Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (70. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.799
Cevap
57
Favori
575.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bora_T

    Abi 500 küsur dedi servis ama ben 3 taksitle 350'ye anlaştım..en iyi yanı sorun çıkarsa bir muhatap bulabilirsin serviste..zaten piyasa malı ucuz xenon'lar da işçilikle 200'den aşağı bulunmaz sanırım..


    Ben aracımı alırken xenon far olayını sordum ve de benim yeni açılmış Fiat Bayiim Tan Oto orjinal xenon (+ far yıkama = 1700 TL) dışında xenon taktırmanın garantiyi bozacağını belirtti.

    Ben de taktırmadım tabii.

    Olmazsa diğer bayileri bir deneyeyim.

    3 taksit 350 TL iyiymiş.

    Sen önceki ampulleri denemişsin madem sorayım:

    1. Orjinal ampulleri ne kadar kullandın?

    2. Osramları ne kadar kullandın?

    3. XEnonları ne kadardır kullanıyorsun?

    4. Bu üç ampuldeki memnuniyet dereceni (önceki ampüle göre yaklaşık yüzde kaçlık bir gelişme hissettiğini ) belirtebilir misin rica etsem.


    Teşekkürler.

    Haluk
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • Haluk abi teşekkür ederim iyi dileklerin için. Bakalım hayırlısı olsun.

    Bora, xenon'u hatta istersem park sensörünü filan ben sonradan ayarlarım onlar benim için dert değil. Maslak'ta imkansız yoktur.
    _____________________________


  • Haluk ab, kesinlikle beyaz ampullere yanaşmayın. Ben de 2 yıldır Osram Cool Blue Hyper White 5000K xenon benzeri beyaz ampul kullanıyordum. Çok şükür geçenlerde bir tanesi patladı ve bir takım sarı ampul aldım. Oh be dünya varmış dedim. Ya sarı olarak kalsın, ya da 4300 K xenon olsun. Beyaz ampul işi çok lüzumsuz bir olay. :)
    _____________________________


  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bora_T

    Abi 500 küsur dedi servis ama ben 3 taksitle 350'ye anlaştım..en iyi yanı sorun çıkarsa bir muhatap bulabilirsin serviste..zaten piyasa malı ucuz xenon'lar da işçilikle 200'den aşağı bulunmaz sanırım..


    Ben aracımı alırken xenon far olayını sordum ve de benim yeni açılmış Fiat Bayiim Tan Oto orjinal xenon (+ far yıkama = 1700 TL) dışında xenon taktırmanın garantiyi bozacağını belirtti.

    Ben de taktırmadım tabii.

    Olmazsa diğer bayileri bir deneyeyim.

    3 taksit 350 TL iyiymiş.

    Sen önceki ampulleri denemişsin madem sorayım:

    1. Orjinal ampulleri ne kadar kullandın?

    2. Osramları ne kadar kullandın?

    3. XEnonları ne kadardır kullanıyorsun?

    4. Bu üç ampuldeki memnuniyet dereceni (önceki ampüle göre yaklaşık yüzde kaçlık bir gelişme hissettiğini ) belirtebilir misin rica etsem.


    Teşekkürler.

    Haluk




    Abi orjinal xenon bir başka tabi..tam emin olamasamda orjinaller 4300k veya 5000k oluyor..yani ideal xenon onlar aslında ama piyasada 4300k orjinal xenon bulmak neredeyse imkânsız..serviste eleman bana orjinal philips 4300k kit için 750 TL fiyat verdi (işçilik hariç)..hemen "sen bana daha ucuz bişe söle" dedim şimdikine 500 küsur dedi ama 350'ye 3 taksitle anlaştık..montajı yaklaşık 1-1.5 saat sürdü..çok şükür hiç sıkıntı yaratmadı..

    Orjinal ampulleri aracı aldıktan sonra 4 ay kadar kullandım..pek memnun kalmayınca osram nightbreaker aldım..normal ampullere göre %10 daha beyaz ve iyi aydınlatması var(mış)..ama beni pek aydınlatmadı osramlarda geçen mayıstan beri idare etti beni..1.5 ay kadar önce xenon'landım..

    karşılaştırma yaparsam orjinal ampuller özellikle tam karanlık otoban tarzı yollarda kör götürüyor insanı..kaç kez tehlike atlattım..

    osramlar kısmen daha iyi ama ben beklediğim netliği yakalayamadım bunda da..

    xenonlarsa çok çok daha iyi haliyle..yağmurda hiç şikayet etmedim görüşten..eğer düşünürsen tavsiye ederim..

    garanti meselesine gelince,kural olarak sonradan eklenen her donanım garantiyi bozar o doğru..ancak burada bana verilen garanti servisin kendi garantisi..bu adamlar renault asf'nin de sahibi..asf bünyesinde tuning hizmeti veriyorlar..chip-yay-xenon vs..bu bahsettiğim fiat bayi ile renault asf'nin sahibi aynı kişiler..zaten mekanları yan yana..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phaldor -- 20 Ocak 2011; 1:11:42 >
    _____________________________




  • Aklıma yattı şu xenon işi.

    Aslında aracı alırken de yatmıştı ama 1700 TL vermek istemedim işte.

    Aslında maksimum 42 verecektim zira bu benim Accord + lpg için ayırdığım bütçeydi ama skydome da olsun deyince bütçeyi aştım.

    Xenon u bir araştırayım.

    Olmazsa İstanbulda senin yerde taktrırırım Boracım.

    4300 olayına da bir bakayım bu arada.


    Beyaz ampul taktırmam herhalde.

    Bana apaçilik gibi geliyor sözüm meclisten dışarı :)

    Işığı çok dağıttığından gözleri de çok rahatsız ediyor.


    Teşekkürler.

    Haluk
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • sade beyaz ampul göstermelikten öte gitmez bencede..afedersin yolda yiyeceğin lafta cabası..

    eğer yolun bu tarafa düşerse ve taktırmayı düşünürsen önceden haberleşiriz..ben hem fiyat hemde randevu ayarlarım..hatta yakınlarda yolum düşerse laf olsun diye bile fiyat alabilirim..sıkıştırırım adamı elimden geldiğince..

    1700 TL verip alsaydın far yıkama falanda olacaktı ama sonradan taktırsanda bir sıkıntı çıkaracağını sanmam..bir akşam üstü resmini çeker eklerim fikir olması açısından..en azından nasıl göründüğüne dair..bire bir tecrübenin yerini tutmaz tabi
    _____________________________
  • Merhabalar,
    Benimde 1.6 Mjet 120 bg Dualogic bravom var ve yazdıklarınızı okudum. Haluk bey bende xenon taktırmak istiyordum ancak acaba karşıdan geleni rahatsız eder mi diye hep tereddüt içerisindeydim. Eğerki karşımdaki insanı rahatsız etmeyecek nitelikte ve benim yolumu da iyi gösterecekse bende düşünüyorum açıkçası.
    Ankara'da oturuyorum ve hergün çevreyolunu kullanarak evime gidiyorum bu sebeple özellikle geceleri aydınlatma benim için çok önemli.
    Ankara'da olup xenon taktıran varsa hangi serviste ve kaça yaptırdığını yazabilirse memnun olurum.(bu arada aracımın servisleri Hatay'da yapıldığından Ankara'da servis bilmiyorum malesef)
    _____________________________
    Tembelliğin olduğu yerde teknoloji vardır.
    Arduino bluetooth kullanımı için dm gönderin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurtasar

    Merhabalar,
    Benimde 1.6 Mjet 120 bg Dualogic bravom var ve yazdıklarınızı okudum. Haluk bey bende xenon taktırmak istiyordum ancak acaba karşıdan geleni rahatsız eder mi diye hep tereddüt içerisindeydim. Eğerki karşımdaki insanı rahatsız etmeyecek nitelikte ve benim yolumu da iyi gösterecekse bende düşünüyorum açıkçası.
    Ankara'da oturuyorum ve hergün çevreyolunu kullanarak evime gidiyorum bu sebeple özellikle geceleri aydınlatma benim için çok önemli.
    Ankara'da olup xenon taktıran varsa hangi serviste ve kaça yaptırdığını yazabilirse memnun olurum.(bu arada aracımın servisleri Hatay'da yapıldığından Ankara'da servis bilmiyorum malesef)



    Arkadaşım merhaba,

    Bizim araçların farlarında mercekli sistem olduğundan takılacak bir xenon ampul karşı tarafın gözlerini almayacaktır.

    Bora da kendi xenonlarından duyduğu memnuniyeti yazmış zaten.

    Zaten bu konuda ben de çok hassasım ve de aksi olsa yaptırmayı düşünmezdim.

    Ben Mart başında bir yurtdışına gideceğim ve de şu an önceliğim xenon değil ama Mart sonunda gelince Ankarada ya da burada olmazsa Boranın tanıdığı serviste İstanbulda taktırmayı düşünüyorum.

    Bu arada buradaki servislere soracağım ben.

    Haftaya kalır bu iş ama en azından bilgi alabilirim.


    Aracınla ilgili tecrübelerini aktarır mısın hazır sayfamıza gelmişken :)

    Selamlar,

    Haluk
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre BİÇER

    Hocam ben de ilk bakımı 5000 km yaptırmayı düşünüyordum sen benden de hızlı çıktın en iyisini yaptırmışsın.
    Bu arada yol maceralarını okudum Bravo ile yollar daha da güzel değil mi
    Ben de tatili bekliyorum kısmetse epey gezeceğiz.




    Emrecim selam,

    Boranın da dediği gibi ilk bakımı 10.000 yaptırmak zorundasın garanti gereği.

    Eğer ilk bakımı 5000 de yaptırırsan geriye sadece 5000 km kalıyor.

    Ben bu yüzden rodaj dönemi sonrası 2.000 km civarıyken yaptırmak istedim ama sonra araya İstanbul yolculuğu girdi ve de 3500 küsur km de yaptırdım.

    Artık 6500 km sonra bir daha yaptıracağım.

    Bari az yol yapayım da dokunmasın :)


    Senin ilk izlenimlerin nasıl aracınla ilgili?

    Önceki araçların nelerdi?

    Bir karşılaştırma alsak :)


    Haluk



    Hocam merhaba
    Ben arabayı Kartaş'tan aldım. Teslimatta 5000 km'de kontrol 20.000 veya 1 yıl sonunda bakımın olduğunu söylediler. 10.000 telaffuz edilmedi. fiatbrovo forumunda da 20.000 veya 1 yıl diyor arkadaşlar. Bu konuyu birkaç servisi arayıp sorayım netleştireyim.
    Araba hakkındaki görüşlerime gelirsek, olumsuz hiçbir şey düşünmüyorum.
    Arabanın duruşu, görünüşü, dizaynı mükemmel. Çaycuma'da ilk olduğundan herkes dikkatle bakıyor, inceliyor, soruyor.
    Motorun gücü ve yakıt durumu beklediğim gibi mükemmel.
    Konfor ve yalıtım umduğumdan daha iyi.
    Malzeme kalitesi biraz düşük, ufak tefek sorunlar da var ama hiç problem değil.
    Daha önce 2004 model 206 hdi, 2007 model benzinli 206, 2010 bipper araçlarını kullandım onlardan sonra bravo bambaşka geldi.
    Şu an çok çok memnunum iyi ki almışım.
    Sana da tekrar tekrar teşekkür ederim senin yorumların sayesinde arabayı tanıdım inan böyle bir arabanın varlığından bile haberdar değildim.
    Aslında daha iyi yerleri hak eden bir araba ama yeterince bilinmiyor.
    Umarım uzun yıllar arabalarımıza kazasız belasız bineriz.
    _____________________________
    B8 TSI Passat125 HP binaltıyüzsendromu




  • Merhabalar,

    Öncelikle aracımla ve benimle ilgili bilgiler vereyim.
    28 yaşındayım ve sportif görünümü olan bir arabam olsun istiyerek Fiat bravo almaya karar verdim. Daha önceki arabam Fiat Panda 1.2 dualogic. İki araç arasındaki sınıf farkından ötürü şuanda Bravo'dan memnunum. Tabiki her güzelin kusurları vardır biraz bunlardan bahsedeyim.

    Aracım Bravo 1.6 Mjet 120 Bg Dualogic Dynamic 2010 model 36.000 km üzerinde yol yaptım.

    Eksik yönleri ( bana göre eksik ancak herkesin fikrine saygılıyım)

    41.500 TL vererek aldığım araçta nedendir bilmem iç dikiz aynası kararan değil. Fiat Linea'larda olan bu özellik Bravo'nun Emotion versiyonunda vardı sadece.
    İçten açılabilir bagaj yok. Bunun eksikliğini de sık sık yaşamaktayım.
    120 Km hızla giderken ön yan camlardan içeriye gelen rüzgar sesi.
    Göstergelere göre küçük kalan direksiyon çubuk aralığı.(Göstergelerin şöför tarafından görülmesini zorlaştırıyor.)

    Artı Yönleri

    1.2 motor arabadan 1.6 motora geçen birisi olarak belkide fazla abartıyorumdur ancak bence gerçekten kuvvetli bir motoru var. Bunun en keyif verici özelliği yokuş yukarı çıkarken diğer araçları rahatça sollayabiliyor olmak.
    Yakıt olarak az yakan bir araç kilosuna göre. Tabiki daha az yakan araçlar vardır ancak bence bu konforda ve donanımda bir araç için az yakıyor.
    Asr kullanımı her koşulda beni kurtaran ve henüz hiç sıkıntı yaşatmamış bir şekilde ayarlanmış.(Babamın daha önceki Asr'li aracında devreye girme süresi daha geçti ve bu yüzden ilk başta bir patinaj yaşanıyordu)
    Kar üzerinde gidişi gerçekten güven verici. (Ilgaz çıkışında yağış altında zincir takmadan denedim. Goodyear ultra grid 7 lastikler ile)
    Virajlarda savrulma çok fazla değil.(30 ile bir dönüş yaparken bile gizli buzlanmada kaydıramadım aracımı fazlasıyla gaz verip deneme yaptım birkaç kez) Not: kesinlikle güvenli bir yolda deneme yaptım.

    Şuan için aklıma gelenler bunlar. Zaman geçtikçe yolda yaşacığım maceralarımı da anlatırım.
    _____________________________
    Tembelliğin olduğu yerde teknoloji vardır.
    Arduino bluetooth kullanımı için dm gönderin.




  • Onur bey paylaşımınız için teşekkürler.
    Araçta dediğiniz gibi birkaç problem dışında her şey mükemmel.
    _____________________________
    B8 TSI Passat125 HP binaltıyüzsendromu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre BİÇER

    Onur bey paylaşımınız için teşekkürler.
    Araçta dediğiniz gibi birkaç problem dışında her şey mükemmel.


    Emre hocam selamlar.

    Karşılaştığınız ufak problemler neler acaba? Ben de yarın Beylikdüzü Birmot'a gidip hem aracı yakından inceleyeceğim hem de kesin kararımı vereceğim. :)

    Teşekkürler

    Coşkun
    _____________________________


  • Onur beyin de dediği gibi bazı ufak eksikleri olduğu doğru..Kimine göre önemsizdir belki ama çokta büyük maliyeti olan şeyler değil..FIAT onca donanım ve opsiyonu bu araca uygun görürken bu küçük ve kullanışlı detayları neden atlamış bilinmez..

    Mesela;



    • Kararan iç dikiz aynası yok

    • Depo kapağı merkezi kilide bağlı değil veya içeriden açılamıyor

    • Bagaj kapağı içeriden açılamıyor,ekstra olarak sadece anahtardan açabiliyorsunuz

    • Sürücü tarafındaki sileceğin attığı su,direk sol ön (sürücü) kapı camına akıyor..Cam açamıyorunuz bu durumlarda hatta aralayamıyorsunuz bile

    • Yeterince eşya gözü yok araç içinde..En azından daha kullanışlı ve büyükçe bir yada iki göz bulunması gerekirdi

    • Torpidonun şekli biraz garip ve konumu yanlış..Uzanmak ve birşey alıp koymak zor oluyor sürücü için

    • Harici bir cihaz için bağlantı yapamıyorsunuz..Aux yok yani..




    Bunlar insanı araçtan soğutacak aldırmayacak şeyler değil..En azından benim için..Ama bazıları standart bazıları opsiyon bile olsa bu özellikler olmalıydı..



    Coşkuncum hayırlı haber verirsin inşallah bize
    _____________________________




  • Coşkun bey ben de uzun süredir Bravo'yu inceliyorum. Öyle ki 2 hafta evvel kapora vermek üzereydim. Öncelikle şunu söylemek isterim ki, size FIAT alınır mı diyenlere aldırış etmeyin. Ben yaklaşık 5 yıldır Grande Punto kullanıyorum ve ilk alırken herkesten bu tarz şeyler duymuştum. Ancak 5 yıl boyunca bakım haricinde bir kez bile servise gitmedim ve aracım bir kez bile beni üzmedi. Ben de tüm bunları göz önüne alarak Bravo almaya karar vermiştim. Evet, ufak tefek bir kaç eksiği var ancak bunlar aracı almaktan vazgeçirecek eksikler değil. Sizin ne kadar fiyat aldığınızı bilmiyorum ama ben iki hafta önce 120 beygirlik Sport Style dualogic artı asist kitli araca 44 bin TL fiyat almıştım. Sanırım skydome'da vardı yanlış hatırlamıyorsam. Fiyat çok uygun geldiği için (pazar günü bakmıştım) Pazartesi kapora vermek üzere anlaştık. Ancak, belki siz de duymuşsunuzdur, FIAT'ın açıkladığı 2010-2014 planında Bravo'nun 2013'te üretimden kalkacağını gördük. Bravo forumunda da bu konuyu epey bir tartıştık hatta sağolsun arkadaşlar FIAT İtalya'ya mail bile attılar konu ile ilgili. Ben bunu öğrenince kesin bir cevap gelene kadar vazgeçtim. Ama şu anda bakıyorum ve aynı özelliklerle başka bir araç da bulamıyorum. Aralık ayında 40 bin TL'ye verilen Peugeot 308 Envy AutoR6 şimdi olmuş 47 bin ve ellerinde de yok. Premium pack alırsanız 52 bin TL fiyat çekiyorlar. Demek istediğim her yönüyle Bravo kadar uygun bir araç bulmak çok zor. Ancak FIAT'ın bu kararı da çok abes olmuş. İnsan iki arada bir derede kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi piankhy1 -- 22 Ocak 2011; 11:13:03 >
    _____________________________




  • Hocam o plana çok fazla takılmayın bence..Bu bir süreç..Avrupa'da 2007'de piyasaya çıkmış bir araç 2013'te platform değiştirebilir bu normaldir..Punto'da olduğu gibi adını değiştirirler ve bambaşka bir araçla karşımıza çıkarlar..

    Chrysler ile birleşme sonrası ürün gamını tekrar elden geçiriyor..Chrysler markası altında üretilen ama belkide Avrupa pazarında hiç satılmayan modelleri yenileyerek getirebilirler..Aynı şekilde FIAT grup bünyesinde olan ama Amerika pazarına girmemiş araçları da oraya uygun olarak ürün gamına ekleyeceklerdir..Yani FIAT grubu kabuk değiştiriyor küresel bir oyuncu olmak istiyor..Bu plandaki değişiklikleri birşeyleri bitirmek değil de yep yeni modellerle yola devam etmek olarak algılıyorum ben..Ama tabi sizde net bir bilgi istemekte haklısınız,onca para bağlayacaksınız..Fakat noktası virgülüne sizi aydınlatacak bir cevap geleceğini de sanmam..
    _____________________________




  • Bizim foruma bu planla alakalı bir döküm çıkarmıştım..Buraya da ekleyeyim..Bilgi olsun..


    FIAT


    2013'te Bravo adıyla üretim bitirilerek C sınıfı yeni bir HB ve SW araç ile yola devam edilecek..


    2010 sonunda Seicento tarih oluyor (Türkiye'de satılan bir model değil..Bilgi amaçlı ekledim)

    2010 sonunda Punto tarih oluyor

    2010 sonunda Sieana,Albea,Croma,Multipla ve Ulysse üretimi bitiyor (Bu modellerin bazıları Türkiye'de satılmıyor)

    2011'de Linea makyajlanıyor görünüyor

    2011 ortalarında Chrysler markasıyla yeni bir SUV geliyor ve bu aracın 2014'te makyajlanması söz konusu

    2011'de Yeni Panda geliyor..Bu araç 2014'te makyajlanıyor

    2011 sonunda Idea tarih oluyor

    2012'de 500 hatchback ve 500 convertible modelleri makyajlanıyor

    2012'de Amerika için yeni bir C sınıfı Sedan araç geliyor

    2012 sonunda Sedici tarih oluyor

    2012 'de Avrupa için 5 koltuklu Amerika içinse 7 koltuklu yeni bir kompakt MPV araç geliyor

    2012'de Amerika için B sınıfında yeni bir araç geliyor

    2012'de Qubo modeli makyajlanıyor (Türkiye'de satılan bir model değil)

    2013'te Bravo tarih oluyor..Yeni bir HB ve SW araç geliyor

    2013'te Grande Punto tarih oluyor

    2013'te yeni Punto Evo geliyor

    2013'te mini sınıfta yeni bir şehir aracı geliyor

    2014'te Yeni Doblo makyajlanıyor






    Lancia&Chrysler



    2010 sonunda Phedra tarih oluyor (Türkiye'de satılan bir model değil)

    2011 sonunda mevcut Lancia Ypsilon üretimi bitiyor ve yeni Ypsilon geliyor..Yeni Ypsilon'un 2014'te makyajlanması öngörülüyor

    2011'de Chrysler'in yeni 300C modeli geliyor

    2011'de yeni Chrysler Grand Voyager geliyor

    2012 sonunda MPV kompakt sınıfta Musa modeli tarih oluyor (Türkiye'de satılan bir model değil)

    2012'de Chrysler markasıyla C sınıfı yeni HB ve SW araç ayrıca yeni bir C sınıfı Sedan geliyor

    2013 sonunda Lancia Delta tarih oluyor

    2013'te Amerika için D sınıfı Sedan bir araç geliyor

    2013'te Chrysler markasıyla yeni bir SUV geliyor



    Alfa Romeo


    2010 sonunda 147 tarih oluyor

    2010 sonunda GT tarih oluyor

    2011 ortasında Brera ve Spider tarih oluyor

    2012'de Mito makyajlanıyor

    2012 sonunda 159 tarih oluyor

    2012'de Amerika için Alfa Romeo Giulia adıyla Sedan ve SW yeni araçlar geliyor

    2012'de Amerika için yeni C sınıfı SUV geliyor

    2013'te Amerika için yeni 5 kapılı Mito geliyor

    2013'te Amerika için yeni Spider geliyor

    2014'te Amerika pazarı hedef alınarak Giulietta makyajlanıyor

    2014'te Amerika için yeni D sınıfı SUV geliyor




    Abarth


    2012'de 500 hatchback ve 500 convertible makyajlanıyor

    2013'te yeni Punto Evo Abarth geliyor







    Not : Tabloda "Amerika için" ifadesi kullanılan araçlar tüm NAFTA (Kuzey Amerika Serbest Ticaret Bölgesi) ülkelerinde satılacak..




    Söz konusu site sanırım FIAT grubunun resmi sitesi ve benim sitedeki tablolardan okuyabildiklerim bunlar..Eğer hata,eksik veya yanlış yorumlama varsa lütfen uyarın düzelteyim..Yanlış bilgilendirme olmasın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phaldor -- 22 Ocak 2011; 12:06:14 >
    _____________________________




  • albea 2010 sonu tarh oluyor gözüküyor planlarda ama ülkemizde hala satılıyor
    _____________________________
  • Üretiliyor mu hala ? Stoklar satılıyor belki ama üretim devam ediyor mu bilmiyorum..Zaten değişen şartlara göre bu planda kısmî esnemeler olabilir bence..Ama nihai olarak olacaklar bunlar..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bora_T

    Üretiliyor mu hala ? Stoklar satılıyor belki ama üretim devam ediyor mu bilmiyorum..Zaten değişen şartlara göre bu planda kısmî esnemeler olabilir bence..Ama nihai olarak olacaklar bunlar..

    üretim durumunu bilmiyorum bende... heralde bu yıl son olur zaten yeter artık albeanın yerini linea alsın... sedan fiat c yi merakla bekliyorum 2012 de çıkacakmış zaten bravodan sonraki HB C de sedan C nin HB versiyonu olur...

    gerçi sedan c amerika için demişsiniz ama ben avrupadada satılacak diye biliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Samet -- 22 Ocak 2011; 14:16:06 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bora_T

    Üretiliyor mu hala ? Stoklar satılıyor belki ama üretim devam ediyor mu bilmiyorum..Zaten değişen şartlara göre bu planda kısmî esnemeler olabilir bence..Ama nihai olarak olacaklar bunlar..

    üretim durumunu bilmiyorum bende... heralde bu yıl son olur zaten yeter artık albeanın yerini linea alsın... sedan fiat c yi merakla bekliyorum 2012 de çıkacakmış zaten bravodan sonraki HB C de sedan C nin HB versiyonu olur...

    gerçi sedan c amerika için demişsiniz ama ben avrupadada satılacak diye biliyorum



    FIAT'ın sitesindeki planda Amerika için görünüyor ama belli de olmaz..Belki Amerikada da satılacak demektir bu,yani asıl hedef Avrupa pazarıdır..


    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.