- x
hyundai accent era mı? fiat linea dynamic mi?
100 Cevap18402 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
2715 Mesaj
9 Şubat 2008; 19:14:44 

bir arkadaş iki araba arasında kaldı hangisini tavsiye edersiniz.fiyat olarak era avantajlı ama linea daha kaliteli gözüküyor.ama linea donanım olarak eradan daha az kararsız kaldı.sizce hangisi?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Şubat 2008; 19:39:09 

Öncelikle Linea ile era aynı sınıfta değil.

33 milyara 120 hp emotion donanım linea alamadığınızı anladım.

bu sebeple linea daha az donanımlı yazmışsın.

emotion donanım linea daki bazı donanımlar bırak erayı kendi rakiplerinde dahi yok

anladığım kadarı ile 25 milyarlık bir araç düşünüyorsunuz.

size tavsiyem en azından üzerine 5-6 milyar koyun ve 1.4 t-jet dynamic donanım linea alın.

okadar çıkamayız derseniz era yerine ikinci el ford focus öneririm.






 
2715 Mesaj
9 Şubat 2008; 19:54:03 

kardeş zaten arkadaşa anlatamadım bende linea diyorum dediğin gibi aynı sınıfta değil çok ısrar etti bende soruyum dedim neyse yorumlardan sonra inşallah anlar ben zaten linea aldırırım ona


linea gibisi var mı



arkadaş linea almaya karar verdi bakalım hayırlısı yarın bida bakıcak



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi multijet -- 9 Şubat 2008; 20:11:37 >


_____________________________



1018 Mesaj
9 Şubat 2008; 21:29:40 

Linea yı yakından inceledim. Gerçekten FIAT çok iyi bi iş çıkarmış. İç malzeme kalitesi iyi Motoruna diyeceğim bişey yok zaten. Arkadaşlarında dediği gibi Farklı dünyaların arabaları


_____________________________



2012 Symbol Expression 1,2 16v 75 hp Konfor Paket


 
487 Mesaj
10 Şubat 2008; 1:47:10 

era b segmenti bir araç.yani symbol ile aynı.Linea c segmenti. Bu segmentte bu donanaıma bu fiyaıt ancak lineada bulur. Eraların yedek parça sıkıntısı çok fazla. Parçaları ise sınıfına göre pahalı. Benzin sarfiyatı lineaya göre çok fazla.Özellikle şehir içinde. Benzili alcaksa az yakacaka bir araç istiyorsa linea 1.4 olur, dizel ise zaten multijetin üzerine bir motor yok.
Lineayı bir test sürüşüne çıksın zaten kararı kendisi verecektir.


_____________________________




 
2611 Mesaj
10 Şubat 2008; 1:52:25 

sallamayalım lütfen parça sıkıntısını yakıtının fazla olduğunu nerden çıkarttın.sen şuna kısaaca linea aşığıyım.linea için yalanda söylerim desene...


quote:

Orjinalden alıntı: comedian9

era b segmenti bir araç.yani symbol ile aynı.Linea c segmenti. Bu segmentte bu donanaıma bu fiyaıt ancak lineada bulur. Eraların yedek parça sıkıntısı çok fazla. Parçaları ise sınıfına göre pahalı. Benzin sarfiyatı lineaya göre çok fazla.Özellikle şehir içinde. Benzili alcaksa az yakacaka bir araç istiyorsa linea 1.4 olur, dizel ise zaten multijetin üzerine bir motor yok.
Lineayı bir test sürüşüne çıksın zaten kararı kendisi verecektir.



_____________________________



 
115 Mesaj
10 Şubat 2008; 11:18:42 

30 ile 35 milyar arası standart donanımlı vw jetta - honda cıvıc - toyota corolla - ford focus alınabilir


_____________________________


[/size]


 
1481 Mesaj
10 Şubat 2008; 12:34:20 

Artık Era'nın da parça sıkıntısı varsa bu ülkede, kimse kuş serisinden başka arabaya binmesin. Yorum yaparken biraz gerçekçi olalım. Era sınıfında fiyatına göre en iyi donanımı sunan araç. Zaten 2007 satış rakamlarında sınıfında yüzde 90'ı filo aracı olan Symbol'ü samazsan açık ara en çok satan araç.

Linea ile Era arasında ise kesinlikle Linea.

Özgür

quote:

Orjinalden alıntı: comedian9

era b segmenti bir araç.yani symbol ile aynı.Linea c segmenti. Bu segmentte bu donanaıma bu fiyaıt ancak lineada bulur. Eraların yedek parça sıkıntısı çok fazla. Parçaları ise sınıfına göre pahalı. Benzin sarfiyatı lineaya göre çok fazla.Özellikle şehir içinde. Benzili alcaksa az yakacaka bir araç istiyorsa linea 1.4 olur, dizel ise zaten multijetin üzerine bir motor yok.
Lineayı bir test sürüşüne çıksın zaten kararı kendisi verecektir.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgur23 -- 10 Şubat 2008; 12:33:48 >


_____________________________


BMW 1.16i Sport E87 2.0 (2011)



 
1481 Mesaj
10 Şubat 2008; 12:43:58 

AkıncI,

Sen iyi bilirsin, Linea ile ilgili birkaç sorum olacak. Şu anda aşağıdaki aracın son fiyatı nedir? 30bin seviyesine inmesi mümkün müdür?
LINEA MULTIJET 90HP ACTIVE DAB ABS AC 31.810

Active donanım ile Dynamic donanımın farkları neler?

Bir de elimizde,
- 2005 Temmuz trafik çıkışlı 40bin KM'de 1.4 Fabia Classic (ilk sahibiyiz)
- 91 Serçe 150bin KM'de (ikinci sahibiyiz)

Bunları takasta kullansak üzerine sence ne kadar vermemiz gerekir yukarıdaki Linea için?

Selamlar,
Özgür




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgur23 -- 10 Şubat 2008; 12:44:21 >


_____________________________


BMW 1.16i Sport E87 2.0 (2011)



 
2715 Mesaj
10 Şubat 2008; 13:03:17 

arkadaş kararını versi linea alacak ama hakikaten bencede linea alınır


_____________________________



 
2715 Mesaj
10 Şubat 2008; 13:06:32 


quote:

Orjinalden alıntı: ozgur23

AkıncI,

Sen iyi bilirsin, Linea ile ilgili birkaç sorum olacak. Şu anda aşağıdaki aracın son fiyatı nedir? 30bin seviyesine inmesi mümkün müdür?
LINEA MULTIJET 90HP ACTIVE DAB ABS AC 31.810

Active donanım ile Dynamic donanımın farkları neler?

Bir de elimizde,
- 2005 Temmuz trafik çıkışlı 40bin KM'de 1.4 Fabia Classic (ilk sahibiyiz)
- 91 Serçe 150bin KM'de (ikinci sahibiyiz)

Bunları takasta kullansak üzerine sence ne kadar vermemiz gerekir yukarıdaki Linea için?

Selamlar,
Özgür




active ile dynamic arasınsa gövde rengi kapı kolları aynalar arka koltuk kafalıkları gibi donanımlar var zaten lineanın active donanımı şirketler için yapılmış dynamic almak avantajlı





_____________________________



2183 Mesaj
10 Şubat 2008; 23:26:06 


quote:

Orjinalden alıntı: Akincl


anladığım kadarı ile 25 milyarlık bir araç düşünüyorsunuz.


okadar çıkamayız derseniz era yerine ikinci el ford focus öneririm.




az kaldı ''paran yetmiyorsa gidip ERA alabilirsin'' diyeceksin zannettim.

böyle şeyler yazıp heyecanlandırma tansiyonum çıkıyo.






_____________________________

2007 ACCENT ERA STILE 1.5 CRDI VGT 16V 110 HP - Titanium Gry


 
463 Mesaj
10 Şubat 2008; 23:46:52 

Arkadaşlar kimseyi kızdırmak gibi bir derdim yok ama Linea yı deneyin, birde Era yı deneyin. Ben ikisinide denedim ve diyorumki Linea ya o motor çok küçük gelmiş gaza bastığınızda araç gitsemmi gitmesemmi diye düşünüyor. Birde Era yı deneyin, performansı görün zaten 110 ps ve 240 nm tork değerleri ortada. Linea ya alışkın olanlar, kullananlar biraz dikkat etsinler Era kullanırken kazara bir yere girmesinler araç adeta şaha kalkıyor.


_____________________________



2183 Mesaj
11 Şubat 2008; 0:00:43 

bir Era dizel kullanıcı olarak itiraf ediyorum bazen bu tork beni ürkütüyor, acaip fırlıyor araba yerinden. uçak gibi bişey ön tekerlekler yerden kesiliyor sanki.

biraz fazla mı abarttım yoksa.





HYUNDAI

''Drive your way''




_____________________________

2007 ACCENT ERA STILE 1.5 CRDI VGT 16V 110 HP - Titanium Gry

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Şubat 2008; 9:00:59 

quote:

Orjinalden alıntı: ozgur23

AkıncI,

Sen iyi bilirsin, Linea ile ilgili birkaç sorum olacak. Şu anda aşağıdaki aracın son fiyatı nedir? 30bin seviyesine inmesi mümkün müdür?
LINEA MULTIJET 90HP ACTIVE DAB ABS AC 31.810

Active donanım ile Dynamic donanımın farkları neler?

Bir de elimizde,
- 2005 Temmuz trafik çıkışlı 40bin KM'de 1.4 Fabia Classic (ilk sahibiyiz)
- 91 Serçe 150bin KM'de (ikinci sahibiyiz)

Bunları takasta kullansak üzerine sence ne kadar vermemiz gerekir yukarıdaki Linea için?

Selamlar,
Özgür




Takasla mümkündür.yeni yazılım da geldi.

90 lık 1.3 mjet eskisinden çok daha iyi gidiyor.


 
117 Mesaj
11 Şubat 2008; 9:36:29 

Eraların ne yedek parça sıkıntısı var, ne de parçaları çok pahalı. Ayrıca bizzat kendim denedim 100 km. de 5.5 lt. benzin tüketimiyle yakıt sarfiyatı da gayet iyi. Segment olarak Linea kaliteli olabilir ama diğer söylediklerine kesinlikle katılmıyorum.

quote:

Orjinalden alıntı: comedian9

era b segmenti bir araç.yani symbol ile aynı.Linea c segmenti. Bu segmentte bu donanaıma bu fiyaıt ancak lineada bulur. Eraların yedek parça sıkıntısı çok fazla. Parçaları ise sınıfına göre pahalı. Benzin sarfiyatı lineaya göre çok fazla.Özellikle şehir içinde. Benzili alcaksa az yakacaka bir araç istiyorsa linea 1.4 olur, dizel ise zaten multijetin üzerine bir motor yok.
Lineayı bir test sürüşüne çıksın zaten kararı kendisi verecektir.



_____________________________



 
2715 Mesaj
11 Şubat 2008; 10:43:31 


quote:

Orjinalden alıntı: Akincl



Takasla mümkündür.yeni yazılım da geldi.

90 lık 1.3 mjet eskisinden çok daha iyi gidiyor.

akıncı kardeş bu yazılım olayı ney bilgin var mı


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Şubat 2008; 11:35:39 

quote:

Orjinalden alıntı: multijet



akıncı kardeş bu yazılım olayı ney bilgin var mı


ECU içerisindeki yazılım güncellendi.

ilk 1.3 mjet linea larda hissedilen turbo gecikmesi azaltıldı.

belli devirlerde gaza tepki süresi iyileştirildi.

eski araç sahipleri de servislerde yazılımı güncelletebilir.


 
463 Mesaj
11 Şubat 2008; 11:45:24 

Her iki aracıda test ettim Linea yı donanım olarak beğendim ama Era nın donanımı Linea kadar olmasada performans yönünden Linea, Era nın yanına bile yaklaşamaz. C segmentindeki bir araca 1.3 multijet motor hiç yakışıyormu allah aşkına? Araç yürümüyor gitmiyor. Linea nın hakkı o devasa kasaya göre 1.6 110-120 ps ve 240-290 nm tork olmalıydı. Şimdi bunu yaptılar sanıyorum ama bu da fiyatlara 2-3 bin ytl yansır.O zamanda bu fiyata gider Toyota ya da Ford focus alırım zaten.
Era nın parça sıkıntısı olduğunuda nereden çıkarıyorsunuz anlamış değilim. Ayrıca parçaları sanıldığı kadar pahalıda değil. Linea yı test etmeden önce satıcı, garantinin 5 yıl olduğunu ama 31 Aralık'a kadar geçerli olduğunu, yeni yılda satın alırsam 2 yıl garantili olacağını söyledi. Era da ise böyle bir durum yok ne zaman alırsanız alın 5 yıl 100.000 km garanti standart. Hangi satıcı ürettiği araca daha çok güveniyor ortada.

quote:

Orjinalden alıntı: comedian9

era b segmenti bir araç.yani symbol ile aynı.Linea c segmenti. Bu segmentte bu donanaıma bu fiyaıt ancak lineada bulur. Eraların yedek parça sıkıntısı çok fazla. Parçaları ise sınıfına göre pahalı. Benzin sarfiyatı lineaya göre çok fazla.Özellikle şehir içinde. Benzili alcaksa az yakacaka bir araç istiyorsa linea 1.4 olur, dizel ise zaten multijetin üzerine bir motor yok.
Lineayı bir test sürüşüne çıksın zaten kararı kendisi verecektir.



_____________________________



 
2611 Mesaj
12 Şubat 2008; 0:10:37 

31 aralığa kadar geçerli neden?hem o senenin temmuz vergisini hemde 1 gün sonra yeni senenin ocak vergisini sana yıkmak için...hondada 6 yıl dedi şimdi kıvırıyor 2007 ekimden sonrakilere geçerliymiş.2008 dede 1 kaç ay geçerli olcakmış daha sonra 3 yıl/100,000 km ye geri dönülcekmiş...


quote:

Orjinalden alıntı: raven1974

Her iki aracıda test ettim Linea yı donanım olarak beğendim ama Era nın donanımı Linea kadar olmasada performans yönünden Linea, Era nın yanına bile yaklaşamaz. C segmentindeki bir araca 1.3 multijet motor hiç yakışıyormu allah aşkına? Araç yürümüyor gitmiyor. Linea nın hakkı o devasa kasaya göre 1.6 110-120 ps ve 240-290 nm tork olmalıydı. Şimdi bunu yaptılar sanıyorum ama bu da fiyatlara 2-3 bin ytl yansır.O zamanda bu fiyata gider Toyota ya da Ford focus alırım zaten.
Era nın parça sıkıntısı olduğunuda nereden çıkarıyorsunuz anlamış değilim. Ayrıca parçaları sanıldığı kadar pahalıda değil. Linea yı test etmeden önce satıcı, garantinin 5 yıl olduğunu ama 31 Aralık'a kadar geçerli olduğunu, yeni yılda satın alırsam 2 yıl garantili olacağını söyledi. Era da ise böyle bir durum yok ne zaman alırsanız alın 5 yıl 100.000 km garanti standart. Hangi satıcı ürettiği araca daha çok güveniyor ortada.





_____________________________



2699 Mesaj
14 Şubat 2008; 23:15:14 

Geçenlerde bir Era VGT ile kapıştık.Yolda rast gele çıktı.Bastık çok seri bir ivmelenmesi var yanımdan sanki zıplaya zıplaya geçiyordu.Tabi 190 da kaldı.Yolda benim oldu

Linea'nın bukadar performanslı olacağını sanmıyorum.Donanın bakımından tabiki Era'dan üstün


_____________________________

>>>DH FIAT MAREA KULÜBÜ<<<


 
2611 Mesaj
14 Şubat 2008; 23:31:04 

kullanmasını bilen için 190 da kalmaz.senin araç 5silindir 20 v ise bunu yazman bile gereksiz.ama 1,6 motorsa yanlışın var derim

quote:

Orjinalden alıntı: akayogullari

Geçenlerde bir Era VGT ile kapıştık.Yolda rast gele çıktı.Bastık çok seri bir ivmelenmesi var yanımdan sanki zıplaya zıplaya geçiyordu.Tabi 190 da kaldı.Yolda benim oldu

Linea'nın bukadar performanslı olacağını sanmıyorum.Donanın bakımından tabiki Era'dan üstün



_____________________________



1862 Mesaj
14 Şubat 2008; 23:38:17 


quote:

Orjinalden alıntı: mehmet_0606

kullanmasını bilen için 190 da kalmaz.senin araç 5silindir 20 v ise bunu yazman bile gereksiz.ama 1,6 motorsa yanlışın var derim





yeni çıkacak linea 1.6 16v 105 hp 290 nm modelinin vgt ile kapışabileceğini düşünüyorum...

era nın 110 hp 240 nm olduğunu düşünerek söylüyorum..ancak lineanın dişli oranları biraz daha hıza elverişli son hızda geçeceğini sanırım...belki kalkışta era daha önde kalkabilir...


_____________________________





 
463 Mesaj
15 Şubat 2008; 9:53:10 

Arkadaşlar, benim düşünceme göre Fiat Linea 1.6 mjet 16V motor 105 ps ve 290 nm torklu seçeneği ile benimde şu an sahibi olduğum Eranın 1.5 dizel 16V 240nm torklu motorunu gerçekçi olmak gerekirse kapıştırmamız çok zor. Hyundai ci arkadaşlar lütfen alınmasın ama bende bir Hyundai ci olarak diyorumki, Herşey motor gücüne ve şanzumana bağlı değil.Yüksek hızlarda işin içine birde aerodinamik giriyor, yolda o hızlarda aracın kontrolünün ne durumda olacağı giriyor. Kusura bakmayın ama bana kalırsa sonuç şöyle olacaktır.

Hyundai Era kalkışta Linea yı belki geçecektir.Yüksek sürate ulaştıkça Hyundai sürücüsü ne kadar iyi olursa olsun, dikiz aynasına baktığında Linea nın aynada hızla büyüdüğüne üzülerek şahit olacaktır.
Gerçekçi olalım arkadaşlar. Hyundai lerimizi hepimiz çok seviyoruz tamam ama bu konu farklı.Yüksek hızlarda Lineanın ağırlığı, tasarımı, yola tutunuşu, aerodinamiği, süspansiyon sistemi, 15'' veya 17'' jantları ile Linea sürücüsü ulaştığı hızı hissetmeyecek ama Hyundai sürücüsü ulaştığı hızdan tedirgin olacaktır.Bunlar birer gerçektir.

Eğer Hyundai lerimizi gerçekten çok seviyor ve saygı gösteriyorsak, bu gerçekleri gözardı etmeyelim. Bu motordaki Linea ile Era nın yarışması fikrini, Era larımızı küçültmemek adına kafamızdan çıkaralım bence.

Fiat bence yaptığı hatanın farkına vardı. Bence 1.3 mjet motorları artık Lineada kullanmayabilir. Belkide yaptığının başından beri farkındaydı sonuçta yılların tecrübesi var adamlarda. Lineanın tutulup tutulmayacağını denedi.Nasılsa elinde 1.3 mjet gibi bir motor vardı hazırda. Ben inanıyorumki Linea tutulmasaydı 1.6 mjet motor hiçbir zaman üretilmeyecekti.Umduğu satış rakamlarını yakaladı ve son darbeyi 1.6 mjet le Ford Focus TDCi ve Megane gibi araçlara indirecektir.Bundan böyle Linea 1.6 mjet mi, Focus TDCi mi megane DCi mi, Toyota D4D mi bunları kıyaslayalım hepsinin fiyatları birbirine yakın olacaktır.

Hyundai lerimiz bu saydığımız araçların gerek performans, gereksede donanım olarak tamamen dışında bir araçtır arkadaşlar bunu bir kere aklımızdan çıkarmayalım. Artık bir 1.6 mjet Linea neyse, Bir Ford Focus TDCi ve Megane DCi de odur. Kabul edelim, çapımıza göre davranalım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 15 Şubat 2008; 10:09:09 >


_____________________________



 
227 Mesaj
15 Şubat 2008; 11:11:14 

Nereden bakarsanız bakın ben Linea diyorum:Bazı arkadaşların dediği gibi daha güçlü motor seçenekleri geldiği takdirde dahada harika olacaktır.Ama 90 hp den aşağısı resmen işkence.Fiyat bunun farkına vardı galiba son 1 haftadır birmota uğruyorum.dizelde 90 hp nin altında Linea yok.Ama 105-120 vs.gelirsede tadından yenmez.


_____________________________



 
149 Mesaj
15 Şubat 2008; 11:26:17 

Linea sınıfının en iyisi yapmayın lütfen. Era Linea nın sunduğu lüksü sunamaz. Sınıfının en iyi aracıdır Linea, ve en performanslısı


_____________________________

2005 Ulusal Drag Ultra Dizel Grubu Türkiye Birincisi


 
463 Mesaj
15 Şubat 2008; 11:59:03 


quote:

Orjinalden alıntı: Yunus Kahraman

Linea sınıfının en iyisi yapmayın lütfen. Era Linea nın sunduğu lüksü sunamaz. Sınıfının en iyi aracıdır Linea, ve en performanslısı


Güzel arkadaşım yazılanları okuyor musunuz? Ya da bir anlama zorluğunuz yoksa, dikkat ederseniz zaten era ile donanım olarak karşılaştırmıyoruz.Karşılaştırmıyoruz derkende Era donanım olarakta Linea ile rahatlıkla karşılaştırılabilir.Fakat Fiat kalitesi kadar değildir derseniz ancak bunu tartışabiliriz.

Özellikle kendim için konşursam, ben sadece 1.3 mjet motorun bu kasayı taşıyamadığını belirtiyorum ısrarla. Bu kasada olması gereken 1.6 mjet te zaten yakında çıkıyormuş buna zaten sözüm yok.

1.3 mjet in bu kasada başarısız olduğunu söyleyen arkadaşlarda var.Fiat bile bunu görmüş olacakki 1.6 mjet motor geliştirip Linea ya uygulayacak.Lütfen kraldan çok kralcı olmayın ya.


_____________________________



 
1481 Mesaj
15 Şubat 2008; 12:16:32 

Sınıfının en iyi derken? C sınıfında daha ne arabalar var farkında mısın? Bence de Linea güzel ve fiyatına göre uygun bir araç ama fazla da abartmayalım istersen.


quote:

Orjinalden alıntı: Yunus Kahraman

Linea sınıfının en iyisi yapmayın lütfen. Era Linea nın sunduğu lüksü sunamaz. Sınıfının en iyi aracıdır Linea, ve en performanslısı



_____________________________


BMW 1.16i Sport E87 2.0 (2011)



1862 Mesaj
15 Şubat 2008; 12:44:31 


fke sıralamasında sınıfının en iyisi anlamında kullanılıyor...


_____________________________





 
2611 Mesaj
16 Şubat 2008; 1:06:19 

kardeş sen bana şunu söyle;

eranın katranı 220 ve ben 210 km/h zı tedirgin olmadan rahat bi şekilde yaptım.ve araçta en ufak bi savrulma görmedim.eps olduğu için olabilir.

peki ben 210 km hıza çıktığımda ve kalkışta önde kalktığımda(mutlaka öyle olacak)linea nasıl olacakta tamponuma yapışacak.300 katranımı var bu arabanın bi söylede bilelim.

bide linea diyip durmayın,yeni tempra diyin yeter.

megane 1,5 90 hp dci,
toyota 1,4 d4d 90 hp,


bunlar hatalarını anlayamadılar gitti...

quote:

Orjinalden alıntı: raven1974

Arkadaşlar, benim düşünceme göre Fiat Linea 1.6 mjet 16V motor 105 ps ve 290 nm torklu seçeneği ile benimde şu an sahibi olduğum Eranın 1.5 dizel 16V 240nm torklu motorunu gerçekçi olmak gerekirse kapıştırmamız çok zor. Hyundai ci arkadaşlar lütfen alınmasın ama bende bir Hyundai ci olarak diyorumki, Herşey motor gücüne ve şanzumana bağlı değil.Yüksek hızlarda işin içine birde aerodinamik giriyor, yolda o hızlarda aracın kontrolünün ne durumda olacağı giriyor. Kusura bakmayın ama bana kalırsa sonuç şöyle olacaktır.

Hyundai Era kalkışta Linea yı belki geçecektir.Yüksek sürate ulaştıkça Hyundai sürücüsü ne kadar iyi olursa olsun, dikiz aynasına baktığında Linea nın aynada hızla büyüdüğüne üzülerek şahit olacaktır.
Gerçekçi olalım arkadaşlar. Hyundai lerimizi hepimiz çok seviyoruz tamam ama bu konu farklı.Yüksek hızlarda Lineanın ağırlığı, tasarımı, yola tutunuşu, aerodinamiği, süspansiyon sistemi, 15'' veya 17'' jantları ile Linea sürücüsü ulaştığı hızı hissetmeyecek ama Hyundai sürücüsü ulaştığı hızdan tedirgin olacaktır.Bunlar birer gerçektir.

Eğer Hyundai lerimizi gerçekten çok seviyor ve saygı gösteriyorsak, bu gerçekleri gözardı etmeyelim. Bu motordaki Linea ile Era nın yarışması fikrini, Era larımızı küçültmemek adına kafamızdan çıkaralım bence.

Fiat bence yaptığı hatanın farkına vardı. Bence 1.3 mjet motorları artık Lineada kullanmayabilir. Belkide yaptığının başından beri farkındaydı sonuçta yılların tecrübesi var adamlarda. Lineanın tutulup tutulmayacağını denedi.Nasılsa elinde 1.3 mjet gibi bir motor vardı hazırda. Ben inanıyorumki Linea tutulmasaydı 1.6 mjet motor hiçbir zaman üretilmeyecekti.Umduğu satış rakamlarını yakaladı ve son darbeyi 1.6 mjet le Ford Focus TDCi ve Megane gibi araçlara indirecektir.Bundan böyle Linea 1.6 mjet mi, Focus TDCi mi megane DCi mi, Toyota D4D mi bunları kıyaslayalım hepsinin fiyatları birbirine yakın olacaktır.

Hyundai lerimiz bu saydığımız araçların gerek performans, gereksede donanım olarak tamamen dışında bir araçtır arkadaşlar bunu bir kere aklımızdan çıkarmayalım. Artık bir 1.6 mjet Linea neyse, Bir Ford Focus TDCi ve Megane DCi de odur. Kabul edelim, çapımıza göre davranalım.



_____________________________



 
149 Mesaj
16 Şubat 2008; 1:23:42 


quote:

Orjinalden alıntı: ozgur23

Sınıfının en iyi derken? C sınıfında daha ne arabalar var farkında mısın? Bence de Linea güzel ve fiyatına göre uygun bir araç ama fazla da abartmayalım istersen.






Eğer bir aracı kullanıyorsam ve o araç sınıfında parça fiyatının uygunluğu, servis ağı yaygınlığı, performans-, konfor, güvenlik bunların hepsini verebiliyor ise; evet sınıfının en iyisi


_____________________________

2005 Ulusal Drag Ultra Dizel Grubu Türkiye Birincisi


 
2611 Mesaj
16 Şubat 2008; 1:30:38 

doğru söylüyorsun kardeşte;

performans kelimesi biraz fazlalık gibi....bide fiyat uygunluğu konusunda 1,3 90 hp bir araç ve dynamic versiyonu 35,000 ytl çokta uygun değil bence

tabi bide garanti sürelerini karşılaştıracak olusak .......

quote:

Orjinalden alıntı: Yunus Kahraman




Eğer bir aracı kullanıyorsam ve o araç sınıfında parça fiyatının uygunluğu, servis ağı yaygınlığı, [font="Arial"]performans[/font]-, konfor, güvenlik bunların hepsini verebiliyor ise; evet sınıfının en iyisi




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet_0606 -- 16 Şubat 2008; 1:30:05 >


_____________________________



 
463 Mesaj
16 Şubat 2008; 12:13:00 

mehmet_0606 arkadaşım Ben bir kez denedim, Era da 195 km/h hızı ama beni tedirgin etti. Aracım yeni belkide tam alışamadım.Doğruya doğru. Ben bunu aracın süspansiyon sistemine bağladım.Şimdi eğri oturup doğru konuşmak gerekirse, 1.3 mjet motorlu Linea tozumuza yetişemez ona kimsenin diyeceği yoktur varsada ben yalan söylüyor derim.
Fakat 1.6 mjet 105 ps, 290 nm tork gücünde Linea olursa o zaman işin rengi değişir. Kabul etmek gerekirki Era cılar olarak süspansiyon sisteminin şikayetleri hepimizin ortak konusu. Bu konu forumda da uzun uzun konuşulup tartışıldı. Ben Linea da böyle bir sorun olacağını hiç düşünmüyorum kullandım çünkü. Kabul ediyorumki Era ya göre daha oturaklı bir araç. İlk kalkışta 1.6 mjet li Linea ya göre Era daha iyi hızlanabilir ama Linea bu motoruyla aradaki farkı kısa sürede kapatacaktır. Belki bir süre başabaş gidecekler ama Era sürücüsü o hızda yolun hafif bir bozukluğunda ayağını gazdan çekmek durumunda kalacaktır.Çünkü Era, heleki yüksek hızda yol hafif bozuksa gerçekten çok zıplıyor. Sanki tekerler yerden kesiliyor gibi bir his doğuyor insanın içine.
Ha fiyatına gelince 1.3 mjet 90 ps 35000 ytl den, Era 29.000 ytl den satılıyor hangisi dersen, elbetteki tercihim şimdiki gibi Era olacaktır. Fiat tutupta 1.6 mjet in active versiyonunu 30000 ytl ye verirse kusura bakmayın ama bu, Era nın sonu olur.


_____________________________



2699 Mesaj
16 Şubat 2008; 17:20:27 

quote:

raven1974

Era, heleki yüksek hızda yol hafif bozuksa gerçekten çok zıplıyor. Sanki tekerler yerden kesiliyor gibi bir his doğuyor insanın içine.

Benimde diğer mesajımda anlatmak istediğim buydu.Era ile yan yana gidiyoruz.Hızımız 180/185km/h gibi.Fakat Eraya bakıyoruz sanki araç zıplaya zıplaya gidiyor.Acayip bir salının var arabada.Ben bunu dışarıdan fark ettiysem kim bilir aracın içindekiler ne durumdadır. Hyundai Era VGT modeli idi.

quote:

mehmet_0606

kullanmasını bilen için 190 da kalmaz.senin araç 5silindir 20 v ise bunu yazman bile gereksiz.ama 1,6 motorsa yanlışın var derim

Benim araç 1.6 16v Fiat Marea.Evet Era 190km/h da kaldı.Yada salınım ve zıplamadan dolayı basamadı.


_____________________________

>>>DH FIAT MAREA KULÜBÜ<<<


 
535 Mesaj
16 Şubat 2008; 19:26:23 


quote:

Orjinalden alıntı: akayogullari


Benim araç 1.6 16v Fiat Marea.Evet Era 190km/h da kaldı.Yada salınım ve zıplamadan dolayı basamadı.


ustadım senin motor efsanevi 103bg 16v,
dizel era bununla aşık atabilir mi hiç?


_____________________________



 
2611 Mesaj
16 Şubat 2008; 22:46:08 

acaba o hızdayken eranın içinde hiç bulundunuzmu bindinizmi?

araçta zıplama falan yok kardeş binip denemeni tavsiye ederim(sigmaQ kardeş senin içinde aynı şey geçerli ).ve emin ol 1,6 16 v bir mareayı rahatlıkla elinde oynatır


quote:

Orjinalden alıntı: akayogullari


Benim araç 1.6 16v Fiat Marea.Evet Era 190km/h da kaldı.Yada salınım ve zıplamadan dolayı basamadı.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet_0606 -- 16 Şubat 2008; 22:45:41 >


_____________________________



 
463 Mesaj
16 Şubat 2008; 23:07:09 

Mehmet_0606 kardeşim bilmiyorum ama bana göre 160-170 km hızda çok rahat gidiyor.Hatta yolda tümsek filan yoksa 190-200 de de rahat gider tamam ama ne bileyim ben 195 km/h hızı gördüm birde ufak tümsekten geçtim aracın salınımı olması gerekenden fazlaymış gibi geldi ve açıkçası güven vermedi.

akayogulları kardeşim, şunuda belirtmek isterimki, 190 km/h hızdaki era sürücüsü mutlaka ufak bir tedirginlikle ayağını gazdan çekmiştir.Yoksa geçebilmek için epeyce kasman gerekirdi. Birde mehmet_0606 arkadaşımla karşılaşmamışsın sen yolda.


_____________________________



4674 Mesaj
16 Şubat 2008; 23:10:30 


quote:

Orjinalden alıntı: Sigma Q
ustadım senin motor efsanevi 103bg 16v,
dizel era bununla aşık atabilir mi hiç?


akayoğulları arkadaşımızın dizel era ile ilgili kötü bir tecrübesi var...
hiç sorma istersen...
maalesef o efsane motor era'ya yenik düştü...

0-100km süresi neredeyse aynı...bg ve torkta hatırı sayılır değerlerde fazla...



_____________________________


iki tip insan korkutur beni..birincisi aç insan, durduramazsın..ikincisi cahil insan,anlatamazsın
Kör cehalet çirkefleştirir insanları...Suskunluğum asaletimdendir.Her lafa verilecek bir cevabım var. Lakin, bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye !!!
2011 Fiat Bravo Sport Style 120+ Hp Dualogic M-Jet Skydome-Asist Kit-Bianco Pastello


2699 Mesaj
16 Şubat 2008; 23:16:52 

Yok ya araba gerçekten acayip gidiyordu şimdi konu bu değil aslında.Yani ivmelenmesi ve hızlanması çok dehşet geldi bana benzinli gibi adeta.Denemek lazım bayağı zorlamıştı bizi

Olay donanım ve rahatlık bakımından Linea'nın Era ile kıyaslanamayacağı


_____________________________

>>>DH FIAT MAREA KULÜBÜ<<<


4674 Mesaj
16 Şubat 2008; 23:26:32 


quote:

Orjinalden alıntı: akayogullari

Yok ya araba gerçekten acayip gidiyordu şimdi konu bu değil aslında.Yani ivmelenmesi ve hızlanması çok dehşet geldi bana benzinli gibi adeta.Denemek lazım bayağı zorlamıştı bizi

Olay donanım ve rahatlık bakımından Linea'nın Era ile kıyaslanamayacağı


KESİNLİKLE...HER İKİSİNİDE BİNDİM..LİNEA DAHA KONFORLU VE DONANIMLI...
1.4 T-JET MOTORU DA DÜŞÜNÜRSEN...0-100KM : 8.9 SN..
SANA ÖZELDEN MESAJ ATTIM OKUMADIN MI ??




_____________________________


iki tip insan korkutur beni..birincisi aç insan, durduramazsın..ikincisi cahil insan,anlatamazsın
Kör cehalet çirkefleştirir insanları...Suskunluğum asaletimdendir.Her lafa verilecek bir cevabım var. Lakin, bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye !!!
2011 Fiat Bravo Sport Style 120+ Hp Dualogic M-Jet Skydome-Asist Kit-Bianco Pastello


 
2611 Mesaj
16 Şubat 2008; 23:43:41 

ben aracın seriliğinden bahsetmek istemiştim zaten.yoksa hangimiz hergün 200 km/h yapan kişileriz?ona ne benzin yeter nede mazot.yalnız sanada kötü bir tecrübe olmuş ama sende aynı fikirdesin gibi.kardeş vallahi denemeni tavsiye ederim.dizel sıfır km bi era kirala veya bir yerden bul ve mutlaka otobanda dene derim.

kardeş dökelim ortaya donanımları herkes görsün bilsin...

ben ERA'nın a'dan z'ye özelliklerini ekleyim mesela...

>Asimetrik Katlanabilen Arka Koltuklar
>Dijital Bilgi Ekranı
>Direksiyon Yükseklik Ayarı
>Fasılası Ayarlanabilir Cam Silecekleri
>Gecikmeli Sönen İç Aydınlatma
>İçerden Açılabilir Bagaj Kapağı
>İçerden Açılan Benzin Depo Kapağı
>Ön Koltukların Arkalarında Cep
>Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit ve Alarm
>Arka Bardak Koyma yeri ve Orta Kol Dayama
>Aydınlatmalı Torpido Gözü
>Harita Okuma Lambaları ve Güneş Gözlüğü Saklama Bölmesi
>Işıklı, Kapaklı ve Genişletilebilir Güneşlikler
>Metal Görünümlü Ön Konsol
>Önde Bardak Koyma Yeri
>Portatif Küllük
>Sürücü Koltuğunda Kol Dayama Yeri
>Deri Direksiyon Simidi ve Vites Topuzu
>Elektrik Kumandalı Ön ve Arka Camlar
>Elektrik Kumandalı Isıtmalı Yan Aynalar
>Bagaj İçi Filesi
>Direksiyondan Kumandalı Müzik Sistemi
>12V Elektrik Soketi
>Hıza Duyarlı ve Elektrik Destekli Direksiyon (MDPS)
>A 460-6 Hoparlörlü RDS Radyo, CD, MP3/WMA Çalar
>Çift Kademeli Yükseklik Ayarlı Sürücü Koltuğu
>Elektronik Kontrollü Tam Otomatik Klima, Nem Sensörü, Polen Filtresi
>Arka Sis Farı
>Gövde Rengi Darbe Emici Tamponlar
>Ön Sis Farları
>Çamurluk Paçalıkları
>Elektrikli Açılır Tavan
>Gövde Rengi Dış Aynalar ve Kapı Kolları
>Gövde Rengi Yan Koruma Çıtaları
>Tavan Anteni
>Üç Yollu Cam Yıkama Fıskiyeleri
>Alaşımlı Jantlar
>185 / 65 R 14 Lastikler
>Sürücü Hava Yastığı ve Aktif Gergili Emniyet Kemerleri
>Yolcu Hava Yastığı ve Aktif Gergili Emniyet Kemerleri
>3. Stop Lambası
>Arka Koltuklarda Hareketli Baş Dayanakları
>Çocuk Koltuğu Sabitleme Mekanizması (ISOFIX)
>Immobilizer (Elektronik Şifreli Motor Kilidi)
>Kapı İçi Emniyet Kirişleri
>Kaza Anında Katlanan Direksiyon Mili
>Üç Noktadan Bağlı Arka Emniyet Kemerleri
>Arka Disk Frenler (1.6 Team)
>Çocuk Emniyet Kilidi
>Darbe Anında Açılan Kapı Kilitleri
>Devre Dışı Bırakılabilen Yolcu Hava Yastığı
>EBD (Elektronik Fren Güç Dağılımı) Destekli ABS Fren Sistemi (1.6 Team)
>Ön Yan Hava Yastıkları
>Perde Hava Yastıkları
>Yükseklik Ayarlı Ön Emniyet Kemerleri


Teknik özellikleri (1,5 CRDİ 110 HP)

1.5 CRDi-VGT

16 Supap DOHC Turbo Intercooler VGT (Değişken Geometrili Turbo Şarj)
Motor Hacmi (cc) 1493
Silindir Adedi 4
Piston x Strok (mm) 75 x 84.5
Sıkıştırma Oranı 17.8
Yakıt Sistemi Çok Noktadan Enjeksiyon CRDi - Common Rail Direkt Enjeksiyon
Maksimum Güç (ps/d/dk/(kW) 110 / 4000 (81)
Maksimum Tork (kgm/d/dk) 24 / 1900-2750

Süspansiyon

Ön: Bağımsız Mac Pherson Tipi Helezon Yaylar ve Denge Çubuğu
Arka: Denge Çubuk Akslı, Bağımsız Süspansiyon ve Helezon Yaylar
Amortisörler: Gazlı Tip Teleskopik Amortisörler Frenler
Ön Hava Soğutmalı Disk
Arka Kampana (ABS'li Modellerde Disk)

Performans

Yakıt Tüketimi (lt/100km)
Şehir İçi 5.3
Şehir Dışı 4.0
Ortalama 4.6
Hızlanma (0-100 km/h)(sn) 11.5
Yakıt Türü Motorin
CO2 Emisyonu (gr/km) Ortalama 120

Vites Dişli Oranları

Düz (Otomatik) 3.615
2. Vites 1.962
3. Vites 1.189
4. Vites 0.844
5. Vites 0.660
Geri Vites 3.583
Son Dişli Oranı 3.706
Boyutlar
Uzunluk x Genişlik x Yükseklik (mm) 4280 x 1695 x 1470
Dingil Mesafesi (mm) 2.500
İz Genişliği (mm) Ön 1.470
Arka 1.460
Ağırlık
Boş Ağırlık (kg) 1205
Kapasiteler
Yakıt Depo Kapasitesi (lt) 45
Bagaj Hacmi (lt) 390
Jantlar-Lastikler
Jant Boyutları 5.5J x 14
Lastik 185 / 65 R 14

quote:

Orjinalden alıntı: akayogullari

Yok ya araba gerçekten acayip gidiyordu şimdi konu bu değil aslında.Yani ivmelenmesi ve hızlanması çok dehşet geldi bana benzinli gibi adeta.Denemek lazım bayağı zorlamıştı bizi

Olay donanım ve rahatlık bakımından Linea'nın Era ile kıyaslanamayacağı



_____________________________



4674 Mesaj
16 Şubat 2008; 23:53:43 



ben denedim biliyorum dizel erayı...

bu arada bu iş s.d.k yarışına döndü...




_____________________________


iki tip insan korkutur beni..birincisi aç insan, durduramazsın..ikincisi cahil insan,anlatamazsın
Kör cehalet çirkefleştirir insanları...Suskunluğum asaletimdendir.Her lafa verilecek bir cevabım var. Lakin, bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye !!!
2011 Fiat Bravo Sport Style 120+ Hp Dualogic M-Jet Skydome-Asist Kit-Bianco Pastello


3488 Mesaj
17 Şubat 2008; 12:19:07 

en iyisi megane 1,5 dci


_____________________________



1862 Mesaj
17 Şubat 2008; 12:38:07 

quote:

Orjinalden alıntı: kudal

en iyisi megane 1,5 dci



selamlar ...
megane'da kullanılan 1.5 dci elbette güzel bir motordur...ancak hyundai ve fiatta kullanılan motorlar çok daha yeni teknoloji içeren daha sessiz,daha verimli,daha ekonomik üstelikte araçları alırken daha az para ödenen modellerdir...ancak yanlış anlaşılmasın yineliyorum..meganın tarihi başarısı ve üstelik yeni bir kasaya geçerken dahi gerek ülkemizde gerekse ilgili ülkelerde hala satış rekorları kırması takdire şayandır...

saygılarımla.....



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 18 Şubat 2008; 20:10:48 >


_____________________________





2699 Mesaj
17 Şubat 2008; 14:41:32 


quote:

Orjinalden alıntı: gendarme
bu arada bu iş s.d.k yarışına döndü...

Ben olaya son noktayı koymak istiyorum ozaman müsadenizle
Linea'da gördüğüm tek kusur motor.
Era'ya gelince permormansını kötü bir tecrübe ile anladım.Dehşet(geçemedi orası ayrı konu ama zorladı)


0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________

>>>DH FIAT MAREA KULÜBÜ<<<


 
2715 Mesaj
17 Şubat 2008; 14:44:51 

marea da kinea da süper gözüküyor ALLAH kaza bela vermesin marea daha sportif duruyor


_____________________________



 
463 Mesaj
17 Şubat 2008; 16:42:16 

Marea gerçektende dehşet birşeydi. aslında bütün söylemek istediğim ,Fiat tan beklediğim bunun gibi 10 numara bir araçtı. Bencede Marea daha sportif duruyor.

quote:

Orjinalden alıntı: multijet

marea da kinea da süper gözüküyor ALLAH kaza bela vermesin marea daha sportif duruyor



_____________________________



 
463 Mesaj
17 Şubat 2008; 16:48:32 

Sevgili Akayogullari, Avrupalı oto editörleri elbetteki gidip bir uzakdoğu üretimi araca ödül vermeyeceklerdir ama yakındır.Bu arada uzakdoğu üreticileride kendi aralarında bir ödül grubu kurup, Çinli, Koreli, İranlı ve Hintli otomobil markalarına ödül vermeye başlarsa o zaman ne yapacağız.Herkes kendisine yakın üreticilerin motorlarını dünya birincisi seçerse siz o zaman bakın cümbüşe.


_____________________________



4674 Mesaj
17 Şubat 2008; 18:54:24 


quote:

Orjinalden alıntı: kudal

en iyisi megane 1,5 dci


BİLMEYEN İNANACAK...


EN İYİSİ ...NEYİ KISTAS ALDIN ?



_____________________________


iki tip insan korkutur beni..birincisi aç insan, durduramazsın..ikincisi cahil insan,anlatamazsın
Kör cehalet çirkefleştirir insanları...Suskunluğum asaletimdendir.Her lafa verilecek bir cevabım var. Lakin, bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye !!!
2011 Fiat Bravo Sport Style 120+ Hp Dualogic M-Jet Skydome-Asist Kit-Bianco Pastello


 
487 Mesaj
23 Şubat 2008; 22:49:08 

Arkadaşlar buraya yanıt yazanlar araçlarının özelliklerini bile bilmiyorlar.Eraya bile esp koymuşlarda haberimiz yokmuş.Ne zaman koymuşlar bu esp'yi.Yedek parça sıkıntısı 5-6 büyük şehir dışında türkiyenin diğer 76 ilinde var.Yedek parçası kendi sınıfına göre çok pahalı. Ayrıca dizel kullanan arakdaşları biraz sabretmelerini istiyorum.3-4 sene bir kullanın ondan sonra foruma böyle yazı yazabilecek misiniz? Zaman her şeyi gösterecek. Biraz sabredin söylediklerimizde ne kadar haklı olduğumuz ortaya çıkacak.


_____________________________




 
2611 Mesaj
23 Şubat 2008; 23:01:26 

bide parçası kendi sınıfına göre çok pahalı diyorsunya helal olsun sana


_____________________________



1862 Mesaj
24 Şubat 2008; 1:06:25 

selamlar....

otomobiller, bilinen sınıflandırmanın dışında ,üretim teknikleri ve satış stratejileri açısından da bazı sınıflara ayrılırlar.....
bu sınıflar aracın hitap ettiği kesme,üretim ve firma merkezlerinin bulunduğu ülkelerin kullanım tercihlerine göre değişir...

dünya devi hyundai de bu üretim kıstasları içerisinde ekonomik,kompakt ve uzun ömürlü araçlar zinciri içerisinde "kia rio" platformunu ve normunu kullanarak daha önceki accent modelinin üretimini durdurup "accent era" modeline geçti..

başarılı bir araçtır...bagaj küçüklüğü dışında sınıfı itibarı ile fazlaca eleştirilecek yanı yoktur...benzer üretim sınıfındaki "fiat albea" ile kardeş,kardeş yollarımızı süslüyorlar....

fiat linea ise yine kompakt sınıfta bir üst kategoride...yerini aldı...başarılı olması beni çok sevindiriyor...

d200 projesinin başından beri çeşitli şekillerde emeğim olan bu aracı da çok beğeniyor ve çok seviyorum.....

insanın kendi çocuğunu sevmesi gibi....

saygılarımla.....



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


_____________________________





 
2611 Mesaj
24 Şubat 2008; 22:07:14 

comedian daha eps ile espnin farklı şeyler olduğunu bilmiyorsunki,ne işe yaradığını bilesin.türkiye çapındaki 98 yetkili serviste istediğiniz her an her parçayı bulabilirsiniz.ama siz bunu nerden bileceksinizki,linea diye tutturup gidiyorsunuz.daha öncede dediğim gibi hep önüne bakarsan böyle olur.sağına solunada bak.


_____________________________



 
463 Mesaj
25 Şubat 2008; 9:02:19 

Comedian9, Fiat Albea nın bir farı bile, değil İstanbul, Türkiye nin hiçbir yerinde aylarca bulunamazken Hyundai için böyle ipe sapa gelmez laflar etmen biraz tuhaf kaçıyor.Çamur at, tutmasada izi kalsın hesabı seninkisi.Ben daha öncede 8 yıl kullandığım Hyundai için bir tek kere olsun parça sıkıntısı çekmedim. Şu pahalı olduğunu iddia ettiğin, ayrıca bulunmayan parçaları neye dayanarak söylüyorsun varsa söylede bizde bilelim.Amacın gerçekten yardımcı olmak ise. Ama lütfen tabiri caizse , 'İşkembeden sallamayalım' Taksiciler bir ara albea nın farını üretsek köşe olacaz diyorlardı bundan haberin vardır sanırım.
Bu arada, Havnitekin bey in söylediklerine tamamen katılıyorum. Linea da son derece başarılı bir araçtır. Eleştirdiğim tek yanı ise... Her neyse yeniden başa dönmeyelim.
Bu iki araç arasında seçim yapacak arkadaşlar ikisinide denesinler ve hangisini beğenirlerse onu alsınlar.Sonuçta herkesin kendi bütçesi, kendi beğenisi.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 25 Şubat 2008; 9:13:20 >


_____________________________



 
173 Mesaj
26 Şubat 2008; 8:01:39 

33.840 dan başlıyor wv jetta nın başlangıç fiyatı bide başlangıç modelindeki jettanın donanımına bir bak istersen,ortalamaları cok enteresam oldu bu araçların eskiden fiayat farkları bir hayli varken şimdi 33 ve üstü nerdeyse çoğu araç için ortak başlangıç serisi oldu,vericeğin parayla 2 inci eli olan ve herzaman kolay elden çıkarabileceğin bir araç almanda fayda var..


_____________________________



 
1511 Mesaj
26 Şubat 2008; 19:27:35 

era'nın içi bos. linea daha iyi donanım olarak. salla gitsin erayı


_____________________________



4202 Mesaj
26 Şubat 2008; 19:37:00 

[font="Comic SAns MS"]Fiat Linea öneririm en azından Fiat Hyundai gibi dandik değil ve donanım olarakta Linea çok daha iyi... [/font]


_____________________________


"Ben bir Türküm, dinim, cinsim uludur." Duyar duymaz içim titremişti. Şair bu şiiriyle 'Diril Ey Türk!' diye bağırıyor ve bizi uyanmaya çağırıyordu. Bu bağırışı duyduk, bu çağrıya uyduk. Bir arayış, uyanış ve sonunda diriliş başladı. Bir kuru kalabalık değil bir millet olduğumuzu anlamaya başladık. İbrahim Binbaşı doğru söylemiş, yeniden doğuyoruz, canlanıyoruz, diriliyoruz. Türk geri geliyor! Tarih bir millete bir kez dirilme hakkı verir. Yeniden uyursak, oyuna gelirsek, bir daha dirilemeyiz. Biz olmaktan çıkar, kaybolur gideriz. Bu sözümü unutmayın!
Yüzbaşı Kadri Bey
22 Nisan 1915

Dokuz Eylül Üniversitesi-2011

http://500px.com/FreezeTheLife


416 Mesaj
26 Şubat 2008; 20:10:21 

LLLLİİİİİNNNNNEEEEEAAAAAAA.......................


_____________________________

VARLIĞIMLA MUTLU OLMAYANI
YOKLUĞUMLA TERBİYE EDERİM. . .

FISTIK YEŞİLİ 2001 SCENİC
OMVL LPG KİT - ANKARA


 
463 Mesaj