Şimdi Ara

DH LİNEA TAKIMI (69 ÜYE ) (214. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.673
Cevap
47
Favori
534.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 212213214215216
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barmer

    Bizde Linea almaya niyetlendik.

    Biraz araştırma sonucu aldığım son fiyatlar;

    Active Plus : 34.600TL
    Active Plus Via +Still Paketi+Park Sensörü : 36.500TL

    Fiyatlar hakkında yorumunuz var mı ?

    Birde Via+Still Paket için 2.000TL fark vermeye gerek var mı ?

    39,000 a 1,3 emo dualogıc 2011 verebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Zincirli tip olan araçlar ise Triger zinciri ortalama olarak 150 - 200 bin Km gitmektedir. Ancak Kayış tahrikine göre biraz daha sesli bir çalışma dezavantajı vardır...

    Üstad burada bir hata var.

    Benim bildiğim triger zincir olursa 1 milyon km ömrü var.

    Yok hocam,

    GP den örnek vereyim sana , bakım tablosunda 160.000 Km diyor zincir değişimi için....
    Ama Gp nin kullanım kitapçığında 240.000 Km de kontrol diyordu..

    Yani milyon Km ömür olayı biraz ütopya.. Zaten belli bir süre sonra + 150.000 km gibi o zincirin bağlı olduğu rulmanlar aşırı ses yapmaya başlıyor , bu ses porblemi yüzünden gidip rulmanları ayarlatman gerekiyor.. Bazı servisler ayar olmaz bir daha diyip zincir değişikliği uyanıklığına gidiyorlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Zincirli tip olan araçlar ise Triger zinciri ortalama olarak 150 - 200 bin Km gitmektedir. Ancak Kayış tahrikine göre biraz daha sesli bir çalışma dezavantajı vardır...

    Üstad burada bir hata var.

    Benim bildiğim triger zincir olursa 1 milyon km ömrü var.

    Yok hocam,

    GP den örnek vereyim sana , bakım tablosunda 160.000 Km diyor zincir değişimi için....
    Ama Gp nin kullanım kitapçığında 240.000 Km de kontrol diyordu..

    Yani milyon Km ömür olayı biraz ütopya.. Zaten belli bir süre sonra + 150.000 km gibi o zincirin bağlı olduğu rulmanlar aşırı ses yapmaya başlıyor , bu ses porblemi yüzünden gidip rulmanları ayarlatman gerekiyor.. Bazı servisler ayar olmaz bir daha diyip zincir değişikliği uyanıklığına gidiyorlar..

    Fiat kaynaklı bir durum olabilir. Normalde ses yapmadıktan sonra Toyoto'da 250bin civarı bir kullanım sonrası triger değiştiriliyor.

    Zincir'in olayı da o zaten.




  • 1,3 m jet pıyasaya sürüldüğünde ,triger zinciri için 240bin km de değişim öngörülüyordu ,
    fakat birkaçtane dobloda zincir kopmaları yaşanınca ,fiat bunu 140 bin km ye çekti
  • 140.bin km de zincir değişimimi yoksa kontrol ve ayar'mı yapılıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    quote:

    Orijinalden alıntı: namomber

    quote:

    Orijinalden alıntı: zdtınaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: barmer

    quote:


    Dün lineayı aldık, 2012 1.6 emotion plus dizel

    Kaça aldınız acaba ve nereden ?

    EMOTION PLUS 1.6 MULTIJET 105 HP 41,750 Tokat

    Bende bugun aldım EMOTION PLUS 1.6 MULTIJET 105 HP ( Çöl Gri ) 40.800 İstanbul ...
    Almayı dusunen varsa sonuna kadar pazarlık edın emın olun 40.500 e bıle alabılırsınız. :)

    Bu kadar komik bir yorum olmaz. :)

    Madem pazarlıkla 40.500 e alınabiliyor , siz neden 40.800 verdiniz.

    Yazıyı ıyı okursanız anlayabılırsınız.!!!
    ''Almayı dusunen varsa (sonuna kadar pazarlık edın ) emın olun 40.500 e bıle alabılırsınız. :)''
    Bu alıntıdan yola cıkarak pazarlık yapmadıgımdan o fıyata aldıgım anlasılabılır ...




  • @El-Diablo ve @wertasd tesşekkürler ...
  • Galiba bu Linea Vie hakkındayazanların lineadan haberi yok.ya hiç kullanmamış yada bi haber.2011 linea 1.4 T-Jet aracım BRC sıralı sistem lpg hiç sorunsuz ve sesiz 60-bin tllik araçlara 100 basar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beingLeo

    herkese selamlar,

    dizel otomatik arayışım sonucunda birkaç gün önce 2009 model linea 1.3 mjet dynamic plus dualogic aldım. dualogic biraz sıkıntılı, özellikle 1-2 geçişlerinde yığılma yokuşta çekmeme gibi problemler yaşıyorum. ama alışırız inşallah. dizel otomatik megane ile bu araç arasında kalmıştım megane alsam daha mı iyi olurdu diye düşünmüyor değilim..

    lineacılara merak ettiğim bir kaç şeyi sormak istiyorum,

    1. blue me yi hands free dışında bir fonksiyon için kullanan var mı?
    2. torpido gözünde bir usb yazısı ve işareti var, ama ben usb girişi bulamadım. bu ne işe yarar?
    3. kemer ve vitesle ilgili sinyaller çok kulak tırmalayıcı, bunları kısmanın kapatmanın bir yolu var mı?
    4. ben mp3 özelliğini dynamic üstünde standart sanıyordum. cd çaların üstünde mp3 yazmıyormuş meğer, sanırım aracım mp3 çalmayacak. bunu upgrade etmenin bir yolu var mı?
    5. araç 63binde. daha öcne okuduğum yorumlarda debriyajın bu kilometrelerde bittiği söyleniyordu. vites geçişlerinde bariz bir problem görmüyorum.

    cevap vereceklere şimdiden teşekkürler.

    Merhaba,
    sizin gibi düşünenlere genelde "keşke o aracı alsaydınız" diyorum. araştırmışsınız, bu aracı almışsınız, neden keşke diyorsunuz? o zaman iyi araştırmamışsınız. ya da parası çok cazip geldi, aldınız. e o zaman güle güle kullanın.

    1. Blue&me bir paket olduğuğundan aynı zamanda müzik dinlemek için kullanıyorum.
    2. Araçta blue&me varsa torpidoda USB girişi olması lazım. Torpidoda sol üst köşede. Ya siz göremediniz, ya da söküldü...
    3. Kemer için yok. Takarsanız hiç duymazsınız...
    4. bir mp3 cd'si hazırlayıp deneyin. belkide silinmiştir o yazı.
    5. yola devam...




  • yok yav ne vurması
    biraz alışmanız lazım. güle güle kullanın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beingLeo

    bir de hangi arabadan inip lineaya bindiğinin de önemi var.. albeadan indiysen mercedes hazzı alabilirsin lineadan:)


    Çok doğru gerçekten,2 aracımızıda aktif olarak kullanıyorum fakat Palio'yu bir süre kullandıktan sonra Linea uçak gibi geliyor
  • yokuşlarda vites tutarsızlığı yaşamamak için manuel kullanın
    diğer zamanlarda otomatik
    alıştığınızda zevkle kullanacaksınız linea'yı
  • bugun 2012 model 1.3 active plus mistik gri + still paket 36000 tlye almış bulunmaktayım inşallah hayırlısı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hehe035

    bugun 2012 model 1.3 active plus mistik gri + still paket 36000 tlye almış bulunmaktayım inşallah hayırlısı olur.

    Hayırlı olsun.Kazasız,belasız ve cezasız sürüşler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wertasd

    quote:

    Orijinalden alıntı: beingLeo

    herkese selamlar,

    dizel otomatik arayışım sonucunda birkaç gün önce 2009 model linea 1.3 mjet dynamic plus dualogic aldım. dualogic biraz sıkıntılı, özellikle 1-2 geçişlerinde yığılma yokuşta çekmeme gibi problemler yaşıyorum. ama alışırız inşallah. dizel otomatik megane ile bu araç arasında kalmıştım megane alsam daha mı iyi olurdu diye düşünmüyor değilim..

    lineacılara merak ettiğim bir kaç şeyi sormak istiyorum,

    1. blue me yi hands free dışında bir fonksiyon için kullanan var mı?
    2. torpido gözünde bir usb yazısı ve işareti var, ama ben usb girişi bulamadım. bu ne işe yarar?
    3. kemer ve vitesle ilgili sinyaller çok kulak tırmalayıcı, bunları kısmanın kapatmanın bir yolu var mı?
    4. ben mp3 özelliğini dynamic üstünde standart sanıyordum. cd çaların üstünde mp3 yazmıyormuş meğer, sanırım aracım mp3 çalmayacak. bunu upgrade etmenin bir yolu var mı?
    5. araç 63binde. daha öcne okuduğum yorumlarda debriyajın bu kilometrelerde bittiği söyleniyordu. vites geçişlerinde bariz bir problem görmüyorum.

    cevap vereceklere şimdiden teşekkürler.

    Merhaba,
    sizin gibi düşünenlere genelde "keşke o aracı alsaydınız" diyorum. araştırmışsınız, bu aracı almışsınız, neden keşke diyorsunuz? o zaman iyi araştırmamışsınız. ya da parası çok cazip geldi, aldınız. e o zaman güle güle kullanın.

    1. Blue&me bir paket olduğuğundan aynı zamanda müzik dinlemek için kullanıyorum.
    2. Araçta blue&me varsa torpidoda USB girişi olması lazım. Torpidoda sol üst köşede. Ya siz göremediniz, ya da söküldü...
    3. Kemer için yok. Takarsanız hiç duymazsınız...
    4. bir mp3 cd'si hazırlayıp deneyin. belkide silinmiştir o yazı.
    5. yola devam...



    vites sinyalini bilmiyorum ama kemer sinyalini serviste ücretsiz olarak kapattırdım. arabanın menüsünde ekstra bir menü açıyorlar ve istediğiniz zaman da tekrar aktif hale getirebiliyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efk0

    quote:

    Orijinalden alıntı: hehe035

    bugun 2012 model 1.3 active plus mistik gri + still paket 36000 tlye almış bulunmaktayım inşallah hayırlısı olur.

    Hayırlı olsun.Kazasız,belasız ve cezasız sürüşler

    teşekkürler...
  • hayırlı olsun
  • 2008 model 1.3 mjet dynamic sahibiyim. Akümu üstündeki şarj göstergesi iyiden iyiye seffafa döndüğü için kışın sabah kötü bir sürprizle karsilasmayim diye 60 amperlik bir mutlu akü ile değiştirdim. Işte ne olduysa bundan sonra oldu. Çalıştırırken her zamanki gibi ısıtma bujisi ve diğer tüm ışıklar sönene kadar bekleyip marsa bastigimda ısıtma bujisi ışığı tekrar yanip sönüyor, mazot göstergesi 0 a iniyor çalıştıktan sonra tekrar yükseliyor. Bazen kilometre paneli aydınlatması sönüyor, arabanın mars sesi de daha zayıf gibi geliyor vs. Bu durum sizce neden kaynaklanıyor. Fabrika akusu 50 amperken 60 amorti taktigimdan olabilir mi.
  • beyler googleye 'yeni fiat linea' yazdım da direk bu forum geldi ama konu 2006yılına ait yani bu araç 4-5 senedir piyasada yeni kasa gelmeyecekmi? Simdi 42bin tllik emotion donanımla araç alsak yenisi çıksa bu 2.elde baya düşecek ve haliyle çok kısa sürede ölü yatırım olmayacak mı?(babam biraz 2.eli güçlü araç istiyor da)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssagban
    2008 model 1.3 mjet dynamic sahibiyim. Akümu üstündeki şarj göstergesi iyiden iyiye seffafa döndüğü için kışın sabah kötü bir sürprizle karsilasmayim diye 60 amperlik bir mutlu akü ile değiştirdim. Işte ne olduysa bundan sonra oldu. Çalıştırırken her zamanki gibi ısıtma bujisi ve diğer tüm ışıklar sönene kadar bekleyip marsa bastigimda ısıtma bujisi ışığı tekrar yanip sönüyor, mazot göstergesi 0 a iniyor çalıştıktan sonra tekrar yükseliyor. Bazen kilometre paneli aydınlatması sönüyor, arabanın mars sesi de daha zayıf gibi geliyor vs. Bu durum sizce neden kaynaklanıyor. Fabrika akusu 50 amperken 60 amorti taktigimdan olabilir mi.

    1. Akü arızalı olabilir.
    2. Bağlantılarda bir temassızlık olabilir.

    60 amper/saat akü takmakla bir sorun olmaz. Yer müsaitse 90 bile takılabilir.




  • 
Sayfa: önceki 212213214215216
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.