TURKCELL MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARAMAK ÜCRETSİZ :) GÖRÜŞMEK ÜCRETLİ :)
77 Cevap90249 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1383 Mesaj
20 Mart 2008; 17:00:38 

Bunu bilmiyordum işte! Gayet güzel bir uygulama ve Turkcell'e bir alkış daha



444 0 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri veya 444 0 535 Hazır Kart Müşteri Hizmetleri'ni ister cebinizden, ister sabit telefondan arayın; Turkcell ve Hazır Kart abonelik işlemlerinizi hızlı ve güvenli bir şekilde dilediğiniz yer ve dilediğiniz zamanda kolayca gerçekleştirin.

Müşteri Hizmetlerini cep telefonunuzdan aramak sadece 1 sms ücretidir.
Müşteri temsilcisine bağlanmadan işleminizi Sesli Yanıt Sistemi'nde tamamlarsanız herhangi bir ücret ödemezsiniz.


http://www.turkcell.com...alari/musterihizmetleri



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nebuzaradan -- 21 Mart 2008; 13:01:11 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


13910 Mesaj
20 Mart 2008; 17:02:48 

cepten aramak ne kadar konuşursan konuş 1 kontör denemiştim ben ama 2 olmuş sanırım 1 sms dediğine göre


_____________________________

Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


> > < <


410 Mesaj
20 Mart 2008; 17:44:37 


quote:

Orjinalden alıntı: ogameci

cepten aramak ne kadar konuşursan konuş 1 kontör denemiştim ben ama 2 olmuş sanırım 1 sms dediğine göre



yok o herzaman 1 kısa mesaj ücreti kadardı


_____________________________

Biz Türkü, Arabı, Kürdü, Çerkezi, Lazı, ve hatta Ermenisiyle bir bütünüz. Soyumuz, ırkımız, dinimiz yada konumumuz ne olursa olsun herşeyimiz Türkiyemiz için. 708 yıldır böle yaşadık bundan sonrada böyle yaşarız. Irkımız, dilimiz yada dinimiz ne olursa olsun, bu ülkenin gelişmesi için okuyarak adam olmaya çalışan ve ülkemizin sinsi düşmanlarına kanının son damlasına kadar savaşıcak Türkiye gençleriyiz biz..! Varsın ayırmaya çalışsınlar bizi çeşitliliğimizi kullanarak. Yada güzümüzü ve potansiyelimizi bilerek varsın uğraştırsınlar bizi bombalarla. Ama bilsinlerki Türkiye gençliği bu ülkenin dalgalanan şanlı bayrağının ebedi bekçisidir ve bekçisi olarak kalacaktır..

hitman_


1001 Mesaj
21 Mart 2008; 1:14:31 

iyide müşteri temsilcisine bağlanıpta sorunumuzu cözemiyoruz ki(adamlara derdini ne kadar anlatırsan anlat anlamamaya diretiyorlar) sesli yanıt sisteminde cözebilelim.


_____________________________

LG Optimus G Kullanıcıları Kulübü


13568 Mesaj
21 Mart 2008; 1:27:06 

vayy

Değişmiş demekki

Süpersin Türkcell

Birileri halen 71 sn/ 1 kontör diye övünsün


_____________________________



6891 Mesaj
21 Mart 2008; 2:34:49 


quote:

Orjinalden alıntı: s.volkan

vayy

Değişmiş demekki

Süpersin Türkcell

Birileri halen 71 sn/ 1 kontör diye övünsün



yaw arkadaş neden 71 saniyesi 1 kontör bu saatte onu taktım kafama.

neden 60 saniye değil. veya 90 saniye değil. neden 71?


_____________________________




6891 Mesaj
21 Mart 2008; 2:37:56 



dün turkcell müşteri hizmetlerini aradım. daha operatöre bağlanmadan menüde gezerken hattan düştüm.

telefon kapandı. tam 2 kontörüm boşa gitti diye düşünürken kontörümün eksilmediğini farkettim. neyse sonra acısını çıkartır benden diyerek tekrar aradım. müşteri temsilcisi ile görüştüm, işim bittikten sonra az önce aradığımda hattan düştüm fakat kontörüm eksilmedi. arama ücretlerinde herhangi bir değişiklik var mı diye sordum. temsilci öyle birşey yok şu anda demişti. meğer onunda haberi yokmuş.


_____________________________




1897 Mesaj
21 Mart 2008; 11:01:16 

Kulakları çınlayan varmı acaba


_____________________________



1383 Mesaj
21 Mart 2008; 11:03:54 

Turkcell pahalı operatör imajını silmeye çalışıyor ve başarılı da oluyor kanımca. Bu şekilde devam ettikleri sürece desteği ve övgüyü sürdüreceğiz anlaşılan


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


12353 Mesaj
21 Mart 2008; 12:49:05 

İçerikle başlık uyuşmuşor. Başlıkta ücretsiz yazmışsınız, içerikde 1 sms yazıyor.. Düzeltiniz.


_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


1383 Mesaj
21 Mart 2008; 12:58:39 

Başlık düzeltildi. Biraz mihazi gibi oldu ama İşte şimdi tam anlamını verdi gerçekten


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
528 Mesaj
21 Mart 2008; 17:11:49 

Güzel haber...Zaten 1 sms alıyorlardı.Ama sesli yanıttan işlemimizi halledersek ücretsiz.Darısı diğer servislerin başına.Numaranın kime ait olduğunu öğrenme,kntr transfer de ücretsiz olsa çok iyi olurdu..


_____________________________

PC:İşletim:WİNDOWS XP PRO Pentium4 2400MHZ Anakart:AsusP4S8X-MX
DVD Rw:LG GSA H55N Monitör:LG L222W Ses:Realtek ALC655
Samsung SP0411N 40GB ,ekran kartı: Sis 651_561FXCanon A550(7,1mp),Praktica Digicam 3Mp(digital 6MP)


902 Mesaj
28 Mart 2008; 23:20:30 

Geçenlerde ben de aradım ve sadece tuşlarla işlemimi yaptım, Müşteri hizmetleri temsilcisi ile görüşmedim, görüşme sonunda bu işlemin ücretsiz olduğuna dair bir mesaj aldım...Açıklama da, tuşlarla kendi işlemimi yaptığım için ücretlendirilmediğim yazılıydı

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
28 Mart 2008; 23:33:31 

Turkcell yavaş yavaş kendini düzeltiyor


13568 Mesaj
2 Nisan 2008; 11:22:37 

Bugün 4440535 i aradım ve müşteri hizmetleri ile 2 kere görüştüm :D

Kontör düşmedi ikisindede


_____________________________



7103 Mesaj
2 Nisan 2008; 22:02:35 

büyüksün turkcell gurur duyuyoruz seninle


_____________________________

Beşiktaşım;hayat sensin,dünyam sensin,herşey sensin...



mustafavmms


2018 Mesaj
3 Nisan 2008; 17:12:07 

bende aradığımda düşüyor görüşsemde görüşmesemde anlamadım bunu bana ne gıcıkları var


_____________________________


Uludağ Üniversitesi
Zihinsel Engelliler Öğretmenliği


 
14577 Mesaj
3 Nisan 2008; 17:38:23 

hım iyi haber ama eskiden herşey bedavaydı


_____________________________

Nikon D7000 + Nikon D200 + Tokina 11-16mm f2.8 + Tamron 17-50mm f2.8 + Sigma 150mm f2.8 + Nikon 300mm f4 + Kenko 1.4x TC & Automatic Extension Tubes


 
1271 Mesaj
4 Nisan 2008; 0:25:07 


quote:

Orjinalden alıntı: nebuzaradan

Turkcell pahalı operatör imajını silmeye çalışıyor ve başarılı da oluyor kanımca. Bu şekilde devam ettikleri sürece desteği ve övgüyü sürdüreceğiz anlaşılan



250 kontör alana 500 hediye + 50 konbara = 800 kontör daha ne yapsın? ?


13568 Mesaj
7 Nisan 2008; 19:02:15 

Bende kontör düşmeme nedenini şimdi çözüyorum..

Bende bedava sms vardı :)

ÜCRETİ 1 SMS olduğunda göre SMSLERDEN YEDİ


_____________________________



6461 Mesaj
8 Nisan 2008; 18:59:43 

-20 kontor ile aradım muşteri hizmetlerini sesli menulerde dolaşabiliyodum ama musteri temsizlcisine denedim ve yeterlı konturumbulunmadığından işlemmim gercekleşmedi dedi .


_____________________________



 
581 Mesaj
30 Mart 2009; 2:05:54 

peki operatore nasıl baglanıyoruz bu konuda bir bilgisi olan var mı?
bütün menülere giriyorum çıkıyorum yok operatore ulaşamıyorum.
bir hafta içinde iki kez aradım ikisinde de aradığım seyi menuden bulamadım.
birincisi telefonumu unutmusum bir arkadasıma yonlendirmek istemiştim.
ikincisi ise bir numaranın aramasını nasıl engelleyebileceğimi soracaktım.


_____________________________

NoTHiN' but LiViN'


13568 Mesaj
30 Mart 2009; 2:30:26 

Herkesin yöntemi farklı ama ben şöle yapıyprum

1- Kontör işlemler,i
2- kontör transfer
3- sayın müşterimiz kontör transfercart curt diye giriyor bitince müşteri temsilcisine bağlanmak için lütfen bir yere basını diyor ve bağlanıyorsunuz


_____________________________



5464 Mesaj
30 Mart 2009; 3:02:36 


quote:

Orjinalden alıntı: s.volkan

Herkesin yöntemi farklı ama ben şöle yapıyprum

1- Kontör işlemler,i
2- kontör transfer
3- sayın müşterimiz kontör transfercart curt diye giriyor bitince müşteri temsilcisine bağlanmak için lütfen bir yere basını diyor ve bağlanıyorsunuz


sıfıra(0) basın


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! ||Gonuşma


 
581 Mesaj
30 Mart 2009; 4:28:48 

faturalı hatlar için farklı mı acaba yanlış bir giriş yaptınız diyor çünkü?

quote:

Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee


quote:

Orjinalden alıntı: s.volkan

Herkesin yöntemi farklı ama ben şöle yapıyprum

1- Kontör işlemler,i
2- kontör transfer
3- sayın müşterimiz kontör transfercart curt diye giriyor bitince müşteri temsilcisine bağlanmak için lütfen bir yere basını diyor ve bağlanıyorsunuz


sıfıra(0) basın



_____________________________

NoTHiN' but LiViN'


5464 Mesaj
30 Mart 2009; 4:43:55 

her yerde yemiyor. ya lafın sonunda müşteri temsilcisine bağlanmak için sıfıra basın demesi gerekiyor ya da bazen bazı menülerin içinde sıfıra basınca yiyor hemen müşteri temsilcisine aktarıyorum diyor.

faturalı faturasız fark etmiyor. ben her iki durumda da genelde 4440532 yi arıyorum.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! ||Gonuşma


1387 Mesaj
30 Mart 2009; 4:52:05 



bir sene önceki konuyu nerden buldunuz yaa..benide şaşırttınız sabanan


_____________________________



5464 Mesaj
30 Mart 2009; 5:31:59 

he yaw "aytach" hortlatmış


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! ||Gonuşma


 
581 Mesaj
30 Mart 2009; 13:05:17 

evetn operatore baglanmak mumkun degil cunku turkcellde kaldırmıslar gibi sanki.


_____________________________

NoTHiN' but LiViN'


13568 Mesaj
30 Mart 2009; 13:21:30 

şU AN ARIYORUM

1-TARŞFE İŞLEMLKERİ
2-KONTÖR İŞLEMLERİ DEDİ VE TIKLADIM..

KONBARA İÇİN 1 KONTÖR TRANSFER İÇİN 2 Yİ TUŞLAYIN DEDİ..

BİLGİLERİ TEKRAR DİNLEMEK İÇİN YILDIZI
BİR ÜST MENÜ İÇİN KARE
ANA MENÜ İÇİN 9 U
MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ İÇİN 0 A BASINIZ

BU KADAR BASİT..


_____________________________



 
581 Mesaj
5 Nisan 2009; 1:10:32 

faturallı benim hattım bir şekilde ulaşamadım müşteri temsilcisine.
gidip sorcaz artık soylerlerse
teşekkür ediyorum.


_____________________________

NoTHiN' but LiViN'


4055 Mesaj
5 Nisan 2009; 1:18:55 

[font="Tahoma"]Ben MT'ye bağlanabilmek için sürekli (10-15 defa) *'a basıyorum.


_____________________________


Profilim gizli değil sadece arkadaşım olanlar görebiliyor.

Facebook'tan arkadaşlık isteği yollayan DH'li arkadaşlar, arkadaşlık isteğinizin sebebini belirtirseniz sevinirim.


763 Mesaj
5 Nisan 2009; 15:44:00 

şimdi bakiyesi 0 olan hattımla 444532 yi aradım ve 0 a 10-15 kez bastım.mt ye aktarıyorum dedi ve hat düştü


_____________________________



2972 Mesaj
5 Nisan 2009; 21:49:03 

Darısı diğer operatörlerin başına


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
135 Mesaj
6 Nisan 2009; 7:48:22 

Diğer bir kolay yöntem...

Söz Sizde formu ile mail gönderin. Sizi 1-2 iş günü içerisinde arıyorlar işleminizi yapıyorlar.

Siz onların değil onlar sizin peşinizden koştursun :)

NOT: Tonlakazandan kontör kazanmak için uygun bir yöntemde aradıklarında "ALO, ALO" deyip kapatın. Tekrar arasınlar konuşun. Siz kontör kazanın :) :)


_____________________________

Alışveriş Yaptıklarım: @piri.reis, @Michael Kenji, @Bladecarter, @uiKSilveR, @turkuaz50


705 Mesaj
8 Haziran 2009; 13:00:03 

Bu gün bende aradım kendilerini...

Müşteri hizmetlerine bağlanmak Einstein denklemi çözmek gibi neredeyse 40 rakam yazdım oraya :D

Ve müşteri hizmetleri temsilcisine bağlanırken 5 dakika kadar bekledim bi bu 5 dakikanın sonunda dinlettikleri fon müziği eşliğinde kendimi dans ederken buldum...

Burdan okumasam bağlanamıcaktım ne zor işmiş bu ya


_____________________________



13568 Mesaj
8 Haziran 2009; 13:16:25 


quote:

Orjinalden alıntı: RockForLive

Bu gün bende aradım kendilerini...

Müşteri hizmetlerine bağlanmak Einstein denklemi çözmek gibi neredeyse 40 rakam yazdım oraya :D

Ve müşteri hizmetleri temsilcisine bağlanırken 5 dakika kadar bekledim bi bu 5 dakikanın sonunda dinlettikleri fon müziği eşliğinde kendimi dans ederken buldum...

Burdan okumasam bağlanamıcaktım ne zor işmiş bu ya



Ben o müziği 15 dk dinlediğimi, en sonunda uyuduğumu ve bağıran kadın sesiyle uyandığımı bilirim.

Alooo aloooo..

haa buyrun

Ben turkcell müşteri hizmetleri

nası ya

beyfendi bizi aradınız

kardeşim 15 oldu, birde fon müziği uyuduk işte

kadın gülüyor ama gülmemek istiyor

rahat olun gülebilirsiniz bayan


_____________________________



 
11459 Mesaj
8 Haziran 2009; 13:29:20 

haklısınız :) , turkcell 4ever :)
quote:

Orjinalden alıntı: s.volkan

vayy

Değişmiş demekki

Süpersin Türkcell

Birileri halen 71 sn/ 1 kontör diye övünsün



_____________________________



6891 Mesaj
8 Haziran 2009; 13:32:28 


quote:

Orjinalden alıntı: Ege_Aşığı

haklısınız :) , turkcell 4ever :)
quote:

Orjinalden alıntı: s.volkan

vayy

Değişmiş demekki

Süpersin Türkcell

Birileri halen 71 sn/ 1 kontör diye övünsün





yazdığına bak yahu.
birde Türkçe öğretmeniyim diyor.


_____________________________




2018 Mesaj
8 Haziran 2009; 13:40:59 


quote:

Orjinalden alıntı: s.volkan


quote:

Orjinalden alıntı: RockForLive

Bu gün bende aradım kendilerini...

Müşteri hizmetlerine bağlanmak Einstein denklemi çözmek gibi neredeyse 40 rakam yazdım oraya :D

Ve müşteri hizmetleri temsilcisine bağlanırken 5 dakika kadar bekledim bi bu 5 dakikanın sonunda dinlettikleri fon müziği eşliğinde kendimi dans ederken buldum...

Burdan okumasam bağlanamıcaktım ne zor işmiş bu ya



Ben o müziği 15 dk dinlediğimi, en sonunda uyuduğumu ve bağıran kadın sesiyle uyandığımı bilirim.

Alooo aloooo..

haa buyrun

Ben turkcell müşteri hizmetleri

nası ya

beyfendi bizi aradınız

kardeşim 15 oldu, birde fon müziği uyuduk işte

kadın gülüyor ama gülmemek istiyor

rahat olun gülebilirsiniz bayan




çok iyiymiş.


_____________________________


Uludağ Üniversitesi
Zihinsel Engelliler Öğretmenliği


1559 Mesaj
8 Haziran 2009; 18:34:19 


quote:

Orjinalden alıntı: piri.reis


quote:

Orjinalden alıntı: Ege_Aşığı

haklısınız :) , turkcell 4ever :)
quote:

Orjinalden alıntı: s.volkan

vayy

Değişmiş demekki

Süpersin Türkcell

Birileri halen 71 sn/ 1 kontör diye övünsün





yazdığına bak yahu.
birde Türkçe öğretmeniyim diyor.





_____________________________

IMZANIZI BEĞENMEDİK | | İstediğiniz imzayı kullanabilmek için bize reklam vermelisiniz.


475 Mesaj
9 Haziran 2009; 1:43:51 


quote:

Orjinalden alıntı: s.volkan


quote:

Orjinalden alıntı: RockForLive

Bu gün bende aradım kendilerini...

Müşteri hizmetlerine bağlanmak Einstein denklemi çözmek gibi neredeyse 40 rakam yazdım oraya :D

Ve müşteri hizmetleri temsilcisine bağlanırken 5 dakika kadar bekledim bi bu 5 dakikanın sonunda dinlettikleri fon müziği eşliğinde kendimi dans ederken buldum...

Burdan okumasam bağlanamıcaktım ne zor işmiş bu ya



Ben o müziği 15 dk dinlediğimi, en sonunda uyuduğumu ve bağıran kadın sesiyle uyandığımı bilirim.

Alooo aloooo..

haa buyrun

Ben turkcell müşteri hizmetleri

nası ya

beyfendi bizi aradınız

kardeşim 15 oldu, birde fon müziği uyuduk işte

kadın gülüyor ama gülmemek istiyor

rahat olun gülebilirsiniz bayan


Hiçbir m.t alo demez ki


_____________________________



13568 Mesaj
9 Haziran 2009; 11:57:39 

Kadın normal açıuor ben uyuyunca alo diyebilir bu normal istersen dene

Ayrıca müşteri termsilcisi gülmez normalde..ama o gün resmen güldü :)

napcaz


_____________________________



9065 Mesaj
10 Haziran 2009; 1:51:40 



_____________________________



696 Mesaj
10 Haziran 2009; 14:09:09 

tam 11 dkdır bekliyorum. fatura detayı aboneliği için hala sorunu çözemediler


_____________________________

Normal İmza


696 Mesaj
10 Haziran 2009; 14:13:58 

16 dk oldu napıyor bu kadın


_____________________________

Normal İmza


 
1 Mesaj
14 Haziran 2009; 21:42:09 

Peki Turkcell müşteri hizmetlerini sabit telefondan aramanın ücreti ne kadar onu bilen var mı? Bir de cepten ararsan görüşme ne kadar sürerse sürsün 1 sms ile ücrtlendiriliyor,acaba sabit telefon ücretlendirilmesinde de mi böyle yoksa orada dakıka bası mı para yazıyor?


_____________________________



2163 Mesaj
14 Haziran 2009; 23:54:34 

bence ücret almaları saçma, bişey sormak için arıyoruz sonuçta.


_____________________________

ψ Kimi Raikkonen - Freddie Mercury Ψ

Freddie Mercury : "Müzik aynen resim çizmeye benzer.Resmi çizerken arada neye benzediğini
görmek için bir adım geri çekilmek zorundasındır.Ben de Queen'den bir adım geri çekiliyorum.
Sevenlerimin,müziğimi ebediyete kadar hayatta tutmalarını istiyorum.''


 
1 Mesaj
18 Mart 2010; 17:48:13 

14-08-2008-tarihinde yazmiş olduğum dılekcenıncevabını alamadi konya hadim kazasinin beyreli köyünde madur olkan vatadaşlarimiz var ve burdan ğecen birde kara yolu olup alanya taşkent arasinda olup yazın turuslerin gelip ğectıği yoldur ve aynı zamanda ğöcebe yörüklerin yaylasi olup bunlar yazın 30 -ile 25 bin arasi olurlar avşar yaylasinda kimse yok orda baz istasyonu var yalnız benim şimdiki yazacam yere kurulsa iki taşla bir kuş vurmuş olursunuz .küçüklü köyünün tepesine yükseklik 2015 metredır . sayğilarimla telefon 05353166793 nedim ağır


_____________________________



5005 Mesaj
18 Mart 2010; 17:56:52 


quote:

Orijinalden alıntı: nedim.agır
14-08-2008-tarihinde yazmiş olduğum dılekcenıncevabını alamadi konya hadim kazasinin beyreli köyünde madur olkan vatadaşlarimiz var ve burdan ğecen birde kara yolu olup alanya taşkent arasinda olup yazın turuslerin gelip ğectıği yoldur ve aynı zamanda ğöcebe yörüklerin yaylasi olup bunlar yazın 30 -ile 25 bin arasi olurlar avşar yaylasinda kimse yok orda baz istasyonu var yalnız benim şimdiki yazacam yere kurulsa iki taşla bir kuş vurmuş olursunuz .küçüklü köyünün tepesine yükseklik 2015 metredır . sayğilarimla telefon 05353166793 nedim ağır

????



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
3634 Mesaj
18 Mart 2010; 18:23:24 



6891 Mesaj
18 Mart 2010; 18:29:24 

Bir arkadaş şu mesajı ALLAH rızası için turkcell söz sizde ye kopyalayıversin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
3634 Mesaj
18 Mart 2010; 18:40:56 

cevabı cok merak ettigim için , şimdi yolluyorum sözsizde'ye


13568 Mesaj
18 Mart 2010; 18:46:13 

Analışılıyor ama çok güzel yazmış :D



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1040 Mesaj
18 Mart 2010; 19:13:51 

Avea da da aramak ve tuşlarla ilerlemek ücretsiz,eğer müşteri hizmetlerine bağlanırsanız 1 sms gönderme ücretiyle ücretlendiriliyorsunuz.

İsterseniz görüşmeniz 20 dakika sürsün isterseniz 2 dakika.

Müşteri hizmetlerini aramanın ve konuşmanın ücretli olması Türkiye Şartları gereği çok saçma.

Firma hatalı firmanın hatası ve ben arıyorum ücret veriyorum ne kadar saçma,Ben bu konuyu daha önce de yazmıştım,tepki eleştiri mailleri atıyorum bu konu için firmalara.

Siz de atın.Kendilerini arayıp konuştuğumuzda ücret aldıkça bunlar hep sorunumuz olmasını isterler,bizim de paso sorunumuz olur çünkü kontrol kendilerinde.


_____________________________




Akıllı olman yetmez,bilgili de olmalısın. (Uzun süren ayrılıktan sonra çok sevdiğim Donanımhaber Forum sitesinde yazılarıma yakında başlayacağım.Soranlara çok teşekkür,sağlık sorunum olmadı,sadece iş yoğunluğu sebebiyle zamanım öğrenmeye ve paylaşmaya yetmedi.


13568 Mesaj
18 Mart 2010; 19:23:30