- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Ekran Daraldı Yardım Edermisiniz?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
8
Cevap
4850
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2593 Mesaj
20 Şubat 2008; 0:52:51 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar Pc,nin ekranı daraldı yanlardan üstten ve alttan daraldı yani kenarlar siyah bunu nasıl düzeltebilirim ekran küçüldü
_____________________________



875 Mesaj
20 Şubat 2008; 0:56:30 

aynı problem bendede var büyük ihtimalle monitör tüplüdür git artık kendine 22" bi monitör al demeye çalışıyo kanımca yada ben monitörümü çok seviyorum napiyim 22" harika çözünürlüklü monitörü dersen bi tamirciye git arasına 25 ytl sıkışmıştır tamirci amca onu alıverir aradan
_____________________________

Go Long, Go Deep, Go State!


644 Mesaj
20 Şubat 2008; 0:57:01 

monitörün ayarlarından yapılmıyorsa sistem geri yüklemesi yap desem olurmu
_____________________________



 
1572 Mesaj
20 Şubat 2008; 0:59:54 

tüplüyse tepesine sertçe vur, düzelmesi lazım :D
tecrübeyle sabittir :)
_____________________________



3784 Mesaj
20 Şubat 2008; 1:07:36 

Monitör sanırım fabrika ayarına dönmüş. Menü den düzeltemiyor musun?
_____________________________

Athlon X2 7750BE@1350Mhz / Gigabyte MA780G-UD3H / A-DATA 2X2 GB DDR2-800MHz CL5 / High Power 500-A12S /
Seagate 2X320GB.7200-16MB + 1TB-1.5TB 5900-32MB LP / ALC889A Cambridge Megaworks THX-550 - SHP-805 /
Sapphire HD4830 512MB DDR3 / Samsung 2232BW - Epson EB-X72 / a4Tech X-750F/
Logitech Cordless Rumblepad 2 / Skystar 2.6c / Asus 1814BLT / Windows 7



2593 Mesaj
20 Şubat 2008; 1:13:41 

Sorunu hallettim arkadaşlar kotiledon'un dedigini yaptım tamamen gitti sonra geldi bi baktım ekran ayarları çıktı kurcaladım düzeldi saol kotiledon
_____________________________



875 Mesaj
20 Şubat 2008; 1:23:47 


quote:

Orjinalden alıntı: Engin.K

Sorunu hallettim arkadaşlar kotiledon'un dedigini yaptım tamamen gitti sonra geldi bi baktım ekran ayarları çıktı kurcaladım düzeldi saol kotiledon

her an yeniden gidebilir hazırlıklı ol
_____________________________

Go Long, Go Deep, Go State!


2593 Mesaj
20 Şubat 2008; 1:48:03 

CANER dİYE BİRİ YAZMIŞ EN SON AMA GÖREMİYORUM ONUN YAZDIGINI İLGİNÇ
_____________________________



875 Mesaj
20 Şubat 2008; 1:49:29 


quote:

Orjinalden alıntı: Engin.K

CANER dİYE BİRİ YAZMIŞ EN SON AMA GÖREMİYORUM ONUN YAZDIGINI İLGİNÇ

onun yazıları uçurmuşlar çokta önemli bişey yazmıyodu zaten
_____________________________

Go Long, Go Deep, Go State!
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Ekran Daraldı Yardım Edermisiniz?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR1
0.297