Şimdi Ara

.DH FIAT DoBLo' TAKIMI!! (1243. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
24.924
Cevap
15
Favori
1.230.789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12411242124312441245
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gıda.mühendisi

    Herkese selam.

    Askerlik görevimden dolayı uzun süredir aracımdan uzaktım.

    Aracı pedere bırakmıştım ancak garip bir sorunla karşı karşıyayım.

    Aracın cd çaları bi gece açık unutulmuş ve aküsü bitmiş.

    Neyse vurdurmuşlar çalışmış ancak kilometre sayacı 38binden 24bine düşmüş.

    Aracım2008 doblo 1.3mj premio.

    Tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırdığım için aracın bütün kayıtları gözüküyor FİAT'ta bu yüzden kmde bu değişiklik serviste gözükecektir.

    Birkaç ustaya sordum beyninde sorun olabilir dediler.

    Garantisi biteli 2 ay oluyor 2+2 garanti vardı araçta.

    Var mı bu sorunla karşılaşan benim gibi.

    40binde bir aracın beyninden arıza olması normal değil.

    Nedir bizim araçların beyin fiyatları hiç bilmiyorum.

    Araçtan gitgide soğumaya başladım.

    Önce 98km/h ile radara girdim ve ceza yedim(ruhsatta kamyonet yazdığı için) ve şimdi de bu sorun canımı sıktı.

    Bizim araçların piyasası 22-24 bin arası oynuyor sanırım.

    Askerliğimin bitmesine 2 ay var, bitince aracı satacağım.

    Arabamdan genel olarak memnunum ancak hem garanti süresinin bitmesi, hem de s40 gibi oturaklı bir sedan almak istediğimden satıyorum.

    Herkese iyi forumlar.


    KM saatiniz MIL olarak değişmiş.

    Araç ayarlarından yada servisten MIL olan ölçüm değerinizi KM olarak ayarlatmanız sorunu çözecektir.

    İyi forumlar...




  • Aracimi satali 1 yil oldu. Mesajima nasil denk geldiniz bilmiyorum ama baya onceden yazilmis bir mesajdi :) sorunu dediginiz yontemle halletmistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gıda.mühendisi

    Aracimi satali 1 yil oldu.

    Mesajima nasil denk geldiniz bilmiyorum ama baya onceden yazilmis bir mesajdi :) sorunu dediginiz yontemle halletmistim.


    Tarihe bakmamıştım sorununuzu görünce MIL/KM oranı ile karşılaştırdım ve kaynağı buldum

    Ama servisin ve sanayii ustalarının BEYIN BOZULMUŞTUR demesine hiç şaşırmadım.

    Yazmamın sebebi ile bir şekilde aynı problemi yaşayan bir arkadaşında faydalanması içindi.

    İyi forumlar...
  • Evet aku degisince yol bilgisayari kendini resetliyor. Bu durumu yasamasi olasi doblo kullanicilarinin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • droll kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar, Selamlar. Bende 2010 model yeni doblo var. şu son zamanda bagaj kapısı kapandığı halde açık gösteriyor. kapı kilitleniyor halbuki. açık gösterdiği içinde alarm sürekli çalıyor. kapı kilidini değiştirdim bu seferde kapı kilitlenip kaldı. geri söktüm. bi yardımcı olurmusunuz... bagajın açık gösterme sorununu nasıl giderebilirim?? LÜTFENN...

    Mail Adresim: Ayhankocamese@hotmail.com

    Telefon: 05357245373
  • Hocam degilsinizdir ama Isparta'daysaniz bana ulasin yonlendiririm hallettiririz.

    Bagaj kapaginin kapali olup olmadigini algilayan yerde sorununuz muhtemelen. Kapattiginiz halde acik gostermesi kilitten olmaz.

    Bizdeki aracta da sag arka kapi actigimiz halde acik oldugunu algilamiyordu. Acik kapali algilayan damaga baktirdim 5 dk da halledildi.

    Duzgun bir oto-elektrikciye giderseniz sorununuz cozulecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi akşamlar. Fiat doblo 1.2 benzin+LPG li aracım var. Yaklaşık 4 ay once silindir kapak contası değişti. Genele araç onarımlarımı kendim yaparım ama değişimi zamanım olmadığı için güvendiğim bir yerde yaptırdım. O gün bu gündür araçta vuruntu ve tekleme mevcut. bu tekleme ve vuruntu hem benzinde hemde LPG'de oluyor. Araca sayısız defa LPG program buji değişmi yapıldı. en son buji kabloları ve bobinleri değişti...sorun aynı.

    Bugün tofaş yetkili servisine gittim. Aracı bilgisayara bağladılar ve Emilsiyon basıncı olması gereken 350 iken bende 650 değeri çıkıyor. Ayrıca enjeksiyon süresi de 3.5 olması gerekirken 5.5 olarak okundu. bu değerler hem lpg de hemde benzinde okundu. (LPG de okunan değerler ise, emilsiyon basıncı 960, enjeksiyon süresi 8.5....Aracın yakıt tüketimi yüksek ve çekişi oldukça zayıf...

    Bu durumda olasılıklar arasında sentesi kaçık yada supaplar sıkıdır denildi....Aracı kendim onaracağım. Şimdi...

    1- Öncelikle sente değerini kontrol edeceğim. Fiat palio 1.2 8 V ile aynı olan motorum için sente ayarı çizgilerinin yerini gösteren bir resim yada belgeyi nereden bulabilirim.

    2- Supapları sanırım şimli. supap ayar değerleri nedir? nereden öğrenebilirim (Araç motoru tamiri konusunda tecrübem vardır)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgakmg -- 14 Ağustos 2013; 20:50:57 >




  • arkadaslar bugun hiç aklımda yokken 1.9 jtd doblo aldım 2001 çıkışlı 2002 model yalnız mtv miktarını bir turlu hesaplıyamadım araç ruhsatta kamyonet-kapalı kasa olarak geçiyor

    mtv öderken kamyonet olarakmı geçicek yoksa panelvan olarakmı
  • geremy kullanıcısına yanıt
    Bu forum un yenisiyim ve konuyu nereye ileteceğimi bilemedim mazur görün... S.a Üstatlar. Bende Fiat Doblo 1.9D 2001 model bir araç var. genelde sabahları kontağa bastığımda ENJEKSİYON SİSTEM ARIZASI ışığı yanıyor. araç çalıştığında gaz sanki devre dışı kalmış gibi hiç işlemiyor. daha sonra kontağı kapatım tekrar çalıştırıyorum arıza gidiyor. sizce bu neden dolayı olabilir bilginiz varmıdır. şimdiden teşekkürler
  • merhaba arkadaşlar bu aracla ilgili tecrubeli kullanıcılara 1 2 sorum olucak

    hep almak istedğim aracı sonunda aldım ve hep aklımdan gecen plaka ile (27 ak ***) aracım doblo car.com1.9 jtd act 2004 model aracın hastasıyım ama pek bilgim yok yakıtı nedir kaç bin devirde kullanırsak daha avantajlı olur bakımı vergisi vs
  • dobloyu seviyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çaylakkartal -- 2 Şubat 2014; 2:36:13 >
  • s.a arkadaslar benım bır sorunum var aracım 2010 d2 1.3 premio 95 km de aracımın cekıs proplemı var.. yardımcı olursanız sevırım uzun zamandır arastırıyorum ama kesın bı sonuca varamadım
  • burak1044 B kullanıcısına yanıt
    Çekiş problemi derken? Örneğin ilk kalkışlarda araba zorlanıyor mu ya da yokuşta yığılıyor mu? Eğer bu sorunları yaşıyorsanız büyük ihtimalle EGR valfinde sorun var.
  • OrionVx kullanıcısına yanıt
    ( evet hocam araba kalkerken braz dusuktu sankı turbo arızası gbı araba cekmıyordu otobanda 80 100 km hızla gıderken egıme geldımde 3 bın devırden asagı dusuyor du arac 4 cekmek zorunda kalıyordum bırde kafama takılan suydu arkamda 1.3 aynı doblodan var enıstemde o egımlı 4 serıtlı otobanda yukaru egım var arkamdan cıkıp benı solluyor ve uzuyo gıdıyordu benım arabamı bı turlu 90 dan 110 120 cıkartamıyordum anca dıb gaz yapmaktı oda cok zararlı dye dusunuyorumm evet dun gıttıgım ustama bana egr nın sokulmedıgını gerek yok beyıncıye gonderdı. çağlayanda enıs usta ya aracın beyınden egr ıptal ettı ve sana bır guzellık yaptım dedı ama ne yaptını hakkında fıkrım yok benım soruunum arac gec hızlanıyor ve gaz aralıkları yoktu sıkılıyomus gbıydı aracımı egr ıptal ettırınce arac mermı gbı gıdıyor.. vıtes attımda debrıyajı bıraktımda araba kendını ılerı itiyo gaz tepkısı mukemmel oldu her ufak dokunmamda gazı yıyor onceden yemıyodu gec yukselıyordu aracın turbo acılımıda duzeldı canavar gıbı cekıyor yanlız ben sunu merak edıyorum 1,3 doblonun duz yoldu 5 vıteste 3 bın devırın tam ustundeyken kaç km hızla gıttını merak edıyorum benım aracım baskı balata deısmeden once egr ıptal ettırmeden once de 110 du 3 bın devırde sımdı de 3 bın devırde 110
    bu konu hakkında cok endısem var eyer deneyen arkadaslar olupda yazarlarsa cok mrk edıyorum .. 2 vıtes 40 / 3 vıtes 60 / 4 vıtes 90 suları / 5 vıtes 110 maksımum 115
    aracımın turbo basıncını kontrol ettırmek ıstıyorum...!


    şimdi otobanda aynısını denıyecegım yanlız ..! benım bır sorum daha olacaktı benım aracım 4 ay dır bende hep 800 -- 850 -- 750 fln km yapıyordsum en son fulledım 2 hafta once aracım tam 500 km yaptı ısık yanma zamanına geldı cok fazla yakmaya basladı pekı buna ne kanat getırcez bılmıyorum egr ıptal edılınce yakıt dusermı.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak1044 -- 3 Ocak 2014; 18:31:57 >




  • Merhaba arkadaşlar,konu olarak açmıştım fakat cevap gelmedi bir de buraya yazayım dedim.Fiat'ın ilk çıkardığı dobloların kasaları hangileri(jtd,premio vb.)? 2001-2005 yılları arası şekli hiç değişmedi galiba.Motor hacmi ilk çıkanlarda 1.3 ve 1.9 du sanırım.Bu kasalardan full olanı hangisiydi?Sizce belirttiğim yıllar arası hangi modeli ve kasa tipi alınmalıdır?Bilgilendirirseniz sevinirim.Şimdiden teşekkürler.
  • beyler 2008 1.3 lerde triger zincirlimi kayışlımı
  • http://forum.donanimhaber.com/m_87071557/f_//tm.htm#87366745
    arkadaslar motor ve turbo ustasıyım.
    arkadslar forumumuzu teknik sorun yasayan arkadaslar için açtık sorun ve arıza hakkında elimden geldikçe yardım etmeye çalısırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: big_printer

    quote:

    Orijinalden alıntı: ringcep

    2005 model doblo JTD aracım 200 000 km ye geldi,sıfır aldığım gün daha dün gibi aklımda,dahanice 200 000 km lere..Maşallah halen taş gibi,rampada düz yolda halen efsaneyim diyor...


    Satmayı düşünürmüsünüz peki ?

    Arkadaşlar aracımı satmaya karar verdim,Şuan kilometre 215 000.Yabancıya gitmesin istiyorum.Çünkü araç on numara.Aldığım ilk günden bugüne kadar yakıt olarak hep eur mazot kullandığım için motor garantili.Bakım ustamı hiç değiştirmedim.Herhafta yıkayıp kuruladığım için boya canlı vede parlak.Ocak 2014 mtv vergisi ödenmiş olup eylül 2014 e kadar muyanesi vardır.Araçta hiç sigara içilmedi.Sağ yan alt tarafta çizilmeden dolayı lokal boya vardır.Aracın bakımıyla ilgili yapılan herşey kilometresine kadar yazılıdır.Titiz kullanıcı olduğum için araçta çalışmayan veya problemli hiçbir parçası yoktur.Motor bakımlı olduğundan bir depo mazotla uzun yolda sakin kullanımla 1200 km yol yapılıyor.Denenmiştir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ringcep -- 3 Şubat 2014; 20:00:49 >




  • merhaba arkadaşlar.
    doblo araç aldım 1 yıldır sıkıntısı yoktu . ancak son zamanlarda arka bagaj kapısı açılmamaya başladı tutukluuk yapıyordu.
    el ile açmada problem yok içerden açılıyor. ancak anahtar ile dışardan açılmıyordu.
    misal bi kere açılmıyor 5 kere açılıyor diyelim. ara ara tutukluk yaptı.
    şuan ise dışardan ne anahtar ne kulp ile açılmıyor. sadece içerden açılıyor.

    içerden kapı panelini söküp içine bakacağım . ancak dana önce bu durumla karşılaşmış ve çözmüş olayın ne olduğu hakkında fikri olanlar yazarsa benim içinde kolaylık olur teşekkür ederim.
  • ringcep kullanıcısına yanıt
    Hocam ne kadar istiyorsunuz ?

    Sattı iseniz de kaça sattınız ?
  • 
Sayfa: önceki 12411242124312441245
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.