Şimdi Ara

herkez madur!! peki HP'den memnun olan var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://h10010.www1.hp.com/wwpc/tr/tr/ho/WF05a/1090731-4511061-4511063-4511063-4511063-80247436.html


    HP Pavilion HDX CH325EA

    işte bu modeli almayı düşünüyor arkadaşım cok paradır az paradır iyidir kötüdür tartışılır fakat dikkat ettimde bir kişi bile çıkıp ben HP'den cok memnumum harika hiçbir problemi olmadı demedi mi ? cok merak ediyorum gercekten herkez yakınıyor mu bu firmadan günlerdir düşünüyorum nasıl oluyor diye herkez pişman ama her yerde neredeyse satılma durumunda HP hadi bakalım memnun olanlarıda buraya alalım



    _____________________________




  • Zaten "Hp'den memnun olanlar" diye bir konu var biraz araştıralım lütfen. Bari bu forum çöplük olmasın. Birde HDX modelleri pahalı olmasının yanında pavilion serisine dahil buda arıza yaptığında o çok şikayet edilen teknik servise bu canım aletinde gideceği manasına geliyor ki; bu bile almamak için benim açımdan bir nedendir. Sözü memnun olanlara bırakıyorum
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoKuZuNCuKaPI

    Zaten "Hp'den memnun olanlar" diye bir konu var biraz araştıralım lütfen. Bari bu forum çöplük olmasın. Birde HDX modelleri pahalı olmasının yanında pavilion serisine dahil buda arıza yaptığında o çok şikayet edilen teknik servise bu canım aletinde gideceği manasına geliyor ki; bu bile almamak için benim açımdan bir nedendir. Sözü memnun olanlara bırakıyorum
    Bu modelin incelemesini bir sitede görmüştüm bayağa şekil bir alet ama kullanılan malzeme yada arıza bilgisi hakkında bilgim yok çünkü ben servisteyken bu cihaz olmadığı için açıp kurcalama şansım olmadı

    Kim ne derse desin bu cihaz hoşuna gittiyse alırsın mağdur olanlar ve sorunları ortada o yüzden memnun olanları aramak çok saçma forumda sürekli takılan birinin herhangi marka bir cihazı bozulduğunda bütün topiclerde bunu yazar ama memnun olan sorunlar bölümüne takılmaz zaten niye takılsın sorunu yokki

    Tavsiyem gidip cihazı yakından inceleyin hoşunuza giderse "30 gün içersinde sorgusuz sualsiz iade" hakkı sunan bir firmadan satın alın zaten sorunu varsa yada perfonmasından memnun kalmazsanız götürür geri verirsiniz tabi bu tavsiye genel kesim için değil sizin için madem bu kadar tereddüt yaşıyosunuz bide bu yolu deneyin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DVB

    Bu modelin incelemesini bir sitede görmüştüm bayağa şekil bir alet ama kullanılan malzeme yada arıza bilgisi hakkında bilgim yok çünkü ben servisteyken bu cihaz olmadığı için açıp kurcalama şansım olmadı

    Kim ne derse desin bu cihaz hoşuna gittiyse alırsın mağdur olanlar ve sorunları ortada o yüzden memnun olanları aramak çok saçma forumda sürekli takılan birinin herhangi marka bir cihazı bozulduğunda bütün topiclerde bunu yazar ama memnun olan sorunlar bölümüne takılmaz zaten niye takılsın sorunu yokki

    Tavsiyem gidip cihazı yakından inceleyin hoşunuza giderse "30 gün içersinde sorgusuz sualsiz iade" hakkı sunan bir firmadan satın alın zaten sorunu varsa yada perfonmasından memnun kalmazsanız götürür geri verirsiniz tabi bu tavsiye genel kesim için değil sizin için madem bu kadar tereddüt yaşıyosunuz bide bu yolu deneyin

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: DVB

    Bu modelin incelemesini bir sitede görmüştüm bayağa şekil bir alet ama kullanılan malzeme yada arıza bilgisi hakkında bilgim yok çünkü ben servisteyken bu cihaz olmadığı için açıp kurcalama şansım olmadı

    Kim ne derse desin bu cihaz hoşuna gittiyse alırsın mağdur olanlar ve sorunları ortada o yüzden memnun olanları aramak çok saçma forumda sürekli takılan birinin herhangi marka bir cihazı bozulduğunda bütün topiclerde bunu yazar ama memnun olan sorunlar bölümüne takılmaz zaten niye takılsın sorunu yokki

    Tavsiyem gidip cihazı yakından inceleyin hoşunuza giderse "30 gün içersinde sorgusuz sualsiz iade" hakkı sunan bir firmadan satın alın zaten sorunu varsa yada perfonmasından memnun kalmazsanız götürür geri verirsiniz tabi bu tavsiye genel kesim için değil sizin için madem bu kadar tereddüt yaşıyosunuz bide bu yolu deneyin


    Söylenmesi gerekeni söylemiş arkadaş
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: visceroid

    quote:

    Orjinalden alıntı: DVB

    Bu modelin incelemesini bir sitede görmüştüm bayağa şekil bir alet ama kullanılan malzeme yada arıza bilgisi hakkında bilgim yok çünkü ben servisteyken bu cihaz olmadığı için açıp kurcalama şansım olmadı

    Kim ne derse desin bu cihaz hoşuna gittiyse alırsın mağdur olanlar ve sorunları ortada o yüzden memnun olanları aramak çok saçma forumda sürekli takılan birinin herhangi marka bir cihazı bozulduğunda bütün topiclerde bunu yazar ama memnun olan sorunlar bölümüne takılmaz zaten niye takılsın sorunu yokki

    Tavsiyem gidip cihazı yakından inceleyin hoşunuza giderse "30 gün içersinde sorgusuz sualsiz iade" hakkı sunan bir firmadan satın alın zaten sorunu varsa yada perfonmasından memnun kalmazsanız götürür geri verirsiniz tabi bu tavsiye genel kesim için değil sizin için madem bu kadar tereddüt yaşıyosunuz bide bu yolu deneyin


    Söylenmesi gerekeni söylemiş arkadaş

    Alıntıları Göster
    Bana göre para iadesi yada 30 işgününde onarımını sağlayacak uzman servisinin bulunması ödül değildir. İşinin parçası pc nin 30 gün boyunca serviste kalmasıdır seni perişan edecek olan..

    Sorun değil, ikide bir arıza versin ama servisi olsun 30 günde onarılsın veya para iadesi olsun diyorsan o da senin bileceğin iştir.
    Sözü ben de memnun olanlara bırakıyorum.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: h2001

    Bana göre para iadesi yada 30 işgününde onarımını sağlayacak uzman servisinin bulunması ödül değildir. İşinin parçası pc nin 30 gün boyunca serviste kalmasıdır seni perişan edecek olan..

    Sorun değil, ikide bir arıza versin ama servisi olsun 30 günde onarılsın veya para iadesi olsun diyorsan o da senin bileceğin iştir.
    Sözü ben de memnun olanlara bırakıyorum.

    Alıntıları Göster
    şimdi memnun olmayan kesim %90 pavilion yada compaq presario bide Hp nin küçük işletmeler için kurumsal bilgisayarları var bu bilgisayarların için bu
    konuştuklarınız söylenemez. ben hiç pavilion almadım almamda çünkü pavilionlar için dedikleriniz doğru. bide benim dediğim (hp compaq) bilgisayarı alında o nun üstünde konuşun unutmayınki hp iki yüzlü bir şirkettir...

    ofis dizüstü bilgisayarları ve tablet PC leri ((link için) tavsiyem yüksek performans)

    http://h10010.www1.hp.com/wwpc/tr/tr/sm/WF02d/1090731-1124073-1124073.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9D9369ED2 -- 30 Mart 2008; 10:00:42 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: h2001

    Bana göre para iadesi yada 30 işgününde onarımını sağlayacak uzman servisinin bulunması ödül değildir. İşinin parçası pc nin 30 gün boyunca serviste kalmasıdır seni perişan edecek olan..

    Sorun değil, ikide bir arıza versin ama servisi olsun 30 günde onarılsın veya para iadesi olsun diyorsan o da senin bileceğin iştir.
    Sözü ben de memnun olanlara bırakıyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: h2001

    Bana göre para iadesi yada 30 işgününde onarımını sağlayacak uzman servisinin bulunması ödül değildir. İşinin parçası pc nin 30 gün boyunca serviste kalmasıdır seni perişan edecek olan..

    Sorun değil, ikide bir arıza versin ama servisi olsun 30 günde onarılsın veya para iadesi olsun diyorsan o da senin bileceğin iştir.
    Sözü ben de memnun olanlara bırakıyorum.



    Önce yazılanları dikkatlice okuyun , bir şekilde ifade etmek istediğiniz şey için benim mesajımdaki 30 rakamını kullanmayın




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DVB

    quote:

    Orjinalden alıntı: h2001

    Bana göre para iadesi yada 30 işgününde onarımını sağlayacak uzman servisinin bulunması ödül değildir. İşinin parçası pc nin 30 gün boyunca serviste kalmasıdır seni perişan edecek olan..

    Sorun değil, ikide bir arıza versin ama servisi olsun 30 günde onarılsın veya para iadesi olsun diyorsan o da senin bileceğin iştir.
    Sözü ben de memnun olanlara bırakıyorum.



    Önce yazılanları dikkatlice okuyun , bir şekilde ifade etmek istediğiniz şey için benim mesajımdaki 30 rakamını kullanmayın

    Alıntıları Göster
    DVB ; size yada bir başkasına kasıt birşey yazmadım.Yazılanları yeterince dikkatle okuyorum. "30 işgünü "yasada geçiyor.İçiniz rahat olsun.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: h2001

    DVB ; size yada bir başkasına kasıt birşey yazmadım.Yazılanları yeterince dikkatle okuyorum. "30 işgünü "yasada geçiyor.İçiniz rahat olsun.

    Alıntıları Göster
    1 seneden fazladır HP G5002 EA kullanıyorum gayet memnunum taş gibi.
    _____________________________

    CUMHURİYET'İMİZE SAHİP ÇIKALIM...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraaktas

    1 seneden fazladır HP G5002 EA kullanıyorum gayet memnunum taş gibi.

    Alıntıları Göster
    Adamlar pazarın en büyüğü ise vardır bi sebebi
    Ha bu arada en çok o satılıyorsa sonuçta arıza da olacaktır.
    O yoğunluğa göre bence gayet iyi hizmet veriyorlar. Örn.Şarj aletini kendin bozsan bile çoğu zaman yenisini gönderiyolar. Bir çok olay yaşadım biliyorum.
    Tabiki hiç kimseyi memnun etmenin imkanı yoktur ama bence hp iyi servis veriyor Toshiba ve Asusla kıyasladığım zaman. Diğer çoğu firmanın eline düşmeyin.
    Burada çoğunluk memnun olmayanlar ön plana çıkıyor kimse ben aldım sorun yok die durup dururken başlık açmaz.
    _____________________________
    SANAL DEĞİL GERÇEK MAĞAZAYIZ
    TEKNOÇARŞI MAĞAZA : TEKİRA AVM 3.KAT TEKİRDAĞ
    ONLINE SATIŞ KANALLARIMIZ :
    http://www.n11.com/magaza/laptopfirsati
    http://www.hepsiburada.com/magaza/laptopfirsati




  • quote:

    Orijinalden alıntı: runawaycan

    Adamlar pazarın en büyüğü ise vardır bi sebebi
    Ha bu arada en çok o satılıyorsa sonuçta arıza da olacaktır.
    O yoğunluğa göre bence gayet iyi hizmet veriyorlar. Örn.Şarj aletini kendin bozsan bile çoğu zaman yenisini gönderiyolar. Bir çok olay yaşadım biliyorum.
    Tabiki hiç kimseyi memnun etmenin imkanı yoktur ama bence hp iyi servis veriyor Toshiba ve Asusla kıyasladığım zaman. Diğer çoğu firmanın eline düşmeyin.
    Burada çoğunluk memnun olmayanlar ön plana çıkıyor kimse ben aldım sorun yok die durup dururken başlık açmaz.

    Alıntıları Göster
    bilgisayar sorunları kişinin bilgisine göre değişir sana göre sorun olan şey bana göre hemen düzeltilecek bir aksama. sorun yaşayanlar elektronik konuda ise onda kişinin yapacağı birşey yok. elektronik parça sorunu yaşayan kaç kişi var o önemli.
    birde bu modeli hp'nin diğer modellerinden ayrı tutmanız gerekiyor bu model başka bir bilgisayar firmasıyla birleşmesinden sonra üretildi siyah inci çizilmeye dayanıklı kasa olması birleştiği firmanın çizgileri. eğer kapsamlı bir cihaz alıyorsanız bilgisayardan biraz fazla anlamanız lazım format driverden anlamayana buda bir sorun. driverlerine baktım oldukça fazla driverleri var diyelim hata verdi kişi bunun neden olduğunu anlayacak bilgiye sahip olması lazım driveri yenilemesi varsa netten son sürümünü çekmesi lazım bu durumu çoğu kişi bilmiyor. yine bu özellikler olup kasası eski modeldekiler gibi olsaydı almayı düşünmezdim hp bu birleşmeden sonra oldukça bir büyük adım atmış bana göre.
    _____________________________
    ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    bilgisayar sorunları kişinin bilgisine göre değişir sana göre sorun olan şey bana göre hemen düzeltilecek bir aksama. sorun yaşayanlar elektronik konuda ise onda kişinin yapacağı birşey yok. elektronik parça sorunu yaşayan kaç kişi var o önemli.
    birde bu modeli hp'nin diğer modellerinden ayrı tutmanız gerekiyor bu model başka bir bilgisayar firmasıyla birleşmesinden sonra üretildi siyah inci çizilmeye dayanıklı kasa olması birleştiği firmanın çizgileri. eğer kapsamlı bir cihaz alıyorsanız bilgisayardan biraz fazla anlamanız lazım format driverden anlamayana buda bir sorun. driverlerine baktım oldukça fazla driverleri var diyelim hata verdi kişi bunun neden olduğunu anlayacak bilgiye sahip olması lazım driveri yenilemesi varsa netten son sürümünü çekmesi lazım bu durumu çoğu kişi bilmiyor. yine bu özellikler olup kasası eski modeldekiler gibi olsaydı almayı düşünmezdim hp bu birleşmeden sonra oldukça bir büyük adım atmış bana göre.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: master88

    bilgisayar sorunları kişinin bilgisine göre değişir sana göre sorun olan şey bana göre hemen düzeltilecek bir aksama. sorun yaşayanlar elektronik konuda ise onda kişinin yapacağı birşey yok. elektronik parça sorunu yaşayan kaç kişi var o önemli.
    birde bu modeli hp'nin diğer modellerinden ayrı tutmanız gerekiyor bu model başka bir bilgisayar firmasıyla birleşmesinden sonra üretildi siyah inci çizilmeye dayanıklı kasa olması birleştiği firmanın çizgileri. eğer kapsamlı bir cihaz alıyorsanız bilgisayardan biraz fazla anlamanız lazım format driverden anlamayana buda bir sorun. driverlerine baktım oldukça fazla driverleri var diyelim hata verdi kişi bunun neden olduğunu anlayacak bilgiye sahip olması lazım driveri yenilemesi varsa netten son sürümünü çekmesi lazım bu durumu çoğu kişi bilmiyor. yine bu özellikler olup kasası eski modeldekiler gibi olsaydı almayı düşünmezdim hp bu birleşmeden sonra oldukça bir büyük adım atmış bana göre.

    Aşama falan kaydettiğine inanmıyorum. Bu işler kasa kaplanasıyla falan da olmuyor. Zaten DV6000 ler sayesinde görünüşün bir işe yaramadığını herkes acı acı öğrendi. Dediklerinizin doğru çıkmasını umud ederek, 6 ay sonra "wirelessım gitti" ya da " ekrana görüntü gelmiyor" gibi şikayetlerle kimseyi buralarda görmeyi arzu etmiyorum.
    _____________________________
    - RENAULT Grand SCENIC 3 Privilege 1.5 dCi M/T '10
    - HYUNDAİ İ10 1.1 M/T '09
    - XIAOMI Mi A3 4/64 More Than BLue
    - Huami Amazfit Pace SmartWatch
    - AİDATA All İn One Fit PC
    - LENOVO Yoga 300
    - Toshiba 43V6863 LED TV




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtgkce

    quote:

    Orjinalden alıntı: master88

    bilgisayar sorunları kişinin bilgisine göre değişir sana göre sorun olan şey bana göre hemen düzeltilecek bir aksama. sorun yaşayanlar elektronik konuda ise onda kişinin yapacağı birşey yok. elektronik parça sorunu yaşayan kaç kişi var o önemli.
    birde bu modeli hp'nin diğer modellerinden ayrı tutmanız gerekiyor bu model başka bir bilgisayar firmasıyla birleşmesinden sonra üretildi siyah inci çizilmeye dayanıklı kasa olması birleştiği firmanın çizgileri. eğer kapsamlı bir cihaz alıyorsanız bilgisayardan biraz fazla anlamanız lazım format driverden anlamayana buda bir sorun. driverlerine baktım oldukça fazla driverleri var diyelim hata verdi kişi bunun neden olduğunu anlayacak bilgiye sahip olması lazım driveri yenilemesi varsa netten son sürümünü çekmesi lazım bu durumu çoğu kişi bilmiyor. yine bu özellikler olup kasası eski modeldekiler gibi olsaydı almayı düşünmezdim hp bu birleşmeden sonra oldukça bir büyük adım atmış bana göre.

    Aşama falan kaydettiğine inanmıyorum. Bu işler kasa kaplanasıyla falan da olmuyor. Zaten DV6000 ler sayesinde görünüşün bir işe yaramadığını herkes acı acı öğrendi. Dediklerinizin doğru çıkmasını umud ederek, 6 ay sonra "wirelessım gitti" ya da " ekrana görüntü gelmiyor" gibi şikayetlerle kimseyi buralarda görmeyi arzu etmiyorum.

    Alıntıları Göster
    hp business series 6310 modelini 1 sene kadar kullandım, daha iyi konfigurasyona sahip olan toshibaların kayışı sıyırdığı durumlarda taş gibi durdu. business series paraya kıyabilenlere şiddetle tavsiye edilir, ayrıca yurtdışından parça gerektirmediği sürece business series laptoplarda tamir süresi 3 gün. laptopu yere düşrdüm ve harddiski gitti, laptop 3 günde servisten harddisk değişmiş olarak geldi. onun dışında pavilion sahiplerine sabır dilemekten başka çare yok, abimdeki pavilion dv5000 serisi laptop resmen dökülüyor. t3 tane tuşu koptu, metal hoparlor kısımlarında paslanma meydana geldi 1 senede.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtgkce

    quote:

    Orjinalden alıntı: master88

    bilgisayar sorunları kişinin bilgisine göre değişir sana göre sorun olan şey bana göre hemen düzeltilecek bir aksama. sorun yaşayanlar elektronik konuda ise onda kişinin yapacağı birşey yok. elektronik parça sorunu yaşayan kaç kişi var o önemli.
    birde bu modeli hp'nin diğer modellerinden ayrı tutmanız gerekiyor bu model başka bir bilgisayar firmasıyla birleşmesinden sonra üretildi siyah inci çizilmeye dayanıklı kasa olması birleştiği firmanın çizgileri. eğer kapsamlı bir cihaz alıyorsanız bilgisayardan biraz fazla anlamanız lazım format driverden anlamayana buda bir sorun. driverlerine baktım oldukça fazla driverleri var diyelim hata verdi kişi bunun neden olduğunu anlayacak bilgiye sahip olması lazım driveri yenilemesi varsa netten son sürümünü çekmesi lazım bu durumu çoğu kişi bilmiyor. yine bu özellikler olup kasası eski modeldekiler gibi olsaydı almayı düşünmezdim hp bu birleşmeden sonra oldukça bir büyük adım atmış bana göre.

    Aşama falan kaydettiğine inanmıyorum. Bu işler kasa kaplanasıyla falan da olmuyor. Zaten DV6000 ler sayesinde görünüşün bir işe yaramadığını herkes acı acı öğrendi. Dediklerinizin doğru çıkmasını umud ederek, 6 ay sonra "wirelessım gitti" ya da " ekrana görüntü gelmiyor" gibi şikayetlerle kimseyi buralarda görmeyi arzu etmiyorum.

    Alıntıları Göster
    farkındaysan yorumunu yaptığın modeller farklı sıradan bilgisayarlar.

    HP PAVILION HDx9250ET modeli HP kendini yenilediği ilk modeli. bende önceden hiçbir modelini beğenmiyordum aklımın ucundan bile almak geçmedi.
    bu model ile kasa özellik ve ekran pixeli olarak kendini aştığı bir model.
    her markada mutlaka bazı problemler vardır ama dikkatli kullandıktan sonra sorunun %90 çözülmüş oluyor. ekran probleminin %80 civarı darbe %10 ısıdan kaynaklanan sorunlardan görüntü gider. küçük bir ihtimalde teknik açıdan problemli olur.

    şimdiye kadar paslanan ilk dv6000 modelini duydum böyle birşeyin gerçekleşmesi için su ile temas etmesi lazım. suyla temas eden cihazdan da zaten daha iş çıkmaz.
    ben elektronik eşyalarımı çok titiz kullanırım 2.5 yıldır kullandığım notebookum 1 kez bile az mesafe olsa bile düşmedi sarsılmadı ekranı sert kapatmadım. ilk aldığım gün gibi sorunsuz kullanıyorum. benimle beraber aynı anda alanların cd sürücüsü ve ekranı çoktan bozuldu.

    ben bilgisayarı 2.5 yıldır günde en az 12 saat açık şekilde kullanıyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mrtgkce


    quote:

    Orjinalden alıntı: master88

    bilgisayar sorunları kişinin bilgisine göre değişir sana göre sorun olan şey bana göre hemen düzeltilecek bir aksama. sorun yaşayanlar elektronik konuda ise onda kişinin yapacağı birşey yok. elektronik parça sorunu yaşayan kaç kişi var o önemli.
    birde bu modeli hp'nin diğer modellerinden ayrı tutmanız gerekiyor bu model başka bir bilgisayar firmasıyla birleşmesinden sonra üretildi siyah inci çizilmeye dayanıklı kasa olması birleştiği firmanın çizgileri. eğer kapsamlı bir cihaz alıyorsanız bilgisayardan biraz fazla anlamanız lazım format driverden anlamayana buda bir sorun. driverlerine baktım oldukça fazla driverleri var diyelim hata verdi kişi bunun neden olduğunu anlayacak bilgiye sahip olması lazım driveri yenilemesi varsa netten son sürümünü çekmesi lazım bu durumu çoğu kişi bilmiyor. yine bu özellikler olup kasası eski modeldekiler gibi olsaydı almayı düşünmezdim hp bu birleşmeden sonra oldukça bir büyük adım atmış bana göre.

    Aşama falan kaydettiğine inanmıyorum. Bu işler kasa kaplanasıyla falan da olmuyor. Zaten DV6000 ler sayesinde görünüşün bir işe yaramadığını herkes acı acı öğrendi. Dediklerinizin doğru çıkmasını umud ederek, 6 ay sonra "wirelessım gitti" ya da " ekrana görüntü gelmiyor" gibi şikayetlerle kimseyi buralarda görmeyi arzu etmiyorum.
    _____________________________
    ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    farkındaysan yorumunu yaptığın modeller farklı sıradan bilgisayarlar.

    HP PAVILION HDx9250ET modeli HP kendini yenilediği ilk modeli. bende önceden hiçbir modelini beğenmiyordum aklımın ucundan bile almak geçmedi.
    bu model ile kasa özellik ve ekran pixeli olarak kendini aştığı bir model.
    her markada mutlaka bazı problemler vardır ama dikkatli kullandıktan sonra sorunun %90 çözülmüş oluyor. ekran probleminin %80 civarı darbe %10 ısıdan kaynaklanan sorunlardan görüntü gider. küçük bir ihtimalde teknik açıdan problemli olur.

    şimdiye kadar paslanan ilk dv6000 modelini duydum böyle birşeyin gerçekleşmesi için su ile temas etmesi lazım. suyla temas eden cihazdan da zaten daha iş çıkmaz.
    ben elektronik eşyalarımı çok titiz kullanırım 2.5 yıldır kullandığım notebookum 1 kez bile az mesafe olsa bile düşmedi sarsılmadı ekranı sert kapatmadım. ilk aldığım gün gibi sorunsuz kullanıyorum. benimle beraber aynı anda alanların cd sürücüsü ve ekranı çoktan bozuldu.

    ben bilgisayarı 2.5 yıldır günde en az 12 saat açık şekilde kullanıyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mrtgkce


    quote:

    Orjinalden alıntı: master88

    bilgisayar sorunları kişinin bilgisine göre değişir sana göre sorun olan şey bana göre hemen düzeltilecek bir aksama. sorun yaşayanlar elektronik konuda ise onda kişinin yapacağı birşey yok. elektronik parça sorunu yaşayan kaç kişi var o önemli.
    birde bu modeli hp'nin diğer modellerinden ayrı tutmanız gerekiyor bu model başka bir bilgisayar firmasıyla birleşmesinden sonra üretildi siyah inci çizilmeye dayanıklı kasa olması birleştiği firmanın çizgileri. eğer kapsamlı bir cihaz alıyorsanız bilgisayardan biraz fazla anlamanız lazım format driverden anlamayana buda bir sorun. driverlerine baktım oldukça fazla driverleri var diyelim hata verdi kişi bunun neden olduğunu anlayacak bilgiye sahip olması lazım driveri yenilemesi varsa netten son sürümünü çekmesi lazım bu durumu çoğu kişi bilmiyor. yine bu özellikler olup kasası eski modeldekiler gibi olsaydı almayı düşünmezdim hp bu birleşmeden sonra oldukça bir büyük adım atmış bana göre.

    Aşama falan kaydettiğine inanmıyorum. Bu işler kasa kaplanasıyla falan da olmuyor. Zaten DV6000 ler sayesinde görünüşün bir işe yaramadığını herkes acı acı öğrendi. Dediklerinizin doğru çıkmasını umud ederek, 6 ay sonra "wirelessım gitti" ya da " ekrana görüntü gelmiyor" gibi şikayetlerle kimseyi buralarda görmeyi arzu etmiyorum.


    Alıntıları Göster
    hp nx 6310 marka notebook'u 2006 Kasım ayında aldım. Yaklaşık 3 ay sonra adaptoru çalışmaz oldu. Servisine gittiğimde bana adaptoru satmaya kalktılar, Ankara merkez'e telefon ederek kargo yoluyla getirttirdim(ücretsiz olarak)

    Ardından 1 yıl kadar sonra önce ses ve ardından ekran gitti, ne ses ne de goruntu vardı bilgisayar da. Anakart değiştirildi (4 gün içinde teslim edildi bilgisayar)

    Heee şimdi o gun bu gundur bilgisayarda bir sorun yaşamıyorum, canavar walla.
    _____________________________
    imza




  • bende hp mağduruyum

    laptop modelim : hp compaq presario v6710et
    fiyat :1000ytl

    ve serviste bugün itibariyle 31 günü tamamladı yarın malum tatil

    öncelikle

    1- para iadesinimi denesem

    2- yoksa yeni ürünmü istesem

    3- eski ürünün yapılmasınımı beklesem

    lütfen yardım edin

    1- para iadesini kabul edersem bu fiyatta ve bu özelliklerde laptop bulabilirmiyim

    2- yerine aynı ürün yada bi üstünü vermeleri mümkünmü

    ne yapmam lazım...
    _____________________________
    BEŞİKTAŞ 1903
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jesus-one

    bende hp mağduruyum

    laptop modelim : hp compaq presario v6710et
    fiyat :1000ytl

    ve serviste bugün itibariyle 31 günü tamamladı yarın malum tatil

    öncelikle

    1- para iadesinimi denesem

    2- yoksa yeni ürünmü istesem

    3- eski ürünün yapılmasınımı beklesem

    lütfen yardım edin

    1- para iadesini kabul edersem bu fiyatta ve bu özelliklerde laptop bulabilirmiyim

    2- yerine aynı ürün yada bi üstünü vermeleri mümkünmü

    ne yapmam lazım...
    bence bu modele bakıcağına sony'lere bak yani maddi olarak sorun yok gibi gözüküyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exdp

    bence bu modele bakıcağına sony'lere bak yani maddi olarak sorun yok gibi gözüküyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: exdp

    bence bu modele bakıcağına sony'lere bak yani maddi olarak sorun yok gibi gözüküyor.



    Bu özelliklerde sonyde bu fiyata laptop görmedim ben açıkcası para konusu ise daha benim laptopun taksitleri bitmedi para sorunum var yani
    _____________________________
    BEŞİKTAŞ 1903




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jesus-one

    quote:

    Orjinalden alıntı: exdp

    bence bu modele bakıcağına sony'lere bak yani maddi olarak sorun yok gibi gözüküyor.



    Bu özelliklerde sonyde bu fiyata laptop görmedim ben açıkcası para konusu ise daha benim laptopun taksitleri bitmedi para sorunum var yani

    Alıntıları Göster
    Madem oyle, yeni urun isteyebilirsin.. Uretimi devam ediyormu bilmiyorum ama eger ellerinde senin makinenden yoksa vereceklerdir bir ust modelini..
    _____________________________
    HP Pavilion DV6148EU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Buugey

    Madem oyle, yeni urun isteyebilirsin.. Uretimi devam ediyormu bilmiyorum ama eger ellerinde senin makinenden yoksa vereceklerdir bir ust modelini..

    Alıntıları Göster
    teklif geldi üst modelini gönderdiler beğendim onayladım akşama doğru ellerinde olmadığını sölediler tekar mail attılar bu seferki modelde benim hoşuma gitmedi eksik yönleri vardı yarını bekliyorum şimdi :(
    _____________________________
    BEŞİKTAŞ 1903
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.