimiyor. Çünkü araç düşük devirde vites değiştirdiği için yakıt ekonomisi yapıyor. Bazı durumlarda da düz vitesten daha az tükettiği de varsayımlar arasında.

İsterseniz manuel mod olarakta kullanabiliyorsunuz. Manuel modda kullanırsanız istediğiniz devirde vites değiştirebilirsiniz. Bu da yakıtı yükseltir.

İki aracı kıyaslarsak eğer Golf DSG şanzumanı örneğin 100 KM'de şehir içi 8 - 9 LT yakıyorsa Astra'nın easytronic vitesi daha düşük. 7 - 8 LT civarında yakıyor. Kullanıma göre bu daha da düşer tabiki.

Umarım yardımcı olabilmişimdir.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
132 Mesaj
30 Mart 2008; 0:15:29 


quote:

Orjinalden alıntı: gyrmann

basitçe soyle açıklayabilirim.
bu tip şanzumanlar da d konumunda araç surekli gaz almaz.
daha az yakıt tuketımı hesaplanır ve maliyet olarak da daha uygun bir şanzumandır.
ancak tam otomatik gibi davranamaz.bayırda falan kacırır aracı.
yani bir nevi debriyajsız manuel gibi de dusunebilirsiniz.


doğru.ama multitronic yarı otomatik değil. audinin tiptronic vitesi


_____________________________



9209 Mesaj
30 Mart 2008; 0:20:41 

multitronic vitesler CVT şanzımanlar gibi kademesiz vites değiştirirler.
değişken geometrili kasnaktan ilham almışlardır.

multitronic şanzımanlar ilk çıktığı zamanlarda 350nm torktan fazlasını taşıyamıyordu.
şimdi ne oldu bilemem.

ayrıca tiptronic ile multitronic'in aynı şey olduğunu düşünmüyorum.



_____________________________



 
449 Mesaj
30 Mart 2008; 1:17:22 

bu viteslerde park modu yok hangi modda bırakılıyor.


_____________________________

"11 Vw Caddy 1.6 Trendline DSG (GRİ)
"08 Honda Jazz 1.4 Elite CVT (GRİ)


D.H. NEDEN BİR OTOMOBİL MARKAMIZ YOK? GRUBU


 
20690 Mesaj
30 Mart 2008; 1:21:59 

Hiç bir modda bırakılmıyor. Aracı stop etmeden önce A1 veya M1 konumunda bırakıp el frenini çekip kontağı kapattığınızda tamamdır. Araç viteste kalıyor.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2399 Mesaj
30 Mart 2008; 11:09:38 

yarı otomatik araçlar rampada alışmayanlar için bazı sorunlar yaratabilir çünkü araç rampanın eğimine göre tam otomatik araçlar gibi gaza cevap vermiyor,alıştıktan sonra mesele yokata alışana kadar rampada sorun yaşanıyor.yani tam otomatikte aracın gazı ve freni haricinde tüm kontrol araçta,yarı otomatikte ise debriyaj olmasa bile aracın kontrolü %50 sizde %50 araçta.


_____________________________



2394 Mesaj
30 Mart 2008; 16:40:03 

arkadaşlar herkese teşekkür ederim.peki bu araçlarda debriyaj balatası varmı?otomatik araçalarda yok diye biliyorum.


_____________________________





 
20690 Mesaj
30 Mart 2008; 17:25:25 

Var tabiki.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2394 Mesaj
30 Mart 2008; 20:35:44 

teşekkürler
quote:

Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

Var tabiki.



_____________________________





19714 Mesaj
30 Mart 2008; 20:55:19 

Peki şehir trafiği için en uygunu hangisi?


_____________________________

Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...


 
20690 Mesaj
30 Mart 2008; 21:00:53 

Şehir trafiği için en uygunu bana göre DSG tarzıdır. Easytronicte vites geçişlerini aşırı hissedebilirsiniz.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2394 Mesaj
30 Mart 2008; 21:22:16 

hocam ben açıkçası corsa easytronic istiyodum.onun için bu konuyu açtım.vites geçişleri çok mu vuruntulu,çok rahatsız edermi.çünkü dsg alabilmek için 3-4 corsa parası toparlamak lazım.açıkçası performans beklentim hiç yok.tavsiye etmezmisin.
quote:

Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

Şehir trafiği için en uygunu bana göre DSG tarzıdır. Easytronicte vites geçişlerini aşırı hissedebilirsiniz.



_____________________________





 
20690 Mesaj
30 Mart 2008; 21:34:01 

Tabiki tavsiye ederim. İlk başlarda çok rahatsız eder. Sonradan alışırsın. Bazı durumlarda sert kalktığında çok çok belli oluyor. Ama yumuşak kalkışlarda sorun olmuyor. Zaten 3. vites ve üstünden sonra onu pek hissetmiyorsun. Araç hızını devrini alıyor.

Performans konusunda endişen olmasın Corsa'larda bu vitesi kullanıyor (bazıları) Performans istiyorsan Manuel moda alırsın düz gibi kullanırsın.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal Korkmaz -- 30 Mart 2008; 21:34:21 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2394 Mesaj
30 Mart 2008; 21:40:45 

eywallah hocam.baya aklıma takılan sorular vardı.
quote:

Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

Tabiki tavsiye ederim. İlk başlarda çok rahatsız eder. Sonradan alışırsın. Bazı durumlarda sert kalktığında çok çok belli oluyor. Ama yumuşak kalkışlarda sorun olmuyor. Zaten 3. vites ve üstünden sonra onu pek hissetmiyorsun. Araç hızını devrini alıyor.

Performans konusunda endişen olmasın Corsa'larda bu vitesi kullanıyor (bazıları) Performans istiyorsan Manuel moda alırsın düz gibi kullanırsın.



_____________________________





4654 Mesaj
30 Mart 2008; 21:56:40 

quote:

basitçe soyle açıklayabilirim.
bu tip şanzumanlar da d konumunda araç surekli gaz almaz.
daha az yakıt tuketımı hesaplanır ve maliyet olarak da daha uygun bir şanzumandır.
ancak tam otomatik gibi davranamaz.bayırda falan kacırır aracı.
yani bir nevi debriyajsız manuel gibi de dusunebilirsiniz.

Diğerlerini bilmem ancak easytronicte "a1 ya da "m1' de iken gaza basmasanız da araç kendisi gaz veriyor ve hareket ediyor.
Eğer eğim bu rolanti devrin üstünde olursa ancak geriye kaçırıyor.
Bu sorun da "hillholder" ile yok oluyor.
Astra ve Corsa' da easytronic vites ile hillholder standart olarak sunuluyor zaten.
Ayrıca performans beklentiniz yoksa easytronic' de aklınıza takılabilecek hiçbir şey yok,
zira easytronic' in tek olumsuz yanı vites geçişlerinin klasik otomatik' lere oranla daha yavaş olması.
Ayrıca sarsıntı olayını da vites değiştirirken ayağınızı gazdan bir anlığına çekerek yok edebilirsiniz.


2394 Mesaj
30 Mart 2008; 22:15:17 

ayağımızı gazdan çekince devir kaybı olmuyormu?yani vites aynı kalmıyormu?
quote:

Orjinalden alıntı: feanorringeril

zira easytronic' in tek olumsuz yanı vites geçişlerinin klasik otomatik' lere oranla daha yavaş olması.
Ayrıca sarsıntı olayını da vites değiştirirken ayağınızı gazdan bir anlığına çekerek yok edebilirsiniz.



_____________________________





 
20690 Mesaj
30 Mart 2008; 22:20:37 


quote:

Orjinalden alıntı: giza

ayağımızı gazdan çekince devir kaybı olmuyormu?yani vites aynı kalmıyormu?




Aradaki boşluğu yakalamanız lazım. Tam değiştiği anda çektiğinizde üst vitese almış oluyor zaten. Sonrada aynı devirde gidebilirsiniz.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2394 Mesaj
30 Mart 2008; 22:39:23 


quote:

Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz




Aradaki boşluğu yakalamanız lazım. Tam değiştiği anda çektiğinizde üst vitese almış oluyor zaten. Sonrada aynı devirde gidebilirsiniz.



_____________________________





4181 Mesaj
30 Mart 2008; 23:33:50 

Arkadaşım yarı ototmatik harika bişeyy, şimdi otomatik viteste normalinde 5 vites warsa 5 inide otomatik olarak şanzuman atıyor, yarı otomatikse ise 1 . vitesi sen 2 . vitesi o atıyo bi şekilde iş birliği yanii, 3. vitesi gene sen 4 ü o atıyo karışık bişyy yaniii aslında


_____________________________

Golf tsi dsg 140hp
Polo 6N 1.6 75 hp


 
480 Mesaj
31 Mart 2008; 8:57:56 

Yarı otomatik şanzuman aslında debriyajsız manuel vites. Tam anlamı bu. Çoğunlukla şehir içinde kullanılan küçük hacimli motosikletlerde kullanıldı, kullanılıyor. Otomatik viteslerde tork konvertörü debriyaj görevi görür. Şu zamanlarda pek çok markanın sunduğu çok çeşitli isimlerle anılan yarı otomatik dediğiniz elektro - hidrolik şanzumanlardır. Bunlar manuel vites tabanlı olup, debriyaj ve vites değişimleri otomatikleştirilmiştir.



_____________________________



2394 Mesaj
31 Mart 2008; 10:03:55 

iyice karıştı işler.hiç bişey anlamadım dediğinden.
quote:

Orjinalden alıntı: serty23

Arkadaşım yarı ototmatik harika bişeyy, şimdi otomatik viteste normalinde 5 vites warsa 5 inide otomatik olarak şanzuman atıyor, yarı otomatikse ise 1 . vitesi sen 2 . vitesi o atıyo bi şekilde iş birliği yanii, 3. vitesi gene sen 4 ü o atıyo karışık bişyy yaniii aslında



_____________________________





3567 Mesaj
31 Mart 2008; 10:42:53 

Yarı otomatik şanzuman diye genellemek yanlış.

Her markanın kendi sistemi var. Kimisi tork konvertörü kullanıyor, kimisi balata kullanıyor. Kimisi de CVT sistem kullanıyor ki asıl gerçek CVT Türkiye'de çok az...

Marka bazında sorarsanız daha net cevaplar alırsınız...


_____________________________



2394 Mesaj
31 Mart 2008; 13:12:22 

hocam corsa easytronic düşünüyoruz.1,0 cc. sizden de fikir almak isterim!
quote:

Orjinalden alıntı: O.B.K

Yarı otomatik şanzuman diye genellemek yanlış.

Her markanın kendi sistemi var. Kimisi tork konvertörü kullanıyor, kimisi balata kullanıyor. Kimisi de CVT sistem kullanıyor ki asıl gerçek CVT Türkiye'de çok az...

Marka bazında sorarsanız daha net cevaplar alırsınız...



_____________________________





3862 Mesaj
31 Mart 2008; 14:12:43 


quote:

Orjinalden alıntı: gyrmann

basitçe soyle açıklayabilirim.
bu tip şanzumanlar da d konumunda araç surekli gaz almaz.
daha az yakıt tuketımı hesaplanır ve maliyet olarak da daha uygun bir şanzumandır.
ancak tam otomatik gibi davranamaz.bayırda falan kacırır aracı.
yani bir nevi debriyajsız manuel gibi de dusunebilirsiniz.

aracı kaçırması ne demek kaçırınca noluyo?


_____________________________

"charcot-marie-tooth"


4654 Mesaj
31 Mart 2008; 15:12:01 

quote:

Orjinalden alıntı: nemesis

aracı kaçırması ne demek kaçırınca noluyo?

Yokuşta geriye kaçırması.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feanorringeril -- 31 Mart 2008; 15:11:53 >


2394 Mesaj
31 Mart 2008; 16:23:31 

arkadaşlar birisi bu yazıya açıklama getirsin yav.ne demek 1 ben 2 yi araba 3 ü yine ben.....
quote:

Orjinalden alıntı: serty23

Arkadaşım yarı ototmatik harika bişeyy, şimdi otomatik viteste normalinde 5 vites warsa 5 inide otomatik olarak şanzuman atıyor, yarı otomatikse ise 1 . vitesi sen 2 . vitesi o atıyo bi şekilde iş birliği yanii, 3. vitesi gene sen 4 ü o atıyo karışık bişyy yaniii aslında



_____________________________





 
20690 Mesaj
31 Mart 2008; 16:28:50 


quote:

Orjinalden alıntı: giza

arkadaşlar birisi bu yazıya açıklama getirsin yav.ne demek 1 ben 2 yi araba 3 ü yine ben.....




Arkadaş espiri yapmaya çalışmış. Takma hocam.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2394 Mesaj
31 Mart 2008; 16:43:32 

haa ben gülmeyi unutmuşum.ha ha ha


_____________________________





3445 Mesaj
31 Mart 2008; 21:41:30 

Hocam sen easytronic in vites geçişleri sarsıntılymış falan filana pek takma, aracın ne zaman vites değiştireceğini bilmediğin için ilk zamanlarda insana sarsıntılıymış gibi geliyor, manuelde sen zaten kendini vites değiştirmeye ayarlıyorsun o nedenle oluşan sarsıntıyı zaten sallamıyorsun, ama bu meretler sen daha hızlanacak diye beklerden aniden vites değiştirmeye kalkınca sarsıntı yapıyormuş gibi geliyor en çok üç günde alışırsın merak etme. 4 yıldır MMT kullanıyoruz başımıza henüz bir iş açmadı


_____________________________

2007 S Max 2.0 TDCİ Titanium
2004 Yaris 1.0 Terra MMT


 
29 Mesaj
31 Mart 2008; 21:53:30 

İki yıldır triptronik vitesli araç kullanıyorum. Mükemmel birşey. Alışınca alacağın her araçta aramaya başlayacaksın. Emin ol.


_____________________________





6333 Mesaj
31 Mart 2008; 22:00:17 

@giza kardeşim ne güzel sorular soruyorsun ya


_____________________________



269 Mesaj
31 Mart 2008; 22:50:37 

bir şey sorabilir miyim şimdi o zaman DSG ve i-shift hem otomatik hem de yarı otomatik mi?


_____________________________

DonanımHaber - Peugeot 508 Kullanıcısı


4115 Mesaj
31 Mart 2008; 23:58:08 

konu coşmuş güzel ama kavramlar çok karışmış bilen birinin baya bir toparlaması gerekecek yoksa bizim kafalar daha çok karışacak


_____________________________



 
20690 Mesaj
1 Nisan 2008; 0:25:39 

Easytronicin ne olduğunu ilk mesajımdan anlayabilirsiniz.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


4118 Mesaj
1 Nisan 2008; 0:35:11 


quote:

Orjinalden alıntı: serty23

Arkadaşım yarı ototmatik harika bişeyy, şimdi otomatik viteste normalinde 5 vites warsa 5 inide otomatik olarak şanzuman atıyor, yarı otomatikse ise 1 . vitesi sen 2 . vitesi o atıyo bi şekilde iş birliği yanii, 3. vitesi gene sen 4 ü o atıyo karışık bişyy yaniii aslında



ben hayatımda böyle bişey duymadım bilmiyorsun bari sallama


_____________________________

http://forum.donanimhaber.com/m_70018429/mpage_1/f_/key_//tm.htm#70018429


2394 Mesaj
1 Nisan 2008; 11:22:24 

o senin güzelliğin.senin kadar hızlı olamasamda bi şeyler yapmaya çalışıyoruz.
quote:

Orjinalden alıntı: forbest

@giza kardeşim ne güzel sorular soruyorsun ya



_____________________________





2394 Mesaj
1 Nisan 2008; 11:26:12 

banada öyle geliyor.alışıncaya kadar garipseriz biraz alışınca olay biter.tespiy çok doğru beklemediğin anda vites değişikliği sürücüyü şaşırtıyor.araca alışınca,ne zaman vites değişeceğine alışınca problem kalmaz.
quote:

Orjinalden alıntı: kir-pi

Hocam sen easytronic in vites geçişleri sarsıntılymış falan filana pek takma, aracın ne zaman vites değiştireceğini bilmediğin için ilk zamanlarda insana sarsıntılıymış gibi geliyor, manuelde sen zaten kendini vites değiştirmeye ayarlıyorsun o nedenle oluşan sarsıntıyı zaten sallamıyorsun, ama bu meretler sen daha hızlanacak diye beklerden aniden vites değiştirmeye kalkınca sarsıntı yapıyormuş gibi geliyor en çok üç günde alışırsın merak etme. 4 yıldır MMT kullanıyoruz başımıza henüz bir iş açmadı



_____________________________





3862 Mesaj
1 Nisan 2008; 14:59:36 


quote:

Orjinalden alıntı: feanorringeril


Yokuşta geriye kaçırması.

iyide bu bütün otomatik arabalarda olur. Yokuş çok dikse rölantideki gaz yetmezse geriye kayar...


_____________________________

"charcot-marie-tooth"


 
20690 Mesaj
1 Nisan 2008; 15:30:53 


quote:

Orjinalden alıntı: nemesis



iyide bu bütün otomatik arabalarda olur. Yokuş çok dikse rölantideki gaz yetmezse geriye kayar...


Olmaz. Eski model Honda'lara bakarsanız eğer frenden ayağınızı çektiğinizde araba ya olduğu yerde kalır ya da ileri doğru gitmeye başlar. Mercedes'lerde de BMW'lerde de bu böyledir. Ama Opel'lerde Hill holder yoksa araçta geri kaçar.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


4181 Mesaj
1 Nisan 2008; 15:31:00 

O kadar da kötü bi espri deildi ama ciddiye alan arkadaş beni daha çok güldürdü


_____________________________

Golf tsi dsg 140hp
Polo 6N 1.6 75 hp


3862 Mesaj
1 Nisan 2008; 21:53:06 


quote:

Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz




Olmaz. Eski model Honda'lara bakarsanız eğer frenden ayağınızı çektiğinizde araba ya olduğu yerde kalır ya da ileri doğru gitmeye başlar. Mercedes'lerde de BMW'lerde de bu böyledir. Ama Opel'lerde Hill holder yoksa araçta geri kaçar.

bende 2005 model otomatik dsg şansımanlı golf var ve dik yokuşlarda gayette geriye kayıyo, onun için sormuştum...


_____________________________

"charcot-marie-tooth"


4118 Mesaj
1 Nisan 2008; 22:02:38 


quote:

Orjinalden alıntı: serty23

Arkadaşım yarı ototmatik harika bişeyy, şimdi otomatik viteste normalinde 5 vites warsa 5 inide otomatik olarak şanzuman atıyor, yarı otomatikse ise 1 . vitesi sen 2 . vitesi o atıyo bi şekilde iş birliği yanii, 3. vitesi gene sen 4 ü o atıyo karışık bişyy yaniii aslında



1 sen önce aç gözüne gül

2 Espiri yapacaksan yeri burası değil konu dışına git oraya senin seviyendekiler takılıyor al sana linkinide veriyorum

http://forum.donanimhaber.com/forumid_12/tt.htm


_____________________________

http://forum.donanimhaber.com/m_70018429/mpage_1/f_/key_//tm.htm#70018429


2394 Mesaj
2 Nisan 2008; 14:12:40 

hocam boş ver gitsin.cevap yazdığın parmaklarına yazık.
quote:

Orjinalden alıntı: son_samuray





1 sen önce aç gözüne gül

2 Espiri yapacaksan yeri burası değil konu dışına git oraya senin seviyendekiler takılıyor al sana linkinide veriyorum

http://forum.donanimhaber.com/forumid_12/tt.htm




_____________________________





 
584 Mesaj
3 Nisan 2008; 15:51:54 

Valla ben aracımı 3-4 y önce aldım, (gerçi 10.000 oldu ama..) dizel otomatik araç arıyordum.
Astra-Linea-G.Punto-Corolla-Megane ile deneme sürüşü yaptım. Civic, Focus ve Volvo da otomatik seçeneği olmadığından onlara bulaşmadım.
Megane dışındakiler hemen hemen aynı şanzuman yani yarı otomatik. 1.3 motor 90 bg. İlk 3vites geçişleri çok sarsıntılı ve atak değil. 4. ve 5. vitese çıktığınızda keyif almaya başlıyorsunuz arabadan. Hemen hemen hepsinde tekerlek ve yol sesi çok hissediliyor. Özellikle Linea ve Punto da rüzgar sesi korkunç derecede fazla. Sürüş modunda gaza basmadan araba hareket etmiyor. Bu nedenle de en küçük bir rampada bile geri kaçıyor.

Megane da BVA şanzuman tam otomatik 4 ileri triptronic. D ye aldığınızda araba ileri doğru harekete geçiyor ve geri kaçmıyor. Rüzgar ve yol sesi diğerlerine göre çok az. Ama yakıt daha fazla. BVA şanzuman ve 1.5 olmasının da etkisi var. Son derece memnunu şanzumanından. Keşke 8V yerine 16V olsaydı ve 4 ileri yerine eski fordlardaki gibi 6-7 ileri olsaydı :)
1.5 ve 100 bg olduğu için rampalarada kickdown yapması çok keyifli (rampa çıkarken gaza sonuna kadar yüklendiğinizde şanzuman 1alt vitese geçerek fırlıyor)

Amacım araba kıyaslamak, iyi/kötü ayrımı yapmak değil farklılıkları belirtmekti. O yüzden kimse diğer arabarı kötülediğimi düşüp o öyle/şu şöyle demesin. Sadece kendi fikirlerim.
Umarım açıklayıcı olmuştur.



_____________________________

Megan II Sedan 1.5 dci 100 BVA Expression Plus- Kumsal bej (2008)
GA P35 DS3-E4500-4 GB Kingston Hyper-nVidia 9600 GT-500 GB SATA Seagate, Asus T9, Philips 190 cw
HTC Touch Diamond


2394 Mesaj
3 Nisan 2008; 16:25:36 

@ünsal28 gayet açıklayıcı olmuş.eline sağlık.


_____________________________





 
584 Mesaj
3 Nisan 2008; 18:18:41 

Umarım bir fikir olmuştır senin için :)


_____________________________

Megan II Sedan 1.5 dci 100 BVA Expression Plus- Kumsal bej (2008)
GA P35 DS3-E4500-4 GB Kingston Hyper-nVidia 9600 GT-500 GB SATA Seagate, Asus T9, Philips 190 cw
HTC Touch Diamond
En Beğenilmeyen Yorumlar
Yoruma Git Peki şehir trafiği için en uygunu hangisi? TuVNeRa - 30 Mart 2008; 20:55:19 -2
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.598