Fsx de Analatımlı Ils iniş boeing 737-800 ng
133 Cevap44523 Görüntüleme4 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


4361 Mesaj
16 Ocak 2008; 0:50:23 

Anlatımlı ILS Landing. Bu gece yarısı yaptım.
http://www.metacafe.com/watch/1047556/






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kapitän_zur_See -- 19 Ocak 2008; 14:10:04 >


_____________________________

Uberjager Luftwaffe Blogger http://uberjager.blogspot.com/


4361 Mesaj
16 Ocak 2008; 9:36:40 

Diğer ILS Landin videolarım..

Bundan 5 Ay önce


4 Ay önce


3 Hafta önce



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kapitän_zur_See -- 16 Ocak 2008; 9:36:55 >


_____________________________

Uberjager Luftwaffe Blogger http://uberjager.blogspot.com/


836 Mesaj
16 Ocak 2008; 10:00:02 

bu kendi videonuzsa elinize sağlık, benim gini yeni başlayanlar için çok güzel bi çalışma olmuş.Bir de rica etsem hangi grafik ayarlarında oynuyorsunuz onu buraya taşımanız mümkün mü?
Ya da ben imzadaki sisteme göre hangi ayarlarda akıcı oynayabilirim şu oyunu, ben bir türlü görsellik/performans için hangi ayarları ne kadar açmam lazım çözemedim.


_____________________________



6089 Mesaj
16 Ocak 2008; 13:19:36 

çok seksi ve öğretici bir uçuş olmuş kaptan.

şunu sorucam hazır seni bulmuşken ; flight sim x de aynı gerçek uçuşlarda olduğu gibi aynı network üzerinden yada internet üzerinden 2 farklı kişi aynı uçağı yönlendirebilir mi?

mesela istanbul - tokyo gidicem bi kısmını ben kullanırken öbür arkadaş co-plotluk yapıcak sonra ona devredicem . acaba böyle bişey mümkün mü?

sen neyapıcaksın die soracak olursanız ben de arkaya geçip business suite 'imde hostes arkadaşlarla sohbet edicem :PPP şaka tabiiki.



_____________________________

PSN:thunder-ekmek
gamertag:thunder ekmek
ÇAYLAK APRON'DA
Göklerdeki Balina AIRBUS A380 :::40.000 feetde bir BOEING 747'de doğan güneşin yüzüne vuran ilk ışıklarıyla uyanmak İşte Hayat Bu:::


4361 Mesaj
16 Ocak 2008; 13:58:38 

Fsx de kendi serverlerinde bu mümkünken ivao da işe yaramıyor maalesef.
Şimdilik mümkün deyil.


_____________________________

Uberjager Luftwaffe Blogger http://uberjager.blogspot.com/


1584 Mesaj
18 Ocak 2008; 18:11:10 

video açıklayıcı olmuş sağol kaptan


_____________________________

DH 2005

if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.


 
1917 Mesaj
18 Ocak 2008; 19:54:45 

Videolar bende çıkmadı, youtube göstermiyor, sorun ne olabilir bilen var mı?
Tam ILS i öğrenelim diye videoya bakalım dedik, bu sefer de youtub çalışmadı...


_____________________________



4361 Mesaj
18 Ocak 2008; 20:24:46 


quote:

Orjinalden alıntı: airea

Videolar bende çıkmadı, youtube göstermiyor, sorun ne olabilir bilen var mı?
Tam ILS i öğrenelim diye videoya bakalım dedik, bu sefer de youtub çalışmadı...


Siz değerli Vatandaşlarımız üzülmesin diye Artık videolarımın hepsini Metacafeyede aktarmaya başlıyorum..
ILS videomu şu an upload etmeye başladım....
Saygılarımla.....


_____________________________

Uberjager Luftwaffe Blogger http://uberjager.blogspot.com/

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Ocak 2008; 20:29:49 

İnsana zorla joystick aldırtırsın.


 
1917 Mesaj
18 Ocak 2008; 21:37:28 


quote:

Orjinalden alıntı: Kapitän_zur_See


quote:

Orjinalden alıntı: airea

Videolar bende çıkmadı, youtube göstermiyor, sorun ne olabilir bilen var mı?
Tam ILS i öğrenelim diye videoya bakalım dedik, bu sefer de youtub çalışmadı...


Siz değerli Vatandaşlarımız üzülmesin diye Artık videolarımın hepsini Metacafeyede aktarmaya başlıyorum..
ILS videomu şu an upload etmeye başladım....
Saygılarımla.....



Eyvallah hocam, süper bir hizmet olacak.


_____________________________



4361 Mesaj
18 Ocak 2008; 22:50:11 

Ulan 4 saatte bir videoyu anca kabul ettirdim.

[DHTUBE=http://www.metacafe.com/watch/1046129//]

http://www.metacafe.com/watch/1047556/



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kapitän_zur_See -- 19 Ocak 2008; 14:09:47 >


_____________________________

Uberjager Luftwaffe Blogger http://uberjager.blogspot.com/


1733 Mesaj
23 Ocak 2008; 2:54:11 

Çok çok güzel olmuş ustam eline, emeğine sağlık!
Buna bir sesli anlatım eksikti diyebilirim :)


_____________________________

http://www.1resimyukle.com/images/2013/11/05/1200-nokia-lumia-1020-with-camera-grip_3DC65AAD.jpg1)İ5 2500K işlemci, 8GB ram, Asus P8Z68-V LX anakart. Z5500 Multimedia set
2)AM24800+ CPU - 2Gb ram - SapphireMHD690G anakart
UYDU SİSTEMİ : SS2 - Turksat - Hotbird - Hispasat - Next Lnb/diseqc


4361 Mesaj
15 Şubat 2008; 0:47:10 

Unutmadan bu ils ile inmek için yapılması gereken minimum şeyler....
Birde bunun daha geniş bir proseduru var ...
Onu anlatsam video ya sığmaz nede siz anlarsınız.


_____________________________

Uberjager Luftwaffe Blogger http://uberjager.blogspot.com/

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Şubat 2008; 13:22:36 

saolasın kaptanım ellerine, emeğine sağlık...


3828 Mesaj
15 Şubat 2008; 16:34:06 

Gerçekten güzel videolar... Hepsi de birbirinden güzel


_____________________________

92


607 Mesaj
20 Şubat 2008; 9:26:47 

Video da anlatılanların tamamını yaptım ama şöyle bir sorun var.
Önce gprs kullanarak havalanı bölgesine ulaştım. sonra belirtildiği şekilde Atatürk H.L için nav 1 ayarlarını yaptım. ve aktif ettim. ama uçak ukraynada doğru gitti ve bir süre sonra da ils kapsama alanından çıktı.
grps yi açtığımda uçak geri havalimanına dönüyor ama nav a döndüğümde tekrar ukrayna tarafına gidiyor. Nav ayarlarını video dakilerle aynı ayarladım (Tam hatırlamıyorum ama 111,300 e 358)

Nerede hata yaptığımı anlamadım, yardımcı olursanız sevinirim. şu uçağı indirme işini hala yapamıyorum.


_____________________________

///VPS///Dedicated///Çözüm Merkezi//


 
1475 Mesaj
20 Şubat 2008; 12:29:09 

hocam fs2004 içinde aynı olay geçerlimi videodaki


_____________________________

PARAMEDİC

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Şubat 2008; 13:49:04 

Çok güzel kaptanım emeğine sağlık artı rep dermişim


306 Mesaj
20 Şubat 2008; 13:57:16 

Cok Acıklayıcı Olmuş Eline Sağlık


_____________________________

I'm Walking Away...


3561 Mesaj
20 Şubat 2008; 14:45:36 

yaw gercek ucakla daha kolay uca bilirsin netekin bununla.


_____________________________

NFS Most Wanted 2012/Rivals, Battlefield 3/4, Ac3, SC Blacklist - Multiplayer
Origin nick: GizmoMKD (origin)
World of Warcraft: GizmoMKD#2521 BattleTag.


 
986 Mesaj
20 Şubat 2008; 18:45:17 


quote:

Orjinalden alıntı: gizmo_x

yaw gercek ucakla daha kolay uca bilirsin netekin bununla.


Gerçek uçaklarda da bu kullanılıyor.


_____________________________

DH XBOX 360 TOPLULUĞU

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Şubat 2008; 18:54:37 

Kapitan sen FSX mi kullanıyosun deluxe mi?


4361 Mesaj
20 Şubat 2008; 19:40:29 

fsx delux



_____________________________

Uberjager Luftwaffe Blogger http://uberjager.blogspot.com/


 
986 Mesaj
21 Şubat 2008; 15:28:12 

Kapitan bişey sorcam ben herşeyi düzgünce yapıom piste inmeye başlıo piste 300 feet kala oto pilottan çıkıom ama ne çıkış uçağın burnu birden kalkıyo bende mecbur oto pilotta iniom.


_____________________________

DH XBOX 360 TOPLULUĞU


4361 Mesaj
21 Şubat 2008; 17:05:11 

Joystik al bence ...
Trimi çok veriyorsun...
Mause ile uçarken başıma geliyor bu


_____________________________

Uberjager Luftwaffe Blogger http://uberjager.blogspot.com/


607 Mesaj
22 Şubat 2008; 8:17:25 


quote:

Orjinalden alıntı: brsnt

Video da anlatılanların tamamını yaptım ama şöyle bir sorun var.
Önce gprs kullanarak havalanı bölgesine ulaştım. sonra belirtildiği şekilde Atatürk H.L için nav 1 ayarlarını yaptım. ve aktif ettim. ama uçak ukraynada doğru gitti ve bir süre sonra da ils kapsama alanından çıktı.
grps yi açtığımda uçak geri havalimanına dönüyor ama nav a döndüğümde tekrar ukrayna tarafına gidiyor. Nav ayarlarını video dakilerle aynı ayarladım (Tam hatırlamıyorum ama 111,300 e 358)

Nerede hata yaptığımı anlamadım, yardımcı olursanız sevinirim. şu uçağı indirme işini hala yapamıyorum.

Yardımcı olabilecek yok mu?


_____________________________

///VPS///Dedicated///Çözüm Merkezi//


4361 Mesaj
22 Şubat 2008; 8:33:54 


quote:

Orjinalden alıntı: brsnt


quote:

Orjinalden alıntı: brsnt

Video da anlatılanların tamamını yaptım ama şöyle bir sorun var.
Önce gprs kullanarak havalanı bölgesine ulaştım. sonra belirtildiği şekilde Atatürk H.L için nav 1 ayarlarını yaptım. ve aktif ettim. ama uçak ukraynada doğru gitti ve bir süre sonra da ils kapsama alanından çıktı.
grps yi açtığımda uçak geri havalimanına dönüyor ama nav a döndüğümde tekrar ukrayna tarafına gidiyor. Nav ayarlarını video dakilerle aynı ayarladım (Tam hatırlamıyorum ama 111,300 e 358)

Nerede hata yaptığımı anlamadım, yardımcı olursanız sevinirim. şu uçağı indirme işini hala yapamıyorum.

Yardımcı olabilecek yok mu?



app geçmemişsin.
Ordaki yapılanlardan 1 tanesi bile eksik olmamalı.
Yaklaşmadan eve piste 20 mil kala 3000 feete alcal


_____________________________

Uberjager Luftwaffe Blogger http://uberjager.blogspot.com/


607 Mesaj
22 Şubat 2008; 11:21:46 


quote:

Orjinalden alıntı: Kapitän_zur_See


quote:

Orjinalden alıntı: brsnt


quote:

Orjinalden alıntı: brsnt

Video da anlatılanların tamamını yaptım ama şöyle bir sorun var.
Önce gprs kullanarak havalanı bölgesine ulaştım. sonra belirtildiği şekilde Atatürk H.L için nav 1 ayarlarını yaptım. ve aktif ettim. ama uçak ukraynada doğru gitti ve bir süre sonra da ils kapsama alanından çıktı.
grps yi açtığımda uçak geri havalimanına dönüyor ama nav a döndüğümde tekrar ukrayna tarafına gidiyor. Nav ayarlarını video dakilerle aynı ayarladım (Tam hatırlamıyorum ama 111,300 e 358)

Nerede hata yaptığımı anlamadım, yardımcı olursanız sevinirim. şu uçağı indirme işini hala yapamıyorum.

Yardımcı olabilecek yok mu?



app geçmemişsin.
Ordaki yapılanlardan 1 tanesi bile eksik olmamalı.
Yaklaşmadan eve piste 20 mil kala 3000 feete alcal


Cevap verdiğin için teşekür ederek başlamak istiyorum.
Ama hem app da hemde diğer modda defalarca denedim.
şimdi yapılması gerekenleri madde madde sıralarsak
1-Havalimanına 20 mil kalana kadar gps ile gidebilirsin.
2-20 mil ve 3000 feette nav 1 bölümüne pistin ils bilgilerini course bölümüne de yön bilgisini gir.
3-Nav 1 deki butonu aktif ediyoruz ve ils sinyal sesini duymaya başlıyoruz.
4-grp/nav butonunu nav a getiriyoruz.
5-vor loc aktif düğmesine basıyoruz. (alt feed ve onun sağındaki tuş da aktif durumda)

Bu ayarlardan sonra uçağın ıls sinyaline doğru gitmesi gerekiyor öyle değil mi?
Atladığım nedir anlayamadım.
Heading değeri sıfır ve pasif durumda bununla bir alakası olmaması lazım diye düşünüyorum.
Üzerinde CTR yazan düğmenin yanlış pozisyonda bulunmasının bir etkisi olabilir mi?
(en sonunda videosunu çekip koyacağım nerede yanlış yaptığımı hala bulamadım. Başka havalimanlarındada denedim örnek olarak Esenboğa da uçak havalanına değil başka yerlere gidiyor.


_____________________________

///VPS///Dedicated///Çözüm Merkezi//


4361 Mesaj
22 Şubat 2008; 11:46:46 

Herşey normal görünüyor.
ben yanlışını göremdedim. Sime bozuk uçak felan mı kurudn


_____________________________

Uberjager Luftwaffe Blogger http://uberjager.blogspot.com/


607 Mesaj
22 Şubat 2008; 11:59:00 

fsx üzerinde oyun ile birlikte gelen 737'de deniyorum.


_____________________________

///VPS///Dedicated///Çözüm Merkezi//


188 Mesaj
22 Şubat 2008; 13:00:05 

brsnt arkadaşım sen vor yaklaşması yapmıyorsun galiba ils yaklaşması yapıyorsun yani hem pisti sabitleyip hemde piste otomatik alçalacaksın o yüzden approach tuşuna basacaksın


_____________________________



1597 Mesaj
22 Şubat 2008; 14:14:28 

Ya bu app tuşu bendede bazen sorun çıkarıyor.Hatta ILS tuşuda bi keresinde şöyle bi olay oldu herşey tamam esenboğaya iniyorum.3L pistine ama uçak pistin soluna inecek gibi gözüküyor bende allah allah dedim normal heralde.Emindim çünkü ILS görüntüsünüde açmıştım(Ekranda sanal halkalar çıkıyor uçak onun içinden geçiyor).Sonra bi baktım halkalar pistin solunda bitiyor.uçak piste değil solundaki çime indi.Oyunla ilgili bi hata heralde...


_____________________________

Su sesi,Para sesi,Fan sesi


188 Mesaj
22 Şubat 2008; 14:17:43 

büyük ihitmal oyun ile ilgili scenery ile ilgili sorun büyük ihtimal bende de oluyor arada.


_____________________________



607 Mesaj
22 Şubat 2008; 14:22:19 


quote:

Orjinalden alıntı: Gayipten Gelen Ses

Ya bu app tuşu bendede bazen sorun çıkarıyor.Hatta ILS tuşuda bi keresinde şöyle bi olay oldu herşey tamam esenboğaya iniyorum.3L pistine ama uçak pistin soluna inecek gibi gözüküyor bende allah allah dedim normal heralde.Emindim çünkü ILS görüntüsünüde açmıştım(Ekranda sanal halkalar çıkıyor uçak onun içinden geçiyor).Sonra bi baktım halkalar pistin solunda bitiyor.uçak piste değil solundaki çime indi.Oyunla ilgili bi hata heralde...

Dostum Sanal halkaları nasıl çıkardın?


_____________________________

///VPS///Dedicated///Çözüm Merkezi//


1597 Mesaj
22 Şubat 2008; 14:33:33 


quote:

Orjinalden alıntı: brsnt


quote:

Orjinalden alıntı: Gayipten Gelen Ses

Ya bu app tuşu bendede bazen sorun çıkarıyor.Hatta ILS tuşuda bi keresinde şöyle bi olay oldu herşey tamam esenboğaya iniyorum.3L pistine ama uçak pistin soluna inecek gibi gözüküyor bende allah allah dedim normal heralde.Emindim çünkü ILS görüntüsünüde açmıştım(Ekranda sanal halkalar çıkıyor uçak onun içinden geçiyor).Sonra bi baktım halkalar pistin solunda bitiyor.uçak piste değil solundaki çime indi.Oyunla ilgili bi hata heralde...

Dostum Sanal halkaları nasıl çıkardın?

Önce nav1 e gerekli bilgileri girdikten sonra.üst tarafta menü varya alt tuşuyl açtığımız.Orda aircraft var soldan ikinci ona giriyosun orda visualt flight die bişey olması lazım ona gir enable olan seçeneği işaretle.o zaman çıkıyor.


_____________________________

Su sesi,Para sesi,Fan sesi


4361 Mesaj
22 Şubat 2008; 15:17:44 

Allah Allah bende niye çime inmiyor..
Ankara iniş videom



_____________________________

Uberjager Luftwaffe Blogger http://uberjager.blogspot.com/


188 Mesaj
22 Şubat 2008; 15:38:27 

fs x için havalimanı add on scenery dosyaları var avsimde bir bak istersen hem daha gerçekçi olur esenboğayı görünce şaşırdım fs x gerçekten türkiyeye hiçbir şey katmamış


_____________________________



607 Mesaj
22 Şubat 2008; 16:17:35 


quote:

Orjinalden alıntı: Kapitän_zur_See

Allah Allah bende niye çime inmiyor..
Ankara iniş videom


videonu izledim ama yaptığın ayarları göstermemişsin.


_____________________________

///VPS///Dedicated///Çözüm Merkezi//


1597 Mesaj
22 Şubat 2008; 16:20:48 

@Kapitän_zur_See
bende herzaman çime inmiyor sanırım Ankara havaalanı değildi ben yanlış hatırladım başka bi hava alanı olabilir.


_____________________________

Su sesi,Para sesi,Fan sesi


1597 Mesaj
22 Şubat 2008; 19:43:45 

İşte böyle iniyorum ben



Ne güzelde indim esenboğaya :D

Kapitan bi hatam varmı?


_____________________________

Su sesi,Para sesi,Fan sesi


607 Mesaj
23 Şubat 2008; 8:11:03 

Arkadaşlar dün akşamki denemem de iki farklı şey denedim, birincisi yukarıda arkadaşımın yazdığı gibi şu sanal halkaların çıkmasını sağladım. bir diğeri ise motorlar kontrolünün bulunduğu panelde kırmızı olarak duran ve üzerinde 1 ve 2 yazan düğmeleri sağa doğru çevirdim. başarılı bir iniş olmasa bile en azından piste inmeyi başardım.

Birde oyunun menüsünde video kaydetme olayı var. ama tuhaf uzantılı bir video dosyası oluşturuyor. bu videoyu oyun dışına convert etmek mümkün mü?


_____________________________

///VPS///Dedicated///Çözüm Merkezi//


1597 Mesaj
23 Şubat 2008; 11:57:11 


quote:

Orjinalden alıntı: brsnt

Arkadaşlar dün akşamki denemem de iki farklı şey denedim, birincisi yukarıda arkadaşımın yazdığı gibi şu sanal halkaların çıkmasını sağladım. bir diğeri ise motorlar kontrolünün bulunduğu panelde kırmızı olarak duran ve üzerinde 1 ve 2 yazan düğmeleri sağa doğru çevirdim. başarılı bir iniş olmasa bile en azından piste inmeyi başardım.

Birde oyunun menüsünde video kaydetme olayı var. ama tuhaf uzantılı bir video dosyası oluşturuyor. bu videoyu oyun dışına convert etmek mümkün mü?

Dün oyunu biraz daha zorlaştırıyım dedim.Havayı çok bozuk yaptım.Eskişeihrden kalktım ama hava öyle fırtınalıki uçak sallanıyo havada
Neyse geldim gene esenboğaya tam inecem uçak bi türlü giremedi ILS hatına rüzgar savuruyo piste yaklaştı bi baktım inemeyecem dedim pas geçiyim bidaha deniyim 4000 feet civarına çıktım.Aşağı hiç bakmamışım tam geniş çember yaparken bi çarpma sesi kulağımdada kulaklık vardı.Bİ hoplamışım meğerse uçak çakılmış Demek uçak düşmesi böyle bişey


_____________________________

Su sesi,Para sesi,Fan sesi


714 Mesaj
23 Şubat 2008; 21:12:46 

quote:

bulunduğu panelde kırmızı olarak duran ve üzerinde 1 ve 2 yazan düğmeleri sağa doğru çevirdim




Bunları çevirdiğiniz konusunda mutabık mıyız?

Bunlar yangın söndürücüdür, uçak indirmekle ilgili onca teknik duydum da bunu ilk defa duyuyorum :) Bir dahakine denemeyin bunu.

@Kapitän_zur_See

En baştaki videoyu da ilk defa izledim, iniş takımını biraz geç açmışız o yüzden horn ötmüş, en uygun vakit glidslope deltoidi bir nokta kadar yaklaşmışken açmaktır, yani alçalmaya başlarken artık. Onun dışında daha önce demiştim, 200 feet kala gaz kesilmez, daha doğrusu 20 feet olacaktır. Onun dışında eleştirebileceğim başka bir husus görmedim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 23 Şubat 2008; 21:29:47 >


_____________________________



 
986 Mesaj
24 Şubat 2008; 20:19:27 

Benim bildiğim 9 nm kala iniş takımları açılır. Birde o çemberleri nasıl öle yapıp iniyosunuz.


_____________________________

DH XBOX 360 TOPLULUĞU


714 Mesaj
24 Şubat 2008; 20:36:12 

İniş takımını açmanın en uygun anı GS'nin alive olması ve deltoidin hareket etmeye başlamasıdır, yani GS üzerine oturmaya az kala.

Öte yandan iniş takımı açık olmadan -700, -900 fpm arası alçalmaya başlayan bir uçak yavaşlamak da pek istemez. Hızı kontrol ederken dikkat.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 24 Şubat 2008; 20:42:03 >


_____________________________



 
2 Mesaj
24 Şubat 2008; 22:51:05 

Arkadaslar merhaba.Benim problemim fsx de Lessons bolumunde FULL iLS Approach kisminda SEA havaalanina 022 Course degeri ve 116,80 Frekansiyla ulastıktan sonra 323 course degeri ve Heading degeri veriyo , o rota da uctugumda da ''you are too far right '' ya da ''you are too far left'' uyarisi aliyorum ve dersten atılıyorum acıkcasi :) verdigi rota da ucarken nasıl uyari alabilirim bi seyleri eksik mi yapiyorum anlayamadim.yardimci olursaniz sevinirim.tskler.


_____________________________



1597 Mesaj
24 Şubat 2008; 23:47:02 

quote:

Orjinalden alıntı: Eveready

İniş takımını açmanın en uygun anı GS'nin alive olması ve deltoidin hareket etmeye başlamasıdır, yani GS üzerine oturmaya az kala.

Öte yandan iniş takımı açık olmadan -700, -900 fpm arası alçalmaya başlayan bir uçak yavaşlamak da pek istemez. Hızı kontrol ederken dikkat.

Ils tuşuna ne zaman basalım?ben pisti karşıya alınca basıyorum.Sonra pisti ortalıyor ve apporach tuşuna basıyorum yanlız tabi önce hızı 150 ye kadar düşürüyorum sonra flap açıyorum.hızı düşürmez ve flap açmazsam pisti ortalamıyor ve apporach çalışmıyor.Bide piste 150 ile inince çok yavaş gibi geliyor bana hemen duruyor.Normal uçaklar piste inince bayağı geç yavaşlıyor.Bizdeki frenler direk bastığımız içinmi öyle oluyor?
Bide sen pilotmusun yaw merak ettim

Sonbi soru 747 lerde course değerini nereye gireceğiz ben bulamadım.İndiremiyorum zaten 747yi çok büyük yaw



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gayipten Gelen Ses -- 24 Şubat 2008; 23:50:26 >


_____________________________

Su sesi,Para sesi,Fan sesi


714 Mesaj
25 Şubat 2008; 17:55:40 

FS'de frene bastığınızda tam fren gücü uyguluyor. Halbuki normalde tam fren yapmak nadiren olan bir durumdur, inişlerde otomatik fren ayarını 1 ya da 2 pozisyonuna getirebilirsiniz... Oradaki MAX ayarı bile uçağın tüm fren potansiyelini kullanmaz... Öte yandan 150kts. ile inmek hızlı bile denebilir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 25 Şubat 2008; 17:59:03 >


_____________________________



 
986 Mesaj
25 Şubat 2008; 18:38:33 


quote:

Orjinalden alıntı: Gayipten Gelen Ses

quote:

Orjinalden alıntı: Eveready

İniş takımını açmanın en uygun anı GS'nin alive olması ve deltoidin hareket etmeye başlamasıdır, yani GS üzerine oturmaya az kala.

Öte yandan iniş takımı açık olmadan -700, -900 fpm arası alçalmaya başlayan bir uçak yavaşlamak da pek istemez. Hızı kontrol ederken dikkat.

Ils tuşuna ne zaman basalım?ben pisti karşıya alınca basıyorum.Sonra pisti ortalıyor ve apporach tuşuna basıyorum yanlız tabi önce hızı 150 ye kadar düşürüyorum sonra flap açıyorum.hızı düşürmez ve flap açmazsam pisti ortalamıyor ve apporach çalışmıyor.Bide piste 150 ile inince çok yavaş gibi geliyor bana hemen duruyor.Normal uçaklar piste inince bayağı geç yavaşlıyor.Bizdeki frenler direk bastığımız içinmi öyle oluyor?
Bide sen pilotmusun yaw merak ettim

Sonbi soru 747 lerde course değerini nereye gireceğiz ben bulamadım.İndiremiyorum zaten 747yi çok büyük yaw


747 de radar ekranında course değeri var oraya gireceksin.


_____________________________

DH XBOX 360 TOPLULUĞU


4361 Mesaj
21 Nisan 2008; 17:52:01 

Hort


_____________________________

Uberjager Luftwaffe Blogger http://uberjager.blogspot.com/


 
5 Mesaj
5 Mayıs 2008; 21:36:20 

bu oprogramı nasıl indireceyim


_____________________________



1109 Mesaj
6 Mayıs 2008; 0:07:33 

hocam ilk video gerçekten bilgilendirici tşk ler
yalnız ilk video dışındakiler uçmuş
onları da yeniden upload ederseniz çok makbule geçer


_____________________________

CLS 550


 
145 Mesaj
1 Haziran 2008; 13:04:09 


quote:

Orjinalden alıntı: barda

bu oprogramı nasıl indireceyim



merdiven daya kendisi iner o


_____________________________



1082 Mesaj
16 Haziran 2008; 0:18:15 

ben uzun zamandır uğraşmıyordum bu fs ile yaa konular baya ilerlemiş uçak sevenler baya artmış bravo vallaha


_____________________________

Usta Muten Roshi


1887 Mesaj
16 Haziran 2008; 12:49:45 

herkese chesna yı orendikten sonra , boing 737 lerle ucmayı ils ile tavsiye ediyorumm..


_____________________________

Âdem eski dillerde “verimli toprak” anlamına gelir. Ürün verme potansiyelini taşır. Verebileceği ürünler (≈sonraki bilinç düzeyleri) Nûh, Hûd, Salih, İbrahim, Mûsa, ~İsa … vs. olarak adlandırılmıştır.

Elinde Çekiç Olan Herşeyi Çivi Zanneder, insan yediğine dönüşür , yaşadığı yer gibi düşünür


 
24 Mesaj
16 Haziran 2008; 20:35:09 

ekranın üstünden course değerini çevireceksin mause nin tuşuyla


_____________________________



2588 Mesaj
16 Haziran 2008; 20:50:29 

paylaşım için sağolun


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Ağustos 2008; 23:39:17 

inişlerde fren ayarını 2 ye getirsek ve arm komutuna bişey olurmu?


4361 Mesaj
1 Eylül 2008; 18:38:40 


quote:

Orjinalden alıntı: sTaTic_OcO

inişlerde fren ayarını 2 ye getirsek ve arm komutuna bişey olurmu?


Yok ö harfine basmadiğin sürece hiç bir şey olmaz


_____________________________

Uberjager Luftwaffe Blogger http://uberjager.blogspot.com/


2344 Mesaj
6 Eylül 2008; 23:41:02 

Bir türlü ILS inişi gerçekleştiremedim.
Önce oto pilotta pistin 20-30 nm yanına yaklaşıyorum,Nav1 e 111.30 ve course 358 giriyorum.Sonra mors alfabesini duymaya başlıyorum ama başka birşey olmuyor.Otomatik pilotta giderken HDG,ALT ve Auto throttle açıyorum.Yanlış olan ne ?
Bir de Default 737-800 de Landing lights açılmıyor.Panelden tıklıyorum açılıyor sonra hemen kapanıyor ??


_____________________________

B E Ş İ K T A Ş