- x
.DH FIAT DoBLo' TAKIMI!!
24877 Cevap995110 Görüntüleme13 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     320 [322] 324 325 326 327 328 329      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


662 Mesaj
22 Şubat 2009; 22:19:48 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

ottoman24 teşekkür ederim ;)

yalnız arabanın köşesinde yamuk vardı bunu doblo team'a bi tatlıyla düzeltelim imkanımız olsa da hepinize elden tutabilsek ama napalım şimdilik bu kadar afiyet olsun

0


0


iyi geceler doblo team..


_____________________________



2011 Mitsubishi Lancer 1.6invite Beyaz
Lenovo V570 Sony Xperia Z
ES-ES


 
2715 Mesaj
22 Şubat 2009; 23:15:27 

eraysgt

tatlılar için çok teşekkürlr üzerine birde soda içtim çok iyi geldi yatmadan


iyi geceler doblo team


_____________________________



852 Mesaj
22 Şubat 2009; 23:28:53 


quote:

Orjinalden alıntı: kecevik

hayırlı geceler.
uzun yolda çocukların rahat uyuması için arka koltuğu uzattım
kendi tasarımım. seyyar ve kullanışlı bir çözüm. ihtiyaç duyanlara...


0


detay resimlerini de koyayımda faydası olsun.
metal kollar hareketli olduğundan minderi arkaya koyup kolları yatırınca
oturma alanında varlığı belli bile olmuyor




0


0


Ekteki dosya (2)


_____________________________


2006 Dobló 1.3 Multijet Dynamic Lux Ateş Kırmızısı
Anamur/Mersin


529 Mesaj
22 Şubat 2009; 23:43:19 

beyler buda doblo motoruymuş bilginize netten buldum

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

2010 peugeot partner tepee premium stil pack beyaz.....

2010 peugeot 308 millesim 200 1.6 110 hp otm. inci siyah

........ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK..........


1795 Mesaj
23 Şubat 2009; 0:25:36 

Elektrikli olabilir mi o motor?Motorun sonundaki fişe benzeyen şey dikkatimi çekti de...


_____________________________


F20 BMW 116i


852 Mesaj
23 Şubat 2009; 1:15:35 

hayırlı bir hafta dileklerimle nöbetime son verirken küçüklerin gözlerinden...............


_____________________________


2006 Dobló 1.3 Multijet Dynamic Lux Ateş Kırmızısı
Anamur/Mersin

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2009; 8:23:26 

Soğuk ve yağmurlu İstanbul sabahından günaydınlar,bol ve bereketli kazançlar

0


Ekteki dosya (1)

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2009; 8:28:07 


quote:

Orjinalden alıntı: eraysgt



evet aslında hepsi 1-2 günde plansız oldu.internetten satıp,internetten bulduk..her 2 araba da 2008 modeldi..aslında bu konuda şanslı olduğumuzu söylesek yalan olmaz fiyat konusunda..kırmızı amblemli,2008lerde başka amblem olduğunu sanmıyorum..ayrıca arabanın üstünde krom parça oldukça çok..o yöndede oldukça harcama yapmış arabanın eski sahibi,sağolsun çok temiz ve düzenli bakmış..hiçbir vuruk çizik vs.i yok..resimlerinide ekliyeyim size birkaç tane kirli ama k.bakmayın artık

0


0


0


0


0


Doblonuz hayırlı olsun,çok temiz gözüküyor,mevlam kazasız ve cezasız sürüşler versin,güle güle kullanın


3958 Mesaj
23 Şubat 2009; 8:28:16 

Soğuk bir bursa sabahından günaydın team

quote:

Orjinalden alıntı: kecevik

0


0



hocam baya bir uğraşmışsın ama bir o kadar güzel ve işlevsel olmuş


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2009; 8:44:14 

Bu soğukta sıcak çorba iyi gider,içimiz ısınsın arkadaşlar,afiyet olsun

0


Ekteki dosya (1)


3958 Mesaj
23 Şubat 2009; 8:57:37 


quote:

Orjinalden alıntı: ÖZKAYNAK

Bu soğukta sıcak çorba iyi gider,içimiz ısınsın arkadaşlar,afiyet olsun

0



abi kelle-paça varmı


_____________________________



 
2715 Mesaj
23 Şubat 2009; 9:02:58 

günaydın doblo team

resimdeki motor doblonun elektirikli versiyonunun resmi arabanın bagajıbdada depolar var motruda sadece eleektirik motoru efe o kırmızı fiş elektirik fişi ona bişey takıyorlar araba elektirik depoluyor

nette dolaşırken gördüm

doblo acapulco

0


arabanın jantlarıda yakışmış dobloya

0


koltuk arkasındaki masaları hep doblolda isterdim keşke bizimkilerdede olsa çok güzel bişey

0


kotuklarıda çok güzel doblonun yeni bi donanım seçeneği heralde



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi multijet -- 23 Şubat 2009; 9:06:44 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2009; 9:16:46 

Arkadaşlar Dobloyu parkettiğim yerde,üzerine plastik boyaya benzer boya dökülmüş,tırnakla kazımaya çalıştım çok zorda olsa çıkıyor,başka bir formülü olan varmı?Sanki üzerine boya serpilmiş gibi noktacıklar halinde hemen hemen tavanın tamamını kaplamış.Rengide beyaz çok çirkin gözüküyor


1965 Mesaj
23 Şubat 2009; 9:25:57 

günaydın arkadaşlar;
özkaynak ağabey boyayı tinerle çıkartma şansın olabilir fakat hep karıştırırım,sentetikmi selülozikmi diye onu da bilen arkadaşlar söyler herhalde bu arad benim dobloyada boya sıçramıştı sağolsun otoparkçı kardeş halletmiş bir onada danışayım akşama



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2008 doblo premıo -- 23 Şubat 2009; 9:22:25 >


_____________________________



 
2715 Mesaj
23 Şubat 2009; 9:29:32 

özkaynak çok geçmöiş olsun işte gelde kızma bi dikkatsiz ve düşüncesiz biri yüzünden araba mafolsun

onları tiner ile silseniz belki çıkabiilir veya gazda olabilir ama arabanın boyasına bi zararı olur mu acaba


_____________________________



6693 Mesaj
23 Şubat 2009; 9:41:03 

quote:

Orjinalden alıntı: ÖZKAYNAK

Arkadaşlar Dobloyu parkettiğim yerde,üzerine plastik boyaya benzer boya dökülmüş,tırnakla kazımaya çalıştım çok zorda olsa çıkıyor,başka bir formülü olan varmı?Sanki üzerine boya serpilmiş gibi noktacıklar halinde hemen hemen tavanın tamamını kaplamış.Rengide beyaz çok çirkin gözüküyor


abi geçmiş olsun



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat6767 -- 23 Şubat 2009; 9:36:39 >


_____________________________


Verba volant, scripta manent.


1965 Mesaj
23 Şubat 2009; 9:46:11 

doblo acapulcoda ön tamponlarda boyalı yakışmış


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2009; 10:08:51 


quote:

Orjinalden alıntı: murat6767



abi geçmiş olsun

Tşk.Özelden mesajım var

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2009; 10:12:21 


quote:

Orjinalden alıntı: 2008 doblo premıo

günaydın arkadaşlar;
özkaynak ağabey boyayı tinerle çıkartma şansın olabilir fakat hep karıştırırım,sentetikmi selülozikmi diye onu da bilen arkadaşlar söyler herhalde bu arad benim dobloyada boya sıçramıştı sağolsun otoparkçı kardeş halletmiş bir onada danışayım akşama

Tşk.Selçuk kardeş,sakınan göze çöp batar derler,güya sokak arasına parketmiştim daha emniyetli olur diye.Matbaada selülozik tiner ve gaz kullanıyoruz,önce gazla deneyeceğim,tabii yağmur dinince,bayağı zor olacak

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2009; 10:21:55 


quote:

Orjinalden alıntı: GRANDE




abi kelle-paça varmı

İsmail kardeş kelle paça canlı var,buyurun ikramım olur


5058 Mesaj
23 Şubat 2009; 10:41:50 

Selamlar Takım..

ÖZKAYNAK @

Abi çok saol yalnız Kocaeli şokundan sonra yemeden içmeden kesildim.

Ayrıca geçmiş olsun.

Doblo Acapulco.'nun jantlarda güzelmiş:)







_____________________________

Ben Mevlana Değilim Adam Ol Gel.


 
2715 Mesaj
23 Şubat 2009; 10:54:30 

dobloda tamponlar full boyanınca güzel duruyor


_____________________________



3958 Mesaj
23 Şubat 2009; 11:07:34 


quote:

Orjinalden alıntı: ÖZKAYNAK

Arkadaşlar Dobloyu parkettiğim yerde,üzerine plastik boyaya benzer boya dökülmüş,tırnakla kazımaya çalıştım çok zorda olsa çıkıyor,başka bir formülü olan varmı?Sanki üzerine boya serpilmiş gibi noktacıklar halinde hemen hemen tavanın tamamını kaplamış.Rengide beyaz çok çirkin gözüküyor


abi geçmiş olsun

multijet doblo acapulco güzelmiş acaba hangi ülkelerde satılıyor

quote:


Abi çok saol yalnız Kocaeli şokundan sonra yemeden içmeden kesildim.


hatırlatma xaten o mevzuyu


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2009; 11:22:34 


quote:

Orjinalden alıntı: GRANDE




hatırlatma xaten o mevzuyu

Arkadaşlar beşiktaş hariç bu hafta büyük takımlar tel tel döküldü,ne yapalım spor bu yenmekte var,yenilmekte.Zaten yeterince stresliyiz.birde bunlaramı stres yapalım.Adamlar çuvallar dolusu para alıyorlar keyiflerine bakıyorlar,derdi seni beni alıyor.Boş verin yiyin için keyfinize bakın arzu edene sıcakta var soğukta

0


0


0


Ekteki dosya (3)


5058 Mesaj
23 Şubat 2009; 11:38:52 

Sivası görmek istiyoruz lig sonunda 1.sırada.

Akşama görüşmek üzere Takım.


_____________________________

Ben Mevlana Değilim Adam Ol Gel.


 
2715 Mesaj
23 Şubat 2009; 11:38:55 


quote:

Orjinalden alıntı: GRANDE




hatırlatma xaten o mevzuyu



nerede kullanıldığı hakkında bilgim yok ama daha yeni piyasaya sürülmüş heralde

özkaynak yiyecekler için teşekkürler iyi geldi çayın


_____________________________



 
63 Mesaj
23 Şubat 2009; 12:41:24 

Bende yazın ermiş asfaltın üzerinden geçdim arabanın ne sağı kaldı ne solu kapı altları hep zivt oldu gazla çıkardım ama pasta gibi boya bezde kaldı inceltti.



Bu arada merkeze yolum düşdü perdeleri ve filmi sorayım dedim. 100 tl gri perde. 120 tl çizilmez film 150 tl 3em miydi böyle bi film markası var dedi ama logolu.
Ayrıca klima sordum biri doblo orj klima 3.000 tl. Normal 1.800 tl. Çıkma 2. el daha da ucuza olur dedi.


_____________________________

BEN


6693 Mesaj
23 Şubat 2009; 15:14:45 


quote:

Orjinalden alıntı: ÖZKAYNAK
Tşk.Özelden mesajım var


cevapladım


_____________________________


Verba volant, scripta manent.


11475 Mesaj
23 Şubat 2009; 15:16:55 

iyi günler takım,özkaynak üstadım geçmiş olsun,gazyağıyla yıka çıkar.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2009; 15:24:51 


quote:

Orjinalden alıntı: murat6767




cevapladım

Sağolasın Murat kardeş

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2009; 15:40:25 

Arkadaşlar resimde okla gösterdiğim vidaları sökünce koltuk komple çıkıyor,Doblonun bu özelliği diğer ticarilerde yok.Çok önceki sayfalarda bisiklet taşıma muhabbeti yapmıştım,Doblo tipi araçlar için bisikleti asma aparatı henüz Türkiyede yapılmamış,arka bagaj kapağına geçmeli taksiler için var.Bende çözümü koltuğu komple sökerek 3 adet bisikleti içeriye diklemesine ve boydan koyarak çözüm bulmuştum.Yaz geliyor,henüz araştırmadım halen üretim yokmu?Yabancı cıtroen sitesinde o zamanlar araştırmıştım fiyatı görünce vazgeçmiştim.Yanlış hatırlamıyorsam 500 Eur.

0


Ekteki dosya (1)

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2009; 17:35:55 

Doblonun koltuk ve jantları güzelmiş.Ben jant alırken ince kollu jant düşünüyordum,fakat yük taşıdığımdan, kasisli istanbul yollarına dayanmaz, çatlama veya kırılma olur diye üzerindeki jantları almıştım.Bu şekildeki problemler garantiye girmiyormuş.

0


Ekteki dosya (1)

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2009; 17:50:00 

Arkadaşlar güne sıcak çorbayla başladık,sıcak çayla bitirelim

0


0


0


Ekteki dosya (3)


3958 Mesaj
23 Şubat 2009; 17:52:55 


quote:

Orjinalden alıntı: ÖZKAYNAK

Arkadaşlar güne sıcak çorbayla başladık,sıcak çayla bitirelim

0



0



saol abi ikisi iyi gitti


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2009; 18:57:24 


quote:

Orjinalden alıntı: GRANDE




saol abi ikisi iyi gitti

GRANDE sende benim gibi çaysız ve çorbasız duramıyorsun

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2009; 19:54:36 

Hayırlı akşamlar arkadaşlar


1795 Mesaj
23 Şubat 2009; 20:04:44 

İyi akşamlar takım...

Bende motorsikletimi orta koltuğu tamamen yatırarak,çaprazlamasına koyarak taşıyorum yazın.Rahat sığıyor,tabi motor biraz daha büyük olsa zor dediğiniz gibi koltuğu sökmek zorunda kalırdım.Kısa olmasına rağmen koltuk yattığı zaman doblonun bagajı gerçekten çok büyük...


_____________________________


F20 BMW 116i


3958 Mesaj
23 Şubat 2009; 20:16:46 


quote:

Orjinalden alıntı: ÖZKAYNAK

GRANDE sende benim gibi çaysız ve çorbasız duramıyorsun


evet abi çay trikiyasiyimdir azcık


_____________________________



3958 Mesaj
23 Şubat 2009; 20:28:43 

Bu arada mazot ucuzlamış,geçen pazar 2.43 ten almıştım hatta dün opetin önünden geçerken baktım yine 2.43 gözüküyordu ama 2.36 ya düşmüş bu gecede benzin düşücekmiş

http://forum.donanimhaber.com/m_29994873/tm.htm



_____________________________



662 Mesaj
23 Şubat 2009; 20:34:52 

özkaynak çok teşekkür ederim

multijet afiyetler olsun umarım rahat uyumuşundur

ya sayfanın başındaki elektrikli doblo çok süpermiş ya bunu şimdiye kadar niye çıkarmamışlar ki gerçekten güzel olmuş,asıl güzelliği yabancı da olsa 26 plaka olması tabi ya aslında bu araba çok çok dah.a geliştirilebilinirdi umarız sıradaki çıkacak dobloda daha çok düşünürler donanım vs. konuları.


_____________________________



2011 Mitsubishi Lancer 1.6invite Beyaz
Lenovo V570 Sony Xperia Z
ES-ES


1965 Mesaj
23 Şubat 2009; 23:33:57 

iyi geceler arkadaşlar


_____________________________



852 Mesaj
23 Şubat 2009; 23:45:26 

hayırlı geceler.
benzin pahalı diye dizel araç aldık, nerdeyse benzinle aynı oldu fiyatı.
elektrikli alıpta onuda arttırmayalım bari.


_____________________________


2006 Dobló 1.3 Multijet Dynamic Lux Ateş Kırmızısı
Anamur/Mersin


6693 Mesaj
24 Şubat 2009; 7:27:57 

günaydın arkadaşlar


_____________________________


Verba volant, scripta manent.


6693 Mesaj
24 Şubat 2009; 7:31:02 


quote:

Orjinalden alıntı: kecevik

hayırlı geceler.
benzin pahalı diye dizel araç aldık, nerdeyse benzinle aynı oldu fiyatı.
elektrikli alıpta onuda arttırmayalım bari.


haklısın hocam zaten elektirikte yeterince pahalı


_____________________________


Verba volant, scripta manent.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Şubat 2009; 7:48:19 

Hayırlı sabahlar arkadaşlar

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Şubat 2009; 7:58:31 

Kredi kartı borcu olan arkadaşlar,kart borcu olupta asgari ödeme haricinde ödeme yapamayan veya hiç ödeme yapmayanlara,bankalar aylık %1.5 faizle 36 ay taksitte ödenmek şartıyla tüketici kredisine çevirerek ödeme kolaylığı getiriyorlarmış.Bu durumda olan arkadaşlarımız varsa bu fırsatı iyi değerlendirsinler.Çok mecbur kalmadıkçada birdaha kart kullanmasınlar


1965 Mesaj
24 Şubat 2009; 8:14:01 

günaydın arkadaşlar


_____________________________



3958 Mesaj
24 Şubat 2009; 8:21:09 

Günaydın team


_____________________________



6693 Mesaj
24 Şubat 2009; 8:23:21 

quote:

Orjinalden alıntı: ÖZKAYNAK

Kredi kartı borcu olan arkadaşlar,kart borcu olupta asgari ödeme haricinde ödeme yapamayan veya hiç ödeme yapmayanlara,bankalar aylık %1.5 faizle 36 ay taksitte ödenmek şartıyla tüketici kredisine çevirerek ödeme kolaylığı getiriyorlarmış.Bu durumda olan arkadaşlarımız varsa bu fırsatı iyi değerlendirsinler.Çok mecbur kalmadıkçada birdaha kart kullanmasınlar

bu iyi oldu çevremizde kart borcu çok olan var inşallah işlerini görür akıllanırlarda birdaha bedava gibi kullanmazlar kartlarını hesaplı harcama yaparlar



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat6767 -- 24 Şubat 2009; 8:19:18 >


_____________________________


Verba volant, scripta manent.


6693 Mesaj
24 Şubat 2009; 8:33:08 

çaylar benden afiyet olsun

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________


Verba volant, scripta manent.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Şubat 2009; 8:35:30 


quote:

Orjinalden alıntı: murat6767


bu iyi oldu çevremizde kart borcu çok olan var inşallah işlerini görür akıllanırlarda birdaha bedava gibi kullanmazlar kartlarını hesaplı harcama yaparlar

Muratcığım burada bir komşumun söylediği şusöz çok manidar.Birisine bedduamı edeceksin."ALLAH SENİ KREDİ KARTINA BULAŞTIRSIN " demen yeterli demişti.Gerçekten paçayı kaptırmayı gör.Kangren gibi her tarafını sarıyor.Yavan ekmek yiğin karta bulaşmayın,benden size ağbi nasihatı


6693 Mesaj
24 Şubat 2009; 8:35:59 

bunlarda çayın yanında

0


0


Ekteki dosya (2)


_____________________________


Verba volant, scripta manent.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Şubat 2009; 8:39:34 


quote:

Orjinalden alıntı: murat6767

çaylar benden afiyet olsun

0


Arkadaşlar birkaç gündür İstanbulda havalar çivi gibi.Bu soğuktada çay nede güzel gidiyor.Maşallah doblo teamdaki arkadaşlarım çok cömertler,hergün bir arkadaşımızın çayını içeceğiz,çaylar Murattan,çorbalar kimden ?


6693 Mesaj
24 Şubat 2009; 8:40:09 


quote:

Orjinalden alıntı: ÖZKAYNAK
Muratcığım burada bir komşumun söylediği şusöz çok manidar.Birisine bedduamı edeceksin."ALLAH SENİ KREDİ KARTINA BULAŞTIRSIN " demen yeterli demişti.Gerçekten paçayı kaptırmayı gör.Kangren gibi her tarafını sarıyor.Yavan ekmek yiğin karta bulaşmayın,benden size ağbi nasihatı

abi çok güzel açıklamışsın lakin kart kullanımı herkese göre farklıdır insanın 1000 tl geliri var 4 adet kartı var hepsine borç birinden alıp öbürüne yatırıyor bende kart kullanıyorum hemde yüklü kullanıyorum aylık allaha şükürler olsunki hiç birzaman ödeyemeyecegim kadar kullanmadım..1997 yılından beridir kullanırım daha hiç asgari ödeme yatırmadım her ay borç buldum tamamını ödedim dediğin gibi bir paçayı kaptırırsan bu ay böyle ödeyelim öbür ay tamamını öderim dersen ipler kopabilir ve kangren başlar



_____________________________


Verba volant, scripta manent.


6693 Mesaj
24 Şubat 2009; 8:43:56 

abi istediğin çorba olsun

0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________


Verba volant, scripta manent.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Şubat 2009; 8:46:38 


quote:

Orjinalden alıntı: murat6767

abi istediğin çorba olsun

0


0


0


Murat kardeş bugün günündesin,hepside birbirinden lezzetli gözüküyor.Tşk.


6693 Mesaj
24 Şubat 2009; 8:47:59 


quote:

Orjinalden alıntı: ÖZKAYNAK
Murat kardeş bugün günündesin,hepside birbirinden lezzetli gözüküyor.Tşk.


afiyet olsun



_____________________________


Verba volant, scripta manent.


3958 Mesaj
24 Şubat 2009; 8:50:31