- x
usb kablo bağlantı şeması lazım
24 Cevap38351 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
59 Mesaj
6 Mart 2005; 21:12:02 

Elimde bi flash disk varusb portuna giren kısmı kırılmış.Bi usb ara kablosunun ucunu kesip flash diskin devresinin üzerindeki çıkışlara bağlayarak olayı çözmek istiyorum.Öğrendiğim kadarıyla usb kablolarda 4 faz varmış 2si data 2si de voltaj için.Hangisi hangisidir nasıl öğrenebilirim.


 
3844 Mesaj
6 Mart 2005; 22:15:59 



_____________________________

Nous faisons confiance dans Dieu
electronical engineer
http://electronicsfreelancer.wordpress.com/


 
59 Mesaj
6 Mart 2005; 22:59:59 

Çok sağol verdiğin linkler sayesinde halledicem inşallah.


 
3844 Mesaj
7 Mart 2005; 1:24:09 

rica ederim, kolay gelsin...


_____________________________

Nous faisons confiance dans Dieu
electronical engineer
http://electronicsfreelancer.wordpress.com/


 
33 Mesaj
5 Temmuz 2009; 4:00:17 


quote:

Orjinalden alıntı: r2d2droids

http://www.weethet.nl/english/hardware_usb.php
http://techpubs.sgi.com...er_UG/sgi_html/apb.html



2005 yılında yazılmış ama şimdi ihtiyacım oldu. Şimdi gördüm. Teşekkür ederim. İşime yaradı.


_____________________________



413 Mesaj
10 Ağustos 2009; 20:12:56 

Çift taraflı usb kablosu yapacaktım gerçekten bugün işime yaradı paylaşanlara çok teşekkür ederim....


_____________________________

Brava 1.6sx 16V 103hp
Barok Kırmızı


 
99 Mesaj
16 Kasım 2009; 13:12:44 

hamıdo arkadasım aynı sekılde sorunlu usb bellek bende de var sorunu cozdunmu cozduysen resımlı vs anlatırmısın.saygılar..kolay gelsın


_____________________________



 
79 Mesaj
16 Kasım 2009; 13:31:54 

bu forumu seviyorum
aradığım çogu şey çıkıyo
burdaki meslektaşlarıma en içten dileklerimle teşekkürü borç bilirim


_____________________________

SEVGI BAGIMLILIK GIBIDIR.BAGIMLILIGI DURDURABILMEK ICIN BAGIMLIYI YOK ETMEN GEREKIR.


258 Mesaj
30 Aralık 2009; 11:08:03 

arkadaşlar bana USB kablosundan nasıl elektirik alacam bana yardımcı olabilir misiniz?


_____________________________

« Çocukken her akşam yatmadan önce ve aklıma geldiği her an Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim »


 
61 Mesaj
1 Ocak 2010; 2:19:52 

ARKADAŞLAR İYİ AKŞAMLAR... USB KABLOYLA 25 WATT 5 VOLT ELDE ETMEK İSTİYORSAK; BEYAZ VE YEŞİL KABLOYU KESİN, KIRMIZI +5 SİYAH 0.....;)


_____________________________

Burayı Seviyorum:)))


5943 Mesaj
1 Ocak 2010; 11:50:39 


quote:

Orijinalden alıntı: MeTaLLicA_91

ARKADAŞLAR İYİ AKŞAMLAR... USB KABLOYLA 25 WATT 5 VOLT ELDE ETMEK İSTİYORSAK; BEYAZ VE YEŞİL KABLOYU KESİN, KIRMIZI +5 SİYAH 0.....;)


25W !?!?
Yapmayın etmeyin, bilgisayardan bahsediyoruz, laboratuvar güç kaynağı mı sandınız? Tek USB portundan 5V 1A çekebilirsiniz, bu da maksimumudur: yani 5W.


_____________________________

Hazar Karabay Blog | DIY Audio Türkiye - Forum


2991 Mesaj
1 Ocak 2010; 12:14:38 

ben 500ma diye biliyordum 25w usb için çok fazla


_____________________________




 
52 Mesaj
1 Ocak 2010; 13:32:04 

yaw usb den güçkaynağı olurmu ya zaten 5v bişey verio sisiteminize yazık ..


_____________________________



474 Mesaj
1 Ocak 2010; 20:57:32 

25w..atış serbest


_____________________________



 
113 Mesaj
1 Ocak 2010; 21:13:53 

USB ye gaz wermeyin oo kdar daa yapmayın.


_____________________________

Elektrik-Elektronik Mühendisi...


 
18 Mesaj
12 Kasım 2010; 12:25:58 

Slm. paylaşım için teşekkürler. Çok faydalı paylaşımlar var gerçekten forumda. Yalnız benim ufoyu usb ye nasıl bağlarım onu bulamadım


_____________________________



4546 Mesaj
12 Kasım 2010; 12:34:09 

usb 2.0'dan en fazla 0.5A akım çekilir.daha fazlasına anakart izin vermez.
usb 3.0'dan da 0.9A çekilebilir.
adaptörle beslenen usb hub'lar da 1.5A'e kadar çıkabilir


_____________________________



3049 Mesaj
12 Haziran 2011; 14:29:32 

Arkadaşlar ben bi tane oyuncak helikopter almıştım.usb ile de şarj oluyor yazıyodu kutuda.ama kutudan çıkmadı usb si.kumandan dan şarj ediyordum onu da bozdum şarj etmiyor.şimdi benim sorum usb yi nasıl bağlayabilirim...helikopterin girişi çok ufak.yani iki kabloluk bir giriş sistemi var...usb nin ucunu kestim .4 renk kablo var...kumandanın ucundaki kabloyu da kesim.iki renk var.kırmızı ve siyah...şimdi ben bu kırmızı ve siyahı hangi renklere bağlayacağım usb deki


_____________________________

You think darkness is your ally?You merely adopted the dark.I was born it.
Molded by it.I didn't see the light until i was already a man.By then it was nothing to me but blinding.
The shadows betray you...Because they belong to ME.
-Bane
•Steam: denn1s33


2476 Mesaj
12 Haziran 2011; 21:47:13 

Bilmeyen işkembeden sallamış.

http://forum.donanimhab..._/key_//tm.htm#43251223


_____________________________


DH Japonya Hayranları
||DH Elektronik külübü||Opera fan kulübü||Amfi hastası, motor-bisiklet ustası||Az yakar, çok kaçar


 
12 Mesaj
26 Eylül 2013; 15:25:00 

Paylaşımlar için teşekkürler.


_____________________________

Her Can ölümü tadacaktır.


1198 Mesaj
26 Eylül 2013; 15:36:15 

Arkadasin onerisini dinleyip usb den led tabela besledim. pc bozuldu. ben nerde yanlis yaptim beyler














< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1762 Mesaj
26 Eylül 2013; 15:48:27 

quote:

Orijinalden alıntı: du riechst so gut

Arkadasin onerisini dinleyip usb den led tabela besledim. pc bozuldu. ben nerde yanlis yaptim beyler













"Arkadaşını dinlemekle
Pc usb çıkışına led tabela baglamakla"..

Çagır akıl vereni tamir etsin pc'ni


_____________________________

Kendinden başka, kimden istersen kuşkulan


1259 Mesaj
26 Eylül 2013; 16:18:19 

Her şeyde konu acmayın kardesım.
Arayın azıcık.
Görseller icin tıklayın.
Bu kadar.

Bu mesajda bahsedilenler: hamido


_____________________________

Elektrik elektronik hobi // Web tasarım hobi // Android Hobi //Elektrik Elektronik mühendisliği Aday Adayı :)
Никола Тесла
Bırakın doğruları gelecek söylesin ve herkesi eserlerine ve başarılarına göre değerlendirsin. Bugün onların olsun; ama uğrunda çok uğraştığım gelecek, benimdir.
Para insanların kendine biçtiği kıymete haiz değildir. Benim bütün param deneylere yatırılmıştır. Bunlarla yeni keşiflerde bulunup insanoğlunun yaşamını biraz daha kolaylaştırmasını sağlıyorum.



934 Mesaj
26 Eylül 2013; 16:22:30 

Orhannn skype aç orhann


_____________________________

Twitter : DnSahil


294 Mesaj
4 Ekim 2013; 14:44:55 


Bu mesajda bahsedilenler: r2d2droids


_____________________________

He is crazy like a fool...

Daddy, daddy cool!
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Donanım / Hardware] » Elektronik » usb kablo bağlantı şeması lazım
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.391