- x
CAM FİLMİ NASIL SÖKÜLÜR ? YARDIM ACİL
65 Cevap49700 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
4109 Mesaj
16 Mart 2008; 13:30:12 

ARKADAŞLAR DÜN GECE POLİS ARACIMDAKİ FİLMLERİ ÇİZDİ ÇIKARMAM LAZIM. KENDİM ÇIKARABİLİR MİYİM ?
ÇIKARABİLİRSEM NASIL ÇIKARIRIM?

TŞKLER ŞİMDİDEN


_____________________________

sLAUGHTER IS THE BEST MEDICINE


 
4109 Mesaj
16 Mart 2008; 14:13:52 

yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar

yukarı !


_____________________________

sLAUGHTER IS THE BEST MEDICINE


3598 Mesaj
16 Mart 2008; 14:19:06 

nasıl çizdi niye izin verdin


_____________________________



 
4109 Mesaj
16 Mart 2008; 14:22:43 

yasak dedi aracı bağlamam gerek dedi. bende sökerim o zmn şimdi dedim. iyi dedi o zmn sorun yok dedi.

çizeyim sonra sökeyim ddm tmm dedi

anahtarla 1 cm kalınlıgında her cama 15 20 cm uzunluğunda çizgiler attım.

nasıl sökcem filmleri bir fikri olan var mı ? çeksem gelir mi ?


_____________________________

sLAUGHTER IS THE BEST MEDICINE


3598 Mesaj
16 Mart 2008; 14:25:18 

sökme hakkında bir fikrim yok ama keşke çizmeseydin onların anladığı dilden konuşup...


_____________________________



258 Mesaj
16 Mart 2008; 14:28:50 

sıyıracaksın işte çeke çeke.Bayağı bir zamanını alır önce sıcak suyla sil yumuşasın biraz sonra sıyır.Keşke biraz ısrarcı davransaydın umarım kaliteli filmler değillerdir.


_____________________________

Hrant dink öLdü Ermni oLdnuz,Papa öldü Hrstiyan oLdnz,Barış Akrsu öLdü rock'çı oLdnuz,Allah BÜLENT ERSOY'u Bşmzdan Eksk Etmsn...


 
4109 Mesaj
16 Mart 2008; 14:29:45 

o dille konuşamadım 0 ı tüketmiştim ama adam ona yatkındı . camlar fillmli ne yapcaz? lafı açıklyı herşeyi

heneyse olan olmuş. nasıl çıkarcam bu filmleri yardım !


_____________________________

sLAUGHTER IS THE BEST MEDICINE


7131 Mesaj
16 Mart 2008; 15:37:38 

saç kurutma makinası ile ısıtarak çıkarmayı dene


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
16 Mart 2008; 15:51:32 

sıcak su dökerek cam filmin üstüne..


4421 Mesaj
16 Mart 2008; 15:56:47 

film içten yapıştırılmıyo mu?

sıcak su dökme işi pek mantıklı gelmedi :)



_____________________________



 
1511 Mesaj
16 Mart 2008; 16:03:43 

filmi ıslat daha sonra saç kurutma makinası ile ısıt ve 1-2dk yumuşamasını bekle.sonra yavaş yavaş sökmeye başla...


_____________________________



 
410 Mesaj
16 Mart 2008; 16:07:43 

film cok mu koyuydu ki söktürdü..Cam filmi kullanmayan yok..sorun cıkaran polisler de ilginç..normalde cok koyu degilse sorun olamaması lazım ama


_____________________________

Dreambox 800se
Samsung Galaxy Note


9256 Mesaj
16 Mart 2008; 16:08:35 


quote:

Orjinalden alıntı: extremeenvy

film içten yapıştırılmıyo mu?

sıcak su dökme işi pek mantıklı gelmedi :)





_____________________________



138 Mesaj
16 Mart 2008; 17:14:48 

hocam saç kurutma makinesiyle SAKIN HAA deneme bile.. filmin uç kısmından kaldıryı dene,, sadece seffaf kısmı gelecek ve tamamını çıkar.. siyah olan asıl kısım camda kalacak.. daha sonra o camda kalan siyah kısmı da üzerine kolonya serperek veya mümkünse camsil pompasıyla kolonya sıkarak,, 30sn felan bekledikten sonra bezle rahatlıkla bu kolonya işlemini tekrar ederek çıkartırsın.. rengini beğenmediğim filmleri sökmüştüm,, 2-3 defa bu yolla çıkardım ben..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manyak06 -- 16 Mart 2008; 17:15:26 >


_____________________________

Mevzubahis Vatansa,, Gerisi Teferruattır ! !


 
609 Mesaj
16 Mart 2008; 18:24:24 

bulunduğum ilde cam filmini sıkı takip ediyorlar bir arkadaşın eline tebligatı verdiler 115 ytl cezası var diye yine söktürmezsen arabayı bağlıyorlar bir cam filmi için aman dileyip yalvaracağıma bende söktürdüm işin ehli diye araba yıkamacısına 40 ytl karşılığında söktürdüm tertemiz yapmışlar ama arka camın residantanslarınada zarar vermişler şimdi hiç biri calışmıyor


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
16 Mart 2008; 18:28:49 


quote:

Orjinalden alıntı: extremeenvy

film içten yapıştırılmıyo mu?

sıcak su dökme işi pek mantıklı gelmedi :)



ama gördüm biri söküyordu dışarıdan sıcak suyu çarpa çarpa döküyordu sökülüyormuydu evet sökülüyordu..


7077 Mesaj
16 Mart 2008; 20:50:06 

arka cam reziztansları söküm sırasın perişan olabilir dikkat etmek veya bilen birine söktürmek gerekli.


_____________________________

FIRE (Fully Integrated Robotized Engine)



258 Mesaj
16 Mart 2008; 20:58:00 

yuh en arka cama da mı çizik attılar ya arka camlara yasak değil ki?

sen benım dediğim gibi yap sıcak bir suyla sil camı içten yumuşasın ondan sonra kazımaya başla en uç noktadan yavaş yavaş kazı.1camı bitirdikten sonra iyice camsil ile sil sonra duru bir suyla sil sonra iyice kurula.


_____________________________

Hrant dink öLdü Ermni oLdnuz,Papa öldü Hrstiyan oLdnz,Barış Akrsu öLdü rock'çı oLdnuz,Allah BÜLENT ERSOY'u Bşmzdan Eksk Etmsn...


 
4109 Mesaj
16 Mart 2008; 21:15:58 

arkdşlar sağolun.

çakıyla ucundan sıyırdım çeke çeke söktüm hepsini.

arkacamdaki ve kelebeklerdeki filmler duruyo onlar çizilmedi.

tşk ilginiz için


_____________________________

sLAUGHTER IS THE BEST MEDICINE


258 Mesaj
16 Mart 2008; 21:19:20 

iyi hadi gözün aydın.


_____________________________

Hrant dink öLdü Ermni oLdnuz,Papa öldü Hrstiyan oLdnz,Barış Akrsu öLdü rock'çı oLdnuz,Allah BÜLENT ERSOY'u Bşmzdan Eksk Etmsn...


4115 Mesaj
16 Mart 2008; 21:35:54 

cam film yolda görün ve görülün kuralına aykırı olduğu için söktürüyorlar galiba


 
4109 Mesaj
16 Mart 2008; 22:02:50 

: )


_____________________________

sLAUGHTER IS THE BEST MEDICINE


1254 Mesaj
17 Mart 2008; 0:39:04 

Artık hiç müsama göstermiyorlar.Milyonlar veriyosun sonra da çiziyorsun.Yazık


_____________________________



3349 Mesaj
17 Mart 2008; 3:37:32 

ciziklere siyah elektrik bandi yapistir :) yeniden masrafa girme


_____________________________

Yanlayamayan Bmw.............


1683 Mesaj
17 Mart 2008; 9:59:21 

Arka cam, yan cam diye bir şey yok. Kelebek camına bile yasak.

İstanbul'da da filmli araçlara ciddi ciddi ceza yazmaya yeltenseler ülke ciddi anlamda gelir kazanır. Ama bahanesi oluyor, bir açığını görmüşse "film de var" diyor. Filmden önce çakma Xenonlarla gezenleri çarpsın polisler.


_____________________________



 
737 Mesaj
17 Mart 2008; 10:37:28 

quote:

hocam saç kurutma makinesiyle SAKIN HAA deneme bile.. filmin uç kısmından kaldıryı dene,, sadece seffaf kısmı gelecek ve tamamını çıkar.. siyah olan asıl kısım camda kalacak.. daha sonra o camda kalan siyah kısmı da üzerine kolonya serperek veya mümkünse camsil pompasıyla kolonya sıkarak,, 30sn felan bekledikten sonra bezle rahatlıkla bu kolonya işlemini tekrar ederek çıkartırsın.. rengini beğenmediğim filmleri sökmüştüm,, 2-3 defa bu yolla çıkardım ben..




Artık heryerde kontroller sıkılaştırıldı paranıza yazık takmayın şu filmleri.Bu ülkede aracına film yaptırma hakkı sadece polislere ait.Nasılsa onlara ceza yok devrem kolay gelsin diyip devam ediyorlar hepsi bu.


_____________________________



 
1225 Mesaj
17 Mart 2008; 12:32:27 

Merak ediyorum film hangi renkti? aracın içi tamamen gözükmeyenlerden mi ?


_____________________________



 
12 Mesaj
3 Aralık 2010; 0:24:14 


quote:

Orijinalden alıntı: portiwashere

Merak ediyorum film hangi renkti? aracın içi tamamen gözükmeyenlerden mi ?
[/quote

amerikan çizilmez cam filmi değildi insallah!!! polisler aracın içi görülebilir filmlere takmıyorlar benimkinde darkblack vardı baya koyu uyarı yedim!! kendi ilindekine müsamma gösteriyorlar plaka yer değişitrsin acımıyor:D her neyse lıghtblack taktım aracın içi görünüyor çok koyu olmaması şartıyla problem çıkmıyor!!! cam filmini sökme işini oto camcılara yaptırmak daha mantıklı arka reziztans ve camın kendisinede zarar verebilme ihtimali var uzman ellere bırakmak daha iyi!!!


_____________________________



 
15 Mesaj
6 Şubat 2011; 14:34:37 

ben de mağdur oldum geçen gün. ama anlamadığım koca şehirde onbinlerce araç var kardeşim. hatta polis bana ceza yazarken bile yanımızdan onlarca filimli araç geçti. bu ne adalet anlamadım. 140 TL yazdılar. bana dediler ki: böyle bi araca sahipsin. cezasını mı ödeyemeyeceksin. herhalde aracın markasına göre ceza yazıyor adam.!!!!! madem yasak neden cam filimleri satılıyor o zaman. satılmasın o zaman arkadaşım yavvvv....


_____________________________



 
3472 Mesaj
6 Şubat 2011; 15:16:11 

Reziztans zarar gördü mü ?


_____________________________



1015 Mesaj
6 Şubat 2011; 15:42:34 

yapıştırıldığına göre etil alkol (kolonya) ya da aseton (oje çıkarmak için satılır bayanlardan temin edilir )ile kenarlardan sildiğinizde yapıştırıcıyı çözer kolayca çıkar diye düşünüyorum.

Not: Hiç cam filmim olmadı denemedim yani


_____________________________



3925 Mesaj
11 Mayıs 2011; 23:45:05 


quote:

Orijinalden alıntı: ibrahim8998

ben de mağdur oldum geçen gün. ama anlamadığım koca şehirde onbinlerce araç var kardeşim. hatta polis bana ceza yazarken bile yanımızdan onlarca filimli araç geçti. bu ne adalet anlamadım. 140 TL yazdılar. bana dediler ki: böyle bi araca sahipsin. cezasını mı ödeyemeyeceksin. herhalde aracın markasına göre ceza yazıyor adam.!!!!! madem yasak neden cam filimleri satılıyor o zaman. satılmasın o zaman arkadaşım yavvvv....


Aynısını yaşadım bana ceza yazarken en az 4-5 tane filmli araba geçti "bunlarınki ne olacak?" dedim "bugün gelmezse yarın da sıra onlara gelecek, bu kağıt nasıl bitecek yoksa" dedi bir de yüzsüz yüzsüz gülüyor.

Orjinal dedim ben yırtarım belki diye orjinal değil burdan çekersem sökülür dedi tamam çekin o zaman dedim çekiyo çekiyo sökemedi bir de iyice gıcık oldu

Henüz kesin bir cevap verilmemiş nasıl sökeceğim bunları ?


_____________________________



93 Mesaj
12 Mayıs 2011; 0:16:36 

Bildiğim kadarıyla film direk olarak çekince geliyor. Zaten yapıştırırkende sadace Camsil ve yapışkanı ile yapıştırılıyor.
o kadar ugraşmana gerek yok yani.


_____________________________


BAZEN YETER İKİ KELİME ÖLÜMÜNE GÖZTEPE !


1274 Mesaj
12 Mayıs 2011; 0:45:24 


quote:

Orijinalden alıntı: Haksin

Artık heryerde kontroller sıkılaştırıldı paranıza yazık takmayın şu filmleri.Bu ülkede aracına film yaptırma hakkı sadece polislere ait.Nasılsa onlara ceza yok devrem kolay gelsin diyip devam ediyorlar hepsi bu.


Sadece cam filmi değil, hızlı gitmek de serbest. Geçen gün havalimanına giderken virajda 70 km/h gidiyordum, arkadan polis eskortu siren çalıp selektör yaparak sağ şeride geçmemi istedi. Bakanlar uçağa yetişecek diye bize kaza yaptırtacaklar. Madem hız sınırı koydun buna sen de uy.


_____________________________



664 Mesaj
12 Mayıs 2011; 9:29:18 

filmli araçlardan önce her tarafı led dolu olan araçlara yönelsinler bence
özellikle de kamyonlara
geçen ay ankara - istanbul yolundayım gece saat 3 suları ilerde kocaman ışıklı bi led tabela var navigasyona bakıyorum hiç bişey görünmüyo biraz yaklaştım meğer kamyonmuş
kamyonun arkasına o kadar led çekmişki adam uzaktan kamyon olduğunu anlamanıza imkan yok kasanın arka kısmına kalın çerçeve bile yapmış
abartısız kamyonun olduğu şeride bakamıyordum arkasında olmama rağmen ön tarafını siz düşünün aynadan beyaz bi ışık hariç hiç bişey göremedim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maivesiyah -- 12 Mayıs 2011; 9:33:21 >


_____________________________

KİM NE YAPARSA KENDİNE YAPAR ...


3173 Mesaj
12 Mayıs 2011; 10:53:44 

benim ortak geçenlerde 140'lık cezayı yedi...sanayide de 50tl verip söktürdü filmleri...yarım gün kaldı araba...


_____________________________

KASTAMONU - SERBEST MİMAR - 17.04.1980


 
1 Mesaj
9 Nisan 2012; 23:16:07 

http://www.youtube.com/watch?v=07znTc124sE
video da ve açıklamasında bahsettim ama tekrar söyleyeyim sıcak buhar veren bi aletle (50 tl ye alabilirsin ben teknosadan aldım) çok kolay zahmetsin ve hiç bir yere zarar vermeden çıkarabilirsin rezinstanslara da uygula hiç bir zararı yok sonucta su buharı :))


_____________________________



119 Mesaj
9 Nisan 2012; 23:22:56 

Ben bıçakla çeke çeke çıkartmıştım.Mis gibi olmuştu fakat gergin tutmayı unutma hocam.


_____________________________

BeşiktAş


4678 Mesaj
9 Nisan 2012; 23:23:15 

quote:

Orijinalden alıntı: eratmus

http://www.youtube.com/watch?v=07znTc124sE
video da ve açıklamasında bahsettim ama tekrar söyleyeyim sıcak buhar veren bi aletle (50 tl ye alabilirsin ben teknosadan aldım) çok kolay zahmetsin ve hiç bir yere zarar vermeden çıkarabilirsin rezinstanslara da uygula hiç bir zararı yok sonucta su buharı :))

konuyu hortlatmışsın hocam da bilgi sahibi olmanız açısından söyleyeyim...

Arka camlarımda cam filmi vardı muayeneye girince kusursuz geçmesini istediğim için sökmek durumunda kalmıştım.

Gerekli alet edevat

Bir adet uzun tırnak ... yoksa araba anahtarlıgı ve bir adet silgi = )

camın köşesinden cam filmini kaldırıyorsunuz ve var gücünüzle çekiyorsunuz.

Daha sonra camda kalan siyahlıkları almak için silgi ile siliyorsunuz 5 dakika içinde 1 cam bitmiş oluyor.

Silgi yoksa parmakla halledebilirsiniz ama oda cok can acıtıyor... ameliyat eldivenide denenebilir ben denemedim.


9322 Mesaj
9 Nisan 2012; 23:41:49 

konu hortlamış, sildim...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 9 Nisan 2012; 23:43:15 >


_____________________________

Acer AS5740G-434G50Bi
CPU: Intel® Core™ i5-430m 2.26 ~ 2.53 Ghz (Turbo Boost) | RAM: 4 GB DDR3 1066 Mhz | HDD: Toshiba 500 GB 5400 rpm | Acer Nplify™802.11b/g/n | ATI Mobility Radeon™ HD 5650 GDDR3 1 GB Ekran kartı DirectX® 11 | High Frequency Enhancer True 5.1 surround ses çıkışı | Bluetooth® 2.1+EDR | 4 USB 2.0, 1 HDMI™ | 15.6" HD 1366 x 768, 16:9 yüksek parlaklık (220-nit) Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LCD, 8 ms HD tepki süresi | Windows 7 Home Premium TR 64 Bit
Suskunluğum asaletimdendir! Her lafa verilecek bir cevabım vardır aslında... Ama bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye!


119 Mesaj
10 Nisan 2012; 12:35:40 

Hocam sen benim dediğim gibi yap.


_____________________________

BeşiktAş


1421 Mesaj
10 Nisan 2012; 13:17:02 

maket bıçağı ile ucunu kaldır ve elinle çek


_____________________________

proton 415 glsi '99 [12 valve 1.5 90 hp]
renault laguna rxt '99 [16 valve 2.0 140 hp]
volvo s70 t5 '98 [20 valve 2.3 241 hp] incelemesi ---> http://forum.donanimhaber.com/m_62283468/tm.htm
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-proton-muayneli-lpg-li-4-lastik-0-klimali-airbagli-101650004/detay/


168 Mesaj
19 Nisan 2012; 16:35:37 

Ayrı konu açmak istemedim buradan sorayım, arabamın eski sahibi ön ve arka camların üzerine elektrik bandına benzer bir şeyi şerit halinde yapıştırmış, iğrenç görünüyor çıkarmak istiyorum, bıçakla ucunu kaldırmaya çalıştım ancak çok iyi yapışmış kazımadan çıkarmanın yolu var mı?


 
563 Mesaj
19 Nisan 2012; 16:48:30 

Bazen cepte bir lira para olmuyor. Kredi kartına ve Allah'a güvenerek yola çıkıyoruz. Camlar filimli napcaz deseler vereceğim cevap "sakız var yanımda çiğner misin?" our herhalde.


_____________________________

Hangi Kur'an? Cehaletin elinde teberrük edilip kutsanan bir nesne olan Kur'an mı? Cinayetin mızraklarının ucundaki Kur'an mı? Yoksa çeyrek yüzyıldan daha az bir sürede, çölün dağınık ve düşman kabilelerini birleştirerek, dünyanın egemen güçlerini -Bizans, Sasani- çökerten, insanlığın kaderini ele geçiren, devrimci yapısıyla insanlık tarihinde yepyeni bir medeniyet ve kültür meydana getiren bir kitap olarak mı Kur'an?


1470 Mesaj
19 Nisan 2012; 17:04:05 

Kardeş daha yeni söktüm. Öncelikle siyah tabakayı cıkardım. Jilet ile azcık kaldırdım camın üst kısmından. Film geliyor zaten. SIkıntı geride kalan yapıştırıcı. sıcakta camı açarken inanılmaz ses yapıyor. Neyse tiner, tekzen den aldığım çıkarıcı filan çok zorladı beni. su ile sildim ve permatik ile kazımaya başladım. 10 dk da hallettim. Tiner ve bez ile 1 gün uğraştım ama çok yavas oldu . Su ve permatik çok çabuk çıkardı. Ayrıca camda çizik vs olmadı. Jiletin giremediği yerleri de tornavidanın ucunu bezle sardım yine su ile ıslatılmış hemen hallettim.


_____________________________

2012 Citroén C4 1.6 e-HDI MCP Confort Plus Beyaz


 
1 Mesaj
31 Ocak 2013; 10:03:43 

ARKADAŞLAR CAMLARIMDAKİ FİLMLER ÇOK AÇILMIŞTI İŞE YARAMIYOR DİYE SÖKMENİN YOLLARINI ARIYODUM BENDE.BİR KIŞ SABAHI BUZ KAPLI ARKA CAMIMIN BUĞUSUNU SİLMEK İSTEDİM BİRDE BAKTIM FİLMİN UCU KALKTI BENDE TUTTUM ÇEKTİM SORUNSUZ BİR BİÇİMDE ÇIKARDIM FİLMİ HEMDE REZİSTANS'A ZARAR VERMEDİ SONRA DİĞER CAMLARI SÖKTÜM ÇOK AZ YAPIŞKAN KALIYO ONUDA KAZIDIM ( ARKA CAM HARİÇ ONU KAZIMADIM TABİ )CAM KAZIYICIYLA TERTEMİZ OLDU CAMLAR.YANİ SOĞUK HAVA BU İŞ İÇİN ÇOK UYGUN SABAH ARAÇ "BUZLUYKEN" SANAYİ YE GİDİP PARA KAPTIRMAYA GEREK YOK.


_____________________________



1673 Mesaj
31 Ocak 2013; 11:00:05 

Geride kalan yapıştırıcıyı silmenin en güzel formülü sulandırılmış bebe şampuanıdır. Aklınızın bi kenarında dursun..


_____________________________

R 1 3 5 
╚╬╬╣ 
   2 4 6


3201 Mesaj
31 Ocak 2013; 11:23:55 

Konu eski ama bilgi olsun

Cam filmlerini yeni söktürdüm sayılır bir hafta oldu.

Taktırdığım yere gittim buhar makinası var taktığı filmleri aldığı yer vermiş makinayı

Kolaylık ve titizlikle söktü her hangi bir iz leke vs. kalmadı arka cam rezistansında da bir sorun olmadı beni en cok düşündüren oydu

bir cok kişi arka cam rezistansının hasar aldığını yazmıştı internette

Yani kendi el beceriniz yoksa gidip söktürmek en mantıklısı ben 70 tl. ye söktürdüm.


_____________________________

Dünyanın en iyi eğitimini almış , motivasyonu en yüksek insanlarını işe alın ve işe yaramaz bir sistemin içine yerleştirin ; göreceksiniz ! Kazanan her seferinde sistem olacaktır...


 
122 Mesaj
31 Ocak 2013; 12:14:23 

tamam da artık cam filmi belli dereceye kadar yasak değil.

bilginiz olsun :))


_____________________________

323. dönem



10499 Mesaj
31 Ocak 2013; 12:40:01 

quote:

Orijinalden alıntı: borhanli

tamam da artık cam filmi belli dereceye kadar yasak değil.

bilginiz olsun :))

Kaynak?


_____________________________

>RALLYCROSS RX SUPERCAR
>HOT WHEELS Car/Motorcycle
>Simon's Cat




 
122 Mesaj
31 Ocak 2013; 12:57:38 

quote:

Orijinalden alıntı: Panthér


Kaynak?



http://www.hurriyet.com.tr/gundem/21206915.asp

diğer haber sitelerinde de görebilirsin.

ayrıca trafik polisi arkadaşlarımda aynı bilgiyi veriyor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi borhanli -- 31 Ocak 2013; 12:58:16 >


_____________________________

323. dönem



10499 Mesaj
31 Ocak 2013; 14:12:14 

quote:

Orijinalden alıntı: borhanli




http://www.hurriyet.com.tr/gundem/21206915.asp

diğer haber sitelerinde de görebilirsin.

ayrıca trafik polisi arkadaşlarımda aynı bilgiyi veriyor

"Olacak!" diye...

İleriki zamanlar verilerek konuşuluyor/yazılıyor.
Şimdilik kesinleşen bir kanun durumu mevcut değil. Olana kadar halen yasak ve yaptırımlar mevcut.

Zaten! haberin tarihi: 11 Ağustos 2012.
Türkiyede yaşayan herkes çok iyi bilir "bu işler biraaz yavaş işler".

Trafik polisi arkadaşlar halen film için cezai yaptırım uyguluyorlar.
Biraz da memurun anlayışı ve bakış açısı ile ilgili bir durum.

Sanırım! kesin bir durum oluşmadan, SERBEST demek biraz erken...


_____________________________

>RALLYCROSS RX SUPERCAR
>HOT WHEELS Car/Motorcycle
>Simon's Cat




10499 Mesaj
31 Ocak 2013; 14:16:54 

Arka cam filmi söküm işlemi;



_____________________________

>RALLYCROSS RX SUPERCAR
>HOT WHEELS Car/Motorcycle
>Simon's Cat




88 Mesaj
18 Mart 2014; 14:19:38 

Ben de açıkçası film yaptırmaya kendim karar verdim biraz da mecbur kaldım güneş çok rahatsız ediyordu..
Sanayideki arkadaş da sağolsun abi bişi olmaz diye bi güzel gaz verdi..

Henüz ceza falan yemedim ama bu stresle yaşayacağıma çıkarttırırım daha iyi dedim VE YINE SANAYIDE BAŞKA BİR YERDE 25 TL YE SÖKTÜRDÜM


_____________________________

Respect


1770 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
sercelik
19 Mart 2014; 14:00:23 

Cam filmi yaptırıyorsanız en azından arka cama dokunmayın sökerken. Rezistans mutlaka arızalanıyor. Arka cam yasakta değil zaten.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

2005 clio symbol 1.4 8v 75hp authentique çağla yeşili


147 Mesaj
19 Mart 2014; 16:16:07 

Bizim eski araçta filmler güneşten yanmış cama yapışmıştı artık permatikle sıyıra sıyıra çıkardım son çare yapacak birşey yok


_____________________________



3201 Mesaj
22 Mart 2014; 12:56:54 

quote:

Orijinalden alıntı: sercelik

Cam filmi yaptırıyorsanız en azından arka cama dokunmayın sökerken. Rezistans mutlaka arızalanıyor. Arka cam yasakta değil zaten.

Tüm camlara ceza kesiyorlar eski arabamda vardı satmadan söktürdüm buhar ile hiç bir sorun yaşamadım.

İşin ustasını bulmak gerekli filmleri söktürürken.


_____________________________

Dünyanın en iyi eğitimini almış , motivasyonu en yüksek insanlarını işe alın ve işe yaramaz bir sistemin içine yerleştirin ; göreceksiniz ! Kazanan her seferinde sistem olacaktır...