- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
TURKCELL MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARAMAK ÜCRETSİZ :) GÖRÜŞMEK ÜCRETLİ :)
Bu konudaki kullanıcılar:
 
78
Cevap
102613
Tıklama
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1489 Mesaj
20 Mart 2008; 17:00:38 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Bunu bilmiyordum işte! Gayet güzel bir uygulama ve Turkcell'e bir alkış daha



444 0 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri veya 444 0 535 Hazır Kart Müşteri Hizmetleri'ni ister cebinizden, ister sabit telefondan arayın; Turkcell ve Hazır Kart abonelik işlemlerinizi hızlı ve güvenli bir şekilde dilediğiniz yer ve dilediğiniz zamanda kolayca gerçekleştirin.

Müşteri Hizmetlerini cep telefonunuzdan aramak sadece 1 sms ücretidir.
Müşteri temsilcisine bağlanmadan işleminizi Sesli Yanıt Sistemi'nde tamamlarsanız herhangi bir ücret ödemezsiniz.


http://www.turkcell.com...alari/musterihizmetleri



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nebuzaradan -- 21 Mart 2008; 13:01:11 >
_____________________________

http://ptcpad.com/a5ee64


16100 Mesaj
20 Mart 2008; 17:02:48 

cepten aramak ne kadar konuşursan konuş 1 kontör denemiştim ben ama 2 olmuş sanırım 1 sms dediğine göre
_____________________________

Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


> > < <


410 Mesaj
20 Mart 2008; 17:44:37 


quote:

Orjinalden alıntı: ogameci

cepten aramak ne kadar konuşursan konuş 1 kontör denemiştim ben ama 2 olmuş sanırım 1 sms dediğine göre



yok o herzaman 1 kısa mesaj ücreti kadardı
_____________________________

Biz Türkü, Arabı, Kürdü, Çerkezi, Lazı, ve hatta Ermenisiyle bir bütünüz. Soyumuz, ırkımız, dinimiz yada konumumuz ne olursa olsun herşeyimiz Türkiyemiz için. 708 yıldır böle yaşadık bundan sonrada böyle yaşarız. Irkımız, dilimiz yada dinimiz ne olursa olsun, bu ülkenin gelişmesi için okuyarak adam olmaya çalışan ve ülkemizin sinsi düşmanlarına kanının son damlasına kadar savaşıcak Türkiye gençleriyiz biz..! Varsın ayırmaya çalışsınlar bizi çeşitliliğimizi kullanarak. Yada güzümüzü ve potansiyelimizi bilerek varsın uğraştırsınlar bizi bombalarla. Ama bilsinlerki Türkiye gençliği bu ülkenin dalgalanan şanlı bayrağının ebedi bekçisidir ve bekçisi olarak kalacaktır..

hitman_


1326 Mesaj
21 Mart 2008; 1:14:31 

iyide müşteri temsilcisine bağlanıpta sorunumuzu cözemiyoruz ki(adamlara derdini ne kadar anlatırsan anlat anlamamaya diretiyorlar) sesli yanıt sisteminde cözebilelim.


13939 Mesaj
21 Mart 2008; 1:27:06 

vayy

Değişmiş demekki

Süpersin Türkcell

Birileri halen 71 sn/ 1 kontör diye övünsün
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



6898 Mesaj
21 Mart 2008; 2:34:49 


quote:

Orjinalden alıntı: s.volkan

vayy

Değişmiş demekki

Süpersin Türkcell

Birileri halen 71 sn/ 1 kontör diye övünsün



yaw arkadaş neden 71 saniyesi 1 kontör bu saatte onu taktım kafama.

neden 60 saniye değil. veya 90 saniye değil. neden 71?
_____________________________




6898 Mesaj
21 Mart 2008; 2:37:56 



dün turkcell müşteri hizmetlerini aradım. daha operatöre bağlanmadan menüde gezerken hattan düştüm.

telefon kapandı. tam 2 kontörüm boşa gitti diye düşünürken kontörümün eksilmediğini farkettim. neyse sonra acısını çıkartır benden diyerek tekrar aradım. müşteri temsilcisi ile görüştüm, işim bittikten sonra az önce aradığımda hattan düştüm fakat kontörüm eksilmedi. arama ücretlerinde herhangi bir değişiklik var mı diye sordum. temsilci öyle birşey yok şu anda demişti. meğer onunda haberi yokmuş.
_____________________________




2327 Mesaj
21 Mart 2008; 11:01:16 

Kulakları çınlayan varmı acaba
_____________________________



1489 Mesaj
21 Mart 2008; 11:03:54 

Turkcell pahalı operatör imajını silmeye çalışıyor ve başarılı da oluyor kanımca. Bu şekilde devam ettikleri sürece desteği ve övgüyü sürdüreceğiz anlaşılan
_____________________________

http://ptcpad.com/a5ee64


13655 Mesaj
21 Mart 2008; 12:49:05 

İçerikle başlık uyuşmuşor. Başlıkta ücretsiz yazmışsınız, içerikde 1 sms yazıyor.. Düzeltiniz.
_____________________________



1489 Mesaj
21 Mart 2008; 12:58:39 

Başlık düzeltildi. Biraz mihazi gibi oldu ama İşte şimdi tam anlamını verdi gerçekten
_____________________________

http://ptcpad.com/a5ee64


 
528 Mesaj
21 Mart 2008; 17:11:49 

Güzel haber...Zaten 1 sms alıyorlardı.Ama sesli yanıttan işlemimizi halledersek ücretsiz.Darısı diğer servislerin başına.Numaranın kime ait olduğunu öğrenme,kntr transfer de ücretsiz olsa çok iyi olurdu..
_____________________________

PC:İşletim:WİNDOWS XP PRO Pentium4 2400MHZ Anakart:AsusP4S8X-MX
DVD Rw:LG GSA H55N Monitör:LG L222W Ses:Realtek ALC655
Samsung SP0411N 40GB ,ekran kartı: Sis 651_561FXCanon A550(7,1mp),Praktica Digicam 3Mp(digital 6MP)


902 Mesaj
28 Mart 2008; 23:20:30 

Geçenlerde ben de aradım ve sadece tuşlarla işlemimi yaptım, Müşteri hizmetleri temsilcisi ile görüşmedim, görüşme sonunda bu işlemin ücretsiz olduğuna dair bir mesaj aldım...Açıklama da, tuşlarla kendi işlemimi yaptığım için ücretlendirilmediğim yazılıydı

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
28 Mart 2008; 23:33:31 

Turkcell yavaş yavaş kendini düzeltiyor


13939 Mesaj
2 Nisan 2008; 11:22:37 

Bugün 4440535 i aradım ve müşteri hizmetleri ile 2 kere görüştüm :D

Kontör düşmedi ikisindede
_____________________________



7263 Mesaj
2 Nisan 2008; 22:02:35 

büyüksün turkcell gurur duyuyoruz seninle
_____________________________

Beşiktaşım;hayat sensin,dünyam sensin,herşey sensin...



mustafavmms


2192 Mesaj
3 Nisan 2008; 17:12:07 

bende aradığımda düşüyor görüşsemde görüşmesemde anlamadım bunu bana ne gıcıkları var
_____________________________



 
15179 Mesaj
3 Nisan 2008; 17:38:23 

hım iyi haber ama eskiden herşey bedavaydı
_____________________________



 
1335 Mesaj
4 Nisan 2008; 0:25:07 


quote:

Orjinalden alıntı: nebuzaradan

Turkcell pahalı operatör imajını silmeye çalışıyor ve başarılı da oluyor kanımca. Bu şekilde devam ettikleri sürece desteği ve övgüyü sürdüreceğiz anlaşılan



250 kontör alana 500 hediye + 50 konbara = 800 kontör daha ne yapsın? ?


13939 Mesaj
7 Nisan 2008; 19:02:15 

Bende kontör düşmeme nedenini şimdi çözüyorum..

Bende bedava sms vardı :)

ÜCRETİ 1 SMS olduğunda göre SMSLERDEN YEDİ
_____________________________



7205 Mesaj
8 Nisan 2008; 18:59:43 

-20 kontor ile aradım muşteri hizmetlerini sesli menulerde dolaşabiliyodum ama musteri temsizlcisine denedim ve yeterlı konturumbulunmadığından işlemmim gercekleşmedi dedi .
_____________________________



 
581 Mesaj
30 Mart 2009; 2:05:54 

peki operatore nasıl baglanıyoruz bu konuda bir bilgisi olan var mı?
bütün menülere giriyorum çıkıyorum yok operatore ulaşamıyorum.
bir hafta içinde iki kez aradım ikisinde de aradığım seyi menuden bulamadım.
birincisi telefonumu unutmusum bir arkadasıma yonlendirmek istemiştim.
ikincisi ise bir numaranın aramasını nasıl engelleyebileceğimi soracaktım.
_____________________________

NoTHiN' but LiViN'


13939 Mesaj
30 Mart 2009; 2:30:26 

Herkesin yöntemi farklı ama ben şöle yapıyprum

1- Kontör işlemler,i
2- kontör transfer
3- sayın müşterimiz kontör transfercart curt diye giriyor bitince müşteri temsilcisine bağlanmak için lütfen bir yere basını diyor ve bağlanıyorsunuz
_____________________________



5464 Mesaj
30 Mart 2009; 3:02:36 


quote:

Orjinalden alıntı: s.volkan

Herkesin yöntemi farklı ama ben şöle yapıyprum

1- Kontör işlemler,i
2- kontör transfer
3- sayın müşterimiz kontör transfercart curt diye giriyor bitince müşteri temsilcisine bağlanmak için lütfen bir yere basını diyor ve bağlanıyorsunuz


sıfıra(0) basın
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! ||Gonuşma


 
581 Mesaj
30 Mart 2009; 4:28:48 

faturalı hatlar için farklı mı acaba yanlış bir giriş yaptınız diyor çünkü?

quote:

Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee




sıfıra(0) basın

_____________________________

NoTHiN' but LiViN'


5464 Mesaj
30 Mart 2009; 4:43:55 

her yerde yemiyor. ya lafın sonunda müşteri temsilcisine bağlanmak için sıfıra basın demesi gerekiyor ya da bazen bazı menülerin içinde sıfıra basınca yiyor hemen müşteri temsilcisine aktarıyorum diyor.

faturalı faturasız fark etmiyor. ben her iki durumda da genelde 4440532 yi arıyorum.
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! ||Gonuşma


1471 Mesaj
30 Mart 2009; 4:52:05 



bir sene önceki konuyu nerden buldunuz yaa..benide şaşırttınız sabanan
_____________________________



5464 Mesaj
30 Mart 2009; 5:31:59 

he yaw "aytach" hortlatmış
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! ||Gonuşma


 
581 Mesaj
30 Mart 2009; 13:05:17 

evetn operatore baglanmak mumkun degil cunku turkcellde kaldırmıslar gibi sanki.
_____________________________

NoTHiN' but LiViN'


13939 Mesaj
30 Mart 2009; 13:21:30 

şU AN ARIYORUM

1-TARŞFE İŞLEMLKERİ
2-KONTÖR İŞLEMLERİ DEDİ VE TIKLADIM..

KONBARA İÇİN 1 KONTÖR TRANSFER İÇİN 2 Yİ TUŞLAYIN DEDİ..

BİLGİLERİ TEKRAR DİNLEMEK İÇİN YILDIZI
BİR ÜST MENÜ İÇİN KARE
ANA MENÜ İÇİN 9 U
MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ İÇİN 0 A BASINIZ

BU KADAR BASİT..
_____________________________



 
581 Mesaj
5 Nisan 2009; 1:10:32 

faturallı benim hattım bir şekilde ulaşamadım müşteri temsilcisine.
gidip sorcaz artık soylerlerse
teşekkür ediyorum.
_____________________________

NoTHiN' but LiViN'


4158 Mesaj
5 Nisan 2009; 1:18:55 

[font="Tahoma"]Ben MT'ye bağlanabilmek için sürekli (10-15 defa) *'a basıyorum.
_____________________________



782 Mesaj
5 Nisan 2009; 15:44:00 

şimdi bakiyesi 0 olan hattımla 444532 yi aradım ve 0 a 10-15 kez bastım.mt ye aktarıyorum dedi ve hat düştü
_____________________________



3043 Mesaj
5 Nisan 2009; 21:49:03 

Darısı diğer operatörlerin başına
_____________________________

Muaviye meşhur "Yeşil saray"ını yaptırmaya başlayınca; Ebu Zerr: "Ya Muaviye eğer bunu Allah'ın (devletin) kesesinden yaptırıyorsan bu hıyanettir. Kendi parandan ise o da israftır." diye çıkıştı. Muaviye seslenmedi. http://www.onlinemagazaniz.net/


 
297 Mesaj
6 Nisan 2009; 7:48:22 

Diğer bir kolay yöntem...

Söz Sizde formu ile mail gönderin. Sizi 1-2 iş günü içerisinde arıyorlar işleminizi yapıyorlar.

Siz onların değil onlar sizin peşinizden koştursun :)

NOT: Tonlakazandan kontör kazanmak için uygun bir yöntemde aradıklarında "ALO, ALO" deyip kapatın. Tekrar arasınlar konuşun. Siz kontör kazanın :) :)
_____________________________

Alışveriş Yaptıklarım: @piri.reis, @Michael Kenji, @Bladecarter, @uiKSilveR, @turkuaz50, @akademici


739 Mesaj
8 Haziran 2009; 13:00:03 

Bu gün bende aradım kendilerini...

Müşteri hizmetlerine bağlanmak Einstein denklemi çözmek gibi neredeyse 40 rakam yazdım oraya :D

Ve müşteri hizmetleri temsilcisine bağlanırken 5 dakika kadar bekledim bi bu 5 dakikanın sonunda dinlettikleri fon müziği eşliğinde kendimi dans ederken buldum...

Burdan okumasam bağlanamıcaktım ne zor işmiş bu ya
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


13939 Mesaj
8 Haziran 2009; 13:16:25 


quote:

Orjinalden alıntı: RockForLive

Bu gün bende aradım kendilerini...

Müşteri hizmetlerine bağlanmak Einstein denklemi çözmek gibi neredeyse 40 rakam yazdım oraya :D

Ve müşteri hizmetleri temsilcisine bağlanırken 5 dakika kadar bekledim bi bu 5 dakikanın sonunda dinlettikleri fon müziği eşliğinde kendimi dans ederken buldum...

Burdan okumasam bağlanamıcaktım ne zor işmiş bu ya



Ben o müziği 15 dk dinlediğimi, en sonunda uyuduğumu ve bağıran kadın sesiyle uyandığımı bilirim.

Alooo aloooo..

haa buyrun

Ben turkcell müşteri hizmetleri

nası ya

beyfendi bizi aradınız

kardeşim 15 oldu, birde fon müziği uyuduk işte

kadın gülüyor ama gülmemek istiyor

rahat olun gülebilirsiniz bayan
_____________________________



 
11841 Mesaj
8 Haziran 2009; 13:29:20 

haklısınız :) , turkcell 4ever :)
quote:

Orjinalden alıntı: s.volkan

vayy

Değişmiş demekki

Süpersin Türkcell

Birileri halen 71 sn/ 1 kontör diye övünsün

_____________________________



6898 Mesaj
8 Haziran 2009; 13:32:28 


quote:

Orjinalden alıntı: Ege_Aşığı

haklısınız :) , turkcell 4ever :)





yazdığına bak yahu.
birde Türkçe öğretmeniyim diyor.
_____________________________




2192 Mesaj
8 Haziran 2009; 13:40:59 


quote:

Orjinalden alıntı: s.volkan




Ben o müziği 15 dk dinlediğimi, en sonunda uyuduğumu ve bağıran kadın sesiyle uyandığımı bilirim.

Alooo aloooo..

haa buyrun

Ben turkcell müşteri hizmetleri

nası ya

beyfendi bizi aradınız

kardeşim 15 oldu, birde fon müziği uyuduk işte

kadın gülüyor ama gülmemek istiyor

rahat olun gülebilirsiniz bayan




çok iyiymiş.
_____________________________



1652 Mesaj
8 Haziran 2009; 18:34:19 


quote:

Orjinalden alıntı: piri.reis





yazdığına bak yahu.
birde Türkçe öğretmeniyim diyor.



_____________________________

IMZANIZI BEĞENMEDİK | | İstediğiniz imzayı kullanabilmek için bize reklam vermelisiniz.


484 Mesaj
9 Haziran 2009; 1:43:51 


quote:

Orjinalden alıntı: s.volkan




Ben o müziği 15 dk dinlediğimi, en sonunda uyuduğumu ve bağıran kadın sesiyle uyandığımı bilirim.

Alooo aloooo..

haa buyrun

Ben turkcell müşteri hizmetleri

nası ya

beyfendi bizi aradınız

kardeşim 15 oldu, birde fon müziği uyuduk işte

kadın gülüyor ama gülmemek istiyor

rahat olun gülebilirsiniz bayan


Hiçbir m.t alo demez ki
_____________________________



13939 Mesaj
9 Haziran 2009; 11:57:39 

Kadın normal açıuor ben uyuyunca alo diyebilir bu normal istersen dene

Ayrıca müşteri termsilcisi gülmez normalde..ama o gün resmen güldü :)

napcaz
_____________________________



9164 Mesaj
10 Haziran 2009; 1:51:40 

_____________________________



698 Mesaj
10 Haziran 2009; 14:09:09 

tam 11 dkdır bekliyorum. fatura detayı aboneliği için hala sorunu çözemediler
_____________________________

Normal İmza


698 Mesaj
10 Haziran 2009; 14:13:58 

16 dk oldu napıyor bu kadın
_____________________________

Normal İmza


 
1 Mesaj
14 Haziran 2009; 21:42:09