Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: anka0658 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 2 Misafir - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.787
Cevap
57
Favori
555.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SEAT LEONU GÖRMEYENLER İÇİN KÜÇÜK BİR LİNK....
    DIŞ GÖRÜNÜM,http://www.seat.com.tr/model_index.asp?model_ID=5&menu_ID=4&sub_menu_id=1
    İÇ GÖRÜNÜM,http://www.seat.com.tr/images/model/yenileon/in/Leon_360_interior.mov
    BOYUTLAR,http://www.seat.com.tr/model_index.asp?model_ID=5&menu_ID=5&sub_menu_id=3
    AYRICA İŞKEMBESİ BULUNAN BİR KAÇ "HAYVAN" TANIYORUM BOYNUZLARI DA VAR ONLARIN...... HATIRLATIRIM....
    SAYFANIN BAŞINDA BENİM BRAVO İLE İLGİLİ YORUMLARIMI OKUMADINIZ GALİBA...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ctrl_alt_del

    SEAT LEONU GÖRMEYENLER İÇİN KÜÇÜK BİR LİNK....
    DIŞ GÖRÜNÜM,http://www.seat.com.tr/model_index.asp?model_ID=5&menu_ID=4&sub_menu_id=1
    İÇ GÖRÜNÜM,http://www.seat.com.tr/images/model/yenileon/in/Leon_360_interior.mov
    BOYUTLAR,http://www.seat.com.tr/model_index.asp?model_ID=5&menu_ID=5&sub_menu_id=3


    selamlar...
    bravo için yaptığınınız yorumları okumuş ve sizi takdir etmiştim.

    sağolun...

    seat leon olağanüstü bir araçtır...beğenmemek gerçekten insafsızlık olur...

    bravomuz da umarım en az seat leon kadar başarılı olur...

    inancımız bu.

    saygılarımla....




  • bravoyu bende inceledim birinci sayfadaki resimdeki konsolu olan bravoyu göremedim bu tip konsol Türkiye'ye gelmeyecekmiş bayi öyle söyledi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozkan65

    bravoyu bende inceledim birinci sayfadaki resimdeki konsolu olan bravoyu göremedim bu tip konsol Türkiye'ye gelmeyecekmiş bayi öyle söyledi

    Kataloglarda navigasyonlu versiyon fotoları var.Navigasyon da maalesef Türkiye ye gelmiyor.Yani sadece müzik sitemi bölümünde fark var.
  • Seat Leon'u uzun uzun inceledim. Hatta Leon Cupra almayı düşünüyordum bir ara. İnan ki, Bravo'nun iç mekanında daha kaliteli parçalar kullanılmış. Leon'u kapı içi plastikleri sert malzemeden kullanılırken, Bravo'da yumuşak ve kalite hissi yüksek malzeme kullanılmış. Neyin ne olduğunu biliyoruz kısacası, Astra ve Golf ile karşılaştırmıyoruz.
  • merhaba sevgili arkadaşlar.
    asker de olmama rağmen,2 günlüğüne memlekete gitme fırsatı buldum ve çok merak ettiğim bravo'yu iyice inceleyip,test aracıyla uzunca yol yaptım.

    öncelikle ilk dikkatimi çeken şey önden görünüşü oldu.epey heybetli ve agresif(spor) bir ön-tasarımı var aracın.mercek farlar dikkat çekici olmuş.jantlar güzel,albenili.. arkadan da gayet hoş bir araç,stop grubunun tasarımı ilginç ve hoş,bagaj hakkaten sınıfının üzerinde bir hacme sahip,tam boy stepne mevcut..
    sürücü koltuğuna oturduğumda hissettiğim ilk şey "kalite" oldu.kullanılan plastik ve döşeme kalitesi hakkaten iyi.kapı içleri de aynı malzemelerle kaplanmış.kapıları kapattığınızda tok bir ses geliyor,hoş.göstergeler şık olmuş ancak hız kadranında rakamlar biraz daha büyütülebilirdi,önemsiz. ön konsülde saçma bulduğum tek şey far yükseklik ayar düğmesinin yolcu tarafına konması,ne alaka ise.. ve bir de onca donanıma rağmen otomatik kararan iç dikiz aynası yok,mühendisler bukadar donanım arasında onu unutmuşlar galiba
    direksiyon hakkaten çok başarılı,çok hoş.. üzerindeki düğmeler kullanışlı.vites geçişleri rahat,kemikli değil.motor sesi rahatsızlık verecek kadar duyulmuyor ve dış yalıtımı başarılı.müzik sistemi son derece yeterli ve temiz bir ses veriyor.ön-torpido hacmini abartmışlar,hiç bukadarını görmemiştim(bu segmentte).koltuklar çok rahat ve insanı kavrıyor,oturma pozisyonu güzel,ön görüş açısı fena değil,araç kullanıldıkça daha da alışılır diye düşünüyorum.yan görüş açısı çok iyi değil,kelebek cam kullanılmamış,biraz sıkıntılı ama problem olacak kadar da değil.arka görüş açısı bence yeterli.
    4 camda otomatik(donanımda belirtilmemiş ama hepsini ayrı ayrı denedim ve hepside tek dokunuşla kapanabiliyor,sonuna kadar düğmeye basmaya gerek yok).ayrıca dördü de sıkışma önleyicili..

    en korktuğum şey arkanın "çok" dar olabileceği idi. her iki ön koltuğu normal oturuş pozisyonuna aldıktan sonra arkaya geçtim.koltuklar normalden daha dik konumlandırılmış.diz mesafesi neredeyse sınırda,çok uzun boylular dışında kesinlikle sorun teşkil etmez.ama genişlik anlamında son derece yeterli.kısacası 5 kişi ile uzun yolda rahatsız eder..arka yan camlar, aracın arkasına doğru daralıyor,bu da daha kasvetli bir hava yaratıyor.skydome lazım bence.

    aracın süspansiyonları sessiz ve konforlu,kullandığım aracın jantları 17" olmasına rağmen son derece başarılıydı.yol tutuşu başarılı,insana güven veriyor.
    araç 1.6 multijet 105hp idi.ilk hızlanması iyi,motorun gaz pedalına tepkisi güzel.yol güzergahında yaklaşık 45 derece eğimi bulunan uzun bir yokuş vardı.120 ile çıkarken vitesi 6'ya aldım ve araç pozitif ivmelenme ile hızlanmaya devam etti,hiç zorlanmadı.bence performansı yeterli ama yinede 120 Hp'lik versiyonu bekleyeceğim almak için.frenler başarılı,yeni corolla gibi durmayacakmış hissi vermiyor bilakis güven veriyor..

    cam çıtaları gayet kaliteli,benim bir önceki aracım olan citroen C4'te habire çıkıp duruyorlardı.. benzin depo kapağı maalesef içeriden açılamıyor,komik bir eksiklik bence..
    ön kaputu açtığımda(kaput çok ağır),motorun her bir parçası itina ile yerleştirilmiş,plastik parçalarla muhafaza edilmiş.gayet hoş

    ilk izlenimlerim böyle.Fiat bu kez turnayı gözünden vurmuş bence.Fiat'a benden kocaman bir BRAVO




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drmert -- 16 Mart 2008; 12:42:41 >




  • selamlar...
    özellikle arka süspansiyon resmini de yükledim...
    çok sağlam görünüyor değil mi?

    sevgilerimle...

     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-


     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-


     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-




  • şım 45 derece eğimi nerede buldun vede nası 120 yle 6.viteste çıktın sen 45 derecenin ne demek olduna biraz bak ve o rakamı biraz makule indir.fakat bravo iyi bir araç hafif bir güç dağılımı eksikliği var ama yinede iyi bir motor fakat motor peugeot 308 dekinden daha sesli ve daha titreşimli çalışıyor.buna karşın 17 lik jantlara 45 lik yanaklara rağmen 308 dende i30 danada ki onda 195/65/15 lastikler var açık ara daha konforlu vede i30 dada bravodada tüm titreşim direksiyonda hissediliyor i30 daha fazla.
  • Ben açıkçası 290nm torku pek hissedemedim yapmış olduğum testte. 308'den farklı birşey göremedim. Ama motorun yeterli olduğu bir gerçek.

    Düzeltme: Yazım hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackgod -- 16 Mart 2008; 16:14:24 >
  • froster2006 kardeşim çok histerik gördüm seni ;)
    malatya da meşhur beyler deresi vardır.baya bir yokuştur.elbette cetvel koyup ölçmedim ama 45 derece eğimin ne olduğunu da bilirim,ve o yokuş az-çok söylediğim rakama yakın.ayrıca 6.vites 120km hız ve daha fazlasıyla çıkmak çok mu abes? 290nmtork başka ne işe yarar?!
    saygıyla...
  • yeni bravoyu bende inceleme fırsatı buldum tabi bir alısveris merkezinde :)) surus deneyimi motor sesi vs hakkında herhangi bir bilgim yok yolda da gormedim henuz ancak bu arac cıkalı henuz 1 ay olmamısken forumda hemen kendine yer edinmesi ve 3 sayfayı bir cırpıda doldurması ne kadar tutuldugunu gosterir ki ben de gerek ic gerek dıs dizayn olarak cok begendim kaliteli bir arac hissi uyandırıyor tabi sadece gorunum itibariyle bunları soyluyorum fiat ilk defa (turkiye icin soyluyorum) bu kadar goze hitap eden bir arac uretmis diyorum. seat leon ile karsılastırılmıs forumda dıs dizayn olarak leon daha agresif ve sportif duruyor ama ic dizayn olarak ben bravonun dizaynını begendim motor performans yakıt tuekitimi vs bunlarla ilgili bir sey soyleyemeyecgm
    yeni sahiplerine hayırlı olsun derim guzel araba
  • bilmem katılırmısınız

    fiat bravo yu çıkartmakla Türkiye yıllardan beri süregelen fiat şahin doğan benzetmeleri artık sona erdirdi.

    Eğer kötü niyetli değilse bravonun koltuğuna oturan herkes kalite hissini varacaktır.

    ve arabayı objectif olarak değerlendirecektir.

    Eğer Türkiye şartları izin verirse bu araba çok satar
  • Geçen pazar 2 mühendis bir eczacı birde esnaf arkadaş olmak üzere 4 arkadaş Fiat a gittik.

    Bravo yu genel olarak çok beğendik,sadece esnaf arkadaş "abi Toyota dan inip Tofaş a bakıyorsan ben sana yuh derim" şeklide bir yorum getirdi.

    İşte bu tarz düşünceler markanın önünü tıkıyor,ön yargı olmazsa bu aracın satmaması için hiçbir neden yok bana göre.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Geçen pazar 2 mühendis bir eczacı birde esnaf arkadaş olmak üzere 4 arkadaş Fiat a gittik.

    Bravo yu genel olarak çok beğendik,sadece esnaf arkadaş "abi Toyota dan inip Tofaş a bakıyorsan ben sana yuh derim" şeklide bir yorum getirdi.

    İşte bu tarz düşünceler markanın önünü tıkıyor,ön yargı olmazsa bu aracın satmaması için hiçbir neden yok bana göre.



    Ön yargı bu olsa gerek
  • Kesinlikle bu ön yargıdır adam gelip araca bakmadı bile. Ve ne yazık ki Bravo nun önünde ön yargılı yüzbinler var,bana göreyse bu araç karakter sahibi güvenli ve sorunsuz-kullanıcısına her manada zevk verecek bir araçtır,Stilo hariç hemen her model Fiat ım oldu tahmin edebiliyorum.

    Şahsen aracıma takasta iyi para verilse 1.4 150hp ya da 1.6 120hp yi düşünebilirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Geçen pazar 2 mühendis bir eczacı birde esnaf arkadaş olmak üzere 4 arkadaş Fiat a gittik.

    Bravo yu genel olarak çok beğendik,sadece esnaf arkadaş "abi Toyota dan inip Tofaş a bakıyorsan ben sana yuh derim" şeklide bir yorum getirdi.

    İşte bu tarz düşünceler markanın önünü tıkıyor,ön yargı olmazsa bu aracın satmaması için hiçbir neden yok bana göre.



    Olsun varsın. Öyle önyargılı insanlar olmasaydı satışlar şimdiki Fiat satışlarının çok üstünde olurdu. O zaman da fiyatlar bu seviyede olmazdı.İyi ki varlar
    GP bir Fiat değil de Toyota modeli olsaydı mesela...

    Focus yerine Bravo'yu önerdiğim ve bana "belki bi ara bakarız" diyenler şimdi başka marka düşünemez oldular.




  • Focus ve Bravo'nun kapı panellerini inceleyin, Bravo'nun daha iyi olduğunu göreceksiniz. Kalite konusunda Bravo'yu görmeden; "Nasıl olsa Fiat bu, kesin Focus daha iyidir." şeklinde yorum yapan insanlarda çok. Bu arada Bravo'nun iç mekan kalitesi Auris'ten de iyi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Geçen pazar 2 mühendis bir eczacı birde esnaf arkadaş olmak üzere 4 arkadaş Fiat a gittik.

    Bravo yu genel olarak çok beğendik,sadece esnaf arkadaş "abi Toyota dan inip Tofaş a bakıyorsan ben sana yuh derim" şeklide bir yorum getirdi.

    İşte bu tarz düşünceler markanın önünü tıkıyor,ön yargı olmazsa bu aracın satmaması için hiçbir neden yok bana göre.



    Olsun varsın. Öyle önyargılı insanlar olmasaydı satışlar şimdiki Fiat satışlarının çok üstünde olurdu. O zaman da fiyatlar bu seviyede olmazdı.İyi ki varlar
    GP bir Fiat değil de Toyota modeli olsaydı mesela...

    Focus yerine Bravo'yu önerdiğim ve bana "belki bi ara bakarız" diyenler şimdi başka marka düşünemez oldular.



    Bende full yeni Corolla 1.6 var annemdede 2008 GP 77hp Dynamic var GP yi şahsen çok seviyorum bende önyargı yoktur.




  • Sevmek duygusallığa girer ancak biraz. Corolla ve GP'yi tartışmaya gerek yok ancak
  • sevgili esmerce;
    yazılarını birçok yerde okudum.seni tarafsızlığın,ilgin ve bilginden dolayı kutluyor,yürekten teşekkür ediyorum.
    bence hiçbirzaman "peşin hükümlü" olmamak gerek.ben de geçtiğim 2 yıldır citroen C4 kullanıyordum.o zaman da alırken çevremdeki insanlar"citroen de alınır mı canım!" dediler.bense fiyat/performans/donanım/güvenlik dörtlemesine bakarak uygun buldum ve aldım,çok ta memnun kaldım.şimdi ise bravo'yu C4'ten bazı konular da daha üstün buluyorum ve bu araç gönül rahatlığıyla alınabilir diyorum.
    bence de fiat'ın aşması gereken en önemli problem önyargı.bizim insanımız araştırmadan-kullanmadan-test etmeden,deyim yerindeyse "işkembeden atmayı" çok sever.
    yine de kaliteli malın eninde sonunda farkedileceği kanaatindeyim.
    saygıyla.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.