Şimdi Ara

ANAHTARSIZ SİSTEM/YENİ FOCUS- MEGANE II

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
11.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR, MEGANE II'DE İLK ÇIKTIĞI 2002 YILINDAN BERİ STANDART OLAN ANAHTARSIZ ÇALIŞMA SİSTEMİ YENİ FORD FOCUS'TA 2008 YILINDA OPSİYONEL OLARAK SUNULUYOR. BUNU FORD FOCUS'U KÖTÜLEMEK İÇİN SÖYLEMİYORUM. FORUMLARDAN OKUDUĞUM KADARIYLA FOCUS BU SINIFTA YOL TUTUŞU , PERFORMANSI EN İYİ MODEL . YALNIZ MEGANE II'YE YAPILAN AĞIR ELEŞTİRİLERE BİR YANIT OLSUN DİYE SÖYLÜYORUM.



  • dosdum düşüncelerine aynen katılıyorum bu millet ne ister renault dan anlamışdegilim karda kışda hergün arabamla işegitim geldim birdepo mazot 800km gerisi hikaye 2007 symbol dci okadar
  • anahtarsız çalıştırma bek bişey değil,bence anahtar daha güzel.
  • ANAHTARSIZ SİSTEM KÖTÜ BİR ŞEY OLSAYDI YENİ BMW M3 START/STOP DÜĞMESİYLE ÇALIŞMAZDI.
  • kartlı sistem en iyisi
  • Kartlı sisteme alışmış arkadaşları anahtarlı bir aracı bir hafta kullanmaya davet ediyorum. Gerçekten küçük bir ayrıntı ama alıştıktan sonra vazgeçilmez oluyor. Hele marş basrken eskiden gaz vermeye falan çalışırdık ya soğuk günler, şimdi basıyorum ve bekliyorum kendisi çalışıyor.
  • Kartlı sistem en güzeli.
    Kredi kartı boyutlarında ve anahtar gibi kir barındırmıyor.
    Daha temiz ve kaliteli kullanışlı bir sistem.
    Baş tuşa çalışsın öle gaz vericende falan uğraşmıyorsun.
  • çok kolay ve rahat
  • Kartlı sistemle arabayı çalıştırmak gerçekten hoş bir özellik ama uzun süredir anahtara alıştığımdan belkide ilk başlarda kartı taşımada zorlanıyordum. karta anahtarlıkta takamadım çünkü kart takılıyken çok tıkırtı yapıyordu, ama şimdi iyice alıştım ve bana göre tercih edilecek bir özellik.
  • peki ben farklı bir yönden yaklaşayım konuya o zaman..
    kartlı sistemde kartı yuvaya takıp bir düğmeye basıyorsunuz..(2 iş)
    anahtarlı sistemde anahtarı kontağa takıp çeviriryorunuz..(2 iş)

    ayrıca elektronik enjeksiyonlu motor sistemlerinde marş sistemi ne şekil olursa olsun gaz vermenize gerek yok...bence çok ta gerekli bir sistem değil..kartlı sistemin avantaj olması için bence kart cebinizdeyken aracı çalıştırabilmeniz gerekir...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    peki ben farklı bir yönden yaklaşayım konuya o zaman..
    kartlı sistemde kartı yuvaya takıp bir düğmeye basıyorsunuz..(2 iş)
    anahtarlı sistemde anahtarı kontağa takıp çeviriryorunuz..(2 iş)

    ayrıca elektronik enjeksiyonlu motor sistemlerinde marş sistemi ne şekil olursa olsun gaz vermenize gerek yok...bence çok ta gerekli bir sistem değil..kartlı sistemin avantaj olması için bence kart cebinizdeyken aracı çalıştırabilmeniz gerekir...

    +1
  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    peki ben farklı bir yönden yaklaşayım konuya o zaman..
    kartlı sistemde kartı yuvaya takıp bir düğmeye basıyorsunuz..(2 iş)
    anahtarlı sistemde anahtarı kontağa takıp çeviriryorunuz..(2 iş)

    ayrıca elektronik enjeksiyonlu motor sistemlerinde marş sistemi ne şekil olursa olsun gaz vermenize gerek yok...bence çok ta gerekli bir sistem değil..kartlı sistemin avantaj olması için bence kart cebinizdeyken aracı çalıştırabilmeniz gerekir...

    bence de..
  • Audi A4 de start stop düğmesiyle çalışıyor. İşin bir de güvenlik kısmı var. Kart anahtara göre daha güvenli.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    peki ben farklı bir yönden yaklaşayım konuya o zaman..
    kartlı sistemde kartı yuvaya takıp bir düğmeye basıyorsunuz..(2 iş)
    anahtarlı sistemde anahtarı kontağa takıp çeviriryorunuz..(2 iş)

    ayrıca elektronik enjeksiyonlu motor sistemlerinde marş sistemi ne şekil olursa olsun gaz vermenize gerek yok...bence çok ta gerekli bir sistem değil..kartlı sistemin avantaj olması için bence kart cebinizdeyken aracı çalıştırabilmeniz gerekir...



    türbülans hocam o özellik meganeda var ancak bu özellik Türkiye'de satılan araçlarda sunulmamakta.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    peki ben farklı bir yönden yaklaşayım konuya o zaman..
    kartlı sistemde kartı yuvaya takıp bir düğmeye basıyorsunuz..(2 iş)
    anahtarlı sistemde anahtarı kontağa takıp çeviriryorunuz..(2 iş)

    ayrıca elektronik enjeksiyonlu motor sistemlerinde marş sistemi ne şekil olursa olsun gaz vermenize gerek yok...bence çok ta gerekli bir sistem değil..kartlı sistemin avantaj olması için bence kart cebinizdeyken aracı çalıştırabilmeniz gerekir...

    auris ve corolla elegantlarda bu mevcut.. kart cebinizdeyken direk calisiyor bildigim kadariyla... bende maalesef comfort oldugu icin tam emin degilim.
  • güzel bir özellik
  • Arkadaşlar bu bize yutturmaya çalıştıkları TOYOTA nın GERÇEK ANAHTARSIZ ÇALIŞTIRMAsı yanında oyuncak kalıyor.
    Akıllı Anahtar sistemi Toyota nın hibrit modeli Prius ta standart.

    http://www.toyota.com/disclaimers/smart_key_system.html
    Sistem gerçekten çok şık. Anahtar yerine kullandığınız kartı ister cüzdanınızda ister çantanızda taşıyorsunuz. Hiçbir zaman o kartı çantanızdan çıkarmak zorunda da değilsiniz. Arabaya yaklaşınca kapıyı otomatik açıyor, koltuğa oturduğunuda da araçtaki algılayıcılar sizi çantanızdaki, veya cüzdanınızdaki karttan tanıyor, sistemi aktive ediyor, SADECE BİR DÜĞMEYE BASARAK aracı çalıştırıyorsunuz. Aracı kilitleme de yok, aracı aynı düğme ile durdurarak araçtan inip evinize gidiyorsunuz. Araçtan 1 metre kadar uzaklaşınca araç kendini kilitliyor.

    Bence gerçek konfor budur, şu anki sistem sadece bir geçiş dönemidir, rahatlığı var ama bence 100 ytl ek maliyete bile değmez. Ama bu gerçek ürün için rahat bin ytl bile fazladan ödenir.

    Video animasyonlu anlatım için
    http://www.toyota.com/prius-hybrid/demos.html buradan SMART KEY SYSTEM tıklayınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birtasarimci -- 1 Mart 2008; 20:12:41 >




  • meganın kartı çok büyük,passat ve 3 serisinin ki gibi olsa.
  • gerçektende küçük bir ayrıntı gibi ama benim çok işime yarıyor.

    2 iş meselesi var ama acemi biri ve arabayı stop ettirdi düğmeye bas hemen tekrar çalışır anahtarda yapamıyosun. beni başıma bir iki kere gelmiştide

    aracın bir metre yanına gelince kapıların açılması çok güzel olurdu ancak güzel yurdumda bir tehlike arz ederdi. arabaya binecen birini gördün sohbete daldın nolur ....
    adamlar biz arabanın içindeyken tlf çalmışlardı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    peki ben farklı bir yönden yaklaşayım konuya o zaman..
    kartlı sistemde kartı yuvaya takıp bir düğmeye basıyorsunuz..(2 iş)
    anahtarlı sistemde anahtarı kontağa takıp çeviriryorunuz..(2 iş)

    ayrıca elektronik enjeksiyonlu motor sistemlerinde marş sistemi ne şekil olursa olsun gaz vermenize gerek yok...bence çok ta gerekli bir sistem değil..kartlı sistemin avantaj olması için bence kart cebinizdeyken aracı çalıştırabilmeniz gerekir...

    kart cepteyken calısma özelliği laguna II makyajlı kasalarda da mevcut.cok kullanıslı ve rahat bir ozellik.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.