Şimdi Ara

PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
321
Cevap
0
Favori
173.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pejo Tepee Family:Daha çok Ailevi kullanım amaçlı hazırlanmış.

    Daha Konforlu süspansiyon
    ABS
    ESP
    ASR
    EBV
    Acil Fren Asistanı
    Bayırda Geri kayma Önleyici sistem
    Multifunktion CamTavan ve Tavanda çok amaçlı kullanım kutuları
    4 Tane panaromik pencere
    Bağımsız arka bagaj camı
    MP3 çalar ve Daha Güçlü ses sitemi
    Isıtmalı silecekler
    Sis farları
    + olarak Çocuk paketide eklenebiliyormuş

    1.6 90ps benzinli:18.970 Euro (D)
    1.6 109ps benzinli:19.670 Euro (D)
    1.6 109ps Dizel:21.770 Euro (D)



     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family














    90pslik Tepee türkiye testi

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family


    http://otomobil.mynet.com/testsurusu/704-peugeot-partner-tepee

    Peugeot tarafından ilk kez 1996 yılında çok amaçlı kullanıma dönük olarak yaratılan ve pazara sunulan minivan tipi araçlar büyük bir başarı kazandı. Bu yenilikçi kavram piyasada yeni bir akım yaratarak müşteri beklenti ve taleplerini yeniden şekillendirdi. Bir çok olumlu ve güçlü özelliği yanında minivan araçlar özellikle sundukları daha fazla iç alan ve kullanışlılık ile takdir gördüler.

    Türkiye’de ilk defa 1997 yılında pazara sunulan Partner modeli 2003 yılı Ocak ayında yeni görünümüne kavuşmuş ve o tarihten sonra da gerçekleşen bazı değişikliklerle birlikte bugüne kadar pazarda önemli bir yer edindi.Fransız otomobil üreticisi Peugeot, hafif ticari araç pazarındaki bu istikrarlı büyümeyi göz önünde bulundurarak bu segmentte büyük başarı kazanan modeli Partner'i tepeden tırnağa yeniledi.Yeni Partner Tepee, Peugeot ticari araç ailesine katılan son üye olarak Peugeot Hafif Ticari Araçlar’ındaki değişimi ve yenilenme sürecini tamamladı.

    Sahip olduğu bir çok yenilikçi özelliği, mükemmel modülerliği, daha da büyüyen boyutları ve genişleyen iç hacmiyle birlikte yeni Partner Tepee şık, çekici ve güç ile sağlamlığı bünyesinde birleştiren görünümü ile yeni nesil minivanların öncüsü konumunda yer alıyor.

    Peugeot Partner Tepee oldukça şık bir görünüme sahip. Yenilenen yüzüyle daha dikkat çekici ve daha dinamik hatlara kavuşan Partner Tepee, bir ticari araçtan daha çok bir aile aracına benziyor.

    Partner Tepee’nin dinamik ve düzgün hatlara sahip görünümü sağlam ve yüksek kaliteli tasarımını yansıtıyor. Farklı ihtiyaçlara cevap verebilecek seçenekleriyle Partner Tepee her türlü talebe uyum gösterebiliyor.

    Partner Tepee'nin akıcı çizgileri ve eğimleriyle etkileyici tasarımı ona hem sağlam hem de prestijli bir görünüm kazandırıyor. Bir bakışta hem ticari kullanıma hem de aileleri uzun mesafelere taşımaya uygunluğu ve güvenli oluşu hemen belli oluyor.

    Partner Tepee'nin modern, dinamik özellikleri, farklı görünüm yaratan gövde öğeleri sayesinde değişik tasarımlarda sunuluyor. Genel tasarımı ve ayrıntılara gösterilen özeni tasarımcıların, mümkün olduğunca zevkli bir sürüşe sahip olması için Partner Tepee'yi ne kadar dikkatli bir şekilde geliştirdiğine işaret ediyor.

    Peugeot tasarımcıları önde geniş, çepeçevre ön tampon ile çevrelenmiş büyük açık ön ızgaraya sahip Peugeot "araç ailesi" görünümünü yeni Partner için de uygulamış. Büyük, modern ön farlar, derin hatlara sahip tasarımıyla aracın görünümünü zenginleştiriyor ve karakterini daha da güçlendiriyor. Motor kapağının önünde yer alan büyük "aslan" amblemi son zamanlarda çıkan diğer Peugeot modelleriyle aynı. Oluşan "V" şeklindeki ön bölüm genel görünümü belirliyor ve motor kapağından aşağıya akan ön tasarım çizgilerini güçlendiriyor.

    4.38 m uzunluğunda ve 1.81 m genişliğindeki Partner Tepee kendi segmentinde inanılmaz ferahlıkta bir iç alan sunuyor. Öndeki 1.48 m'lik dirsek hizası genişliği ve bir metrenin üzerindeki kafa hizası genişliği sayesinde her boyda insan konforlu bir şekilde yolculuk edebiliyor. Arka koltuktaki yolcular 245 mm ile çok geniş bir diz mesafesinden yararlanıyor.

    Arka bagaj bölümünde geniş bir yükleme alanı sunuluyor. Cam hizası altında 675 litre olan bagaj hacmi arka koltuklar çıkarıldığında 3.000 litreye çıkarılabiliyor.

    Partner Tepee'de standart olarak yer alan üç kişilik arka koltuk 1/3 - 2/3 olarak yatırılabiliyor, bütünüyle öne katlanabiliyor ya da tamamen çıkarılabiliyor. Aracın modülerliğini daha da artırmak üzere, tek tek bağımsız olarak yatırılabilen, katlanabilen ve çıkarılabilen üç koltuktan oluşan bir koltuk düzeni de seçilebiliyor. Minivan sınıfında başka hiç bir marka modelde bulunmayan bu seçenek kullanıcıların iç alanı istedikleri gibi şekillendirmesine olanak tanıyor ve aracı her türlü kullanıma uygun hale getiriyor.

    Partner Tepee sahip olduğu birçok eşya gözü ile sürücü ve yolcular için hayatı kolaylaştırıyor. Harita, su şişesi, içecek kutuları, aletler ve diğer bir çok eşya için neredeyse 76 litrelik açık ve kapalı alan bulunuyor.

    Partner Tepee'de motor ailesi üç dizel motordan oluşuyor. Tümü 1.6 litre HDi tipte olan motorlar sırasıyla 75 bg, 90 bg ve 110 bg güç üretiyorlar. Bu geniş motor seçenekleri Partner Tepee'nin bütün müşteri taleplerini karşılayabilmesine olanak tanıyor.

    Testimize konuk olan Partner'de 1.6 litrelik HDi 90 bg gücünde motor görev yapıyordu. Bu motor Peugeot Partner dizel ailesinin kalbini oluşturuyor. Temel prensibi 1.6 litre HDi 75 beygirlik motora dayanan bu ünite, 75 bg motorun avantajlarını, yani kullanım kolaylığını ve hızlanmasını daha da geliştiriyor ve aynı yakıt tüketimine sahip.

    1750 d/dk'da sağladığı 215 Nm'lik en yüksek torkuyla daha da geniş bir çalışma aralığı sunuyor ve en yüksek torkunun % 90'ını 3500 d/dk'da sunuluyor. Karma yakıt tüketimi ve egzoz emisyon değerleri 75 bg motor ile aynı ve sırasıyla 5.8 litre/100 km ve 153 gr/km CO2.

    PSA Peugeot Citroen Group'un (308’de de kullanılan) 2 numaralı platformundan yararlanan Partner Tepee, sert, yüksek performanslı bir yapıya sahip. İkincil güvenlik bakımından üç yollu darbe emici yapı, önden çarpışmalarda enerjinin daha iyi emilmesini ve yolcu kabininin sağlamlığının korunmasını sağlıyor. Dört hava yastığı, ABS ve ESP de yolcu güvenliğine katkıda bulunuyor.

    Partner Tepee'nin frenleri dört diskten oluşuyor ve her türlü koşulda etkili frenleme sağlıyor. Öndeki hava soğutmalı disklerin boyutları 283 x 26 mm ve arkadaki normal disklerinki ise 268 x 12 mm.

    Daha etkili frenleme için araçta ABS standart olarak yer alıyor ve elektronik fren gücü dağıtımı (REF) ve acil fren desteği (AFU) ile birlikte sunuluyor.

    Dörtlü sinyaller acil bir durumda ABS sistemi ile bağlantılı olarak otomatik bir şekilde yanıp sönmeye başlıyor. Bu da arkadan gelen araçları bir tehlikeyle ilgili en erken şekilde uyararak bir çarpışma riskini azaltıyor.

    ESP (Elektronik Denge Programı) bütün motorlarda ve versiyonlarda isteğe bağlı olarak ASR (Çekiş kontrol sistemi) ve Hill-holder (Yokuş kalkış desteği) ile birlikte sunuluyor. Bu fonksiyon, % 5'i aşan diklikteki bir yokuşta aracı otomatik olarak iki saniye süreyle yerinde tutuyor ve böylece fren pedalı bırakıldığında aracın kazara geri kaymasını ya da stop etmesini önlüyor.

    Partner Tepee'de Comfort, Premium ve Premium Pack olmak üzere üç farklı donanım seviyesi bulunuyor. Partner Tepee 27.450 ile 35.500 YTL arasındaki fiyatlarla satışa sunuluyor.




     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family

     PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forbest -- 17 Ocak 2009; 14:45:43 >



  • Bende diyom ne tepesi diye girdim baktımki güzel olmuş diyebilirim.Ama fiyatı uygun olursa Türk tüketicileri tarafından satılır baya...
  • hoş olmuş ama ben bombayı ford dan bekliyorum.
  • hoş tasarımlı bir araç olmuş
  • şu ford elini çabuk tutsada connect i connect le yenilesek.......gerçi connectten aşaası kesmes
  • güzel gözüküyor ama 2007 de yine sonunculuğu kimseye bırakmadı.
  • Tavanı cam yapmaları araca ayrı bi hava katmış.
  • Tepesi çok güzel olmuş
  • harbidende tepee si çok güzel durmui aracın,hafiften 307 içini anımsattı bana tombul direksyon ve cd changerlar
  • qüzeL araba ya fiyatı uygun olursa DOBLO nun yerini alabilir

    çok tutulur bence
  • tepesi hoş ama panjurun etrafı güzel durmamış.
  • dizayn hoş gercekten
  • Çok şık harika olmuş
  • Gerçekten başarılı bir tasarım olmuş .
  • PEJO 308 MODELİ İLE YAKALADIĞI KALİTE ÇİZGİSİNİ DEVAM ETTİRİYOR VE YAVAŞ YAVAŞ KENDİNİ AŞMAYA BAŞLIYOR FAKAT DİREKSİYON CLİO 1 DİREKSİYONUNA ÇOK BENZİYOR ORTA KONSUL ÖZELLİKLE VİTES BÖLÜMÜ CADDY VE DOBLODAN İZLER TAŞIYOR GİBİME GELDİ ANCAK GENEL ANLAMDA BAŞARILI BİR TASARIM GÖRÜNÜŞ İTİBARİ İLE KALİTELİ MALZEME KALİTELİ İŞÇİLİK
  • İç-dış tasarım gerçekten önceki nesle göre başarılı olmuş...
  • Çok hoş bir tasarımı var. Ben çok beğendim.

    Bir sorum olacak konu açılmışken. Bu tarz araçların (doblo, connect, caddy vs..) vergisi nasıldır?
    Ticari araç olarak mı geçer sadece ruhsatta? Yoksa şahsi kullanım için de geçerli oluyor mu?
  • Sportif bir hava katmış
  • Güzel olmuş .. yalnız Peugeot şu siyah plastik olayını tamponda ve yanlarda daha fazla abartmasa ii olacak..
  • önden görünümü ve direksiyonu hariç diğer açılardan güzel görünüyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SLMVER -- 31 Ocak 2008; 21:18:15 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.