koreliler nasıldır?
405 Cevap136607 Görüntüleme8 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1] 3 4 5 6 7      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
22 Mesaj
17 Mart 2008; 0:59:38 

Arkadaşlar bu Koreliler nasıl insanlar bizzat tanışan muhattap olan var mıdır? gelenekleri görenekleri ne? Ne tür kız ya da erkeklerden hoşlanırlar?
falan filan lütfen ne biliosanız yazın


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Mart 2008; 1:04:59 

FAKE

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Mart 2008; 1:07:08 

2002 kore-japonya dünya kupasına ev sahipliği yaptıydı bi bunu hatırlıyorum


68 Mesaj
17 Mart 2008; 1:07:41 



_____________________________



3601 Mesaj
17 Mart 2008; 1:08:20 

Nan adinda bir arakadasim var, gercekten cok sicakkanli insanlar. Bizlere gore , biraz ilginc tarzlari var, mesela karaoke barlara gitmeyi cok severler. Bunun disinda , yemeklerinde cok dikkat ettim, seker ve tuz neredeyse yok denecek kadar az kullanirlar. Ickiyi cok kacirdikalrinda , cok gevezelik yaparlar Birde yabanci dilleri cok kotudur, Genelr olarak uzak dogulularda bu sorun var galiba , hep dikakt etmisimdir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eDDiè -- 17 Mart 2008; 1:10:28 >


68 Mesaj
17 Mart 2008; 1:11:43 

iyi adamlardır, Çinliler benzemezler.

Kimçi denen bir turşu yerler ekmek niyetine.

Kore savaşının hediyesi olarak mutfaklarinda sarımsak soğan,acı biber (urfaya bayılırlar eminim) ve kimçi turşusu bolcadir.

Karı kız konusunda biraz abazadırlar :)

Türklerle çok benzerler.


_____________________________



 
22 Mesaj
17 Mart 2008; 1:15:40 

Şunu hatrladım Ağız şapırdatarak yerler yemekleri... beğendiklerinin göstergesiymiş...Bayanlarda bi zayıflık takıntısı var 45 kiloysa bile çok kiloluyum diolar.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
2 gün 13 sa. 11 dk. kadarı kaldı.
17 Mart 2008; 1:15:57 

kızları müthiştir


19614 Mesaj
17 Mart 2008; 1:17:26 

Karede cesareti kanıtlamak için canlı ahtapot yerler.


_____________________________

Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...


514 Mesaj
17 Mart 2008; 1:31:16 

Aslında bu benim konum da bu saatte şimdi uğraşamam.

Yanımda şuan koreli var az önce pes te 2-1 çaktım ve şuan morali bozuk.

Ağlamakta


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


 
22 Mesaj
17 Mart 2008; 1:37:49 

ya erkekleri?


_____________________________



514 Mesaj
17 Mart 2008; 1:39:48 

bu nasıl

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


514 Mesaj
17 Mart 2008; 1:42:39 

Erkekleri

1 .ABAZA Bize benziyorlar

2 .Aşırı derecede saf

3.Korkaklar

4.Planlılar

5. Sinirlelenmiyorlar kolay kolay

6 Psikopatlıkları yok

7. Çok çalışkanlar

8. Günde max 6 saat uyuyorlar

9.Oyun hastası hepsi özellikle stratejide

10. gym e gidiyorlar

11. Müzik aleti öğreniyorlar en az bir tane




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PALADİUS_ARAGONES -- 17 Mart 2008; 1:43:28 >


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


 
22 Mesaj
17 Mart 2008; 1:44:31 

çok hoş kız hakkaten....ama nedendir bi ezilmişlik var galiba ruhlarında mesela 2 Koreliyle çıktım sürekli neden ben neden Avrupalı ya da başka bi ülkeden biri değil de ben gibi sorular soruyodo ikisi de...


_____________________________



514 Mesaj
17 Mart 2008; 1:48:12 


quote:

Orjinalden alıntı: hyunsoosea

çok hoş kız hakkaten....ama nedendir bi ezilmişlik var galiba ruhlarında mesela 2 Koreliyle çıktım sürekli neden ben neden Avrupalı ya da başka bi ülkeden biri değil de ben gibi sorular soruyodo ikisi de...



Ezilmişlik değil ürkeklik ve kanlarını korumak istiyorlar yani aile bağları kuvvetli olduğundan sit... seni evlenemessin ailesi izin vermez kültürlerine çok

bağlılar ama bağnaz değiller .Çok uysallar namus kavramı bizlere benziyor


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


 
22 Mesaj
17 Mart 2008; 1:55:09 

evet ya orası doğru mesela benimki de çok bağlıydı ailesine,baya çıktık ve bana sonunda dediği şuydu " Seninle bir ömür boyu olmayı hakkaten çok isterim ama yapamam." Sebep:Aileleri asla yabancı bi kana izin vermiyo.Yani benim bildiğim kadaryla geleneklerini hala yaşatanlar öle... Çok kızmıştım korkalık cesaretsizlik die ama kabullendik malesef


_____________________________



514 Mesaj
17 Mart 2008; 2:03:31 


quote:

Orjinalden alıntı: hyunsoosea

evet ya orası doğru mesela benimki de çok bağlıydı ailesine,baya çıktık ve bana sonunda dediği şuydu " Seninle bir ömür boyu olmayı hakkaten çok isterim ama yapamam." Sebep:Aileleri asla yabancı bi kana izin vermiyo.Yani benim bildiğim kadaryla geleneklerini hala yaşatanlar öle... Çok kızmıştım korkalık cesaretsizlik die ama kabullendik malesef


Offfffffffff

1 aydır aynı durum kıza sölücem ama kabul etmiyor hatta evlenme teklif edecektim ama. BU yüzden kalbime gördüm


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


 
22 Mesaj
17 Mart 2008; 2:11:29 

Valla ben de hala aşığım benimki Koreye döneli 1 ay oldu malesef bana açıkca söledi giderken arkadaş kalalım die.ama yediremiyorum içimde kaldı. ha dedinmi de gidemiyosun ki Kore'ye de...düşünüyorum çabalasam mı gitsem mi oralara die ama fos çıkması çok yüksek sonra elin kolun bağlı dön gel...
offffff offfff


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Mart 2008; 2:14:17 

Kısa süre Güney KOre'de Incheonda bulunmdum ve ayrıca 3 yıl önce okulda koreli arkadaşlarda vardı. Türklere sempatileri bayağı fazla. Benim bulunduğum masada özellikle sırplar, koreliler ve tayvanlılar yer kapmaya çalışırlardı. Sırplarda özellikle dikkatimi çeken bir şey vardı. Hemen hemen herkesi 3. sınıf görür ve kimseye yanaşmazlardı Türkler hariç! Bu da ilginç bir noktayı dikkatimi çeken.. Türkleri sevmeselerde saygı duyuyorlar ve unutmadıkları ve derslerde bile şakayla karışık beni işaret ederk bunun ataları benim ülkemi 500 snee yönetti diye:)))


 
22 Mesaj
17 Mart 2008; 2:21:15 

Kore'de bulunduğunuza göre tavırları,giyimleri,yaşayış tarzları evleri falan nasıl? Bi fikir edindiniz mi?


_____________________________



1181 Mesaj
17 Mart 2008; 2:25:10 


quote:

Orjinalden alıntı: techcentre

Kısa süre Güney KOre'de Incheonda bulunmdum ve ayrıca 3 yıl önce okulda koreli arkadaşlarda vardı. Türklere sempatileri bayağı fazla. Benim bulunduğum masada özellikle sırplar, koreliler ve tayvanlılar yer kapmaya çalışırlardı. Sırplarda özellikle dikkatimi çeken bir şey vardı. Hemen hemen herkesi 3. sınıf görür ve kimseye yanaşmazlardı Türkler hariç! Bu da ilginç bir noktayı dikkatimi çeken.. Türkleri sevmeselerde saygı duyuyorlar ve unutmadıkları ve derslerde bile şakayla karışık beni işaret ederk bunun ataları benim ülkemi 500 snee yönetti diye:)))



aynisini bende yasiyorum bulgarlardan bu kizlarda bize karsi ters etki yapiyor ! turkum dedigimde hepsi benden soguyor


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


514 Mesaj
17 Mart 2008; 2:29:27 

Eğer imkanın varsa kızda kabul ederse atla uçağa git kaçırma bence koreli yi benim durumum biraz farklı arkadaşım erkek olanı bu ay sonu koreye gidicek ve bende burdan gitmeyi düşünüyorum 1 ay kalıcam konaklama bedava tabii.Artık o arada BUSAN a geçicem ve elimden geleni yapıcam


Korelilere çok benzeyen diğer ülke kızLARI TAİWANLILARDIR .Bunlarda çok sevecen ve sıcak kanlıdır.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PALADİUS_ARAGONES -- 17 Mart 2008; 2:30:58 >


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


 
22 Mesaj
17 Mart 2008; 2:35:20 


quote:

Orjinalden alıntı: PALADİUS_ARAGONES

Eğer imkanın varsa kızda kabul ederse atla uçağa git kaçırma bence koreli yi benim durumum biraz farklı arkadaşım erkek olanı bu ay sonu koreye gidicek ve bende burdan gitmeyi düşünüyorum 1 ay kalıcam konaklama bedava tabii.Artık o arada BUSAN a geçicem ve elimden geleni yapıcam


Korelilere çok benzeyen diğer ülke kızLARI TAİWANLILARDIR .Bunlarda çok sevecen ve sıcak kanlıdır.




Valla bi bayan olarak oralara kadar gidip cesaretsiz bi erkeğin peşine düşmek ne kadar doğru bilmiyorum ama ben de bu yaz kesin gidicem.Onları burda 1 ay misafir ettim.En azından arkadaşlık hatrına 20 gün misafir etcek beni.O zaman ailesiyle de tanışıcam olursa o zaman olur olmazsa da nasıl dönerim bilmiyorum artık:(


_____________________________



514 Mesaj
17 Mart 2008; 2:38:15 

Kusura bakma sizi erkek zannettim.

Erkekleri üstte yazdığım gibi cesaretsiz ve ailesi ne derse o olur .Anlıyacağınız türk erkekleri gibi tuttuğunu koparan değillerdir.


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


 
22 Mesaj
17 Mart 2008; 2:41:49 


quote:

Orjinalden alıntı: PALADİUS_ARAGONES

Kusura bakma sizi erkek zannettim.

Erkekleri üstte yazdığım gibi cesaretsiz ve ailesi ne derse o olur .Anlıyacağınız türk erkekleri gibi tuttuğunu koparan değillerdir.

İstisna yok galiba bunlarda:)


_____________________________



514 Mesaj
17 Mart 2008; 2:43:01 

Zannetmiyorum ama sen yinede dene diyeceğimde baya koreli arkadaşım oldu .Daha yabancı kızla gezeni görmedim.

Arkadaşım koreli ban ademişti korede en önemli müessese evlilik hatta buna özel ayinler kültürler bile var boşanmak kolay olmadığından bunlarda

genelde evlilik yaşı 30 dan sonra oluyor .Yani kolay ca evlenen yani aşk evliliği değil daha çok mantıken olaylara bakıyorlar .



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PALADİUS_ARAGONES -- 17 Mart 2008; 2:44:46 >


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


45 Mesaj
17 Mart 2008; 2:48:53 


quote:

Orjinalden alıntı: PALADİUS_ARAGONES





Ezilmişlik değil ürkeklik ve kanlarını korumak istiyorlar yani aile bağları kuvvetli olduğundan sit... seni evlenemessin ailesi izin vermez kültürlerine çok

bağlılar ama bağnaz değiller .Çok uysallar namus kavramı bizlere benziyor

Evet geleneklerine çok bağlılar. Aile kavramı onlar için çok kutsal. Ailesinin yanında bacak bacak üstüne atıp yada içki sigara falan dahi içmezler. Anne babaya inanılmaz bir saygı var.


_____________________________



 
22 Mesaj
17 Mart 2008; 2:53:53 


quote:

Orjinalden alıntı: PALADİUS_ARAGONES

Zannetmiyorum ama sen yinede dene diyeceğimde baya koreli arkadaşım oldu .Daha yabancı kızla gezeni görmedim.

Arkadaşım koreli ban ademişti korede en önemli müessese evlilik hatta buna özel ayinler kültürler bile var boşanmak kolay olmadığından bunlarda

genelde evlilik yaşı 30 dan sonra oluyor .Yani kolay ca evlenen yani aşk evliliği değil daha çok mantıken olaylara bakıyorlar .

Anladım şansım yok denecek kadar az yani :( Gerçi bizde de öyle yabancı biriyle evlenmeye kolay kolay izin verilmez ama sanırım onlar daha katı bu durumda...Bi de o ailenin tek oğluydu şey demişti galiba erkekler evlendikten sonra bile aileleriyle yaşamak evin erkek çocuğu onlara bakmak zorundaymış...


_____________________________



 
108 Mesaj
17 Mart 2008; 3:18:54 

koreliler diyince aklıma video oyunları geliyo , ggpo da bayaa koreliyle kof oynadım hepsi iyi oynuyo video oyunlarını , bana kızmada neden bir türkle evlenmek istemiyorsun bak adamın niyetide yokmuş


_____________________________



640 Mesaj
17 Mart 2008; 3:21:35 

mesela kaliteli araba yapmaya başladılar
biniyorum da ordan biliyorum


_____________________________



4136 Mesaj
17 Mart 2008; 3:52:12 

korelilerin geleneklerine ve kültürlerine olan saygı ve sahiplenmesi takdire şayan.Ana babalarına olan saygıları ne kadar da güzel,yeni nesil gençliğin örnek alması gereken bir millet bu açıklamalara göre.


_____________________________

Tebessüm, iki insan arasındaki en kısa mesafedir.


408 Mesaj
17 Mart 2008; 4:19:57 

Yemekleri hic guzel degil, ilginc ama baharatli yemeklerden hoslaniyorlar.. inanilmaz saygi durumu var.. 22 yasindaki kiz 24 yasindaki arkadasina abla diye hitap ediyor Dine dusgun demisler ama benim 4 koreli arkadasim var (kiz) 4 u de Allah`a inanmiyor ve hepsi korenin farkli bolgelerinden... Cok sicak kanlilar.. Giyim kusam inanilmaz onemli onlar icin.. Cok SIK giyinmeyi seviyorlar.. Acayip bir turist ruhu var korelilerde.. Ulke olarakta ekonomik acidan cok gucluler.. Samsung, LG, Hyundai gibi dunya devi markalari var.. ayrica Turkleri cok seviyorlar..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fromelf -- 17 Mart 2008; 4:21:41 >


_____________________________





670 Mesaj
17 Mart 2008; 4:59:12 

Benim hazırlıkta bir arkadaşım vardı. 1 numara 11numara hariçhepsi ona uyuyor.
quote:

Orjinalden alıntı: PALADİUS_ARAGONES

Erkekleri

1 .ABAZA Bize benziyorlar

2 .Aşırı derecede saf

3.Korkaklar

4.Planlılar

5. Sinirlelenmiyorlar kolay kolay

6 Psikopatlıkları yok

7. Çok çalışkanlar

8. Günde max 6 saat uyuyorlar

9.Oyun hastası hepsi özellikle stratejide

10. gym e gidiyorlar

11. Müzik aleti öğreniyorlar en az bir tane





_____________________________

Dear Resident,
The time we spent together however long it was meant the world to me. I would love to see you again, but unfortunately, I cannot. You see, I am a ghost. I can't only materialize once every decade on the anniversary of my death. I chose to spend my one day among the living with you, sweet... Resident. Perhaps we will meet again in another decade, provided you keep your figure.
Until then, all my love from the beyond,
Barney


514 Mesaj
17 Mart 2008; 11:41:17 

1 .Numara en başta gelir sen bakma o biraz değişiktir.

11. Bu DEĞİŞKENDİR ama çoğu bilir bana arkadaş dedi kızlar böle erkeklerden hoşlanıyormuş bilmen gerekiyormuş .Bak madde 1

Evet ataistlik ve budistlikte var ama dine inananlar protestandır bunlar kliseye haftada en az 2-3 kere giderler .

Haklısın turist ömer gibi heryere giderler hatta kızları bile yaş ı 19 dur ama min gezdiği ülke sayısı en az 5 tir çoğunun .



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PALADİUS_ARAGONES -- 17 Mart 2008; 11:42:19 >


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


1745 Mesaj
17 Mart 2008; 11:49:53 

Walla ben koreli bi bayan bulsaydım kaçırmazdım, sizler peşinden koreye gitsem mi diye düşünüyosunuz Ben çoktan gidip kolundan tutup Türkiye'ye getirmiştim.


_____________________________

01 Mart 2014 23:59:59 itibariyle Tamamı Sorunsuz Char Alım-Satım Adedim : 1.284 Olmuştur.
Güveniniz İçin Herkese Sonsuz Teşekkürler.


 
22 Mesaj
17 Mart 2008; 12:01:26 


quote:

Orjinalden alıntı: raconizm

koreliler diyince aklıma video oyunları geliyo , ggpo da bayaa koreliyle kof oynadım hepsi iyi oynuyo video oyunlarını , bana kızmada neden bir türkle evlenmek istemiyorsun bak adamın niyetide yokmuş


Valla güzel soru:) Yani gönül meselesi zor iş , bir kere kaptırdım kendimi :)

Şöyle söyliim Türklerden iyisiyle karşılaşmadım belki de ondandır.

Mesela bi elimi sıcak sudan soğuk suya sokmadı desem yeridir.Acayip saygılı,becerikli,bilgili ve arkadaş canlısı
ama malesef Türk erkeğinde olan en önemli özellik cesaret yok...

Bu arada nedendir bilmiyorum bütün Koreli arkadaşlarım günde en az 3 kere duş alıolardı ayıp olur die soramadım da :)


_____________________________



514 Mesaj
17 Mart 2008; 12:06:53 

O bişeymi kızlarını görecen

Hergün en az bir kere duş alırlar .Ama bizim gibi değiller ben kore evinde yaşıyorum adamların banyosu 5 dakka sürüyor benimki 30 dakka

Arkadaş diyor sen banyoda ne yapıyorsun .Yahu benim kurulanmam sati 10 dakka sürüyor..

Arkadaşın biraz abartmış galiba ama sabah akşam saçları genelde yıkarlar.


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


 
2656 Mesaj
17 Mart 2008; 12:08:28 

bi kurufasülye bile yapmayı bilmez napacaksınöyle kadını
kedi köpek falan yedirmesinler sonra bize.


_____________________________



 
22 Mesaj
17 Mart 2008; 12:11:34 


quote:

Orjinalden alıntı: i have a dream

bi kurufasülye bile yapmayı bilmez napacaksınöyle kadını
kedi köpek falan yedirmesinler sonra bize.

Valla şunu söliim ailesinden ii yetişmiş kızlar çok iyi yemek yapıolar ve acaip becerikliler.

Köpek yeme durumu da pek kalmamış oralarda.Bana eskiler" onlar da Budistmiş" yiyo dediler.



_____________________________



514 Mesaj
17 Mart 2008; 12:17:12 


quote:

Orjinalden alıntı: hyunsoosea



Valla şunu söliim ailesinden ii yetişmiş kızlar çok iyi yemek yapıolar ve acaip becerikliler.

Köpek yeme durumu da pek kalmamış oralarda.Bana eskiler" onlar da Budistmiş" yiyo dediler.





Benim arkadaş yiyor ama Hristiyan kendisi ayrıca kızları yemek yapmayı bilmezmi valla bizim türk kızlarına taş çıkarırlar ..

Saten bunların kahvaltısı öğle yemeği akşam yemeği PİLAV pilavla kalkıyorlar pilavla uyuyorlar..


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


59 Mesaj
17 Mart 2008; 12:27:27 

arkadaşlar nasıl düşürebiliriz koreli yada taywanlı farketmez nedir bunun yöntemi kocaeli de yok koreli nereden düşürüyosunuz ?


_____________________________



1563 Mesaj
17 Mart 2008; 12:29:50 

Arkadaslar suan Kore de yasiyorum. Yaklasik 1,5 sene oldu.
Temek kulturlei bizimkinden cok farkli. Ekmek yerin pilav yerler.Bildiginiz bizim pilavin tadina benzemez lapa gibidir.Tad ve tuz aramayin.Yemegi daha cok disarida yerler.Sokakta gezerken enfazla yemek ve telefoncu dukkanlarina rastlarsiniz.
Giyim tarzlarina gelince, burasi gordugum ilk yabanci ulke ama kendi ulkemle karsilastirisam fazlasiyla rukusler diyebilirim.
Kurufasulye olayina gelince bizdeki gibi yapmazlar.Markette ilk gordugun=mde peynir zannetmistim kalip gibi idi ama arkadasim soylemisti, cok sasirmistim tadi guzel degil.
Evlilik olayina gelince adetleri bizden farkli.Kadinlar kesinlikle fazla soz sahibi.Bunda erkeklerin kabahatimi fazla bilemem. Kendi patronumdan biliyorum kazandiklari paranin kontrolu kadinlarda.
Daha farkli seylerde yazabilirim , sanirim simdilik bu kadar yeter. Yalniz davulun sesi uzaktan hosgelir diyeyim size.
Beraber calistigim icin kesinlikle yazabilirim COK CALISKAN degiller.


_____________________________

100 YIL


 
22 Mesaj
17 Mart 2008; 12:48:25 


quote:

Orjinalden alıntı: marduk

Arkadaslar suan Kore de yasiyorum. Yaklasik 1,5 sene oldu.
Temek kulturlei bizimkinden cok farkli. Ekmek yerin pilav yerler.Bildiginiz bizim pilavin tadina benzemez lapa gibidir.Tad ve tuz aramayin.Yemegi daha cok disarida yerler.Sokakta gezerken enfazla yemek ve telefoncu dukkanlarina rastlarsiniz.
Giyim tarzlarina gelince, burasi gordugum ilk yabanci ulke ama kendi ulkemle karsilastirisam fazlasiyla rukusler diyebilirim.
Kurufasulye olayina gelince bizdeki gibi yapmazlar.Markette ilk gordugun=mde peynir zannetmistim kalip gibi idi ama arkadasim soylemisti, cok sasirmistim tadi guzel degil.
Evlilik olayina gelince adetleri bizden farkli.Kadinlar kesinlikle fazla soz sahibi.Bunda erkeklerin kabahatimi fazla bilemem. Kendi patronumdan biliyorum kazandiklari paranin kontrolu kadinlarda.
Daha farkli seylerde yazabilirim , sanirim simdilik bu kadar yeter. Yalniz davulun sesi uzaktan hosgelir diyeyim size.
Beraber calistigim icin kesinlikle yazabilirim COK CALISKAN degiller.


Kızlarının dırdırcı kavgacı olduğu doğru mu ? Bi de oraya hemen uyum sağlayabildiniz mi? Yardımseverler mi?
Bi de Kore arabalarından başka araba kullanmıolarmış galiba... Genel olarak bi üniversite öğrencisi neler yapar? GÜnünü nasıl geçirir? çok sordum sanırım :)


_____________________________



2392 Mesaj
17 Mart 2008; 12:52:55 

Jin ve Sun'ı tanıdığım kadarıyla, efendi, sevecen çok harika insanlardır.


_____________________________



1563 Mesaj
17 Mart 2008; 12:56:26 

Kavga yalnizca agiz dalasi.Daha henuz ne tokatlasan nede yumruklasan kimse gormedim.Erkek ve kasin olarak.Dirdirci olduklaru dugru.Kadin olduklarindandir herhalde
Uyum konusunda sorun yasamadim sadece is konusunda .
Aracalarin %99 kore mali.Yalniz araba olarak degil her konuda asiri olarak kendi mallarini kullaniyorlar.Mesela Sony nin herturlu urunu var yalniz ceptelefonunu bulamazdiniz. Yalniz Ssmsung Lg Motorola ve Sky gorduklerim.


_____________________________

100 YIL


3987 Mesaj
17 Mart 2008; 14:03:11 

sex is zero filmindeki koreli kızı unutmak ne mümkün bu kadarmı güzellik olur..bu koreli kızları nerden buluyosunuz bu arada arkadaşlar..

forever korean girl


marduk@sanırım hayatı sen yaşıyon haaa



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 17 Mart 2008; 14:03:45 >


_____________________________

Imzamdan önce su çalismayan imza sistemini bir yenileseniz...


 
3293 Mesaj
17 Mart 2008; 15:15:04 

İyidir güzeldirler,adalara çıkartma yaparlar,generalleri psikopattır güç delisidir Askerleri birbirlerine benzer çok çabuk ölürler


_____________________________



514 Mesaj
17 Mart 2008; 21:42:13 


quote:

Orjinalden alıntı: marduk

Arkadaslar suan Kore de yasiyorum. Yaklasik 1,5 sene oldu.
Temek kulturlei bizimkinden cok farkli. Ekmek yerin pilav yerler.Bildiginiz bizim pilavin tadina benzemez lapa gibidir.Tad ve tuz aramayin.Yemegi daha cok disarida yerler.Sokakta gezerken enfazla yemek ve telefoncu dukkanlarina rastlarsiniz.
Giyim tarzlarina gelince, burasi gordugum ilk yabanci ulke ama kendi ulkemle karsilastirisam fazlasiyla rukusler diyebilirim.
Kurufasulye olayina gelince bizdeki gibi yapmazlar.Markette ilk gordugun=mde peynir zannetmistim kalip gibi idi ama arkadasim soylemisti, cok sasirmistim tadi guzel degil.
Evlilik olayina gelince adetleri bizden farkli.Kadinlar kesinlikle fazla soz sahibi.Bunda erkeklerin kabahatimi fazla bilemem. Kendi patronumdan biliyorum kazandiklari paranin kontrolu kadinlarda.
Daha farkli seylerde yazabilirim , sanirim simdilik bu kadar yeter. Yalniz davulun sesi uzaktan hosgelir diyeyim size.
Beraber calistigim icin kesinlikle yazabilirim COK CALISKAN degiller.




Korenin neresinde yaşıyorsun ben bu haziran SEOUL a gelmeyi düşünüyorum?

Arkadaş evinde misafir edecek beni.


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


514 Mesaj
17 Mart 2008; 21:45:08 


quote:

Orjinalden alıntı: Nyorai

Türkiyeye 30günlük Serbest Turist Vizesi Veriyor onu biliyorum bir tek. güzel bir ülkedir.
yani uçağına atladığın gibi git gez ama ülkeyi beyenip orda yaşamak istersen, evlenirsin okadar


Eminmisin ben 3 ay biliyorum?




Ayrıca asyanın en güzel kızları gördüğüm kadarıyla tecrübelerime dayanarak

1. KORE

2. TAİWAN

Diğerleri yaramaz..


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


 
68 Mesaj
17 Mart 2008; 21:48:44 

güney koreli olanları çok güzel film çekerler

misal:kim ki duk


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
22 Mesaj
17 Mart 2008; 21:54:05 

Üniversite yaşamları nasıl bilen var mı?


_____________________________



3118 Mesaj
17 Mart 2008; 21:54:46 

crysisde çok i....lerdi valla yorumuda 52. yorum dikkat çeksin diye öküz gibi yazıyom


_____________________________




514 Mesaj
17 Mart 2008; 22:07:45 


quote:

Orjinalden alıntı: hyunsoosea

Üniversite yaşamları nasıl bilen var mı?



Bunların star dedikleri 3 üniversite var KOREDE

1. Seoul national

2.Korea national

3. Yonsei

Herkes bu üniversitelere girmeye bakar ama sadece yüzde olarak çok az kişi girebilir.Çünkü girmek çok zordur fakat arkadaşın dediğine göre korede

Üniversiteye girdinmi otomatikman mezun oluyormuşun .Yani girmek zor çıkmak kolay

Ayrıca dil okuluna gitmek isteyenler korede Yonsei üniversitesi ve hanguk üniversitesi nin dil eğitimi oldukça kaliteliymiş.Bunuda belirteyim .

Birde korece okadar zor dil değil hatta ingilizceden daha kolay bile diyebilirim size alt tarafı 20 küsür tane alfabe si var okadar ayrıca dilleri bizim gibi sondan eklemeli.


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


403 Mesaj
17 Mart 2008; 22:09:05 


quote:

Orjinalden alıntı: PALADİUS_ARAGONES




Eminmisin ben 3 ay biliyorum?






emin değilim. 3 aysa süper ozaman


_____________________________



514 Mesaj
17 Mart 2008; 22:11:12 


quote:

Orjinalden alıntı: Nyorai





emin değilim. 3 aysa süper ozaman



Evet 3 ay e artık 3 ayda bulursun birtane o senin yeteneğine kalmış


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


1160 Mesaj
17 Mart 2008; 22:13:36 

ingilizceleri berbattır.


_____________________________



514 Mesaj
17 Mart 2008; 22:16:27 


quote:

Orjinalden alıntı: anchoret90

ingilizceleri berbattır.


Valla korede öle 2 kelime kuramazlar

Ama hele dil eğitimi için yurt dışına gitsinler gör o zaman eleman 5 ayda benden kötü ingilizceyle geldi şimdi benim ingilizcem nerde onunki nerde



_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


2324 Mesaj
17 Mart 2008; 22:16:53 


quote:

Orjinalden alıntı: Ekreizze

Jin ve Sun'ı tanıdığım kadarıyla, efendi, sevecen çok harika insanlardır.

Lostcu seni


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.