Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (193. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.787
Cevap
57
Favori
555.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 191192193194195
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2 sorum olacak. Asr tusu varsa esp de var midir? Yani ayrica esp tusu olmayacak degil mi? Birde yokus kalkis destegi olup olmadigi nerden anlasilir ve nasil çalışıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VAYA CON DIOS

    Arkadaşlar 2 sorum olacak. Asr tusu varsa esp de var midir? Yani ayrica esp tusu olmayacak degil mi? Birde yokus kalkis destegi olup olmadigi nerden anlasilir ve nasil çalışıyor?

    Bravo'da ESP standart diye biliyorum ama? ESP tuşu yok ve kapatamıyorsun sürekli devrede.

    ASR Hillholder ve MSR paketiyle birlikte geliyor. ASR varsa HH'da vardır.
  • Eyvallah. Sagolasin. Asr tusu var ancak yokusta durunca geri kaydi. Onun icin sordum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Park halinde İlk çalıştırmada HH devreye girmiyor (bende öyle) bir de eğim çok değilse girmiyor. Ama dik bir yokuşta 2-3 denemede devreye girmemişse o zaman yoktur.
  • Bugun girdi. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VAYA CON DIOS

    Bugun girdi. Teşekkür ederim.

    Size bir ipucu. Diyelimki dik bir yere park ettiniz ve HH ile kalkmak istiyorsunuz. Aracı çalıştırdığınızda HH devreye girmiyor ancak aracı boş viteste çok çok hafif geri salıp birinci vitese taktığınızda HH devreye giriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: VAYA CON DIOS

    Bugun girdi. Teşekkür ederim.

    Size bir ipucu. Diyelimki dik bir yere park ettiniz ve HH ile kalkmak istiyorsunuz. Aracı çalıştırdığınızda HH devreye girmiyor ancak aracı boş viteste çok çok hafif geri salıp birinci vitese taktığınızda HH devreye giriyor.





  • VAYA CON DIOS V kullanıcısına yanıt
    evet Bravo'da direksiyonun sağındaki city tuşunun altında asr tuşu varsa esp de vardır hill holder da...ayrı bir esp tuşu yoktur ve sürekli aktiftir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albay_alpay

    evet Bravo'da direksiyonun sağındaki city tuşunun altında asr tuşu varsa esp de vardır hill holder da...ayrı bir esp tuşu yoktur ve sürekli aktiftir.

    Teşekkür ederim. Var mı diye aracı zorladım ama devreye girmedi. Yol tutuşu çok iyi geldi bana.
    Blue me için tlf tanıtmaya vs ihtiyaç var mı? Arama yada cevaplamak için? Ya da her ne yapılabiliyorsa?
  • rica ederim, Bravo'nun yol tutuşu genelde beğenilir sadece direksiyonu biraz hissizdir onun dışında espyi devreye sokmak gerçekten hüner gerektirir...inşallah hiç esp gerektirecek bir durumla karşılaşmazsınız yine de... bu arada blue me için telefonunuzu tanıtmanız gerekiyor araca, windows tuşu sizi yönlendirecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi albay_alpay -- 7 Kasım 2015; 16:16:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albay_alpay

    rica ederim, Bravo'nun yol tutuşu genelde beğenilir sadece direksiyonu biraz hissizdir onun dışında espyi devreye sokmak gerçekten hüner gerektirir...inşallah hiç esp gerektirecek bir durumla karşılaşmazsınız yine de... bu arada blue me için telefonunuzu tanıtmanız gerekiyor araca, windows tuşu sizi yönlendirecektir.

    Teşekkür ederim. İnş esp ye ihtiyaç kalmaz hiçbir zaman ama olduğunu bilmek de iyi geliyor.
    Bu arada xenon uygulaması yapan var mı? Fiyatı gerekleri vs nasıldır?
  • 2011 model 53.000km'de hatasız Bravo 1.6MJet 120hp Dualogic Dynamic Plus + Cam Tavan + Assist Kit (CC, otom. kat. ayna, far-yağmur sensörü)

    Fiyat ne olmalı sizce ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 9 Kasım 2015; 15:32:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    2011 model 53.000km'de hatasız Bravo 1.6MJet 120hp Dualogic Dynamic Plus + Cam Tavan + Assist Kit (CC, otom. kat. ayna, far-yağmur sensörü)

    Fiyat ne olmalı sizce ?

    Yazdıklarınıza göre aracınızın maşallahı var tam ideal alınacak bravo yok yok. İyi araçtırın aciliyeti yoksa ölü paraya vermeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    2011 model 53.000km'de hatasız Bravo 1.6MJet 120hp Dualogic Dynamic Plus + Cam Tavan + Assist Kit (CC, otom. kat. ayna, far-yağmur sensörü)

    Fiyat ne olmalı sizce ?

    50.000 den aşağı olmaz. Üstü aciliyetinize kalmış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2009 model emotion dizel bravom var, uzun farları geçici yakmayı keşfetmem kolay oldu ancak sürekli uzunları nereden yakabileceğimi bulamadım? Uzun yola çok çıkmadığımdan, çıksam da genelde geceye kalmadığımdan bu zamana dek pek dert edinmedim ama artık bulmak gerek, zira araç yirmi bin km.dir bende ve son zamanlarda lazım olmaya başladı ☺ Ayrıca araçta son bir aydır nadiren de olsa teklemeye benzer kesilmeler oluyor; sebebi mazot filtresi midir? Son sorum motor yağıyla ilgili: Kullanım klavuzunda 5'e 30 yağ tavsiye edilmiş. Sanayide ustam ısrar etti ve 10'a 40 koydu; nedir bunun doğrusu? Vakit ayırıp cevap yazacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kilimanjaro34 -- 11 Kasım 2015; 15:30:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kilimanjaro34 kullanıcısına yanıt
    Far sensörü açıkken uzun farlara geçemiyorsunuz Bravo'da. Sadece selektörler çalışır. Farları far sensörü kapalıyken açarsanız uzunlara geçmeniz için farları açtığınız kolu kendinize değil geriye doğru ittirmeniz gerekiyor. Kendinize çekerseniz selektör olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser


    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    2011 model 53.000km'de hatasız Bravo 1.6MJet 120hp Dualogic Dynamic Plus + Cam Tavan + Assist Kit (CC, otom. kat. ayna, far-yağmur sensörü)

    Fiyat ne olmalı sizce ?

    50.000 den aşağı olmaz. Üstü aciliyetinize kalmış.

    Hocam 50.000 TL veren çıkar mı ?

    Tamam dizel otomatik ve full bir araç. Aracım çok temiz ve km'si de düşük ama Bravo'ların ikinci el piyasası baya zayıf .

    Ben acaba 47-48 gibi fiyata satabilir miyim diye geçiriyorum aklımdan.

    50.000 TL'ye gitmez gibime geliyor.
  • kilimanjaro34 kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Uzun farları sürekli yakma işlemi selektör kolunu göstergelere doğru itelemek tir.Eğer aracınızda otomatik far var ve farlar bu konumda ise uzunları sürekli açık ayarlamak için selektör kolu göstergelere doğru gitmeyecektir.Yani farlar otomatik konumda iken uzunlar sürekli açık kalmıyor.Sadece selektör yapılabiliyor.Kısaları manuel olarak açtığınızda ancak uzunlar sabit yanacak şekilde ayarlanabiliyor.

    Aracın ara ara tekleme konusunda bir çok sebep olabilir ancak ilk olarak mazot ile ilgili veya mazot filtresi ile ilgili veya yakıt enjeksiyonlarında zamanla oluşmuş kurum ve pisliklerden olabilir.Bunlar ilk ilgilenmeniz gereken kısımlar.

    Son olarak yağ konusunda aracınızın km sine bağlı ve kullandığınız iklim şartlarına bağlı olarak bu konuda uzman bilir kişiler tarafından verilecek karar doğrultusunda motor yağı farklı numara da kullanılabilir.Ama bu konu motorun uzun ömürlülüğü ve performansı açısından hayati önem arz eder.Çok basit bir mantık ile bu araçlar yollara çıkmadan evvel milyonlarca km testlere tabi tutuluyorlar.Bu testler sırasında en ekstrem şartlar ve aracın karşılaşabileceği en ağar ve en hafif koşullar deneniyor.Bu test sonuçlarına göre de el kitabında yazan kullanılması gereken yağ numarasına karar veriliyor.Yani bunca yapılan test ve bunca mühendis eğer gerekseydi araç için ustanızın tavsiye ettiği numara yağı da kullanabileceğiniz emin olun yazarlardı.Eğer ustanız farklı bir marka tavsiye etmiş olsaydı bu konuda haklı olabileceği konusunda hem fikir olabilirdim ancak ben bu konuda el kitabında yazandan kesinlikle şaşmayın ve ustanızı tekrar gözden geçirmeniz gerek derim.




  • 105hp ile 120hp modellerinde motor farkı mı var yoksa yazılım mı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bossofdmax kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    105 Hp multijet motorlar sabit geonetrili turbo sistemine sahiptir.120 Hp Multijet motorlar değişken geometrili turbo sistemini kullanırlar.
  • 
Sayfa: önceki 191192193194195
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.