Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü-

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.788
Cevap
57
Favori
555.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiat ın sıradışı otomobili yeni Bravo kendisi gibi sıradışı bir tarih olan 29 Şubat 2008 itibariyle Türkiye yollarında.Bu sıradışı otomobilin meraklılarının, merak ettiği soruların cevaplarını bulabileceği ve bu arabaya sahip olanların paylaşım yapabileceği eşsiz bir konu ve kulüp olması dileğiyle...


     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-


     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A8DE30D30 -- 2 Mart 2008; 3:20:22 >







  • Yeni Fiat Bravonun Mekanı var zaten yeni açıldıwww.fiatbravotr.com Galeri paintte çizim görselliği elit üyeleri ile oradayız...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cunopi

    Yeni Fiat Bravonun Mekanı var zaten yeni açıldıwww.fiatbravotr.com Galeri paintte çizim görselliği elit üyeleri ile oradayız...

    Hocam bu platformda da mekanı burası olsun çeşitlilik iyidir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackgod

    Zincirlikuyu'daki Fiat galerisinin adı neydi? Ben oraya gitmeyi düşünüyorum. Test araçları gelmiştir heralde değil mi?

    http://www.birmot.com.tr/Locations.aspx?LocationID=3&PageID=48
  • Arkadaşlar yeni arayüzü ile forumumuza bekleriz...
    www.fiatbravotr.com



     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asonas -- 8 Mart 2008; 1:00:56 >
  • Aracı bende inceleyip kullandım,105 beygirlik olanı umduğum gibi canlı bulmadım.Ancak ekteki linkte bunun nedeni açıkca görülüyor. Her iki motorunda güç ve tork eğrilerine baktığınızda arada gerçekten çok fark olduğunu anlıyorsunuz,özellikle de alt devirlerde.Performansı hissetmek isteyenlerin 120 lik modeli secmeleri gerek. Bu motor en yakın rakibine bile 45nm gibi oldukça yüksek bir fark atmış.

    Genel fikirlerime gelince tasarım,plastik kalitesi,genel kalite,sürüş kalitesi gibi konularda beğendim.Özellikle kabin kesinlikle iyi ve tasarımıda çok etkili.

    Direksiyonu düşük hızlarda çok yumuşak yüksek hızlarda da çok hassas geldi ancak 17 jant ile 16 arasında mutlaka fark olacaktır,benim kullandığım 17 jantlıydı.

    Aracın ön görüşü idare eder,yan görüşü sınırlı,arka görüşü ise yok, özetle tasarım güzelliği karşılığını bu şekilde ödetiyor.

    İç mekan özellikle arkada dar,arka koltuklar biraz daha geride olsada bagaj dar olsa daha iyi olurmuş. Aynı altyapıyı kullanan Lancia Delta'da kayar koltuklar var.

    17 janta rağmen kasislerde sessizdi ki en son 17 jant ile denediğim i30'a göre bayağı daha iyiydi,16 ile cok daha sessiz ve konforlu olacaktır diye düşünüyorum.

    1.4 t-jet 120 olanı cok merak ediyorum sonucta 34.400'e güvenlik paketli dinamik alınabiliyor ve buna en yakın araç seat leon 1.4 tsi 122 olan 36.900 a satılıyor,her ne kadar iyi bir paket olsada servis konusu konusunda Fiat
    cok önde.

    Beyaz rengin çok yakışacağını düşünüyorum,güvenlik paketininde içeriğine göre fiyatı çok uygun,sonuçta 308'de sadece ESP 1300 YTL

    Fiat geleneksel kredilerini bu araca da uygularsa hedeflerini rahat yakalar.

    Sonucta fiat'ın en çok korkulan tarafı güvenilirlik ancak bu konuda resmi olarak çok çok daha kötü araçlarda Türkiye'de oldukça satıyor. Yani güvenilirlik tek başına bir ölçüt değil. (JD power star kalite/dayanıklılık indeksi 5 yıldız üzerinden 1 olan 307 ya da 2 olan Megane gibi) Bravo hakkıda kuşkular harici şu anki geçmişinde kötü bir şey yok görünüyor ama tabiki yıllar daha iyi gösterecek.

    Kişisel görüşlerim bu şekilde.


    MULTIJET 1,6 MOTOR GÜÇ VE TORK EĞRİLERİ AŞAĞIDAKİ LİNKTEDİR.

    http://www.zercustoms.com/photos/2008-Fiat-Bravo-1.6-Multijet.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gaksu -- 10 Mart 2008; 0:19:47 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bgrays

    arkadaslar emotıon da dynamıcten farklı ne war ???

    http://www.fiat.com.tr/bravo_donanimpopup.aspx
  • http://www.rri.se/index.php?DN=34
    http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=784



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 15 Mart 2008; 13:17:04 >
  • evet zaten bravo'nun "performance valuation" doğrusuna bakılınca
    güç % 1.5, tekerlek torku da % 19 fazla görülüyor..

    bu çok büyük bir başarıdır....

    http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=784



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 15 Mart 2008; 13:52:08 >
  • SEAT LEONU GÖRMEYENLER İÇİN KÜÇÜK BİR LİNK....
    DIŞ GÖRÜNÜM,http://www.seat.com.tr/model_index.asp?model_ID=5&menu_ID=4&sub_menu_id=1
    İÇ GÖRÜNÜM,http://www.seat.com.tr/images/model/yenileon/in/Leon_360_interior.mov
    BOYUTLAR,http://www.seat.com.tr/model_index.asp?model_ID=5&menu_ID=5&sub_menu_id=3
    AYRICA İŞKEMBESİ BULUNAN BİR KAÇ "HAYVAN" TANIYORUM BOYNUZLARI DA VAR ONLARIN...... HATIRLATIRIM....
    SAYFANIN BAŞINDA BENİM BRAVO İLE İLGİLİ YORUMLARIMI OKUMADINIZ GALİBA...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ctrl_alt_del

    SEAT LEONU GÖRMEYENLER İÇİN KÜÇÜK BİR LİNK....
    DIŞ GÖRÜNÜM,http://www.seat.com.tr/model_index.asp?model_ID=5&menu_ID=4&sub_menu_id=1
    İÇ GÖRÜNÜM,http://www.seat.com.tr/images/model/yenileon/in/Leon_360_interior.mov
    BOYUTLAR,http://www.seat.com.tr/model_index.asp?model_ID=5&menu_ID=5&sub_menu_id=3


    selamlar...
    bravo için yaptığınınız yorumları okumuş ve sizi takdir etmiştim.

    sağolun...

    seat leon olağanüstü bir araçtır...beğenmemek gerçekten insafsızlık olur...

    bravomuz da umarım en az seat leon kadar başarılı olur...

    inancımız bu.

    saygılarımla....




  • HEPSİ DİZEL

    TARİH: NİSAN 2007

    Citroen :2,0lt 136ps -- 320 Nm

    Fiat : 1,9 lt ---120 ps-- 255 Nm

    Ford : 2,0 lt--- 136 ps-- 320 Nm

    Honda : 2,2 lt--- 140 ps-- 340 Nm

    Kia : 1,6 lt--- 115 ps-- 255 Nm

    Opel : 1,9 lt ---120 ps-- 280 Nm

    Renault : 2,0 lt--- 130 ps-- 300 Nm

    Toyota
    : 2,0 lt ---126 ps-- 300 Nm

    VW : 2,0 lt--- 140 ps -- 320 Nm


    Fiat bravo için tam bir hayal kırıklığından bahsediliyor.. ön taraf geniş ama arkası felaket deniliyor.. astra ve bravo arasındaki tork'a bakın.motorlar aynı.
    bu motoru türkiye kullanan pek olmaz ama.... test işte bakın derimm

    AMA ARABA GÜZEL....VE GAYET UYGUN FİYATLI...Bence de BRAVO Fiat

    SONUÇLAR RESİMDE :))

    http://img517.imageshack.us/img517/3757/tara000888vb3.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uA_Y_C_A -- 25 Mart 2008; 23:41:40 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A

    HEPSİ DİZEL

    TARİH: NİSAN 2007

    Citroen :2,0lt 136ps -- 320 Nm

    Fiat : 1,9 lt ---120 ps-- 255 Nm

    Ford : 2,0 lt--- 136 ps-- 320 Nm

    Honda : 2,2 lt--- 140 ps-- 340 Nm

    Kia : 1,6 lt--- 115 ps-- 255 Nm

    Opel : 1,9 lt ---120 ps-- 280 Nm

    Renault : 2,0 lt--- 130 ps-- 300 Nm

    Toyota
    : 2,0 lt ---126 ps-- 300 Nm

    VW : 2,0 lt--- 140 ps -- 320 Nm


    Fiat bravo için tam bir hayal kırıklığından bahsediliyor.. ön taraf geniş ama arkası felaket deniliyor.. astra ve bravo arasındaki tork'a bakın.motorlar aynı.
    bu motoru türkiye kullanan pek olmaz ama.... test işte bakın derimm

    AMA ARABA GÜZEL....VE GAYET UYGUN FİYATLI...Bence de BRAVO Fiat

    SONUÇLAR RESİMDE :))

    http://img517.imageshack.us/img517/3757/tara000888vb3.jpg

    Yapılan teste nasıl inanılabilirki. Fiat bu motorlarla Bravoyu Türkiye'ye getirmedi. Yeni geliştirmiş olduğu 1.4 120, 1.4 150 hp benzinli ve 1.6 105 beygir 290 tork ve 1.6 120 beygir 300 torkluk dizel motorlarla satışa sundu. Bilmeni isterimki Fiat bünyesinde Alfa Romeo, Ferrari, Masserati, Lancia gibi markaları barındırır. Motor konusunda ise uzmandır.




  • Ekteki tabloyu inceledim.

    romork kapasitesi 7 puan verilmiş. herkes 14 puan üstü almış nedir ramör kapasitesi kimn ne işine yarar
    donanıma düşük puan verilmiş.

    bravo en iyi standart donanıma sahip araçlardan biri

    golf standart donanımında ne varki her bir donaım için dünyanın parasını ödüyorsun.

    sırf böyle şeylerden 20 puan kaybetmiş.

    bu tablo çok önemli değil.

    arabada sürüş konforu yok denmiş. buna katılmak imkansız.

    bizzat test ettim

    son zamanlarda bindiğim en konforlu araba

    fiat fanatiği değilim.

    ama böyle desteksiz atılmasıda hoş değil.




    quote:

    Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A

    HEPSİ DİZEL

    TARİH: NİSAN 2007

    Citroen :2,0lt 136ps -- 320 Nm

    Fiat : 1,9 lt ---120 ps-- 255 Nm

    Ford : 2,0 lt--- 136 ps-- 320 Nm

    Honda : 2,2 lt--- 140 ps-- 340 Nm

    Kia : 1,6 lt--- 115 ps-- 255 Nm

    Opel : 1,9 lt ---120 ps-- 280 Nm

    Renault : 2,0 lt--- 130 ps-- 300 Nm

    Toyota
    : 2,0 lt ---126 ps-- 300 Nm

    VW : 2,0 lt--- 140 ps -- 320 Nm


    Fiat bravo için tam bir hayal kırıklığından bahsediliyor.. ön taraf geniş ama arkası felaket deniliyor.. astra ve bravo arasındaki tork'a bakın.motorlar aynı.
    bu motoru türkiye kullanan pek olmaz ama.... test işte bakın derimm

    AMA ARABA GÜZEL....VE GAYET UYGUN FİYATLI...Bence de BRAVO Fiat

    SONUÇLAR RESİMDE :))

    http://img517.imageshack.us/img517/3757/tara000888vb3.jpg




  • http://www.sahibinden.com/44_000_de_masrafsiz_fuar_arabasiWQQaXQQ7431987WQQpXQQdisplayitem

    ya arkadaşlar bu gün bu aracı bir arkadaşa bakarken farkettimki eski stilonun klimasıyla teybi yeni bravoyla nerdeyse aynı yoksa benim gözlerde mi bir sorun var?
  • Alacak olan arkadaşları Fiat Bravo Türkiye'ye bekleriz ;)
     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-
  • Bravolara 750 YTL daha zam geldi. Geçmiş olsun
    http://www.fiat.com.tr/bravo_fiyat.aspx
  • hocam dedigin gibi uzun zamandır kullanıyor sayılırım bravoyu 1 ayı doldurdum aracla..
    daha oncede yazdıgım gibi ben tavsiye ederim.
    ilk basta b segmenti arac almayı planladigim icin c segmenti araclarla cok karsilastirmadan aldım ben aracimi. fakat su 1 aylık kullanımım, okudugum testler filan derken suanda tercih yapsam (kurus indirimim olmasa bile) bravoyu tercih ederim..
    eger alternatif bakacaksan 308e bak derim(yeni kasa,bmw ile ortak uretilmis guzel motorlar, guzel ic dis tasarım)..
    fakat golf astra focus 308 leon gibi araclarin icinden bence fiyat performans olarak bravo ayrılıyor ve once cıkıyor..

    sunuda eklemek istiyorum.
    www.fiatbravotr.com/forum
    bu siteye bakarsan benim gibi uzun suredir bravo kullanan (hatta dynamic ve emotion 1.4 tjet kullanan) bir suru kişi gorebilirsin.. onlarında yorumlarını alırsan daha iyi bir fikrin olur sanıyorum..


    quote:

    Orjinalden alıntı: panelvan

    120 tjet dyn düşünüyorum .

    koç indirimi ile beraber alınabilir fiyata geldi


    tavsiye edermisin

    uzun zamandır kullanıyorsun




    quote:

    Orjinalden alıntı: sixers3

    eger koc holdingin calısani veya calısanının birinci dereceden akrabasıysanız % 8-10 gibi tofasın araclara belirledigi oranda bir indirim yapılıyor..

    quote:

    Orjinalden alıntı: FatalERROR!

    Koç indirimi derken arkadaşlar nedemek oluyor? Yani ben sitede indirim görmedim de fiyatlar eskisi gibi duruyor? Emotion 1.6 dizel fiyatı nedir bu indirime göre?








  • Hala aktivasyon mesajı atmadılar sanırım Corolla sı olanları almıyorlar
    quote:

    Orjinalden alıntı: sixers3

    hocam dedigin gibi uzun zamandır kullanıyor sayılırım bravoyu 1 ayı doldurdum aracla..
    daha oncede yazdıgım gibi ben tavsiye ederim.
    ilk basta b segmenti arac almayı planladigim icin c segmenti araclarla cok karsilastirmadan aldım ben aracimi. fakat su 1 aylık kullanımım, okudugum testler filan derken suanda tercih yapsam (kurus indirimim olmasa bile) bravoyu tercih ederim..
    eger alternatif bakacaksan 308e bak derim(yeni kasa,bmw ile ortak uretilmis guzel motorlar, guzel ic dis tasarım)..
    fakat golf astra focus 308 leon gibi araclarin icinden bence fiyat performans olarak bravo ayrılıyor ve once cıkıyor..

    sunuda eklemek istiyorum.
    www.fiatbravotr.com/forum
    bu siteye bakarsan benim gibi uzun suredir bravo kullanan (hatta dynamic ve emotion 1.4 tjet kullanan) bir suru kişi gorebilirsin.. onlarında yorumlarını alırsan daha iyi bir fikrin olur sanıyorum..


    quote:

    Orjinalden alıntı: panelvan

    120 tjet dyn düşünüyorum .

    koç indirimi ile beraber alınabilir fiyata geldi


    tavsiye edermisin

    uzun zamandır kullanıyorsun




    quote:

    Orjinalden alıntı: sixers3

    eger koc holdingin calısani veya calısanının birinci dereceden akrabasıysanız % 8-10 gibi tofasın araclara belirledigi oranda bir indirim yapılıyor..

    quote:

    Orjinalden alıntı: FatalERROR!

    Koç indirimi derken arkadaşlar nedemek oluyor? Yani ben sitede indirim görmedim de fiyatlar eskisi gibi duruyor? Emotion 1.6 dizel fiyatı nedir bu indirime göre?










  • bravonun yapılan testi başlığa dikkat alkışlayın diyor çok güzel bi araba zam geldi ama rakiplerinede zam geldi yani bence bravo çok makul

    Ayağa kalkın ve alkışlayın!

    Kompakt hatchback otomobil pazarında rekabet her zaman sıkı olmuştur. Özellikle VW Golf’ün başını çektiği bu segmentte uzun süre var olabilmek her markanın harcı değil. Belli başlı marka ve modellerin kemikleşmiş müşteri kitlesini elinden almanın neredeyse imkânsız olduğu bu segmentte ancak sıra dışı modellerle yeni müşteri kitleleri satış noktalarına çekilebiliyor. İşte İtalyan Fiat da böyle bir adım attı ve geçmişte kullandığı “Bravo” adına yeniden can verecek yepyeni bir modeli otomobil severlerin beğenisine sundu.


    Diğer Resimler İçin Tıklayın

    Göz alıcı tasarım

    Bravo’nun en çok dikkat çeken yanı son derece göz alıcı ve aynı zamanda sportif dış tasarımı. Bu otomobili yolda görenler mutlaka kafasını çevirip bir daha bakıyor. Güncel tasarımlarda rastladığımız keskin hatlara yer vermeyen Bravo, daha sıcak ve yumuşak bir çizgiye sahip. Küçük kardeşi Grande Punto ile arasında tasarım benzerlikleri bulunan Bravo, detaylarda kendine has özelliklere de sahip. Bravo aynı grubun Alfa Romeo ve Maserati gibi otomobillerinden aldığı ilham ile dış tasarımda kendine has bir çizgiye ulaşmış görünüyor.

    Otomobilin iç tasarımı da kalite olarak belirli bir seviyeyi yakalamış. Çift renkli ön konsol hoş bir hava oluştururken direksiyon simidinin tasarımı da oldukça başarılı. Bazı kumanda düğmelerinin kullanımı çok fazla işlevsel değil. Orta konsolda sürücünün işine yarayacak birçok düğme ön yolcu tarafına yakın konumlandırıldığı için hem kullanımı hem de alışması zor. Bravo’nun göstergeleri son derece şık ve aynı zamanda sportif duruyor ama sol tarafa yerleştirilen hız saatine alışmak biraz zaman alıyor. Otomobilin içerisinde hem sürücü ve ön yolcu hem de arkada seyahat edenler için yeterli yaşam alanı bulunuyor. Bravo’nun övgüyü hak eden önemli özelliklerinden biri de 400 litrelik bagaj hacmi oluyor. Bu özelliğiyle bazı sedan otomobilleri bile tehdit eden Bravo’nun koltukları yatırıldığında yükleme kapasitesi 1175 litreye çıkarılabiliyor.

    Bu motor sanki dizel değil

    Bravo’nun 1.6 litrelik Multijet motoru 105 HP’lik güç üretirken 1500 d/d’den itibaren kullanılama sunulan 290 Nm’lik tork değeri ile başarılı bir çalışma karakteri sunuyor. Performans konusunda son derece etkili olan 1.6 lt Multijet motor, gürültüsüz çalışma sistemiyle de övgümüzü kazanıyor. Tabii işin bir de yakıt tüketimi yönü var. Söz konusu dizel motor olunca düşük tüketim değerleri her otomobil kullanıcısının hayali oluyor. Açıkçası 1.6 lt Multijet motor testimizi esnasında bu konuda bizi ikna edemedi. Çoğunlukla şehir içinde kullandığımız test aracımız 6.9 lt/100 km yakıt tüketimiyle beklentilerden uzaktı. Performansıyla ‘benzinli motorları aratmayan’ 1.6 lt Multijet motor, tüketim değerleriyle de aynen öyleydi!

    Bravo’nun sürüş karakteri son derece yumuşak huylu. Bu durum insanı biraz tedirgin ediyor ama bu tamamen aracın karakteristik özelliğiyle ilgili, zamanla buna alışıyorsunuz. City özelliği de bulunan direksiyon sistemi ise yetersiz tepkileriyle bizden olumlu not alamadı. Orta sertlikteki süspansiyon sistemi yol tutuş konusunda önemli bir rol üstlenirken konfordan da ödün vermiyor. Euro NCAP’ten 5 yıldız alan Bravo fren testimiz esnasında da güvenlik mesafesinin altında durarak bizden olumlu not almayı başardı.

    Geniş motor seçenekleri

    Bravo ülkemize gelirken bir-iki versiyon ve motor seçeneğiyle yetinmedi. 90 HP 1.4 litrelik benzinli motordan başlayıp 150 HP’lik 1.4 lt turbo motor seçeneğine kadar uzanan bu yelpazenin en çok ilgi çekecek iki üyesi ise 1.4 lt turbo (120 HP) ve test konuğumuz olan 1.6 lt Multijet (105 HP) motor olacak gibi görünüyor. 32.000 YTL’den başlayan fiyatlarla satılan Bravo’nun özellikle genç ve bir veya iki çocuklu aileler tarafından tercih edilebileceğini, büyük bagaj hacmi ve makul fiyatıyla ile bir alt segmentteki sedan otomobillere ciddi bir alternatif olabileceğini düşünüyoruz. / Erkan YAVUZ



    Genel Değerlendirme
    İşçilik 7 Önemli bir işçilik kusuru yok
    Görüş 7 Görüş açıları yeterli
    Performans 8 Bekleneni fazlasıyla veriyor
    Tüketim 6 Daha düşük olabilirdi
    Konfor 7 Yeterli
    Frenler 7 Başarılı
    Yalıtım 7 Önemli bir yalıtım sorunu yok
    Donanım 8 Yüksek
    Fiyat 7 Makul (Active donanım : 38.500 YTL)
    Skor 7.1 Güçlü dizel motoru ve göz alıcı dış tasarımı ile sınıfı geçiyor


    Teknik veriler
    Motor: 1598 cc, sıralı 4 silindirli
    Yakıt tüketimi
    Maksimum güç: 105 HP-4000 d/d
    Şehiriçi: 6.3
    Maksimum tork: 290 Nm-1500 d/d
    Şehirdışı: 4.1 lt
    Maksimum hız: 187 km/s
    Ortalama: 4.9 lt


    0-100 km/s hızlanma: 11.3 sn

    Boyutlar (u/g/y): 4336/1792 /1498 mm
    Ağırlık: 1320 kg
    Aktarma: Önden çekiş



    Şanzıman: 5 ileri manuel
    Lastikler: 205/55 R16



    Frenler (ön/arka): Hava kanallı disk/disk
    Depo hacmi/Yakıt 50 litre/Euro dizel



    Bagaj hacmi: 400-1175 litre


    test resimlerini bradan görebilirsiniz

    http://arabam.milliyet.com.tr/testResim.aspx?id=507http://arabam.milliyet.com.tr/testResim.aspx?id=507


    vallahi aşağıdaki fiyatlara bakıldığında bravo hala çok mantıklı bi seçenek bence zaten tasarım olarak kimse eline su dökemez




    bravo fiyat listesi

    BRAVO 1.4 16V 90 HP ACTIVE 32.000
    BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP ACTIVE 34.500
    BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP DYNAMIC 37.000
    BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP EMOTION 39.500
    BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP DYNAMIC DUALOGIC* 39.700
    BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP EMOTION DUALOGIC* 41.200
    BRAVO 1.4 16V TURBO 150 HP SPORT 42.750
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP ACTIVE 38.500
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC 41.000
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP EMOTION 43.500
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 120 HP DYNAMIC* 42.500
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 120 HP EMOTION* 45.000
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 120 HP DYNAMIC DUALOGIC* 45.200
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 120 HP EMOTION DUALOGIC* 46.700



    rakipleri golfün fiyat listesi


    Golf 1.6 102 hp
    Primeline 4 kapı
    33.900,00

    Golf 1.6 102 hp Tiptr
    Primeline 4 kapı Tiptr.
    37.390,00

    Golf 1.6 102 hp
    Midline 4 kapı
    36.280,00

    Golf 1.6 102 hp Tiptr
    Midline 4 kapı Tiptr.
    39.900,00

    Golf 1.4 TSI 122 hp Midline 4 kapı 38.850,00
    Golf 1.4 TSI 122 hp Tiptr. DSG Midline 4 kapı Tiptr. DSG 42.570,00
    Golf 1.4 TSI 122 hp Comfortline 4 kapı 44.260,00
    Golf 1.4 TSI 122 hp Tiptr. DSG Comfortline 4 kapı Tiptr. DSG 47.990,00
    Golf 1.4 TSI 140 hp
    Midline + ESP 4 kapı
    41.050,00

    Golf 1.4 TSI 140 hp Tiptr. DSG
    Midline + ESP 4 kapı Tiptr. DSG
    44.670,00

    Golf 1.4 TSI 140 hp
    Comfortline 4 kapı
    46.090,00

    Golf 1.4 TSI 140 hp Tiptr. DSG
    Comfortline Tiptr. 4 kapı DSG
    49.750,00

    Golf GT 1.4 TSI 170 hp
    GT Sport 4 Kapı
    51.100,00

    Golf GT 1.4 TSI 170 hp Tiptr. DSG
    GT Sport 4 Kapı Tiptr. DSG
    54.720,00

    Golf 1.9 TDI 105 hp
    Midline 4 kapı
    46.800,00

    Golf 1.9 TDI 105 hp Tiptr. DSG
    Midline 4 kapı Tiptr. DSG
    50.990,00

    Golf 2.0 TDI 140 hp Tiptr. DSG
    Comfortline 4 kapı Tiptr. DSG
    62.150,00

    Golf 2.0 GTI 200 hp
    GTI 2 kapı
    66.290,00

    Golf 2.0 GTI 200 hp Tiptr. DSG
    GTI 2 kapı Tiptr. DSG
    70.280,00

    opel astra

    Yeni Astra HB

    Model Motor Tip Anahtar Teslim Perakende Kampanya
    Bedeli Kampanyalı Anahtar Teslim

    Yeni Astra HB 1.4 16V Twinport HB Essentia 34.417,00 YTL 2.000,00 YTL 32.417,00 YTL

    Yeni Astra HB 1.6 i 16V (115 HP) HB Enjoy 38.312,00 YTL 3.500,00 YTL 34.812,00 YTL

    Yeni Astra HB 1.6 i 16V (115 HP) HB Cosmo 42.842,00 YTL 3.500,00 YTL 39.342,00 YTL

    Yeni Astra HB 1.3 CDTi Dizel- 90 HP HB Essentia 38.785,00 YTL 2.000,00 YTL 36.785,00 YTL

    Yeni Astra HB 1.3 CDTi Dizel- 90 HP HB Enjoy 40.885,00 YTL 3.500,00 YTL 37.385,00 YTL

    Yeni Astra HB 1.3 CDTi Dizel- 90 HP HB Cosmo 45.415,00 YTL 3.500,00 YTL 41.915,00 YTL
    Yeni Astra Twintop 1.6i 16V Twinport Cosmo 53.842,00 YTL 53.842,00 YTL

    Yeni Astra Twintop 1.6 i 16V Twinport (180 HP) Cosmo 59.242,00 YTL 59.242,00 YTL

    Yeni Astra Twintop 2.0 Turbo - 200 HP Cosmo 82.712,00 YTL 82.712,00 YTL

    Yeni Astra Twintop 1.9 CDTi 16V- 150 HP
    Yeni Astra GTC 1.6 i 16V Twinport (115 HP) Sport 45.362,00 YTL 2.500,00 YTL 42.862,00 YTL

    Yeni Astra GTC 1.6 i 16V Twinport (180 HP) Sport 50.752,00 YTL 2.500,00 YTL 48.252,00 YTL

    Yeni Astra GTC 1.9 CDTi 16V- 150 HP Dizel Sport 66.982,00 YTL 2.500,00 YTL 64.482,00 YTL

    birde bunlar opsiyonsuz fiyatları



    pegeout 308

    308 COMFORT 1.6 VTi 120hp 5K 33.680
    308 COMFORT OTOMATİK 1.6 VTi 120hp 5K 36.900
    308 COMFORT 1.6 HDi 90hp 5K 35.950
    308 COMFORT 1.6 HDi 110hp 5K 37.470
    308 COMFORT 1.6 HDi Auto6R 110hp 5K 39.270
    308 PREMIUM 1.6 VTi 120hp 5K 37.930
    308 PREMIUM OTOMATİK 1.6 VTi 120hp 5K 41.260
    308 PREMIUM 1.6 HDi 110hp 5K 41.195
    308 PREMIUM 1.6 HDi Auto6R 110hp 5K 42.995
    308 PREMIUM PACK 1.6 THP 150hp 5K 45.840
    308 PREMIUM PACK OTOMATİK 1.6 THP 140hp 5K 48.440
    308 PREMIUM PACK 1.6 HDi 110hp 5K 46.780



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diabate -- 23 Mayıs 2008; 15:43:28 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.