Şimdi Ara

GeForce: Gene mi Grafik Belleği Yönetimi Sorunu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
393
Cevap
0
Favori
25.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese Selamlar,

    ----

    Öncelikle bir şeyi belirtmek istiyorum: Şimdiden heyecana yol açmamak için, başlığı "GeForce: Alt - Tab'lı Sorun?" şeklinde açmıyorum. Henüz, %100 bir şey yok (kapsamlı testler gerekir); aslına bakılırsa, "alt - tab'lı sorun" da, bakış açısına bağlı olarak farklı şekillerde tanımlanabiliyor.

    Grafik belleği yönetimi sorunu, daha ılımlı :)

    ----

    Şimdi, esas meseleye geçelim:

    Bildiğiniz gibi, GeForce 8800 ile ortaya çıkan veya en çok bu seriyle göze batan (nVidia'nın bu konudaki geçmişi hakkında iyi şeyler duymuyorum çünkü) bir bellek yönetim sorunu mevcuttu.

    Sorun genelde, grafik belleğinin olması gerekenden yüksek düzeyde kullanılması, grafik kartının belleğinin bu nedenle çabuk dolması, tüm bunların sonucunda başarımın düşmesi, şeklinde tanımlanıyordu.

    Alt - tab, oyundan çıkıp tekrar girme, kayıtlı oyunu yükleme gibi yöntemlerle grafik kartı belleğini boşaltıp kare/sn'yi "olması gereken" seviyeye çıkararak kısa süreli çözümler buluyorduk buna. Biliyorsunuz, 8800 GTS 320 MB, belleği düşük olduğu, ama G80 GTS yüksek ayarlara izin verdiği ve kullanıcıları bu yüksek ayarları kullandığı için grafik belleği sorunundan çok etkileniyordu.


    163.67'den itibaren çıkan sürücülerle, gelişmeler oldu. Bellek kullanımları düşürüldü, belli oyunlarda. Bu da, sorun yaşayan kullanıcıların, sorunlarının çözülmesini sağladı. Yani, belli örneklerde çözüldü.

    Ama, ben de sorunun çözüldüğünü düşünmeme rağmen (GTS 320 MB kullandım, Haziran 2007 - Ocak 2008 arası), nVidia sürücülerinin bellek yönetimi hakkındaki şüphelerim tam olarak geçmemişti.

    Bu şüphe, Crysis isimli grafik belleği canavarı oyunun demo'sunun çıkması, Company of Heroes'teki grafik belleği kaynaklı yavaşlamaların hiçbir zaman çözülmemiş olması gibi sebeplerden kaynaklanıyordu.

    Şüphelerimde haklı olduğumu düşündürmeye başlayan olaysa, 8800 GT 256 MB'nin piyasaya çıkması, ve bu kartın HD 3850 256 MB'den çok daha kötü sonuçlar vermesiydi.

    İlginçti değil mi? Grafik belleği yönetimi sorununun 320 - 640 - 768 MB gibi "değişik" rakamların yanlış algılanmasından kaynaklandığını düşünen benim gibiler, büyük şaşkınlığa uğradı. Herhâlde GT 256'da hata var, 512'ler testlerde gayet iyi görünüyor vs. Bir şekilde teselli ettik kendimizi.

    Aslında, bu çok yanlıştı. Kasım ayı başında yapılmış şöyle bir test var, gözümüzden mi kaçtı acaba?

     GeForce: Gene mi Grafik Belleği Yönetimi Sorunu?

    Burada, 1600x1200 olarak görünenin aslında 1280x1024, 1920x1440'ın ise aslında 1600x1200 olduğunu belirteyim. THG, hatalı çizelge hazırlamış ve bunu belirtmişler.


    Ha tabii, doğrudur. "Crysis'in demo'sunu kullanmışlar. Sürücüler de eski, olur böyle şeyler"... Acaba? HD 2900 XT 512 MB'den sadece en yüksek ayarda tokat yiyen 8800 GT 512, çok mu normâldi? Bu kapsamsız GPU-Benchmark testinde zor duruma düşen GT 512, oyun içinde çok daha fazla grafik belleği kullanılacağı için, daha düşük ayarlarda da sorun yaşayamaz mıydı?

    Ben de sessiz kalmayı tercih ettim. Bir şeyler görmeden konuşulamazdı ve GTS 320 kullandığım için meseleye uzak kalmıştım.

    Ocakta, 8800 GTS G92 512 MB alana kadar, ta ki :)


    Şimdi, başka bir konuda, Crysis 1.1 hakkında yazdıklarımı buraya aynen yapıştıracağım. Sonra, bir iki yorumum olacak. Lütfen, her şeyi tam okuyunuz. Çünkü %100 net bir şey yok henüz.


    İçinde, bu konuyla ilgisi olmayan cümleler vardır, onları geçiverin:

    ------------------
    ------------------

    "Bahsettiğim liman bölümünde biraz deneme yaptım.

    Aslına bakılırsa, tam olarak istediğimi elde edemedim. Belki, biraz geç başladığım için bellek yeterince dolmadı.


    Ben yaptığım gözlemi paylaşayım da, gerisini konuşuruz artık:

    Sistem: E6420@2,95 GHz işlemci, 2x1 GB DDR2 800@804 MHz 4-4-4-12 çift kanal bellek, Sparkle 8800 GTS 512 MB ekran kartı (04 bios'u yüklü), MSI P6N SLI-FI v1 (nForce 650i SLI - nForce 430) anakart (2.4 bios'lu)

    İşletim sistemi: Win XP SP2

    Ayarlar: Sürücüden 8x AF. Sürücüden de, oyun içinden de AA kapalı. Çözünürlük 1280x1024. Ayarların hepsi "yüksek". "En yüksek" modu, ince ayarı falan yok. Sadece, sunshafts'ı "1" yaptım, başka bir oynama yok.

    Sürücü: 169.21 WHQL

    1.1 yaması kurulu. Oyun orijinal.

    Ekran kartı saat hızları:

    Çekirdek: 738 MHz
    Paralel işlemci: 1782 MHz
    Bellek: 2203 MHz

    Sırf, hız aşırtma olsun diye artırdım hızları. Yani, hız aşırtma olabilirliği anlama gözüyle bakmayın bu değerlere. Daha hızlı da çalıştırılabilir.

    Denemelere buradan başladım:

     GeForce: Gene mi Grafik Belleği Yönetimi Sorunu?

    Sonra, askerî uçak bizi aldı. Bölüm atladık, limana girmeden önceki gece çatışması vs. Limana girmeden önce pek çok yeri dolandım. Uçaksavarları uçurdum, binalara girdim, ortalıkta dolandım.

    Ekranda göreceğiniz "Mem" kısmı önemli olacak. Onun yanındaki ilk değer, toplam grafik belleği kullanımı (grafik kartı belleği + sistem belleği). İkincisi, bu kullanımın ekran kartının belleğinden yapılan kısmı. Üçüncüsü, sistem belleğinden yapılan kısmı.

    Şu bir gerçek ki, sistem belleğinden yapılan kısım çok olursa, durum o kadar kötü oluyor. Ben, ekran görüntüsü vereceğim yere gelene kadar, sistem belleğinden yapılan kullanımın 45 MB'ye çıktığını gördüm. Görüntüde de böyle.
    Alt - tab yapmayı seçtim. Ama, oyunu kapayıp açmak daha sağlıklı olabilir.

    Alt - tab öncesi, yani, önceki görüntüden beri aralıksız oynayıp geminin güvertesine geldikten sonra:
     GeForce: Gene mi Grafik Belleği Yönetimi Sorunu?

    27 kare. Bu sahne için bence çok düşük (sistem belleğinden kullanım: 45 MB).


    Alt - tab'dan sonra:
     GeForce: Gene mi Grafik Belleği Yönetimi Sorunu?

    60 kare (sistem belleğinden kullanım: 9 MB)

    Bu durumun bellek meselesi olduğuna neredeyse eminim. Oyun sürekli optimizeye kasıyor, bir an 500 civarını geçince, kullanımlar sapıtıyor. Optimize etse de, ille bir şeyler sistem belleğine yazılmaya başlıyor. Gördüğünüz gibi, 475 MB'si ekran kartından kullanılıyor. Hâlbuki, Rivatuner göstergesine göre, 500 MB'ye kadar ekran kartından alabilir. Ama, almıyor, sistem belleğine bir şekilde yazmış oluyor. Ve yavaşlıktan kurtulunamıyor. Oblivion'da da yaşadım benzerini.

    Bu hızlanma, tüm liman bölümü için (yoğun yerlere bakarken de) geçerli. Ben, öylesine burayı seçtim.

    Alt - tab'dan önce, fare hareketime gelen tuhaf tepkiler vardı. Yani, aşırı bir şey yok, ama bildiğiniz kasma gibi değil. Sanki, ekrandaki görüntünün bir kısmı grafik kartı belleğine, bir kısmı sistem belleğine yazılmış da, dengesizlikler oluşuyor gibi.


    Bilemiyorum, aslında 640 MB 8800 ve üstünü kullanarak da test etmeliyim. %100 net yorum yapmak zor gibi. Bellek meselesi olduğu kesin sayılır; fakat diğer kartlarda ne olduğunu da bilmek gerekli.



    Ek: Ayrıca, aynı ayarlarda 600 MB'yi geçen kullanımın olduğu bir sahne de var. Buna göre düşünün. Burada, 512 MB GT - GTS yetersiz kalacak, kesinlikle.

    1280x1024 2x AA ileyse %100 sorun oluyor. Tartışmaya bile değmez. 700'ü geçmişti, sanırım o 600'ü geçen yerde (karanlıkta, helikopterin kovaladığı, nehrin olduğu yer). Bu liman bölümü, tankları roket atarla uçurduğumuz yer vs. 2x AA ile felâketti.

    Ek 2: Alt - tab'lı sorun, diyenler çıkacak. Evet, olabilir de. Bellek kullanımının düşmesi normâl, ama bu kare/sn farkı da neyin nesi, değil mi?

    Bir şekilde, Radeon HD 3800 serisi bir kart bulup test etmem gerekiyor benim. Onlarda bu durum yoksa, 512 MB GeForce'lerin CrySis üstünlüğü sarsılabilir, ama gel de millete anlat bunu. Kesin veri sunulamıyor. Çizelge istiyor herkes."

    ------------------
    ------------------

    Evet, tıpkı eski 8800'lerde olduğu gibi, bellek kullanımı kartın sahip olduğu bellekten fazla olunca, aşırı bir yavaşlık oluşuyor.


    Sadece Crysis'te mi?

    Hayır...

    Oblivion 1.2.0416 + Shivering Isles:

    Bu oyundaki gözlemlerim, 1280x1024, sürücüden 4x AA (oyundan HDR açıyoruz, çünkü), 16x AF ile oldu.

    Tüm ayrıntılar en yüksekken denedim.

    Bazı tuhaflıklar var:

    Oyun içinde uzun süre ilerlediğinizde, grafik belleği kullanımı eninde sonunda 512 MB'yi geçiyor. Gayet doğal, geniş mekân, bir sürü şehir vs.

    Bellek dolduktan sonra, yavaşlama olmuyor hemen. Yani, otlar, ağaçlar, şehirler, oyunun %99'u gene hızlı çalışıyor.

    Ama, eğer, belleği doldurmadan önce, bazı büyü ve efektlerle karşılaşmazsanız ve bellek dolduktan sonra karşılaşırsanız oyun felç oluyor.

    Meselâ, chameleon. Bilen bilir, adamları yarı görünmez gösterir, %100 olursa görünmez olurlar.

    Şimdi, bellek dolduktan sonra chameleon kullanan biriyle karşılaştığımızda... Rezalet ötesi kareler alıyoruz. Üstelik, öyle bildiğiniz türde bir kasma değil. Aşırı derecede dengesiz, fare hareketimize tuhaf tepkiler geliyor oyundan. Ne de olsa, verilerin bir kısmı sistem belleğinde, bir kısmı ekran kartı belleğinde. Bu, dengezisliğe yol açabilir.

    Sadece chameleon değil. Büyülerde olabiliyor bu. Soul Trap gibi.

    Rezalet ötesi kare dedik. Yani, 10 - 15 kare gibi. 10 - 15 kare alırken (sadece, chameleon'lulara bakarken veya büyüler yapılırken 10 - 15 kare. Başka yerde tekrar hızlanıp olması gerektiği gibi çalışıyor. Oraların verisi ekran kartında çünkü), hemen kaydediyoruz orayı. Çıkıyoruz oyundan (alt - tab değil, kapatıyoruz oyunu). Sonra tekrar girip o kaydı açıyoruz, bir bakmışız, 80 kare veriyor!

    Oyunu kapayınca, grafik belleği boşaldı. Eski dolaştığımız yerlerin verileri, oyunu tekrar açtığımızda yüklenmedi. Böylece, sorun da olmadı.


    Bitti mi?

    Hayır...


    Company of Heroes: Opposing Fronts (veya düz, fark etmez. Son yamaları [2.201] kuruyorum, onda da bir şey değişmiyor.)

    Dx9'da, 1280x1024 - 4x AA - 16x AF ile bariz. 2x AA ile de oluyor.


    Company of Heroes, GTS 320'nin en çok rezil olduğu oyundur (1024x768'de, AA kapalıyken bile), malûmunuz. "Bu oyun sorunlu, nVidia ne yapsın?" dedik, ama pek de öyle değil.

    Company of Heroes'in sorunu, kalabalık, çok sayıda bina bulunan haritalarda gerçekten rahatsız ediyor.

    Bu oyundaki testlerimi daha rahat yapabiliyorum, strateji olduğundan.

    Haritada özel bir yer belirliyorum. O "özel yer"e gelene kadar, haritanın diğer yerlerini dolanıp 512 MB belleğin dolmasını sağlıyorum ve 512 MB dolduktan hemen sonra, belirlediğim yere geliyorum. Ne oluyor oraya gelince: Zorlanıyor, kasılıyor, sürünüyor ("özel yer"e bağlı tabii, ne kadar süründüğü). Orası, oldukça boş, sade de olsa, gene zorlanıyor, en kastırıcı yerleri rahat gösterebilen kart.

    Zorlanan, kasılan yerin alt - tab veya oyunu kapama açmadan sonra hızlı çalıştığını belirtmeme, gerek yok :)

    Acaba, neden böyle oluyor?

    CoH için ek: Bu oyunda, haritaya ilk girdiğinizde aşırı grafik belleği kullanımı olması gibi bir durum söz konusu. Eğer ilk başta bir alt - tab yaparsanız, kullanımlar düşük seyretmeye başlayacak. Böyle yaparsanız, yukarıda bahsettiğim durumları yaşamamanız yüksek olasılık dahilinde, en azından dx9'da (dx10'da bellek ihtiyacı daha fazla).



    Şimdi, önemli noktaya geldik: Bunları yaşayan başka bir GeForce kullancısı yok mu? Bir tek ben mi gördüm de, konu açıyorum?

    Yoksa, zaten biliniyor da ben mi habersizim?



    GeForce kullananlar bunu zaten yaşıyorsa:

    Radeon'larda durum nasıl?

    Testlere bakılırsa, Radeon'lar grafik belleğinden bu derecede etkilenmiyor.

    Gerçekten böyle mi? Benim özellikle test ettiğim bir noktada, Radeon ne yapardı? Bunu kesin olarak bilebilir miyiz? Sanırım, bu testleri yapabilecek 512 MB 3800 - 2900 sahiplerinin yardımına ihtiyacım var.

    Bellek dolunca bunların olması normâl mi? Yoksa, GeForce mi saçmalıyor?


    Lütfen, konuya katkı yapın. Bu, GeForce'ye özgüyse, 512 MB 8800'ler çöplüktür, şu anki durumda.

    Evet, bu kadar ciddi. Acilen aydınlatılması gerekiyor.


    Teşekkür ederim, şimdiden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 16 Mayıs 2008; 21:55:05 >







  • tuğer öncelikle eline sağlık hocam tekrar, sana bu inceleme için nekadar teşekkür edilse az.. Belkide Nvidia kartların bilinmeyen bambaşka bir yönü ortaya çıkacak.. Alt+tab bug'ı olarakta bilinen sorunun 8800gtslere atılan büyük bir iftira olduğunun sorunun geneli temsil ettiğini ortaya çıkartıcaz belkide...

    Şu crysisin save dosyasıyla başlayalım hemen.. Save leri zahmet olmazsa paylaşırmısın deneyelim bizde hemen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Technics -- 8 Şubat 2008; 11:16:56 >
  • Rica ederim.

    Hiçbir zaman GTS 320'ye özgü değildi. GTX 768'de bile görülebilirdi bu, hatta görülüyordu da.

    GTS 320 çok yaygın bir kart olduğundan ve sorundan çok daha kolay etkilendiğinden, yanlış anlaşılmalar oldu.


    Kayıt dosyasıyla yapamayız. Oyun içinde gözlem yapmalısınız, uzun süre oynayarak.


    Yani, kesin hatları olan bir test işlemi değil bu.

    Ama, yine de benim yaptığım gibi bir test istiyorsanız, Crysis'te testlere başladığım yerin kaydını vereyim?
  • Tuğer hocam çok iyi oldu bu başlık tekrar eline sağlık.

    512MB GT-GTS ve 512MB 3870-3850 kullanıcılarının yorumlarını ve testlerini merakla bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatz -- 8 Şubat 2008; 10:13:13 >
  • benzer yerlere ait kareler incelenirse daha isabetli sonuçlar alırız sanırım...oyüzden oyunların save dosyalarında paylaşırsan zahmet olmazsa memoryi doldurmaya aynı yerlerden başlayalım hemen
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    Rica ederim.

    Hiçbir zaman GTS 320'ye özgü değildi. GTX 768'de bile görülebilirdi bu, hatta görülüyordu da.

    GTS 320 çok yaygın bir kart olduğundan ve sorundan çok daha kolay etkilendiğinden, yanlış anlaşılmalar oldu.


    Kayıt dosyasıyla yapamayız. Oyun içinde gözlem yapmalısınız, uzun süre oynayarak.


    Yani, kesin hatları olan bir test işlemi değil bu.

    Ama, yine de benim yaptığım gibi bir test istiyorsanız, Crysis'te testlere başladığım yerin kaydını vereyim?





  • Elimde bahsi geçen kartlardan biri olsaydı hemen başlardım testlere.

    512 GT-GTS, 512 3800-2900 kartlara sahip arkadaşların testlerini bekliyorum 8800GTS G92 alma arifesindeyken
  • Grafik belleği dolduktan sonra, nerede-nasıl doldurduğunuzun bir önemi yok ki Ayarları yüksek tutmanız ve haritada bir süre oynamanız yeterlidir.
    Aslında şeytan diyo ki, git al 2. el bi gtx veya ultra kafanı dinle. Ama dinlemiyorum hıyarı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arsenik -- 8 Şubat 2008; 10:35:57 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • http://rapidshare.com/files/90083263/default_bellek.CRYSISJMSF

    Kayıt bu. 1.1 varken alındı bu kayıt. Buradaki tipleri halledip uçakla limana geçeceksiniz.


    @Arsenik hocamın dediği gibi bir durum söz konusu.

    Ama, benim verdiğim kayıttan gitmek istiyorsanız, her tarafı dolaşın. Tüm uçaksavarları patlatın, etraftaki bütün binaların içine girin, çatılara çıkın, limanın ve haritanın kalan kısmının tamamını dolaşın, limandaki tüm Korelilerle, helikopterle çatışın, çeşitli silahlar kullanın vs. Ben böyle yaptım en azından :)


    @Arsenik, bu durum değişmezse, GTX ve Ultra da yakın gelecekte ciddi sorunlar yaşayabilir. Şu an bir sorun olmaz, ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 8 Şubat 2008; 10:43:22 >
  • Tuğer hocam dediklerine busefer katılamıyacağım crysis coh of ve oblivionda hiç kasılma yaşamadım kartım 8800gt örnek olsun diye coh of tan ultra ayarlarda üstelik 8x csaa ve vsync açık haldeki ss leri yolluyorum çatışmada olsa dahi fps fazla düşmüyor ben alt-tab gibi bir sorun olduğunu hiç sanmıyorum


    Company of Heroes Opposing Fronts
    1280*1024 vsync açık
    ultra high 8x csaa

     GeForce: Gene mi Grafik Belleği Yönetimi Sorunu?

     GeForce: Gene mi Grafik Belleği Yönetimi Sorunu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Miller -- 8 Şubat 2008; 10:55:33 >




  • İlerleyen zamanlarda nvidia da bu sorunun devam ettiği ortaya çıkarsa,temelli ati'ye geçiş yaparım diye düşünüyorum.En azından ati'nin bu tip donanımsal sorunları yok.

    Nvidia hala kazıklamaya devam ediyorsa yuh artık..
  • ellerine sağlık hocam çok önemli bi konu bi 512 mb 3850 veya 70 bulup denemek lazım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: X2

    İlerleyen zamanlarda nvidia da bu sorunun devam ettiği ortaya çıkarsa,temelli ati'ye geçiş yaparım diye düşünüyorum.En azından ati'nin bu tip donanımsal sorunları yok.

    Nvidia hala kazıklamaya devam ediyorsa yuh artık..

    O sorun eski 320mb lık 8800gts lerde vardı şimdiki 256bit ve 512mb lık kartlarda kesinlikle yok ve şuanda 8800 leri ati nin hiçbir modeline değişmem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Miller -- 8 Şubat 2008; 11:10:07 >
  • @strikeforce

    RivaTuner göstergesi nerede (ki, bu da tek başına anlam ifade etmez. Bellek dolmadan önceki bir sahneden görüntü koymuş olabilirsiniz. Bu durumda, kullanım 650 bile olsa, o sahnede yüksek kare alınır)?

    Harita yeterince dolu değil? (Campaign'de, St. Lô'de deneyin meselâ.)

    Tüm haritayı dolaştınız mı, belirsiz.


    Yüksek kare/sn'li görüntü koymak mesele değil. Neyden bahsettiğim gayet açık.


    Sadece 320 MB'lerde var, demeniz, konuya hakim olmadığınızı gösteriyor, kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 8 Şubat 2008; 11:17:25 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    @strikeforce

    RivaTuner göstergesi nerede?

    Harita yeterince dolu değil?

    Tüm haritayı dolaştınız mı, belirsiz.


    Yüksek kare/sn'li görüntü koymak mesele değil. Neyden bahsettiğim gayet açık.


    Sadece 320 MB'lerde var, demeniz, konuya hakim olmadığınızı gösteriyor, kusura bakmayın.


    Haritayı doldurup daha sonra vereceğim merak etme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Miller -- 8 Şubat 2008; 11:14:48 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    @strikeforce

    RivaTuner göstergesi nerede?

    Harita yeterince dolu değil?

    Tüm haritayı dolaştınız mı, belirsiz.


    Yüksek kare/sn'li görüntü koymak mesele değil. Neyden bahsettiğim gayet açık.


    Sadece 320 MB'lerde var, demeniz, konuya hakim olmadığınızı gösteriyor, kusura bakmayın.


  • Merak etmeye devam edeceğim :)

    CoH'ta, Rivatuner'siz bir şey denemeye kalkmayın lütfen.

    Görüntü verdiğiniz sahnenin, 512 MB dolduktan sonra, ilk kez kez gösterilmiş olması gerekiyor.

    St. Lô deneyin, üstteki iletiye de ekledim bunu. Amerika'nın onuncu görevi. Dehşet bellek kullanılıyor orada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 8 Şubat 2008; 11:19:47 >
  • Benim 8600 gt de vardı alt+tab sorunu özellikle tdu da oluyordu sonra çıkan sürücülerle bu düzelmişti.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    Merak etmeye devam edeceğim :)

    CoH'ta, Rivatuner'siz bir şey denemeye kalkmayın lütfen.

    Görüntü verdiğiniz sahnenin, 512 MB dolduktan sonra, ilk kez kez gösterilmiş olması gerekiyor.

    St. Lô deneyin, üstteki iletiye de ekledim bunu. Amerika'nın onuncu görevi. Dehşet bellek kullanılıyor orada.

    Ben henüz 10.bölüme gelmedim istersen save ini uplod et yada başka bir bölümü test edeyim birde rivatuner ile neyi kasdediyorsun onu anlamadım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: strikeforce


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    Merak etmeye devam edeceğim :)

    CoH'ta, Rivatuner'siz bir şey denemeye kalkmayın lütfen.

    Görüntü verdiğiniz sahnenin, 512 MB dolduktan sonra, ilk kez kez gösterilmiş olması gerekiyor.

    St. Lô deneyin, üstteki iletiye de ekledim bunu. Amerika'nın onuncu görevi. Dehşet bellek kullanılıyor orada.

    Ben henüz 10.bölüme gelmedim istersen save ini uplod et yada başka bir bölümü test edeyim birde rivatuner ile neyi kasdediyorsun onu anlamadım


    osd aç diyor. bellek kullanımının ne kadar olduğunu görelim diye




  • ee bu osd neden gelmiyor
    tuğer aldım save dosyanı şunuda halledersem başlıyorum teste
     GeForce: Gene mi Grafik Belleği Yönetimi Sorunu?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.