- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Gözlerimi açsamda sen çıksan karşıma...
Bu konudaki kullanıcılar:
 
90
Cevap
13496
Tıklama
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


401 Mesaj
19 Ocak 2008; 10:43:42 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM



Herkez aynı hayatta kendini bişey sanma ...
ne kadar çok şey bilirsen o kadar bela başa...
Sen bilirsin aslında aklımdan geçenleri...
Zaman herşeyi çözer şu beklemek olmasa...

Gözlerimi açsamda sen çıksan karşıma...
Gel beni azad et kayboldum karanlıkta
Ben bizi unutmam gitmek yakışmaz bana
Yolcuyuz hayatta sen gel otur yanıma :)
_____________________________



2341 Mesaj
19 Ocak 2008; 10:55:14 


quote:

Orjinalden alıntı: Tarum



Herkez aynı hayatta kendini bişey sanma ...
Ne kadar çok şey bilirsen o kadar bela başa...
Sen bilirsin aslında aklımdan geçenleri...
Zaman herşeyi çözer şu beklemek olmasa...

Gözlerimi açsamda sen çıksan karşıma...
Gel beni azad et kayboldum karanlıkta
Ben bizi unutmam gitmek yakışmaz bana
Yolcuyuz hayatta sen gel otur yanıma :)


:') müthiş bir şiir
_____________________________



401 Mesaj
19 Ocak 2008; 20:36:00 

bi şarkı sözü bu :)
çok güzel bir şarkı ama :)
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Ocak 2008; 20:42:47 



3327 Mesaj
19 Ocak 2008; 20:46:03 

"-da" ayrı olucak.
_____________________________


We are all just prisoners here, of our own device.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Ocak 2008; 20:50:42 

sende bu aralar bişi var ama neyse


1277 Mesaj
19 Ocak 2008; 20:56:37 

hangi şarkının sözü tarum...


şiir çok güzel
_____________________________

Yorgun düştü düşlerim, sus oldu çıktı bunalımdan.. Bunalım ki aşk ötesi bişey.. Gidersin varamazsın, ölsende kurtulamazsın..


401 Mesaj
19 Ocak 2008; 21:06:08 


quote:

Orjinalden alıntı: pappumpaa

sende bu aralar bişi var ama neyse

yok diyom benim gözüm sendn başkasını görmez

bu şarkı pinahinin sınıf dizi müziği :)
_____________________________



1277 Mesaj
19 Ocak 2008; 21:21:45 

anlaşılmıştır
_____________________________

Yorgun düştü düşlerim, sus oldu çıktı bunalımdan.. Bunalım ki aşk ötesi bişey.. Gidersin varamazsın, ölsende kurtulamazsın..


401 Mesaj
20 Ocak 2008; 0:30:03 

ben takıldım bu şarkıya hicran bunlar hep senin suçun
_____________________________

Deleted User
20 Ocak 2008; 0:31:27 

[Deleted by Admins]
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


401 Mesaj
20 Ocak 2008; 0:33:03 


quote:

Orjinalden alıntı: _HicraN_



ben naptım

sen söyledin bu şarkıyı bana
ama ii ettin çok sevdim ben bunu yaaa
_____________________________

Deleted User
20 Ocak 2008; 0:40:07 

[Deleted by Admins]
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


401 Mesaj
20 Ocak 2008; 0:41:58 

güzel olmazmı harikayaaa valla üstüste dinlediğim şarkılarda yerini aldı bu şarkıda :) fevkalade müziği ve sözleri çok anlamlı :)
_____________________________

Deleted User
20 Ocak 2008; 0:42:23 

[Deleted by Admins]
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


401 Mesaj
20 Ocak 2008; 0:44:28 


quote:

Orjinalden alıntı: swedy



yahu aşk şarkısı bu bi beklenti buna gerek yok
_____________________________

Deleted User
20 Ocak 2008; 0:46:59 

[Deleted by Admins]
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
Deleted User
20 Ocak 2008; 0:47:31 

[Deleted by Admins]
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


401 Mesaj
20 Ocak 2008; 0:49:21 


quote:

Orjinalden alıntı: _HicraN_




tamam bu şarkıyı tavsiye ettiğim için, ücreti hesap numarama havale edebilirsin

ne kadar istiyosun söle çabuk yada sonsuza kadar sus

yeldaaaa istemem kalsın bu güzelll
_____________________________

Deleted User
20 Ocak 2008; 0:52:34 

[Deleted by Admins]
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
Deleted User
20 Ocak 2008; 0:53:45 

[Deleted by Admins]
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


401 Mesaj
20 Ocak 2008; 0:57:15 

5000 doların lafımı olur al sana 10000 dolar
güle güle harca bende nasıl olsa çokkkkkk




yelda ho ho ho
_____________________________



401 Mesaj
20 Ocak 2008; 13:35:22 

dinlemek isteyen burdan dinleye bilir :)

http://www.alisko.org/sinif-dizi-muzigi/
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Ocak 2008; 13:37:42 

limewiredan denicem indirmeyi kim söylüyo bu şarkıyı ve orjinal adı ne şarkının benimde hoşuma gitti tvde gördüm güzel bayağı...


401 Mesaj
20 Ocak 2008; 13:40:16 


quote:

Orjinalden alıntı: pappumpaa

limewiredan denicem indirmeyi kim söylüyo bu şarkıyı ve orjinal adı ne şarkının benimde hoşuma gitti tvde gördüm güzel bayağı...

yukarda yazıyor canımın içi

pinahi sınıf dizi müziği
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Ocak 2008; 13:43:36 


quote:

Orjinalden alıntı: Tarum



yukarda yazıyor canımın içi

pinahi sınıf dizi müziği

pinahi yazıyom aramaya başka şeler çıkıyo


401 Mesaj
20 Ocak 2008; 13:46:22 

pinhani yazacaksın canım kardeşim pinhani
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Ocak 2008; 13:48:46 


quote:

Orjinalden alıntı: Tarum

pinhani yazacaksın canım kardeşim pinhani

bende onu yasıyodum tam vurucam seni heee tarımcağız
limewireda pinhani yazdım büssürü şarkı çıktı hele bi gel filan falan bu şarkının orjinal şeysi ney acep?


1256 Mesaj
20 Ocak 2008; 13:53:02 


quote:

Orjinalden alıntı: _HicraN_



gönlünden ne koparsa diyeceğimi sanıyorsan yanılıyorsun
5 bin dolar yeter, oda senin güzel hatırın için arkadaş indirimi

Şarkıyı ben bulduğum için 4999$ değil 9999$ dolarını alıyorum. 1 dolar sana yeter
_____________________________

Deleted User
20 Ocak 2008; 13:54:48 

[Deleted by Admins]
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Ocak 2008; 13:57:10 

varsa yoksa kavak yellerinin sound trackleri...tarum bari şarkının adını söyle yani söyleyebilirmisin?


1256 Mesaj
20 Ocak 2008; 13:57:40 

http://www.box.net/shared/rz5dlats8w

buradanda dinliyebilirsiniz.
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Ocak 2008; 13:59:54 

çok teşekkür ederim


401 Mesaj
20 Ocak 2008; 15:08:14 

kimseye para yok şarkı nete düştü artık
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Ocak 2008; 15:18:57 


quote:

Orjinalden alıntı: Tarum

kimseye para yok şarkı nete düştü artık

biz gülüyoz muyuz hımmmms
Deleted User
20 Ocak 2008; 15:31:25 

[Deleted by Admins]
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1792 Mesaj
20 Ocak 2008; 15:32:42 

tarım

_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Ocak 2008; 15:37:58 


quote:

Orjinalden alıntı: _HicraN_



söz verdin, söz ağızdan bi kere çıkar yasal yollara başvurdurtma beni şimdi gönder havaleyi

tarım birazdan havale geçircek zati
bak başvurcak heee,bende bi kafa atarım sana görersin gününü kafanı tırmıklar nadasa bırakırım,tarım ve köyişleri bakanlığına satarım


401 Mesaj
20 Ocak 2008; 15:38:33 


quote:

Orjinalden alıntı: _HicraN_



söz verdin, söz ağızdan bi kere çıkar yasal yollara başvurdurtma beni şimdi gönder havaleyi

olmaz kardeşim göndermiyorum istediğinn yere şikayet et sözün kanunen bir geçerrliliği olmaz çek varsa senet varsa neyse dicem

paplumbaaa gülmezsen gülme

birlik
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Ocak 2008; 15:40:19 


quote:

Orjinalden alıntı: Tarum



olmaz kardeşim göndermiyorum istediğinn yere şikayet et sözün kanunen bir geçerrliliği olmaz çek varsa senet varsa neyse dicem

paplumbaaa gülmezsen gülme

birlik

burda kanunu biz çalarız tarım efendi sen anca düdük çalarsın
düttürü leyla seniiii
Deleted User
20 Ocak 2008; 15:41:45 

[Deleted by Admins]
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


401 Mesaj
20 Ocak 2008; 15:45:38 

leyla sensin beee beni gördüğün günden beri leylasınnn

hici ssler yetmezz

gülşenin şarkısıda güzelmiş ne kara kaşına ne kara gözüne ben bir tek sözüne tutulup kaldım

http://www.ilkdeneyimim...bimin__owsSdAe64dM.html ahanda burda izleyin...sizi gidi taş kalpliler sizi az duygusal olun beee
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Ocak 2008; 15:47:43 


quote:

Orjinalden alıntı: Tarum

leyla sensin beee beni gördüğün günden beri leylasınnn

hici ssler yetmezz

gülşenin şarkısıda güzelmiş ne kara kaşına ne kara gözüne ben bir tek sözüne tutulup kaldım

http://www.ilkdeneyimim...bimin__owsSdAe64dM.html ahanda burda izleyin...sizi gidi taş kalpliler sizi az duygusal olun beee

sen de mecnunsun demek isterdim ama tarım olmuyo böyle senden mecnun değil macun bilem olmaz
Deleted User
20 Ocak 2008; 15:48:54 

[Deleted by Admins]
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1792 Mesaj
20 Ocak 2008; 15:51:06 

[font="Microsoft Sans Serif"]ne oluyor burda halen anlamış değilim tarım aşıkmı oldun
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Ocak 2008; 15:52:07 


quote:

Orjinalden alıntı: _HicraN_




hakaret ettin, şikayet etcem seni


yoğun bi duygu karmaşası var şimdi bende tarum birazdan en etoburlarından bi kaçtane duyguyu salıcam üstüne


401 Mesaj
20 Ocak 2008; 15:53:16 

paplumbaaaa benden mecnunda olmaz macunda benden tarum olur olur

çünkü tarum bir idoldür

hici ben şey dimek istedim yani kalbiniz taş gibim böle toprak gibim sağlam yani koç gibisiniz maşallaha getiriyom olayı şikayet edeceğine iltifat ediyon teşekkürler de ayol
_____________________________

Deleted User
20 Ocak 2008; 15:56:12 

[Deleted by Admins]
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Ocak 2008; 15:58:46 

tarum unutma bir gün bu idolü bol tarum tarumar olursa keşke benden macun olsaymış da papuya bööle dimeseymişim dicen


401 Mesaj
20 Ocak 2008; 15:58:51 


quote:

Orjinalden alıntı: birlik001

[font="Microsoft Sans Serif"]ne oluyor burda halen anlamış değilim tarım aşıkmı oldun

evet aşık oldum hemde ne aşıkk amanın ölüyom biri beni durdursun

ne aşık olmazsı la bayan yüzü gördüğümmü var

bi tek yolda giden kızları görüyom yoldan geçenede aşık olacak kadar yetenekli değilim



hici diceksin ayol
_____________________________

Deleted User
20 Ocak 2008; 16:00:23 

[Deleted by Admins]
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Ocak 2008; 16:03:10 

evet ayol dimicek ... ister ay ol ister güneş tarum demicez işte varmı titirazın heeee
vit piliç yirmisin?