Şimdi Ara

AVRUPA OTOMOBİL PAZARINDA 2008 SATIŞLARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • golf iyi bir başlangiç yapmiş,kasa değişimine kısa sure kalmasina ragmen.

     AVRUPA OTOMOBİL PAZARINDA 2008  SATIŞLARI



  • golf,
    o bir efsane
  • Diğer modellerdeki sağlam düşüşlere rağmen Golf iyi bir başarı elde etmiş.
  • renodaki düşüş geçen senden beri devam ediyor.bu gidişle tabana vurur herhalde renonun satışları....

    sadece bmw,fiat ve vw satışları artırmış buda ilginç bence...

    fiat, pejoyu altına almış böyle devam ederse renoyuda gececektir...
  • efet bu sefer golf astrayı geçmiş demek vw alıyoruz arkadaşlar :).Toyota çok geride gözüküyor ya doğruysa paso toyota en çok sata bilmem ne şişirme haberler o zaman???? Yani toyota en alt sıralarda avrupadaki eğitim seviyesi yuksek blinçli tuketici niye toyota almıyor acep düşünmek lazım biraz bu işte bir yanlışlık var
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dtnaim


    renodaki düşüş geçen senden beri devam ediyor.bu gidişle tabana vurur herhalde renonun satışları....

    sadece bmw,fiat ve vw satışları artırmış buda ilginç bence...

    fiat, pejoyu altına almış böyle devam ederse renoyuda gececektir...


    renault daki durum doğaldır die dusunuyorum
    clio cıktıktan sonra corsa cikti.207 geldi.aynı sınıfta g.punto fiyati ile cok daha cazip halde.
    megane 2 hafif bir makyaj yedi ama aynı sınıfta megane dan sonra honda civic ve toyota corolla gibi cok ciddi rakipler kasa değiştirdi.golf yeni motorlar getirdi.opel astrasının sedanını yaptı,ford makyaj yaptı.
    ayrıca renault un dizel motorları da cok tutulmadi sanırım.hatta dacia logan ı sırf elindeki dizelleri cıkartmak için urettigi soylentileri bile var

    dikkatimi ceken 2008 de ilk 3 e bakıldıgında golf,207 ve focus var.
    oysa 207 yerine 308 olmasi gerekmıyormuy du?yenı cıkan ve dier 2 li gibi c sınıfı olan 308.
    bu 308 de bişii var ama ne?hala satmıyor.




  • yanlız tablo da asıl ilgimi ceken şey b sınıfı arac satışlarının cok fazla olusu burdan adamların para yı nasıl harcadıkları konusunda bilgi sahibi olmuş olduk hem durumları daha iyi hemde harcamayı biliyolar
  • GOLF ,ismini, kalitesini dünya benimsemiş birkere,adamın umrunda değil yakında kasa değiştireceği,onun için önemli olan 0 km GOLF sahibi olmak.
  • golf herzaman cok tutulan bir araçtır zaten.kasanin bitimine dogru gelen yenı motor yelpazesi ve donanımlar golf 5 i bitime dogru iyice ivmelendirdi.
    yeni 1.4 140 ve 170 hp lik twincharger lar.1.4 122 hp lik tsi,2.0 170 hp lik dizel(avrupada) 140 lik dizel 1.9 105 lik dizel ayrıca tour ve gt sport gibi donanımlar.
    ozellikle avrupada gt sport un dizel versiyonu.
    bence vw iyi iş cıkardi yine.

    hemen ardindan 207 yi goruyorum.
    sanırım b sınfının en yakışıklı uyesi olan 207 ,ben pek tutmasam da avrupa da ciddi alıcı buluyor.207 gt nınde bu işte payı vardir bence.ilginçtir 308 yok piyasada.

    arkasindan focus geliyor ki 1.6 tdci motoru ile zaten beklediim de oydu.e yenı makyajlı kasasi da geldi artik.
    focus un arkasinda da 207 nın rakibi olan ve b sınıfının en kafa araçlarından corsa ve ardından da punto ve clio geliyor tabiikide.
    b sınıfının tutulurlugu aşikar.
    astra biraz imaj kaybetmiş gibi gorunuyor sanırım.turbolu versiyonu da pek etki etmedi gibi cunku golf tsi motoru daha basarili cıktı.
    polo nun dier b sınfı rakiplerinden sonra gelmesi sanırım eski hatlara sahip kasa tasarımı ve donanım eksikligidir.
    beni şaşırtan ise panda oldu.anlaşılan ateşli panda avrupalı bayanların gonlunu almiş




  • Panda'nın VW Polo kadar satması ilginç.
    Pug 207 TRde hiç tutulmamasına rağmen Avrupa'da bu kadar satılması hayret verici. Motor ve donanımları o kadar da farklı ve cazip değil aslında.
    Astra bir zamanlar liderliği ele geçirmişti. Şimdi baya bir gerilere düşmüş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: enforacle

    efet bu sefer golf astrayı geçmiş demek vw alıyoruz arkadaşlar :).Toyota çok geride gözüküyor ya doğruysa paso toyota en çok sata bilmem ne şişirme haberler o zaman???? Yani toyota en alt sıralarda avrupadaki eğitim seviyesi yuksek blinçli tuketici niye toyota almıyor acep düşünmek lazım biraz bu işte bir yanlışlık var


    satışlarda geçti diye almak zorunda mıyız
  • TAM TERSİ OLSA BİLE ASTRA 10 KAT DAHA FAZLA SATSA BİLE GOLF DAHA İYİDİR,LİDERLİK İLE SATISLAR AYRI BİR KAVRAMDIR
  • 1 ayda 21000 tane PANDA Mı satılmışş ???

    Hadi Canım ...

    Neden ben her sokağa çıktığımda 10 tane golf astra görürken 1 tane panda gormuyorum o zaman ?

    Nerde bu Pandalar Dağdamı


    Doğrumudur bu satışlar bilmiyorum ama . 30 bin tane golf satılmışsa 20 bin tane panda satılmış olması imkansız !



    ---


    Bu arada bu rakamlar Türkiye mi Dünya genelimi ?

    Dünya ise Panda konusunda bişey iddaa edemem. Panda sevenler de var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gkhn_ -- 27 Şubat 2008; 16:59:08 >
  • bu istatistik tek başına bisey ifade etmez ,

    amerikadaki istatistiklere bakın ilk 10 giren modellerden 1 tane bile bulamazsınız ,

    dünyada ki toplam satış istatistiklerde çok onemlidir, bunu golf kotudur diye soylemiyorum bilakis golf bir efsanedir oyle de devam etmektedir

    ancak abi toyota ve arkasından gelen japon ve koreli kardeşlerini avrupaya bakarak yok saymak büyük yanılgı olacaktır.

    artı avrupa hic tahmin etmeyeceginiz kadar tutucu ve milliyetcidir, ulkesinin arabası varsa kesinlikle ona oncelik vermektedir...

    saygılarımla....
  • ARKADAŞLAR YİNELİYORUM BUNLAR SADECE 2008 YILINDA AVRUPADAKİ SATIŞ RAKAMLARI....ulkemiz bu satış grafiğinin içinde mi dışında mı bilemiyorum.
    genel olarak avrupa diye belirtilmiş.malum bir avrupalı bir asyalı oluyoruz ya!!!!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: forbest

    GOLF ,ismini, kalitesini dünya benimsemiş birkere,adamın umrunda değil yakında kasa değiştireceği,onun için önemli olan 0 km GOLF sahibi olmak.


    Efsaneler asla ölmez, sadece şekil değiştirir

    Kalite, donanım, konfor, motor, yol tutuş ....daha ne isteyebilirsin ki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest

    GOLF ,ismini, kalitesini dünya benimsemiş birkere,adamın umrunda değil yakında kasa değiştireceği,onun için önemli olan 0 km GOLF sahibi olmak.


    Efsaneler asla ölmez, sadece şekil değiştirir

    Kalite, donanım, konfor, motor, yol tutuş ....daha ne isteyebilirsin ki


    aynen öyle,Golfü karalamaya çalışmak , eziklik egosunu tatmin etmek ile eşdeğerdir.(bana göre)
  • diğerlerini bilmem ama mesela almanya'da bizde ne kadar doğan-şahin varsa orada da o kadar golf var. yahu dağ taş golf dolu.
  • full dizel golf 70.000 civarı sanırım.dün servis için gittigimde boşunu gördüm yaklaşık 55.000 ylt di. dizel jaguarla aynı para neredeyse. şimdiki aklım olsa golf almam.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest

    GOLF ,ismini, kalitesini dünya benimsemiş birkere,adamın umrunda değil yakında kasa değiştireceği,onun için önemli olan 0 km GOLF sahibi olmak.


    Efsaneler asla ölmez, sadece şekil değiştirir

    Kalite, donanım, konfor, motor, yol tutuş ....daha ne isteyebilirsin ki


    aynen öyle,Golfü karalamaya çalışmak , eziklik egosunu tatmin etmek ile eşdeğerdir.(bana göre)


    golf iv için söylediklerin doğru ancak golf v için aynı şeyi söyleyemeyeceğim




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.