Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (67. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.320
Cevap
71
Favori
516.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    sıkıntı edecek bir şey yok o zaman ,
    teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarals40 -- 7 Ekim 2014; 6:47:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam buji ve buji kabloları kargoda bir sorun yaşadığımdan henüz geçtiğimiz günlerde elime geçti. Bujileri ngk bkr6eix, kabloları da magnecor kv85 ile dün değiştirdim. Bildiğiniz gibi lpgde yüklenmelerde tekleme yapıyordu ve son zamanlarda iyice artmıştı. Ancak şu anda en ufak bir tekleme yok. Önerileriniz ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Lpgde t4 kullanan arkadaşlara bu ürünleri ben de öneririm.

    Hem sizinle hem diğer arkadaşlarla paylaşmak istediğim bir husus daha var. Sanayiden çıktıktan sonra talihsiz bir şekilde kaza yaptım. Ön tamponun, sağ ön tampon çıtasının ve sağ sinyalin değişmesi gerekiyor bu parçaları en ucuz şekilde nasıl temin edebilirim? Kaza tutanağı var suçun kimde olduğu belli değil henüz ancak sigortacım yarı yarıya çıkabileceğini belirtiyor. Yani aracı kendimin yaptırma ihtimali yüksek kasko da yok.

    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karareis

    Hocam buji ve buji kabloları kargoda bir sorun yaşadığımdan henüz geçtiğimiz günlerde elime geçti. Bujileri ngk bkr6eix, kabloları da magnecor kv85 ile dün değiştirdim. Bildiğiniz gibi lpgde yüklenmelerde tekleme yapıyordu ve son zamanlarda iyice artmıştı. Ancak şu anda en ufak bir tekleme yok. Önerileriniz ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Lpgde t4 kullanan arkadaşlara bu ürünleri ben de öneririm.

    Hem sizinle hem diğer arkadaşlarla paylaşmak istediğim bir husus daha var. Sanayiden çıktıktan sonra talihsiz bir şekilde kaza yaptım. Ön tamponun, sağ ön tampon çıtasının ve sağ sinyalin değişmesi gerekiyor bu parçaları en ucuz şekilde nasıl temin edebilirim? Kaza tutanağı var suçun kimde olduğu belli değil henüz ancak sigortacım yarı yarıya çıkabileceğini belirtiyor. Yani aracı kendimin yaptırma ihtimali yüksek kasko da yok.

    Teşekkürler.

    Aynı kazayı soldan ben yaptım, ön tampon tamir gördü, ön çita çıkma buldum, ön sol sinyali de TYC Depo diye bir marka taktılar yan sanayi.
    Ankara ya da İstanbul'da çıkmacılara bir uğrayın, arkadan bindirilmiş bir S40 bulup çıkma alabilirsiniz.




  • Hocam sizin tampon sadece kırık mıydı yoksa parçalanmış mıydı? Benimki parçalandı küçük parçaları vs de almadım ben yani tamponun bir kısımı yok bu şekilde tamiri olmaz sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karareis

    Hocam sizin tampon sadece kırık mıydı yoksa parçalanmış mıydı? Benimki parçalandı küçük parçaları vs de almadım ben yani tamponun bir kısımı yok bu şekilde tamiri olmaz sanırım.

    Hocam tampon çatladı benim. Ama yere düşen tüm parçaları topladım ben. Tampon çatlak yerlerden onarıldı. Yere düşen her bir parçanın (Alt lip, tampon arkası sünger v.b) para olduğunu bildiğim için.
  • Anlaşılan ben biraz daha fazla harcama yapacağım :) teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar.Arkadaşlar 2001 S40 aracımda ki bir sorundan ve çözümünden bahsedeceğim.Açılmış olan bu başlıkta genel olarak bütün bilgiler paylaşıldığı ve benim gibi takip edenler olduğunu düşündüğüm için yeni konu açmak istemedim.Belki bir arkadaşa yardımı olur diye yaşadığım tecrübeyi aktarmak istiyorum.Aracımın kaloriferi çok güzel sıcak ısıtıyordu ama bazen soğuk üflüyor ve ısı ayarını sona bile alsam ılık dahi olmuyordu.kimi zaten bir sefer kimi sefer bi kaç kere stop edip çalıştırdıktan sonra düzeliyordu.Çalıştığında bunaltacak kadar sıcak üflüyor çalışmadığında da bi o kadar soğuk üflüyordu.Sürekli ılık ya da soğuk olmadığı için peteğin tıkalı olma ihtimali yoktu.Elektronik bir sorun olduğuna karar verdim.Ayrıca fan hızı da stabil değildi.1.Kademe bazen normal bazen de son kademede gibi üflüyordu.Hatta 0 konumunda kısa süreli çalışıp duruyordu.Gelelim çözüme; Aşağıda ki resimde klima kontrol paneli var.Yuvarlak içine aldığım devre elemanları 5K potansiyometreler.Sağda ki ısı ayarını solda ki ise fan hızını kontrol ediyor.

     S40 I (1995-2004)https://store.donanimhaber.com/d7/e3/a5/d7e3a5faca42f650bd86a1a6331b2c66.jpg

    Tanesi 50 kuruş herhangi bir elektronik malzeme satan yerden temin edilebiliyor.Potansiyometre değişimlerinden sonra ısı ayarı düzgün çalışmaya başladı.İstediğim şekilde sıcak soğuk ayarı yapabilir duruma geldi.Fan hızında bir düzelme olmadı ve onun için de başka bir elemanı değiştirdim.

     S40 I (1995-2004)https://store.donanimhaber.com/d3/4a/7f/d34a7fdd4ee9cba62fd393c793503a14.jpg

    Kalorifer rezistörü denilen bu parça yedek parçacılarda bulunuyor ve oldukça pahalı.Ben üzerinde ki transistörü temin edip değiştirdim.Parça pek fazla yerde bulunmuyor ama büyük şehirlerde elektronik malzemecilerde bulanabilir.Aynı şekide yurtdışı sitelerde de mevcut.3 farklı firmanın üretimi var genelde fiyat değişkenlik gösteriyor 10-20 Tl arası.Bu transistörü değiştirince fan hızı ve çalışması da normale döndü.Sabırla okuduğunuz için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asoline777 -- 1 Kasım 2014; 18:50:17 >




  • Güzel Paylaşım emeğine sağlık.benim Aracın kalörifer fanı bazen 0 konumunda iken Çalışıyor başka herhangi bir problemi yok.kime sorsam normal diyor. ama Kullanıcı benim normal değil!.
    Yalnız resimler gözükmüyor tekrar düzenleme yapabilirmisiniz.
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asoline777 A kullanıcısına yanıt
    Bilgileriniz için teşekkürler ayni sorunu olanlar için çok faydali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarals40

    Güzel Paylaşım emeğine sağlık.benim Aracın kalörifer fanı bazen 0 konumunda iken Çalışıyor başka herhangi bir problemi yok.kime sorsam normal diyor. ama Kullanıcı benim normal değil!.
    Yalnız resimler gözükmüyor tekrar düzenleme yapabilirmisiniz.
    Teşekkür ederim.

    Hocam kalorifer fanı sıfır konumundayken boştadır. Eğer aracınızla hızlı bir biçimde seyrediyorsanız önden gelen hava fanları çevirip içeride bir hava sirkülasyonu oluşturabilir. Hatta hıza göre 2. kademenin hızına yakın bir şekilde çalışabilir. Bunu önlemenin tek yolu iç hava dolaşımını açmaktır.
  • Evet hareket halindeyken normal.
    Araç hareket etmeden kalorifer 1.kademeye getirmiş gibi üflüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dışarıdan gelen havadan ziyade 0 konumunda bildiğiniz fan çalışıyordu.Onu şöyle tespit ettim.Ortada ki hava yön düğmesini camlara verdiğimizde ve fanı açtığımızda klima devreye girer ve led yeşile döner.Ben camlara veriyordum ve 0 konumunda klima devreye giriyordu demek ki fan yavaç bir devirle çalışıyordu.Şimdi öyle bir durum yok 0 konumunda klima devreye girmiyor, fanı açınca devreye giriyor.

    görünümleri simge olarak eklemiştim orjinal boyutunda göster dediğinizde açılmıyor mu? Sorun varsa büyük haliyle ekleyeyim resimlerin boyutu büyük olduğu için simge şeklinde eklemiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asoline777 -- 2 Kasım 2014; 1:44:36 >
  • Tekrar teşekkür ederim.mobil ve tabletten göremedim,PC 'den denemedim.önemli değil sonuçta resim olmasa dahi net bir bilgi paylaşımı emeğine sağlık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Assoline kardeş benim de araç 2001 s40. Bende de aynı sorun var. Yüklediğiniz fotoları bir türlü göremedim malesef. Bu potansiyemetrelere kime yaptırdınız? Bunun için klima paneli söküldü sanırım uzun mu sürüyor işlem? Bir de değişen iki parçanın tam modelini yazar mısın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Göremeyen arkadaşlar için büyük boyutta yenide ekliyorum resimleri.
     S40 I (1995-2004) S40 I (1995-2004)




  • ..
  • Merhaba Sayın Arkadaşlar,
    Bir haftalık Volvo sahibiyim ben de.. 2001 s40 2.0T.

    Aracın direksiyonun altındaki rafa yapıştırılmış siyah renkli on off tuşu olan bir anahtar var. Kenarından çıkan bir de kablo var. Sizce ne olabilir?
    Aracın LPG (Lovato), geri vites sensörü ve koltuk altlarında ledler var. Onlardan birsiyle mi ilgilidir.

    Teşekkürler..
     S40 I (1995-2004)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylcn1111

    Merhaba Sayın Arkadaşlar,
    Bir haftalık Volvo sahibiyim ben de.. 2001 s40 2.0T.

    Aracın direksiyonun altındaki rafa yapıştırılmış siyah renkli on off tuşu olan bir anahtar var. Kenarından çıkan bir de kablo var. Sizce ne olabilir?
    Aracın LPG (Lovato), geri vites sensörü ve koltuk altlarında ledler var. Onlardan birsiyle mi ilgilidir.

    Teşekkürler..
     S40 I (1995-2004)

    Merhaba benzin pompasını devreden çıkartan role olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarals40


    quote:

    Orijinalden alıntı: ylcn1111

    Merhaba Sayın Arkadaşlar,
    Bir haftalık Volvo sahibiyim ben de.. 2001 s40 2.0T.

    Aracın direksiyonun altındaki rafa yapıştırılmış siyah renkli on off tuşu olan bir anahtar var. Kenarından çıkan bir de kablo var. Sizce ne olabilir?
    Aracın LPG (Lovato), geri vites sensörü ve koltuk altlarında ledler var. Onlardan birsiyle mi ilgilidir.

    Teşekkürler..
     S40 I (1995-2004)

    Merhaba benzin pompasını devreden çıkartan role olabilir.

    Merhaba, Deneme yanılma ile sesli geri vites sensörünün ses seviyesini ayarladığını buldum sonunda

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle merhabalar.
    Volvo s40 classic 1.6 2004 model Volvo ile ilgili bi sorum olacak ve yardımcı olabilen olursa çok memnun olurum,
    Biz arabayı bu yılın haziran basında aldık ve 92 binde benzinliydi o zamanlar arabada bi problem yoktu.Hem haziran sonundada arabaya atiker lpg sıralı sistem taktırdık.Volvo servisinde trigerini set olarak degistik devir daimiyle beraber.Ancak araç eylül bası gibi bi performans problemi yasamaya basladı.yetkili servisi arabanın sağır kaldığını soyledi.yada vvt yağlı kasnak değişirse performans sıkıntısı ortadan kalkar dedi ama net bisey soylenemedi(araba yaklaşık 2 sene yatmış bi borctan dolayı kıpırdatılmamış ).Bizim burdaki sanayiye goturduk.Sanayide ya klasik olarak 10-12 kişi arabanın basina toplandılar ama net bisi soyliyen olmadi Volvo karisik olduğu herkes elliyemedigi için sadece tahmin yurutebildiler.kimi baskı balata dedi kimi bujilerden dedi kimi ekzoz tıkınıklıgından yapabilir dedi (egzozda bi sorun yokmuş ) velasıl her kafadan bi ses cıktı ama netlige kavusturulmadı.
    Arabanın durumunda söle izah ediyim yani 1. Vitesle kalkarken boğuk bises birakiyor her viteste devir yükseliyor ama km ile aynı orantili değil şuanda araba 120 yi gecemiyor( ki ben yazin 165 i gormustum) yani devir yuleliyo ama km ile ayni değil 20 km geriden geliyo sanki araba assa yukarı 30 derecelik bi bayiri 5. Vitesle cikarken şuanda 2 ile bile zorlaniyor.
    Simdi size sorum bu perfotman olayi biranda ortaya cikabilirmi 1 günde yani araba sagirligi motor daha acilmamis gibi şeyler sizce olabilirmi yada bu performans düşüklüğünün sevenleri neye baglidir ( bu arada trigerde sente atlaklıgı yok 2 kez baktirdik)
    Hani bu konu hakkında bilgisi olanlar varsa bi yardimci olursaniz sevinirim hem çok masraftan kurtulmus olurum hem de bilgim olur.Ben eski volvomu istiyorum şuandaki Volvo Volvo değil gitmiyor bunun nedenleri nedir sizce
    Cevaplayan ve yardımcı olanlara şimdiden tesekkur ederim .
    İyi günler herkese ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.