Şimdi Ara

yeni kangoo (115. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.732
Cevap
3
Favori
368.512
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 113114115116117
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün 2 Kangooya Lip taktık,biri benim araç FK olan diğeri bir kardeşimizin Kangoo su,çok yakıştı Lip...

    http://forum.donanimhaber.com/m_45799514/tm.htm


     yeni kangoo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Eski kasayı niye sallasın adam Bende 2007 80 hp liği var canavar gibi maşallah.Ayrıca yeni kasalarda Megane değil Scenic alt yapısı mevcut ...




    pardon

    bu arada scenic in gerçek ismi nedir ki megane değilde scenic diyrosunuz.
  • Normalde Megane Scenic diye geçiyor biliyorum ...
  • Arkadaslar 2 sorum olacak
    1. si motoru ilk calıstırdıgım zaman sesi baya gürültülü vuruntulu calısıyormus gibi geliyor ama sonradan kesiyor ya da bana mı oyle geliyor ısındıgı için mi anlamadım..
    2. si motorda derinden tatlı bir ıslık sesi var gaza basarken normalmidir?
  • Islık sesi torbodan geliyordur kuvvetle muhtemel.Sabahları ilk çalıştırmada motor soğukken biraz gürültülü olması normaldir.Yani en azından benim dağ keçisinde öyle ...
  • Motor kapalı iken yağ pompasının çalışmaması nedeniyle sistemdeki hemen hemen tüm yağ kartere süzülür ve motor soğuduğunda motor yağı biraz daha koyulaşır(özellikle kışın daha fazla).

    Siz kontağı çevirip motoru çalıştırdığınız ilk saniyelerde yağ pompası sisteme yağ gönderinceye kadar piston ve yataklar az miktardaki eski yağ kalıntısı ile çalışır. Motorumuzun yıpranma olayı da zaten özellikle bu aşamada olur. Bu sebeple özellikle ilk 5 dakikada motora fazla yüklenmemek gerekir(Mazotlu-benzinli-lpgli tüm motorlar için olay aynidir)

    Motor çalıştıktan birkaç saniye sonra tüm sistem yeniden yağlanmaya başlar, bu arada ısınan yağ biraz daha sıvılaşır, kayganlık daha da artar ve motorumuz daha rahat ve sezsiz çalışır.

    Motorunuzdan duyduğunuz o tatlı ıslık sesi ise turbonuzdan gelmekte olup normaldir.

    Aracınız tekrar hayırlı olsun güle güle kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ridvan144 -- 30 Ocak 2011; 23:56:32 >




  • 6 yıllık 65 bg eski kasa kango deneyimimden sonra bugün nihayet yeni kangomu teslim aldım.

    Eski kangomu sattıktan sonra bu sefer normal binek türü bir araç alalım dedik. Megandan'dan Citroen'e, Fiat'tan voswagen'e, Hyndai'den Skoda roomster'e kadar hemen tüm binek araçları gezdik inceledik. Hiçbirine çamur atmayacağım, hepsinin kendine göre birbirinden güzel özellikleri var.

    Ancak şunu gördük ki Kango türü araçtan inip en kralı da olsa normal binek araca binmek çok mu çok zormuş...

    Yani döndük dolaştık 2 ay araçsız kalmaya razı oldu ve yine kango'da karar kıldık:))))

    04 OCAK 2011 salı günü aracımın tırdan indirilmekte olduğunu duyduğumda herşeyi bırakıp heyecan içinde Reno Mais'e koşmuşum. Bugün 06 OCAK Yeni Kangomuzu teslim aldık. 50 nci arabanız bile olsa teknoloji her seferinde yeni heyecan duymanıza sebep oluyor.

    İLK İZLENİMLERİM :
    Artılar :
    1. Araç motor sesi gayet makul seviyede. Her viteste performans çok iyi.
    2. Önceki kangom 65 bg idi ve çekişinden gayet memnundum, yeni kangom ise 85 bg çekiş ve süratlenmesi ise eskisinden çok daha iyi.
    3. Bacanağımda yeni C-MAX aldı(53.000TL) düşük viteslerde çok zayıf, özellikle sokak köşelerini dönerken aracın titreme yapması nedeniyle 1 nci vitese düşmek zorunda kaldığından şikayet ediyor(tüm c-max'cılar ayni şeyden şikayetçi). Benim aracımda böyle bir sıkıntı hiç yaşamadım, bacanağıma da gösterdim hayret etti.
    4. Ön cam panoramik görünüş gerçekten etkileyici,
    5. Frenler bir harika,
    5a. Vites değişimleri için uyarılıyorsunuz, Yakıt ikaz lambası yandıktan itibaren mevcut yakıtla ne kadar daha gideceğinizi göstermeyi bırakıyor. Tahminim amaç deponun dibini kullanmadan biran önce yakıt almanızı sağlamak. Bu da güzel bir ayrıntı sayılır...
    6. Daha düne kadar ancak lüks versiyon araçlarda görebildiğimiz, aracın bluetooth sistemi üzerinden sesli komutla telefona bağlanmak, yine telefonunuzdan arac müzik sistemine mp3 gönderip dinlemek ayrı bir keyif olmuş.
    7. Aracın süspansiyonlarını gayet başarılı buldum, eski kasa kangom çok sertmiş...
    8. Ön ve arka koltukların tek parmak hareketiyle dümdüz yatması süper olmuş,
    9. Arka bağajda hem halı kaplama hemde lastik koruyucu havuz olması yine güzel bir ayrıntı
    10. Emniyet kemerini takmassan radyo-teyp dinleyemiyorsun:)) Araca binen herkesin hoşuna giden bir özellik.
    11. Otomatik yanan farlar, otomatik cam silecekleri ve silecek hız ayarı hoş yeniliklerden olmuş. Aracın iç depo kapağı kilitsiz ancak dış kapak aracı kilitlediğimizde otomatik kilitleniyor.
    12. Aracın dış ses izolasyonu ve müzik sistemi iyi sayılır ancak ön konsoldaki üç kuruşluk tiviter kutularının boş olması hayret verici bir eksiklik,
    13. Vites geçişleri çok rahat ancak eksi kangomda mandallı olan geri vites yeni aracımda mandalsız ve 5 nci vitesin hemen karşısında 6 ncı vitese geçirir gibi olması yabancı sürücü için biraz emniyetsiz görünüyor, aracınızı başkasına verirken ikaz ederseniz iyi olur.
    Eksiler :
    14. Stepnenin eski versiyonlarda olduğu gibi aracın dış altında olması pek hoş değil(lastik kullanılmadan eskiyor). Lastiği vakumlu torbaya geçireceğim.
    15. Arka sürgülü kapı kenarlarına nedenini şimdilik kestiremediğim şekilde lastik koymuşlar ancak lastikler kendinden yapıştırma ve çok kolay yerinden çıkıyor!!!...
    16. Aracın heybetine göre Klaksonu çevreye fazla duyarlı, sesi mobilet klaksonuna benziyor ve kimse ciddiye almıyor:))
    17. Yanılmıyorsam ilk çıkan modellerde ön silecekler muz du. Şimdiki silecekler ise çok dandik görünüyor ve fazla yukarıda duruyorlar. (Söktüm ve daha aşağıya indirdim.)
    18. Küçük bir ayrıntı da olsa Park sensörlerinin tampon renginde olmaması hoş olmamış(sanırım bu Fransızların değil bizim Bursa'nın ayıbı)
    19. Fransızlar'da ses sisteminde usb girişi yerine line girişi kullanarak ayıp etmişler.

    NOT : İlk 100 Km.yi full şehir içi 17 km. ortalama sürat ve 6.8 ile geçtim.(trafik lambalarında bekleyişler çok önemli yol bilgisayarı bu beklemeleri aynen ortalamaya katıyor, anlık tüketimi görmek için ise 30 km. sürati aşmanız gerekiyor. )

    Yeni kango almak isteyen arkadaşlarıma şimdilik ilk izlenimlerim bunlar

    Yeni araç alan ve alacak tüm arkadaşlarıma hayırlı, uğurlu olması dileğiyle herkese kazasız ve cezasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ridvan144 -- 31 Ocak 2011; 0:00:35 >




  • Hayırlı olsun bu korna olayı bei de çok gıcık ediyor geçen serviste baktım adamın biri kızmış yeni daha güçlü öteninden taktırıyordu ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridvan144

    Motor kapalı iken yağ pompasının çalışmaması nedeniyle sistemdeki hemen hemen tüm yağ kartere süzülür ve motor soğuduğunda motor yağı biraz daha koyulaşır(özellikle kışın daha fazla).

    Siz kontağı çevirip motoru çalıştırdığınız ilk saniyelerde yağ pompası sisteme yağ gönderinceye kadar piston ve yataklar üzerlerinde eskiden kalmış az miktardaki yağ kalıntısı ile çalışır. Motorumuzun yıpranma olayı da zaten özellikle bu aşamada olur. Bu sebeple özellikle ilk 10 dakikada motora fazla yüklenmemek gerekir(Mazotlu-benzinli-lpgli tüm motorlar için olay aynidir)

    Motor çalıştıktan birkaç saniye sonra tüm sistem yeniden yağlanmaya başlar, bu arada ısınan yağ biraz daha sıvılaşır, kayganlık daha da artar ve motorumuz daha rahat ve sezsiz çalışır.

    Motorunuzdan duyduğunuz o tatlı ıslık sesi ise turbonuzdan gelmekte olup normaldir.

    Aracınız tekrar hayırlı olsun güle güle kullanın.




    Teşekkürler.bilgi için..
    ben şehir içi şehir dışı karışık.6.9 yakmışım ortalama 49 km sürat ve 200 km ye yakın yol..
    yeni olmasına baglıyorum..
    3-4 bin km sonra daha düşecektir sanırım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rozgen


    quote:

    Orijinalden alıntı: ridvan144

    Motor kapalı iken yağ pompasının çalışmaması nedeniyle sistemdeki hemen hemen tüm yağ kartere süzülür ve motor soğuduğunda motor yağı biraz daha koyulaşır(özellikle kışın daha fazla).

    Siz kontağı çevirip motoru çalıştırdığınız ilk saniyelerde yağ pompası sisteme yağ gönderinceye kadar piston ve yataklar üzerlerinde eskiden kalmış az miktardaki yağ kalıntısı ile çalışır. Motorumuzun yıpranma olayı da zaten özellikle bu aşamada olur. Bu sebeple özellikle ilk 10 dakikada motora fazla yüklenmemek gerekir(Mazotlu-benzinli-lpgli tüm motorlar için olay aynidir)

    Motor çalıştıktan birkaç saniye sonra tüm sistem yeniden yağlanmaya başlar, bu arada ısınan yağ biraz daha sıvılaşır, kayganlık daha da artar ve motorumuz daha rahat ve sezsiz çalışır.

    Motorunuzdan duyduğunuz o tatlı ıslık sesi ise turbonuzdan gelmekte olup normaldir.

    Aracınız tekrar hayırlı olsun güle güle kullanın.




    Teşekkürler.bilgi için..
    ben şehir içi şehir dışı karışık.6.9 yakmışım ortalama 49 km sürat ve 200 km ye yakın yol..
    yeni olmasına baglıyorum..
    3-4 bin km sonra daha düşecektir sanırım..



    evet kornası rezalet.
    içine su kaçmış gibi çalıyor




  • Arkadaşlar size bir konuda danışmak istiyorum.
    Şu anda kullandığım araç 2008 model 130 luk VW Transporter.
    Şirkete 2 adet kango alıyorum.
    Multix expression 105 BG.Teknoloji ve güvenlik paketleri mevcut.
    Siz olsanız hangisini kullanmayı seçersiniz
  • Transporter her açıdan daha iyidir ama ne amaçla kullanılacağına da bağlı ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Transporter her açıdan daha iyidir ama ne amaçla kullanılacağına da bağlı ...

    Her hangi bir yük yükleme durumu yok.
    Müşteriye gidip gelme ve hafta sonları aile arabası olarak kullanacağım.
  • Müşteriden kasıt çok kalabalık bir topluluk mu yoksa birkaç yolcu falan mı?Aile oldukça kalabalık mı?Çocuklar ve eşyaların durumu ne?
    Bende 2007 Kangoo var işimi görüyor.Ama imkanım olsa Transporter alırım.Onunla değil Türkiye dünya turuna bile çıkılır.Cityvan olanlarından amcamda var resmen at koştur arkasında ...
  • Arkadaşlar çok şükür bende dün aracımı teslim aldım Pas pas kalmamış(Orjinal lastik olanlardan) onları da gelince alıcaz ..

    Benim ki extreme 105hp birde 85hp expression var ilk çıkanlardan

    İkisi arasındaki farklar bu arada 85 lik artık açıldı çok süper oldu..

    105 lik biraz daha sessiz ama çok fark yok.

    Çekişte de çok fark hissedemedim bunda aracın daha 0km olması ve 3000 d/dk yı geçmememdir

    Ses sitemi tweeter olmaması çok etkilemiş eski teyplerin ses sistemi çok daha iyi doyurucu.Bu işi bi şekilde halletmek lazım çünkü tweeter gerçekten çok fark ediyomuş..

    Eskilerde koltuk hareketi için mandal var ve koldayama tarafında koltukların yanlarında plastik var daha hoş duruyo yenilerde burayı kumaş yapmışlar.

    Yenilerde taban döşemesi pedalların üzerine kadar 1cm daha uzamış gibi eskilerde bu kısım biraz kısa kalıyodu..

    Kol dayama yenilerde süngerli kumaş kaplama daha iyi olmuş eskilerde sert plastik

    6.vites ve mandallı geri vites 85liğin 5 vitesinden daha iyi zaten 85 liğin 6 vitesi olsa 85 lik alacaktım..

    Alaşım jant ve aracın yeni olması araç daha tok olmuş sanki daha bi sessizleşmiş.

    Frenler söze gerek yok çok iyi hatta bu sınıfta böyle fren yok..

    İnci gri ruhsatta İnci Kahve olarak değişmiş

    Arka sürgülü kapılara konulan lastik kapılardaki cup sesi için konulmuş gibi eskilerde yok hatta son bir aydır gelenlerde var şimdilik görevini yerine iyi getiriyor kapı kapanışları güzel ama bu öncekilerdede güzeldi.

    Bagaj ayırıcı filesi ve halıflex bagaj döşemesi ve üzerine koruyucu bagaj havuzu dediğimiz aksesuarların standart olması çok güzel bunlar eskilerde de vardı.

    Silecekte fasılaye ek zaman ayarınında olması çok güzel

    Eskilerde ki muz silecek çok güzel yenilerin silecekleri voleo ama muz tipi hem sessiz hem çok güzel siliyor ama 10tl ye değiştiricem ikisinide.

    Sonuç olarak çok şükür aldık ve içime sindi.Bende bir çok aracı test ettim hatta araba dergilerini sürekli takip ederim bende de aynı durum oldu yeni kangooya binince binek araçları beğenemez oldum hem kullanımı çok yumuşak hem kamforlu hem çok geniş hem dizel hem abs sis farı mp3 alaşım jant sınırsız eşya gözü var üstelik 105hp 6 vites ve om si 30000 tl.

    Herkese tekrar hayırlı olsun..

    Ustam(New Kangoo) tampon altlığı güzel olmuş aerodynamic açıdanda olumlu aracın altından ne kadar az hava geçerse o kadar iyi.Hatta şu ön ve arka tekerleklerin önünki plastiklerde yakıt tasarrufu sağlıyo.Fiyat ne kadar parçanın ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 11 Ocak 2011; 9:36:50 >




  • Kazasız belasız sürüşler ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Müşteriden kasıt çok kalabalık bir topluluk mu yoksa birkaç yolcu falan mı?Aile oldukça kalabalık mı?Çocuklar ve eşyaların durumu ne?
    Bende 2007 Kangoo var işimi görüyor.Ama imkanım olsa Transporter alırım.Onunla değil Türkiye dünya turuna bile çıkılır.Cityvan olanlarından amcamda var resmen at koştur arkasında ...

    Müşteriye gidip ölçü alıyoruz hocam yani arabaya kimse binmiyor.
    Ailede 4 kişi kalabalık yok yani.
    Senin anlayacağın büyük araçlık işim yok transporter ne kadar iyi olsada büyük olduğu için şehir içi zor oluyor sanırım kango benim işimi daha iyi görecek.




  • Ön tampondaki lip i bir arkadaş getirtti,ilk parti 55 liradan gelmişti,şuanda sipariş olursa 60 liradan diyordu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Arkadaşlar çok şükür bende dün aracımı teslim aldım Pas pas kalmamış(Orjinal lastik olanlardan) onları da gelince alıcaz ..

    Benim ki extreme 105hp birde 85hp expression var ilk çıkanlardan

    İkisi arasındaki farklar bu arada 85 lik artık açıldı çok süper oldu..

    105 lik biraz daha sessiz ama çok fark yok.

    Çekişte de çok fark hissedemedim bunda aracın daha 0km olması ve 3000 d/dk yı geçmememdir

    Ses sitemi tweeter olmaması çok etkilemiş eski teyplerin ses sistemi çok daha iyi doyurucu.Bu işi bi şekilde halletmek lazım çünkü tweeter gerçekten çok fark ediyomuş..

    Eskilerde koltuk hareketi için mandal var ve koldayama tarafında koltukların yanlarında plastik var daha hoş duruyo yenilerde burayı kumaş yapmışlar.

    Yenilerde taban döşemesi pedalların üzerine kadar 1cm daha uzamış gibi eskilerde bu kısım biraz kısa kalıyodu..

    Kol dayama yenilerde süngerli kumaş kaplama daha iyi olmuş eskilerde sert plastik

    6.vites ve mandallı geri vites 85liğin 5 vitesinden daha iyi zaten 85 liğin 6 vitesi olsa 85 lik alacaktım..

    Alaşım jant ve aracın yeni olması araç daha tok olmuş sanki daha bi sessizleşmiş.

    Frenler söze gerek yok çok iyi hatta bu sınıfta böyle fren yok..

    İnci gri ruhsatta İnci Kahve olarak değişmiş

    Arka sürgülü kapılara konulan lastik kapılardaki cup sesi için konulmuş gibi eskilerde yok hatta son bir aydır gelenlerde var şimdilik görevini yerine iyi getiriyor kapı kapanışları güzel ama bu öncekilerdede güzeldi.

    Bagaj ayırıcı filesi ve halıflex bagaj döşemesi ve üzerine koruyucu bagaj havuzu dediğimiz aksesuarların standart olması çok güzel bunlar eskilerde de vardı.

    Silecekte fasılaye ek zaman ayarınında olması çok güzel

    Eskilerde ki muz silecek çok güzel yenilerin silecekleri voleo ama muz tipi hem sessiz hem çok güzel siliyor ama 10tl ye değiştiricem ikisinide.

    Sonuç olarak çok şükür aldık ve içime sindi.Bende bir çok aracı test ettim hatta araba dergilerini sürekli takip ederim bende de aynı durum oldu yeni kangooya binince binek araçları beğenemez oldum hem kullanımı çok yumuşak hem kamforlu hem çok geniş hem dizel hem abs sis farı mp3 alaşım jant sınırsız eşya gözü var üstelik 105hp 6 vites ve om si 30000 tl.

    Herkese tekrar hayırlı olsun..

    Ustam(New Kangoo) tampon altlığı güzel olmuş aerodynamic açıdanda olumlu aracın altından ne kadar az hava geçerse o kadar iyi.Hatta şu ön ve arka tekerleklerin önünki plastiklerde yakıt tasarrufu sağlıyo.Fiyat ne kadar parçanın ??





    hayırlı ugurlu olsun.kazasız belasız kullanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanaka9


    quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Müşteriden kasıt çok kalabalık bir topluluk mu yoksa birkaç yolcu falan mı?Aile oldukça kalabalık mı?Çocuklar ve eşyaların durumu ne?
    Bende 2007 Kangoo var işimi görüyor.Ama imkanım olsa Transporter alırım.Onunla değil Türkiye dünya turuna bile çıkılır.Cityvan olanlarından amcamda var resmen at koştur arkasında ...

    Müşteriye gidip ölçü alıyoruz hocam yani arabaya kimse binmiyor.
    Ailede 4 kişi kalabalık yok yani.
    Senin anlayacağın büyük araçlık işim yok transporter ne kadar iyi olsada büyük olduğu için şehir içi zor oluyor sanırım kango benim işimi daha iyi görecek.

    Kangoo iş görür o zaman kocaman arabaya gerek yok kırk yılda bir lazım olur belki onun için de alınmaz yani ...




  • 
Sayfa: önceki 113114115116117
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.