Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (64. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.320
Cevap
71
Favori
516.996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soguzhant

    Çok meşakkatli bir iş açıkçası o işlemleri yapabilecek başta bilgim ve cesaretim yok. Bulunduğum yerde yaptırabileceğim oto kuaför olacağını sanmıyorum. Ama taban döşemesinden kaynaklı olduğunun bilgisi için teşekkür ederim. Ben fark edememiştim sanki heryerdeymiş gibi geliyordu bana.

    Evet çok uğraştıcı ama boş bir zamanını ayırdığın zaman halledersin.silmen gereken yer halıfilex değil.aracın tabanı ev temizliği gibi düşün.asıl kokuyu yapan tabana sinmiş olan ses yalıtımındaki malzemeden kaynaklı önemli olan iç kısmı güzel bir dezendekte etmek.benim yaptığım tozunu alıp CİF deterjan başka bir şey kesinlikle kullanmadım.kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tarals40 kullanıcısına yanıt
    lastik değişimi sonrasında gelmeye başladığı için ondan kaynaklı olduğunu düşünmüştüm. Sizin dediğiniz gibi ise sanırım parça değişimi gerekiyor. İnternetten baktım o parça gayet makul fiyatlara temin edilebiliyor. Umarım sorun sizin tahmin ettiğiniz gibidir çünkü sinirlerimi bozmaya başladı =)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmk -- 12 Temmuz 2014; 13:52:27 >
  • sef_welder kullanıcısına yanıt
    merhabalar,
    niyayet sensör sorununu hallattim 300 tl orjinal ntk sensor aldım ve taktım arıza lambasını söndürttüm ön sensör kontrolu yaptık arıza varken 0 volt olan değerler simdi devir farkına göre değişmeye başladı .

    ancak kafama takılan yine bir durum var araç 1 vitesde ilk hareketinde yine 25 .5 anlık yakıt tüketimi ile hareket ediyor sonra düşüyor arıza öncesi max 19 larda idi diye hatırlıyorum bu durum normalmidir sizce
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mar_chemist

    Selamlar arkadaşlar.Sizlere önemli bi sorunumdan bahsedip fikir almak istiyorum.Muğlada olmam sebebiylede doğru düzgün ilgili işini bilen bir servis de bulamadım.Kafayı kırıp tavsiye ettiğiniz servisler için istanbul veya ankaraya bile gitmeyi düşünüyorum...Aracım 2001 model 1.6 s40 daha önce yazmıştım zaten.Aracım cok dik rampalarda durup tekrar kalkmakta çok zorlanıyor.Klima kapalı olup olmaması benzin veya lpg de olması da fark etmedi.Durumu şöle açıklıyim araba rampada kalkmaya başlayıp ayağımı debriyajdan çekmeye başladığımda ne kadar gaz verirsem vereyim gaz yemiyor,durma noktasına kadar geliyor ve yığılıp kalıyor.Sürekli olarak gaz ve debriyaja azar azar bas çek yaparak aracı kaldırabiliyorum ancak böylede balatayı yicem kısa sürede.Ayrıca bu zorlu kalkışlarda debriyaj balatasından geldiğini düşündüğüm çok kötü bir yanık kokusu oluşuyor.Debriyaj balatası değişeli bir ay bile olmadı ve bu sorun balata değişiminden sonra oldu sanki öncesinde aracın hiç böyle yaptığını hatırlamıyorum.Aracın düz yolda gidişinde hiç bir problem yok deli gibi kaçıyor sadece rampalarda bayılıyor ancak o da aracın ağırlığından olsa gerek.Bana araç gaz yemiyomuş gibi geldi ancak rampadaki bu kalkıştan sonra resmen uçuşa geçiyo araba gaz yememiş olsa kalkıştan sonra da zorlanması gerekmiyor mu bana sadece kalkarken gaz yemiyomuş gibi geldi.Sorunumu sizlerle çözebileceğime inanıyorum bilgili çok arkadaşımız var.Eğer burada da çözemezsem gerçekten dediğim gibi istanbul ya da ankaraya gitmeyi kafaya koydum.İnşallah burda aydınlatıcı bir cevap bulabilirim.Özellikle volvo ustalarımız varsa forumda yardım bekliyorum.Buradaki servise hiçbişey bilmeden mahkum etmeyin beni tamir edeyim derken daha da bozacaklar aracı...

    Arabada silkeleme var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tam iki yıl önce 2004 S40 Classic 1.6 aracımı 160binde iken 21300'e satmış idim. İki hafta önce bir e-posta aldım. Sizin sattığınız aracı sattığınız kişiden alan kişiyim, görüşebilir miyiz diyordu. Merak ettim ne soracak diye. Görüştük. Eften püften şeyler soruyordu, cevapladım. Araç 165 binde imiş :) Eğer bir oynama yoksa iki yılda 5 bin km yapmış! Aracı da 24 bine satın almış yeni sahibi. Yani Volvo ikinci elde prim yapmış :) Yeni sahibine size satan haber verseydi geri alırdım ya da tanıdığa aldırırdım dedim. Sevindi. LPG taktırmayı düşündüğünü söyledi, ama motor gücünü azaltmasından endişeliydi. Şimdiki aracımla farkı sordu. Yakıt hariç ondan da memnun olduğumu söyledim.

    Üç gün sonra yine e-posta attı. Sizin yeni S60 ile eski S40'ı değişelim, üstü neyse ödeyeyim, siz daha az yakan araca binin ben de sizinkine LPG taktırayım dedi. Aracımdan memnun olduğumu ve yakın zamanda değişmeyi düşünmediğimi söyleyip reddettim :)




  • herkese merhaba,
    daha önce aracımı siparişini verdiğim aracım gelince satıcağımı yazmıştım. bu konuda bi çok arkadaştan mesaj gelmiş.
    aracı Volvo otokoç Taşdelen şubesine verdim. sanırım yarın teslim edicem. 20bin tl ye aldılar. zaten kafamdaki rakam 20 bin idi.
    sanırım 3-5 daha koyup satarlar. Araca bakan arkadaşta çok beğendi çok temiz olduğunu söyledi. yeni araç için ödemem gereken fiyattan düştükleri için cazip
    geldi. ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim bilgi amaçlı yazmak istedim.
    herkese hayırlı günler olsun. dün gece kadir gecesi idi herkesin kadir gecesini kutlarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eben72

    herkese merhaba,
    daha önce aracımı siparişini verdiğim aracım gelince satıcağımı yazmıştım. bu konuda bi çok arkadaştan mesaj gelmiş.
    aracı Volvo otokoç Taşdelen şubesine verdim. sanırım yarın teslim edicem. 20bin tl ye aldılar. zaten kafamdaki rakam 20 bin idi.
    sanırım 3-5 daha koyup satarlar. Araca bakan arkadaşta çok beğendi çok temiz olduğunu söyledi. yeni araç için ödemem gereken fiyattan düştükleri için cazip
    geldi. ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim bilgi amaçlı yazmak istedim.
    herkese hayırlı günler olsun. dün gece kadir gecesi idi herkesin kadir gecesini kutlarım.


    hocam birçok arkadaş sizin aracınızı bekliyordu şahsen bende sizin aracınız bekliyordum satacağınız günü iple çekiyordum

    nakit de size verilen rakamdan daha da fazlasını vermeye hazırdım ama nasip değilmiş

    yeni aracınız hayırlı olsun kazasız belasız güzel günlerde kullanmanızı dilerim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eben72

    herkese merhaba,
    daha önce aracımı siparişini verdiğim aracım gelince satıcağımı yazmıştım. bu konuda bi çok arkadaştan mesaj gelmiş.
    aracı Volvo otokoç Taşdelen şubesine verdim. sanırım yarın teslim edicem. 20bin tl ye aldılar. zaten kafamdaki rakam 20 bin idi.
    sanırım 3-5 daha koyup satarlar. Araca bakan arkadaşta çok beğendi çok temiz olduğunu söyledi. yeni araç için ödemem gereken fiyattan düştükleri için cazip
    geldi. ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim bilgi amaçlı yazmak istedim.
    herkese hayırlı günler olsun. dün gece kadir gecesi idi herkesin kadir gecesini kutlarım.


    Keşke aracı binecek birine satsaydınız. Yinede hayırlı olsun.

    Merhaba tekrar herkeze. Hafta sonu kısmetse arabama jant lastik takımı almak istiyorum. 16' ofsetli bişeyler bakınıcam. önerisi olan varmı? Ondan sonrada yavaş yavaş modifiye etmek istiyorum abartı olmamak kaydı ile.

    Sizce neler yapılbilir bizim araçlara (2001 s40 1.8 manual 185.000 km) zenon kit, camlara film ,pasta cila ,kısa yay takmayı düşünüyorum. Geçen ay ses sistemini elden geçirdim zaten.

    Satmaktan vazgeçtim :) dün 20 bin verdi birisi ama bayramda arabasız kalmak istemediğim için vermedim.

    İyi günler herkeze..

    Edit : resim koymuştum kaldırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golf -- 25 Temmuz 2014; 15:06:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmk

    Benim de bir sorum olacak arkadaşlar aracıma T4 jant lastik takımı aldım doğal olarak lastik ebadı 195/65-15 iken 205/55-16 oldu yol tutuş ve sürüş konforu anlamında hiç bir şikayetim vs yok fakat aracın arka tarafından kasislerde ya da rampa çıkışlarına başlarken falan "gurç!!" şeklinde bir ses geliyor. kendi ustama sorduğumda orjinal ebatları tak sen ondan olur dedi fakat beni pek tatmin etmedi sonuç olarak aynı kasanın T4 modelinin de lastik yuvaları vs. aynı genişlikte. Bu konuda tecrübe yaşayan var mı hiç aranızda, yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.


    Bu sorunumu sizlere daha önce de açmıştım arkadaşlar bir arkadaşımız sağolsun arabanın sağ arkasından gelen sesin arka viraj demirinden olabileceğini söylemişti. Bunun üzerinde ustama bu soruyla gittim, aracı lifte çıkardık lastiği söküp ses gelen bölgeyi tekrar inceledi ama yok burada da herhangi bir sorun yok bu ses tamamen ebat genişliğinden dedi. Aracımın kitapçığına baktım lastik ebadı olarak en yüksek 200/55-16 yazmışlar bunu da görünce lastikten olma ihtimalini mantıklı buldum :( siz ne düşünüyorsunuz bu konuda 0,5 cmlik taban genişliğinden olabilir mi? t4 kullanan arkadaşlar ya da 16 jant takılı olan arkadaşlar kullandıkları lastik ebatlarını yazarlarsa çok memnun olurum.




  • cmk C kullanıcısına yanıt
    Hocam muhtemelen aracınız 16 jant olunca T4 moduna gelmiş.205/50/R16 T4 ün orijinal lastik ebadı mutlaka bu lastiği kullanmalısınız.Aksi takdirde gacur gucur gezersiniz.Aynı sorunu bende yaşadım. T4 ü ilk aldığımda lastikleri fiyatı uygun olduğu için 205/55/R16 ebad ile değiştirmiştim.kasislerde arka çamurlukta bulunan somuna,direksiyonu tam tur çevirdiğimde ise paçalıklara sürtme yaptı. 205/50/R16 ile hemen değiştirdim sürtme falan yapmadı.Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sef_welder -- 1 Ağustos 2014; 21:10:24 >
  • Hocam cevap için çok teşekkür ederim. Ben de kitapçığına baktım uygun ebatlar arasında 205/55 yok 205/50 var dediğiniz gibi bu işlerden çok anlamam zaten ama inanın aklım almadı 0,5 cmlik bir farkın bu seslerin sebebi olmasını. Park halinde bi t4 gördüm aynı janttan takılı onun ebatlarına baktım o da 195/55R16 takmış. Şu an tatildeyim seslerden rahatsız olduğum için başka bi araçla geldim döner dönmez lastik işini halledeceğim. İnşallh o seslerden kurtulurum da rahatlarım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo s40 2001 (1.6 1.8 lpg li)arıyorum.Temiz makul fiyata.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sedat454 -- 7 Ağustos 2014; 15:36:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar konuyu az çok okudum sayılır.Astra H aracımı sattım ve sedan bi araç arıyordum.Herzamanki gibi volvo ya da bakayım dedim.Şimdi 1-2 araç buldum.Tavsiyelerinizi bekliyorum mümkünse.
    1. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-orjinal-ankara-arabasi-114bin-km-de-174482901/detay
    2. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-masrafsiz-binebileceginiz-bir-araba-satiyorum-171504051/detay/
    Sizce bu araçlara bu fiyatlar nasıldır.Yada bu araclardan birini en son kaça alsam iyi yaparım.
    Kars ta yaşıyorum.Burada bu aractan anlayacak usta yok.Ancak ford yetkili servisi var.Bir ara volvolara ford servislerinin baktığını duymuştum.Acaba yanlışmı duydum.
    Birde bu arabaların özellikleri nelerdir.Nasıl anlarım.Mesela cruise control, torpido soğutma vs...
    Yardımlarınız ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler...




  • Her iki araç da 24 eder. 25 size kalmış. Ford servislerinin anlatacağı Volvolar bence bu aracın da dahil olduğu safkan Volvolar değil. Bu araçtan Mitsubishi servisleri daha iyi anlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam konuyla alakalı değil ama size bir sorum olacak meraktan soruyorum bir volvo ustasından duymak istedim.



    1) hocam ben alman arabaların motor blokları çelik diye duydum , ve japon arabalarında da aliminyummuş. Bu blok meselesi volvo ve saab (belki bilginiz vardır) için nasıldır

    2) volvo s80 2.8 t6 modeli veyahut genel olarak s80 ilk kasası ne zaman makyajlandı ?

    3) edit: bir sorum daha, hocam s40 1.9 t4 ve 2.0T (2001-2003 arası olan makyajlı hali) neredeyse tüm özellikleri aynı halde iken , t4ün torku daha yüksek ve 200 beygir , diğeri ise 5 silindir olmasına rağmen 165 beygir. bunun nedeni nedir? turbo beslemeyle alakalı bir konu mu ? motoru daha yüksek basınçta mı çalışıyor?

    yanlış yerde soruyorum , farkındayım da sizin bileceğinizi düşündüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayvan arkadas -- 19 Ağustos 2014; 23:06:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayvan arkadas

    hocam konuyla alakalı değil ama size bir sorum olacak meraktan soruyorum bir volvo ustasından duymak istedim.



    1) hocam ben alman arabaların motor blokları çelik diye duydum , ve japon arabalarında da aliminyummuş. Bu blok meselesi volvo ve saab (belki bilginiz vardır) için nasıldır

    2) volvo s80 2.8 t6 modeli veyahut genel olarak s80 ilk kasası ne zaman makyajlandı ?

    3) edit: bir sorum daha, hocam s40 1.9 t4 ve 2.0T (2001-2003 arası olan makyajlı hali) neredeyse tüm özellikleri aynı halde iken , t4ün torku daha yüksek ve 200 beygir , diğeri ise 5 silindir olmasına rağmen 165 beygir. bunun nedeni nedir? turbo beslemeyle alakalı bir konu mu ? motoru daha yüksek basınçta mı çalışıyor?

    yanlış yerde soruyorum , farkındayım da sizin bileceğinizi düşündüm

    1. Eğer motor Volvo üretimi ise alüminyum blok.
    2. S80 T6 makyaj @ 2003
    3. S40-I kasa 2.0T motor 5 değil 4 silindir (motor kodu B4204T - B'den sonraki 4, silindir sayısını gösterir).
    T4 yüksek basınç, 2.0T alçak basınç turbolu; güç farkı buradan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan.d


    quote:

    Orijinalden alıntı: hayvan arkadas

    hocam konuyla alakalı değil ama size bir sorum olacak meraktan soruyorum bir volvo ustasından duymak istedim.



    1) hocam ben alman arabaların motor blokları çelik diye duydum , ve japon arabalarında da aliminyummuş. Bu blok meselesi volvo ve saab (belki bilginiz vardır) için nasıldır

    2) volvo s80 2.8 t6 modeli veyahut genel olarak s80 ilk kasası ne zaman makyajlandı ?

    3) edit: bir sorum daha, hocam s40 1.9 t4 ve 2.0T (2001-2003 arası olan makyajlı hali) neredeyse tüm özellikleri aynı halde iken , t4ün torku daha yüksek ve 200 beygir , diğeri ise 5 silindir olmasına rağmen 165 beygir. bunun nedeni nedir? turbo beslemeyle alakalı bir konu mu ? motoru daha yüksek basınçta mı çalışıyor?

    yanlış yerde soruyorum , farkındayım da sizin bileceğinizi düşündüm

    1. Eğer motor Volvo üretimi ise alüminyum blok.
    2. S80 T6 makyaj @ 2003
    3. S40-I kasa 2.0T motor 5 değil 4 silindir (motor kodu B4204T - B'den sonraki 4, silindir sayısını gösterir).
    T4 yüksek basınç, 2.0T alçak basınç turbolu; güç farkı buradan.

    Tesekkurler , ford ve geely uretimindeki bloklar çelik mi peki ? Geely aldiktan sonra boyle bir degisiklik yapti mi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayvan arkadas


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkan.d


    quote:

    Orijinalden alıntı: hayvan arkadas

    hocam konuyla alakalı değil ama size bir sorum olacak meraktan soruyorum bir volvo ustasından duymak istedim.



    1) hocam ben alman arabaların motor blokları çelik diye duydum , ve japon arabalarında da aliminyummuş. Bu blok meselesi volvo ve saab (belki bilginiz vardır) için nasıldır

    2) volvo s80 2.8 t6 modeli veyahut genel olarak s80 ilk kasası ne zaman makyajlandı ?

    3) edit: bir sorum daha, hocam s40 1.9 t4 ve 2.0T (2001-2003 arası olan makyajlı hali) neredeyse tüm özellikleri aynı halde iken , t4ün torku daha yüksek ve 200 beygir , diğeri ise 5 silindir olmasına rağmen 165 beygir. bunun nedeni nedir? turbo beslemeyle alakalı bir konu mu ? motoru daha yüksek basınçta mı çalışıyor?

    yanlış yerde soruyorum , farkındayım da sizin bileceğinizi düşündüm

    1. Eğer motor Volvo üretimi ise alüminyum blok.
    2. S80 T6 makyaj @ 2003
    3. S40-I kasa 2.0T motor 5 değil 4 silindir (motor kodu B4204T - B'den sonraki 4, silindir sayısını gösterir).
    T4 yüksek basınç, 2.0T alçak basınç turbolu; güç farkı buradan.

    Tesekkurler , ford ve geely uretimindeki bloklar çelik mi peki ? Geely aldiktan sonra boyle bir degisiklik yapti mi acaba

    Bildiğim kadarı ile Volvo'nun T4 diye isimlendirdiği ve güncel S60, S80 ve V40'ta kullandığı motor Ford üretimi Ecoboost motor. Internetten baktım bu da aluminyummuş.

    Jeely üretimi motor var mı, Volvo'nun kulandığı?

    Daha çok ansiklopedik bilgi Wikipedia'da bolca mevcut.




  • Volvo'da Geely uretimi motor yok, ya ford ecoboost, psa 1.6 dizel ya da volvo isvec uretimi.

    saygilar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi razi5000 -- 22 Ağustos 2014; 13:05:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bu araba çiftçiye gider mi altı yerden ne kadar yüksek laka çukurlarda sıkıntı yaratır mı ve lpgde yakıt durumu nasıl? teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.